Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:07:
Gisteren begonnen met six feet under, had er zoveel goede reacties over gelezen hier. Maar hoeveel seizoenen zijn in 4:3 formaat? Of is het de hele serie zo? Vanaf woensdag staat deze serie ook op Netflix, dan ben ik benieuwd in welke aspect ratio Netflix het dan doorgeeft.
Ik heb hem na 5 minuten afgezet. Dat 4:3 vind ik echt niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casanova84
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-06 11:19
Hoi allen,
Ik heb een probleempje. Ik heb een sony a95k tv gekocht. Op de tv heb ik de gebruikelijke apps zoals netflix, youtube etc. Nu wilde ik ook hbomax downloaden omdat ik via een kennis kan inloggen. Echter wanneer ik de app wil downloaden dan krijg ik de melding dat de tv het niet ondersteunt?

Iemand ervaring met Sony tv’s?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:23
Deezers schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 17:54:
Helaas hebben bijna alle cartoons geen Nederlandse ondertiteling bij de originele audio. Dan moet je dus kijken zonder ondertiteling of luisteren naar de Nederlandse nasynchronisatie..
Tip: kijk series met Engelstalige ondertiteling ipv Nederlands. Leren je kinderen (en jezelf) nog sneller Engels van, en het helpt echt om conversaties te volgen die met alleen Engelse audio wellicht net te snel gingen om goed te verstaan. Ik heb dat overigens aangeleerd van mijn dochter...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:02
darkdesign schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 18:31:
[...]

Ik heb hem na 5 minuten afgezet. Dat 4:3 vind ik echt niet om aan te zien.
Serieus?
Als het toch in 4:3 is opgenomen zie ik het probleem niet.
Bij een pan & scan naar 4:3 mis je informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casanova84
Hoi Tigertje, bedankt voor de link. Ik ben iets wijzer, maar ik kan de region van mijn tv niet controleren en wijzigen. Die optie staat niet in de instellingen. Ik heb wel met een gmail account ingelogd op googletv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:10
https://www.theverge.com/...o-max-ad-free-subscribers

Dit beloofd niet veel goeds. In short: bij de overgang van HBO Max naar MAX zijn HBO Max klanten op een soort van speciaal abo gezet met dezelfde voorwaarden (4K + HDR, 3 streams, 30 downloads). Belofte was dat dit minimaal 6 maanden het geval zal zijn. Nu heeft WBD al aangekondigd dat vanaf december (exact 6 maanden) dit abo vervalt en klanten op het standaard abo worden gezet. Prijs blijft dan gelijk, maar max FullHD, en 2 streams (30 downloads blijft gelijk). Voor behoudt van 4k + HDR moet worden over gestapt op het ultimate abo (+$4).

Nu is in de US de prijsstelling sowieso anders. Maar gezien we hier nu met HBO Max ook maar één abo hebben lijkt mij dat dat hier (uiteindelijk) ook komt te vervallen, met de overgang op... HBO Max :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:37
RobertMe schreef op zondag 5 november 2023 @ 05:21:
https://www.theverge.com/...o-max-ad-free-subscribers

Nu is in de US de prijsstelling sowieso anders. Maar gezien we hier nu met HBO Max ook maar één abo hebben lijkt mij dat dat hier (uiteindelijk) ook komt te vervallen, met de overgang op... HBO Max :+
Gaat dit in NL nog door dan, er was toch iets met omroep Max waardoor het hier niet kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:44
Dat beperkt ze natuurlijk niet om de productopties aan te passen :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
Arjan90 schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:00:
Dat beperkt ze natuurlijk niet om de productopties aan te passen :)
Geen idee, maar naamswijziging werd vanaf het begin gezien als de manier om onder de lifetime abbo's uit te komen. Als nu die naamswijziging niet doorgaat, hebben we nog steeds te maken met met het bedrijf waar die abbo's zijn afgesloten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Mochten de de korting handhaven maar teruggaan naar HD kwaliteit zou ik het nog niet zo erg vinden. De series die ik heb gekeken waren allen max HD kwaliteit. Het zou wel jammer zijn, maar niet onoverkomelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• casanova84
Hoi Allen, ik heb nu hbomax op mijn tv. Het lag inderdaad aan mijn geo locatie. Bedankt voor de tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
darkdesign schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:48:
Mochten de de korting handhaven maar teruggaan naar HD kwaliteit zou ik het nog niet zo erg vinden. De series die ik heb gekeken waren allen max HD kwaliteit. Het zou wel jammer zijn, maar niet onoverkomelijk.
4k Kwaliteit op HBO is om te huilen.
Zelfde als Disney+ is ook 4k om te huilen..
Beide gewoon HD resolutie.
Disney+ spant helemaal de kroon die laat enkel waar je naar kijkt 4k ogen en achtergrond wordt meer blurry/hd.

In tegendeel Amazone Prime 4k, is grandioos!
Bizar....

En vermoedelijk (Met raar eigen "denk" werk) wordt de life time kortingen van HBO naar HBO max gewoon gelimiteerd tot enkel HBO content en niet discovery+ modules er bij.

**

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PatRamon schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:31:
[...]

