Dat is dus inderdaad één van de punten waar ik wel benieuwd naar ben. Gaan we als maatschappij echt anders kijken naar ziektes die niet direct schadelijk zijn voor de gezondheid maar wel voor je omgeving.Stoney3K schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 11:16:
Dat we misschien wel ziekmeldingen van besmettelijke ziektes om anderen te beschermen moeten accepteren, is een discussie die misschien wel gevoerd mag worden, maar dan moet het niet beperkt blijven tot corona omdat we daar toevallig op testen.
Want ook een simpele verkoudheid betekent voor sommige mensen echt een paar dagen thuis blijven, wil je dan dat risico nemen op je werk? Waarom koste wat kost rochelend doorbuffelen als daardoor de totale productiviteit onder de streep juist afneemt?
Misschien gaat covid een ander licht op dat soort overwegingen werpen, maar ergens heb ik ook het gevoel dat we toch wel weer terug zakken naar de oude stijl. Het zit vaak ook een beetje in de mensen zelf, want waarom zou ik mij ziek melden en thuis netflix gaan kijken als ik ook gewoon een beetje op 70% door kan werken achter m'n bureautje?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8