Triple punishment bestaat al lang niet meerPatrickC schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:05:
Is dat gern rood?
Wat een pass...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kan iemand mij uitleggen waarom dit geen rood is?
Heerlijke bal van Gakpo hoor. Terechte penalty
XXXVI
Naast Timber ging het wel weer lekker hoorMiki schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:05:
[...]
Wieffer had een goed seizoen afgelopen competitie in de rol als controleur naast de spelmaker. Maar deze ronde is hij hopeloos uit vorm. Dit is echt een grote fout van Koeman en zijn staf.
Leek me een vrij duidelijke inderdaad...DeKever schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:05:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Denk omdat de Dumfries de bal ver voor zich uit speelde.DeKever schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:05:
Flickr PSN ID= cheironnl
Nieuwe spelregels?DeKever schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:05:
Hoppaaaaaaaaaa :-)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Gakpo is een vaste waarde geworden
Dat scheelde niet veel.. hopelijk laten ze de herhaling nog zien van het moment.
Nou denk dat dat de reden is dat er nu voor wieffer wordt gekozen.Fiber schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:04:
[...]
Hebben we dan nu al heimwee naar De Roon...?
De Roon was de vorige week de enige dissonant ondanks zijn doelpunt.
Maar ja wie anders
Haal Wiefer er af!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rood en een penalty kan niet, tenzij het ernstig gemeenspel is.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Van de Roon naar Wieffer is van de wal in de sloot. Beiden hebben helemaal niets in Oranje te zoeken.
Stel mensen in vorm op. Die Reijnders is inmiddels al vaste waarde in Milaan. Dat kan onmogelijk slechter zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door ephymerous op 10-09-2023 21:08 ]
XXXVI
Nederland wordt compleet overbluft. Wieffer start zeker niet goed, maar ik zie een aantal dissonanten in het veld rondlopen, dat Wieffer dit niet rechttrekt snap ik echt wel.
Hij probeert e.e.a. hier te herstellen en haalt (lijkt mij) heel bewust de tegenaanval eruit, in die zin echt een kaart voor het team. De eerste actie waarbij Flekken de bal slecht inspeelt in de zestien, redt hij ook een tegengoal. In die zin heeft hij echt al wel goede en slechte acties/ momenten gehad.
Verder wel mee eens dat dit niet het moment was hem voor de leeuwen te werpen.
Maar Wieffer als enige dissonant kenmerken hier gaat me wel te ver (er gaat collectief teveel fout).
Hij probeert e.e.a. hier te herstellen en haalt (lijkt mij) heel bewust de tegenaanval eruit, in die zin echt een kaart voor het team. De eerste actie waarbij Flekken de bal slecht inspeelt in de zestien, redt hij ook een tegengoal. In die zin heeft hij echt al wel goede en slechte acties/ momenten gehad.
Verder wel mee eens dat dit niet het moment was hem voor de leeuwen te werpen.
Maar Wieffer als enige dissonant kenmerken hier gaat me wel te ver (er gaat collectief teveel fout).
[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 10-09-2023 21:09 ]
Dan kan het toch wel?ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
Met andere woorden, gewoon Veerman er in!ephymerous schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
Van de Roon naar Wieffer is van de wal in de sloot. Beiden hebben helemaal niets in Oranje te zoeken.
jerdy schoutenHarribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
[...]
Nou denk dat dat de reden is dat er nu voor wieffer wordt gekozen.
Maar ja wie anders
Omdat ze de overtreding even zwaar bestraffen als die actie op het middenveld gemaakt zou worden.FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:05:
Hoe is dit geen rood?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wiefer heeft al geel deze wedstrijd … de Roon nietephymerous schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mja dan zou ik altijd voor de Roon kiezen, die speelt op een fors hoger niveau wekelijks dan Wieffer.ephymerous schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
Iets van:FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:04:
Waarom speelt de Roon niet gewoon?
[...] als je naar Koeman luistert. [...] als je de diepte wil zoeken, heb je spelers nodig die de bal naar voren spelen. Vandaar Wieffer, en niet De Roon. Koeman: "We hebben naast Frenkie iemand nodig die ook vooruit speelt."...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kan niet, zelfde type als De JongBao_mi1 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:08:
[...]
Met andere woorden, gewoon Veerman er in!
Ik durf het bijna niet te zeggen.... maar dan nog liever de Roon?ephymerous schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
Wie zou jij daar neerzetten?ephymerous schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
Voor mij mogen beide eruit, en gewoon de Jong als CDM.
Het is gewoon een hele ondankbare rol als enige verdedigend ingestelde speler in wat eigenlijk een 2 mans middenveld is, waarbij De Jong een sierpaard is.Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
[...]
Nou denk dat dat de reden is dat er nu voor wieffer wordt gekozen.
Maar ja wie anders
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 10-09-2023 21:10 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je hebt gelijk, is al een paar jaar zo.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
Ik was het ook even vergeten. Prima regel ook wel.
Veerkracht mist snelheid en ook wat fysiek. Aan de bal natuurlijk een stuk beter dan Wieffer en de Roon.
We missen gewoon een echte vm, een snelle slager
Mwa, niet helemaalph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:07:
Wel iets meer maar redenen voor rood.Denying a goal or an obvious goal-scoring opportunity (DOGSO)
Where a player commits an offence against an opponent within their own penalty area which denies an opponent an obvious goal-scoring opportunity and the referee awards a penalty kick, the offender is cautioned if the offence was an attempt to play the ball or a challenge for the ball; in all other circumstances (e.g. holding, pulling, pushing, no possibility to play the ball etc.), the offending player must be sent off.
Slecht ingeschoten door Malen
Nigel de Jong is ook al even gestopt toch?Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:10:
[...]
Veerkracht mist snelheid en ook wat fysiek. Aan de bal natuurlijk een stuk beter dan Wieffer en de Roon.
We missen gewoon een echte vm, een snelle slager
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Geef het even tijd, begint vanzelf te lopen
Blijkbaar een wijziging gemist, ik zit er ook niet zo dicht meer op. Vroeger was dit rood vanwege neerhalen van een doorgebroken speler.Quad schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:08:
[...]
Omdat ze de overtreding even zwaar bestraffen als die actie op het middenveld gemaakt zou worden.
Tjonge jonge Simons is er ook niet bij met het koppie lijkt het
Nou, ik begon ook mij azijnzeiken, maar het is best een leuke pot zo. Vrij energiek en er toch wat kansen zo. Ik ga lekker voor de TV zitten, fijne wedstrijd allemaal en blijf nog even positief hè
.
*klopt af op vanalles*
.
*klopt af op vanalles*
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Het gevaar van deze tegenstander, is dat je denkt dat alles goed gaat, en dan krijg je op de counter een doelpunt tegen.hoevenpe schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:12:
Geef het even tijd, begint vanzelf te lopen
Als ik zie hoe we soms worden overlopen..
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 10-09-2023 21:14 ]
Vermakelijke pot tot nu toe, Ierland doet het goed.
Wat zijn we in Nederland toch soms naiief. Met Schouten naast De Jong wordt je helemaal overlopen en fysiek weggedrukt. We zijn geen Spanje dat zich overal onderuit voetbalt. We zijn geen topploeg. Dat zouden we toch eens moeten weten.
Naast De Jong heb je of fysiek of verdedigende kwaliteiten nodig om hem te ontlasten. Dan kom ik op Wieffer, de Roon of anders het loopvermogen van Reijnders
Ierland is vooral gevaarlijk met corners. Als we daar beter mee om gaan... Dan heb je hun angel eruit
De rest, gewoon nog een keer scoren
De rest, gewoon nog een keer scoren
ja ja is goed LouisD-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:15:
[...]
Wat zijn we in Nederland toch soms stompzinnig naiief. Met Schouten naast De Jong wordt je helemaal overlopen en fysiek weggedrukt. We zijn geen Spanje dat zich overal onderuit voetbalt. We zijn geen topploeg. Dat zouden we toch eens moeten weten.
Naast De Jong heb je of fysiek of verdedigende kwaliteiten nodig om hem te ontlasten. Dan kom ik op Wieffer, de Roon of anders het loopvermogen van Reijnders
Dit mag van Dijk ook gewoon niet overkomen.
Nee hoor dit kan de beste overkomenDeKever schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:17:
Van Dijk moet wakker worden.
XXXVI
Schrik toch wel elke keer van van Dijk hoor.. Buitenspel of niet van Dijk voor zijn blessure had nooit op de grond gelegen maar die Ier wel…
Hoeveel duels heeft die Wieffer al gewonnen? Wedden dat hij er gewoon staat de tweede helft.
Was het geen overtreding op van Dijk?dglavimans schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:18:
Schrik toch wel elke keer van van Dijk hoor.. Buitenspel of niet van Dijk voor zijn blessure had nooit op de grond gelegen maar die Ier wel…
Louis zou in beeld zijn voor die Mannschaft, pakt alvast popcorn...bie100 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:17:
ja ja is goed Louis
Hahah vermoorde onschuld maar scheids ziet het prima.
Aké jongen. Met ál je PL ervaring moet je dat veel slimmer kunnen doen.
nggyu nglyd
Zeker. Maar de oude van Dijk zou de scheids niet eens nodig gehad hebben.
Zou het wel wat vindenhoevenpe schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:19:
[...]
Louis zou in beeld zijn voor die Mannschaft, pakt alvast popcorn...
Je zou bijna Ierland gaan supporten.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Okay, dit zie ik normaal bij de pupillen op zaterdag ochtend
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 10-09-2023 21:21 ]
We hebben er niks van geleerd, gewoon weg rossen
Gewoon Weghorst erin. Kan je tenminste een keer een lange bal spelen
Ierland speelt geweldig, dat hoge pressing voetbal is tof. Ik ben heel benieuwd hoelang ze dat volhouden.
nggyu nglyd
Gaan we weerFreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:19:
[...]
Zeker. Maar de oude van Dijk zou de scheids niet eens nodig gehad hebben.
Ik haal dan 11 raketjes, zou dat bij oranje ook werken?Miki schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:21:
Okay, die ik normaal bij de pupillen op zaterdag ochtend
We zitten hier allemaal op Wieffer te hakken maar het zijn wederom de grote mannen die aan het prutsen zijn en bijna een goal weggeven.
60-70 minuten. Zoals altijd.Quad schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:21:
Ierland speelt geweldig, dat hoge pressing voetbal is tof. Ik ben heel benieuwd hoelang ze dat volhouden.
Malen… Wiefer… Simons… waardeloos
Wat ik zeg overtreding of niet die Ier had gelegen op de grond en niet van Dijk haha
Het is toch zo? Van Dijk leek wel een pupil.
Dat dusdglavimans schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:22:
[...]
Wat ik zeg overtreding of niet die Ier had gelegen op de grond en niet van Dijk haha
[ Voor 37% gewijzigd door FreakNL op 10-09-2023 21:23 ]
Die Ieren zijn niet de beste voetballers, maar ze hebben wel karakter.
Precies en dan Gakpo en Simons eromheen, nu is iedere lange bal inleveren en direct gevaarlijkHarribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:21:
We hebben er niks van geleerd, gewoon weg rossen
Je kan het beter omdraaien.. wie speelt er wel goed?PatrickC schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:22:
Misschien de Jong?
Wat is toch die haat op Wieffer, het hele team speelt niet goed, maar Wieffer is de schuldige/ krijgt de zwarte piet hier toegespeeld. Nu al een paar keer een andere speler met slechte passing waardoor de Ieren gevaarlijk werden, niet Wieffer. Maargoed zal aan mij liggen, ik ben er niet zo van / houd er niet zo van om zo op een speler af te geven. Simons komt er bijvoorbeeld ook niet aan te pas, om maar een ander te noemen. Kan er nog wel meer noemen, je kan dan niet verwachten van Wieffer die in het diepe wordt gegooid dat die het allemaal goed doet.
De Roon en Weghorst doen niet mee...jbdeiman schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:23:
Wat is toch die haat op Wieffer
Mijn team moet het doen met aanmaak limonade, niks raketjeshoevenpe schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:22:
[...]
Ik haal dan 11 raketjes, zou dat bij oranje ook werken?
Simons nog niks goeds zien doen idd..jbdeiman schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:23:
Wat is toch die haat op Wieffer, het hele team speelt niet goed, maar Wieffer is de schuldige/ krijgt de zwarte piet hier toegespeeld. Nu al een paar keer een andere speler met slechte passing waardoor de Ieren gevaarlijk werden, niet Wieffer. Maargoed zal aan mij liggen, ik ben er niet zo van / houd er niet zo van om zo op een speler af te geven. Simons komt er bijvoorbeeld ook niet aan te pas, om maar een ander te noemen. Kan er nog wel meer noemen, je kan dan niet verwachten van Wieffer die in het diepe wordt gegooid dat die het allemaal goed doet.
Je moet je afvragen of dit het beste systeem is. Of we zijn gewoon niet beter….
Uh? Je hebt de TV wel gewoon aan staan?jbdeiman schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:23:
Ik zie die Wieffer gewoon doelloos achter zijn man aan lopen, en overal duels verliezen. Hij speelt op een belangrijke positie, en hij speelt niet bij Cambuur (geen haat, had ook een andere club kunnen noemen).
Het is wel vreemd, met deze opstelling en type spelers zou je het middenveld moeten domineren, maar die is volledig afwezig.
nggyu nglyd
Als je strak op Simons zit en wat kleine overtredingen op hem maakt dan kun je hem vaak vergeten. Helemaal als hij de scheids niet aan zijn kant heeft.PatrickC schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:22:
Mja hij is niet de enige waar dit bij is
Hoe hardleers kan je toch zijn. Gewoon weer terugspelen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
De Jong, Dumfries en GakpoHollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:23:
[...]
Je kan het beter omdraaien.. wie speelt er wel goed?
Misschien de Jong?
Dat is wel waar het op neer komt, allemaal broos en onzeker. Heel veel spelers zijn zoekende en het voetbal komt er niet uit.FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:24:
[...]
Simons nog niks goeds zien doen idd..
Je moet je afvragen of dit het beste systeem is. Of we zijn gewoon niet beter….
Die moet je er nooit afhalen.
Buiten de echte top heeft elk team het hier zwaarJe moet je afvragen of dit het beste systeem is. Of we zijn gewoon niet beter….
Eigenlijk is er weinig veranderd sinds het WK. Andere bondscoach en we spelen soms even leuk tegen een mindere tegenstander dat is het maar een echt sterk team is het al tijden niet meer.
Naar mijn mening is de missende schakel 1 of 2 echte top aanvallers.
Je hebt ene paar goede verdedigers, maar 1 top middenvelder de rest zijn degelijk /goede middenvelders, niet die even het elftal op sleeptouw kunnen nemen. Dat hoeft geen probleem te zijn met een top aanval maar die mis je.
Welke aanvaller van ons speelt nu bij een topclub wekelijks heel goed.
Scheelt gewoon zo veel als je spelers van het kaliber Robben, v. Persie in je elftal hebt.
Met een top aanval kun je veel meer druk zetten rust geven voor de rest van het team.
Nu zakken zelfs van Dijk, Ake de ligt regelmatig door de ondergrens.
En soms is de chemie er gewoon niet met de spelers die je tot je beschikking hebt. Komt zo vaak voor bij die rijke clubs.
Naar mijn mening is de missende schakel 1 of 2 echte top aanvallers.
Je hebt ene paar goede verdedigers, maar 1 top middenvelder de rest zijn degelijk /goede middenvelders, niet die even het elftal op sleeptouw kunnen nemen. Dat hoeft geen probleem te zijn met een top aanval maar die mis je.
Welke aanvaller van ons speelt nu bij een topclub wekelijks heel goed.
Scheelt gewoon zo veel als je spelers van het kaliber Robben, v. Persie in je elftal hebt.
Met een top aanval kun je veel meer druk zetten rust geven voor de rest van het team.
Nu zakken zelfs van Dijk, Ake de ligt regelmatig door de ondergrens.
En soms is de chemie er gewoon niet met de spelers die je tot je beschikking hebt. Komt zo vaak voor bij die rijke clubs.
Precies. Omdat andere spelers ook slecht spelen mag je geen kritiek hebben op Wieffer?HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:25:
[...]
Uh? Je hebt de TV wel gewoon aan staan?
Ik zie die Wieffer gewoon doelloos achter zijn man aan lopen, en overal duels verliezen. Hij speelt op een belangrijke positie, en hij speelt niet bij Cambuur (geen haat, had ook een andere club kunnen noemen).
Ben je als Nederland in de aanval, verwacht je een voorzet van Blind en binnen anderhalve minuut wordt je teruggedrongen tot Flekken en speelt die de bal over de zijlijn. Wat een niveau
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!