Disney+ spant helemaal de kroon die laat enkel waar je naar kijkt 4k ogen en achtergrond wordt meer blurry/hd.

Bizar....

En vermoedelijk (Met raar eigen "denk" werk) wordt de life time kortingen van HBO naar HBO max gewoon gelimiteerd tot enkel HBO content en niet discovery+ modules er bij.
Ben nu seizoen 2 van Wheel of Time aan het kijken op Prime en die is echt geweldige kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 03-06 20:37
[...]

Bizar....

Dat laatste zal ik wel best vinden.. Op die discovery+ meuk zit ik niet te wachten... Volgend jaar gaan we er vast van alles van meemaken
Opzeggen blijft altijd een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
LaFleche schreef op maandag 6 november 2023 @ 14:24:
[...]

Dat laatste zal ik wel best vinden.. Op die discovery+ meuk zit ik niet te wachten... Volgend jaar gaan we er vast van alles van meemaken
Opzeggen blijft altijd een optie
Haha, ik hoop dat het er juist wel bij zit.
Kijk veel van discovery (Via tv zender) maar tv uitzendingen hebben altijd moeite met uitzenden van afleveringen en seizoenen, meeste door elkaar.
Maar live wedstrijden boeien mij daar in tegen totaal niet wat ze wel aan bieden.
*Gelukkig houd ziggo (tv) met de Next! media box het redelijk in bedwang met opnemen.

**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:36
[...]

Bizar....

Zelf heb ik nog een Full HD televisie. Dus het 4K aanbod nog niet kunnen beoordelen. Ik had niet verwacht dat de 4K kwaliteit slecht is bij HBO en D+. Wat me in ieder geval positief opvalt, is dat bij redelijk recente content beide diensten Atmos aanbieden. Ik weet niet of Prime Video dat ook doet. Netflix in ieder geval wel.
Wanneer ik een 4K televisie heb, ga ik starten met het aanbod van Apple TV+. Deze schijnt de beste beeldkwaliteit (hoge bitrate) te bieden tov de huidige streaming diensten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatRamon
  • Niet online
meesje schreef op maandag 6 november 2023 @ 15:10:
[...]

Zelf heb ik nog een Full HD televisie. Dus het 4K aanbod nog niet kunnen beoordelen. Ik had niet verwacht dat de 4K kwaliteit slecht is bij HBO en D+. Wat me in ieder geval positief opvalt, is dat bij redelijk recente content beide diensten Atmos aanbieden. Ik weet niet of Prime Video dat ook doet. Netflix in ieder geval wel.
Wanneer ik een 4K televisie heb, ga ik starten met het aanbod van Apple TV+. Deze schijnt de beste beeldkwaliteit (hoge bitrate) te bieden tov de huidige streaming diensten.
HBO= Weinig 4K aanbod, en als het er is zeer lage bitrate wat tegen HD aan zit, met veel filmgrain (ruis)
Disney+ = Veel 4K aanbod, maar gewoon een opgepoetste HD bitrate waarbij vele films bewerk zijn waarbij de achtergrond slecht is.
Prime= Veel 4K aanbod, kleine filmgrain (ruis) maar niet storend en gewoon alles haarscherp.

-

Prime=
Gelijk 4k beeld binnen no time (Drukke/Snelle beelden Perfecte bitrate en niet blokkerig)
Disney+/HBO=
Eerst bufferen ofwel start met slechte resolutie, na 10sec goed. (Drukke/Snelle beelden= [b]bitrate blokkerig)

Zelf hier een Oled (4k) tv van LG
Kan zelf niks vertellen over het Atmos geluid, zie het wel er vaak bij staan, dacht ook bij prime.
Maar geluid uit de tv = prima zelfs met de bassen (*Hou niet van extreem hard geluid)

Andere diensten kan ik niet over oordelen, want die heb ik niet.
Thx voor de tip over Apple TV+

Edit:-->
Prime verkeerd neergezet eerste instantie met blokkerig beeld= fout, betrof typ fout.
*Windows laat in de text vak geen muis cursor zien ofwel onzichtbaar, zwaar vervelend met typen van reactie/edit

[ Voor 18% gewijzigd door PatRamon op 06-11-2023 16:50 ]

**

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:36
Prime heeft bij diverse series wel degelijk Dolby Atmos, met name bij de nieuwere series.
Ook worden sommige films met Dolby Atmos ondersteunt.

