Zoek eens op wanneer de matte coating erop kwam. Was dat in 2022 of 2023? Ik dacht met de overgang van het 21 model naar 22, dus ik vermoed dat ze inderdaad helemaal gelijk zijn.HenkS schreef op woensdag 6 december 2023 @ 20:06:
Hoi ik ben ook aan het kijken voor the frame en bij hellotv zijn de prijzen nog best ok (65") plus gratis lijst.. maar wat is nu echt het verschil tussen het 2022 en 2023 model ? Kan ik niet heel goed vinden ? Want is dat het prijsverschil waard ?
Bij hellotv kun je modellen vergelijken en als ik dan het 2022 met ,2023 model vergelijk is er in specs echt 0,0 verschil volgens dat overzicht...
Wat is dan het verschil ivm de prijs ?
Minieme panelvariaties niet te na gesproken, maar jammer genoeg krijgen de Frame tv's panels uit het goedkopere gamma (waarschijnlijk om de prijs te drukken van de tv met exta's zoals het kader en de coating). Jammer, want ik denk dat de typische koper of doelpubliek van deze tv vaak wel net iets meer te besteden zal hebben voor een mooi interieur, dus die tv had best 300 euro duurder mogen zijn als dat een beter panel zou betekenen.
De matte coating is wel essentieel (vind ik) om het hele effect tot z'n recht te laten komen.