Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Deezers schreef op zondag 10 april 2022 @ 12:09:
Hier een aflevering gedownload en krijg dan inderdaad alle talen als ondertiteling, behalve Nederlands... Dus geen idee of het alleen een technisch probleem is of als ze gewoon zijn gaan launchen zonder Nederlandse ondertiteling, begint wel irritant te worden. Mijn Engels is prima maar Nederlandse ondertiteling kan je gewoon kijken zonder echt te hoeven nadenken. En de beeldkwaliteit is nog steeds matig, alsof je naar een stream van een stream zit te kijken. Komt soms ook door de zwarte balken. Ligt heel erg aan de content en de gebruikerservaring of ik het zelfs voor die 4 euro per maand ga houden. Zou de ondertiteling zelfs nog iets dikgedrukter willen maar zie niet hoe ik dat kan instellen bij de ondertiteling opties.

En persoonlijk heb ik helemaal niks met Discovery of Eurosport dus hoop op alleen een HBO Max optie als de prijs dan hetzelfde blijft, geen gedwongen verhoging voor content die ik toch nooit ga kijken zoals Star bij Disney+.
Bijzonder. De beeldkwalitieit is hier uitstekend (LG OLED app).
De ondertitel met optie verdieping en doorzichtige achtergrond werkt voor ons mooiste. Dan is het gelijk aan zoals we gewend zijn op de Nederlandse tv.

Wij hebben ook Discovery+, zou mooi zijn als dit als een hub wordt samengevoerd. De interface lijkt al erg veel op elkaar, zal vast niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:39
@Deezers heb je niet toevallig nog ergens een pihole of VPN voor het hele netwerk aanstaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

En ook vandaag nog geen automatische afschrijving, en ook nog niets te zien in overzicht met toekomstige betalingen/incasso's. Ze maken het wel erg spannend zo...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:09
KillerBee schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:39:
En ook vandaag nog geen automatische afschrijving, en ook nog niets te zien in overzicht met toekomstige betalingen/incasso's. Ze maken het wel erg spannend zo...
Vooral niet het horror genre selecteren om te gaan kijken.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Morpheusk schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:55:
[...]
Vooral niet het horror genre selecteren om te gaan kijken.
Dit voegt nog minder aan het topic toe dan de post die je quote.

@avotar Ik wilde nog afsluiten met /ironie, maar was te lui :D

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 11-04-2022 10:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 16:02

avotar

P0werd by Black Coffee

Caelorum schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:56:
[...]

Dit voegt nog minder aan het topic toe dan de post die je quote.
Dit ook niet.

En nee, de mijne ook niet.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:42
Het zal wel goedkomen met de iDeal abbo’s vermoed ik, alleen op welke wijze? Betaalwijze staat nu op iDeal maar iDeal is in feite niets meer dan vooraf betalen waarbij alles automatisch is ingevuld.

Ik zie ze nog wel komen met een mail net een iDeal link ofzo. Dan pas ik het dus gewoon aan naar CC want daar heb ik dus geen zin in.

De reden dat ik geen CC heb gekozen is omdat ik alles dat daar niet nodig voor is liever rechtstreeks vanaf de rekening laat afhouden (overzicht).

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

Aiii

何これ

Thalaron schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:00:
Het zal wel goedkomen met de iDeal abbo’s vermoed ik, alleen op welke wijze? Betaalwijze staat nu op iDeal maar iDeal is in feite niets meer dan vooraf betalen waarbij alles automatisch is ingevuld.
In dit geval is je ideal transactie een toestemming tot automatische incasso. Met andere woorden, ideal komt er na de eerste betaling (soms is die 0 Euro, maar dat terzijde) niet meer aan te pas. HBO moet nu zelf incasseren, gewoon zoals dat met andere automatische incasso's ook gebeurt. Dat hebben ze om een of andere reden nog niet gedaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:34
Ik kijk uit naar het moment dat HBO verder is ingeburgerd, en het hier in het topic enkel nog gaat over de content.

60% van de posts in dit topic gaat over betalingen of of op welke tv's de app wel of niet werkt. Op dat vlak doet Netflix (en dat topic) het beter.. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Malfunctions schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:02:
Ik kijk uit naar het moment dat HBO verder is ingeburgerd, en het hier in het topic enkel nog gaat over de content.

60% van de posts in dit topic gaat over betalingen of of op welke tv's de app wel of niet werkt. Op dat vlak doet Netflix (en dat topic) het beter.. ;)
Dan kan je lang wachten, gok ik. HBO max staat over het algemeen bekend als een slechte app en dat zie je ook terug op plaatsen als reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Malfunctions schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:02:
[...]. Op dat vlak doet Netflix (en dat topic) het beter.. ;)
Inmiddels wel ja, maar ik stel voor dat je even gaat tijdreizen naar de begindagen. Disney+ idem.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-06 21:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/escLqMLYh2cSxQCz1LhquVTEqw4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OKYHdbcQezzSANgRx1LaWOsS.png?f=user_large

[ Voor 78% gewijzigd door lHybridl op 11-04-2022 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Afgaande op de trailer van deze film bij hbomax is hij nederlands ondertiteld. De trailer is hd. Ik hoop de film zelf 4k en dts geluid of iets dergelijks. Als er elke maand of 2 een nieuwe film (minder 7 weken oud) is die ik wil kijken dan heb ik mijn kortings abonnement eruit. De rest is bonus: bijvoorbeeld de docu "The Inventor: Out for Blood in Silicon Valley"
Maar hoe laat ik kan op 18 april "The Batman" zien ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
The Batman stond op mijn lijst om aan te schaffen via Apple TV / iTunes, dus wat dat betreft bespaart het abonnement tot heden kosten :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:52
Thalaron schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:45:
The Batman stond op mijn lijst om aan te schaffen via Apple TV / iTunes, dus wat dat betreft bespaart het abonnement tot heden kosten :D
Vraag is natuurlijk wat je krijgt op HBOMax. FullHD of 4K met HDR / Dolby Vision. Ik vermoed dat je bij AppleTV als huur wel 4K krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
RobertMe schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:51:
[...]