Ik kijk op een 77er OLED en een 5.1.4 Atmos opstelling.
Hier valt inderdaad de wat mindere beeldkwaliteit zeker op, zoals hierboven aangehaald.
Meestal gebruik ik de app's van de Apple TV 4K waarop in de beeldkwaliteit veelal net iets beter vind dan de op de Philips OLED aanwezige app's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:11
Als je helemaal naar onder scrollt in de app kan je zien welke films/series gaan verdwijnen. Onder andere The Matrix films en de 2022-serie Irma Vep staan op de lijst. Best bijzonder dat HBO zoveel eigen content laat verdwijnen en benieuwd waar ze nu weer gaan opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 17:16
Mijn buurman heeft Hbo Max.
Maar helaas kan hij niet via de pc browsers(Firefox edge brave)
films van rechts scrollen om meer films te kunnen weergeven wie heeft hier een oplossing voor?
Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel Br
Met Chrome eerst met de muis de goede rij aanwijzen (niet klikken) en dan met de pijltjes toetsen L/R bewegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:36
Afgelopen week mijn abonnement opgezegd. Sinds launch heb ik er te weinig gebruik van gemaakt. Qua nieuwe releases had ik interesse in House of Dragons, The Last of Us en nog een drietal films. HoD en TLOU heb ik ondertussen gezien en de films ga ik ook nog kijken. Ik heb nog tot 8 december.
Ik heb wel met getwijfeld met opzeggen, maar het is al de zoveelste dienst. SkyShowTime had ik al opgezegd. SST vond ik echt dramatisch (geen 4K, Atmos, subs niet in sync).
Waarschijnlijk is Disney+ de volgende om opgezegd te worden. Voor die enkele SW/Marvel serie/film kan ik ook wel af en toe een maandje afnemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

PeaceNlove

Deugleuter

1e twee afleveringen van Bookie kijken lekker weg, ben benieuwd naar de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:09
meesje schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 19:29:
Afgelopen week mijn abonnement opgezegd. Sinds launch heb ik er te weinig gebruik van gemaakt. Qua nieuwe releases had ik interesse in House of Dragons, The Last of Us en nog een drietal films. HoD en TLOU heb ik ondertussen gezien en de films ga ik ook nog kijken. Ik heb nog tot 8 december.
Ik heb wel met getwijfeld met opzeggen, maar het is al de zoveelste dienst. SkyShowTime had ik al opgezegd. SST vond ik echt dramatisch (geen 4K, Atmos, subs niet in sync).
Waarschijnlijk is Disney+ de volgende om opgezegd te worden. Voor die enkele SW/Marvel serie/film kan ik ook wel af en toe een maandje afnemen.
Om bovengenoemde reden heb ik überhaupt geen abonnement op SST genomen. Wanneer je een 4K OLED TV hebt, en Dolby Atmos geluidsmogelijkheden, dan is een dienst die alleen 1080p en wisselend stereo of DD5.1 geluid levert niet erg interessant :P

Momenteel heb ik een tijdelijk Disney+ abo lopen met €2 per maand via een aanbieding. Maar die ga ik weer opzeggen na afloop. €11 per maand vind ik wel prijzig voor iets waar ik weinig naar kijk.

HBO Max staat bij mij ook op de nominatie om opgezegd te worden nu ze vaker eigen producties ook verhuren aan Netflix of Prime. Dan is er nog minder reden om HBO Max aan te houden!

Wel ga ik volgend jaar, wanneer Masters of the Sky uitkomt, weer een tijdelijk abonnement nemen op Apple TV+. Leuke series daar en erg goede kwaliteit van beeld en geluid!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:05

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
PeaceNlove schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:04:
1e twee afleveringen van Bookie kijken lekker weg, ben benieuwd naar de rest
Dank voor de tip! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudN
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-06 13:56
Bij mij werkt de app op de tv (Samsung) en tablet niet meer. Hebben meer mensen daar last van?

XC40 P8 - Wallbox Copper SB

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

ArnoudN schreef op woensdag 20 december 2023 @ 20:23:
Bij mij werkt de app op de tv (Samsung) en tablet niet meer. Hebben meer mensen daar last van?
Nee. Of beter. Op Android TV en telefoon werkt ie nog gewoon.
Maar wat werkt er neit?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• ArnoudN
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-06 13:56
avotar schreef op donderdag 21 december 2023 @ 09:20:
[...]

Nee. Of beter. Op Android TV en telefoon werkt ie nog gewoon.
Maar wat werkt er neit?
Op de TV krijg ik een 'bad gateway' melding.

XC40 P8 - Wallbox Copper SB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trui
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-05 01:08
Is de fps van Sopranos inmiddels opgelost?

https://tweakers.net/nieu...-beeld-te-versnellen.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik heb de laatste weken de eerste 3 seizoenen gekeken en ik zou je echt niet kunnen vertellen of het op 24 of 25fps loopt ? Dus ik zou me er niet te druk over maken.

* heuveltje is dan ook 30 jaar getraind in het 24fps series op 25fps kijken.....

[ Voor 13% gewijzigd door heuveltje op 23-12-2023 12:27 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Niet zover bekend is. Dit gaat waarschijnlijk gebeuren met de Max launch. Maar eerst zien dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:11
Frank schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 11:59:
[...]

Niet zover bekend is. Dit gaat waarschijnlijk gebeuren met de Max launch. Maar eerst zien dan geloven.
Ook dat niet is gezegd. Alleen recente films bieden ze normaal aan maar alle andere content te snel. Vergelijk het maar met series die nu ook bij Netflix staan, scheelt vaak 1,5 minuut. Inmiddels heb ik mij er maar bij neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Waren er niet al Europese landen met Max? Of is Max nog alleen in de US uit?

