@
Señor Sjon Mooi onderzoek, wilde al vragen aan Rod of ZieMaar of een poll hierover in het topic wenselijk was. Ben erg benieuwd naar hoe we er in dit topic over denken, gezien ik me meen te herinneren dat beide kampen in het verleden aangegeven een echokamer (van de tegenpartij) te ervaren.
Dat lijkt me nu iig niet meer nodig. Maar rond 50/50 dus, en dit vond ik ook een mooie. Hmm kan helaas niet de tekst copy pasten, maar vrij vertaald snapt 60% het nut bij event,sportwedstrijd en bios+theater.
De sprong van 60% van alle mensen , naar 70% van de gevaccineerden over dit onderwerp vind ik iig niet ondenkbaar.
(edit n.av. terechte opmerking, de 70% die ik hier noem is een fictieve aanname, laat ik dat hier even benadrukken)
Verder (en ja dit is absoluut mijn gekleurde stift) kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat het voor de gevaccineerde meerderheid echt weinig boeit. Tuurlijk, het is vervelend, maar het went, naar binnen, kappie en smartphone gereedmaken (goed euh misschien VOORDAT je naar binnen gaat

). Voor de korte termijn geen issue. Kan nog steeds betekenen dat je het niet leuk vind, of er zelfs grote bezwaren tegen hebt. Maar ik verwacht dat net als met mondkapjes de meerderheid dan toch meewerkt. En dat is ook de bedoeling van de regering.
Goed al vaker gezegd misschien ben ik dan wat te optimistisch, of zelfs naïef maar ik heb gewoon geen reden om aan te nemen dat de regering dit gaat aanhouden als corona echt helemaal onder controle is, en zoals het er nu naar uit ziet, gaat dat echt niet heel lang meer duren.....?
(ik verwacht) Hooguit nog 1-2 maanden? Over 2 weken zou de piek achter ons moeten gaan liggen en daling gaan inzetten.....m.i. kunnen ze dan niets anders.......gezichtsverlies? Tuurlijk, maar anders gaan we WEL morren. En overigens terecht, ondanks waar ik kleur.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sagat op 03-02-2022 11:38
]