Vraag is natuurlijk wat je krijgt op HBOMax. FullHD of 4K met HDR / Dolby Vision. Ik vermoed dat je bij AppleTV als huur wel 4K krijgt.
Bij apple wel 4K en bij hbo niet ?
Ik vewacht het echter wel, want Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1n45vuZu8sF6k_m4dBzqPjhG5Is=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0V1foxxPjV9NMS1zoKXVrTbf.png?f=user_large

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Frank schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:13:
[...]

Dan kan je lang wachten, gok ik. HBO max staat over het algemeen bekend als een slechte app en dat zie je ook terug op plaatsen als reddit.
Ik heb werkelijk nergens last van. Op mijn Android tv, telefoon, tablet en in de browser werkt het top. Goede beeldkwaliteit en hele goede titels voor een scherpe prijs.

Uiteraard N=1. Maar zo slecht als sommige het laten overkomen is mijn inziens erg overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
darkdesign schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:58:
[...]

Ik heb werkelijk nergens last van. Op mijn Android tv, telefoon, tablet en in de browser werkt het top. Goede beeldkwaliteit en hele goede titels voor een scherpe prijs.

Uiteraard N=1. Maar zo slecht als sommige het laten overkomen is mijn inziens erg overdreven.
Als ik naar het duimpje kijk is het "N=3"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
W1ck1e schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:57:
[...]
Bij apple wel 4K en bij hbo niet ?
Ik vewacht het echter wel, want [Afbeelding]
Ik spreek dan ook geen verwachting uit over HBO :P Alleen dat ik verwacht dat Apple TV wel 4K zal zijn. En gezien het 4K aanbod van HBO vrij klein is is er natuurlijk een kans dat ook The Batman niet in 4K komt. Maar ja, bij Dune is het weer wel 4K. Maar totdat HBO een aantal nieuwe films meteen in 4K released durf ik niet te garanderen "dat Apple TV niet nodig is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
App werkt prima voor mij ook. Beter dan Apple + en Prime en net onder Netflix en Disney +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Laatste films die ik gekeken heb waren allemaal 4k DV
Dune, Space Jam en Moonshot

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
darkdesign schreef op maandag 11 april 2022 @ 16:58:
[...]

Same here op de Apple TV. Maar voor een hoop andere mensen is het schijnbaar anders. Denk wel dat wij het ergste niet meegemaakt hebben. Amerikanen hebben ruim een jaar de boel lopen bètatest en voor ons :+

Ik zie overigens de incasso eindelijk staan voor morgen. Is dat ook weer een zorg minder ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Frank op 11-04-2022 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Frank schreef op maandag 11 april 2022 @ 17:21:
[...] ... Ik zie overigens de incasso eindelijk staan voor morgen. Is dat ook weer een zorg minder ;)
Dank je, bij mij nu ook (abnamro). Ik had vanmorgen nog gekeken en toen stond het er nog niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lHybridl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:26
Daar heb ik nu echt zin in!

Verder zie ik op Twitter staan dat de betalingen inderdaad nog niet verwerkt zijn, maar dat dit voor het weekend wel het geval moet zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Slaapje op 11-04-2022 18:20 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:48
Caelorum schreef op maandag 11 april 2022 @ 07:46:
@Deezers heb je niet toevallig nog ergens een pihole of VPN voor het hele netwerk aanstaan ofzo?
Nee rechtstreekse ethernet kabel aangesloten op smart tv (Samsung), 2021 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Zojuist een mail ontvangen vanuit mijn bank (Rabobank) met bericht dat er op 12-04-2022 een incasso afgeschreven gaat worden. Ik heb mijn abonnement in de nacht van 08-03 op 09-03 afgesloten via iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:09
Thalaron schreef op maandag 11 april 2022 @ 19:52:
Zojuist een mail ontvangen vanuit mijn bank (Rabobank) met bericht dat er op 12-04-2022 een incasso afgeschreven gaat worden. Ik heb mijn abonnement in de nacht van 08-03 op 09-03 afgesloten via iDeal.
*knip*
Deze bijdragen voegen niets toe, ophouden daarmee.

[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 11-04-2022 21:01 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:51
Die begrijp ik niet, dus omdat HBO de incasso later doet heb je geen recht meer op 50% korting?

Of je was sarcastisch natuurlijk na al die verontruste berichten hier:)

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 11-04-2022 21:02 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:30
Zojuist HBO weer opgestart om samen met mijn vrouw wat te kijken. Kreeg ik een melding dat mijn abonnement is verlopen?

Gelijk gebeld met de klantenservice en helaas zit mijn account bij een selectie waarbij het omzetten van tijdelijk naar vast niet goed is gegaan. Het account was tijdelijk ivm de iDeal storing begin maart.

Het wordt in ieder geval netjes opgelost. Ik moest bewijs aanleveren van de betaling van maart en dan ontvang ik weer een kortingscode waarmee de 50% korting weer wordt geactiveerd bij het opnieuw afsluiten.

Nu even de code afwachten en opnieuw een account aanmaken. Fijn dat het zo kan 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 18:04
Ook ik heb het probleem met de automatisch afschrijving. Ik heb gebeld met de klantenservice en mij werd verzocht om een mailtje te sturen "via de website". Dat is dus geen mail. Ik mocht ook wel vanaf mijn eigen e-mail een mail sturen, dus dat heb ik maar gedaan.