Want dat hele probleem zat toch in dat HBO Nordics, de Europese tak, geen toegang heeft tot het bronmateriaal? En zij altijd al (ook voordat streaming er was) dus al die versnelde versie uit de US ontvingen. En ging Max (of in de Benelux nog steeds HBO Max) niet rechtstreeks vanuit WBD komen? Dus impliciet (kinda?) stoppen met HBO Nordics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 13:47:
Waren er niet al Europese landen met Max? Of is Max nog alleen in de US uit?

Want dat hele probleem zat toch in dat HBO Nordics, de Europese tak, geen toegang heeft tot het bronmateriaal? En zij altijd al (ook voordat streaming er was) dus al die versnelde versie uit de US ontvingen. En ging Max (of in de Benelux nog steeds HBO Max) niet rechtstreeks vanuit WBD komen? Dus impliciet (kinda?) stoppen met HBO Nordics.
https://help.max.com/US/Answer/Detail/000002518

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 13-06 15:24

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik zat heerlijk Weeds te bingen op HBO Max toen hij bij S03E13 opeens de brui eraan gaf. Op mijn laptop, waarop ik Max gebruik als een Edge app, die verbonden is aan mijn tv, kreeg ik steeds "Oops, Something Went Wrong". Ook eens in Firefox geprobeerd, zelfde error. In Chrome geprobeerd, ook zelfde error. Hmmm...

In de app op mijn iPhone wilde die aflevering wel spelen, dus dan maar AirPlayen naar mijn tv. Dat ging een aantal afleveringen goed, maar toen kwam ik bij S04E02 en toen kreeg ik op mijn iPhone ook telkens "Oops". En zelfde error op mijn iPad.

Andere dingen kan ik nog wel gewoon op mijn laptop kijken... Dus toen maar eens Avenue 5 gaan kijken. S01E01 ging prima. Toen S01E02... Je raad het al... "Oops". Gelukkig wilde die toen ook nog wel AirPlayen vanaf mijn iPhone.

Uiteraard al van alles geprobeerd, zoals andere browsers, de cache van Edge helemaal leeg gooien, laptop herstarten... Niets werkt. Weeds vanaf S03E13 en Avenue 5 vanf S01E02 wil hij gewoon niet spelen. En de iPhone en iPad niets van Weeds vanaf S04E02. Ten minste... Als ik de episode download, dan kan ik die daarna wel kijken op de iPhone of iPad, maar dan kan ik 'm niet AirPlayen naar mijn tv, alleen maar op het flutschermpje van de iPhone of iPad kijken.

Uiteraard ook flink gegoegeld maar ik vind daar eigenlijk alleen maar de standaard riedeltjes die ik ook al van de HBO support pagina had gehaald. Hier misschien iemand met een briljant idee?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Misschien nog even overal uitloggen uit HBO en dan opnieuw aanmelden?

Buiten dat je wellicht niet te veel tijd aan Avenue 5 zou moeten besteden. Het is dat Hugh Laurie er in zit en er nog wat van probeert te maken, maar man man man wat doet Chris Farley meer kwaad dan goed in die serie.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 13-06 15:24

Mx. Alba

hen/die/zij

avotar schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:57:
Misschien nog even overal uitloggen uit HBO en dan opnieuw aanmelden?
Ondertussen dit terug gekregen van HBO Support:
Beste Alba,
Bedankt voor de toegestuurde informatie. Dit wordt genoteerd.

Wij zijn er nu van op de hoogte dat dit een algemeen probleem is vanuit HBO Max. Ons technische team is er hard mee bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik hier meer informatie over heb, zal ik dit laten weten via e-mail.

Hopelijk ben je voor nu voldoende geïnformeerd. Mocht je later nog andere vragen hebben, laat het dan zeker weten. HBO Max klantenservice is te bereiken via chat, e-mail of telefoon.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Shania
HBO Max Klantenservice
Buiten dat je wellicht niet te veel tijd aan Avenue 5 zou moeten besteden. Het is dat Hugh Laurie er in zit en er nog wat van probeert te maken, maar man man man wat doet Chris Farley meer kwaad dan goed in die serie.
Ik vind 'm inderdaad ook matig... Een beetje té over the top. Maar wel lekker brainless vermaak op zich. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-06 19:51

Arrogant

S.F.W.

Die is al een tijdje dood. :+

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
De trailer voor True Detective: Night Country staat online op HBO Max. Ik heb er echt zin in!! Hoop dat het in de buurt komt van S01 en S03.
https://play.hbomax.com/p...ype:extra?abDeepLink=true

half januari moet het, als het goed is, beschikbaar zijn. Can't wait!

