Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
Man man man, wat een amateurs zijn het toch ook bij hun support zeg. Krijg nog steeds de melding dat mijn gegevens over mijn abonnement niet opgehaald kunnen worden, vergelijkbaar als met de problemen als bij de Ideal issues tijdens de lancering.

Vervolgens start ik de chat op en krijg de horen dat de geschatte wachttijd 1 minuut is. Dit wordt vervolgens bijna 30 minuten. Ik krijg eindelijk iemand te pakken en er wordt om mijn emailadres gevraagd. Vervolgens geef ik dit emailadres en nog wat toelichitng op het probleem. Krijg ik na 5 minuten bericht dat de chat is verlopen en ik over "unknown" minutes opnieuw wordt verbonden.

Krijg nog de neiging om te zeggen "Stik maar in je hele HBO Max" en mijn series/films op de oude manier te kijken.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 18:04
Voor iedereen die te maken heeft met een "verlopen abo": hier een stappenplan;

Je dient contact op te nemen met de helpdesk, gegevens die ze willen zien zijn je gebruikersnaam en bewijs van betaling (bijvoorbeeld van een deel van je bankafschrift). Geef aan dat je gebruik wil blijven maken van de levenslange beloofde korting en geef ook aan welk product je gebruikte (al is dat laatste af te leiden van het betaalde bedrag).

Je krijgt hierop een antwoord en daarin geven ze aan binnen 1 tot 3 dagen een kortingscode te sturen of je krijgt gewoon de code binnen die tijd. LEES dit alles voordat je de code gebruikt.

Bij het gebruiken van de code dien je een NIEUW account aan te maken, je oude account is niet te gebruiken (technisch gezien kan het wel, ze willen dit echter niet voor je oplossen, geloof me, ik heb het geprobeerd). Zoals ook in je mail zal staan dien je te gaan naar https://www.hbomax.com/redeem om daar je code te gebruiken. Vul daar je code in, kies je abo en maak een account. Je moet nu opnieuw de eerste maand betalen maar ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het nu wel blijft werken. Check je inbox en verifiëer je mailadres. Nu nog even je favorieten overnemen en je bent klaar, Je kijkgeschiedenis ben je kwijt, om dit "op te lossen" kan je wel series openen en naar het einde van een aflevering skippen.

Ik vind deze methode zelf wat omslachtig en HBO had hier echt beter z'n best mogen doen. Helaas ward bijna alles vanuit de VS bepaald en zijn we hier maar een klein landje, een op maat gemaakte technische oplossing gaat er gewoon niet komen. Je kan een code krijgen of anders niets.

Zelf ben ik redelijk nijdig geweest naar de klantenservice. Ik vond dat ze mijn abo niet hadden mogen opzeggen, dat blijken ze wel te mogen volgens hun AV omdat er geen betaalmethode "actief" was in mijn account. Goed, dat is iets wat ik dus kennelijk periodiek dien te controleren, dat heb ik destijds niet gedaan. Wat ik zelf ook niet handig heb aangepakt was de code proberen te gebruiken bij het afrekenen in plaats van bovengenoemde URL, hiermee verknoei je je code, niet doen dus. Ik kreeg wel een nieuwe.

Even iets anders nog. Ik heb Tenet gekeken en dat vond ik best wel een goede film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04:16
Vond Batman Begins het beste daarna The Dark Knight. Maar naar mijn mening voelt deze Batman meer compleet aan. Er wordt meer met het materiaal/universum gedaan. Ben geen comiclezer ofzo maar ik had wel het gevoel dat dit echt Gotham City was ipv Chigago van Nolan. En de vechtscenes zijn beter vond die in Nolan 3x niks. En last but not least, best batman suit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Nou, zojuist in ieder geval bericht gekregen dat ze in hun systeem wel zien dat het abonnement doorlopend is en er zou dus volgende maand een afschrijving moeten plaatsvinden. Bij het volgend probleem is het echter wel einde HBO Max voor mij. Gewoon weer onderhand een uur bezig geweest en meerdere keren gehad dat de support stopt met antwoorden, en je vervolgens uit de chat wordt gegooid omdat er vanuit de medewerker geen reactie meer komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
M.l. schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 18:44:

Je dient contact op te nemen met de helpdesk, gegevens die ze willen zien zijn je gebruikersnaam en bewijs van betaling (bijvoorbeeld van een deel van je bankafschrift). Geef aan dat je gebruik wil blijven maken van de levenslange beloofde korting en geef ook aan welk product je gebruikte (al is dat laatste af te leiden van het betaalde bedrag).

Je krijgt hierop een antwoord en daarin geven ze aan binnen 1 tot 3 dagen een kortingscode te sturen of je krijgt gewoon de code binnen die tijd. LEES dit alles voordat je de code gebruikt.

Bij het gebruiken van de code dien je een NIEUW account aan te maken, je oude account is niet te gebruiken (technisch gezien kan het wel, ze willen dit echter niet voor je oplossen, geloof me, ik heb het geprobeerd). Zoals ook in je mail zal staan dien je te gaan naar https://www.hbomax.com/redeem om daar je code te gebruiken. Vul daar je code in, kies je abo en maak een account. Je moet nu opnieuw de eerste maand betalen maar ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het nu wel blijft werken. Check je inbox en verifiëer je mailadres. Nu nog even je favorieten overnemen en je bent klaar, Je kijkgeschiedenis ben je kwijt, om dit "op te lossen" kan je wel series openen en naar het einde van een aflevering skippen.

Ik vind deze methode zelf wat omslachtig en HBO had hier echt beter z'n best mogen doen. Helaas ward bijna alles vanuit de VS bepaald en zijn we hier maar een klein landje, een op maat gemaakte technische oplossing gaat er gewoon niet komen. Je kan een code krijgen of anders niets.

Zelf ben ik redelijk nijdig geweest naar de klantenservice. Ik vond dat ze mijn abo niet hadden mogen opzeggen, dat blijken ze wel te mogen volgens hun AV omdat er geen betaalmethode "actief" was in mijn account. Goed, dat is iets wat ik dus kennelijk periodiek dien te controleren, dat heb ik destijds niet gedaan. Wat ik zelf ook niet handig heb aangepakt was de code proberen te gebruiken bij het afrekenen in plaats van bovengenoemde URL, hiermee verknoei je je code, niet doen dus. Ik kreeg wel een nieuwe.

