OepsD-e-n schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:35:
[...]
Dat is een rechtsback. Hartman zit op de bank maar dat is niet echt een wingback.
Timber speelt bij Arsenal ook als LB. Dacht Tete zelfs ook.D-e-n schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:35:
[...]
Dat is een rechtsback. Hartman zit op de bank maar dat is niet echt een wingback.
Dus het zou zeker moeten kunnen, met gemak tegen de Grieken.
VVD lijkt over de hill.. erg jammer.
Maatsen zit op de tribune overigens, die kan Blind wel vervangen
Timber heeft een blessure. Maar linksback in een 433 is iets heel anders dan wat Blind nu speelt. Dat kan Timber op rechts al niet laat staan op links met zijn verkeerde been.HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:38:
[...]
Timber speelt bij Arsenal ook als LB. Dacht Tete zelfs ook.
Dus het zou zeker moeten kunnen, met gemak tegen de Grieken.
Ik mis Xavi bij psv
wat een slechte 2e helft zat net in het goeie vak van de wedstrijd
Mooi resultaat, nu doortrekken in Ierland en dat gaat geen makkie worden.
Ook de uitwedstrijd in Athene gaat een heksenketel worden dus we zijn er nog lang niet.
Ook de uitwedstrijd in Athene gaat een heksenketel worden dus we zijn er nog lang niet.
Ik heb ook wel genoten van Frenkie, wat kan die toch voetballen, ongrijpbaar.
Zet gewoon meerdere keren wat Grieken te kijk.
Zet gewoon meerdere keren wat Grieken te kijk.
Haha die Reijnders trekt de hand voor de mond van Lang weg. Alsof je zoveel interessants uit kraamt na zo'n wedstrijd dat niemand het mag weten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik had ooit een voetbalspelletje waarbij je de na de wedstrijd als minigame uit random phrases een persconferentie moest houden als speler.
Daar doet Van Dijk me altijd aan denken. 'De nul was heilig vandaag.' Riiiiiiiiiiiiight.....
Daar doet Van Dijk me altijd aan denken. 'De nul was heilig vandaag.' Riiiiiiiiiiiiight.....
These are my principles. If you don't like them, I have others.
New Star Soccer?Dr. Strangelove schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:49:
Ik had ooit een voetbalspelletje waarbij je de na de wedstrijd als minigame uit random phrases een persconferentie moest houden als speler.
Dat is 'em! Super leuk spelletje totdat ze het naar de kl*ten hielpen met microtransactions.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als VVD niet wat beter z'n best gaat doen dan is het moment er ook snel dat Vd Ven, of Aké, een betere vervanger is.Snowdog schreef op donderdag 7 september 2023 @ 19:32:
[...]
Wat een onzin, dan kan je net zo goed VVD en de halve defensie nooit meer selecteren want dat lijkt ook nergens op, ondanks dat we gewoon vrijwel de beste defensie in de wereld hebben, Misschien moet je even je eigen team opstellen, waarschijnlijk Almere City + Weghorst ofzo, helemaal top, maar verwacht dan niet dat iemand dat serieus neemt.
Nederland heeft het leuk gedaan gisteren. Ik had toch wel wat meer van de Grieken verwacht. Jammer dat Hartman zijn debuut niet mocht maken met een 3-0 voorsprong in minuut 80.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gaat dat niet voor vrijwel elke speler op?toolkist schreef op donderdag 7 september 2023 @ 23:58:
[...]
Als VVD niet wat beter z'n best gaat doen dan is het moment er ook snel dat Vd Ven, of Aké, een betere vervanger is.
MW die staat te dringen om de plek van DB over te nemen
WW kan vervangen worden door DM
LG door MDL
En al helemaal waar MF eigenlijk plekvulling is toch / als JB beschikbaar is.
Help me even, ik moet bij VVD aan Rutte en Yesilgöz denken...toolkist schreef op donderdag 7 september 2023 @ 23:58:
Als VVD niet wat beter z'n best gaat doen dan is het moment er ook snel dat Vd Ven, of Aké, een betere vervanger is.
Edit: Virgil van Dijk, check
[ Voor 6% gewijzigd door tweakduke op 08-09-2023 11:01 . Reden: Kom op, niet nodig. ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als er één voetballer is waar niets nuttigs uit zijn mond komt is het Noa Lang wel.Gonadan schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:47:
Haha die Reijnders trekt de hand voor de mond van Lang weg. Alsof je zoveel interessants uit kraamt na zo'n wedstrijd dat niemand het mag weten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:11
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ga namen van de voetballers niet afkorten. Ik ga echt niet nazoeken wie we bedoelen, het leest bijzonder onprettig.