De telefonist gaf aan dat ik een screenshot van die bewuste afschrijving mee moest sturen. Ik mag nu 1 tot 3 dagen wachten voor het werkt.

Het mag allemaal zo lang duren omdat ze dit dus eerst zelf naar een of ander team in de VS sturen en die "activeren" je account dan weer.

Mij werd niets verteld over kortingscodes en abonnement opnieuw afsluiten, dat zou ik ook niet hebben gedaan want ik wil graag dat de originele overeenkomst word nageleefd en ik ga dan ook geen nieuwe overeenkomst aan.

Ik vind het nogal vervelend dat ik hier totaal geen bericht van heb gehad, je mag er maar achterkomen als je net even een serie o.i.d. wil kijken.
Thalaron schreef op maandag 11 april 2022 @ 11:00:

Ik zie ze nog wel komen met een mail net een iDeal link ofzo. Dan pas ik het dus gewoon aan naar CC want daar heb ik dus geen zin in.

De reden dat ik geen CC heb gekozen is omdat ik alles dat daar niet nodig voor is liever rechtstreeks vanaf de rekening laat afhouden (overzicht).
Volgens de telefonist van HBO moet je zelf echt een actie ondernemen om je abonnement voort te zetten, doe je het niet dan gaat het niet werken.

[ Voor 29% gewijzigd door M.l. op 11-04-2022 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
M.l. schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:12:
[...]

Volgens de telefonist van HBO moet je zelf echt een actie ondernemen om je abonnement voort te zetten, doe je het niet dan gaat het niet werken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PF_yeX4w1l6Im9fvGMnYVS0u788=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/um65o2gyLCBcmlOCztWDwTck.jpg?f=fotoalbum_large

Lijkt mij dat ik niets hoef te doen en dus “geluk” heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:50
Hier ING, zelfde verhaal incasso zal op de 12e plaats gaan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Paypal hier. Is al belast (8 april), moet enkel nog van ING rekening worden afgeschreven.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 11-04-2022 23:26 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

ed1703

Picture that!

Via PayPal is het vannacht ook afgeschreven, dus ook dat werkt helemaal prima.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:38
Bij mij afgelopen nacht ING afgeschreven.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Bij mij nu ook:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/srNqCnmW8mgx6ir6G-AJ63ce61I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/021PFpjWElTFRHZmUuKP5rKJ.png?f=user_large
En het is een doorlopend incasso. (met akkoord gaan met de voorwaarden van hbo max heb je hen een machtiging gegeven). Dus prima.
BTW: abnamro is een van de banken die een mislukt incasso gedurende een aantal dagen opnieuw probeert om alsnog uit te voeren. Dus dan wordt het abonnement niet meteen gestopt.

[ Voor 21% gewijzigd door W1ck1e op 12-04-2022 08:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:20

mwa

Zo, nu kan iedereen weer oplucht ademhalen dat HBO netjes het geld incasseert. Wat een stress :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Het zal niet om die 3 of 4 euro gaan, maar meer om die levenslange korting en het al dan niet kwijtraken daarvan als er niet goed geïncasseerd wordt :9. We blijven zuinige Hollanders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Royeboi schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 00:33:
[...]

Weet niet wat ik verkeerd doe, heb ook Videoland via APK downloader gekregen, maar HBO Max lukt niet.

Via de Wetransfer link krijg ik een wit scherm te zien dat niet wilt laden.

Via de Mega Transfer file heb ik ook een download knop die niet werkt met de Downloader app
.

Nog andere opties voor een 4K fire tv stick?

Update: Inmiddels gelukt met miXplorer en daar de APK vanaf de desktop op de server gooien. :P
Helaas was dit van korte duur, de APK doet het niet meer (blijft forever laden). Ook de nieuwste APK van HBO MAX werkt niet op de Amazon Fire TV stick. Iemand een andere workaround gevonden?

Ik had deze versie genomen, maar helaas kan ik dan de afstandsbediening (en toetsenbord) niet gebruiken dus zonder navigatie erg lastig kijken...
https://hbo-now.en.uptodown.com/android/versions

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Royeboi schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:05:
[...]
Helaas was dit van korte duur, de APK doet het niet meer (blijft forever laden). Ook de nieuwste APK van HBO MAX werkt niet op de Amazon Fire TV stick. Iemand een andere workaround gevonden?

Ik had deze versie genomen, maar helaas kan ik dan de afstandsbediening (en toetsenbord) niet gebruiken dus zonder navigatie erg lastig kijken...
https://hbo-now.en.uptodown.com/android/versions
Movies_v52.5.1_apkpure.com.apk << deze doet het hier zo te zien prima met een Fire stick 4k Max.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
mwa schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:34:
Zo, nu kan iedereen weer oplucht ademhalen dat HBO netjes het geld incasseert. Wat een stress :)
Nee hoor, staat bij mij nog steeds "volgende factuurdatum 9 april" bij de abonnement info, en geen aangekondigde incasso bij ABN nog. Maarja ff hun twitter een dm gestuurd, hebben het gecheckt, en zou uiteindelijk wel gewoon geïnd moeten worden.... "Als er volgende week nog niks is afgeschreven, stuur ons dan nog een bericht". We zullen het zien, heb nog geen toegang verloren in ieder geval.

[ Voor 6% gewijzigd door iekue op 12-04-2022 18:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:21
mwa schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 13:34:
Nou bij mij niet. Ik krijg een vage foutmelding en na begin maart is er niets meer afgeschreven, dus maar eens even een berichtje gestuurd.