Even iets anders nog. Ik heb Tenet gekeken en dat vond ik best wel een goede film.
Deze posting verdient een pin vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-06 15:16

Ik heb per ongeluk een nieuw account als 1e gemaakt en toen van plan om de code te gebruiken en nu ben ik het haasje

Hoor niks meer van support.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006

Thasaidon

If nothing goes right, go left

...
Je krijgt hierop een antwoord en daarin geven ze aan binnen 1 tot 3 dagen een kortingscode te sturen of je krijgt gewoon de code binnen die tijd...
Was het maar waar... ik zit inmiddels al meer dan een week te wachten op die code.
Al 3x op de chat gezeten, want op mail reageren ze gewoon niet.
Maar Iedere keer het verhaal dat ze het druk hebben en ik "gewoon moet afwachten".

Iig bedankt voor je Tip. (y)

[ Voor 3% gewijzigd door Thasaidon op 20-04-2022 08:16 ]

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bij het gebruiken van de code dien je een NIEUW account aan te maken, je oude account is niet te gebruiken (technisch gezien kan het wel, ze willen dit echter niet voor je oplossen, geloof me, ik heb het geprobeerd). Zoals ook in je mail zal staan dien je te gaan naar https://www.hbomax.com/redeem om daar je code te gebruiken.
Die redeem link staat niet in de mail en dus kon ik er geen gebruik van maken. Ik mag nu weer met de helpdesk aan de gang om mijn nieuwe abo te voorzien van de promo prijs. Ik heb inmiddels één succesvolle chat en 9 onsuccesvolle gehad waarbij er geen agent beschikbaar was voor uren. Vier gefaalde telefoontjes (niemand neemt op) en twee onbeantwoorde mails naar de helpdesk. Dit is bizar.

[edit]
Mijn mail:
Hi,

I have received a promo code that you are going to use to reactivate your subscription to the promo price.

To reactivate your subscription to the promo price, you have to make a whole new account because of the error message you receive when you click "Renew Subscription". I have therefore released your email address from our system.
Add a subscription to your new account and when you get to the payment details, there should be a field called "Promocode". Please enter this promo code here: (NOPE)

If you should have any issues activating the subscription, then please don't hesitate to get back to me with information about the issue!

I hope that its to find out, so you again can begin streaming all of our content!

You will receive a short satisfaction survey after this email if you have not already received it. It will make me really happy if you will spend 1 minute judging my service.

If you have any other inquiries, please don't hesitate to contact us again.

We wish you a great day.

Kind regards,

Nikolaj F
HBO Max Klantenservice
Dat veld wat genoemd wordt is er niet.

[ Voor 63% gewijzigd door AtleX op 20-04-2022 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Thasaidon schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:14:
Maar Iedere keer het verhaal dat ze het druk hebben en ik "gewoon moet afwachten".
Dat is hun standaard antwoord op alles. Ze vertellen alleen nooit hoe lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormenghast
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-05 06:41
Poeh. Ik ben blij dat ik geen enkel van de issues ervaar die anderen hier ervaren.

De app werkt prima en ook geen problemen met casten. Beeld, geluid, timing, allemaal prima.

Uiteraard nog wel de nodige schoonheidsfouten. De afwezigheid van ondertiteling (waarom kon dat wel bij Ziggo), de kwaliteit van de ondertiteling en de plaatsing daarvan, allemaal punten ter verbetering.

Ook de menustructuur van de app is niet heel prettig en starten/stoppen/pauzeren werkt niet superprettig.

Maar over de hele ben ik niet ontevreden. Kan eindelijk weer John Oliver en Bill Maher kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 20:37
Gormenghast schreef op woensdag 20 april 2022 @ 13:58:
Poeh. Ik ben blij dat ik geen enkel van de issues ervaar die anderen hier ervaren.

De app werkt prima en ook geen problemen met casten. Beeld, geluid, timing, allemaal prima.

Uiteraard nog wel de nodige schoonheidsfouten. De afwezigheid van ondertiteling (waarom kon dat wel bij Ziggo), de kwaliteit van de ondertiteling en de plaatsing daarvan, allemaal punten ter verbetering.

Ook de menustructuur van de app is niet heel prettig en starten/stoppen/pauzeren werkt niet superprettig.

Maar over de hele ben ik niet ontevreden. Kan eindelijk weer John Oliver en Bill Maher kijken.
Wat is er mis met de ondertiteling en de plaatsing? Ik kon ergens via settings de grootte aanpassen, kleur, achtergrond, opacity etc. ...niks mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ondertiteling bij alle series duurt wel lang zeg, mis ondertitels bij Big Bang...

Gelukkig wel goed geholpen via de telefonische helpdesk, nieuw profiel is aangemaakt met korting, nu hopen dat ik een refund krijg van Apple voor het aanklikken van een verkeerd abbonement (volgorde)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:07
Storing @HBO Max? Krijg steeds 'Title Not Available' (Barry S1E2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:25
Yonix schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:06:
Storing @HBO Max? Krijg steeds 'Title Not Available' (Barry S1E2).
Hier geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 11:41
The Batman was voor mij een anti-climax, voor dolby-atmos zag het er maar belabberd uit. Verhaallijn was erg dun en voorspelbaar.

De app is gewoon waardeloos en het aanbod is voor de rest ook maar zeer matig. Tot nu toe is HBO-MAX geen succes. Voor 3,99 euro p/m vind ik het allemaal nog net acceptabel.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:52
RoaDHouse schreef op woensdag 20 april 2022 @ 23:25:
The Batman was voor mij een anti-climax, voor dolby-atmos zag het er maar belabberd uit. Verhaallijn was erg dun en voorspelbaar.
Komt.omdat ATMOS het geluid is 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Nietdatikweet schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 18:44:
Vond Batman Begins het beste daarna The Dark Knight. Maar naar mijn mening voelt deze Batman meer compleet aan. Er wordt meer met het materiaal/universum gedaan. Ben geen comiclezer ofzo maar ik had wel het gevoel dat dit echt Gotham City was ipv Chigago van Nolan. En de vechtscenes zijn beter vond die in Nolan 3x niks. En last but not least, best batman suit!
Batman Returns persoonlijk mijn favoriet maar dan vanwege Michelle Pfeiffer. Naar mijn mening de enige echte Catwoman ;) No other catwoman comes close ;)

Ik heb de nieuwe BATMAN niet eens uitgekeken. Zo slecht vond ik em.
De eerste vechtscene vond ik ronduit slecht.. ongeloofwaardig overkomen, Verhaal .... weinig fantasie. Casting mwah
Smaken verschillen dat blijkt hieruit wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-06 11:41
paragon schreef op woensdag 20 april 2022 @ 23:43:
[...]

