Bijzonder. De beeldkwalitieit is hier uitstekend (LG OLED app).Deezers schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:09:
Hier een aflevering gedownload en krijg dan inderdaad alle talen als ondertiteling, behalve Nederlands... Dus geen idee of het alleen een technisch probleem is of als ze gewoon zijn gaan launchen zonder Nederlandse ondertiteling, begint wel irritant te worden. Mijn Engels is prima maar Nederlandse ondertiteling kan je gewoon kijken zonder echt te hoeven nadenken. En de beeldkwaliteit is nog steeds matig, alsof je naar een stream van een stream zit te kijken. Komt soms ook door de zwarte balken. Ligt heel erg aan de content en de gebruikerservaring of ik het zelfs voor die 4 euro per maand ga houden. Zou de ondertiteling zelfs nog iets dikgedrukter willen maar zie niet hoe ik dat kan instellen bij de ondertiteling opties.
En persoonlijk heb ik helemaal niks met Discovery of Eurosport dus hoop op alleen een HBO Max optie als de prijs dan hetzelfde blijft, geen gedwongen verhoging voor content die ik toch nooit ga kijken zoals Star bij Disney+.
De ondertitel met optie verdieping en doorzichtige achtergrond werkt voor ons mooiste. Dan is het gelijk aan zoals we gewend zijn op de Nederlandse tv.
Wij hebben ook Discovery+, zou mooi zijn als dit als een hub wordt samengevoerd. De interface lijkt al erg veel op elkaar, zal vast niet lang meer duren.