Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het was een mooie trap, maar echt overtuigen doen ze me nog niet.Dr. Strangelove schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:06:
Nu nog eentje van Blind en dan wordt het echt gezellig hier
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Altijd al gezegd dat Koeman een topcoach is
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Inderdaad! Dit!Sjah schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:06:
Belangrijk, je moet toch niet denken aan verlies...
Dus gewoon mes tussen de tanden en nog 1 maken
Zo jammer dat Wijnaldum ook niet bij de selectie zit..Dr. Strangelove schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:06:
Nu nog eentje van Blind en dan wordt het echt gezellig hier
Staat het 1-0😂
Maar enfin de rest gaat lekker
Je kunt gelukkig al een naam wegstrepen.Deruxian schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:10:
Kom hier om te klagen over het slechte spel en Blind/Wijnaldum…
Staat het 1-0😂
Nouja, je hebt een aantal routes richting het EK. De snelste route is deze kwalificatie. Als dat niet lukt heb je nog Nations League rondes, afhankelijk van je prestaties daar heb je nog een kans.HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:10:
Dus als je deze verliest, heb je weer een andere mogelijkheid om je te kwalificeren.. schiet mij maar lek. Dacht dat dit soort potjes toch iets van spanning hadden?
nggyu nglyd
Waarschijnlijk, kebab is vele malen beter, maar goed, Yilmaz willen we voorlopig niet tegenkomen.hoevenpe schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:12:
Ben ik de enige die trek krijgt in gyros?
Pro -tip: broodje Greco in Utrechthoevenpe schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:12:
Ben ik de enige die trek krijgt in gyros?
nggyu nglyd
Nee, hij doet het erg goed, maar hij is voor mij nog geen Robben 2.0.
*knip*Quad schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:16:
Wauw zeg, Simons.
Dit is nu ook weer niet nodig.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 08-09-2023 10:27 ]
Je bedoelt omdat hij verkeerd kopt en De Roon geen tijd heeft om na te denken alles ineens weer in orde is?
Maar eerlijk is eerlijk, ik zie inzet en een drive om te scoren. Kan een stuk verzorgder maar het is leuk om te kijken.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zal het nog warm zijn? Het is vanaf hier 2u met de trein.
Mooie actie, verdient compliment, kom je daar mee..?
nggyu nglyd
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooi
Heeft er schijn van.
Edit: geldig, net aan.
[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 07-09-2023 21:21 ]
nggyu nglyd
Het was met een knipoog, want ik heb niet veel met de Roon.Gonadan schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:18:
[...]
Je bedoelt omdat hij verkeerd kopt en De Roon geen tijd heeft om na te denken alles ineens weer in orde is?
Maar eerlijk is eerlijk, ik zie inzet en een drive om te scoren. Kan een stuk verzorgder maar het is leuk om te kijken.
Voor mij is het allemaal te verdedigd en statisch. Maar helaas willen managers altijd een soort blok en dus twee CDMs op het middenveld.
Tête verdient in mijn ogen wel een kans, kan dacht ik ook op LB, en op de plek van de Roon kan wel iemand anders spelen.
Waar haal je dat? Moet volgende week nog iets eten in Utrecht.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is nog niet in de tas
Snackbar El Greco aan de Ganzenmarkt (binnenstad Utrecht). Begrip sinds jaar en dag.Gonadan schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:22:
[...]
Waar haal je dat? Moet volgende week nog iets eten in Utrecht.
Leuke wedstrijd tot nu toe, dat is ook al eens anders geweest..
Ben niet zo'n fan van Weghorst en van Blind hebben we ook niets op de linkerflank.Terranova schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:24:
De aanval staat best goed zo
nggyu nglyd
Que pasa?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
nggyu nglyd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
U zei?HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:26:
[...]
Ben niet zo'n fan van Weghorst en van Blind hebben we ook niets op de linkerflank.
Ik ben ook niet de grootste fan, maar hij zet vandaag goed druk en weet goed te kaatsen waardoor 't spel goed is.
En sowieso mooie goal nu
Ook weer zo negatiefMalfunctions schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:26:
Kan Dumfries ineens een voorzet geven?
Que pasa?
Bij Inter doet hij niet anders.
Dumfries is tot nu toe best belangrijk
Ik begin denk ik een Darthkoeman account. I remain a master strategist.
Alleen de Roon blijft risico
True, maar ik vind hem zo overschat. Het is gewoon jammer dat we geen echte spits hebben zoals vroeger. De andere zijn allemaal vals 9.Terranova schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:27:
[...]
U zei?![]()
Ik ben ook niet de grootste fan, maar hij zet vandaag goed druk en weet goed te kaatsen waardoor 't spel goed is.
En sowieso mooie goal nu
Maar hij staat er inderdaad wel, dat is waar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Doet niet anders is ook overdreven. Gemiddeld 0.6 voorzetten per wedstrijd vorig seizoen. Maar dit was een mooieHarribo schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:28:
[...]
Ook weer zo negatief
Klopt. We hebben geen top nr 9HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:29:
[...]
True, maar ik vind hem zo overschat. Het is gewoon jammer dat we geen echte spits hebben zoals vroeger. De andere zijn allemaal vals 9.
Maar hij staat er inderdaad wel, dat is waar.
Maar tegen zo'n team als Griekenland heb je volgens mij een grote sterke centrum spits nodig.
Dat heeft Koeman goed door gehad.
Was er juist niet een andere RB aangetrokken bij Inter?Harribo schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:28:
[...]
Ook weer zo negatief
nggyu nglyd
Dumfries is gewoon een hele goede speler. In NL zien we liever een type Berghuis ofzo met verfijnde techniek. In Italië kennen ze wel (of nog beter) de kracht van Dumfries.ph4ge schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:30:
Dumfries doet het gewoon heel vaak goed in Oranje, en speelt een dijk van een wedstrijd.
Deruxian schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:24:
[...]
Snackbar El Greco aan de Ganzenmarkt (binnenstad Utrecht). Begrip sinds jaar en dag.
:fill(white):strip_exif()/f/image/syqkl74mPcpVAveFfvaTIrWo.png?f=user_large)
Volgende week eens proberen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat ik zo jammer vind aan Koeman, is dat hij gewoon niet de beste opsteld.Quad schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:32:
Prima redding van Flekken.
Deze man was al beter in vorm, en op de bank zit nog zo iemand. Kwam hij met Celissen en die van Feyenoord aan..
Er zijn genoeg leuke spelers, zeker in de PL en Duitse competitie, maar altijd dezelfde die spelen.
I rest my case
De man zal wel een functie hebben
Zelfs een blind varken vindt weleens een eikel.Deruxian schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:32:
Wat betreft opstellen Weghorst; “ook een kapotte klok duidt tweemaal daags de juiste tijd aan.”
Niet zeiken over Weghorst. De man speelt met inzet en passie. Als dat goed genoeg is voor ManU, dan is hrt ook genoeg voor Oranje.
(Ok, het was niet genoeg voor ManU, maar hij werd daar ook vaak opgesteld).
nggyu nglyd
Was niet per se negatief bedoeld. Ik verbaas me er simpelweg over omdat ik hem in het NL elftal nog niet eerder een goede voorzet heb zien geven.Harribo schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:28:
[...]
Ook weer zo negatief
Verder harde werker enzo.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
De reden dat hij bij United werd opgesteld is wat mij betreft ook de reden dat hij nu mag blijven staan. Met Gakpo en Simons op de vleugels heb je spelers die veel naar binnen komen en die kunnen dus goed om Weghorst heen spelen die de bal kan vasthouden en kaatsen. En hij is bovendien belangrijk in het drukzetten.DeKever schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:35:
[...]
Zelfs een blind varken vindt weleens een eikel.
Niet zeiken over Weghorst. De man speelt met inzet en passie. Als dat goed genoeg is voor ManU, dan is hrt ook genoeg voor Oranje.
Welk wk of ek was het ook alweer? 2018 of zo?Malfunctions schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:35:
[...]
Was niet per se negatief bedoeld. Ik verbaas me er simpelweg over omdat ik hem in het NL elftal nog niet eerder een goede voorzet heb zien geven.
Die enige die scoorde en assists gaf was zo'n beetje Dumfries. Lag Oranje er al vroeg uit toen.
Maar ik vind het meer een rechtshalf dan een rechtsback. Net als Blind, ook meer half dan back.
Verdedigend is het niet altijd top
Het probleem is dat Ten Hag ook een Nederlandse trainer is, en die zien het vaak verkeerd (sorry).DeKever schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:35:
[...]
Zelfs een blind varken vindt weleens een eikel.
TH is nu ook weer zijn eigen graf aan het graven in de PL, zeker met zijn comments dat hij zo'n goed voetbal speelt. Het opstellen/halen van Weghorst pastte hier perfect bij. Zelfde nu met het halen van Amrabat, die moet nog zijn eerste wedstrijd spelen, maar vind het niet echt passen als goede genoeg voor Utd.
Zonder al teveel af te doen aan de schoonheid van de doelpunten
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 07-09-2023 21:44 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als ik het goed zie was Dumfries bij alle drie de goals betrokken. Dan speel je wat mij betreft een prima eerste helft. Maar goed, het is maar tegen Griekenland, dat is geen Spanje of Frankrijk natuurlijk...Malfunctions schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:35:
[...]
Was niet per se negatief bedoeld. Ik verbaas me er simpelweg over omdat ik hem in het NL elftal nog niet eerder een goede voorzet heb zien geven.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ben best moe, twijfel tussen slapen of uitkijken.
Wout Weghorst gewoon echt een dikke 10 voor zijn inzet en hoewel de voorzet heel mooi was, kopte hij hem ook wel netjes binnen.
Dit is al beter dan het Nederland tegen Frankrijk of Gibraltar.
TV kijken in bed?HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:58:
Ben best moe, twijfel tussen slapen of uitkijken.
Is het te saai val je vanzelf in slaap...
Hij heeft op die bal die iedereen had gescoord echt helemaal niks gedaan, kijk ook ff de verdedigende beelden terug, zo hard werkt hij niet. Je ziet wat je wil zien.Terranova schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:38:
[...]
De reden dat hij bij United werd opgesteld is wat mij betreft ook de reden dat hij nu mag blijven staan. Met Gakpo en Simons op de vleugels heb je spelers die veel naar binnen komen en die kunnen dus goed om Weghorst heen spelen die de bal kan vasthouden en kaatsen. En hij is bovendien belangrijk in het drukzetten.
Nee en minimaal twee van de assists waren per ongeluk maar we klagen er niet over als het eens mee zit. Die bal op de paal had dan weer meer verdiend bijvoorbeeld.Fiber schreef op donderdag 7 september 2023 @ 21:46:
[...]
Als ik het goed zie was Dumfries bij alle drie de goals betrokken. Dan speel je wat mij betreft een prima eerste helft. Maar goed, het is maar tegen Griekenland, dat is geen Spanje of Frankrijk natuurlijk...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
WTF?!? Blind in de basis…
Wil Koeman nou echt iedereen tegen zich in het harnas jagen?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Jij ook blijkbaar. Maar volgens jouw logica moet Weghorst blijven staan, want hij ooit gescoort, dus hij moet altijd spelenSnowdog schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:02:
[...]
Hij heeft op die bal die iedereen had gescoord echt helemaal niks gedaan, kijk ook ff de verdedigende beelden terug, zo hard werkt hij niet. Je ziet wat je wil zien.
Je wilt beweren dat Weghorst niet hard werkt?Snowdog schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:02:
[...]
Hij heeft op die bal die iedereen had gescoord echt helemaal niks gedaan, kijk ook ff de verdedigende beelden terug, zo hard werkt hij niet. Je ziet wat je wil zien.
Blind is familie van Koeman, vandaar dat die altijd speelt. Tenminste anders weet ik het ook niet meer.Ramzzz schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:08:
OK, ik had een bedrijfseevenement, en ben nu de wedstrijd van het NL-elftal aan het terugkijken.
WTF?!? Blind in de basis…
Wil Koeman nou echt iedereen tegen zich in het harnas jagen?
Achja, zelfde kan gezegd worden van de Roon, al scoorde hij eens voor de verandering.
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 07-09-2023 22:10 ]
Maakt het iets uit of iemand hard werkt?Toxic_Dreams schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:09:
[...]
Je wilt beweren dat Weghorst niet hard werkt?
Zeker mooi meegenomen, maar er zijn spelers die op 50% meer brengen dan iemand die 200% geeft. Dat is in de echte wereld ook zo.
Neuh, gaat erom dat je goals maakt die anderen niet kunnen maken, zo'n intikkertje, dat kan iedereen wel natuurlijk.Terranova schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:09:
[...]
Jij ook blijkbaar. Maar volgens jouw logica moet Weghorst blijven staan, want hij ooit gescoort, dus hij moet altijd spelen
Hij liet zijn verdedigende taken in de eerste helft ook een paar keer hangen.Toxic_Dreams schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:09:
[...]
Je wilt beweren dat Weghorst niet hard werkt?
Blind speelt vandaag best goed. Ik vond het ook een bijzondere keuze, maar hij levert wel, om Van Gaal maar eens aan te halen.HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:10:
[...]
Blind is familie van Koeman, vandaar dat die altijd speelt. Tenminste anders weet ik het ook niet meer.
Achja, zelfde kan gezegd worden van de Roon, al scoorde hij eens voor de verandering.
Als we dominant zijn heb je best veel aan Blind. Goede balaannames, goede passen, goed inzicht.DeKever schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:15:
[...]
Blind speelt vandaag best goed. Ik vond het ook een bijzondere keuze, maar hij levert wel, om Van Gaal maar eens aan te halen.
Hij is alleen traag in de sprint
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-09-2023 22:18 ]
Zo lang hij niet de basis van je verdediging is kan je hem er prima bij hebben, blijft een goede voetballer.DeKever schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:15:
[...]
Blind speelt vandaag best goed. Ik vond het ook een bijzondere keuze, maar hij levert wel, om Van Gaal maar eens aan te halen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij speelt niet slecht, maar de Grieken spelen ook niet geweldig. Zodra hij wel een snelle winger tegen zich krijgt, is het stukken minder.DeKever schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:15:
[...]
Daarnaast vind ik dat andere eens een kans verdienen. Betwijfel of een Timber, als die niet geblesseerd was geworden, ook een kans had gekregen.
Maar zo zijn er meer, als die GK er was geweest vandaag, dan had Flekken ook niet gespeeld.
Zeker waar, maar is er een beter alternatief? Het loopt mijns inziens prima zo.HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:12:
[...]
Maakt het iets uit of iemand hard werkt?
Zeker mooi meegenomen, maar er zijn spelers die op 50% meer brengen dan iemand die 200% geeft. Dat is in de echte wereld ook zo.
Hm, dat heb ik niet echt meegekregen, sowieso waren er niet veel gevaarlijke momenten vanuit de Grieken.Snowdog schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:12:
[...]
[...]
Hij liet zijn verdedigende taken in de eerste helft ook een paar keer hangen.
Absoluut, want er moet wel geleverd worden. Wij hebben geen spelers die het zonder zweten afkunnen, dus ze werken allemaal hard.HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:12:
[...]
Maakt het iets uit of iemand hard werkt?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Voor mij hoef je niet met een vaste spits te spelen. Hij heeft nu een soort Griezmann rol, veel te statisch.Toxic_Dreams schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:19:
[...]
Zeker waar, maar is er een beter alternatief? Het loopt mijns inziens prima zo.
[...]
Hm, dat heb ik niet echt meegekregen, sowieso waren er niet veel gevaarlijke momenten vanuit de Grieken.
Eens, en zeker als het al 3-0 staat. Maar daar doet Koeman simpelweg niet aan. Resultaat is het enige wat telt.HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:19:
[...]
Hij speelt niet slecht, maar de Grieken spelen ook niet geweldig. Zodra hij wel een snelle winger tegen zich krijgt, is het stukken minder.
Daarnaast vind ik dat andere eens een kans verdienen. Betwijfel of een Timber, als die niet geblesseerd was geworden, ook een kans had gekregen.
Maar zo zijn er meer, als die GK er was geweest vandaag, dan had Flekken ook niet gespeeld.
Gelukkig hebben we dat ook, goed voor het vertrouwen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat wil jij dan graag zien? Het is nu wel lekker duidelijk. Geen Depay die overal de bal komt opeisen en waarbij niemand een idee heeft wat er gaat gebeuren, maar gewoon voorspelbaar in positie.HollowGamer schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:21:
[...]
Voor mij hoef je niet met een vaste spits te spelen. Hij heeft nu een soort Griezmann rol, veel te statisch.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ben een beetje bang dat de mensen in de media hier weer veel te positief over gaan zijn.
Genoeg teams die spelen zonder echte spits, meer in een valse 9 die steeds opkomt.Gonadan schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:25:
[...]
Wat wil jij dan graag zien? Het is nu wel lekker duidelijk. Geen Depay die overal de bal komt opeisen en waarbij niemand een idee heeft wat er gaat gebeuren, maar gewoon voorspelbaar in positie.
Van Weghorst heb ik buiten zijn goal weinig gezien. Voor mij zou je dan Xavi en Lang bijvoorbeeld kunnen spelen, of zelfs iemand als Malen. Ik ben gewoon niet zo'n fan meer van de klassieke spits, zelfs een Haaland is dat niet.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Er zit geen linksback op de bank, want Frimpong heeft "straf"ph4ge schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:31:
Ik snap niet dat Blind blijft staan. Echt een dissonant, hij loopt maar te sjokken. De buit is al lang binnen, gun dan een jonge speler de ervaring en de kans om zich te laten zien.
Die zijn amper geselecteerd.ph4ge schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:31:
Ik snap niet dat Blind blijft staan. Echt een dissonant, hij loopt maar te sjokken. De buit is al lang binnen, gun dan een jonge speler de ervaring en de kans om zich te laten zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is een rechtsback. Hartman zit op de bank maar dat is niet echt een wingback.Terranova schreef op donderdag 7 september 2023 @ 22:33:
[...]
Er zit geen linksback op de bank, want Frimpong heeft "straf"
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!