Nu nog RK (Ronald Koeman) vervangen door SW (Sarina Wiegman) ofzoNapo schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 08:12:
[...]
Gaat dat niet voor vrijwel elke speler op?
MW die staat te dringen om de plek van DB over te nemen
WW kan vervangen worden door DM
LG door MDL
En al helemaal waar MF eigenlijk plekvulling is toch / als JB beschikbaar is.
En verder eens, maar de post waar ik op reageerde noemde specifiek Van Dijk en niet de rest van de spelers
Ik denk als"we" geconcentreerd blijven en inzet blijven tonen zoals gisteren, dan zouden die potjes geen probleem moeten zijn .Vlassie1980 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:43:
Gisteren was het op een paar zeer kleine dissonanten na (zoals onnodig geel pakken) een vrijwel perfect uitgevoerde wedstrijdtactiek.Harribo schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:10:
[...]
Ik denk als"we" geconcentreerd blijven en inzet blijven tonen zoals gisteren, dan zouden die potjes geen probleem moeten zijn .
Waaraan ik, zoals Scipio Africanus ooit deed ten aanzien van Carthago, plichtmatig moet parafraseren:
Overigens ben ik van mening dat Daley Blind nooit meer opgeroepen/ opgesteld zou mogen worden.
En uiteraard moet ik niet vergeten te melden de indruk te hebben gehad dat de Grieken vooral een strijdplan vurig uitvoerden: ‘opzichtig in het mes lopen’.
[ Voor 38% gewijzigd door Ramzzz op 08-09-2023 11:27 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mijn conclusie, is dat het allemaal veel beter loopt als Memphis er niet bij is.
Nou,.. als je zondag wint, plus je verslaat de Fransen (in A'dam) over een maand, dan ben je er ongeveer al, lijkt me.Vlassie1980 schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:43:
[ Voor 71% gewijzigd door Sjah op 08-09-2023 11:41 ]
Ik snap het, het is voetbal, maar ook hier geldt:Sjah schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:35:
Mijn conclusie, is dat het allemaal veel beter loopt als Memphis er niet bij is.
[...]
Nou,.. als je zondag wint, plus je verslaat de Fransen (in A'dam) over een maand, dan ben je er ongeveer al, lijkt me.
correlatie ≠ causaal verband
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Niet helemaal. Qua definitie zijn die twee niet gelijk, maar het is niet per definitie zo dat wanneer er correlatie gevonden wordt het causaal verband er niet kan zijn.Ramzzz schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 12:28:
[...]
Ik snap het, het is voetbal, maar ook hier geldt:
[...]
In dit geval zijn beiden natuurlijk overduidelijk van toepassing.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met je eens behalve dat Blind soms wel degelijk nut heeft. Wel afhankelijk van de tegenstander.Ramzzz schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:17:
[...]
Gisteren was het op een paar zeer kleine dissonanten na (zoals onnodig geel pakken) een vrijwel perfect uitgevoerde wedstrijdtactiek.
Waaraan ik, zoals Scipio Africanus ooit deed ten aanzien van Carthago, plichtmatig moet parafraseren:
Overigens ben ik van mening dat Daley Blind nooit meer opgeroepen/ opgesteld zou mogen worden.
En uiteraard moet ik niet vergeten te melden de indruk te hebben gehad dat de Grieken vooral een strijdplan vurig uitvoerden: ‘opzichtig in het mes lopen’.
De Roon maak ik mij zorgen over. Hij staat in eerste instantie ook als een verdedigende middenvelder.
De mate waarin hij er verdedigend naast zit en balverlies lijdt is groot,dat kunnen we niet gebruiken.
En dan vanwege zijn snelheid letterlijk achter de feiten dan aan loopt.
Veerman is dan slimmer en beter aan de bal ondanks dat die wrs nog trager is .
Memphis er niet bij, ik vond het beter gaan eerlijk gezegd. Concentratie bij hem laat wel eens te wensen over heb ik het idee.
Zou Memphis meer als invaller gebruiken denk ik.
Hij komt voetballend ook nog teveel terug lopen omdat hij graag mee wil doen in het spel waardoor de aanval weg is.
Btw de Fransen verslaan zie ik ons niet even doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-09-2023 13:42 ]
Ik snap het, het is voetbal, maar ook hier geldt:
correlatie ≠ causaal verband
Ik denk dat dit het enige voetbaltopic in Nederland, of beter in Europa, wat zeg ik ? In de wereld, is, waar op deze manier over voetbal wordt gediscussieerd !!Gonadan schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 13:28:
[...]
Niet helemaal. Qua definitie zijn die twee niet gelijk, maar het is niet per definitie zo dat wanneer er correlatie gevonden wordt het causaal verband er niet kan zijn.
In dit geval zijn beiden natuurlijk overduidelijk van toepassing.
garathane schreef op zondag 10 september 2023 @ 15:10:
[...]
[...]
Ik denk dat dit het enige voetbaltopic in Nederland, of beter in Europa, wat zeg ik ? In de wereld, is, waar op deze manier over voetbal wordt gediscussieerd !!
:strip_exif()/f/image/RjXQ44TIB794hlm7t0oBS1AG.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron : vi ,Koeman wijzigt opstelling op drie plaatsen: De Ligt, Malen en Wieffer starten
Opstelling Ierland: 11 mensen uit Ierland
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 10-09-2023 20:00 ]
Verrassend, Koeman anticipeert alsnog. Met Malen heel erg veel snelheid voorin, met Wieffer misschien een stabielere middenvelder dan de Roon.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Op deze manier blijft alleen Blind over om over te klagen opbouwende kritiek op te geven.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Waarom krijgt Tete nooit een kans? Blind zal prima tegen kunnen tegen de Ieren, maar tegen een sterker(e) tegenstander, komt hij gewoon te kort.
Jammer dat Micky van de Ven geen kans krijgt. Hij speelt niet bij mijn club, maar hij verdient wel eens kans in mijn ogen. Vraag mij vaak hardop af of Koeman wel kijkt? Je hoeft niet in het stadion te zitten, maar als de Vrij niet in vorm is, waarom geef je dan niet iemand anders een kans?
Jammer dat Micky van de Ven geen kans krijgt. Hij speelt niet bij mijn club, maar hij verdient wel eens kans in mijn ogen. Vraag mij vaak hardop af of Koeman wel kijkt? Je hoeft niet in het stadion te zitten, maar als de Vrij niet in vorm is, waarom geef je dan niet iemand anders een kans?
Het vervelende is dat Malen en Xavi zich elkaar in de weg kunnen gaan lopen.Quad schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:04:
Verrassend, Koeman anticipeert alsnog. Met Malen heel erg veel snelheid voorin, met Wieffer misschien een stabielere middenvelder dan de Roon.
Koeman moet echt erop hameren dat ze in positie blijven, of dat ze alleen wisselen of dat gaat.
Ik vraag me af of je wat aan snelheid zal hebben tegen die Ieren. Verdedigend wel. Daarom heb ik mijn vraagtekens bij de Ligt ook.Quad schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:04:
Als de Ligt moet opbouwen als een verkapte rechtsback gaat het vaak mis. En hij is niet snel.Tenminste, dat is nu een paar keer gebeurd.
De Ieren zullen wrs ook de bus parkeren met eventueel fysiek spel. Dan moet je óf fysiek zijn,wat we nu niet zijn voorin, óf snel kunnen samen spelen. Dat laatste gokt Koeman dan wrs op neem ik aan.
Ben benieuwd
Present!
Fijne wedstrijd
Fijne wedstrijd
Pff
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Haha ik kijk ook weer eens. Sneue bedoening hoor, eerst Flekken in de fout en vervolgens hands van pseudo vedette van Dijk
[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 10-09-2023 20:50 ]
XXXVI
Dit is dus waarom ik niet veel heb met de Nederlandse media. Schijnbaar waren we fantastisch tegen de Grieken.. die hebben één keer op goal geschoten en nog niet eens echt op doel.
Nouja, dan maar ff flink gas erop. Geen berekenend voetbal meer! :-)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Aaah... maar de westrijd duurt nog ff
Bl44t
Zo terecht, wat een ongelofelijke sukkels om zo te beginnen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maar wel prachtig voor die Ieren, wel erg makkelijk gegeven...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Begint al met domme opbouw. Hierdoor krijg je een corner tegen met dit resultaat. Ga niet kloten in de eerste fase van de wedstrijd. Kwam al in de voorbeschouwing naar voren.
Je bedoelt hoe we de wedstrijd weggeven binnen één minuut?Saturnus schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:51:
Zo die is goedkoop…
Flekken moet zo'n bal nooit zo dichtbij het doel passen op een speler.
De rest is pech
De rest is pech
Dit is geen pech.forzav schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:51:
Wat een mega goedkope pingel zeg
Toen van Dijk nog top was gebeurde hem dit niet. Dit is iets wat matige verdedigers uit de KKD overkomt.
Hij is wel goedkoop hoor, eens. Maar als topverdediger hoort dit je niet te overkomen. Hij springt ook in niemandsland.
Misschien Olij selecterenLekkerboeie86 schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:51:
Begint al met domme opbouw. Hierdoor krijg je een corner tegen met dit resultaat. Ga niet kloten in de eerste fase van de wedstrijd. Kwam al in de voorbeschouwing naar voren.
Inderdaad, Flekken.... zuchtLekkerboeie86 schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:51:
Het blijft gek, hij piekt op latere leeftijd, zowel positief als negatief.FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:53:
[...]
Dit is geen pech.
Toen van Dijk nog top was gebeurde hem dit niet. Dit is iets wat matige verdedigers uit de KKD overkomt.
Hij is wel goedkoop hoor, eens. Maar als topverdediger hoort dit je niet te overkomen. Hij springt ook in niemandsland.
Lekker begin
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lekkere open pot, nou moeten ze
Gezien het verleden, is dit wel onze favoriete tegenstander.
Ik hoopte op weer een vroege 3-0, dan kan ik op tijd naar bed..
Kerel, wat een onzin,de bal wordt paar meter van hem met snelheid van richting veranderd. Dat kan de beste overkomen.FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:53:
[...]
Dit is geen pech.
Dat lijkt mij overigens geel
Die scheidsrechter hebben we voorlopig niet mee
Nu moet je straks hier, op NUjij en VZ de reacties nog lezen na de wedstrijd..Tristan schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:55:
Voorlopig heb je nu al een aantal keer de scheids tegen
Alleen het gebeurt de beste niet. Want die komen niet in die situatie.Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:56:
[...]
Kerel, wat een onzin,de bal wordt paar meter van hem met snelheid van richting veranderd. Dat kan de beste overkomen.
Dat lijkt mij overigens geel
Die scheidsrechter hebben we voorlopig niet mee
Van Dijk staat lucht te dekken.
Topsport hé, geen FC Bal op het Dak. En dan gaat het om details.
[ Voor 15% gewijzigd door FreakNL op 10-09-2023 20:58 ]
Doe jezelf een lol en ga net als ik sowieso vroeg naar bed. Je laat deze schertsvertoning je nachtrust toch niet afpakken?Tristan schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:55:
Meen je dat? Vooral Flekken en van Dijk heb je tegen je.D-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:56:
Voorlopig heb je nu al een aantal keer de scheids tegen
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 10-09-2023 20:57 ]
XXXVI
Voor de jongeren onder ons: https://nos.nl/video/2259...rchen-dankzij-lucky-kieft
Toen we in de poulefase nog verloren van de Sovjet‐Unie
Toen we in de poulefase nog verloren van de Sovjet‐Unie
Natuurlijk wel. Alle verdedigers hebben ongelukkige momentenFreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:56:
[...]
Alleen het gebeurt de beste niet. Want die komen niet in die situatie.
Nog 85 minuten om het weer recht te trekken...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waarom speel je met Malen en ga je vervolgens hoge lange ballen spelen? Had dan Weghorst of De Jong opgesteld.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
TuurlijkFreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:56:
[...]
Dit kan elke speler overkomen
Het verschil is dat, een speler in vorm, die kan het gebeuren, maar kan het herstellen.FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:56:
[...]
VVD is na zijn Ziggo interview niet meer hetzelfde. Hij lijkt wel verdedigen te zijn vergeten. Misschien ook zijn aanvoerdersband? Ik probeer het maar te verklaren..
Dit dus. Wat een doffe ellende zeg.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:52:
[...]
Je bedoelt hoe we de wedstrijd weggeven binnen één minuut?
Elect a clown, expect a circus.
Volgende keer staat hij gewoon weer basis.FreakNL schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:53:
[...]
Dit is geen pech.
Zou hem gezien zijn vorm het afgelopen jaar gewoon laten banken.
Hebben opties genoeg
Inderdaad.D-e-n schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:57:
[...]
Natuurlijk wel. Alle verdedigers hebben ongelukkige momenten
Wieffer is dit niveau nog niet gewend lijkt het.
Al meerdere passen verkeerd. Misschien wat nerveus
Tijd zat, zo lang het maar geen wedstrijd 'op karakter' wordt.
Want d'r lopen er een paar bij in het veld die al langer met een kwetsbaar, gekneusd karakter rondlopen
Want d'r lopen er een paar bij in het veld die al langer met een kwetsbaar, gekneusd karakter rondlopen
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Wordt aardig overbluft door de tegenstander nog
Die Ieren beginnen eigenlijk precies zoals ze hadden verwacht. Nederland heeft er alleen geen antwoord op.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zei ik voor de wedstrijd al, óf je tikt de Ieren weg óf je hebt wat fysiek voorin.ph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:58:
Waarom speel je met Malen en ga je vervolgens hoge lange ballen spelen? Had dan Weghorst of De Jong opgesteld.
Beiden nu niet aanwezig
Ook onbegrijpelijk waarom Wiefer er staat, die jongen heeft een slechte seizoenstart gehad en die gooi je nu letterlijk voor de leeuwen. Er zijn zat alternatieven die die plek momenteel beter kunnen opvullen.
[ Voor 20% gewijzigd door Miki op 10-09-2023 21:02 ]
Het voelt alsof je een game de eerste keer opstart met weinig XP.. man, wat zijn we slecht.
Tja, wie kun je aanwijzen? Vind ze allemaal slecht tot nu toe. Ake, die normaal de beste is, liet zich daar ook makkelijk wegzetten.
Tja, wie kun je aanwijzen? Vind ze allemaal slecht tot nu toe. Ake, die normaal de beste is, liet zich daar ook makkelijk wegzetten.
Ze moeten niet mee in het vechtvoetbal, want die scheids gaat oranje niets cadeau geven.
Ze moeten nu vooral rustig blijven
Ze moeten nu vooral rustig blijven
Tegen de Grieken riep dat ook iemand nou goed weer een keer De jong zit niet bij de selectie man man manph4ge schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:58:
Had dan Weghorst of De Jong opgesteld.
Luuk dan voor de duidelijkheid
[ Voor 6% gewijzigd door bie100 op 10-09-2023 21:03 ]
Wat een dramatische corner. Wiefer zsm wisselen ook aub.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ok ik heb nu even genoeg wieffer gezien eigenlijk
Koeman zal dit ook zien
Koeman zal dit ook zien
De Jong? Je bedoeld die speler die steeds verder aftakelt?bie100 schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:02:
[...]
Tegen de Grieken riep dat ook iemand nou goed weer een keer De jong zit niet bij de selectie man man man
Wat kan Wieffer eigenlijk?
Wieffer ook slecht begonnen zeg
[ Voor 4% gewijzigd door Exocet op 10-09-2023 21:04 ]
Corner ook inderdaad verschrikkelijk. Eerste paal waar alle Ieren stondenPatrickC schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:03:
Wat een dramatische corner. Wiefer zsm wisselen ook aub.
Hoe krijg je het voor elkaar om de corner precies in een groep van 5 Ieren te krijgen??
En haal Wiefer eruit voor je zo met 10 man staat.
En haal Wiefer eruit voor je zo met 10 man staat.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hebben we dan nu al heimwee naar De Roon...?Harribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:03:
Koeman zal dit ook zien
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat weet je bij Koeman nooit, hij laat hem misschien gewoon staanHarribo schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:03:
Koeman zal dit ook zien
Waarom speelt de Roon niet gewoon?
Maar dat zou betekenen dat Koeman zou moeten afstappen van zijn routine en zijn bekende patronen?Miki schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:01:
Ook onbegrijpelijk waarom Wiefer er staat, die jongen heeft een slechte seizoenstart gehad en die gooi je nu letterlijk voor de leeuwen. Er zijn zat alternatieven die die plek momenteel beter kunnen opvullen.
Ik vind het heel naar dat je dit voorstelt, dit kun je Koeman niet aandoen.
Is dat geen rood?
[ Voor 5% gewijzigd door PatrickC op 10-09-2023 21:05 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wieffer had een goed seizoen afgelopen competitie in de rol als controleur naast de spelmaker. Maar deze ronde is hij hopeloos uit vorm. Dit is echt een grote fout van Koeman en zijn staf.HollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:03:
[...]
De Jong? Je bedoeld die speler die steeds verder aftakelt?
Wat kan Wieffer eigenlijk?
Nee ik bedoel de speler die er helemaal niet bij zitHollowGamer schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:03:
[...]
De Jong? Je bedoeld die speler die steeds verder aftakelt?
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!