[ Voor 13% gewijzigd door ChrisM op 04-01-2024 13:07 . Reden: r ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Gisteren Game of Thrones afgekeken.. Het wordt lastig om een nieuwe serie te vinden voor nu denk ik :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:39
darkdesign schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 13:37:
Gisteren Game of Thrones afgekeken.. Het wordt lastig om een nieuwe serie te vinden voor nu denk ik :p
House of Dragons?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
House of Dragons? :+

Prequel van Game of Thrones dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Holzschuh
  • Laatst online: 13-06 16:02
Voor HBO Max zou ik eerder Sucession aanraden eerlijk gezegd. HoD komt nog niet aan het niveau van GoT en is toch maar 1 seizoen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Holzschuh schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:02:
Voor HBO Max zou ik eerder Sucession aanraden eerlijk gezegd. HoD komt nog niet aan het niveau van GoT en is toch maar 1 seizoen tot nu toe.
Mijn reactie was ook puur voortborduursel op GoT. Niet als zijnde "must watch" serie. Must watch zou ik succession ook hoger zetten, of The Wire, of The Sopranos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 22:51
Holzschuh schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:02:
Nou HoD heeft mij wel echt positief verrast, vind het erg goed om dichtbij de betere seizoenen van GoT komen. Vergelijken met succession is niet te doen dat is totaal wat anders.

Maar als je net van GoT komt misschien wel goed om even break te nemen en wat anders te kijken ja voordat je naar HoD gaat.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
True Detective! S01 en S03. En straks S04! :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Thanks voor de suggesties!

Het wordt HoD en vervolgens True Detective.

Sopranos, Succession en The Wire heb ik allemaal al gezien, top series ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-06 09:22
ChrisM schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:21:
[...]

True Detective! S01 en S03. En straks S04! :9~ :9~ :9~
Is seizoen 2 zo slecht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
tweakery schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:23:
[...]

Ik denk normaal gesproken niet, maar in vergelijking met 1 en 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 16:21
tweakery schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 19:23:
[...]

Blijkbaar wel, iedereen benoemt elke keer Seizoen 1&3 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Tsja, ik vond seizoen 2 wel echt minder. Maar komt omdat s01 zo ontzettend goed is. S3 maakt weer heel veel goed. Ach, gewoon alle 3 kijken, en als 2 tegenvalt, weet dat 3 weer beter wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Gezien het 3 losse seizoenen zijn misschien gewoon met 2 beginnen? Dan is het okay / goed en dan 2x goed / awesome :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-06 15:49

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-06 14:04
8 februari begint tweede seizoen van Tokyo Vice.
https://twitter.com/hbomaxnl/status/1745368171840786458

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drunkenpaws
  • Laatst online: 09-06 03:19
ChrisM schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:36:
De trailer voor True Detective: Night Country staat online op HBO Max. Ik heb er echt zin in!! Hoop dat het in de buurt komt van S01 en S03.

Wat ik nou niet snap is dat HBO Max het hier in HD/1080p aanbiedt met 5.1 en in Amerika in UHD/4k met DV en 5.1 Atmos. Andere (nieuwe) series zijn hier ook beschikbaar in 4k HDR met DD Atmos, waarom deze nieuwe serie dan niet? Blijkbaar bezuinigen ze op onze abonnementen, totdat ze duurdere uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

nvm. :)

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 16-01-2024 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:59
drunkenpaws schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:40:
[...]

Wat ik nou niet snap is dat HBO Max het hier in HD/1080p aanbiedt met 5.1 en in Amerika in UHD/4k met DV en 5.1 Atmos. Andere (nieuwe) series zijn hier ook beschikbaar in 4k HDR met DD Atmos, waarom deze nieuwe serie dan niet?
Ik meende trouwens gelezen te hebben dat nieuwe series niet te kampen zouden hebben met het FPS probleem, maar als ik de eerste aflevering van 'True Detective' met een andere bron vergelijk, loopt het nog steeds twee minuten sneller...

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
ChrisM schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:36:

"Night Country" is simpelweg het vierde seizoen van True Detective? Ik heb die serie nooit gekeken en ben nu aan de S01E01 begonnen, maar het verbaasde me dat ik TD alleen onder de noemer "True Detective: Night Country" zag staan. Dat klonk als een spin-off, maar ik zit goed toch? (Ging het even googlen, maar leek me niet handig i.v.m. spoilers.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
erwn schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 08:53:
[...]

"Night Country" is simpelweg het vierde seizoen van True Detective? Ik heb die serie nooit gekeken en ben nu aan de S01E01 begonnen, maar het verbaasde me dat ik TD alleen onder de noemer "True Detective: Night Country" zag staan. Dat klonk als een spin-off, maar ik zit goed toch? (Ging het even googlen, maar leek me niet handig i.v.m. spoilers.)
Ben geen kenner / volger. Maar True Detective waren altijd al volledig losstaande seizoenen. Dus dat ze het nu als losstaande serie uitbrengen met nog een "sub" titel erbij verbaasd mij niet perse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:02:
[...]

Ben geen kenner / volger. Maar True Detective waren altijd al volledig losstaande seizoenen. Dus dat ze het nu als losstaande serie uitbrengen met nog een "sub" titel erbij verbaasd mij niet perse.
Klopt. Het is wel de eerste keer dat ze dit zo doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 22:51
Zo die eerste aflevering is wel gaaf hoor van 4e seizoen TD, lekker sfeertje.
Ontspannen kijken is het niet je moet wel weer goed opletten en het is ook nog meer richting horror dan het eerste seizoen lijkt het.

