Ik zie er meerdere staan, is die van jou van bytearray.mobi?Edwin7290 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:07:
Ik heb ook een app geïnstalleerd (Refresh Rate) waardoor je F1TV standaard op deze resolutie kunt zetten en dat de rest van de apps wel gewoon in 4k kunnen draaien. Werkt perfect.
Dat is hem!grun93 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:22:
[...]
Ik zie er meerdere staan, is die van jou van bytearray.mobi?
Eens, maar dat zei ik zelf al.albino71 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:33:
Best wel gedoe voor 9,- minder op 1 jaar. Ik snap best dat 9,- voor iedereen een andere waarde heeft, maar toch...
Mijn post was echter in reactie dat maandelijks opzegbaar 80,- zou kosten.
Hoe kan je het vergeten? Je kunt letterlijk direct weer opzeggen.Daarbij het risico dat je het 1 keer te laat opzegt, dan wordt het verschil 1,- op jaarbasis. Vergeet je het 2 keer, dan ben je de sjaak (ok, voor maar 7,-, maar ga e deze fratsen uithalen, dan is 7,- blijkbaar een hoop geld).
Kortom, geen optie lijkt me..
Meer mensen last van het feit dat je niets kunt afspelen met de officiele Formula1.com app vanaf een mobiel apparaat (in mijn geval Apple iPhone). Zodra ik de Tweede Vrije Training live wil starten krijg ik de volgende foutmelding:
De uitleg op de support website helpt mij niet heel erg. Heb inmiddels al tussen Wifi en 5G geschakeld. Uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar zonder enig resultaat.Oeps!
Er is iets mis gegaan
Error Code: BM2001
Probeer eens het app te verwijderen en opnieuw te installeren? Lees dat het helpt voor sommigen.Woudloper schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:45:
Meer mensen last van het feit dat je niets kunt afspelen met de officiele Formula1.com app vanaf een mobiel apparaat (in mijn geval Apple iPhone). Zodra ik de Tweede Vrije Training live wil starten krijg ik de volgende foutmelding:
[...]
De uitleg op de support website helpt mij niet heel erg. Heb inmiddels al tussen Wifi en 5G geschakeld. Uitgelogd en opnieuw ingelogd, maar zonder enig resultaat.
Voor deze oplossing moet je wachten op volle maan en tijdens de uitvoering op je linker been gaan staan, terwijl je met je linker hand je rechter oor aanraakt.NeverSettle schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:29:
[...]
Probeer eens het app te verwijderen en opnieuw te installeren? Lees dat het helpt voor sommigen.
@Woutloper Heb je op de engelstalige site gekeken? daar staat:
Bmxxxx
This is a browser issue. Please follow these steps to resolve the issue: 1. Press F5 to refresh your browser 2. Log out of your account 3. Close your browser 4. Re-launch your browser 5. Log back into your account
Ik zit nu met de Google Rewards app op circa €31 dus mijn abonnement op F1TV Pro voor volgend jaar zit al onder de €40.Jake schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:38:
[...]
Wat je ook kan doen is:
1e maand: 3 maart tm 2 april
als China niet doorgaat:
2e maand: 29 april tm 28 mei
3e maand: 3 juni tm 2 juli
4e maand: 3 juli tm 2 augustus
Als China wel doorgaat:
2e maand: 14 april tm 13 mei
3e maand: 19 mei tm 18 juni
4e maand: 1 juli tm 30 juli
5e maand: 25 augustus tm 24 september
6e maand: 6 oktober tm 5 november
7e maand: 6 november tm 5 december
Wel wat gedoe (maar minder dan het lijkt, want je kan dírect na afsluiten weer opzeggen) en je mist soms de vrijdag, maar kost het je dan dus 56,- = goedkoper dan jaarabo. Beter: wachter op jaarabo met korting natuurlijk.
Volgend jaar is er niet zo'n voordeel van NL en BE GP op het open net kijken, maar daarmee kon je dit jaar ook een maand uitsparen. En: als je de laatste races niet hoeft te zien, scheelt je dat ook weer een maand (en áls het kampioenschap niet beslist is, dan neem je die maand natuurlijk wel).
"When you grow up your heart dies"
Die onboard beelden zijn 'horribly' out of sync bij mij. Dat ze dat issue niet eens kunnen fixen...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Vandaag toch opvallend meer haperingen dan afgelopen weken. Eigenlijk heb ik zat sessies zonder enkele hapering. Vandaag toch een ander verhaal zonder verandering aan mijn kant. Hopelijk morgen beter.
F1 TV app op Android TV heeft weer een update nodig.
Als deze niet kan worden geupdate kun je hier de apk downloaden.
https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/
Als deze niet kan worden geupdate kun je hier de apk downloaden.
https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/
👉🏻 Blog 👈🏻
Dit is een topic over meerdere manieren om f1 te kijken met kabel tv, wifi tv. iptv, chromecast, nokia8000, steam, en dan ook nog of je f1 afneemt met viaplay of f1tv etc etc. Het wordt zonder te vermelden met wat en hoe je kijkt, echt lastig om te adviseren of en waar het blokkering en/of slecht is.DoeEensGek schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:50:
Vandaag toch opvallend meer haperingen dan afgelopen weken. Eigenlijk heb ik zat sessies zonder enkele hapering. Vandaag toch een ander verhaal zonder verandering aan mijn kant. Hopelijk morgen beter.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Verkeerde topic
[ Voor 87% gewijzigd door HollowGamer op 19-11-2022 16:04 ]
Off topic maar 28graden met 74% luchtvochtigheid, voelt aan als 31gradenHollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:04:
Verkeerde topic
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Heb jij helemaal gelijk in, f1tvpro via f1 multiviewer. Stomme is de onboards haperde niet. Nouja hopelijk is het morgen weer ouderwets feilloos, kan voor de zekerheid het modem weer ff een douw geven.Mel33 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:55:
[...]
