Publiek is ook doder dan doods
XXXVI
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik heb medelijden met degenen die in het stadion zitten.dglavimans schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:22:
Toch blij dat ik mijn koopwoede heb ingehouden en geen kaarten heb gekocht voor dit.
Publiek is ook doder dan doods
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Naja…. Speelt….Terranova schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:25:
Oh, nederland speelt al. Erg slecht dus?
tja dat krijg je als je in een geel tenue speelt
Verwijderd
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
tja, dat is Nederland na Stekelenburg in 2010. Amper goede keepers. Bijlow is dan nog de beste van wat er is op dit momentVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:29:
Bijlow maakt trouwens tot nu toe ook geen positieve indruk. Niet dat hij grote fouten heeft gemaakt, maar onderscheidt zich ook niet.
Verwijderd
Haha. Nou Krul in 2014 had wel zijn 10 minutes of fame.Terranova schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:30:
[...]
tja, dat is Nederland na Stekelenburg in 2010. Amper goede keepers. Bijlow is dan nog de beste van wat er is op dit moment
Nou ja, één van de beste keepers van de bundesliga zit op de bank.Terranova schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:30:
[...]
tja, dat is Nederland na Stekelenburg in 2010. Amper goede keepers. Bijlow is dan nog de beste van wat er is op dit moment
Er is niet echt ‘die’ speler
Koeman zal nu wel denken het is toch Depaydglavimans schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:35:
Ding is ook een beetje wie pakt dit oranje bij de hand? Jongens als Xavi en Lang hebben potentie maar mag je eigenlijk niet verwachten dat hun ‘die’ speler zijn. Dan heb je Malen en Gakpo beide wel oke maar win je de oorlog niet mee
Je zou zeggen van Dijk, maar die krijgt z'n eigen verdediging niet eens op orde.dglavimans schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:35:
Ding is ook een beetje wie pakt dit oranje bij de hand? Jongens als Xavi en Lang hebben potentie maar mag je eigenlijk niet verwachten dat hun ‘die’ speler zijn. Dan heb je Malen en Gakpo beide wel oke maar win je de oorlog niet mee
De Ligt zal het wel moeten gaan doen dan.Ruzor schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:38:
[...]
Je zou zeggen van Dijk, maar die krijgt z'n eigen verdediging niet eens op orde.
tja die heb ik ook één keer in de drie maandenVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:32:
[...]
Haha. Nou Krul in 2014 had wel zijn 10 minutes of fame.
True.. Maar die is het idd ook niet hahaha
Pff wat bagger wordt dit weer zeg komende tijd
Zitten we naar dezelfde wedstrijd te kijken? De keeper is toch wel het laatste probleem op dit moment? Ze creëren niks en achterin geven ze enorm veel ruimte weg. Die goals waren gewoon onhoudbaar.Ruzor schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:34:
[...]
Nou ja, één van de beste keepers van de bundesliga zit op de bank.
En als je dan zelf een kansje krijgt maken ze het niet af.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mag hopen dat Koeman gewoon doorselecteert en Van Dijk, Wijnaldum en Depay eruit mietert. Dan maar even aankutten met de jonkies, maar dat zal je uiteindelijk weer beter worden.dglavimans schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:39:
[...]
True.. Maar die is het idd ook niet hahaha
Pff wat bagger wordt dit weer zeg komende tijd
Daarvan speelt er nu eentje. Maakt dus geen zak uit.Terranova schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:41:
[...]
Mag hopen dat Koeman gewoon doorselecteert en Van Dijk, Wijnaldum en Depay eruit mietert. Dan maar even aankutten met de jonkies, maar dat zal je uiteindelijk weer beter worden.
Verwijderd
Oh dat klopt, maar Depay zit er normaal gesproken wel bij. Maar het is ook niet erg als het nu slecht gaat, met de aanval zou je nog jaren mee kunnen. Hopelijk dat het gaat werken, dus wat mij betreft nog een paar keer hier mee proberen te spelen ipv weer terug te vallen op Depay.D-e-n schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:42:
[...]
