Ik zou weer terug gaan naar voetbal kijken, er zijn echt wel honderden sites die aangeven welke tijden er gereden wordt.sebastian85s schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:50:
Lag 't nou aan mij of communiceerde ViaPlay dat de kwalificatie om 18.00 nederlandse tijd zou starten?Heb de hele kwalificatie gemist. Echt wat een gezeik met de nieuwe situatie... in Juni gelijk over naar F1 met NL's commentaar.
Raadpleeg hoelaatf1.nlsebastian85s schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:50:
Lag 't nou aan mij of communiceerde ViaPlay dat de kwalificatie om 18.00 nederlandse tijd zou starten?Heb de hele kwalificatie gemist. Echt wat een gezeik met de nieuwe situatie... in Juni gelijk over naar F1 met NL's commentaar.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Ik zie alleen via de Android app een slider. Op de website staat ook een slider maar die werkt zo te zien niet. Het bolletje blijft geheel links staan en is niet te verplaatsen.-Bas schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:12:
[...]
Grand prix radio via TuneIn werkt wel netjes. De webvariant had ook wat issues bij mij gisteren
Respectfully, TTB.
Ik heb alles geprobeerd maar niets werkte, geen enkel stukje van geluid vanuit gran prix radio binnen gekregen. Gewoon niks.-Bas schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:12:
[...]
Grand prix radio via TuneIn werkt wel netjes. De webvariant had ook wat issues bij mij gisteren
Zero.
Toch wel jammer dat je dit leest ; https://www.motorsport.co...f1-on-tv-in-2022/9162565/ en vervolgens realiseert dat Viaplay in matige kwaliteit uitzend tov F1 tv en zeker vorig jaar waarin ik f1 bij ziggo in 4K kon kijken.
Ik zal misschien ook scheel zijn, maar die slider in de android app doet inderdaad niets. En ik zie ook nergens een cast button in de app.ttb_82 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:50:
[...]
Ik zie alleen via de Android app een slider. Op de website staat ook een slider maar die werkt zo te zien niet. Het bolletje blijft geheel links staan en is niet te verplaatsen.
Via de site werkt dan wel weer met syncen, maar dan weer niet echt een cast optie.
Ik kijk dan via F1TV pro via Nvidia shield en daarmee kan je gewoon een audio spoor casten terwijl je beeld uit de app krijgt.
Ondanks dat ze bij ziggo toch best vaak mis zaten, te amicaal waren en een gekleurde bril op hadden, moet ik wel zeggen dat ik de sfeer nog mis bij viaplay.
Ziggo had een beetje het "Nederlands elftal in de kroeg kijken" gevoel maar bij viaplay is het wel heel erg zoutloos.
De technische analyses zijn gelukkig wel een heel stuk interessanter. Vooral omdat er nu geen presentator is die een gesprek afkapt als het interessant wordt.
Hoe vinden jullie dat?
Ziggo had een beetje het "Nederlands elftal in de kroeg kijken" gevoel maar bij viaplay is het wel heel erg zoutloos.
De technische analyses zijn gelukkig wel een heel stuk interessanter. Vooral omdat er nu geen presentator is die een gesprek afkapt als het interessant wordt.
Hoe vinden jullie dat?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Voor wie zo gaat klooien met F1TV en Mol audio. Racecontrol is een leuke optie, met een extra parameter er bij heb je mol als audiotrack. Met ctrl + and ctrl - zou je dan moeten kunnen syncen. https://github.com/robvdp...0#issuecomment-1073201029
Je kan in de ViaPlay app zelfs een 'herinnering instellen' voor quali/race. Krijg je een notificatie als Q/Race begint. Nog makkelijker:)sebastian85s schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:50:
Werkt dit?Smash schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:23:
Voor wie zo gaat klooien met F1TV en Mol audio. Racecontrol is een leuke optie, met een extra parameter er bij heb je mol als audiotrack. Met ctrl + and ctrl - zou je dan moeten kunnen syncen. https://github.com/robvdp...0#issuecomment-1073201029
Tijd van werken, tijd van rusten
De radio loopt voor op de F1TV stream. Zodra je audio hebt, klik je op pauze en wacht je tot dat het beeld klopt bij het geluid. En dan druk je weer op afspelen.ttb_82 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 12:50:
[...]
Ik zie alleen via de Android app een slider. Op de website staat ook een slider maar die werkt zo te zien niet. Het bolletje blijft geheel links staan en is niet te verplaatsen.
Je kunt dus zonder de slider te werk gaan. Gisteren en eergisteren ging dat perfect bij mij. (Zelf ook Android en TuneIn Radio app)
Ik kan het straks pas voor het eerst ECHT testen. Net even met F2 getest live beeld, hoor Grand Prix Radio en ik kan de boel syncen. Dus heb vertrouwen
Ik vind het een verademing ten opzichte van Ziggo. De sfeer creëren we zelf thuis wel en mij interesseren de technische analyses me veel meer. En die zijn zoals je zegt een stuk interessanter. Ze laten elkaar nu tenminste uitspreken jaBastie-88 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:20:
Ondanks dat ze bij ziggo toch best vaak mis zaten, te amicaal waren en een gekleurde bril op hadden, moet ik wel zeggen dat ik de sfeer nog mis bij viaplay.
Hoe vinden jullie dat?
AMD Ryzen 9 5900x - Nvidia rtx 4070 - 32gb ram - Meta Quest 3
Ik heb geen Viaplay maar vond die uitzendingen bij Ziggo (het kroeg gevoel) zwaar waardeloos / nutteloos.Bastie-88 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:20:
Hoe vinden jullie dat?
Zelf keek ik dus eigenlijk alleen de kwalificaties en de races, de rest (gelul) sloeg ik gewoon altijd over.
Zo deed ik het gisteren ook tijdens de kwalificatie en dat ging goed. Ook handig dat Olav af en toe mee telde met de seconden op het scherm, zo kon ik het goed gelijk krijgen.-Bas schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:32:
[...]
De radio loopt voor op de F1TV stream. Zodra je audio hebt, klik je op pauze en wacht je tot dat het beeld klopt bij het geluid. En dan druk je weer op afspelen.
Je kunt dus zonder de slider te werk gaan. Gisteren en eergisteren ging dat perfect bij mij. (Zelf ook Android en TuneIn Radio app)
Daily driver; MB R171 SLK280
Ja dat vond ik ook wel handig ja. Wordt bij race wat lastiger, daar geen klokje wat meeloopt.mir4dor schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:44:
[...]
Zo deed ik het gisteren ook tijdens de kwalificatie en dat ging goed. Ook handig dat Olav af en toe mee telde met de seconden op het scherm, zo kon ik het goed gelijk krijgen.
Uiteindelijk gelukt om via mijn UK aApple account met een Nederlandse VPN een abonnement te krijgen op F1 TVPro. Ik kan ook blijkbaar zonder VPN gebruiken maken van de app op mij Apple TV hier in Londen dus dat is wel fijn. Dat zou dus betekenen dat het ook werkt in mijn huizen in Nederland en Hong Kong
Ik neem aan dat je "Vroom" wilt side Loaden op je Apple TV? Dat is eenvoudiger dan je denkt:joostbosmans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 09:07:
Zou iemand mij een keer kunnen helpen met sideloaden f1tv. Ik woon in Arnhem
https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV
In het kort komt het er op neer dat je de app TestFlight op je iPhone en op je Apple TV moet installeren. Dan ga je je op je iPhone naar de link welke wordt genoemd in bovenstaande link en klaar ben je. Nu moet je alleen nog inloggen in "vroom" op je Apple TV. Uiteraard heb je wel een betaald F1pro abo nodig.
Smash schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:23:
Dit is wel heel fijn! De MPV (audio) wil alleen niet naar de chromecast. Dat wordt nog even een HDMI opsnorren. <<--- UPDATE: Werkt perfect
[ Voor 45% gewijzigd door GeNiTaLiX op 20-03-2022 14:23 ]
Ik heb zowel Edge als Chrome geprobeerd, allebei net zo wazig.. Met F1TV heb ik dit probleem niet..Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
[...]
Andere browser of device gebruiken. Dan ligt het aan je browser. Sommige browsers gooien er namelijk een 720p filter overheen.
Maar de Apple TV, webOS apps etc doen gewoon netjes 1080p.
Komt doordat de kwaliteit van F1TV stream een stuk hoger ligt. Zie: Rivanov in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"Inflatable schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:10:
[...]
Ik heb zowel Edge als Chrome geprobeerd, allebei net zo wazig.. Met F1TV heb ik dit probleem niet..
Iemand een idee waarom ik continue opnieuw moet inloggen bij f1tvpro? Vooral op de chromecast is dit ongemakkelijk
RTL Zwee heeft alleen de rechten voor LUX, dus is er sprake van geo-blocking. En dat is bij meer zenders het geval. Helaas is het hier verder benoemen van oplossingen off-topicTaatort schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:57:
[...]
Dank voor het delen van deze info. Ben wel benieuwd of je dit kon kijken zonder VPN en zonder account aan te maken?
Heb hier exact hetzelfde op mijn android telefoon. Browser en android tv app nergens last vanDarkfoxie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 14:46:
Iemand een idee waarom ik continue opnieuw moet inloggen bij f1tvpro? Vooral op de chromecast is dit ongemakkelijk
Viaplay dag 2 op een nieuw LG met WebOS
Met strakke AC Pro wifi stopt het nog steeds iedere paar minuten even kort.
En kijken vanaf het begin werkt niet. Alleen de livestream werkt
Dus maar weer een laptop aangesloten.
Geen idee waarom het bij anderen wel werkt op WebOS maar hier is het echt heel slecht
Geen idee waarom het bij anderen wel werkt op WebOS maar hier is het echt heel slecht
Hier werkt het tot nu toe OK op een LG OLED met de Viaplay app. Beeldkwaliteit is wel echt ruk anno 2022.. dat moet toch gewoon in 4K kunnen?Woodski schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:16:
Viaplay dag 2 op een nieuw LG met WebOS
Edit: net wel een buffer van 4/5 seconden. Hoop eenmalig, anders gooi ik dat Viaplay weer de deur uit.
[ Voor 8% gewijzigd door -Muncky- op 20-03-2022 15:29 ]
Waar?
"When you grow up your heart dies"
Dat is wel heel slecht. En er dan straks ook nog €13,99 per maand voor durven vragen.
Dan ben ik toch blij met F1TV Pro. Het is wel wat stream hoppen tussen de voorbeschouwing, race en nabeschouwing maar geen reclame te bekennen.
Effectief was Ziggo Sport Totaal ook gewoon PayTV. Ze maken nu reclame voor hun eigen spul. Bij Ziggo was ook gewoon reclame.
Maar Formule 1 was wel gratis op kanaal 14 voor de abonnees van Ziggo.redfoxert schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Effectief was Ziggo Sport Totaal ook gewoon PayTV. Ze maken nu reclame voor hun eigen spul. Bij Ziggo was ook gewoon reclame.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 20-03-2022 15:31 ]
Ik krijg Race Control (de laatste versie) niet meer aan de praat op mijn Win11 machine. Er zijn bij mij wel vaak problemen met deze toch wat instabiele app... Ik heb al een deinstall gedaan en opnieuw geprobeerd maar helaas. Ik heb ook niet stiekem twee versies naast elkaar geinstalleerd.
Dan maar gewoon weer via de site. Dat lijkt vooralsnog zonder problemen te gaan...
Edit: Lach mij maar uit... Moest .NET 6 nog installeren en nu werkt het.
Er zit we een irritante audio drop-out in de stream met Engels commentaar (zowel via RC als de website)
Dan maar gewoon weer via de site. Dat lijkt vooralsnog zonder problemen te gaan...
Edit: Lach mij maar uit... Moest .NET 6 nog installeren en nu werkt het.
Er zit we een irritante audio drop-out in de stream met Engels commentaar (zowel via RC als de website)
[ Voor 19% gewijzigd door Nyarlathotep op 20-03-2022 15:38 ]
Is er een oplossing voor de BM2101 error code van F1tv? Dacht casten en klaar, maar dat valt vies tegen dus.
PSN: bollsie
Er is zeer recentelijk (geloof vanmorgen) nog een update voor RaceControl uitgekomen. Heb je die geïnstalleerd? Zit zelf nog op W10 en RC doet het vooralsnog prima.Nyarlathotep schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:31:
Ik krijg Race Control (de laatste versie) niet meer aan de praat op mijn Win11 machine. Er zijn bij mij wel vaak problemen met deze toch wat instabiele app... Ik heb al een deinstall gedaan en opnieuw geprobeerd maar helaas. Ik heb ook niet stiekem twee versies naast elkaar geinstalleerd.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Wat is theoretisch beter via een laptop met Chrome via HDMI ?
3840 x 2160 > LG
3840 x 2160 op 200% scaling > LG
1920 x 1080 > LG
Ik gebruik nu de eerste optie maar het beeld is niet mooi
Kan ook niet eigenlijk op 4Mbps
3840 x 2160 > LG
1920 x 1080 > LG
Ik zou je TV de upscaling laten doen, dus optie 3Woodski schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:34:
Wat is theoretisch beter via een laptop met Chrome via HDMI ?
3840 x 2160 > LG
1920 x 1080 > LG
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Airplay is een drama, schijnt door de nieuwe drm te komen en officieel wordt het ook niet ondersteund (alleen naar een apple tv): https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=en_USsjufke schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:32:
Is er een oplossing voor de BM2101 error code van F1tv? Dacht casten en klaar, maar dat valt vies tegen dus.
Ik moet zeggen dat de voorbeschouwing op F1TV goed te doen is.
Ik zwicht toch maar voor een abonnement en wil F1TV. Maar die kortingscodes die ik her en der tegenkom, waar vul ik die in? Of is dat allemaal te laat nu het seizoen begonnen is?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Heb het idee dat de beeldkwaliteit vorig jaar bij F1TV ook wat beter was dan wat het nu is?
Op moment werkt bij mij wederom de hoofd audio feed van grandprix radio niet. Gister bij de kwalificatie was het ook drama. Ligt dit aan mij of kunnen ze de drukte niet aan?
Edit: Ze kunnen de capaciteit blijkbaar niet aan. Jammer.
Edit: Ze kunnen de capaciteit blijkbaar niet aan. Jammer.
[ Voor 33% gewijzigd door jordy5 op 20-03-2022 15:43 ]
Lees deze thread eens, misschien zit de oplossing er tussen.sjufke schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:32:
https://www.reddit.com/r/...t4dgdl/error_code_bm2101/
Lijkt er wel op ja. Hogere bitrate wellicht?AtlAntA schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:39:
Heb het idee dat de beeldkwaliteit vorig jaar bij F1TV ook wat beter was dan wat het nu is?
Ik heb wel nu dat de audio af en toe wegvalt. Irritant...
F1TV voorbeschouwing is prima. Ben benieuwd of de teamradio nu wel gaat werken, want in feite heb ik een f1tv abonnement om onboard mee te kijken met teamradio.
Fingers crossed...
Fingers crossed...
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik kan Hakkinen echt niet aanzien....
Net een seniele opa.
Net een seniele opa.
The best is yet to come
Nouja, geen zorgen... ik was niet van plan de hele race via de onboard van Max te proberen te volgennoo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:52:
[...]
Je hoeft je geen zorgen te maken, het is normaal dat je alleen een team logo ziet op de onboard als de auto nog in de garage staat. Pas net voor ze gaan rijden gaat de onboard aan.

Ik heb nu de voorbeschouwing voor de race op staan, dus het lijkt erop dat het vandaag beter werkt. Gisteren kreeg ik de voorbeschouwing echt niet aan de praat tot 5 minuten voordat de auto's de baan op zouden gaan.
Net had ik wel opeens dat de voorbeschouwing een heel eind terugspoelde. Drukte ik op 'Live', kreeg ik beelden van zeker een half uur geleden voorgeschoteld. Nu loopt het goed, ik blijf er maar van af. Hooop dat hij het zo nog 3 uurtjes volhoudt zonder rare fratsen...
Voor een interview gaat het wel maar om hem een hele uitzending te moeten aanhoren is best vermoeiend.Dean Martin schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:43:
Ik kan Hakkinen echt niet aanzien....
Net een seniele opa.
Nee, nu zo'n standaard grid walk maar dan met Sam Collins (? de "standaard presentator" van f1tv)meesje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:42:
Heb je bij f1tvpro ook Mika en David op de baan?
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Chromecast er maar aan hangen dan. Beetje jammer wel.DaitoX schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:37:
[...]
Airplay is een drama, schijnt door de nieuwe drm te komen en officieel wordt het ook niet ondersteund (alleen naar een apple tv): https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=en_US
PSN: bollsie
Die interviews van Cox vind ik ook tenenkrommend. Vooral de intonatie is zeer vreemd.sjaool schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:43:
[...]
Voor een interview gaat het wel maar om hem een hele uitzending te moeten aanhoren is best vermoeiend.
The best is yet to come
Stream van GPradio begint nu wel wat te haperen ;p misschien weer overload. Jullie gebruiken ook: https://playerservices.st...rect/GRAND_PRIX_RADIO.mp3 ?
Kijk nu de livestream van f1tv, wanneer gaat men praten? 
Edit, verkeerde stream gekozen. Lol
[ Voor 24% gewijzigd door Harmen op 20-03-2022 15:48 ]
Whatever.
Afgelopen weken was het standaard 20% korting, zonder code. Dat zie ik nu niet meer te staan, dus ik denk dat die actie is afgelopen.Cass Casey schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:39:
Ik zwicht toch maar voor een abonnement en wil F1TV. Maar die kortingscodes die ik her en der tegenkom, waar vul ik die in? Of is dat allemaal te laat nu het seizoen begonnen is?
Jup, een echte tech nerd/geek. Aanstekelijk enthousiasme heeft die. Als je via F1TV kijkt zou ik ook F1 Live willen aanraden ipv de main feed. Palmer en Edwards zijn een stuk beter om aan te horen dan Crofty. Mijn mening dan.vliegnerd schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:43:
[...]
Nee, nu zo'n standaard grid walk maar dan met Sam Collins (? de "standaard presentator" van f1tv)
GPRadio geeft het hier ook op.GeNiTaLiX schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:46:
Stream van GPradio begint nu wel wat te haperen ;p misschien weer overload. Jullie gebruiken ook: https://playerservices.st...rect/GRAND_PRIX_RADIO.mp3 ?
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
https://grandprixradio.nl/radio-luisterenGeNiTaLiX schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:46:
Stottert / hapert

Wat omslachtiger!Cass Casey schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:39:
https://nl.pepper.com/aan...maanden-voor-eur35-227625
Wanneer begin je het geluid van GPR te horen als je dit hebt toegevoegd? Ik zie geen extra selectie als audio optie bijvoorbeeld. Hoe heb jij dit gedaan?Smash schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:23:
Helaas blokkeert mijn CC dit omdat het adres niet overeenkomt met mijn werkelijke adresGovertNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:48:
[...]
Wat omslachtiger!
https://nl.pepper.com/aan...maanden-voor-eur35-227625
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Werkt alleen als je de MPV stream opent. (en de code in het MPV vak plakt). Omdat hij via MPV wel A/V wil syncen heb ik m nu ivm het haperen even losgetrokken, dus de webplayer ernaast)dehardstyler schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:49:
[...]
Wanneer begin je het geluid van GPR te horen als je dit hebt toegevoegd? Ik zie geen extra selectie als audio optie bijvoorbeeld. Hoe heb jij dit gedaan?
[ Voor 13% gewijzigd door GeNiTaLiX op 20-03-2022 15:51 ]
Ahh ja dat is wel logisch natuurlijk. Thanks, het werkt!GeNiTaLiX schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:50:
[...]
Werkt alleen als je de MPV stream opent. (en de code in het MPV vak plakt). Omdat hij via MPV wel A/V wil syncen heb ik m nu ivm het haperen even losgetrokken, dus de webplayer ernaast)
Even de world feed selecteren. De andere komt pas vlak voor de start live met commentaar.Harmen schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:47:
Kijk nu de livestream van f1tv, wanneer gaat men praten?
Fijne race allen
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Viaplay alvast aan het indekken voor streamingproblemen
Haters everywhere but I don’t really care
zei ze gister ook al.matthijst schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:54:
Viaplay alvast aan het indekken voor streamingproblemen
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is het maar een gedacht of werkt f1tv stukken beter dit jaar? Nog geen enkele hapering gehad :-o
Het lijkt wel of we 10 jaar terug in de tijd zijn kwa gemak, maar uiteindelijk staat alles nu aan en lijkt het te lukken.
Wij gebruik F1 tv met 2 accounts
Wij gebruik F1 tv met 2 accounts
:strip_exif()/f/image/i47OtlnIatopgiiaRjGAkBvX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 20-03-2022 16:00 ]
FreeReef.nl
Weet iemand hoe je op appletv met de f1tv app wisselt qua audio kanaal?
Oh, dat vind ik wel jammer. Had wel al zo’n vermoeden gezien het Viaplay logo op de microfoon. Ik vond zo’n praatje tussen Mika en David wel leuk. Samen met gewoon NL voor- en nabeschouwing vind ik dit wel weer in het voordeel van Viaplay (tov F1tvpro). Hopelijk blijft het lineaire kanaal na 1/8. Dan blijf ik denk ik wel klant.vliegnerd schreef op zondag 20 maart 2022 @ 15:43:
[...]
Nee, nu zo'n standaard grid walk maar dan met Sam Collins (? de "standaard presentator" van f1tv)
Bah wat een belabberde beeldkwaliteit bij Viaplay..
Desondanks een fijne race allemaal!
Desondanks een fijne race allemaal!
Ok, en ik maar denken dat Olav Mol altijd enthousiast was, ken deze commentatoren van F1TV nog niet, maar dit is wel overtreffende trap in ronde 1
heeft f1tv geen pitlane channel meer of kan ik die gewoon niet vinden? De eerste twee kanalen in de app hebben geen naam, enige verschil lijkt het commentaar
Grandprix radio met olaf doet het niet? Of wat is daar aan de hand. Ik hoor niks daar
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Kunnen die flappies af en toe ook hun mond even houden?? Het lijkt wel of ik naar een of andere YouTube flappie zit te luisteren die zijn zoveelste unboxing video zit te doen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Die gasten zijn wederom zwaar overbelast.Mel33 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:12:
Grandprix radio met olaf doet het niet? Of wat is daar aan de hand. Ik hoor niks daar
Cloud ☁️
@Spollie Geen idee of het ligt aan verbeterde techniek, of verbeterde streams vanuit F1, maar de onboards in combinatie met Auto-Sync zijn echt super strak vandaag.

Naar links swipen.nextnext schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:00:
Weet iemand hoe je op appletv met de f1tv app wisselt qua audio kanaal?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Jemig wat zijn de teksten klein zeg..
Flickr PSN ID= cheironnl
is nu het enige verschil tussen de main stream en de PLC dat er slechts 1 commentaar track is ?
Viaplay imiteert die Engelse paardenrennenverslagstijl: blijven maar door zwammen.
Haters everywhere but I don’t really care
Jammer, live uitzending is niet beschikbaar op de Apple TV vanuit VK
Zit nu via VPN op mijn iPad te kijken
PLC bestaat niet meer. Dit is nu het "Live" kanaal met inderdaad eigen commentaar van F1TV (dus idd één audio track) en de preshow en aftershow zitten er automatisch voor en achter, in plaats van dat je daarvoor een losse stream moet starten zoals voorheen.TWKterry schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:16:
is nu het enige verschil tussen de main stream en de PLC dat er slechts 1 commentaar track is ?
De jongens van Viaplay moeten misschien ook nog even wennen. Maar ze mogen ook best een seconde hun mond houden. Ik raak bijna buiten adem van het luisteren
Dat krijg je met 2 commentatoren. Zodra de een z’n zeggie heeft gedaan en buiten adem is, begint de volgende te tetteren. En zo continue doorpimskie schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:19:
De jongens van Viaplay moeten misschien ook nog even wennen. Maar ze mogen ook best een seconde hun mond houden. Ik raak bijna buiten adem van het luisteren
Moet zeggen dat het duitse commentaar redelijk isAlexknl schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:14:
Engelse commentaar is toch wel erg druk en overhyped. Jammer dat Grand Prix radio niet werkt.
De live stream van f1tv doet het prima maar kanalen wisselen werkte voor geen meter op mijn Android tv (native f1 app).
Of er gebeurt niks (zwart/bevroren beeld) en met herstartte mijn tv zelfs. Nou ja, als de love stream het maar doet
Of er gebeurt niks (zwart/bevroren beeld) en met herstartte mijn tv zelfs. Nou ja, als de love stream het maar doet
Nee, overbelast vermoed ik. Jammer.Mel33 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:12:
F1 TV draait goed hier op een Sony Android televisie.
iPad erbij voor de live timing en teamradio’s
De grandprix radio app werkt totaal niet en via Tunein ook niet nu speelt hij via de webstream wat prima werkt.
Heb die maar aan een Bluetooth speaker gekoppeld want kan dat weer niet casten naar m’n Google nest speakers.
Ik blijf eraf tot aan het eind van de race
iPad erbij voor de live timing en teamradio’s
De grandprix radio app werkt totaal niet en via Tunein ook niet nu speelt hij via de webstream wat prima werkt.
Heb die maar aan een Bluetooth speaker gekoppeld want kan dat weer niet casten naar m’n Google nest speakers.
Ik blijf eraf tot aan het eind van de race
GrandPrix radio werkt hier wel, op één van de 80 manieren dat ik het heb geprobeerd aan te krijgen. Uiteindelijk werkend gekregen in Microsoft Edge in ieder geval. Hapert wel heel af en toe.
Hier ook.m0ridin schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:21:
De live stream van f1tv doet het prima maar kanalen wisselen werkte voor geen meter op mijn Android tv (native f1 app).
technorabilia in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"
V.w.b. de love stream heb ik weer een andere app...
Commentaar op F1 TV van mr X (?) vind ik erg druk. Brundle is oké. Ga ik toch Olav nog missen?
GP radio is echter overbelast. Ze zijn er mee bezig...
👉🏻 Blog 👈🏻
Veel korte buffers bij viaplay. Vooral bij actie in het begin. Nu beter. Viaplay via Chromecast. Vind het een verslechtering op bijna alle gebied. Commentaar presentatie die niet stil kan blijven staan. Christian die zo graag wilt praten dat hij Tom bij zijn arm vast pakt. Blokkerig beeld bij beelden uit het verleden.
Helemaal eens. En dat is echt niet alleen omdat "verandering, daar kunnen mensen niet tegen". Nee, het is kwalitatief gewoon een stuk slechter. Ik gebruik Viaplay op een LG 55GX vanuit de app en via kanaal 200, op beide plekken is de kwaliteit gewoon zeer matig. Helemaal in tegenstelling tot de 4k beelden van destijds bij Ziggo. Om over het commentaar nog maar te zwijgen, maar goed dat is een persoonlijk dingetje denk ik.TurboTon1973 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 16:29:
Veel korte buffers bij viaplay. Vooral bij actie in het begin. Nu beter. Viaplay via Chromecast. Vind het een verslechtering op bijna alle gebied. Commentaar presentatie die niet stil kan blijven staan. Christian die zo graag wilt praten dat hij Tom bij zijn arm vast pakt. Blokkerig beeld bij beelden uit het verleden.
Combi f1tv app op de Chromecast. Race control op de laptop, sync is nog wel een issue. Soms loopt het niet helemaal lekker. Voor de rest is de stream super stabiel! 👍
Whatever.
GP radio werkt nu wel via 1 van hun andere kanalen op website (our stations->grand prix radio classics bijv)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2