Dit is een topic over meerdere manieren om f1 te kijken met kabel tv, wifi tv. iptv, chromecast, nokia8000, steam, en dan ook nog of je f1 afneemt met viaplay of f1tv etc etc. Het wordt zonder te vermelden met wat en hoe je kijkt, echt lastig om te adviseren of en waar het blokkering en/of slecht is.
Een goeie ping en weinig jitter op je netwerk zelf is ook van belang.DoeEensGek schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:14:
[...]
Heb jij helemaal gelijk in, f1tvpro via f1 multiviewer. Stomme is de onboards haperde niet. Nouja hopelijk is het morgen weer ouderwets feilloos, kan voor de zekerheid het modem weer ff een douw geven.
En ik las dat er in f1muliviewer een optie is om alles te resetten, gpu cpu versnelling en netwerk, en ook je delays en of je account opnieuw inlogt
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 19-11-2022 17:01 ]
Kende deze nog helemaal niet, bedankt! Gebruikte altijd Race Control, maar nog niet echt gezocht op een vervanger nadat die kwam te overlijden.schumi2004 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:07:
De meeste kennen Race Control wel om multie view naar de F1 te kijken maar vandaag kwam ik bij toeval achter een andere app die er net wat meer slick uit ziet met een hele berg functies.
MultiViewer for F1
Ik kon hem niet vinden in dit topic dus dacht meld hem even
/edit:
Was dus al wel eerder gemeld, thanks @PerlinNoise
Multiviewer is een indrukwekkende app. Maar door alle extra functies (denk ik?) is het bijna niet te doen om 6 streams open te hebben zoals ik gewend was. Processor (i7, laptop) zit constant op 100% en dat zorgt voor hickups.
Als ik alle kwaliteiten terugschroef en de live timing functies uitgeschakel gaat het iets beter. Maar een beetje mee spelen dit weekend.
[ Voor 7% gewijzigd door Tralapo op 19-11-2022 17:11 ]
De grootste impact zal het DRM verhaal hebben. Merk het zelf ook. Mijn PC met een i5 6500 trekt het niet met meerdere streams. Laptop die ik net nieuw heb gekocht met een een Ryzen 5600 trekt het dan weer wel. Er is een specifiek proces dat veel van de CPU vraagt en ik die kill stoppen meteen alle streams met een foutmelding v.w.b. het video verhaal.Tralapo schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:09:
[...]
Kende deze nog helemaal niet, bedankt! Gebruikte altijd Race Control, maar nog niet echt gezocht op een vervanger nadat die kwam te overlijden.
Multiviewer is een indrukwekkende app. Maar door alle extra functies (denk ik?) is het bijna niet te doen om 6 streams open te hebben zoals ik gewend was. Processor (i7, laptop) zit constant op 100% en dat zorgt voor hickups.
Als ik alle kwaliteiten terugschroef en de live timing functies uitgeschakel gaat het iets beter. Maar een beetje mee spelen dit weekend.
Daarom ook dat Race Control het wel trok. Die hoefde geen CPU cycli te verspillen aan DRM, want dat was er toen nog niet.
De race van morgen kan ik waarschijnlijk niet live zien en ik heb verder ook niks van sport abbo's (ik kijk doorgaans een illegaal streampje).
Stel ik wil legaal de race van morgen terug kijken, hoe kan ik dat bewerkstelligen? Wat zou zoiets kosten voor alleen deze laatste GP? En wie biedt zoiets aan voor 1 race te kopen cq. / terug te kijken? Of wie is de voordeligste daarin?
Stel ik wil legaal de race van morgen terug kijken, hoe kan ik dat bewerkstelligen? Wat zou zoiets kosten voor alleen deze laatste GP? En wie biedt zoiets aan voor 1 race te kopen cq. / terug te kijken? Of wie is de voordeligste daarin?
[ Voor 15% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2022 18:53 ]
Een maandje F1TV pro voor 8 euro?Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:52:
De race van morgen kan ik waarschijnlijk niet live zien en ik heb verder ook niks van sport abbo's (ik kijk doorgaans een illegaal streampje).
Ziet er goed uit maar ik lees dat de herhalingen pas na 2 dagen te bekijken zijn.
Ik zou dan de herhaling ook gewoon morgen meteen willen zien in de namiddag of avond.
Dit is zeker niet het geval. Ik heb dit seizoen al een paar keer de race een paar uur later gestart. Ook nu kan ik de kwalificatie direct bekijken met F1TV Pro.Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:16:
[...]
Ziet er goed uit maar ik lees dat de herhalingen pas na 2 dagen te bekijken zijn.
Ik zou dan de herhaling ook gewoon morgen meteen willen zien in de namiddag of avond.
/f/image/0uY98WsjzJ6Xcmrwv5d9Y5Rm.png?f=fotoalbum_large)
Oke netjes, bedanktExtigo schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:27:
[...]
Dit is zeker niet het geval. Ik heb dit seizoen al een paar keer de race een paar uur later gestart. Ook nu kan ik de kwalificatie direct bekijken met F1TV Pro.
[Afbeelding]
@Silent Thunder Of je vraagt iemand met Viaplay via Ziggo om het voor je op te nemen en je gaat daar kijken (om het legaal te houden).
Die 2 dagen geldt voor het goedkopere F1TV Access abonnement. Dat geeft alleen maar toegang tot het volledige archief maar geen toegang tot live kijken (vandaar die vertraging van 2 dagen). F1TV Pro kun je ook als het live is al terugkijken en de replay (met de "Uitzending begint zo meteen" / "uitzending is afgelopen" er af gekniptSilent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:16:
[...]