Daarvan speelt er nu eentje. Maakt dus geen zak uit.
Van Gaal is hoe je het went of keert dan ook wel echt iemand waarvoor je denk ik 1000 procent alles wilt geven.. Koeman heeft dat gewoon nietVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:42:
Heb wel het idee dat Van Gaal er alles uit heeft geperst in Qatar. Het is niet veel soeps.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nou? Lang en Simons staan in't veld heNimflix schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:48:
Het zijn ook allemaal 11 ideale schoonzonen, het ontbreekt aan winnaarsmentaliteit. Niemand pakt het voortouw.
Wil zeggen Simons echt niet zo gelukkig als bij PSV maar als de andere 10 ook maar een procent van zijn inzet heeft werd het misschien iets.. Jongen blijft rennen
Daar zou ik als tegenstander niet zo voor bang zijn. Wat hebben ze nou gepresenteerd?
tja met alleen rennen win je geen wedstrijden
Ik zie Wijnaldum en Weghorst er nog wel inkomen.D-e-n schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:51:
Als Koeman ballen heeft wisselt hij De Jong en van Dijk.
Ik vond Dumfries ook niks geven. Of sta ik daar alleen in?D-e-n schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:51:
Als Koeman ballen heeft wisselt hij De Jong en van Dijk.
Je zou maar een duur kaartje hebben gekocht en dan dit voorgeschoteld krijgen.HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:52:
Wat een flut commentator, waarom zou het publiek nu niet mogen fluiten?
Dumfies, van Dijk, de Jong, etc. voor mij mogen vaste mensen ook weleens niet spelen.Spotmatic schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:52:
[...]
Ik vond Dumfries ook niks geven. Of sta ik daar alleen in?
Dit is Koeman helaas, die heeft zijn favorieten, die spelen altijd.
Meer als statement. Ze zijn toch de vaandeldragers en lieten al weten niet zo'n zin te hebben in dit potje. Koopmeiners en Botman wel vermoed ikSpotmatic schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:52:
[...]
Ik vond Dumfries ook niks geven. Of sta ik daar alleen in?
Je moet niet zo zeuren.. aldus de commentator.Ruzor schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:53:
[...]
Je zou maar een duur kaartje hebben gekocht en dan dit voorgeschoteld krijgen.
Vind hem sowieso verschrikkelijk. Doet mij denken aan Driessen, ook altijd negatief en weinig vernieuwend.
Maar bij de NOS hebben ze (ook) altijd dezelfde.
Met inzet kom je ver… Iets dat ik niet zie vandaag bij veel spelers
Verwijderd
Maar de vraag is of dat aan die verdedigers ligt, of aan al die verdedigers. Als het middenveld niet goed staat of er één zwakke schakel zit wordt de rest vaak ook onzeker. Ik heb ook Cannavaro en Ramos gekke dingen zien doen.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:57:
Je hebt dus een verdediging met topspelers uit de beste competitie ter wereld. Van Dijk (Liverpool) en Aké (Man City - CL winnaar) aangevuld met Dumfries (Inter - CL finalist) en Geertruida (Feyenoord - Kampioen NL). Niet dat het alleen aan de verdediging ligt hoor, maar je verwacht gewoon niet zoveel tegengoals bij dit soort namen.
Dat komt mede doordat ze niet ingespeeld zijn.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:57:
Je hebt dus een verdediging met topspelers uit de beste competitie ter wereld. Van Dijk (Liverpool) en Aké (Man City - CL winnaar) aangevuld met Dumfries (Inter - CL finalist) en Geertruida (Feyenoord - Kampioen NL). Niet dat het alleen aan de verdediging ligt hoor, maar je verwacht gewoon niet zoveel tegengoals bij dit soort namen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Kom je er nu pas achter?Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:42:
Heb wel het idee dat Van Gaal er alles uit heeft geperst in Qatar. Het is niet veel soeps.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Lekker koemannetje
De Jong doet het prima.HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:53:
[...]
Dumfies, van Dijk, de Jong, etc. voor mij mogen vaste mensen ook weleens niet spelen.
Dit is Koeman helaas, die heeft zijn favorieten, die spelen altijd.
Niet zo dwingend als bij Barça, maar dat ligt ook aan de spelers om hem heen.
:strip_exif()/f/image/4O4PZjUDwr3F4KBncJ6rWExo.jpg?f=fotoalbum_large)
Er worden basale fouten gemaakt en het is niet alsof andere landen vaak meer ingespeeld zijn. Sowieso is alleen Geertruida nieuw in de verdediging, de andere drie staan daar al tijden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Tja dat is Koemandglavimans schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:07:
Ow, Noa wordt alweer geslachtofferd
Lekker koemannetje
Wie wilt er ook hard lopen voor zo coach..
Laat maar snel weg zijn
Gakpo jonge……
Kijk, Bergwijn nog vergeten. Never change a winning substitute team.Ruzor schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:52:
[...]
Ik zie Wijnaldum en Weghorst er nog wel inkomen.
Verwijderd
Zonde van ieders tijd. Liever niet dus.Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:18:
Hopelijk komen we toch nog gelijk. Zou niet weten hoe, maar een penalty shootout lijkt mij nog wel een leuke afsluiting.
Wie? jeroen?Ruzor schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:22:
Volgens de commentator hebben de spelers geklaagd over het publiek in de kuip? Bizar.
Dat we na jaren altijd zulke matige commentatoren hebben vind ik echt jammer
Zou passen bij de mentaliteit van sommige spelers.Ruzor schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:22:
Volgens de commentator hebben de spelers geklaagd over het publiek in de kuip? Bizar.
Logisch toch, we staan 0-2 achter dus kunnen beter even verdedigend wisselenTerranova schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:24:
hahah wat is dit voor wissel dan
weet iemand waar die chinese reclame voor is? En wordt dit daadwerkelijk in China zo goed bekeken dat het zin heeft? Misschien omdat er op gegokt wordt maar verder kom ik niet.
Zo onzichtbaar was die dus ook.. hij zou echt wel dragend moeten zijn
dat heb ik ook altijd als Weghorst invalt hahaExocet schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:26:
Snap dat je Simons wisselt gezien de wedstrijd, maar voor Koopmeiners...
Jammer dat wij niet ons eigen 'deuntje' hebben.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tja, ik had nog nooit van Hisense gehoord, maar schijnbaar is het een vrij grote partij, die ook hier actief is.gws24 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:28:
offtopic:
weet iemand waar die chinese reclame voor is? En wordt dit daadwerkelijk in China zo goed bekeken dat het zin heeft? Misschien omdat er op gegokt wordt maar verder kom ik niet.
Verder zie je ook Qatar reclame.. het maakt de FIFA niet zo super veel uit, als het maar geld oplevert.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Huh? Hisense kom je al jaren tegen langs het veld bij grote internationale wedstrijden.HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:32:
[...]
Tja, ik had nog nooit van Hisense gehoord, maar schijnbaar is het een vrij grote partij, die ook hier actief is.
En die van Dijk is klaar.. Wat doet hij daar? Helemaal niets.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Gewoon maar gaan inzetten op 't duo De Ligt en iemand anders op links(Botman?)
[ Voor 39% gewijzigd door Terranova op 18-06-2023 16:36 ]
De Jong is al top, kijk eens een wedstrijd van Barcelona.Dwight84 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 16:35:
Ik zie echt 0 potentiële wereldtoppers. Wordt de komende jaren weer pure armoede dit.
Gakpo gaat dat denk ook wel worden
Voor de rest veel vraagtekens
Ik train J0-8 en die moet ik uitleggen dat ze druk op de bal moeten zetten en het duel aangaan, maar ik had niet verwacht dat de 'beste verdediger van de wereld' dat ook nog moet leren.
Hij zag er van de week ook al slecht uit bij die tweede van Kroatië.
[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-06-2023 16:38 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!