Erg benieuwd hoe het verder gaat.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:03
Stylze schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 13:08:
Zo die eerste aflevering is wel gaaf hoor van 4e seizoen TD, lekker sfeertje.
Ontspannen kijken is het niet je moet wel weer goed opletten en het is ook nog meer richting horror dan het eerste seizoen lijkt het.

Erg benieuwd hoe het verder gaat.
Inmiddels de eerste twee afleveringen gezien en ben nog niet echt overtuigd. Zowel qua verhaal als qua acteerwerk vind ik het wat tegenvallen om nog maar te zwijgen over de woke-factoren waar ik mij mateloos aan stoor 8)7.

De (persoonlijke) benchmark is door seizoen 1 (wat mij betreft de beste 'single season serie' ooit gemaakt) zo extreem hoog dat het wellicht ook snel wat tegen valt, ik hoop dat de komende afleveringen wat beter worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenvde89 op 23-01-2024 12:24 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:33

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij hebben de app al bijna een maand niet meer opgestart, toch maar eens gaan nadenken of we het nog wel houden. Maar aan de andere kant is het maar een paar euro omdat we het meerdere delen dus weet het nog niet zo...

Wat kijken jullie vooral nog via HBO Max? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:24:
Wij hebben de app al bijna een maand niet meer opgestart, toch maar eens gaan nadenken of we het nog wel houden. Maar aan de andere kant is het maar een paar euro omdat we het meerdere delen dus weet het nog niet zo...

De klassiekers als The Wire, Six Feet Under, True Blood en The Sopranos. Harry Potter met de kinderen.

ER
Succession
The Leftovers pas zo'n beetje klaar.

Nu met We Own This City bezig

Banshee hierna, Nip/Tuck nog denk ik en dan staan ok nog Industry, The West Wing, Perry Mason, Big Little Lies, Veep, Parks and Recreation en Superman & Lois op m'n lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
avotar schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:36:
[...]

De klassiekers als The Wire, Six Feet Under, True Blood en The Sopranos. Harry Potter met de kinderen.

ER
Succession

Banshee hierna, Nip/Tuck nog denk ik en dan staan ok nog Industry, The West Wing, Perry Mason, Big Little Lies, Veep, Parks and Recreation en Superman & Lois op m'n lijst.
Bedankt voor je snelle reactie! Ja Harry Potter kijken wij er ook jaarlijks op zodat onze blu-ray collectie een beetje netjes blijft :*), ik zal de andere namen even moeten bekijken op HBO Max. Wie weet zit er nog iets tussen voor ons, je hoort het vast nog wel van me d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 16:28

Licko

ZVDK

drunkenpaws schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:40:
[...]

Wat ik nou niet snap is dat HBO Max het hier in HD/1080p aanbiedt met 5.1 en in Amerika in UHD/4k met DV en 5.1 Atmos. Andere (nieuwe) series zijn hier ook beschikbaar in 4k HDR met DD Atmos, waarom deze nieuwe serie dan niet? Blijkbaar bezuinigen ze op onze abonnementen, totdat ze duurdere uitbrengen.
ik had een lifetime korting abo maar laat het nu via Ziggo lopen als gratis zenderpakket. Daarna beëindig ik mijn account, onder andere vanwege bovenstaande onzin en het karige aanbod.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
offtopic:
@Mx. Alba Gefeliciteerd met je verjaardag *O*

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 18:11
[...]

ER
Succession

Oh Banshee!
Dat is zo'n toffe serie.
Lekkere rauwe serie met leuke personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

ArniD schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:28:
[...]

Oh Banshee!
Dat is zo'n toffe serie.
Lekkere rauwe serie met leuke personages.
Kreeg hem in het vizier omdat ik zag dat Anthony Starr (Homelander) er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
avotar schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 14:33:
[...]

ve**ek ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Eigenlijk zou dat een reden moeten zijn om niet te kijken. Ik kan de kop van Homelander nog minder uitstaan dan het personage. Maar... ben wel Banshee gaan kijken omdat hij de hoofdrol speelde :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
RobertMe schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:03:
[...]

Eigenlijk zou dat een reden moeten zijn om niet te kijken. Ik kan de kop van Homelander nog minder uitstaan dan het personage. Maar... ben wel Banshee gaan kijken omdat hij de hoofdrol speelde :X.
exact hetzelfde hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

ER
Succession

och ja The Leftovers.
Bedenk me net dat ik het laatste seizoen nooit gekeken heb.
Vond dat toch wel een van de meest deprimerende series die ik ooit bekeken heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 18:11
[...]

Ik had het andersom haha.
"He wat doet Hood in The Boys"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-06 16:21
RobertMe schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:03:
[...]

Beetje verwarrend dit.
Homelander is het personage, je vind het een acteur die je niet wilt zien en daarom kijk je Banshee?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-05 11:48
G_Dragon schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:24:

Geregeld goede series. Ik keek naar The Guilded Age. Nu 4-de seizoen True Detective. Nee, ik denk er niet aan om op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
HBO is niet de streamingdienst die ik het meest kijk, dat zal Disney zijn, en misschien zelfs Netflix ook. Maar als ik verplicht nog maar 1 dienst mocht houden zou dat HBO Max zijn.
Qua kwaliteit vind ik die er echt bovenuit steken. Backlog is ook nog erg groot daar. Met wat discovery 'makkelijk te kijken zooi' erbij kom ik dan mijn tijd wel door.