Ik versta soms haast het nl commentaar niet vanwege de race geluiden, iemand daar ook last van bij f1tv ? Kan je de mix ergens regelen tussen de race en het commentaar? Lijkt vooral bij nederlands commentaar te zijn
Hele seizoen gaat het lekker met Grand Prix Radio, springt net nu bij de laatste race de app continu automatisch op pauze na 10 sec. Erg jammer.
Wat doen jullie met het F1tvpro abbo? opzeggen en volgendjaar een wachten op een nieuwe aktie?
Ik zou het doen!
Tijd voor een poll!rammes schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:35:
Wat doen jullie met het F1tvpro abbo? opzeggen en volgendjaar een wachten op een nieuwe aktie?
Ik zeg op. En weer opnieuw aanmelden volgend jaar. Ik vind die 30m samenvattingen wel leuk om terug te kijken, maar dat is niet genoeg om abonnement te behouden.
De mijne loopt nog gewoon door tot ergens in maart. Dan verleng ik hem wel.rammes schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:35:
"When you grow up your heart dies"
Hangt er helemaal van af of er weer een kortingsactie rond de kerst komt, zoals vorig jaar.
De korting toen was best flink. Mijn abo loopt tot medio maart, maar bij een dergelijke kortingsactie aan het eind van dit jaar, ga ik gewoon een nieuw abonnement afsluiten.
De korting toen was best flink. Mijn abo loopt tot medio maart, maar bij een dergelijke kortingsactie aan het eind van dit jaar, ga ik gewoon een nieuw abonnement afsluiten.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Opgezegd en wachten op een nieuwe actie.rammes schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:35:
Ik laat het lekker doorlopen dan kan ik in de winter break nog eens dingen terug kijken. Die 65 euro boeien me totaal niet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Stopt f1tvpro vanzelf, of is het tot wederopzegging?
Wordt automatisch verlengd, dus zelf opzeggen.kraanwagen schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:49:
Wat bij mij fout ging.noo schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:00:
[...]
Wordt automatisch verlengd, dus zelf opzeggen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zelf opzeggen zoals @noo aangeeft. Maar dit kun je wel direct doen na abonneren, als het maar voor één periode is. Dus als je jaar abo voor 1 jaar wilt en zelf verlengen kun ja abo afsluiten en meteen weer opzeggen. Het abo loopt dan gewoon tot de einddatum door.kraanwagen schreef op zondag 20 november 2022 @ 18:49:
Wie zegt dat je nog kunt gebruik maken van een nieuw abbonnement. Misschien dat je dan naar viaplay moet.rammes schreef op zondag 20 november 2022 @ 16:35:

Waarom zou dat niet kunnen?niki_lauda schreef op zondag 20 november 2022 @ 19:32:
[...]
Wie zegt dat je nog kunt gebruik maken van een nieuw abbonnement. Misschien dat je dan naar viaplay moet.![]()
![]()
![]()
Het zou zomaar kunnen dat ViaPlay met F1 een ander contract afsluit, dat zij wil dat F1TV met live kijken niet meer aangeboden kan/mag worden. Dat gebeurt in andere landen in de EU met de daar lokale aanbieder soms ook.
Ergens in het afgelopen jaar heb ik een pagina gezien bij https://f1tv.formula1.com/ waar op staat hoe snel je de replay kan zien en of daar ook live-play te zien is. Maar die pagina kan ik nu zo even snel niet terug vinden. Wel herinner ik mij dat daar op staat dat voor bepaalde landen bestaande F1-Pro abonnementen door lopen maar geen nieuwe meer afgesloten kunnen worden...
Update: Kijk op https://support.f1.tv/s/a...my-country?language=en_US. En selecteer daar 'Germany' (Duitsland) en zie de opmerking boven aan de pagina. Vergelijk dat met 'Nederland' op de zelfde pagina.
[ Voor 14% gewijzigd door beerse op 20-11-2022 21:44 ]
Ah ok. Dus even kijken wat begin maart volgend jaar de situatie is. Het afgelopen jaar heb ik Viaplay gehad. Het komend jaar had ik F1tv pro in gedachten, maar dat moeten we dus maar even bekijken.beerse schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:38:
[...]
Het zou zomaar kunnen dat ViaPlay met F1 een ander contract afsluit, dat zij wil dat F1TV met live kijken niet meer aangeboden kan/mag worden. Dat gebeurt in andere landen in de EU met de daar lokale aanbieder soms ook.
Ergens in het afgelopen jaar heb ik een pagina gezien bij https://f1tv.formula1.com/ waar op staat hoe snel je de replay kan zien en of daar ook live-play te zien is. Maar die pagina kan ik nu zo even snel niet terug vinden. Wel herinner ik mij dat daar op staat dat voor bepaalde landen bestaande F1-Pro abonnementen door lopen maar geen nieuwe meer afgesloten kunnen worden...
In het Verenigd Koninkrijk kun je bijvoorbeeld met een abonnement op F1TV de races live zien, maar kun je geen replays bekijken. Dat kan pas vanaf 1 januari 2023.beerse schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:38:
[...]
Zit nu toevallig in het VK en kon de laatste race niet live zien. Uitgesteld kijken is hier niet mogelijk; denk dat ik maar een samenvatting kijk.
Kijk op https://support.f1.tv/s/a...my-country?language=en_US en selecteer:
Nederland: Veel mogelijk
Germany/Duitsland: Zie de opmerking bovenaan: Nieuwe abonnementen geel live view meer.
Italie: LiveTiming maar zonder beeld. Verder wel de volgende dag.
Engeland/UnitedKingdom: De beelden van 2022 pas in 2023.
Nu verwacht ik niet dat ViaPlay een grote vuist (zak geld) over heeft om iedereen van F1TV af te halen. Volgens mij is ViaPlay Zweeds en daar kan/mag ook iedereen F1TV kijken zoals in NL. Overigens net zoals in de rest van Schandinavie en de rest van de Benelux.
Germany/Duitsland: Zie de opmerking bovenaan: Nieuwe abonnementen geel live view meer.
Nu verwacht ik niet dat ViaPlay een grote vuist (zak geld) over heeft om iedereen van F1TV af te halen. Volgens mij is ViaPlay Zweeds en daar kan/mag ook iedereen F1TV kijken zoals in NL. Overigens net zoals in de rest van Schandinavie en de rest van de Benelux.
Die exclusiviteit lijkt inderdaad met Sky samen te hangen. In de andere landen lijkt dat niet het geval te zijn. En Sky lijkt dus sowieso al wat voordeeltjes te hebben over de anderen (samenvattingen etc van FOM zijn altijd met Sky commentaar, ook als F1TV wel commentaar heeft).beerse schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:51:
Kijk op https://support.f1.tv/s/a...my-country?language=en_US en selecteer:
Edit:
Overigens was het na de (her)introductie van Sky in Duitsland ook meteen afgelopen met F1TV. De kans dat F1TV hier nu nog verdwijnt terwijl ViaPlay neem ik aan nog onder hetzelfde langlopende contract blijft opereren lijkt mij dan ook zeer klein.
[ Voor 11% gewijzigd door RobertMe op 20-11-2022 22:02 ]
Ja ik heb f1 tv in een ander land aangevraagd betaald, en wordt elke maand nog steeds verlengd. Ik denk dat ik die paar maand door laat lopen want ik zit dik onder de prijs van NL abbo pm.
[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 20-11-2022 22:41 ]
Dit is een oud verhaal en is vorig jaar (of wat eerder nog) toen duidelijk werd dat Viaplay de rechten voor ons land had overgenomen, al eerder ruim aan bod gekomen. "Men" ging er toen vanuit dat F1TV Pro hier voor Nederlanders ook zou verdwijnen, paniek om niets.beerse schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:38:
Update: Kijk op https://support.f1.tv/s/a...my-country?language=en_US. En selecteer daar 'Germany' (Duitsland) en zie de opmerking boven aan de pagina. Vergelijk dat met 'Nederland' op de zelfde pagina.
Als Viaplay iets af had willen dwingen, dan was dat eerder al gebeurd. Dat Sky dat anders aan heeft gepakt doet er weinig toe.
De Duitsers met een nog actief F1TV Pro abonnement mochten dat nog steeds houden, enkel nieuwe abonnementen konden niet meer worden aangegaan.
Of dat nu nog steeds zo is weet ik niet te zeggen.
Edit: nieuws: F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland
[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 20-11-2022 23:52 ]
Testing, one, two ...
Dit inderdaad. En zeker gezien alle klachten over Viaplay dit jaar zal de FOM nu helemaal niet genegen zijn om Viaplay het alleenrecht op de beelden te geven. Het aantal F1 kijkers zou drastisch kunnen dalen als de beelden alleen nog maar via Viaplay beschikbaar zouden zijn.hardware-lover schreef op zondag 20 november 2022 @ 23:50:
Als Viaplay iets af had willen dwingen, dan was dat eerder al gebeurd.
Viaplay zal eerst een periode relatief 'klachtenvrij' moeten draaien voordat ze dat aandurven. Maar als de berichten over de opzeggingen alhier tekenend zijn voor heel Nederland ben ik bang dat ze de kans daarop hebben gemist.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Vreemde is dat ik mijn F1 TV Pro niet kan cancellen. Nu was ik van plan om hem gewoon te laten lopen maar goed. Heb hem via Apple gekocht. Onder subscriptions is geen cancel optie te vinden.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
@Inspired : cancellen van een abonnement aangekocht via Apple, kan volgens mij alleen via iTunes, ik zou even inloggen hierop, je account checken, je komt 'm dan vanzelf tegen.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Had F1TV vorig jaar aanbiedingen met BF? Moet weer verlengenYour F1 TV subscription has now been cancelled; this means that you will no longer be able to access F1 TV. We’re sorry to see you go.
Mijn boefje is liev!
@JB vorig jaar hadden ze een flinke kortingsactie rond de kerst.
Vooralsnog zou ik ze tijdens BF ook wel even in de gaten houden natuurlijk, maar zeker dus ook de kerstperiode!
Vooralsnog zou ik ze tijdens BF ook wel even in de gaten houden natuurlijk, maar zeker dus ook de kerstperiode!
Hi, misschien en wrs al eens voorbij gekomen..maar kan je bij F1 TV app ook kijken vanaf het begin als de race/kwali al gestart is? Bij viaplay kan dit wel maar werkt vaak niet goed overigens
Ja, je krijgt bij het opstarten van een live stream de keuze om vanaf het begin te kijken of meteen live.djerror schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:16:
Hi, misschien en wrs al eens voorbij gekomen..maar kan je bij F1 TV app ook kijken vanaf het begin als de race/kwali al gestart is? Bij viaplay kan dit wel maar werkt vaak niet goed overigens
Ja. Je krijgt een melding zodra je de stream start, waar je wil beginnen (vanaf start of LIVE)djerror schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:16:
Mijn boefje is liev!
Nou je krijgt toch een prima product voor 65 euro. Hier loopt hij ook gewoon door.Pierre schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:00:
Ik laat het lekker doorlopen dan kan ik in de winter break nog eens dingen terug kijken. Die 65 euro boeien me totaal niet.
Je krijgt de keuze aan begin via officiële app. Daarnaast ook andere apps die dat ook kunnen. (F1mv)djerror schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:16:
Je kan ook pauzeren of schuiven op de tijdlijn (terugspoelen). Waarschijnlijk is op YouTube wel een filmpje te vinden. Maar je kan een hoop.
Wat nu ook mooi werkt, is de popup bovenin om naar de de volgende stream te gaan. Zo kun je soepel naar van voorbeschouwing --> race --> nabeschouwing.DoeEensGek schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:31:
[...]
Je krijgt de keuze aan begin via officiële app.
[ Voor 22% gewijzigd door JB op 21-11-2022 10:34 ]
Mijn boefje is liev!
Volgens r/f1tv is er nu weer een 25% kortingscode voor F1TV 'F1GAME25'. .
Zelf nog niet geprobeerd, maar let op dat de laatste race in 2023 pas op 26 november is dus als je nu een jaarabo afsluit kan je die dus niet zien.
EDIT: lijkt een dooie mus te zijn, volgens Bockelaar in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3" is deze code verlopen.
Zelf nog niet geprobeerd, maar let op dat de laatste race in 2023 pas op 26 november is dus als je nu een jaarabo afsluit kan je die dus niet zien.
EDIT: lijkt een dooie mus te zijn, volgens Bockelaar in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3" is deze code verlopen.
[ Voor 28% gewijzigd door noo op 21-11-2022 19:47 ]
als ik nu verleng, telt hij er dan een jaar bij? Heb nu een abo tot 13/12.noo schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:15:
Volgens r/f1tv is er nu weer een 25% kortingscode voor F1TV 'F1GAME25'.
Tijd van werken, tijd van rusten
Tot nu toe werkten die codes nooit bij verlenging, dus ik sluit altijd een nieuw abo af (met een ander mailadres, eigen maildomain FTW) en dan geldt de afsluitdatum + 1 jaar als einddatum.Driek schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:23:
[...]
als ik nu verleng, telt hij er dan een jaar bij? Heb nu een abo tot 13/12.
For science zou je kunnen te proberen te verlengen met die code:)
ik heb eerder gehoord dat je maar 1 keer een code mag gebruiken, dus ik kan je techniek gebruiken, maar moet dus inderdaad wachten tot na 26/11.noo schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:25:
[...]
Tot nu toe werkten die codes nooit bij verlenging, dus ik sluit altijd een nieuw abo af (met een ander mailadres, eigen maildomain FTW) en dan geldt de afsluitdatum + 1 jaar als einddatum.
For science zou je kunnen te proberen te verlengen met die code:)
Tijd van werken, tijd van rusten
Bij het afsluiten van een nieuw abonnement, met een 'ander' mailadres, kun je evt. ook de Gmail truuk toepassen (zoek in dit topic op 'gmail' en je komt deze methode vrijwel gelijk tegen).
Ik weet niet in hoeverre F1Tv zich al heeft ingedekt tegen deze methode, maar afgelopen maart werkte dit nog voor mij.
Ik weet niet in hoeverre F1Tv zich al heeft ingedekt tegen deze methode, maar afgelopen maart werkte dit nog voor mij.
Ik heb mijn huidige abonnement wat op 13 november verlengt zou worden (dat mislukte) opgezegd en met het zelfde mailadres een nieuw abonnement afgesloten, ging zonder problemen.
Volgens mij werkt die code niet, maar houd er wel rekening mee dat volgend seizoen de laatste race op 26 november is!
Zou wel geniaal zijn als ze een Blackfriday actie doen waarmee je precies de laatste race niet kunt kijken.Freek0416 schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:34:
Volgens mij werkt die code niet, maar houd er wel rekening mee dat volgend seizoen de laatste race op 26 november is!
die is volgens F1TV verlopennoo schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:15:
Volgens r/f1tv is er nu weer een 25% kortingscode voor F1TV 'F1GAME25'.
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Morgen officieel BF toch? Wellicht komt er toch nog iets van F1TV
Mijn boefje is liev!
Meestal in februari rond testing toch juist?JB schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:02:
Ah oké. Dan wachten we nog even.The_Admin schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:05:
[...]
Meestal in februari rond testing toch juist?
Mijn boefje is liev!
goed dat je het zegt, zal F1TV nog ff annuleren de komende maanden.JB schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:02:
:fill(white):strip_exif()/f/image/h8XPqi2lkNyh2kmWCEKVC8Kw.png?f=user_large)
20% korting voor 3 maanden waar geen races zijn

Dit is echt de meest inhoudsloze aanbieding die ik ooit heb gezienWaah schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:39:
[...]
goed dat je het zegt, zal F1TV nog ff annuleren de komende maanden.
[Afbeelding]
Je hebt grofweg 2 soorten kijkers bij Viaplay: de pure F1 kijkers, en de kijkers die het ook - of zelfs voornamelijk - voor de overige sporten genomen hebben.
Voor de pure F1 kijkers is dit zoals je terecht zegt een nutteloze aanbieding, er zijn immers toch geen races. Voor de overige kijkers zal veelal gelden dat ze een jaarabonnement hebben, en volgens de disclaimer blijf je dan gewoon het normale tarief betalen.
Dus wie ze hiermee willen bereiken is mij een raadsel.
Als het Viaplay was het nog enigzins een aanbieding.alexbl69 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:19:
[...]
Dit is echt de meest inhoudsloze aanbieding die ik ooit heb gezien.
Je hebt grofweg 2 soorten kijkers bij Viaplay: de pure F1 kijkers, en de kijkers die het ook - of zelfs voornamelijk - voor de overige sporten genomen hebben.
Voor de pure F1 kijkers is dit zoals je terecht zegt een nutteloze aanbieding, er zijn immers toch geen races. Voor de overige kijkers zal veelal gelden dat ze een jaarabonnement hebben, en volgens de disclaimer blijf je dan gewoon het normale tarief betalen.
Dus wie ze hiermee willen bereiken is mij een raadsel.
Maar dit is F1TV Pro

Ik wacht nu op de standaard 20/30% kortings-jaarabbo van F1TV. Het engelse commentaar (non-sky) bevalt me goed omdat er ook een amerikaan bij zit vaak. En de rest is ook niet overly-biased. De analyses van Joylin Palmer bevallen me ook goed. Dus ik blijf weer een jaartje bij F1TV.
[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 24-11-2022 11:32 ]
Sorry, niet goed gelezen. My badWaah schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:30:
[...]
Als het Viaplay was het nog enigzins een aanbieding.
Maar dit is F1TV Pro
Ik wacht nu op de standaard 20/30% kortings-jaarabbo van F1TV. Het engelse commentaar (non-sky) bevalt me goed omdat er ook een amerikaan bij zit vaak. En de rest is ook niet overly-biased. De analyses van Joylin Palmer bevallen me ook goed. Dus ik blijf weer een jaartje bij F1TV.
Dan is het inderdaad helemaal knullig.
Zou het als marketingman van F1TV anders aanpakken. Maak het tot de start van het seizoen (bijna) gratis. Laat mensen wennen aan het fijne van het terugkijken van races uit alle mogelijke hoeken.
En dan vlak voor het begin van het seizoen met mooie aanbiedingen komen.
Mwah F1TV is geen ViaPlay he, bij F1TV kan je ook gewoon 30 jaar (oid) aan races terugkijken oid, en ze hebben een aantal specials / docu's (niet echt de moeite waard om een abo voor te nemen, maar soit). Er zijn volgens mij best wat mensen die in de donkere wintermaanden gewoon even een heel seizoen uit de jaren 90 terugkijken ofzo, daar kan het best interessant voor zijn. F1TV ziet ongetwijfeld ook een opzeggolf als het lopende seizoen klaar is, dus ik vind het niet gek dat ze er op in proberen te spelen. Het is geen ViaPlay waar de replay van een race na 10 dagen al weg is ofzo
Dus de aanbieding is: 7,99 met 20% korting.The_Admin schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:37:
Mwah F1TV is geen ViaPlay he, bij F1TV kan je ook gewoon 30 jaar (oid) aan races terugkijken oid, en ze hebben een aantal specials / docu's (niet echt de moeite waard om een abo voor te nemen, maar soit). Er zijn volgens mij best wat mensen die in de donkere wintermaanden gewoon even een heel seizoen uit de jaren 90 terugkijken ofzo, daar kan het best interessant voor zijn. F1TV ziet ongetwijfeld ook een opzeggolf als het lopende seizoen klaar is, dus ik vind het niet gek dat ze er op in proberen te spelen. Het is geen ViaPlay waar de replay van een race na 10 dagen al weg is ofzo
Dan betaal ik dus 5,39 per maand, terwijl ik exact wat jij benoemd kan krijgen door TV Acces van F1TV te nemen voor 2,99
Dus nee, gewoon een heel belabberde deal

Als ik het goed begrijp krijg je voor F1TV dus 20% korting over 3 maanden van je jaarabo.Waah schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:24:
[...]
Dus de aanbieding is: 7,99 met 20% korting.
Dan betaal ik dus 5,39 per maand, terwijl ik exact wat jij benoemd kan krijgen door TV Acces van F1TV te nemen voor 2,99![]()
Dus nee, gewoon een heel belabberde deal
Dus ik snap het probleem niet. Ja, er zijn nu 3 maanden geen races maar je hebt naast live races
(ook F3, F2 en porsche super cup) wel toegang tot een archief aan historische races.
En als je denkt dat je met TV access beter afbent. Daar kun je nog geen race live mee kijken.
Dus enkel herhalingen (en ook het archief). Maar goed, als je daar mee kunt leven.
Voor het totaal plaatje "zoek de verschillen" tussen F1 TV en TV access:
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
Ik heb een maandabbo, geen jaarahbo. Dus ik kan beter 3 maanden een maandabbo access tv nemen (kosten, 9 euro) dan 20% korting op f1tv pro (16,20 euro)Frappuccino schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:34:
[...]
Als ik het goed begrijp krijg je voor F1TV dus 20% korting over 3 maanden van je jaarabo.
Dus ik snap het probleem niet. Ja, er zijn nu 3 maanden geen races maar je hebt naast live races
(ook F3, F2 en porsche super cup) wel toegang tot een archief aan historische races.
En als je denkt dat je met TV access beter afbent. Daar kun je nog geen race live mee kijken.
Dus enkel herhalingen (en ook het archief). Maar goed, als je daar mee kunt leven.
Voor het totaal plaatje "zoek de verschillen" tussen F1 TV en TV access:
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv.html#en-NL
Vond het gewoon een raar aanbod
Voor die 3 maanden is het toch gelijk aan features.
Maar ze hopen natuurlijk dat mensen niet nadenken
Geen nieuwe races nee. Maar het idee is dus dat je de 2022 races na gaat kijken of zelfs het archief in gaat duiken voor oudere seizoenen.Waah schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:39:
[...]
goed dat je het zegt, zal F1TV nog ff annuleren de komende maanden.
[Afbeelding]
Niet dat het echt een topaanbieding is, maar het idee is dus dat er meer op staat. Bovendien verwacht ik nog wel wat video's om het een beetje op te vullen.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2022 14:40 ]
Maar er staat exact hetzelfde op als op F1 Access. Dat is het hele puntMartinspire schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:39:
[...]
Niet dat het echt een topaanbieding is, maar het idee is dus dat er meer op staat. Bovendien verwacht ik nog wel wat video's om het een beetje op te vullen.

De komende 3 maanden is effectief dit:
/f/image/o3hDQx19VEHdOzGXK9qqniPJ.png?f=fotoalbum_large)
Leg mij dan uit hoe 5,40 betalen oké is als het exact hetzelfde bied de komende 3 maanden
[ Voor 39% gewijzigd door Waah op 24-11-2022 14:49 ]
Net een spiksplinternieuwe Sony Bravia gekocht en gelijk op zoek naar de F1 TV app. Zegt de Google Play store dat de app niet werkt op mijn TV. Wat een sof.
Gebruik de app al een jaar naar volle tevredenheid op Chromecast met Google TV, en op m'n Android 7 tablet. Enige suffe is dat ik elke keer opnieuw dat domme NL gewauwel weer op Engels moet zetten.
Zitten ze bij F1 TV nou te slapen of zo?
Dat sideloaden, hoe werkt dat nou precies? Ik zie wel overal brokstukken met tips staan, maar stap voor stap niet echt.
Gebruik de app al een jaar naar volle tevredenheid op Chromecast met Google TV, en op m'n Android 7 tablet. Enige suffe is dat ik elke keer opnieuw dat domme NL gewauwel weer op Engels moet zetten.
Zitten ze bij F1 TV nou te slapen of zo?
Dat sideloaden, hoe werkt dat nou precies? Ik zie wel overal brokstukken met tips staan, maar stap voor stap niet echt.
21x REC TwinPeak 4 Black 360Wp | Enphase IQ7+ | Daikin Altherma 3 RW 4 kW
Chromecast niet in het Nederlands zetten, start de app ook niet in het Nederlands.ursusMaritimus schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:13:
Ik had gehoopt die niet meer te hoeven gebruiken met een TV die op Google TV draait. Maar bedankt voor de tip anyway.hjs schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:15:
[...]
Chromecast niet in het Nederlands zetten, start de app ook niet in het Nederlands.
Ben al aan het zoeken hoe ik de F1 TV app er wel op krijg.
Bij mij zegt hij dit bij m'n subscription?

Klopt hier iets niet, of is het volgend jaar ook nog gratis voor mij? Want dan zeg ik hem niet op voor de korting.

Klopt hier iets niet, of is het volgend jaar ook nog gratis voor mij? Want dan zeg ik hem niet op voor de korting.
---RAWE CEEK!!!---
Je abo loopt tot 10 januari (F1TV doet niet aan DD/MM/YYYY datum format). Dus nee, geen gratis jaar.NoFearCreations schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:26:
Bij mij zegt hij dit bij m'n subscription?
[Afbeelding]
Maar er staat letterlijk:noo schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:29:
[...]
Je abo loopt tot 10 januari (F1TV doet niet aan DD/MM/YYYY datum format). Dus nee, geen gratis jaar.
$ 0.00 First Year
THEN $0.00 PER YEAR
---RAWE CEEK!!!---
Sorry, dat kon ik niet lezen op je aardappelplaatje, de datum ging net welNoFearCreations schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:31:
[...]
Maar er staat letterlijk:
$ 0.00 First Year
THEN $0.00 PER YEAR
Zoeken op "sideloaden" binnen dit topic zal vast de noodzakelijke informatie daarvoor opleveren 👍ursusMaritimus schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:18:
Ik had gehoopt die niet meer te hoeven gebruiken met een TV die op Google TV draait. Maar bedankt voor de tip anyway.
Ben al aan het zoeken hoe ik de F1 TV app er wel op krijg.
Testing, one, two ...
Gevonden en het werkt prima. Prachtig beeld. Thanks!hardware-lover schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:05:
[...]
Zoeken op "sideloaden" binnen dit topic zal vast de noodzakelijke informatie daarvoor opleveren 👍
Blijft suf natuurlijk dat F1TV de app niet gewoon vrijgeeft voor smart TV's met Google TV.
En als er een update is van de app. Moet je helaas weer de laatste versie sideloaden. De oude werkt dan niet meer.ursusMaritimus schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:09:
[...]
Gevonden en het werkt prima. Prachtig beeld. Thanks!
Blijft suf natuurlijk dat F1TV de app niet gewoon vrijgeeft voor smart TV's met Google TV.
Voor mijn niet technische vader een reden om toch maar weer de Chromecast uit de kast te halen
Oud gratis ziggo abonnement denk ikNoFearCreations schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:31:
[...]
$ 0.00 First Year
THEN $0.00 PER YEAR
Besteld via de appstore, dus daar wordt de betaling gedaan, binnen de F1 app betaal je dus 0 euro omdat je via de appstore betaald. Kijk daar (in de appstore) of je subscription aanstaat want op 10 januari betaald je dus weer (via de app store)...
Mijn viaplay via ziggo vandaag opgezegd en die eindigt 11 december, dus ik moet even opschieten met de content die ik nog wil zien.
En volgend jaar f1tv pro.... Ik heb een maandje getest en dat is goed bevallen, ben er alleen nog niet uit of ik het engelse commentaar of het viaplay commentaar ga luisteren. Het enige vervelende is de harde limiet van 6 apparaten. Ik liep er tegen aan omdat ik paar jaar terug het gratis via ziggo had en dus devices die niet meer bestonden nog waren gekoppeld. Je kan dus via de website de devices beheren. Bij viaplay gaat dat iets makkelijker. Wel een verademing dat F1TV Pro vraag of je live of vanaf het begin wilt kijken als de uitzending is begonnen. Verder ligt F1TV Pro 20 seconden achter viaplay.....
[ Voor 34% gewijzigd door jeanj op 25-11-2022 11:57 ]
Everything is better with Bluetooth
Over het geluid: je kan met F1TV kiezen. Volgens mij is het NL commentaar bij F1TV het commentaar van ViaPlay. En misschien/waarschijnlijk/ongetwijfeld is dat een reden waarom F1TV een paar seconden achter loopt bij ViaPlay: Het beeld moet naar ViaPlay zodat zij het commentaar kunnen inspreken. Dan moet dat geluid ook weer terug en in sync door F1TV worden uitgezonden. En zo ook voor alle andere talen.jeanj schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:43:
[...]
En volgend jaar f1tv pro.... Ik heb een maandje getest en dat is goed bevallen, ben er alleen nog niet uit of ik het engelse commentaar of het viaplay commentaar ga luisteren. Het enige vervelende is de harde limiet van 6 apparaten.
Over de 6 apparaten: Een laptop telt als 1. Mijn F1TV is met de MultiViewer app op de Laptop en dan de tv gewoon good-old met een (lange) hdmi kabel naar de TV. Telt alles als 1 apparaat.
Daarnaast nog een 2 mobieltjes en een tablet geregistreerd voor tripjes naar de koelkast of de wc
Sinds gisteren een chromecast met Google tv (jeej, black friday) en daarop de native F1TV app gezet om wet mee te spelen. Heb de race van afgelopen weekend teruggekeken en moet zeggen dat dat toch we erg makkelijk ging. Duurde even voordat de kwaliteit op het gewenste niveau was maar prima beeld en goed geluid. Laat het nieuwe seizoen maar beginnen.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat is allang en breed gestopt, anders hadden meer mensen dit moeten hebben.jvbragt schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:31:
Oud gratis ziggo abonnement denk ik
Ik heb dit ook, maar dat is omdat mijn abbo via de Play Store verloopt.NoFearCreations schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:31:
[...]
$ 0.00 First Year
THEN $0.00 PER YEAR
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
yep hier ook.thof schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:59:
[...]
Ik heb dit ook, maar dat is omdat mijn abbo via de Play Store verloopt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/lxjtsQB5tDmJI5yJGsgJ37nn.png?f=user_large)
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat heb ik dus ook. Maar alleen doordat F1TV geen ideal betalingen doet. Dus mijn betaling loopt via Google.
Dan zou ik wel willen weten wat je setup is. Ik hij op een i5 10th gen en kan (eigenlijk) niet meer dan 1 stream hebben (via Wifi), met race control gingen 5 streams perfect. Zijn er nog aanpassing die jij gedaan hebt?beerse schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:31:
[...]
Over het geluid: je kan met F1TV kiezen. Volgens mij is het NL commentaar bij F1TV het commentaar van ViaPlay. En misschien/waarschijnlijk/ongetwijfeld is dat een reden waarom F1TV een paar seconden achter loopt bij ViaPlay: Het beeld moet naar ViaPlay zodat zij het commentaar kunnen inspreken. Dan moet dat geluid ook weer terug en in sync door F1TV worden uitgezonden. En zo ook voor alle andere talen.
Over de 6 apparaten: Een laptop telt als 1. Mijn F1TV is met de MultiViewer app op de Laptop en dan de tv gewoon good-old met een (lange) hdmi kabel naar de TV. Telt alles als 1 apparaat.
Daarnaast nog een 2 mobieltjes en een tablet geregistreerd voor tripjes naar de koelkast of de wc
Op de tv (full-hd, via hdmi gekoppeld) de internationale stream en de kwaliteit op 'automatisch'. Het geluid hier staat op 'fx' en niet uit maar wel heel zachtjes. Ik heb ervaren dat daarmee het beeld iets vloeiender loopt, minder hapert.slopert schreef op zondag 4 december 2022 @ 17:43:
[...]
Dan zou ik wel willen weten wat je setup is. Ik hij op een i5 10th gen en kan (eigenlijk) niet meer dan 1 stream hebben (via Wifi), met race control gingen 5 streams perfect. Zijn er nog aanpassing die jij gedaan hebt?
Op de laptop (uitvoering: HP Envy x360 15-ds0760nd) :
1/5 scherm met het rijders overzicht (de data/rondetijdenbalkjes) (geluid uit, beeldkwaliteit sub-hd)
1/5 scherm met track-posities (geluid uit, beeldkwaliteit 'pal')
2 of 3 rijders-cameera's, steeds 1/5 scherm maat, geluid zachtjes, beeldkwaliteit 'pal')
scherm met life-data voor de gegevens boven de rijders-cameras's, deze net buiten beeld geschoven.
Geluid van GrandPrixRadio
Sync is een uitdaging.
Netwerk: thuis via wifi, naar internet via freedom.nl glasvezel.
Mijn F1tvpro loopt vandaag af.
Is het verstandig om hem nu te laten verlopen en weer rond maart te activeren? Momenteel loopt er namelijk geen coupon zo ver ik weet.
Is het verstandig om hem nu te laten verlopen en weer rond maart te activeren? Momenteel loopt er namelijk geen coupon zo ver ik weet.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
^
Lijkt me wel tenzij je tussendoor nog wilt kijken.
Lijkt me wel tenzij je tussendoor nog wilt kijken.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2