Wel een zeldzaam brak mechanisme om nieuwe klanten te winnen. Je hebt nota bene de contactgegevens, hoe moeilijk is het om mensen even te informeren dat ze iets moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 18:04
delpit schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 15:16:
[...]

Nou bij mij niet. Ik krijg een vage foutmelding en na begin maart is er niets meer afgeschreven, dus maar eens even een berichtje gestuurd.

Wel een zeldzaam brak mechanisme om nieuwe klanten te winnen. Je hebt nota bene de contactgegevens, hoe moeilijk is het om mensen even te informeren dat ze iets moeten doen?
Hier val ik ook best hard over. Op https://help.hbomax.com/nl/Answer/Detail/000001170 word zelfs nog aangegeven dat zelfs als er iets mis ging met de betaling dat ze je dan alsnog hebben laten kijken. Dat mogen ze wat mij betreft ook wel even voortzetten.

Edit:

Ik heb ook ING maar bij mij gaat het dus wel mis.

[ Voor 4% gewijzigd door M.l. op 12-04-2022 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Hier ING.

Gewoon netjes een nieuwe incasso melding en afgeschreven 3,99 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Peter711 op 12-04-2022 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 22:53

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

M.l. schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 20:34:
[...]

Hier val ik ook best hard over. Op https://help.hbomax.com/nl/Answer/Detail/000001170 word zelfs nog aangegeven dat zelfs als er iets mis ging met de betaling dat ze je dan alsnog hebben laten kijken. Dat mogen ze wat mij betreft ook wel even voortzetten.

Edit:

Ik heb ook ING maar bij mij gaat het dus wel mis.
Na wat lang in de wacht, keurig te woord gestaan, werd aangegeven dat eerste dagen problemen waren met iDeal rekeningen koppelen aan accounts. Die koppeling alsnog maken is niet gelukt voordat nu de overbrugging maand alweer verlopen was. Krijg nu na mijn terugmailen van screenshot betaling, een nieuwe link + code om te kunnen activeren met de 50% korting. Huidig account is wel verloren, profieltjes moeten even opnieuw aangemaakt.

Alles heeft zo zijn kuren blijkt, bluray's kunnen eens vastlopen bij het afspelen en streaming kan eens vastlopen in de financiële accountstructuur. De enige constante is Muphey's law. We kijken ipv Westworld op HboMax vanavond gewoon even Takagi-san S3 op HiDive. Konden we alle problemen in de wereld maar zo makkelijk oplossen ;)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
Tokyo Vice. Fascinerende nieuwe serie.

Sterke cast. Trivia op IMDB is dat hoofdrolspeler Angel Elgort eerst vloeiend Japans leerde als voorbereiding voor deze serie. Wow!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w7NrqZoE7o_yNjBjfXFW-I2Ayio=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3WJMB1vYfPXaB4uwrNJc5SOf.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door CR2032 op 12-04-2022 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Laatst online: 13:46
CR2032 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 22:32:

Sterke cast. Trivia op IMDB is dat hoofdrolspeler Angel Elgort eerst vloeiend Japans leerde als voorbereiding voor deze serie. Wow!

[Afbeelding]
Zeer toffe serie idd, sfeer, karakters zeer goed!
Wat ik niet begrijp is waarom maar 2 afleveringen beschikbaar zijn terwijl dat er volgens imdb toch echt 3 moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
BigF25 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 00:09:
[...]

Wat ik niet begrijp is waarom maar 2 afleveringen beschikbaar zijn terwijl dat er volgens imdb toch echt 3 moeten zijn..
Vrijdag komt afl 3 online. Deden ze bij DMZ ook bij HBOMax in Nederland... In de VS waren afl 1-4 allemaal meteen online, in Nederland kwam afl 4 een week later.... Vrij apart, maarja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
hardware-lover schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 14:38:
[...]

Movies_v52.5.1_apkpure.com.apk << deze doet het hier zo te zien prima met een Fire stick 4k Max.
Vreemd, ik dacht dat ik deze versie geïnstalleerd had bij de release van HBO, maargoed deze versie werkt wel inderdaad! Top voor nu. Hopen dat de app blijft werken, voor ze een official Amazon release uitbrengen. :*)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lHybridl
Moet zeggen heb best veel gekeken in een maand haha
Flight Attendent seizoen 1
Euphoria seizoen 1 en 2
True Dectective seizoen 3
Moonshot
Dune
Nu bezig met Tokyo Vice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-06 16:28

Licko

ZVDK

CR2032 schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 22:32:

[Afbeelding]
Eerste 2 eps waren goed idd! Jammer dat het geen 4K is...

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 21:37
Heb HBOMAX destijds aangeschaft vanwege de 50% actie, maar ik kijk er zelf nooit naar. Mijn vriendin wel, die kijkt Game of Thrones, maar ik vraag me af of er daarna genoeg content is om aangehaakt te blijven.

Heb ook last van de IDEAL betalingsproblemen en mijn abonnement zou volgens HBOMAX geannuleerd zijn, maar ik kan er nog steeds in. Heb de klantenservice gemailed met een bewijs van en IDEAL betaling van een maand geleden in de hoop dat ze de issues dit keer goed oplossen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

ed1703

Picture that!

Hotzenwalder schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:27:
Heb HBOMAX destijds aangeschaft vanwege de 50% actie, maar ik kijk er zelf nooit naar. Mijn vriendin wel, die kijkt Game of Thrones, maar ik vraag me af of er daarna genoeg content is om aangehaakt te blijven.
- The Sopranos
- Banshee
- The Wire
- Westworld
- Euphoria
- Chernobyl
- Band of Brothers
- Succession

Als je deze nog niet hebt gezien, er is content zat. Of het je smaak is kan ik natuurlijk niet beoordelen.

Er komt sowieso House of the Dargon aan https://www.serietotaal.n...wordt-groter-dan-je-denkt om in het GOT-genre te blijven :)

[ Voor 13% gewijzigd door ed1703 op 13-04-2022 09:36 ]

Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hotzenwalder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 21:37
Vermaak me momenteel voornamelijk met scandinavische thrillers op Netflix (van Lumiere). Daar kan ik mijn tijd nog wel even mee vullen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Hotzenwalder schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:52:
Vermaak me momenteel voornamelijk met scandinavische thrillers op Netflix (van Lumiere). Daar kan ik mijn tijd nog wel even mee vullen :)
HBO Max tipje dan: Mare of Easttown. Schitterende serie met best wel een scandinavisch sfeertje.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hotzenwalder schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:27:

Heb ook last van de IDEAL betalingsproblemen en mijn abonnement zou volgens HBOMAX geannuleerd zijn, maar ik kan er nog steeds in. Heb de klantenservice gemailed met een bewijs van en IDEAL betaling van een maand geleden in de hoop dat ze de issues dit keer goed oplossen.
Wij hebben HBO Max ook genomen voor de Game Of Thrones, hoop alleen dat ze hem ooit nog naar de 4K versie gooien. Die problemen met Ideal zijn bij ons vanzelf opgelost, geen idee of mijn maat er zelf nog achteraan gegaan is aangezien we het account delen.
ed1703 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 09:33:
[...]

- The Sopranos
- Banshee
- The Wire
- Westworld
- Euphoria
- Chernobyl
- Band of Brothers
- Succession

Als je deze nog niet hebt gezien, er is content zat. Of het je smaak is kan ik natuurlijk niet beoordelen.

Er komt sowieso House of the Dargon aan https://www.serietotaal.n...wordt-groter-dan-je-denkt om in het GOT-genre te blijven :)
Chernobly is inderdaad een hele goede serie om een keer te kijken, ook erg goed en heftig neergezet. Kan niet wachten tot The House of the Dragon op HBO Max komt!

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2022 10:24 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Wanneer GoT in 4K verschijnt is er best een kans dat ik de hele serie nog een keer ga kijken. Nog steeds het allerbeste wat ik tegen ben gekomen op HBO.
True Detective, True Blood, Fringe en The Sopranos zijn zeker geen slechte series maar stuk voor stuk stop ik er uit verveling mee op een gegeven moment. Waarschijnlijk ben ik een ander soort kijker. Ik wil gegrepen worden door een serie en niet wat te doen hebben om wat tijd te doden omdat het wel lekker weg kijkt. Of ik mis iets waardoor ik de grote aantrekkingskracht mis dat kan ook.
Chernobyl vind ik wel heel goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 13-04-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
iekue schreef op woensdag 13 april 2022 @ 01:37:
[...]

Vrijdag komt afl 3 online. Deden ze bij DMZ ook bij HBOMax in Nederland... In de VS waren afl 1-4 allemaal meteen online, in Nederland kwam afl 4 een week later.... Vrij apart, maarja.....
Wanneer krijgen wij afl 4 & 5 dan, die gaan 14apr live, is dat enkel us?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
  • Laatst online: 03-06 20:37
Denk zelf dat ik ondanks de 50% actie over een maandje HBO weer af zeg,
De meeste series zoals The Wire, Westworld, Chernobyl, GOT (heb ik zelfs op 4k Bluray) ken ik al dus voegen voor mij niet veel toe.

Dan heb ik de nieuwe series zoals The Gilded Age en Raised by Wolves S2 ook al gezien en ben ik even klaar met dit kanaal en denk maar zo :12* 3.99 = 48 euro.
Ik kan over een half jaar in 1 a 2 maanden al het nieuwe wel weer Bingewatchen voor 2*7,99 = 16 euro

en met het verschil kan ik dan 2 a 3 maandjes Disney+ gaan bingen.

Je kan maar 1 ding tegelijk kijken :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
LaFleche schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:01:
Denk zelf dat ik ondanks de 50% actie over een maandje HBO weer af zeg,
En toch hebben ze het wel slim gedaan die actie. Puur psychisch zullen een hoop mensen niet opzeggen om maar niet de korting te verliezen ondanks de heel erg matige start. De framerate, ondertitel en klantenserviceproblemen zijn wel erg matig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
BigF25 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 10:51:
[...]

Wanneer krijgen wij afl 4 & 5 dan, die gaan 14apr live, is dat enkel us?
Amerika's release schema voor Tokyo Vice is 3 afleveringen met de premiere, gevolgd door tweemaal 2 afleveringen, en uiteindelijk weer 3 als season finale. Aangezien wij er als premiere 2 hebben gehad ga ik er vanuit dat we er ook 2 blijven krijgen elke week. We lopen dus telkens een aflevering achter, en de laatste week zelfs 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
Frank schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:23:
[...]

Amerika's release schema voor Tokyo Vice is 3 afleveringen met de premiere, gevolgd door tweemaal 2 afleveringen, en uiteindelijk weer 3 als season finale. Aangezien wij er als premiere 2 hebben gehad ga ik er vanuit dat we er ook 2 blijven krijgen elke week. We lopen dus telkens een aflevering achter, en de laatste week zelfs 2.
beetje bs als men dit hanteert natuurlijk, dit mag Hbomax direct gelijktrekken met de us releases wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ze proberen het allemaal zo. Disney+ had het ook in het begin dacht ik, en Netflix had het zeker. Daar zijn ze allen wel op teruggekomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:41

OMD

Gister Fringe afgekeken. Prachtige serie en jammer dat er geen seizoen 6 meer is. Aanrader als je van x-files achtige series fan bent.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Caelorum schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:35:
Ze proberen het allemaal zo. Disney+ had het ook in het begin dacht ik, en Netflix had het zeker. Daar zijn ze allen wel op teruggekomen.
Kan me niet herinneren dat Netflix en Disney dit ooit hebben gedaan met hun originals (dus niet 3rd party/Hulu spul). Waarom HBO het wel doet is mij een raadsel... Wellicht heeft het te maken met HBO Nordic die de boel runt hier? Ik hoop dat ze hier wel iets mee gaan doen na de Discovery merger. Het internet is globaal en er is geen reden om bepaalde landen anders te behandelen dan anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik be true blood en supernatural maar weer eens opnieuw aan het bekijken. Blijven toch top series 🙂
Iemand nog aanrader voor andere series in deze trant?
OMD schreef op woensdag 13 april 2022 @ 11:41:
Gister Fringe afgekeken. Prachtige serie en jammer dat er geen seizoen 6 meer is. Aanrader als je van x-files achtige series fan bent.
Als je Fringe leuk vindt, kijk dan ook eens Eleventh hour (2008 of 2006). En evt Zero hour (2013) nu ik eraan denk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik loop dus ook tegen de problemen met iDeal betalingen aan. Op 13 maart m'n abo afgesloten en betaald en sinds 11 april is deze verlopen. Customer service is, hopelijk nu even, een drama. Telefonisch is er geen doorkomen aan, die online chat had na een uur of twee wachten nog geen response en dus heb ik maar gemaild. Daar komt als reactie op dat het toch wel druk is en het langer gaat duren. Goh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-06 12:23
Hier ook. HBO heeft proberen af te schrijven van m'n ING rekening. En ING beweerd dat ik de incasso geblokkeerd heb (NOT). HBO stuurt mij een mail (één dezer dagen) met een instructie om een NIEUW account aan te maken en dan een code in te voeren zodat ik de korting weer krijg. Allemaal erg vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
hgwj1983 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:38:
ING beweerd dat ik de incasso geblokkeerd heb (NOT).
Ik heb dat weleens gehad met ING en Amazon.de, de SEPA incasso gingen ineens niet meer. Bleek te komen daardat Amazon ineens vanuit USA probeerde te incasseren, en bij ING staat standaard incasso van buiten de EU uit, zoiets was het iig.

Probeert HBO wellicht ook vanuit USA te incasseren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:51
dragon2 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:49:
[...]

Ik heb dat weleens gehad met ING en Amazon.de, de SEPA incasso gingen ineens niet meer. Bleek te komen daardat Amazon ineens vanuit USA probeerde te incasseren, en bij ING staat standaard incasso van buiten de EU uit, zoiets was het iig.

Probeert HBO wellicht ook vanuit USA te incasseren?
Wordt geincasseerd vanaf NL46DEUT7370000100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Via een euro-incasso vanuit Adyen overigens, dus ik verwacht daar weinig issues.

Maar bij mij ging wel alles in 1x goed. Mogelijk dat voor de accounts waar een probleem was met registreren in het begin ze een aparte afboeking vanuit de VS hebben geïnitieerd. Dat zou overigens wel apart zijn aangezien al het geld (en data) uit Nederland juridisch via HBO Nordic AB gaat.

[ Voor 64% gewijzigd door Caelorum op 13-04-2022 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hgwj1983
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-06 12:23
Hier ook. HBO heeft proberen af te schrijven van m'n ING rekening. En ING beweerd dat ik de incasso geblokkeerd heb (NOT). HBO stuurt mij een mail (één dezer dagen) met een instructie om een NIEUW account aan te maken en dan een code in te voeren zodat ik de korting weer krijg. Allemaal erg vaag!
Inmiddels via twitter een code gekregen. Hoef geen nieuw account aan te maken. Account is weer actief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
AtleX schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:28:

Customer service is, hopelijk nu even, een drama.
Helaas was dat voor vandaag ook al. Lees zoveel klachten over onbeantwoorde vragen. Hadden ze maar een goede launch moeten doen. Ik lees zelfs nog van mensen die nog nooit hebben kunnen inloggen omdat HBO ergens een fout ziet.

[ Voor 35% gewijzigd door RodeStabilo op 13-04-2022 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-06 22:02
AtleX schreef op woensdag 13 april 2022 @ 13:28:
Ik loop dus ook tegen de problemen met iDeal betalingen aan. Op 13 maart m'n abo afgesloten en betaald en sinds 11 april is deze verlopen. Customer service is, hopelijk nu even, een drama. Telefonisch is er geen doorkomen aan, die online chat had na een uur of twee wachten nog geen response en dus heb ik maar gemaild. Daar komt als reactie op dat het toch wel druk is en het langer gaat duren. Goh.
Hier ook:
Er is een probleem met het ophalen van de lijst met in aanmerking komende pakketten. Probeer het later opnieuw.ID: e92dd366-bef1-45fa-939a-b9f0d88d1765-hboMa

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-05 12:35
Sinds vanmiddag krijg ik in de app als ik een serie aanklik een scherm waarbij ik kan klikken op "Abonnement vernieuwen", "Aankoop herstellen" of "Tik hier als je al een abonnement hebt".

Vreemde is dat ik mijn abonnement op 14 maart heb gestart en dat een incasso dus nog niet aan de orde zou moeten zijn. Ook staat er nog geen incasso (van mijn abn rekening) gepland.

Als ik op "Tik hier als je al een abonnement hebt" klik kom ik op een pagina met de melding "No provider within the Netherlands" "There is no available provider within this country".

Als ik op een PC wil inloggen is het nieteens mogelijk en krijg ik direct "Sorry, er is iets fout gegaan.
Vernieuw de pagina of ga naar een andere pagina en kom weer terug." te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

IThom schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:26:
Sinds vanmiddag krijg ik in de app als ik een serie aanklik een scherm waarbij ik kan klikken op "Abonnement vernieuwen", "Aankoop herstellen" of "Tik hier als je al een abonnement hebt".

Vreemde is dat ik mijn abonnement op 14 maart heb gestart en dat een incasso dus nog niet aan de orde zou moeten zijn. Ook staat er nog geen incasso (van mijn abn rekening) gepland.

Als ik op "Tik hier als je al een abonnement hebt" klik kom ik op een pagina met de melding "No provider within the Netherlands" "There is no available provider within this country".

Als ik op een PC wil inloggen is het nieteens mogelijk en krijg ik direct "Sorry, er is iets fout gegaan.
Vernieuw de pagina of ga naar een andere pagina en kom weer terug." te zien.
Same als een heleboel mensen boven je, alleen gaf niemand de details die jij gaf dus als je daarop zocht is het niet heel gek dat je niks vond. Dat wordt samen met ons aansluiten in de rij bij de helpdesk.

[ Voor 3% gewijzigd door AtleX op 13-04-2022 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
BigF25 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 00:09:
[...]

Inderdaad is de release schedule hier wat vreemd. Iedere donderdag komen er in de US tegelijk een aantal nieuwe afleveringen uit.

Het boek waarop de serie is gebaseerd moet ook erg goed zijn. En Jake Adelstein bestaat echt.

https://screenrant.com/to...-real-life-what-happened/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-06 15:39
VOnd de eerste 4 seizoenen geweldig, het laatste seizoen zo jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-05 10:11
Zie vandaag dat er een update van de app is geïnstalleerd op m’n Apple TV. Nu ineens constant buffer issues en regelmatig zegt ie geen internetverbinding te hebben terwijl er toch echt wel verbinding is. Klik ik op “opnieuw proberen” om weer verbinding te krijgen, start de hele app opnieuw op. Ik meen dat hier vorig jaar in de VS ook al issues mee waren, iemand anders hier nu ook last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Megalo schreef op woensdag 13 april 2022 @ 17:27:
Zie vandaag dat er een update van de app is geïnstalleerd op m’n Apple TV. Nu ineens constant buffer issues en regelmatig zegt ie geen internetverbinding te hebben terwijl er toch echt wel verbinding is. Klik ik op “opnieuw proberen” om weer verbinding te krijgen, start de hele app opnieuw op. Ik meen dat hier vorig jaar in de VS ook al issues mee waren, iemand anders hier nu ook last van?
Heb ik ook sinds een paar dagen op de Apple tv.
Met de lg app op de tv geen last van.
Op de Apple wel sinds de update een paar dagen terug.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15:22

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Exact dit probleem had ik gisteren met de Youtube-app op mijn AppleTV 4 (mk I). Wellicht een tvOS-issue?

Daardoor heb ik 40 minuten gedaan over een filmpje van 9 minuten (Modern Vintage Gamer’s analyse van de broncode van Mortal Kombat 3).

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Vraagje voor diegenen met problemen met de automatische incasso. Hebben jullie vorige maand toen ook problemen gehad met het afsluiten van het abonnement, en dus de "tijdelijk toegang" gehad? Ter indicatie of het probleem zich tot die groep beperkt of dat het een groter probleem is.

Zelf heb ik mijn abonnement ergens in de laatste week van maart afgesloten en is de ideal betaling wel correct verlopen. Dan weet ik, en mogelijk anderen, al of hun ook deze problemen te wachten staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
RobertMe schreef op woensdag 13 april 2022 @ 19:09:
Vraagje voor diegenen met problemen met de automatische incasso. Hebben jullie vorige maand toen ook problemen gehad met het afsluiten van het abonnement, en dus de "tijdelijk toegang" gehad? Ter indicatie of het probleem zich tot die groep beperkt of dat het een groter probleem is.

Zelf heb ik mijn abonnement ergens in de laatste week van maart afgesloten en is de ideal betaling wel correct verlopen. Dan weet ik, en mogelijk anderen, al of hun ook deze problemen te wachten staan.
Geen tijdelijke toegang in mijn geval iig.... Staat ook gewoon dat mn ABN ideal de betaalmethode is (met incassodatum 9 april... Nog steeds niks aangekondigd ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:11
Mailtje naar de klantenservice. Kan hier niet meer streamen.

Abonnement: Je tijdelijke toegang tot HBO Max is op 12 apr. 2022 verlopen.

Als je wilt blijven streamen, voer je de stappen op deze pagina uit: Blijven streamen

Heel vreemd, ik was toch echt in de veronderstelling dat ik een normaal abonnement a 3,99 had afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Nu ineens constant buffer issues
Hier ook ineens bij Youtube music video dat ie ging bufferen na update Apple TV 4K. Daarvoor ook nooit gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:47

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Ik heb mijn abbo ook in maart afgesloten middels een iDeal betaling, maar nergens een melding over "tijdelijke toegang".
Ook heb ik geen mail/melding gehad over niet kunnen afschrijven ofzo. Ook op mijn rekening is niets te zien van een mislukte incasso.

