Gewoon linksvoor en niet zo centraal in het spel.
Ook niet vooraan bij de vrije trappen.
Gewoon meedoen, niet de grote jongen uithangen.
Linksvoor, daar hoort hij. Nergens anders.
Verliest ook veel te veel ballen
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 24-03-2023 22:42 ]
Ik bedoelde het zeker niet negatief! Hij kan weinig fout doen bij mij, want verzaakt nooit.Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:39:
[...]
Hij had ook een paar balletjes goed en versiert vrije trappen.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 24-03-2023 22:41 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vanaf komend seizoen pas dacht ik vandaag gelezen te hebben.HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:39:
Dat mocht toch niet meer wat die keeper doet?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Bijlow
Dumfries-devrij-vandijk-deligt-ake
Berghuis-dejong-wieffer
Weghorst-brobbey
Dit zou mijn opstelling zijn.
- Taylor
- Depay
- De Roon
- Klaassen
Ik vond Ake trouwens het beste van NL, deed weinig fout en had z'n tegenstander (redelijk) onder controle. Tijdens het WK speelde hij ook erg goed en nooit een slechte wedstrijd.
Hij neemt ze altijd zo? Ook als ze er in gaanExocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:40:
Waarom neemt ie geen normale aanloop?
Gewoon thuis laten… waardeloze voetballer… 1 op de 10 wedstrijden is hij geweldig.Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:40:
Over Depay.... Hij moet niet degene zijn die in de spits staat.
Gewoon linksvoor en niet zo centraal in het spel
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik denk dat zelfs met mbappe de kans op een goal groter was geweestHollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:40:
Je hebt echt helemaal niets aan hem. Laat Weghorst ofzo hem dan nemen, misschien zelfs Malen.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Gaat koeman niet doen. Depay heeft foto's van hem.silmaril8 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:41:
Hopelijk is het voor Koeman duidelijk dat de volgende spelers nooit meer basis mogen staan (of uberhaupt mogen spelen):
- Taylor
- Depay
- De Roon
- Klaassen
Ik vond Ake trouwens het beste van NL, deed weinig fout en had z'n tegenstander (redelijk) onder controle. Tijdens het WK speelde hij ook erg goed en nooit een slechte wedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oh je hebt gelijk Ake speelde mee. Als je vergeet dat een speler van Nederland mee deed in deze wedstrijd betekent het dat hij het minst slecht wassilmaril8 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:41:
Hopelijk is het voor Koeman duidelijk dat de volgende spelers nooit meer basis mogen staan (of uberhaupt mogen spelen):
- Taylor
- Depay
- De Roon
- Klaassen
Vriendjespolitiek enzo denk ik. Of gevalletjes die ken ik, die deed het eerder wel leuk. Een Wijnaldum was een nuttige speler eerder, maar na een lange blessure en een jaar niet spelen in Parijs kan je daar eigenlijk niet mee aankomen.mnarijnm schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:36:
Ik ben geen expert in voetbal of whatever. Maar wat voor nut heeft het om spelers in het veld te hebben die geen speeluren hebben gemaakt? Is hun kwaliteit dat ze (ooit) hebben gehad vele malen beter dan die wel speeluren en ritme hebben?
Dat Klaassen (wissel bij Ajax) en Blind die in München alleen maar bankt er weer bij zijn gehaald is onzin en i.m.o. kiezen voor het bekende, er zijn best alternatieven voor, die dan niet in de eredivisie spelen.
Aanvallend (een echte spits) heb je niet super veel, maar op het middenveld en ook voor de back positie heb je wel meer keuze, al moet ik (ik herhaal het maar) zeggen dat Geertruida het gewoon goed deed. Timber deed het de tweede helft ook redelijk.
Koeman kennende is dan zo weer weg ja. Oranje als tussenstadion voor een tijdje.Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:41:
koeman wacht op een goeie aanbieding van chelsea
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is te vermoeiendExocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:40:
Waarom neemt ie geen normale aanloop?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Allemaal gelul. We hebben niet beter. Klaassen lijkt me gezien zijn status bij Ajax over en uit maar we hebben niet beter.silmaril8 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:41:
- Taylor
- Depay
- De Roon
- Klaassen
Het valt me mee hoeveel hij nog goed doet met zijn beperkingen.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:40:
[...]
Ik bedoelde het zeker niet negatief! Hij kan weinig fout doen bij mij, want verzaakt nooit.
Wel makkelijk zeggen nadat de strafschop genomen is.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:42:
Het ergste was dat ik het zag aankomen dat Depay die penalty ging verpesten...
nggyu nglyd
Verwijderd
Die gifbeker mag een keer leeg hoor.
Moet je eens fan van PSV zijn.....Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:43:
Ik krijg echt een teringhekel aan voetbal. Dramaseizoen voor Ajax, WK met die verschrikkelijke wedstrijd tegen Argentinië en het Koeman-era begint ook weer lekker.
Miss even PEC Zwolle supporter worden tot einde seizoen?Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:43:
Ik krijg echt een teringhekel aan voetbal. Dramaseizoen voor Ajax, WK met die verschrikkelijke wedstrijd tegen Argentinië en het Koeman-era begint ook weer lekker.
nggyu nglyd
Met de verdedig was an sich niets mis. Het middenveld stond gewoon niet. Maar juist daar is de spoeling dun. We hebben niet veel beter. Schouten, Gravenberch? Win je nog steeds niet.jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:42:
[...]
maar op het middenveld en ook voor de back positie heb je wel meer keuze, al moet ik (ik herhaal het maar) zeggen dat Geertruida het gewoon goed deed. Timber deed het de tweede helft ook redelijk.