Komt.omdat ATMOS het geluid is 😜
Ja...... je hebt helemaal gelijk :) ik bedoel natuurlijk DOLBY VISION + DOLBY ATMOS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:23
Peter711 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 23:44:
[...]
Batman Returns persoonlijk mijn favoriet maar dan vanwege Michelle Pfeiffer. Naar mijn mening de enige echte Catwoman ;) No other catwoman comes close ;)

Ik heb de nieuwe BATMAN niet eens uitgekeken. Zo slecht vond ik em.
De eerste vechtscene vond ik ronduit slecht.. ongeloofwaardig overkomen, Verhaal .... weinig fantasie. Casting mwah
Smaken verschillen dat blijkt hieruit wel weer
Ik vond de film een laag Batman gehalte hebben... Geen wapens, geen touwen om omhoog te komen, geen coole Batman vervoersmiddel... Geen geheime Batman grot...

Het verhaal was oké, maar verder had de film weinig te maken met Batman als karakter/vechter.

Wat vind ik wel passend bij Batman:
- de iconische ballonnen met gif scene, waarin Batman met zijn vleigtuig de touwen door snijdt terwijl hij wordt beschoten
- de coole auto
- een riem waaruit een touw komt en andere gadgets
- een verborgen grot, waarbij hij bijna betrapt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-06 09:01

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik had van de week geen bereik met m'n telefoon. Geen mobiele data en geen wifi.
Toen bleek dus dat, itt Netflix, mijn downloads niet beschikbaar waren.

Is dat een bekend issue?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 25-06 19:15
The Flight Attendant seizoen 2 vanaf morgen online btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:52
Zijn er nog mensen die Wellington Paranormal kijken? Ben nu halverwege 't eerste seizoen en lach me soms helemaal in een scheur. De droge uitdrukkingen op de hoofden van de rechercheurs bij de meest absurde situaties, echt geweldig.

Het is een spin off van de film "What We Do In The Shadows" en dat merk je wel. De gortdroge humor, de bizarre situaties waar ze in komen. Hopelijk komt seizoen 4 ook beschikbaar, want ik denk dat ik door de eerste drie zo heen vlieg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JanW schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:17:
Zijn er nog mensen die Wellington Paranormal kijken? Ben nu halverwege 't eerste seizoen en lach me soms helemaal in een scheur. De droge uitdrukkingen op de hoofden van de rechercheurs bij de meest absurde situaties, echt geweldig.

Het is een spin off van de film "What We Do In The Shadows" en dat merk je wel. De gortdroge humor, de bizarre situaties waar ze in komen. Hopelijk komt seizoen 4 ook beschikbaar, want ik denk dat ik door de eerste drie zo heen vlieg :D
Zeer vermakelijk inderdaad.

(ik kijk op disney ook de serie what we do in the shadows, de film kende ik niet, eens kijken of ik die ergens kan vinden. Deze twee series verschillen wel erg van toon vind ik in elk geval. /edit: videoland, een van de weinige diensten die ik niet heb ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door ArthurMorgan op 21-04-2022 11:26 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JanW schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:17:

Fijne tip, ga ik dan zeker een kans geven. Liefhebber van What We Do In The Shadows, en ik geef de voorkeur aan de serie i.p.v. de film, niet dat dit verder veel uitmaakt, heb ze beiden geheel gezien ;)

Edit: yep, deze past wel in mijn straatje 👏

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 21-04-2022 16:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
Thasaidon schreef op woensdag 20 april 2022 @ 08:14:
[...]

Was het maar waar... ik zit inmiddels al meer dan een week te wachten op die code.
Al 3x op de chat gezeten, want op mail reageren ze gewoon niet.

Iig bedankt voor je Tip. (y)
Mijn advies, stuur ze een bericht via Twitter. Via Twitter kreeg ik dezelfde dag al een reactie met daarin een voucher code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
HBO Max, HBO Hit 76.8M Global Subs In Q1, Up 3M From Year End; WarnerMedia Profit Squeezed By CNN+, Streaming Spend
https://deadline.com/2022...rnermedia-att-1235007134/

[ Voor 47% gewijzigd door lHybridl op 21-04-2022 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormenghast
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-05 06:41
LaFleche schreef op woensdag 20 april 2022 @ 14:07:
[...]

Wat is er mis met de ondertiteling en de plaatsing? Ik kon ergens via settings de grootte aanpassen, kleur, achtergrond, opacity etc. ...niks mis mee
Had die setting nog niet geprobeerd. Bedankt voor de tip. De plaatsing mag van mij een stukje lager maar dat is wel een beetje nitpicking eerlijk gezegd.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• lHybridl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Gormenghast schreef op donderdag 21 april 2022 @ 17:50:
[...]

Had die setting nog niet geprobeerd. Bedankt voor de tip. De plaatsing mag van mij een stukje lager maar dat is wel een beetje nitpicking eerlijk gezegd.
Eindelijk een medestander. Die plaatsing is een regel te hoog imo. Dat is tegenwoordig normaal krijg ik het idee maar is nog steeds hinderlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-06 01:20
Tony Hawk documentaire gisteren gezien. Wat een helden zijn die skaters. Gewoon 50plus en nog de Halfpipe op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lHybridl
Flight Attendent seizoen 2 nu live.
Twee episodes gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTuinman
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 18:48
Is er uberhaupt een mogelijkheid om aan te geven wat je al wel gezien hebt? Een 'al bekeken'-optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:14
deTuinman schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:38:
Is er uberhaupt een mogelijkheid om aan te geven wat je al wel gezien hebt? Een 'al bekeken'-optie.
Zover ik kan zien is dit er (nog) niet, netflix doet dit beter, daar zie je vaak direct wel waar je bent gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
LaFleche schreef op woensdag 20 april 2022 @ 14:07:
[...]