Als ik op de HBO Max website aangeef dat ik al een abbo heb, krijg ik de melding:
Geen provider in Nederland
Er is geen provider beschikbaar in dit land
8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Thasaidon op 14-04-2022 08:13 ]

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-06 12:52
Toen de serie nieuw was heb ik seizoen 1 en 2 gekeken.
Het eerste seizoen vond ik door de ‘losse verhalen’ een erg leuk seizoen.
In het tweede seizoen veranderde dit meer naar een doorlopend verhaal, welke ik niet bepaald boeiend vond.

Kan je vertellen of de latere seizoenen meer in lijn van seizoen 1 liggen, of blijft het hangen in de verhaallijn van het 2e seizoen?

Ps. Het kan ook zijn dat deze omslag in het 3e seizoen was. Dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
_NooT_ schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:00:
[...]

In het tweede seizoen veranderde dit meer naar een doorlopend verhaal, welke ik niet bepaald boeiend vond.

Kan je vertellen of de latere seizoenen meer in lijn van seizoen 1 liggen, of blijft het hangen in de verhaallijn van het 2e seizoen?

Ps. Het kan ook zijn dat deze omslag in het 3e seizoen was. Dat weet ik niet meer zeker.
Als ik me niet vergis is de plot vanaf seizoen 3 anders.
Na seizoen 2 vond ik de serie steeds minder worden

Kleine plot spoiler
spoiler:
seizoen 3 en 4 starten met Walternate en een alternatieve tijdlijn. Seizoen 5 starten ze 20 jaar in de toekomst

[ Voor 8% gewijzigd door Ike. op 14-04-2022 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:41

OMD

_NooT_ schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:00:
[...]

Wel mee eens dat de losse verhalen leuker waren. De verschillende zaken waren best cool gevonden. Vanaf seizoen 3 wordt het inderdaad meer een lang verhaal, nog steeds leuk (voor ons dan) maar zeker niet zo leuk als de losse verhalen.

Vind de characters gewoon erg goed. Anna Torv speelt echt een geweldig character (zowel Olivia als Fauxlivia) en de rest van de cast is gewoon erg goed gekozen en hebben een geweldige chemie (in mijn ogen). Dat is dan ook gelijk wat Fringe sterk maakt, de verhaallijn not so much.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Tokyo Vice krijgen we dus ook nog eens een dag later dan de VS? Wat zijn dit allemaal voor fratsen? Minx komt elke week gewoon day-and-date uit dus het is geen kwestie van kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:37
Kleine update gezien alle berichten over onjuiste verwerking van Ideal, bij mij is zojuist op ING het bedrag geincasseerd nadat ik de eerste betaling per ideal had gedaan. Op de site staat nu ook dat de volgende betaling op 12 mei is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-06 21:04

DaveFlash

Here's to the crazy ones

oh ik heb nog niks van ze gehoord, en heb juist eerder deze week, voor de renewal een Mastercard toegevoegd om de ideal problemen voor te zijn, via twitter dm gaven ze gisteren aan dat het dan goed zou komen, not! ook geannuleerd per zojuist vandaag! echt wat brak, ik hoop dat ik dan ook zo'n code krijg om opnieuw te abonneren met de korting voor zolang je het zelf behoud! wat dus de bedoeling was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-06 21:04

DaveFlash

Here's to the crazy ones

nee dat is juist het vreemde, de dag dat het live ging meteen geregistreerd en geabonneerd en ideal deed meteen de juiste afschrijving, 3,99 en kon gelijk kijken. daarom is het ook zo vreemd dat het in maand 2 fout gaat opeens, zelfs ondanks het uit voorzorg toevoegen van een Mastercard voor renewal, ook daar geen afschrijving gezien nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-05 12:35
Ik had gisteren gebeld na problemen met de incasso, en zou op een lijst gezet gaan worden om een voucher te krijgen voor het opnieuw afsluiten van een abonnement met 50% korting.

Zijn er mensen die de voucher daarvoor al hebben ontvangen?

Wel waardeloos dat ik nu de kijkgeschiedenis op meerdere profielen kwijt ben en ook nog eens in de tussentijd niets kan kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:47

Thasaidon

If nothing goes right, go left

Ik heb vanmorgen in een chat gezeten met HBO, ook ik zou een voucher krijgen, maar dat zou idd een paar dagen kunnen duren.

Geen goed begin van een streamingdienst...

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-06 12:52
Ike. schreef op donderdag 14 april 2022 @ 09:40:
[...]

Als ik me niet vergis is de plot vanaf seizoen 3 anders.
Na seizoen 2 vond ik de serie steeds minder worden

Kleine plot spoiler
spoiler:
seizoen 3 en 4 starten met Walternate en een alternatieve tijdlijn. Seizoen 5 starten ze 20 jaar in de toekomst
Volgens je spoiler vond die switch inderdaad in seizoen 3 plaats en loopt dat langer door dan gehoopt.
Bedankt voor de info. Nu weet ik dat ik dit geen tweede kans hoef te geven. Hooguit om de eerste 2 seizoenen nog eens te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 21:58
Ik kreeg net een e-mailtje dat de gebruiksvoorwaarden zijn bijgewerkt, met als kop: Het zit hem in de details.
Meer mensen deze ook gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 14-06 19:07
Arjantje72 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 17:13:
Ik kreeg net een e-mailtje dat de gebruiksvoorwaarden zijn bijgewerkt, met als kop: Het zit hem in de details.
Hier ook gehad, maar geen tijd om alles door te spitten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Arjantje72 schreef op donderdag 14 april 2022 @ 17:13:
Yep net ook gehad haha. Mooie details dat je een ideal afschrijving nog niet voor elkaar kan krijgen (nu 5e dag na "factuurdatum", wel nog actief account).
Pagina: 1 ... 18 ... 55 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC