Van Dijk en ook Ake spelen best goed.FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:22:
[...]
Het is toch zo? Van Dijk leek wel een pupil.
[...]
Dat dus
En staan niet voor niets elke week bij topclubs in de PL in de basis.
Probleem is de rest loopt te stuntelen. De Jong en wieffer verliezen nu ballen. Flekken oogt helemaal onzeker. Uiteraard ook verdiensten van de Ieren.
Ga straks maar even tellen hoeveel die twee nu al geblokt hebben.
Maar verder reageer ik hier niet meer op
Raketjes moet je inderdaad inzet voor tonen, oranje krijgt zo gratis ranja..Miki schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:24:
Mijn team moet het doen met aanmaak limonade, niks raketjes
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, de keeper moet niet van die achterlijke ballen terug hebben.talkatoo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:27:
Zwakke punt is de keeper, daar geeft Nederland veel kansen weg.
Nederland moet tegen Ierland naar 433, dan heb je een schakel meer over achterin, want Dumfries en Blind doen niet mee achterin.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Aké 4Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:27:
[...]
Ga straks maar even tellen hoeveel die twee nu al geblokt hebben.
van Dijk 0
Blijft ook een vage keuze, van alle verdedigers in de selectie heeft alleen De Vrij ervaring hier mee en dan ook alleen als de middelste van de 3.
Unpopular opinion, maar wat voegt hij nou toe? Af en toe een dribbel op de eigen helft waar niks uit komt, dat was het wel, bracht ook een aantal keer zn medespelers in problemen.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:23:
[...]
Je kan het beter omdraaien.. wie speelt er wel goed?
Misschien de Jong?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is nu poppetje tegen poppetjeQuad schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:28:
[...]
Nederland moet tegen Ierland naar 433, dan heb je een schakel meer over achterin, want Dumfries en Blind doen niet mee achterin.
Haha als PSV’er zijnde zeg ik ga maar is in het stadion zitten en let op Frenkie.. Heerlijke voetballerph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:29:
[...]
Unpopular opinion, maar wat voegt hij nou toe? Af en toe een dribbel op de eigen helft waar niks uit komt, dat was het wel, bracht ook een aantal keer zn medespelers in problemen.
De Vrij is ook veel slimmer en meer voetballer, hij lijkt meer op Geertruida dan De Ligt. Komt bij dat hij ervaring heeft in dit systeem, ook wel als rechter van de 3.Terranova schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:29:
Flekken is ruk. Van Dijk en De jong slordig en aan De Ligt zie je heel duidelijk dat ie niet gewend is met 3 centrale verdedigers te spelen. Wieffer staat voor spek en bonen in't veld.
Blijft ook een vage keuze, van alle verdedigers in de selectie heeft alleen De Vrij ervaring hier mee en dan ook alleen als de middelste van de 3.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zeg nergens dat het er niet mooi uitziet, maar dat je geen antwoord geeft op de vraag is ook een antwoord.dglavimans schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:30:
[...]
Haha als PSV’er zijnde zeg ik ga maar is in het stadion zitten en let op Frenkie.. Heerlijke voetballer
Helemaal eens, hij zou de draaischijf moeten zijn die ruimte creëert op het middenveld maar speelt veel te ver naar achteren om daarmee echt van waarde te zijn.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:29:
[...]
Unpopular opinion, maar wat voegt hij nou toe? Af en toe een dribbel op de eigen helft waar niks uit komt, dat was het wel, bracht ook een aantal keer zn medespelers in problemen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Olij!talkatoo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:27:
Zwakke punt is de keeper, daar geeft Nederland veel kansen weg.
Helemaal geen unpopular opinion. De Frenkie van zijn Ajax tijden zie ik al lang niet meer in Oranje. Af en toe een mooie versnelling, wegdraaien bij tegenstanders en een mooie dribbel. Je ziet ook dat hij ontzettend intelligent is en weet waar zijn tegenstanders en medespelers staan. Maar zijn vermogen op beslissend te zijn in de laatste 30 meter van het veld dmv mooie steekballen of lange ballen zie ik al lang niet meer.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:29:
[...]
Ja pracht spelerdglavimans schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:30:
[...]