Dat aanpassen lukt mij wel met de app op de android tv, niet op de xbox app (die heeft de optie dus niet). En bij casten naar chromecast staat de tekst niet altijd in het links-rechts-midden. Dat wisselt zelfs binnen een aflevering of film. En ook daar is geen optie om de settings te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 14:21
Ik heb de betaling via iDEAL gedaan en blijkbaar is dat niet goed gegaan en nu is mijn abo ineens afgesloten 🤡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-06 19:48
Iemand al enig idee of er wat aan de ondertiteling gedaan word, nog steeds geen ondertiteling bij veel leuke series? Dacht na een maand zullen ze dit toch wel gefixt hebben, maar nee dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:05
SeanCattery schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:30:
Ik heb de betaling via iDEAL gedaan en blijkbaar is dat niet goed gegaan en nu is mijn abo ineens afgesloten 🤡
Lees even dit topic na. Je bent niet de enige ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andyvie1979
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 27-06 16:52
Die integratie van de HBO Max-app met de AppleTV app op mijn iPhone werkt wel fijn!
Ik kreeg vanmorgen van de AppleTV app een melding dat er een nieuwe aflevering van Tokio Vice klaar staat.

Ik zat al te zoeken waar ik kon zien wanneer volgende afleveringen online stonden. Bij Netflix kun je dat gewoon zien als je alle afleveringen opzoekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:17
BigF25 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:51:
[...]

Zover ik kan zien is dit er (nog) niet, netflix doet dit beter, daar zie je vaak direct wel waar je bent gebleven
Waar je bent gebleven doet HBO ook gewoon met de 'verder kijken' lijst.
Net als Netflix is er geen 'mark as played' voor series die je al gezien hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
W1ck1e schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:53:
[...]
Dat aanpassen lukt mij wel met de app op de android tv, niet op de xbox app (die heeft de optie dus niet). En bij casten naar chromecast staat de tekst niet altijd in het links-rechts-midden. Dat wisselt zelfs binnen een aflevering of film. En ook daar is geen optie om de settings te wijzigen.
Op de Xbox kun je de instellingen voor ondertitels wijzigen via de systeeminstellingen van de console zelf: Profiel en systeem > Instellingen > Toegankelijkheid > Ondertiteling.
Dat werkt bijvoorbeeld ook voor Disney+.

Ondertitelingsinstellingen wijzigen op je Xbox-console
Change closed captioning settings on your Xbox console
(Na het wijzigen van de aangepaste instellingen kun je de ondertiteling op de Xbox weer uit zetten; de aangepaste instellingen worden dan toch in apps gebruikt).

Die verspringende ondertiteling zag je ook wel eens bij dvd's. Waarschijnlijk zijn dat van oorsprong ondertitels volgens het Amerikaanse closed captioning systeem, die vaak dan ook nog in ALL CAPS zijn.
Helaas kun je die instellingen niet aanpassen.

Overigens lijkt HBO Max de aanpassingen aan het lettertype maar deels te volgen: het volledig schreefloze lettertype dat ik kies (of standaard is op de Xbox) wordt vervangen door een schreefloos lettertype waar de letter i toch stiekem een schreef heeft.
En i's, of j's, met stiekeme schreef vind ik nogal lelijk, vooral in het Nederlands met de letter IJ.

[ Voor 10% gewijzigd door MartijnS72 op 22-04-2022 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 18:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 01:14
dutchgio schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:12:
[...]

Waar je bent gebleven doet HBO ook gewoon met de 'verder kijken' lijst.
Net als Netflix is er geen 'mark as played' voor series die je al gezien hebt.
Het is niet altijd even 'slim'
Keek laatst een episode van Tokyo Vice, tot einde gekeken, aftiteling loopt, ga er uit, dat zou het moeten herkennen als aflevering gezien, maar nee blijft op kijk verder, dat is nog niet zo handig geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
MartijnS72 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:12:
[...]

Op de Xbox kun je de instellingen voor ondertitels wijzigen via de systeeminstellingen van de console zelf: Profiel en systeem > Instellingen > Toegankelijkheid > Ondertiteling.
Dat werkt bijvoorbeeld ook voor Disney+.

Ondertitelingsinstellingen wijzigen op je Xbox-console
Change closed captioning settings on your Xbox console
(Na het wijzigen van de aangepaste instellingen kun je de ondertiteling op de Xbox weer uit zetten; de aangepaste instellingen worden dan toch in apps gebruikt).

Die verspringende ondertiteling zag je ook wel eens bij dvd's. Waarschijnlijk zijn dat van oorsprong ondertitels volgens het Amerikaanse closed captioning systeem, die vaak dan ook nog in ALL CAPS zijn.
Helaas kun je die instellingen niet aanpassen.

Overigens lijkt HBO Max de aanpassingen aan het lettertype maar deels te volgen: het volledig schreefloze lettertype dat ik kies (of standaard is op de Xbox) wordt vervangen door een schreefloos lettertype waar de letter i toch stiekem een schreef heeft.
En i's, of j's, met stiekeme schreef vind ik nogal lelijk, vooral in het Nederlands met de letter IJ.
Dank je wel voor de tip. De xbox gebruik ik wanneer ik het beste geluid wil hebben, De app op de tv ondersteunt niet het doorgeven van het beste geluid aan mijn oude receiver.
De bij de chromecast verspringende ondertiteling staat in de app wel op de goede plek. Gelukkig hoef ik de chromecast vaak niet te gebruken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-06 16:25
BigF25 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:18:
[...]

Het is niet altijd even 'slim'
Keek laatst een episode van Tokyo Vice, tot einde gekeken, aftiteling loopt, ga er uit, dat zou het moeten herkennen als aflevering gezien, maar nee blijft op kijk verder, dat is nog niet zo handig geregeld
Ik heb zelf regelmatig als ik de tv tijdens de aftiteling uit doe of naar een andere app switch dat hij de volgende keer dezelfde aflevering weer helemaal van voren af begint te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 21:01
peppie71 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 08:58:
Tony Hawk documentaire gisteren gezien. Wat een helden zijn die skaters. Gewoon 50plus en nog de Halfpipe op.
Dit is inderdaad wel een aanrader. Afgelopen week ook gekeken, erg leuke docu.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-06 17:44
Ik heb gisteren ontdekt dat The OC op hbo Max staat. 20 jaar geleden was dat gewoon tof, nu is het een guilty pleasure geworden.

M'n vriendin heeft me overigens heel hard uitgelachen toen ze zag wat ik aan het kijken was. :+

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie12
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 31-12-2024
Heb een heel vreemd probleem op mijn Android tv box (A95X F4 Android 11) met de HBO Max app. Alle andere apps hebben geluid, Prime Video, Netflix etc. behalve met HBO. Wil ik hierbij geluid hebben moet ik eerst mijn bluetooth koptelefoon aanzettten met "audio connected" en daarna weer uitzetten om geluid via de tv met aangesloten soundbar te krijgen. Alle audio instellingen van de box en de tv geprobeerd zonder resultaat. Iemand die dit herkend ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05:53
sverzijl schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:33:
[...]

Banshee is dan ook een aanrader. Ook op gebied van geweld verre van 'preuts'.

Hung jaren geleden ook gezien, was wel grappig ja.
Toen ik dit bericht las Banshee en Hung toegevoegd aan mn te kijkenlijst. Dank daarvoor! Banshee inmiddels alles van gezien, maar wat een onwijs toffe serie was dat! Jammer dat er niet meer seizoenen zijn, al is t ook prima afgerond in tegenstelling tot andere series. Enorme aanrader in iedergeval als je van goed potje geweld houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Pharminepulse schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 19:19:
[...]

Toen ik dit bericht las Banshee en Hung toegevoegd aan mn te kijkenlijst. Dank daarvoor! Banshee inmiddels alles van gezien, maar wat een onwijs toffe serie was dat! Jammer dat er niet meer seizoenen zijn, al is t ook prima afgerond in tegenstelling tot andere series. Enorme aanrader in iedergeval als je van goed potje geweld houd.
Er zijn nog 3 seizoenen Banshee Origins webinars:
https://banshee.fandom.com/wiki/Banshee:_Origins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Inverted_World schreef op woensdag 13 april 2022 @ 22:08:
Mailtje naar de klantenservice. Kan hier niet meer streamen.

Abonnement: Je tijdelijke toegang tot HBO Max is op 12 apr. 2022 verlopen.

Als je wilt blijven streamen, voer je de stappen op deze pagina uit: Blijven streamen

Heel vreemd, ik was toch echt in de veronderstelling dat ik een normaal abonnement a 3,99 had afgesloten.
Is het opgelost en hoe heb je dat gedaan?
Heb al een paar dagen terug een mail gestuurd maar geen reaktie en nog steeds die melding :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Aanbieding van Pathe bioscopen: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cV6WmcXIYWkSbGr2DaZhWzQiflI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z78vQfpvtEAqNZOmqjv4afxw.png?f=user_largeDat zou ik er dan achteraf dan weer niet voor over hebben. Maar 4 euro wel. Voorlopig zeg ik mijn abonnement niet op.
icoontje ipv plaatje komt door pihole ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:04
W1ck1e schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 02:55:
Aanbieding van Pathe bioscopen: [Afbeelding]Dat zou ik er dan achteraf dan weer niet voor over hebben. Maar 4 euro wel. Voorlopig zeg ik mijn abonnement niet op.
icoontje ipv plaatje komt door pihole ;)
Kopen of huren? Anders is beter bij iTunes (waar huren evenveel kost :+ :+ )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdM5qgOfBA6l3cZAFrUDzT0v42I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iagE22heEHqUtW9TX2UVUq3D.png?f=fotoalbum_large

Ik zou hem zonder HBO Max gekocht hebben dus dat scheelt nu weer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 23-04-2022 07:15 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:23
Ik heb hem 18 maart afgesloten... Zag op de 17e nog geen geplande afschrijving, dus even betaalmethode 'veranderd' van Ideal naar Ideal voor 0,01... De 20e werd het afgeschreven en die 0,01 heb ik weer teruggeboekt gekregen.

Heb nog niet zo vaak gekeken, baal er van dat hbomax niet gewoon via de Ziggo box te bekijken is maar dat het via de televisie moet. Weer een andere afstandsbediening nodig, gerommel met knopjes, blech

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
Thalaron schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 07:14:
[...]

Kopen of huren? Anders is beter bij iTunes (waar huren evenveel kost :+ :+ )

Ik zou hem zonder HBO Max gekocht hebben dus dat scheelt nu weer ;)
Ik denk huren, want het is de vanaf prijs.
Het volgende valt mij op :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C9BI3X9i-fFPVL7gr0QLKzGxcdo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SrRt7EacheUfJoKNSSBjonmD.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j7b_dHBsRFQB_syCZjWimwN3i4Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8z9ueYBWlVHaIX9nQUgWU0NM.png?f=user_large

Dus bij pathe klopt de duur van de film niet (de bekende/gevreesde 4%), in tegenstelling tot bij HBO

[ Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 23-04-2022 08:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-06 15:40
Mezkeijou schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:09:
[...]

Deze posting verdient een pin vind ik.
Gedaan ;)
Zelf geen problemen hier overigens, maar ik betaal via mijn creditcard.

Ik ben nu bezig met Succession. Ik vond seizoen 1 wel goed, maar niet heel bijzonder. De eerste aflevering van seizoen 2 belooft een wilde rit dus ik ben benieuwd. Ik kan de personages niet uitstaan dus de acteurs doen hun werk in ieder geval heel goed.

Overigens staat de Adult Swim-serie Primal sindskort op HBO Max. Zelf nog niet gezien maar die stond wel op mijn lijstje vanwege de goede reviews en combinatie van verschillende genres in een animatieserie.

Een serie die ik wel gezien heb en kan aanraden is de comedyserie Minx over een jonge feminist (Ophelia Lovibond) in de 70s die een tijdscrift wilt beginnen maar uiteindelijk het eerste erotische tijdschrift voor vrouwen begint nadat ze wordt afgewezen door alle uitgevers terwijl pornouitgever Doug Renetti (Jake Johnson) haar wel een kans wilt geven.

[YouTube: Minx | Official Trailer | HBO Max]

[ Voor 65% gewijzigd door VirinR op 23-04-2022 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
President schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 07:48:
Ik heb hem 18 maart afgesloten... Zag op de 17e nog geen geplande afschrijving, dus even betaalmethode 'veranderd' van Ideal naar Ideal voor 0,01... De 20e werd het afgeschreven en die 0,01 heb ik weer teruggeboekt gekregen.
Na jouw berichtje heb ik met mijn issue (9 april zou het ideal afgeschreven worden, maar nog niet gebeurd) maar mn betaalmethode veranderd naar Paypal (geen zin in nog meer ideal gemeuk potentieel). Krijg meteen een receipt van de "9 april" afschrijving, en nu staat volgende afschrijving op 9 mei ipv 9 april. Ben iig nu wel blij dat het gefixt lijkt te zijn. Een zorg minder in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
MADG0BLIN schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:40:
[...]
Dit is inderdaad wel een aanrader. Afgelopen week ook gekeken, erg leuke docu.
Ik dacht: ik kijk even een paar minuten.. Nou 2 uur later: het is zeker een aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 03-06 20:37
iekue schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 11:09:
[...]

Na jouw berichtje heb ik met mijn issue (9 april zou het ideal afgeschreven worden, maar nog niet gebeurd) maar mn betaalmethode veranderd naar Paypal (geen zin in nog meer ideal gemeuk potentieel). Krijg meteen een receipt van de "9 april" afschrijving, en nu staat volgende afschrijving op 9 mei ipv 9 april. Ben iig nu wel blij dat het gefixt lijkt te zijn. Een zorg minder in ieder geval.
Inderdaad... Ook om gezeur te voorkomen zojuist naar PayPal omgezet... Twee vliegen in een klap want je schijnt - ooit eens ergens gelezen - dat je je PayPal account minimaal 1 keer per jaar moet gebruiken? Nou... ook weer opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:28
Nou, ik kan weer streamen.....

- 14 maart een abonnement afgesloten met iDeal betaling, dat heeft gewerkt tot 13 april.
- 14 april mail gestuurd, hier nog steeds geen reactie op gekregen.
- 19 april met de chat contact gehad, toen is mij de code toegezegd waarmee ik een nieuw account zou kunnen aanmaken. Mijn bestaande account is direct aangepast (001 voor het mailadres). Echter geen code ontvangen.
- 24 april (vandaag) contact opgenomen dat ik nog steeds op een code zat te wachten. Deze code heb ik in de chat direct ontvangen en ik heb daar ook meteen een nieuw account mee aangemaakt.

Nu werkt het weer, maar:
- E-mailadres verifiëren gaat niet, krijg tot 4x toe (met iedere keer een nieuwe code) deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BrRKX2al4drqZLoaK1_oM48LGFM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8g610uQbVh3Qf8HEPH00GcAG.jpg?f=fotoalbum_large

- Ik zie mijn abonnement niet in de app:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FcA2AzvxZfDPeKHyJeaZeNZ8jxQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dR2dIZj0x9cHbqt2GrKoJ6fC.jpg?f=fotoalbum_large

Dat wekt nog steeds niet erg veel vertrouwen. 8)7

Volgens de klantenservice staat het "aan hun kant" wel allemaal goed inclusief automatische incasso. We wachten maar even een paar dagen af...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

De afgelopen dagen 2x meegemaakt dat de HBO app op de AppleTV vast was gelopen.

Enige optie was om de AppleTV weer opnieuw op te starten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:53
Greatsword schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:37:
De afgelopen dagen 2x meegemaakt dat de HBO app op de AppleTV vast was gelopen.
Hoewel het wordt getriggerd door de hbo-app lijkt me dit ook een fout in de firmware van de Apple-TV, deze zou niet moeten kunnen vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

hcQd schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:01:
[...]

Hoewel het wordt getriggerd door de hbo-app lijkt me dit ook een fout in de firmware van de Apple-TV, deze zou niet moeten kunnen vastlopen.
De rest van de AppleTV en streaming apps blijven wel gewoon werken. Het beeld in de HBO app is gewoon vastgelopen, je zit dan in een film of serie, maar je kan dan niet meer terug naar het hoofdmenu binnen de HBO app, dan zit het hem toch echt daarin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:53
Greatsword schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:10:
De rest van de AppleTV en streaming apps blijven wel gewoon werken.
Maar je zei dat het nodig was de Apple TV opnieuw op te starten, werkt geforceerd afsluiten (double tap op home, en dan de app omhoog vegen) niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

hcQd schreef op zondag 24 april 2022 @ 18:17:
[...]

Maar je zei dat het nodig was de Apple TV opnieuw op te starten, werkt geforceerd afsluiten (double tap op home, en dan de app omhoog vegen) niet?
Weer wat geleerd 8)7 Zal het de volgende keer eens proberen ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Erg handig bij Amazon Prime vind ik dat als je pauzeert ziet welke acteurs er in die scènes spelen. Mogen zo wat mij betreft ook bij HBO toevoegen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 02:25
kraanwagen schreef op zondag 24 april 2022 @ 21:37:
Erg handig bij Amazon Prime vind ik dat als je pauzeert ziet welke acteurs er in die scènes spelen. Mogen zo wat mij betreft ook bij HBO toevoegen.
En trailers mogen ze ook wel toevoegen als ze dan toch bezig zijn. Die mis ik toch wel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
kraanwagen schreef op zondag 24 april 2022 @ 21:37:
Amazon is de eigenaar van IMDb, ik denk dat andere steamingsdiensten dit niet makkelijk mogen /kunnen kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:39

Mr. Freeze

¡GO!

Ike. schreef op zondag 24 april 2022 @ 23:11:
[...]

Amazon is de eigenaar van IMDb, ik denk dat andere steamingsdiensten dit niet makkelijk mogen /kunnen kopiëren.
https://www.rottentomatoes.com/ ?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:10
Vandaag moet de eerste aflevering van "We own this city" online gaan.
De trailer heeft iig mijn interesse gewekt :)
Ik zie het er nog niet op staan maar hoop vanavond te kunnen kijken of het wat is.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Vortigen schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:35:
Vandaag moet de eerste aflevering van "We own this city" online gaan.
Ik dacht dat dat morgen pas was? Ik ben ook heel benieuwd. Ik denk niet meteen te gaan kijken, maar het wordt wel de eerstvolgende nieuwe serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:10
erwn schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:39:
[...]