(kleine disclaimer, als WWE volgend jaar naar Netflix komt dan verandert mijn mening wel, helemaal als de oude shows ook beschikbaar zouden komen.)

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cymbeline
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-05 21:28
Naast NPO Start en Cinemember, streamen wij alleen HBO Max. Tot volle tevredenheid. We zijn net klaar met The Guilded Age, een heerlijke serie. Nu kijken we het tweede seizoen van Julia, straks volgt True Detective en Tokyo Vice. Om maar niet op te noemen welke series wij nog niet bekeken hebben, maar die wel op ons lijstje staan. Zelfs als HBO Max wat duurder wordt, zullen wij abonnee blijven. Netflix en Disney zijn geen optie voor ons, te weinig aansprekende series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

ArthurMorgan schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 15:42:
HBO is niet de streamingdienst die ik het meest kijk, dat zal Disney zijn, en misschien zelfs Netflix ook. Maar als ik verplicht nog maar 1 dienst mocht houden zou dat HBO Max zijn.
Qua kwaliteit vind ik die er echt bovenuit steken. Backlog is ook nog erg groot daar. Met wat discovery 'makkelijk te kijken zooi' erbij kom ik dan mijn tijd wel door.

(kleine disclaimer, als WWE volgend jaar naar Netflix komt dan verandert mijn mening wel, helemaal als de oude shows ook beschikbaar zouden komen.)
Wacht... komt WWE naar Netflix? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
avotar schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:13:
[...]

Wacht... komt WWE naar Netflix? :o
offtopic:
Off topic, but hell yeah.

Maar of Nederland gelijk het krijgt heb ik nergens bevestigd gezien. De geruchten zijn van wel.
https://www.netflix.com/t...y%20beginning%20in%202025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik zit er ook aan te denken om HBO Max te nemen, vooral voor True Detective / Boardwalk Empire / Bookies.
Wel erg jammer dat Curb your enthousiasm niet beschikbaar is in Nederland zo te zien.

Ga ik veel merken van de FPS verschillen, of merk je het alleen als je het weet en er op let ?

Laatste vraag die ik heb is, weet iemand of de Harry Potter films ook nederlands gesproken worden aangeboden ? mijn jongste dochter wil namelijk alleen HP zien in het nederlands helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:45
KunDun schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:20:
Ik zit er ook aan te denken om HBO Max te nemen, vooral voor True Detective / Boardwalk Empire / Bookies.
Wel erg jammer dat Curb your enthousiasm niet beschikbaar is in Nederland zo te zien.

Ga ik veel merken van de FPS verschillen, of merk je het alleen als je het weet en er op let ?

Laatste vraag die ik heb is, weet iemand of de Harry Potter films ook nederlands gesproken worden aangeboden ? mijn jongste dochter wil namelijk alleen HP zien in het nederlands helaas.
Curb your enthousiasm staat ook op HBO Max.

Als je het vergelijkt is het merkbaar, anders kun je content echt wel prima kijken.

Bij de HP films (eerste twee gecontroleerd )kun je ook Nederlandse audio kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 01-01 13:01
dutchgio schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:39:
[...]

Curb your enthousiasm staat ook op HBO Max.

Als je het vergelijkt is het merkbaar, anders kun je content echt wel prima kijken.

Bij de HP films (eerste twee gecontroleerd )kun je ook Nederlandse audio kiezen.
Ik zag Curb er niet tussen staan (op de site) maar dat is een extra reden het te overwegen.

Bedankt voor het checken van HP, denk dat ik nnu wel overga tot een abbo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Dat is ook lekker.. ben bij aflevering 4 van True Detective season 4, staat nog niet alles erop. Doet HBO Max ook al mee aan dat spelletje van elke week een aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
darkdesign schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:59:
Dat is ook lekker.. ben bij aflevering 4 van True Detective season 4, staat nog niet alles erop. Doet HBO Max ook al mee aan dat spelletje van elke week een aflevering?
Gevoelsmatig is dat al sinds release zo. Kijkende naar House of the Dragon op IMDb lijkt dat te kloppen.

En sommige series zenden ze wellicht wekelijks op TV uit waardoor ze ook wekelijks op Max verschijnen? Immers is niet alles een Max original. Sommige dingen komen gewoon nieuw uit op HBO de TV zender, en tegelijkertijd (/na uitzending) op Max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

darkdesign schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 20:59:
Is dat niet eerder regel dan uitzondering tegenwoordig?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Leuk, maar ondertussen zit ik al twee dagen te wachten op de nieuwe Last Week Tonight. Ik hoef toch zeker de afleveringen van series waar ik een abonnement op heb, niet te torrenten om ze een beetje op tijd te kunnen zien?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 09:35
CyBeR schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 14:49:
Leuk, maar ondertussen zit ik al twee dagen te wachten op de nieuwe Last Week Tonight. Ik hoef toch zeker de afleveringen van series waar ik een abonnement op heb, niet te torrenten om ze een beetje op tijd te kunnen zien?
Bij mij staat hij er wel op.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat moet dan in de laatste twee uur gebeurd zijn want ik heb 't vlak voor ik van huis ging nog gecheckt.

Maar die shit wordt op zondag uitgezonden dus ik verwacht 't toch echt wel op maandag in m'n lijst.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 20-02-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-06 21:32
CyBeR schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:01:
[...]

Dat moet dan in de laatste twee uur gebeurd zijn want ik heb 't vlak voor ik van huis ging nog gecheckt.

Maar die shit wordt op zondag uitgezonden dus ik verwacht 't toch echt wel op maandag in m'n lijst.
Zondag 23.00 in New York, maandagavond in Europa. Dus zo langzaam zijn ze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BiaggioLuciano schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 15:58:
[...]

Zondag 23.00 in New York, maandagavond in Europa. Dus zo langzaam zijn ze niet?
Jawel? Zondagavond 23:00 in NY is hier maandagochtend 5u, en 't duurt een half uur. Dus ik verwacht om uiterlijk 6u 's ochtends 'm in de lijst te hebben. Of, als 't om de een of andere reden niet geautomatiseerd is en gepubliceerd wordt door een mens, in de loop van de ochtend. Niet een dag later.

Ter herinnering aan HBO: ik verwacht een beter product dan wat de piraten leveren. Daar hoort bij dat alles sneller beschikbaar is dan op de torrent sites, waar ik de betreffende aflevering gisterochtend al kon halen als ik dat wilde. Als dat niet waargemaakt wordt begrijp ik niet waar ik voor betaal.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 20-02-2024 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-06 11:51
Goed, misschien heeft iemand deze ervaring ook.... Maar ik ben bijna in staat mijn telefoon door de kamer te gooien.

We willen true Detective verder kijken, zitten er helemaal klaar voor en dan...... Staat audio description aan. En uitzetten ho maar, kan gewoon niet.

Telefoon opnieuw gestart, opnieuw ingelogd op de app, mijn vrouw idem. Wifi gereset. Thee gedronken. Nog een keer, ook ander profiel. Maar nee, niet uit te schakelen.

Dus niet te kijken zo.

Heeft iemand die ook wel eens gehad, en wat was de oplossing.... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02:10
douwe.nl schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:21:
Goed, misschien heeft iemand deze ervaring ook.... Maar ik ben bijna in staat mijn telefoon door de kamer te gooien.

We willen true Detective verder kijken, zitten er helemaal klaar voor en dan...... Staat audio description aan. En uitzetten ho maar, kan gewoon niet.

Telefoon opnieuw gestart, opnieuw ingelogd op de app, mijn vrouw idem. Wifi gereset. Thee gedronken. Nog een keer, ook ander profiel. Maar nee, niet uit te schakelen.

Dus niet te kijken zo.

Stream je naar een chromecast? hoe staat die ingesteld met ondertitels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-06 11:51
ikbenerniet schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:36:
[...]

Stream je naar een chromecast? hoe staat die ingesteld met ondertitels?
Ja. En, geen idee. Kan je daar iets aan instellen dan... Eerste keer in jaren dat dit voorkomt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
CyBeR schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 16:03:
[...]

Jawel? Zondagavond 23:00 in NY is hier maandagochtend 5u, en 't duurt een half uur. Dus ik verwacht om uiterlijk 6u 's ochtends 'm in de lijst te hebben. Of, als 't om de een of andere reden niet geautomatiseerd is en gepubliceerd wordt door een mens, in de loop van de ochtend. Niet een dag later.

Ter herinnering aan HBO: ik verwacht een beter product dan wat de piraten leveren. Daar hoort bij dat alles sneller beschikbaar is dan op de torrent sites, waar ik de betreffende aflevering gisterochtend al kon halen als ik dat wilde. Als dat niet waargemaakt wordt begrijp ik niet waar ik voor betaal.
Ik kijk er niet naar, maar moeten er niet eerst ondertitels en evt nasynchronisatie geregeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Marcel Br schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 14:44:
[...]

Ik kijk er niet naar, maar moeten er niet eerst ondertitels en evt nasynchronisatie geregeld worden?
Die komen vaak pas (veel) later in de week.

niet heel consistent, maar over het algemeen:

maandag/dinsdag de show
zo rond woensdag de engelse subs
rond vrijdag de nederlandse

Dit was voor mij de reden te stoppen met kijken. Want je moet ook steeds eerst het programma starten om te kijken of het al ondertiteld wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-02-2024 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoef80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-04-2024
douwe.nl schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 21:21:

Dus niet te kijken zo.

Ik had precies hetzelfde via app prima maar zodra je wilde casten kreeg je de audio description er gratis bij die niet uit te zetten was. De enige manier voor mij er om heen was het hele scherm casten via de pc (alleen tabblad in chrome casten werkte niet) en idd had ook dezelfde frustraties en bijna ruzie omdat ik van mijn vriendin steeds goed bedoelde adviezen kreeg die ik al gehad gedaan :*)

[ Voor 7% gewijzigd door zoef80 op 21-02-2024 16:26 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 54 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC