Vorige week dinsdag heb ik The Frame 2021 uitvoering, gekocht, niet zo zeer om als schilderij te gebruiken hoewel ik het wel leuk vond dat ik als amateurfotograaf, mijn eigen foto's er ook op kon laten zien, dat viel al behoorlijk tegen alle foto's op het USBstickje waren te groot, alleen wat op Insta geposte foto's en dus 4kant, hadden het juiste formaat. Maar goed, daar had ik de tv niet voor gekocht, maar omdat ik een smarttv wilde en dit de enige was die ik in de buurt kon krijgen.
Donderdagavond, ik lag al in bed, toen ik een klap hoorde, toen ik beneden ging kijken bleek de tv omgevallen te zijn, ik heb 'm niet aan de muur, maar op de bijgeleverde pootjes. Scherm vertoonde een groot aantal krassen omdat de tv van een stenen plateau gevallen is en dus bij die stenen langs is geschuurd en als ik de tv aan zet zie je rechts in het scherm allemaal gekleurde strepen, tv is dustotal loss In de handleiding staat 0,0 over hoe je die pootjes dient te monteren en achteraf heb ik ze dus precies verkeerdom gemonteerd, met de lange kant naar achteren ipv naar voren. Ik vond 'm al wat wankel staan, maar toen ie eenmaal op z'n plek stond, stond ie wel oké, maar niet heel stevig. Als de verzekering uitkeert heb ik €250,00 eigen risico. Gisteren met Samsung gebeld, en hoewel ze het vervelend vinden, leggen ze toch de schuld bij mij (ik had bijv even op You Tube kunnen kijken hoe ik de pootjes had moeten monteren, ik heb net even gekeken, ook op You Tube wordt niets gemeld hoe je de pootjes van de 32"2021 moet monteren) ze hebben me een kortingscode gegeven die 7 dagen geldig is, waarmee ik een nieuwe tv bij hun kan kopen in een speciale shop, de keuze is erg beperkt, ik wil perse een 32", in deze speciale shop heb ik keuze uit 2 tv's van 32", The Frame 2022 voor €549 (wat ik dus ook voor The Frame 2021 heb getaald) Of een andere 32" niet smart tv.
Eigenlijk vind het het niet oké zoals Samsung reageert, want ik ben van mening dat hun handleiding niet deugt. Zou het zin hebben nog een keer contact op te nemen? En is mijn klacht terecht?
[
Voor 14% gewijzigd door
Hilliebillie op 20-08-2022 07:09
]