[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.028 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:44

World Citizen

FreeReef.nl

Werkt bij de gebruikers van de GrandPrix App alles probleemloos of raken meer mensen af en toe de stream van Olav kwijt?

Ik krijg het niet stabiel en weet niet of ik het bij mij moet zoeken of dat de app nog een beetje buggy is.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:17
World Citizen schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:56:
Werkt bij de gebruikers van de GrandPrix App alles probleemloos of raken meer mensen af en toe de stream van Olav kwijt?

Ik krijg het niet stabiel en weet niet of ik het bij mij moet zoeken of dat de app nog een beetje buggy is.
Krijg hem niet werkend. De website ligt er ook uit bij mij.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:10

Ja, af en toe valt het geluid weg en daarna loopt het niet meer gelijk met het beeld volgens mij. Iets van 13 seconden

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 14:44

World Citizen

FreeReef.nl

Daniel. schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:58:
[...]

Krijg hem niet werkend. De website ligt er ook uit bij mij.
Thanks. Het heeft overigens zojuist bij mij wel gewerkt en toen ging dat heel tof. Perfect synchroon en goed geluid.

We doen nu F1 tv app op de ipad.
Ipad laad op aan Bluetooth speaker
Een iphone speelt over die speaker dan Olav af

En ik denk dat ik tussen vt3 en q1 een iPad Pro 12” ga scoren want dan is het tuin setje helemaal compleet :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWO5wM5sKdGDV7nZy35xGu32VOs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tEOlBiSQCdx809l0uOHIckP2.jpg?f=fotoalbum_large

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:13
GertJan2012 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:56:
Niet echt een heel programma er omheen. Vorig jaar af en toe wel eens een 10 minuten 2 mensen vanuit de studio, en voor de race een gridwalk van Will Buxton , maar niet vergelijkbaar met zoals het bij Ziggo was. Al kun je je afvragen of je een semi BNN’er of een Radio DJ die over f1 lult echt gaat missen :+
Missen is een groot woord, maar ik vind een voor- en nabeschouwing best leuk om te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:34
F1tv casten vanaf iPhone naar Android tv is schokken geblazen.. wat een drama

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 13:02
GAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:02:
F1tv casten vanaf iPhone naar Android tv is schokken geblazen.. wat een drama
Vreemd maar AndroidTV heeft een native app?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

TheBrut3 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:00:
[...]

Missen is een groot woord, maar ik vind een voor- en nabeschouwing best leuk om te luisteren.
Er is vandaag een voor- en nabeschouwing op F1TV. Begint m 15:30 resp. 17:00.
https://f1tv.formula1.com...r-bahrain-grand-prix-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
sdk1985 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:02:
[...]

Vreemd maar AndroidTV heeft een native app?
Nee? Ik mag m iig niet downloaden. Twee weken geleden terug nog daarvoor gekeken.
Op de website las ik ook dat er wordt verwacht dat je cast naar android tv

https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=en_US
TV Box / Casting
Chromecast Generation 2 and above
Apple TV
Android TV (Not supported via TV App)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (To an Apple TV Box only)
Roku 3900x and above

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 19-03-2022 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23

GeNiTaLiX

Naapje

F1 tv werkt bij mij perfect. Grand Prix radio ook, alleen doe casten op m'n Sonos is drama. Krijg m alleen op Sonos Play Bar via Tune in radio in de app zelf. Dus niet synchroon. Anders vanmiddag/ vanavond m'n oude bluetooth wireless speaker erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:17:
Heeft F1 TV een voorbeschouwing en nabeschouwing op de kwali? Ik kan zo snel geen programmering vinden.

En wat is het verschil tussen F1 Live stream en International? Ik zie dat F1 Live een pitreporter heeft en als commentaar Palmer en nog iemand. De International lijkt de stream te zijn van Sky ofzo?
Als het goed is is er vanaf dit jaar een voor- en nabeschouwing, zowel bij de kwalificatie als bij de race. Met de 'F1 Live' feed zou de stream ook gewoon volledig door moeten lopen inclusief voor- en nabeschouwing.

'F1 Live' heeft het commentaar van F1TV zelf en Engels bij 'International' bevat inderdaad het commentaar van Sky Sports.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 19-03-2022 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:03:
[...]

Nee? Ik mag m iig niet downloaden. Twee weken geleden terug nog daarvoor gekeken.
Als je app niet vanuit de Play Store kunt installeren, kun je hem sideloaden: TexMex in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
[...]

Welke TV heb je? Ik heb de native app ergens 2021 reeds op mijn Mibox en Sony tv geinstalleerd dus hij is er wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:15

OMD

Ik heb net via f1tv zitten kijken via casten AirPlay naar LG Oled GX. Toen het afgelopen was schakelde ik de AirPlay uit en schoot de de tv terug naar kanaal 200 ViaPlay. Wat is die kwaliteit slecht zeg in vergelijking met F1TV, mijn hemel.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
sdk1985 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:07:
[...]

Welke TV heb je? Ik heb de native app ergens 2021 reeds op mijn Mibox en Sony tv geinstalleerd dus hij is er wel ;).
Sony kd43xg8396 meen ik

Maar waarom zeg f1tv dit dan?
TV Box / Casting
Chromecast Generation 2 and above
Apple TV
Android TV (Not supported via TV App)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (To an Apple TV Box only)
Roku 3900x and above

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:17
[...]

[...]
https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/

Ik zou lekker daarvan downloaden. Op een USB stickje zetten en met een file manager geïnstalleerd van de play store de apk installeren.
Ik heb meteen ook deze https://github.com/leonardoxh/race-control-tv geinstalleerd.
Voordeel van die versie is is dat het niet als een login telt. Alles met de originele F1TV app telt als login (Daar heb je er maar 6 van).

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:23
OMD schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:10:
Ik heb net via f1tv zitten kijken via casten AirPlay naar LG Oled GX. Toen het afgelopen was schakelde ik de AirPlay uit en schoot de de tv terug naar kanaal 200 ViaPlay. Wat is die kwaliteit slecht zeg in vergelijking met F1TV, mijn hemel.
Klopt is echt wazig.

Volgende race heb ik f1tv, via Google TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:03
Vandaag de 3e vrije training gekeken, met grandprix radio, F1 TV.

F1 TV casten naar chromecast
Grandprix Radio (TuneIn) casten naar Google Nest mini

Werkt voor nu echt heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Geen idee eigenlijk. Wellicht is er een minimale android versie. Ik zie dat hij namelijk op mijn oude Sony TV de app nu niet meer geïnstalleerd mag worden via de playstore:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YfFAtCV_gQbXeuja875KAv0XN3o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qMpFfoETXaX95ACuH9racBXJ.png?f=user_large
Ik weet niet op welke versie van AndroidTV je sony draait?

(Zoals anderen aangegeven kun je gelukkig sideloaden.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
sdk1985 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:16:
[...]

Geen idee eigenlijk. Wellicht is er een minimale android versie. Ik zie dat hij namelijk op mijn oude Sony TV de app nu niet meer geïnstalleerd mag worden via de playstore:

[Afbeelding]
Ik weet niet op welke versie van AndroidTV je sony draait?

(Zoals anderen aangegeven kun je gelukkig sideloaden.)
Die van mij zit op versie 9. Maar zal eens sideloaden dan. Vind het wel absurd

Gesideloaded, ziet er veel beter uit dan casten

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 19-03-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P2P2me
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 22:42
Net f1tv met geluid van GPR geluisterd, ging prima.

De kwalificatie en race kan ik helaas niet live bekijken. Is ergens Nederlandstalig commentaar terug te luisteren? Die kan ik dan syncen met replay van f1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPD68
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07-10 09:37
Disker schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:40:
Dus we krijgen de radios nu niet mee. Verschijnt wel op het scherm net maar je hoor niks. Ook geen text erbij. Net bij Lewis niet ij iedergeval. Bij de rest kreeg je some een text te zien. Hopelijk tijdens de race is dit anders...
Op Twitter geeft F1TV Help aan dat er een issue is met de teamradio's.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yUjnbqKUWsi7PdDYOD4JNtpFjXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WDrHnryURjIWRitojnBRYTqP.jpg?f=fotoalbum_large

'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Wat een faal tweet weer van TotaalTV

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Laatst online: 06-10 13:14
Viaplay werkt prima tot nu toe, grootste probleem echter is dat de beeldkwaliteit te wensen overlaat met slechts 720p.. Net de 3e vrij training zitten kijken met een Viaplay en F1TV stream naast elkaar op hetzelfde scherm en je ziet duidelijk dat F1TV betere kwaliteit is (scherper).. Logisch wat dat is 1080p i.p.v. 720p.. Ik hoop echt dat ze dat snel kunnen verbeteren bij Viaplay.. Sowieso voor volgend seizoen, want anders ga ik weer terug naar alleen F1TV denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat geldt dan schijnbaarvoor TV' s met Android TV, zo moet je dat lezen verwacht ik. Want voor de verschillende mediaspelers die ik op naam heb staan, voorzien van Android TV (niet de mobiele versie dus), is de app wel geschikt volgens de Play Store.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 04-10 06:23
Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:08:
Viaplay werkt prima tot nu toe, grootste probleem echter is dat de beeldkwaliteit te wensen overlaat met slechts 720p.. Net de 3e vrij training zitten kijken met een Viaplay en F1TV stream naast elkaar op hetzelfde scherm en je ziet duidelijk dat F1TV betere kwaliteit is (scherper).. Logisch wat dat is 1080p i.p.v. 720p.. Ik hoop echt dat ze dat snel kunnen verbeteren bij Viaplay.. Sowieso voor volgend seizoen, want anders ga ik weer terug naar alleen F1TV denk ik..
Ik mag toch hopen vanaf morgen i.p.v. volgend seizoen. Het is immers 2022 en Viaplay is niet bepaald goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Eerste seizoen dat ik F1 volg via F1TV. Ik vroeg me af hoeveel tijd voor aanvang van de diverse sessies de stream begint? Ik kan het nergens duidelijk vinden, vandaar de vraag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

dawg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:27:
Eerste seizoen dat ik F1 volg via F1TV. Ik vroeg me af hoeveel tijd voor aanvang van de diverse sessies de stream begint? Ik kan het nergens duidelijk vinden, vandaar de vraag. :)
Meestal een kwartiertje voor de schematijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:08:
Viaplay is tijdens de F1 sessies gewoon 1080p/50 met 5Mbit bitrate.
F1TV Pro is 1080p/50 met 6Mbit bitrate.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:06

Ik heb hem om 13:00 even aangehad vandaag en dat verliep wat moeizaam. Had eigenlijk het idee dat de backend van de app het niet trok :P Maar het werkt verder wel aardig maar niet perfect.

Straks om 16:00 nog maar eens proberen O-)

[ Voor 4% gewijzigd door HKLM_ op 19-03-2022 15:30 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Laatst online: 03-10 12:17
dawg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:27:
De pre qualifying show begint nu, de pre race show een uur voor de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nattekat
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:13
F1TV mag ook wel weer de kwaliteit opkrikken naar wat het vorig jaar was. Het is wel te merken dat ze nog een beetje opstartproblemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:29:
[...]

Viaplay is tijdens de F1 sessies gewoon 1080p/50 met 5Mbit bitrate.
F1TV Pro is 1080p/50 met 6Mbit bitrate.
Ik zie m'n Apple-TV hier regelmatig meer dan 10Mbps aan datastream over m'n gateway en Firewall versleuren vanuit F1TV, zelfs tijdens de FP's >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Will_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:26:
[...]
Een Android App op m'n (65" 4K Philips) TV installeren kán natuurlijk ook maar de meeste TV's hebben een (veel) té zwakke Mediatek SOC aan boord voor dit soort streams, IMHO. Een AppleTV-4 4K is dan toch heel wat sneller en stabieler..
Dit is natuurlijk de grootste onzin ;), het gpu gedeelte ondersteund die codes native en decoderen is geen enkel probleem (luxe bluray spelers als Oppo gebruiken precies dezelfde SOC, evenals de meeste usb mediaspelers) . UHD met Dolby Vision streamen gaat ook zo stabiel als wat, die snelle SOC is leuk voor spelletjes maar verder heb je meer aan extra RAM wat eerder het euvel op sommige tv's is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dank heren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Will_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:33:
[...]

Ik zie m'n Apple-TV hier regelmatig meer dan 10Mbps aan datastream over m'n gateway en Firewall versleuren vanuit F1TV, zelfs tijdens de FP's >:)
Dat kan. Maar meten = weten. ;)

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70985388

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disker
  • Laatst online: 22:23
Kan niks terugkijken op ziggo kanaal 200. Op de app via de tv kan ik ook niks terugkijken. Ik kan de kwalificatie niet live kijken omdat ik ergens naar toe moet.

Dus ik ben door mij opties heen als ik het op de tv wilt terugkijken totdat ik mijn chromecast heb....

Lg tv app is bagger. Zelfs vrije training 3 kan ik niet terugkijken "aflevering is beëindigd"

Waardeloos dat je niet kan terugkijken op kana 200....

[ Voor 11% gewijzigd door Disker op 19-03-2022 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb helaas niet zo'n mooi tooltje daarvoor... Moet 't maar doen middels SSH naar m'n Check Point FW :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Will_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:41:
[...]

Ik heb helaas niet zo'n mooi tooltje daarvoor... Moet 't maar doen middels SSH naar m'n Check Point FW :*)
Zit "standaard" ingebouwd in de Apple TV. Enkel de Developer Mode activeren via Xcode op een Mac. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
GertJan2012 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:22:
[...]

Ik mag toch hopen vanaf morgen i.p.v. volgend seizoen. Het is immers 2022 en Viaplay is niet bepaald goedkoop.
Ik hoop het maar vrees van niet.. Ik vermoed dat het (voorlopig) slechts 720p is om niet tegen capaciteitsproblemen aan te lopen zoals b.v. F1TV heeft gehad in het begin.. Om even aan te kijken hoeveel mensen er kijken en hoeveel capaciteit ze nodig hebben etc.. Maar het moet wel z.s.m. hoger inderdaad.. 720p kan nu echt niet meer, je ziet duidelijk dat het waziger beeld is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:47:
[...]

Ik hoop het maar vrees van niet.. Ik vermoed dat het (voorlopig) slechts 720p is om niet tegen capaciteitsproblemen aan te lopen zoals b.v. F1TV heeft gehad in het begin.. Om even aan te kijken hoeveel mensen er kijken en hoeveel capaciteit ze nodig hebben etc.. Maar het moet wel z.s.m. hoger inderdaad.. 720p kan nu echt niet meer, je ziet duidelijk dat het waziger beeld is..
F1 via Viaplay is 1080p! Geen 720p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:37
Mis het toch wel hoor, voorbeschouwing en analyses met Doornbos. F1tv voor mij dit jaar. Werkt goed, maar doet allemaal wat klinisch aan tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:36

amas

Law of Nature: Chaos

Klopt het dat er via Viaplay geen beeld is? Ik krijg alleen het RedBull logo te zien. Begint de uitzending dan om precies 16:00? Geen voorbeschouwing, pit interviews etc.?

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:48:
[...]

F1 via Viaplay is 1080p! Geen 720p...
Niet in mijn browser.. Hoe krijg ik het op 1080p op mijn PC dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Mooi dat bij F1TV dit jaar de pre-show overgaat in het event zelf ipv dat je zelf op zoek moet naar de event stream.

EDIT: nou dat was nog geen groot succes.

[ Voor 15% gewijzigd door noo op 19-03-2022 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:06

mlo

amas schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:55:
Klopt het dat er via Viaplay geen beeld is? Ik krijg alleen het RedBull logo te zien. Begint de uitzending dan om precies 16:00? Geen voorbeschouwing, pit interviews etc.?
dan kijk je naar de onboard van Max, deze heeft alleen beeld buiten de pits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:56:
[...]

Niet in mijn browser.. Hoe krijg ik het op 1080p op mijn PC dan?
Andere browser of device gebruiken. Dan ligt het aan je browser. Sommige browsers gooien er namelijk een 720p filter overheen.

Maar de Apple TV, webOS apps etc doen gewoon netjes 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:54
Is al lang bezig.
Even de app opnieuw opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Grand Prix Radio uit de lucht, website plat, nice :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Iemand enig idee waarom F1TV geen beeld geeft? Olav is al flink aan t lullen maar ja…

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:43
Met F1 tv heb ik ook roodscherm en nog geen circuit beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Geluid hier thuis op 'zône-1' van m'n versterker ook maar even via GP-Radio laten komen, beeld komt in die zône van F1TV via de Apple-TV.

Scheelt me weer wat 'Rode Oortjes' dankzij een over-ear headset ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 19-03-2022 16:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 16:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Majesty schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:58:
Grand Prix Radio uit de lucht, website plat, nice :p.
En vanmiddag een push-melding sturen dat ze het capaciteitsprobleem hebben opgelost... lol

Nu F1TV Pro nog beeld... Ik heb de backup er maar even bij gepakt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:11

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tito129 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]

Dat dus, gaat niet heel goed dit. Olav heeft duidelijk wél beeld ;)

[update]
Ah daar zijn we eindelijk

[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 19-03-2022 16:00 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:55

Felyrion

goodgoan!

Als je de F1 live stream (ipv de international) pakt is daar al wel commentaar en beelden.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:05

-ET-

Phone Home

Tito129 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]

Ik dacht al dat het aan mij lag. Nu eindelijk beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:00
Gaat lekker bij F1TV Pro. Iemand op de verkeerde knop gedrukt. Ok, werkt weer.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:02
Ververs een keer, en kijk even of je de international of F1 Live stream hebt, ik had net ook even rood scherm, maar nu loopt die weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 06-10 22:38
F1TV hapert om de 10/20 seconden.. nooit eerder gehad. Gisteren bij de trainingen ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje87
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 21:50
F1TV gelukkig weer beeld na herstart

4800Wp - 225° ZW - 12°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Justevo schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:01:
F1TV hapert om de 10/20 seconden.. nooit eerder gehad. Gisteren bij de trainingen ook al.
Yup same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Laatst online: 18:54

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Dit had ik gisteren met casten vanaf android mobile. Nu cast ik via race control, stuk soepeler!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Wat stom. De pre-qualifying bij F1TV was dus een aparte uitzending die gewoon stopte.
Even naar het menu gegaan en de quali zelf gestart, nu weer beeld.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

sjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]

En vanmiddag een push-melding sturen dat ze het capaciteitsprobleem hebben opgelost... lol

Nu F1TV Pro nog beeld... Ik heb de backup er maar even bij gepakt.
Er zit nog een 'stot...tot...tot...tter' in, soms. Zo nog maar eens even gaan bellen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:29
Iedereen rijd purple sectors O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Laatst online: 01-10 13:04
Geen sky sports commentaar meer bij f1tv? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertJan2012
  • Laatst online: 04-10 06:23
Zitten Nelson en Melroy in de badkamer van hun hotelkamer commentaar te geven? Het is misschien omdat ik AirPods gebruik, maar akoestisch is het niet om aan te horen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD

OMD

F1tv komt bij mij niet verder dan 240p helaas

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:51
Idem. Mis ziggo nu al

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Laatst online: 06-10 22:38
F1TV werkt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 23:29
Nieknikey schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:05:
Geen sky sports commentaar meer bij f1tv? :(
Even international feed pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:45
F1 tv heeft er bij mij goed moeite mee. Op 65" kan in de linker balk niet lezen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:13
Beeldkwaliteit nu voor de eerste keer voor mij wat minder bij F1TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kwaliteit van F1tv wisselt hier ook…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfoxie
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23-08-2023
F1tv kwaliteit niet om aan te zien.. terug naar jaren 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anunnaki
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:56
GertJan2012 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:06:
Zitten Nelson en Melroy in de badkamer van hun hotelkamer commentaar te geven? Het is misschien omdat ik AirPods gebruik, maar akoestisch is het niet om aan te horen.
Hier nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:13
Om wat tegengeluid te laten horen. Bij mij via chromecast 4k op 1920 gaat alles prima op de internationnal feed

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:49
Misschien ben ik niet zo kritisch maar hier werkt alles prima met F1 tv via Chromecast. Haperde gister een beetje maar nu echt prima, beeld kwaliteit is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:09
Schrok even toen ik net F1TV aan zette, maar lijkt nu goed (kijk direct op laptop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Hiwr geen kwaliteitsproblemen met F1TV (Apple TV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 10:00
Hier ook alles prima met F1 tv via chromecast.
Geen gestotter of wazig beeld.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

OMD schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:06:
F1tv komt bij mij niet verder dan 240p helaas
Wat gebruik je aan apparatuur op wát voor een 'Internet lijn'? Ik kom hier thuis niet eens aan een kwart van m'n max. qua capaciteit aan 'internet' en dan heb ik maar een 50Mbps lijntje. M'n interne WiFi is uiteraard wel 100% op orde (als Cisco Netwerk Engineer met een voorliefde voor WiFi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

F1TV via bekabelde Shield prima beeld hier.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
F1TV werkt hier perfect, zowel beeld als commentaar. Kijk het via mijn Shield Pro en idd de internationnal feed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Laatst online: 23:36
Ik stream hier f1tv via mijn chromecast ultra. Gewoon helemaal prima beeld. Niks te klagen hier.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:13
Sinds ik hier geklaagd heb is het beeld inderdaad ook beter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Will_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:09:
[...]

Wat gebruik je aan apparatuur op wát voor een 'Internet lijn'? Ik kom hier thuis niet aan een kwart van m'n max. qua capaciteit qua 'internet' en dan heb ik maar een 50Mbps lijntje. M'n interne WiFi is uiteraard wel 100% op orde (als Cisco Netwerk Engineer met een voorliefde voor WiFi).
Gbit lijn en interne WiFi is 120%. Ligt ook niet hier gezien de duizenden klachten op het moment. Ben weer even geschakeld naar viaplay. Het is de eerste raceweekend. Ik heb nog wel vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die Grand Prix radio app ligt alweer plat. Lekker gewerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Ik kan met meerdere tablets de main stream tegelijk kijken, dat was toch maar 1 met f1 tv pro? Of alleen bij de race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Palthe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:12:
Ik kan met meerdere tablets de main stream tegelijk kijken, dat was toch maar 1 met f1 tv pro? Of alleen bij de race?
Nee je kunt vijf keer inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badda-b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-04-2024
Hier ook F1Tv via laptop (Race Control vier schermen tegelijk open) loopt als een zonnetje :-)

Alleen de onboard van VER lijkt iets mindere kwaliteit, maar dat heeft met die camera te maken neem ik aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Badda-b schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:13:
Hier ook F1Tv via laptop (Race Control vier schermen tegelijk open) loopt als een zonnetje :-)

Alleen de onboard van VER lijkt iets mindere kwaliteit, maar dat heeft met die camera te maken neem ik aan..
Wil je je layout even delen?

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

MikeyMan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:13:
[...]

Nee je kunt vijf keer inloggen
Ah ok thanks. Voor mij nieuw dit maar ik lees meerdere reviews dat je maar op 1 scherm de hoofd stream van de race kan kijken. Dat klopt dus niet lijkt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Palthe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:17:
[...]

Ah ok thanks. Voor mij nieuw dit maar ik lees meerdere reviews dat je maar op 1 scherm de hoofd stream van de race kan kijken. Dat klopt dus niet lijkt het.
Dat zegt men inderdaad alleen is het uiteindelijk niet het geval! Was afgelopen jaar ook zo!

[ Voor 3% gewijzigd door GovertNL op 19-03-2022 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Palthe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:17:
[...]

Het staat in de voorwaarden maar wordt nog steeds niet gehandhaafd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Kwaliteit beeld van F1TV gaat op en neer. Dan weer even goed, dan weer slecht. Ik kijk met de F1TV app op Apple TV.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weert14
  • Laatst online: 22:06
Hoe krijgen jullie de beelden in sync met RaceControl? Heb auto sync wel aanstaan maar blijft +- 10 sec verschil tussen main stream en max onboard bijvoorbeeld…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badda-b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-04-2024
tomic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XaxRI1iqrJyJ_YBoag42lkFRk44=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PTvbE0pbOlZKmAwNLkrffESb.png?f=fotoalbum_large

of bedoel je de json? :)

Wil je je layout even delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-10 13:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hier f1tv gewoon via iphone airplay naar samsung tv. Werkt dikke prima. Beeld is beter dan bij ziggo vorig jaar.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:49
Beeld kwaliteit bij Viaplay is zowel tijdens FP3 en de kwalificatie dikke prima.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Pagina: 1 ... 19 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2