Haha als PSV’er zijnde zeg ik ga maar is in het stadion zitten en let op Frenkie.. Heerlijke voetballer
Op snelheid rennen we die Ieren voorbij, dat is wel fijn
Helemaal met je eens.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:29:
[...]
Maar persoonlijk ben ik ook geen fan om met drie CDMs te spelen. Dat deden we vroeger toch ook niet? Tenzij je echt dynamische spelers hebt, die ook naar voren kunnen schuiven, heb je er niet veel aan.
Het is gewoon veel te statisch, die Dumfries is volgens mij ook alleen aan de bal, heeft Blind al een voorzet gegeven?
Ja maar als 1 van je 5/6 mogelijke centrale verdedigers er maar ervaring mee heeft, waarom speel je dan zo. De Jong lijkt er ook meer moeite mee te hebben. De enige voor wie 't beter is, is Dumfries.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:30:
[...]
De Vrij is ook veel slimmer en meer voetballer, hij lijkt meer op Geertruida dan De Ligt. Komt bij dat hij ervaring heeft in dit systeem, ook wel als rechter van de 3.
Enorm voetbal intelligentie. Je ziet hem zo weinig de bal verspillen zie hem altijd de goeie draai maken en kan een passje gevenph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:31:
[...]
Ik zeg nergens dat het er niet mooi uitziet, maar dat je geen antwoord geeft op de vraag is ook een antwoord.
Dat hij verdedigend niet de sterkste is lijkt me geen onbekend feit maar in balbezit komt er momenteel ook vrijwel niets uit. Geen voorzetten, vrijwel geen voorwaartse voortzetting.
Inderdaad ik zie liever de Vrij.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:30:
[...]
De Vrij is ook veel slimmer en meer voetballer, hij lijkt meer op Geertruida dan De Ligt. Komt bij dat hij ervaring heeft in dit systeem, ook wel als rechter van de 3.
Misschien staat de Ligt erin vanwege de corners?
Met zijn lengte
Ik zie het ook niet. Maar toen in dat hier ooit eerder postte werd ik massaal weggehoond.. Ik verwacht dus eigenlijk dat ik er geen verstand van heb.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:29:
[...]
Ik snap ook niet wat voor speler het is (ligt ook aan mij hoor). Het is geen 10 maar ik vind het ook geen 6…
[ Voor 11% gewijzigd door FreakNL op 10-09-2023 21:35 ]
Tegen de Grieken ging het anders prima. Maar die speelden anders dan de Ieren. Misschien moeten we ons meer aanpassen afhankelijk van de tactiek van de tegenstanderTerranova schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:32:
[...]
Ja maar als 1 van je 5/6 mogelijke centrale verdedigers er maar ervaring mee heeft, waarom speel je dan zo. De Jong lijkt er ook meer moeite mee te hebben. De enige voor wie 't beter is, is Dumfries.
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 10-09-2023 21:34 ]
Dan maar de Roon, tis niet anders
Ja omdat die Grieken amper de middenlijn overkwamen. Echt getest zijn ze niet.D-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:33:
[...]
Tegen de Grieken ging het anders prima. Maar die speelden anders dan de Ieren. Misschien moeten we ons meer aanpassen
Je hebt 5 wissels, gebruik ze a.u.b. en goed ook. Bah, wat een puinhoop.
Dat weet hij goed te verbergen. Dat draaien en dribbelen werkt juist vaak vertragend als je het zoals hij alleen maar op je eigen helft doet. Dat noemden wij vroeger een postbode.dglavimans schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:32:
[...]
Enorm voetbal intelligentie. Je ziet hem zo weinig de bal verspillen zie hem altijd de goeie draai maken en kan een passje geven
En die passjes leveren nooit gevaar op, mede ook omdat De Jong alleen maar acties op zn eigen helft (of net over de middenlijn) maakt.
Denk dat met name. Nederland kan op dit moment niet dominant voetballen, en er vanuit gaan dat we voetballen ons kunnen wedijveren met ieder topland. Gaat niet.D-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:33:
Misschien moeten we ons meer aanpassen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Had je de media gelezen? Schijnbaar waren we ontzettend goed lol.Terranova schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:34:
[...]
Ja omdat die Grieken amper de middenlijn overkwamen. Echt getest zijn ze niet.
Het is in Nederland nooit neutraal, het is altijd negatief of (te) positief.
En dan schakelen naar 433 dus ipv 343 systeem.
[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 10-09-2023 21:36 ]
nggyu nglyd
Het is nu een matige buitenspeler
Misschien de leeftijd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Haha jahoevenpe schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:35:
Tweakers.net vraagt om De Roon, het internet is 'af'
Kan je nagaan hoe de situatie nu met wieffer is
Je bedoeld dat hij de bal onderschept, waarbij vermoedelijk de communicatie niet goed was? Nu Nederland wat meer de bak heeft zie ik m vooral simpele dingen doen eigenlijk. Net nog een bal binnendoor maar dan is het vervolg vanaf daar niet goed. Je kan Wieffer echt niet zo overal de schuld van geven.Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:34:
Wieffer geeft weer de bal weg
Dan maar de Roon, tis niet anders
De rol die hij en de Roon hebben is een ondankbare maar erg belangrijke. Het zijn beiden niet de meest gepolijste spelers, maar wel erg belangrijk.
Blind zn shirt kan volgens mij gewoon zonder te wassen terug in de kast. Hij is de man die de meeste ruimte krijgt en geen tegenstander heeft, maar ook voor hem geldt dat hij er niets mee doet.Napo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:32:
Wat is nu het idee van Blind in deze rol?
Inderdaadforzav schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:36:
Positieve is dat het nog 'gewoon' gelijk staat en je aan beide kanten, zelf de beste kansen hebt gecreëerd
Ff Koeman laten praten in de rust, misschien wat verzetten, komt goed
Xavi? Die heeft niet veel goed gedaan noghoevenpe schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:33:
Ake, Dumfries, Gakpo en Xavi doen het best leuk, Frekken krijgt veel klote terugspeelballen.
Het idee is om op safe te spelen. Koeman heeft nooit echt gestaan voor mooi aanvallend voetbal (persoonlijke mening), dus hij wilt overal zekerheden inbouwen.Napo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:32:
Wat is nu het idee van Blind in deze rol?
Dat hij verdedigend niet de sterkste is lijkt me geen onbekend feit maar in balbezit komt er momenteel ook vrijwel niets uit. Geen voorzetten, vrijwel geen voorwaartse voortzetting.
Iemand als Tete zal dus nooit worden geselecteerd, veel te aanvallend. Zelfde voor dat talent. Dumfries heeft dan weer genoeg krediet, maar is eigenlijk ook te aanvallend..
Koeman is gewoon ouderwets, maar dat is de KNVB ook.
Wieffer doet ook wel dingen goed maar ook fout.jbdeiman schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:37:
[...]
Je bedoeld dat hij de bal onderschept, waarbij vermoedelijk de communicatie niet goed was? Nu Nederland wat meer de bak heeft zie ik m vooral simpele dingen doen eigenlijk. Net nog een bal binnendoor maar dan is het vervolg vanaf daar niet goed. Je kan Wieffer echt niet zo overal de schuld van geven.
De rol die hij en de Roon hebben is een ondankbare maar erg belangrijke. Het zijn beiden niet de meest gepolijste spelers, maar wel erg belangrijk.
Wat je zegt, weinig gepolijst.
We hebben gewoon niet beter daar.
Ik zou Veerman ook niet durven daar. Wel gepolijst maar andere nadelen
Altijd nog beter dan dat Flekken in je nek komt..Exocet schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:27:
Ik krijg vlekken in mijn nek van Flekken
Je mist ook gewoon kwaliteit in dit elftal waardoor je genoodzaakt bent om behoudend en "ouderwets" te spelenHollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:38:
[...]
Het idee is om op safe te spelen. Koeman heeft nooit echt gestaan voor mooi aanvallend voetbal (persoonlijke mening), dus hij wilt overal zekerheden inbouwen.
Iemand als Tete zal dus nooit worden geselecteerd, veel te aanvallend. Zelfde voor dat talent. Dumfries heeft dan weer genoeg krediet, maar is eigenlijk ook te aanvallend..
Hij speelt niet als buitenspelerd-vine schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:35:
Simons vind ik meer een goede aanvallende middenvelder.
Het is nu een matige buitenspeler
De Ligt is prima bij Bayern maar in Oranje zakt ie altijd door het ijs. Kan inderdaad niet zonder backs naast hem uit de voeten.Terranova schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:29:
Flekken is ruk. Van Dijk en De jong slordig en aan De Ligt zie je heel duidelijk dat ie niet gewend is met 3 centrale verdedigers te spelen. Wieffer staat voor spek en bonen in't veld.
Maar Blind is in zijn huidige vorm alles behalve een zekerheid.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:38:
[...]
Het idee is om op safe te spelen. Koeman heeft nooit echt gestaan voor mooi aanvallend voetbal (persoonlijke mening), dus hij wilt overal zekerheden inbouwen.
Kun je het nog huidige vorm noemen wanneer hij deze vorm all pakweg 2 jaar heeftNapo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:41:
[...]
Maar Blind is in zijn huidige vorm alles behalve een zekerheid.
Het begint toch bij de coach die de spelers selecteert?Bao_mi1 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:40:
Er wordt hier wel veel met namen gestrooid. Simons is slecht, Blind is in balbezit onzichtbaar. Het ligt niet aan die spelers specifiek, maar aan 1)het onvermogen van de grote spelers (Gakpo, de Jong, Ake, Van Dijk, etc) om op te staan en een groep te leiden zoals Robben of Sneijder dat konden. 2) aan het systeem wat de creativiteit bepaald niet ten goede komt. En 3) Koeman die blijkbaar zijn spelers herhaaldelijk niet met de juiste motivatie het veld in kan sturen.
Zit daar op de bank toch?Vlassie1980 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:41:
[...]
De Ligt is prima bij Bayern maar in Oranje zakt ie altijd door het ijs.
Het 'probleem' is ook breder dan Wieffer. Er staan 2 middenvelders, waarbij De Jong dicht voor de verdediging speelt. Dan is Wieffer het meest naar voren geschoven.Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:39:
[...]
Wieffer doet ook wel dingen goed maar ook fout.
Wat je zegt, weinig gepolijst.
We hebben gewoon niet beter daar.
Ik zou Veerman ook niet durven daar
Wieffer heeft meer creativiteit dan De Roon of menig ander 'blok op het middenveld' , maar dat is zn kracht niet. Komt bij dat hij weinig opties heeft om de bal af te spelen en nieuw is (ook het systeem niet kent) en dan zie je er af en toe ongelukkig uit.
Veerman erbij en Wieffer wordt ook beter, maar als je Veerman voor Wieffer doet zonder andere omzettingen wordt je op het middenveld overlopen.
Zucht.... alsof er beteren zijn. Je kunt over het systeem discussieren maar dit is gewoon qua spelers ons niveau.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:42:
[...]
Het begint toch bij de coach die de spelers selecteert?
Het afgelopen jaar was zijn vorm onduidelijker omdat hij weinig speeldeDeadsy schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:42:
[...]
Kun je het nog huidige vorm noemen wanneer hij deze vorm all pakweg 2 jaar heeft
Tuurlijk, misschien kiest de coach het verkeerde systeem, maar qua namen zie ik hem geen grote fouten maken. De Roon om Wieffer bijvoorbeeld is lood om oud ijzer. De een is misschien marginaal beter dan de ander, maar dat zijn nooit de spelers/posities die de sleutelrol spelen. Het gaat mijns inziens fout bij de drie punten die ik eerder noemde, waar ik bij 2 punten inderdaad Koeman de schuldige vind.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:42:
[...]
Het begint toch bij de coach die de spelers selecteert?
Kan Dumfries altijd nog naar voren als je achterin even met 3 wilt spelen.
nggyu nglyd
Exact, wie selecteer je dan en wat is de opstelling die je kiest?D-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:44:
[...]
Zucht.... alsof er beteren zijn. Je kunt over het systeem discussieren maar dit is gewoon qua spelers ons niveau.
Blind vervangen is een makkelijke optie, daarna wordt het snel wat lastiger.
Dat lijkt mij een logische wissel, ja. Zal wel niet gebeuren dus.Quad schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:45:
@ph4ge daarom Blind eraf voor Veerman. Kan Aké als LB en heb je met van Dijk en de Ligt het vertrouwde centrale duo.
Kan Dumfries altijd nog naar voren als je achterin even met 3 wilt spelen.
Ik vermoed Reijnders voor Wieffer vanwege de kaart en Weghorst voor Malenph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:46:
[...]
Dat lijkt mij een logische wissel, ja. Zal wel niet gebeuren dus.
Dat laatste. Anders kende je ze wel uit de eredivisie. Ik verwacht wel wat van Simons overigens maar die spits gaan we niet krijgen.d-vine schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:47:
Loopt er ergens in de jeugd, Jong Oranje nog aanvallers rond van het kaliber buitencategorie? of blijven we de komende jaren door harken met dit niveau.
[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 10-09-2023 21:48 ]
Napo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:44:
[...]
Het afgelopen jaar was zijn vorm onduidelijker omdat hij weinig speelde
Snap niet waarom hij uberhaubt bij de selectie zit.
Mja Koeman, die volgt geen voetbal en weet dus niet of blind goed bezig is
Er zijn echt wel betere dan Blind en Wieffer, maar ik kan er nog wel meer noemen.D-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:44:
[...]
Zucht.... alsof er beteren zijn. Je kunt over het systeem discussieren maar dit is gewoon qua spelers ons niveau.
Spelers in vorm, zoals die speler van Spurs en Verbruggen, die doen het gewoon goed. Zoals gezegd, ik ben groot fan van Tete, en met Timber had je ook een goede gehad (helaas geblesseerd).
Nee, Koeman blijft bij spelers die hij kent, maar hij zou juist moeten kijken wie in vorm is. Het is geen rocket science. Ook dat hij dingen ging roepen over formaties, etc. is natuurlijk niet echt slim. En Frimpong niet selecteren, terwijl de hele voetbalwereld achter hem aanzit.. tja.
Ik snap het gewoon niet.
Mij hoor je niet klagen...HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:44:
Ben het eens met VDV, Dumfries tikt de bal te ver voor zich uit.
Ben het wel eens maar er zullen denk ik heel weinig scheidsrechters zijn die hem niet geven
Er waren mensen die hier een rode kaart voor wilde zien.Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:50:
[...]
Mij hoor je niet klagen...
Ben het wel eens maar er zullen denk ik heel weinig scheidsrechters zijn die hem niet geven
Bij Koeman heb je kans dat hij blind nog blijft oproepen nadat deze met pensioen is.
Rocket science is voetbal niet maar wel dermate ingewikkelde om een goed elftal te smeden.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:49:
[...]
Er zijn echt wel betere dan Blind en Wieffer, maar ik kan er nog wel meer noemen.
Spelers in vorm, zoals die speler van Spurs en Verbruggen, die doen het gewoon goed. Zoals gezegd, ik ben groot fan van Tete, en met Timber had je ook een goede gehad (helaas geblesseerd).
Nee, Koeman blijft bij spelers die hij kent, maar hij zou juist moeten kijken wie in vorm is. Het is geen rocket science. Ook dat hij dingen ging roepen over formaties, etc. is natuurlijk niet echt slim. En Frimpong niet selecteren, terwijl de hele voetbalwereld achter hem aanzit.. tja.
Ik snap het gewoon niet.
Het is ingewikkelder dan je nu even zegt.
Anders hadden Chelsea of PSG ook niet zoveel problemen gehad met zo veel kwaliteit.
Wij hebben minder problemen maar ook veel minder kwaliteit een met die andere spelers gaat het niet omkeren.
Niet grappig bedoeld, maar het verbaast mij echt dat Wijnaldum er niet bij zit.Deadsy schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:51:
@HollowGamer
Bij Koeman heb je kans dat hij blind nog blijft oproepen nadat deze met pensioen is.
Koeman is groot fan van hem, terwijl je juist nu moet doorselecteren. Dat vind ik ook van de Jong (PSV), dan geef je maar een jeugdspeler een kans, of zet je iemand anders in de spits.
Misschien moeten we zeggen, iedereen boven een bepaalde leeftijd, moet nog wel iets toevoegen of eventueel contributie betalen om erbij te mogen zijn. Op het werk is dat anders, maar voor voetbal/topsport geld dat niet.
Het is de welbekende actie van een aanvallende speler. Bal aantikken en contact afwachten. Daar krijg je al jaar en dag een strafschop voor mee. Als een speler zo naar de buitenkant beweegt moet je hem als keeper ook gewoon laten gaan óf zeker weten dat je de bal hebt.Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:50:
[...]
Mij hoor je niet klagen...
Blind nadat die voor de 4000 interland wordt opgeroepenDeadsy schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:51:
@HollowGamer
Daardoor geef je de Ieren teveel tijd.
Ben ik het mee eens hoor.d-vine schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:53:
[...]
Rocket science is voetbal niet maar wel dermate ingewikkelde om een goed elftal te smeden.
Het is ingewikkelder dan je nu even zegt.
Anders hadden Chelsea of PSG ook niet zoveel problemen gehad met zo veel kwaliteit.
Wij hebben minder problemen maar ook veel minder kwaliteit een met die andere spelers gaat het niet omkeren.
Maar Chelsea heeft hetzelfde probleem als voor Nederlandseftal, de selectie klopt niet, en daar begint het mee.
nggyu nglyd
Je noemt geen vervangers voor hen. Wat Wieffer betreft: De Roon vindt namelijk ook niemand nuttig.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:49:
[...]
Er zijn echt wel betere dan Blind en Wieffer, maar ik kan er nog wel meer noemen.
Spelers in vorm selecteren klinkt leuk maar je wilt niet de duiventil van van Basten terug hebben. Je gaat geen debutant als vervanger van je aanvoerder opstellen. En als een debuterende keeper vervolgens een fout maakt krijgt hij het ook te horen dus dit is te makkelijk.Spelers in vorm, zoals die speler van Spurs en Verbruggen, die doen het gewoon goed.
Voor Tete had je Dumfries en Geertruida. Lijken me beter.Zoals gezegd, ik ben groot fan van Tete, en met Timber had je ook een goede gehad (helaas geblesseerd).
nggyu nglyd
Dat willen de Ieren graag
Dode spel momenten
Valt ook wel mee. Van de 11 die er nu op't veld staan spelen er 7 bij Europese topclubs. het is wel eens slechter geweestMania-92 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:58:
Het is voor mij duidelijk, we hebben momenteel een elftal vol b-artiesten en missen de echte wereldtoppers die het verschil maken. Als je er daar 3 of 4 van hebt kunnen de b-artiesten zich wel aan dat niveau op trekken. Maar die kartrekker(s) zie ik echt niet terug.
Oh, over 4 jaar waan je je weer 10 jaar terug in de tijd, met van der Vaart, van Persie en van Bommel.Mania-92 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:58:
Het is voor mij duidelijk, we hebben momenteel een elftal vol b-artiesten en missen de echte wereldtoppers die het verschil maken. Als je er daar 3 of 4 van hebt kunnen de b-artiesten zich wel aan dat niveau op trekken. Maar die kartrekker(s) zie ik echt niet terug.
nggyu nglyd
Tete kan ook linksback spelen, en speelt in de PL, dat is toch wel een hoger niveau van hier in NL.D-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:58:
[...]
Je noemt geen vervangers voor hen. Wat Wieffer betreft: De Roon vindt namelijk ook niemand nuttig.
[...]
Spelers in vorm selecteren klinkt leuk maar je wilt niet de duiventil van van Basten terug hebben. Je gaat geen debutant als vervanger van je aanvoerder opstellen. En als een debuterende keeper vervolgens een fout maakt krijgt hij het ook te horen dus dit is te makkelijk.
[...]
Voor Tete had je Dumfries en Geertruida. Lijken me beter.
Van Basten durfde dat wel, die deed ook Sneijder en VDV samen opstellen, iets dat volgens de kenners nooit zou kunnen.
Tijd voor VeltmanHollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:00:
[...]
Tete kan ook linksback spelen, en speelt in de PL, dat is toch wel een hoger niveau van hier in NL.
Van Basten durfde dat wel, die deed ook Sneijder en VDV samen opstellen, iets dat volgens de kenners nooit zou kunnen.
en BAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Flickr PSN ID= cheironnl
Ook handig als spits...Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 22:00:
Ook handig nu verdedigend die Weghorst
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!