FreeReef.nl
Krijg hem niet werkend. De website ligt er ook uit bij mij.World Citizen schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:56:
Werkt bij de gebruikers van de GrandPrix App alles probleemloos of raken meer mensen af en toe de stream van Olav kwijt?
Ik krijg het niet stabiel en weet niet of ik het bij mij moet zoeken of dat de app nog een beetje buggy is.
Ja, af en toe valt het geluid weg en daarna loopt het niet meer gelijk met het beeld volgens mij. Iets van 13 secondenWorld Citizen schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:56:
Werkt bij de gebruikers van de GrandPrix App alles probleemloos of raken meer mensen af en toe de stream van Olav kwijt?
Ik krijg het niet stabiel en weet niet of ik het bij mij moet zoeken of dat de app nog een beetje buggy is.
Daily driver; MB R171 SLK280
Thanks. Het heeft overigens zojuist bij mij wel gewerkt en toen ging dat heel tof. Perfect synchroon en goed geluid.Daniel. schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:58:
[...]
Krijg hem niet werkend. De website ligt er ook uit bij mij.
We doen nu F1 tv app op de ipad.
Ipad laad op aan Bluetooth speaker
Een iphone speelt over die speaker dan Olav af
En ik denk dat ik tussen vt3 en q1 een iPad Pro 12” ga scoren want dan is het tuin setje helemaal compleet
FreeReef.nl
Missen is een groot woord, maar ik vind een voor- en nabeschouwing best leuk om te luisteren.GertJan2012 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:56:
Niet echt een heel programma er omheen. Vorig jaar af en toe wel eens een 10 minuten 2 mensen vanuit de studio, en voor de race een gridwalk van Will Buxton , maar niet vergelijkbaar met zoals het bij Ziggo was. Al kun je je afvragen of je een semi BNN’er of een Radio DJ die over f1 lult echt gaat missen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Vreemd maar AndroidTV heeft een native app?GAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:02:
F1tv casten vanaf iPhone naar Android tv is schokken geblazen.. wat een drama
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Er is vandaag een voor- en nabeschouwing op F1TV. Begint m 15:30 resp. 17:00.TheBrut3 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:00:
[...]
Missen is een groot woord, maar ik vind een voor- en nabeschouwing best leuk om te luisteren.
https://f1tv.formula1.com...r-bahrain-grand-prix-2022
Nee? Ik mag m iig niet downloaden. Twee weken geleden terug nog daarvoor gekeken.sdk1985 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Vreemd maar AndroidTV heeft een native app?
Op de website las ik ook dat er wordt verwacht dat je cast naar android tv
https://support.f1.tv/s/a...ch-F1TV-on?language=en_US
TV Box / Casting
Chromecast Generation 2 and above
Apple TV
Android TV (Not supported via TV App)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (To an Apple TV Box only)
Roku 3900x and above
[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 19-03-2022 14:07 ]
Als het goed is is er vanaf dit jaar een voor- en nabeschouwing, zowel bij de kwalificatie als bij de race. Met de 'F1 Live' feed zou de stream ook gewoon volledig door moeten lopen inclusief voor- en nabeschouwing.TheBrut3 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:17:
Heeft F1 TV een voorbeschouwing en nabeschouwing op de kwali? Ik kan zo snel geen programmering vinden.
En wat is het verschil tussen F1 Live stream en International? Ik zie dat F1 Live een pitreporter heeft en als commentaar Palmer en nog iemand. De International lijkt de stream te zijn van Sky ofzo?
'F1 Live' heeft het commentaar van F1TV zelf en Engels bij 'International' bevat inderdaad het commentaar van Sky Sports.
[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 19-03-2022 14:10 ]
Als je app niet vanuit de Play Store kunt installeren, kun je hem sideloaden: TexMex in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3".GAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:03:
[...]
Nee? Ik mag m iig niet downloaden. Twee weken geleden terug nog daarvoor gekeken.
Welke TV heb je? Ik heb de native app ergens 2021 reeds op mijn Mibox en Sony tv geinstalleerd dus hij is er welGAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:03:
[...]
Nee? Ik mag m iig niet downloaden. Twee weken geleden terug nog daarvoor gekeken.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Sony kd43xg8396 meen iksdk1985 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:07:
[...]
Welke TV heb je? Ik heb de native app ergens 2021 reeds op mijn Mibox en Sony tv geinstalleerd dus hij is er wel.
Maar waarom zeg f1tv dit dan?
TV Box / Casting
Chromecast Generation 2 and above
Apple TV
Android TV (Not supported via TV App)
Amazon Fire TV
Apple TV Airplay (To an Apple TV Box only)
Roku 3900x and above
https://www.apkmirror.com...limited/f1-tv-android-tv/GAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:03:
[...]
[...]
Ik zou lekker daarvan downloaden. Op een USB stickje zetten en met een file manager geïnstalleerd van de play store de apk installeren.
Ik heb meteen ook deze https://github.com/leonardoxh/race-control-tv geinstalleerd.
Voordeel van die versie is is dat het niet als een login telt. Alles met de originele F1TV app telt als login (Daar heb je er maar 6 van).
Klopt is echt wazig.OMD schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:10:
Ik heb net via f1tv zitten kijken via casten AirPlay naar LG Oled GX. Toen het afgelopen was schakelde ik de AirPlay uit en schoot de de tv terug naar kanaal 200 ViaPlay. Wat is die kwaliteit slecht zeg in vergelijking met F1TV, mijn hemel.
Volgende race heb ik f1tv, via Google TV.
F1 TV casten naar chromecast
Grandprix Radio (TuneIn) casten naar Google Nest mini
Werkt voor nu echt heel goed!
Geen idee eigenlijk. Wellicht is er een minimale android versie. Ik zie dat hij namelijk op mijn oude Sony TV de app nu niet meer geïnstalleerd mag worden via de playstore:GAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:11:
[...]
Sony kd43xg8396 meen ik
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/qMpFfoETXaX95ACuH9racBXJ.png?f=user_large)
Ik weet niet op welke versie van AndroidTV je sony draait?
(Zoals anderen aangegeven kun je gelukkig sideloaden.)
Die van mij zit op versie 9. Maar zal eens sideloaden dan. Vind het wel absurdsdk1985 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:16:
[...]
Geen idee eigenlijk. Wellicht is er een minimale android versie. Ik zie dat hij namelijk op mijn oude Sony TV de app nu niet meer geïnstalleerd mag worden via de playstore:
[Afbeelding]
Ik weet niet op welke versie van AndroidTV je sony draait?
(Zoals anderen aangegeven kun je gelukkig sideloaden.)
Gesideloaded, ziet er veel beter uit dan casten
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 19-03-2022 14:37 ]
De kwalificatie en race kan ik helaas niet live bekijken. Is ergens Nederlandstalig commentaar terug te luisteren? Die kan ik dan syncen met replay van f1tv.
Op Twitter geeft F1TV Help aan dat er een issue is met de teamradio's.Disker schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:40:
Dus we krijgen de radios nu niet mee. Verschijnt wel op het scherm net maar je hoor niks. Ook geen text erbij. Net bij Lewis niet ij iedergeval. Bij de rest kreeg je some een text te zien. Hopelijk tijdens de race is dit anders...
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
‘Saai’ Formule 1 commentaar Viaplay wisselen voor Olav Mol zo werkt het #Formule1 #Viaplay #GrandPrixRadio #OlavMol #media @nent_group @viaplayf1 @viaplaysportnl @viaplay_nl @GrandPrixRadio @Olav+Mol https://t.co/EKkzcxpb0N pic.twitter.com/Nctvk2tLV0
— Totaal TV (@TotaalTV) 19 maart 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat geldt dan schijnbaarvoor TV' s met Android TV, zo moet je dat lezen verwacht ik. Want voor de verschillende mediaspelers die ik op naam heb staan, voorzien van Android TV (niet de mobiele versie dus), is de app wel geschikt volgens de Play Store.GAIAjohan schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:11:
[...]
Sony kd43xg8396 meen ik
Testing, one, two ...
Ik mag toch hopen vanaf morgen i.p.v. volgend seizoen. Het is immers 2022 en Viaplay is niet bepaald goedkoop.Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:08:
Viaplay werkt prima tot nu toe, grootste probleem echter is dat de beeldkwaliteit te wensen overlaat met slechts 720p.. Net de 3e vrij training zitten kijken met een Viaplay en F1TV stream naast elkaar op hetzelfde scherm en je ziet duidelijk dat F1TV betere kwaliteit is (scherper).. Logisch wat dat is 1080p i.p.v. 720p.. Ik hoop echt dat ze dat snel kunnen verbeteren bij Viaplay.. Sowieso voor volgend seizoen, want anders ga ik weer terug naar alleen F1TV denk ik..
Meestal een kwartiertje voor de schematijd.dawg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:27:
Eerste seizoen dat ik F1 volg via F1TV. Ik vroeg me af hoeveel tijd voor aanvang van de diverse sessies de stream begint? Ik kan het nergens duidelijk vinden, vandaar de vraag.
Viaplay is tijdens de F1 sessies gewoon 1080p/50 met 5Mbit bitrate.Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:08:
Viaplay werkt prima tot nu toe, grootste probleem echter is dat de beeldkwaliteit te wensen overlaat met slechts 720p.. Net de 3e vrij training zitten kijken met een Viaplay en F1TV stream naast elkaar op hetzelfde scherm en je ziet duidelijk dat F1TV betere kwaliteit is (scherper).. Logisch wat dat is 1080p i.p.v. 720p.. Ik hoop echt dat ze dat snel kunnen verbeteren bij Viaplay.. Sowieso voor volgend seizoen, want anders ga ik weer terug naar alleen F1TV denk ik..
F1TV Pro is 1080p/50 met 6Mbit bitrate.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb hem om 13:00 even aangehad vandaag en dat verliep wat moeizaam. Had eigenlijk het idee dat de backend van de app het niet trokWorld Citizen schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:56:
Straks om 16:00 nog maar eens proberen
[ Voor 4% gewijzigd door HKLM_ op 19-03-2022 15:30 ]
Cloud ☁️
De pre qualifying show begint nu, de pre race show een uur voor de race.dawg schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:27:
Eerste seizoen dat ik F1 volg via F1TV. Ik vroeg me af hoeveel tijd voor aanvang van de diverse sessies de stream begint? Ik kan het nergens duidelijk vinden, vandaar de vraag.
Ik zie m'n Apple-TV hier regelmatig meer dan 10Mbps aan datastream over m'n gateway en Firewall versleuren vanuit F1TV, zelfs tijdens de FP'sRivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:29:
[...]
Viaplay is tijdens de F1 sessies gewoon 1080p/50 met 5Mbit bitrate.
F1TV Pro is 1080p/50 met 6Mbit bitrate.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit is natuurlijk de grootste onzinWill_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:26:
[...]
Een Android App op m'n (65" 4K Philips) TV installeren kán natuurlijk ook maar de meeste TV's hebben een (veel) té zwakke Mediatek SOC aan boord voor dit soort streams, IMHO. Een AppleTV-4 4K is dan toch heel wat sneller en stabieler..
Dat kan. Maar meten = weten.Will_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:33:
[...]
Ik zie m'n Apple-TV hier regelmatig meer dan 10Mbps aan datastream over m'n gateway en Firewall versleuren vanuit F1TV, zelfs tijdens de FP's
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70985388
Dus ik ben door mij opties heen als ik het op de tv wilt terugkijken totdat ik mijn chromecast heb....
Lg tv app is bagger. Zelfs vrije training 3 kan ik niet terugkijken "aflevering is beëindigd"
Waardeloos dat je niet kan terugkijken op kana 200....
[ Voor 11% gewijzigd door Disker op 19-03-2022 15:38 ]
Ik heb helaas niet zo'n mooi tooltje daarvoor... Moet 't maar doen middels SSH naar m'n Check Point FWRivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:35:
[...]
Dat kan. Maar meten = weten.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70985388
Zit "standaard" ingebouwd in de Apple TV. Enkel de Developer Mode activeren via Xcode op een Mac.Will_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:41:
[...]
Ik heb helaas niet zo'n mooi tooltje daarvoor... Moet 't maar doen middels SSH naar m'n Check Point FW
Ik hoop het maar vrees van niet.. Ik vermoed dat het (voorlopig) slechts 720p is om niet tegen capaciteitsproblemen aan te lopen zoals b.v. F1TV heeft gehad in het begin.. Om even aan te kijken hoeveel mensen er kijken en hoeveel capaciteit ze nodig hebben etc.. Maar het moet wel z.s.m. hoger inderdaad.. 720p kan nu echt niet meer, je ziet duidelijk dat het waziger beeld is..GertJan2012 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:22:
[...]
Ik mag toch hopen vanaf morgen i.p.v. volgend seizoen. Het is immers 2022 en Viaplay is niet bepaald goedkoop.
F1 via Viaplay is 1080p! Geen 720p...Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:47:
[...]
Ik hoop het maar vrees van niet.. Ik vermoed dat het (voorlopig) slechts 720p is om niet tegen capaciteitsproblemen aan te lopen zoals b.v. F1TV heeft gehad in het begin.. Om even aan te kijken hoeveel mensen er kijken en hoeveel capaciteit ze nodig hebben etc.. Maar het moet wel z.s.m. hoger inderdaad.. 720p kan nu echt niet meer, je ziet duidelijk dat het waziger beeld is..
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Niet in mijn browser.. Hoe krijg ik het op 1080p op mijn PC dan?
EDIT: nou dat was nog geen groot succes.
[ Voor 15% gewijzigd door noo op 19-03-2022 16:04 ]
dan kijk je naar de onboard van Max, deze heeft alleen beeld buiten de pitsamas schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:55:
Klopt het dat er via Viaplay geen beeld is? Ik krijg alleen het RedBull logo te zien. Begint de uitzending dan om precies 16:00? Geen voorbeschouwing, pit interviews etc.?
Andere browser of device gebruiken. Dan ligt het aan je browser. Sommige browsers gooien er namelijk een 720p filter overheen.Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:56:
[...]
Niet in mijn browser.. Hoe krijg ik het op 1080p op mijn PC dan?
Maar de Apple TV, webOS apps etc doen gewoon netjes 1080p.
Is al lang bezig.amas schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:55:
Klopt het dat er via Viaplay geen beeld is? Ik krijg alleen het RedBull logo te zien. Begint de uitzending dan om precies 16:00? Geen voorbeschouwing, pit interviews etc.?
Even de app opnieuw opstarten
Met F1 tv heb ik ook roodscherm en nog geen circuit beelden.amas schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:55:
Scheelt me weer wat 'Rode Oortjes' dankzij een over-ear headset
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 19-03-2022 16:01 ]
En vanmiddag een push-melding sturen dat ze het capaciteitsprobleem hebben opgelost... lolMajesty schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:58:
Grand Prix Radio uit de lucht, website plat, nice.
Nu F1TV Pro nog beeld... Ik heb de backup er maar even bij gepakt.
"When you grow up your heart dies"
Dat dus, gaat niet heel goed dit. Olav heeft duidelijk wél beeldTito129 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Met F1 tv heb ik ook roodscherm en nog geen circuit beelden.
[update]
Ah daar zijn we eindelijk
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 19-03-2022 16:00 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Ik dacht al dat het aan mij lag. Nu eindelijk beeld.Tito129 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Met F1 tv heb ik ook roodscherm en nog geen circuit beelden.
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
4800Wp - 225° ZW - 12°
Yup same hereJustevo schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:01:
F1TV hapert om de 10/20 seconden.. nooit eerder gehad. Gisteren bij de trainingen ook al.
Dit had ik gisteren met casten vanaf android mobile. Nu cast ik via race control, stuk soepeler!Justevo schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:01:
F1TV hapert om de 10/20 seconden.. nooit eerder gehad. Gisteren bij de trainingen ook al.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Even naar het menu gegaan en de quali zelf gestart, nu weer beeld.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Er zit nog een 'stot...tot...tot...tter' in, soms. Zo nog maar eens even gaan bellen....sjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]
En vanmiddag een push-melding sturen dat ze het capaciteitsprobleem hebben opgelost... lol
Nu F1TV Pro nog beeld... Ik heb de backup er maar even bij gepakt.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Idem. Mis ziggo nu alJustevo schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:01:
Hier nergens last van.GertJan2012 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:06:
Zitten Nelson en Melroy in de badkamer van hun hotelkamer commentaar te geven? Het is misschien omdat ik AirPods gebruik, maar akoestisch is het niet om aan te horen.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Geen gestotter of wazig beeld.
Wat gebruik je aan apparatuur op wát voor een 'Internet lijn'? Ik kom hier thuis niet eens aan een kwart van m'n max. qua capaciteit aan 'internet' en dan heb ik maar een 50Mbps lijntje. M'n interne WiFi is uiteraard wel 100% op orde (als Cisco Netwerk Engineer met een voorliefde voor WiFi).OMD schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:06:
F1tv komt bij mij niet verder dan 240p helaas
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Zero.
Gbit lijn en interne WiFi is 120%. Ligt ook niet hier gezien de duizenden klachten op het moment. Ben weer even geschakeld naar viaplay. Het is de eerste raceweekend. Ik heb nog wel vertrouwenWill_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Wat gebruik je aan apparatuur op wát voor een 'Internet lijn'? Ik kom hier thuis niet aan een kwart van m'n max. qua capaciteit qua 'internet' en dan heb ik maar een 50Mbps lijntje. M'n interne WiFi is uiteraard wel 100% op orde (als Cisco Netwerk Engineer met een voorliefde voor WiFi).
Palthe
Nee je kunt vijf keer inloggenPalthe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:12:
Ik kan met meerdere tablets de main stream tegelijk kijken, dat was toch maar 1 met f1 tv pro? Of alleen bij de race?
Alleen de onboard van VER lijkt iets mindere kwaliteit, maar dat heeft met die camera te maken neem ik aan..
Wil je je layout even delen?Badda-b schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:13:
Hier ook F1Tv via laptop (Race Control vier schermen tegelijk open) loopt als een zonnetje :-)
Alleen de onboard van VER lijkt iets mindere kwaliteit, maar dat heeft met die camera te maken neem ik aan..
Toch maar een weblog?
Palthe
Ah ok thanks. Voor mij nieuw dit maar ik lees meerdere reviews dat je maar op 1 scherm de hoofd stream van de race kan kijken. Dat klopt dus niet lijkt het.
Dat zegt men inderdaad alleen is het uiteindelijk niet het geval! Was afgelopen jaar ook zo!Palthe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:17:
[...]
Ah ok thanks. Voor mij nieuw dit maar ik lees meerdere reviews dat je maar op 1 scherm de hoofd stream van de race kan kijken. Dat klopt dus niet lijkt het.
[ Voor 3% gewijzigd door GovertNL op 19-03-2022 16:18 ]
Het staat in de voorwaarden maar wordt nog steeds niet gehandhaafd.Palthe schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:17:
[...]
Hier had uw reclame kunnen staan.
tomic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:16:
[...]
of bedoel je de json?![]()
Wil je je layout even delen?
Wise enough to play the fool
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
![]()
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2
/f/image/PTvbE0pbOlZKmAwNLkrffESb.png?f=fotoalbum_large)