Ik dacht dat dat morgen pas was? Ik ben ook heel benieuwd. Ik denk niet meteen te gaan kijken, maar het wordt wel de eerstvolgende nieuwe serie.
Oh...dan heb ik misschien de US release datum in mijn hoofd...wij krijgen het hier inderdaad een dag later dacht ik.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Vortigen schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:45:
[...]

Oh...dan heb ik misschien de US release datum in mijn hoofd...wij krijgen het hier inderdaad een dag later dacht ik.
Ye t wordt vandaag de 25e op HBO uitgezonden, dus daarna pas op HBOMax enzo. We zullen zien wanneer ze het hier online gooien, zijn ze wat anders mee dan in de VS lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:41
iekue schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:43:
[...]

Ye t wordt vandaag de 25e op HBO uitgezonden, dus daarna pas op HBOMax enzo. We zullen zien wanneer ze het hier online gooien, zijn ze wat anders mee dan in de VS lijkt het.

Morgen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-06 15:40
Ik vind het wel raar dat A Black Lady Sketch Show S3 hier in NL op dinsdag uitkomt terwijl het in de VS vrijdagavond wordt uitgezonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Ok, iets met slapende honden en zo…

Ik had op 23 maart een abonnement afgesloten. Er is toen ook € 3,99 afgeschreven via IDeal. Na alle horrorverhalen over abonnementen die ineens niet meer werken heb ik dus mijn account de afgelopen dagen goed in de gaten gehouden. En hij doet het nog steeds *O*

Maar… Er is deze maand (nog?) geen 3,99 afgeschreven. Overigens ook geen 8,99 (moeten ze ook niet proberen want dan gooi ik dat abonnement door hun digitale voorruit :+ ).

Dus how now brown cow? Melden bij de klantenservice? Nog even afwachten? Neig eigenlijk naar het laatste, maar heb weinig zin om afgesloten te worden.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Pietervs schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:15:
Ok, iets met slapende honden en zo…

Ik had op 23 maart een abonnement afgesloten. Er is toen ook € 3,99 afgeschreven via IDeal. Na alle horrorverhalen over abonnementen die ineens niet meer werken heb ik dus mijn account de afgelopen dagen goed in de gaten gehouden. En hij doet het nog steeds *O*

Maar… Er is deze maand (nog?) geen 3,99 afgeschreven. Overigens ook geen 8,99 (moeten ze ook niet proberen want dan gooi ik dat abonnement door hun digitale voorruit :+ ).

Dus how now brown cow? Melden bij de klantenservice? Nog even afwachten? Neig eigenlijk naar het laatste, maar heb weinig zin om afgesloten te worden.
Wat staat er bij je abonnement onder 'volgende factuurdatum?' 23 mei? Dan wordt 23 april nog afgeschreven, ik gok binnen 48uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Chris.nl schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:29:
[...]

Wat staat er bij je abonnement onder 'volgende factuurdatum?' 23 mei? Dan wordt 23 april nog afgeschreven, ik gok binnen 48uur.
Oe, goeie! Wist niet dat die informatie er ook stond.

Staat inderdaad 23 mei. Dus nog even afwachten :)

Thanks!

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Ye zal wel zijn omdat het van HBO komt ipv een HBO Max Original serie . Dus dan gewoon net als bij Ziggo voorheen de dag na US release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Ik krijg op mijn Apple TV de melding 'Kan geen verbinding maken met HBO Max', op mijn laptop duurt het heeeeel lang om HBO Max via de browser gestart te krijgen. Meer mensen last van? (TvOS 15.4.1, HBO Max app 3.6. Double tap swipe up quit en restart Apple TV helpen niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Xander schreef op zondag 24 april 2022 @ 17:35:
Nou, ik kan weer streamen.....

- 14 maart een abonnement afgesloten met iDeal betaling, dat heeft gewerkt tot 13 april.
- 14 april mail gestuurd, hier nog steeds geen reactie op gekregen.
- 19 april met de chat contact gehad, toen is mij de code toegezegd waarmee ik een nieuw account zou kunnen aanmaken. Mijn bestaande account is direct aangepast (001 voor het mailadres). Echter geen code ontvangen.
- 24 april (vandaag) contact opgenomen dat ik nog steeds op een code zat te wachten. Deze code heb ik in de chat direct ontvangen en ik heb daar ook meteen een nieuw account mee aangemaakt.

Nu werkt het weer, maar:
- E-mailadres verifiëren gaat niet, krijg tot 4x toe (met iedere keer een nieuwe code) deze melding:
[Afbeelding]

- Ik zie mijn abonnement niet in de app:
[Afbeelding]

Dat wekt nog steeds niet erg veel vertrouwen. 8)7

Volgens de klantenservice staat het "aan hun kant" wel allemaal goed inclusief automatische incasso. We wachten maar even een paar dagen af...
Ik wacht al een week op die promo code om opnieuw abo af te kunnen sluiten.. van het weekend gebeld en code gekregen die het niet deed 8)7 ja meneer ik zet er spoed achter u krijgt volgende week een nieuwe code :+

Als ik morgen nog niets heb ga ik ze weer bellen

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:28
Bear schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:57:
[...]

Ik wacht al een week op die promo code om opnieuw abo af te kunnen sluiten.. van het weekend gebeld en code gekregen die het niet deed 8)7 ja meneer ik zet er spoed achter u krijgt volgende week een nieuwe code :+

Als ik morgen nog niets heb ga ik ze weer bellen
De chat werkte wel vlot bij mij. Blijkbaar stond mijn code al klaar om te versturen 8)7, daarom kon ze hem direct in de chat geven.

Niet dat het nu zo goed gaat met mijn abonnement, maar ja. :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
“ Since January 2010, Rotten Tomatoes has been owned by Flixster, which was in turn acquired by Warner Bros”

“ WarnerMedia owns HBO, HBO Max, CNN, Warner Bros., DC Films, New Line Cinema, TBS, TNT, TruTV, Cartoon Network/Adult Swim, Turner Sports and Rooster Teeth, among other brands, and is part owner of the CW Network along with Paramount.”

😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

Xander schreef op maandag 25 april 2022 @ 22:00:
[...]

De chat werkte wel vlot bij mij. Blijkbaar stond mijn code al klaar om te versturen 8)7, daarom kon ze hem direct in de chat geven.

Niet dat het nu zo goed gaat met mijn abonnement, maar ja. :+
Haha ja van het weekend kon je een kanon afschieten in die chat niemand te bekennen.
Mijn code stond ook al klaar, de helpdesk medewerker zei heeft u mail gehad? Verder nog vragen?!
Ik snel copy/paste jazeker heeft u nog een nieuwe code want deze werkt niet! :+

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:37
Ike. schreef op maandag 25 april 2022 @ 22:02:
[...]

“ Since January 2010, Rotten Tomatoes has been owned by Flixster, which was in turn acquired by Warner Bros”

“ WarnerMedia owns HBO, HBO Max, CNN, Warner Bros., DC Films, New Line Cinema, TBS, TNT, TruTV, Cartoon Network/Adult Swim, Turner Sports and Rooster Teeth, among other brands, and is part owner of the CW Network along with Paramount.”

😅
Stiekem is het sowieso een rare discussie. Wat wordt aangehaald m.b.t. Amazon Prime werkt echt per scene. Je krijgt dus daadwerkelijk te zien wie op dat moment in beeld is zeg maar, en eventueel welke muziek je hoort. Dat is natuurlijk informatie die IMDB ook niet heeft (noch Rotten Tomatoes neem ik aan). Die weten alleen wie er in de film / serie spelen. Maar niet dat op de scene van 12:34 tot 14:32 Pietje en Klaasje in beeld zijn en op de achtergrond de Benny Hill theme wordt afgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
@RobertMe klopt, zover we weten gebruikt Amazon hun eigen Amazon Rekognition API om bekende mensen en scènes te herkennen en dan daarvan de metadata van Imdb te plukken. Het staat natuurlijk iedereen vrij hetzelfde te doen (zelf, aws, azure), maar dat vergt nogal een investering en de meeste platformen kunnen die tijd beter aan iets anders besteden momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:47
The Staircase verschijnt 6 mei op HBO Max.
[YouTube: The Staircase | Official Trailer | HBO Max]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat ziet dat er gaaf uit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
https://twitter.com/hbomaxnl/status/1518854526480142337

[ Voor 12% gewijzigd door lHybridl op 26-04-2022 09:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:52
Mars18 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:54:
[...]

Wat ziet dat er gaaf uit zeg
Een hele tijd terug The Staircase docu op Netflix gekeken, dat is ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Nieuwe update voor de app op LGTV's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ziet er goed uit! Ik hoop alleen dat ik kan wennen aan de ultieme Britse acteur (Colin Firth) met een Amerikaans accent...

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Poulske schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:41:
[...]

[...]

Een hele tijd terug The Staircase docu op Netflix gekeken, dat is ook een aanrader.
Ik wist niet dat het op waarheid gebaseerd was, ga ik zeker kijken, th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 02:25
Volgens justwatch vanaf morgen S01 en S02 van Made For Love. Lijkt me ook wel wat.

[YouTube: Made For Love | Official Trailer | HBO Max]
Dark comedy "Made for Love" is a "Black Mirror"-lite tale of bad romance turned sociopathic

[ Voor 24% gewijzigd door sverzijl op 26-04-2022 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

sverzijl schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:56:
Volgens justwatch vanaf morgen S01 en S02 van Made For Love. Lijkt me ook wel wat.

[...]
Die is erg leuk (althans, S01; S02 nog niet gezien). Zwarte humor met af en toe vrij absurde stukjes (let op Diane :D ).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sverzijl schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:56:

[...]
Seizoen 1 gezien. Wat mij betreft erg vermakelijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 03:37
lHybridl schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 10:07:
Nieuwe update voor de app op LGTV's
Werkt die na de update ook op WebOS 3? Heb zelf een LG TV uit 2016 en het ontbreken van HBO Max valt dan toch wel tegen. Andere streaming diensten werken "uiteraard" wel er op (Netflix, Disney & Amazon Prime zelf gebruik. Videoland & ViaPlay meen ik ook gezien te hebben in de store, NLZiet meen ik ook dat in de store staat, en anders wel NPO Start of een van die).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

RobertMe schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 15:19:
[...]

Werkt die na de update ook op WebOS 3? Heb zelf een LG TV uit 2016 en het ontbreken van HBO Max valt dan toch wel tegen. Andere streaming diensten werken "uiteraard" wel er op (Netflix, Disney & Amazon Prime zelf gebruik. Videoland & ViaPlay meen ik ook gezien te hebben in de store, NLZiet meen ik ook dat in de store staat, en anders wel NPO Start of een van die).
Uhm, dat kun je dan toch zelf testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Gisteren dus de eerste aflevering van de nieuwe miniserie We Own The City gekeken.

Eerste aflevering zag er goed uit en in de eerste aflevering ook wat oud bekende gezien uit The Wire (Marlo, Slim Charles, Poot, Jay) zal er vast een paar gemist hebben, maar leuk om ze weer terug te zien. Ben benieuwd wie we allemaal nog meer gaan zien in deze serie.

[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 27-04-2022 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:56
Greatsword schreef op woensdag 27 april 2022 @ 10:52:
Gisteren dus de eerste aflevering van de nieuwe miniserie We Own The City gekeken.

Eerste aflevering zag er goed uit en in de eerste aflevering ook wat oud bekende gezien uit The Wire (Marlo, Slim Charles, Poot, Jay) zal er vast een paar gemist hebben, maar leuk om ze weer terug te zien. Ben benieuwd wie we allemaal nog meer gaan zien in deze serie.
Ik loop te twijfelen omdat er maar 1 aflevering is. Ik denk dat ik zo'n serie ineens door kijk.

Daarom gisteren begonnen met Tokyo Vice, wat gaaf zeg, verhaal begint sterk en leuk al die beelden uit Tokyo, hiermee ga ik mij wel even vermaken.

To dare is to do

Pagina: 1 ... 20 ... 55 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC