het enige verschil dat ik kan vinden is de certificering voor een of ander kleurenpalet (wat een blindlegger if you ask me) (wat raar is want de '22 modellen schenen dat ook al te hebben) en (wel nuttig) in art mode gaat de refresh rate van 120 naar 60, voor energiebesparing.rvd50 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 21:17:
De nieuwe line-up is tijdens de CES week geleden gepresenteerd.
Iemand enig indicatie hoe lang het duurt voor dat de nieuwe Frame in NL beschikbaar zal zijn? Ik sta op het punt te bestellen, maar net altijd ff lastig als nieuwe model voor de deur staat...
"The Frame tv's zijn gewone QLED-modellen en de nieuwe Pantone-functie zal ervoor zorgen dat de kleuren in het digitale kunstwerk nauwkeurig overeenkomen met het echte schilderij of foto waar het op is gebaseerd. Dit resulteert in een kijkervaring wat meer overeenkomt met museumkwaliteit.
Een andere update die gepland staat voor 2024 is een wisselende selectie van kunstwerken die gebruikers kunnen streamen zonder een Samsung Art Store-abonnement. Tot slot maakt Samsung The Frame tv's energiezuiniger door de refresh rate te verlagen van 120Hz naar 60Hz in Art Mode."
bron: https://global.techradar....een-zwevende-8k-gaming-tv
:strip_exif()/f/image/XChsZ7K6np3nCgMahrtgEyIC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RofqhbTb5qlfW55ukyasK9p5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UVFcvU6fNiPh5m0A2DbvTpcw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ZIrgJikJlzaQqiVbU5VfEO7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kfIidQNIYZg9bQVfQbwSEeOy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7O2b5bbuhbr8nOvjCazqM6Cv.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/CCUxtNhmniiBbjieLynn9HvT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7lbGCCDdd0Mk2Bwkhf07tcxT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TfDM4TLSJjUtMqoPr8VxU4iA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZyfgZf5DbtZ35SJDRMWO504s.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n1dujm9M89OzhFlTSF1k4Sv3.jpg?f=fotoalbum_large)