Mag ook wel tegen GibraltarGrindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:44:
ach volgende pot zijn we weer compleet, dan zal het een stuk beter gaan, had dit debakel echt wel verwacht, 4-0 valt me nog mee
Depay linksvoor. Verder nergens anders. Te weinig rendement en teveel risicoPatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:41:
[...]
Gewoon thuis laten… waardeloze voetballer… 1 op de 10 wedstrijden is hij geweldig.
Zag hem een paar keer makkelijk zijn man aan de zijlijn voorbij komen. Dan hebben we wat aan hem.
Anders niet.
En gewoon wisselen als hij op die positie niet rendeert.
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 24-03-2023 22:45 ]
Marco van Basten zou er ook wel wat van vinden denk ik. Hij had bij het WK groot gelijk met zijn kritiek op van Dijk.Nimflix schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:44:
Wat een lul verhaal van van dijk...
Zeker, maar ik lieg niet.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:42:
[...]
Wel makkelijk zeggen nadat de strafschop genomen is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hoezo? Je bent nog op adem aan het komen en dan "geef even een gegronde analyse van vanavond en de toekomst"Nimflix schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:44:
Altijd die triggerende opmerkingen en vragen. Ik vind m juist over het algemeen heel nuchter en reeel in deze interviews.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Heb jij ooit een goed, analytisch interview met een speler gezien na de wedstrijd?Nimflix schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:44:
Al verlies je .. Wout draagt bij aan een positieve stemmingMosin schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:40:
Geef 'm dan aan Woutje... Die kerel werkt zich tenminste helemaal uit de naad
Je hebt toch ook spelers in het buitenland die wel spelen, waarom blijf je spelers erbij halen zonder ritme, die juist niet meer voetballen en op de bank zitten.D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:42:
[...]
Allemaal gelul. We hebben niet beter. Klaassen lijkt me gezien zijn status bij Ajax over en uit maar we hebben niet beter.
Of ze beter zijn dan Klaassen weet ik niet veel slechte (die bal naar Geertruida....) Zal het ook niet zijn en dan heb je in elk geval iemand die wedstrijd ritme heeft ipv invalbeurtjes en op trainingen.
Dan trekt hij toch wel steeds naar binnen.Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:45:
[...]
Depay linksvoor. Verder nergens anders. Te weinig rendement en teveel risico
Zag hem een paar keer makkelijk zijn man aan de zijlijn voorbij komen. Dan hebben we wat aan hem.
Anders niet.
En gewoon wisselen als hij op die positie niet rendeert.
Verwijderd
Als je thuis van Feyenoord verliest (dat is normaal een zekerheidje), dan weet je dat het duistere tijden zijn.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:44:
[...]
Miss even PEC Zwolle supporter worden tot einde seizoen?
Gelul. Tuurlijk hebben we wel beter. Alleen vanwege blessures (en een domme Koeman) stonden Klaassen, Taylor en De Roon vandaag in het veld. Koopmeiners, Clasie, Frenkie de Jong, Wijnaldum (denk nog steeds wel dat ie beter kan worden als ie meer gaat spelen), Wiefer zijn allemaal spelers die voor die 3 komen.D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:42:
Allemaal gelul. We hebben niet beter. Klaassen lijkt me gezien zijn status bij Ajax over en uit maar we hebben niet beter.
En Depay....tja....ik denk dat hij zelfs als invaller niet meer bruikbaar is. Ik begrijp ook totaal niet dat Koeman (en Van Gaal...) zo veel vertrouwen in hem heeft.
dit, wij psv'er hebben het al jaaaaaaaaaaren zwaar met dat kutvoetball wat ze vertonen
ik ben sindsdien dan ook erg goed geworden in cynische opmerkingen maken en azijnpissen
toch nog iets positiefs aan over gehouden dan...
Ik denk dat we allemaal dit wel voelden aankomen.
nggyu nglyd
De trein door de Kanaaltunnel?Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:41:
koeman wacht op een goeie aanbieding van chelsea
Je zag het toch al door zijn aanloop? Verder was hij ook afwezig vandaag, letterlijk en figuurlijk.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:42:
[...]
Wel makkelijk zeggen nadat de strafschop genomen is.
Ik wil niet weten wat v Basten zelf heeft gezegd toen er verloren werd van Duitsland in 1990 of van Denemarken in 1992Ruzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:45:
[...]
Heb jij ooit een goed, analytisch interview met een speler gezien na de wedstrijd?
Ik heb Wout 1x ontmoet, gewoon een nette en fatsoenlijke gozer. Daarnaast ben ik meer fan van kerels die zich helemaal kapot werken, dan fancy panna akka 3000 voetballertjesHarribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:46:
[...]
Al verlies je .. Wout draagt bij aan een positieve stemming
Schouten, verder kom ik nietjbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:46:
[...]
Je hebt toch ook spelers in het buitenland die wel spelen, waarom blijf je spelers erbij halen zonder ritme, die juist niet meer voetballen en op de bank zitten.
Dan is hij gevaarlijker. Als hij komt.
In de as moet je hem niet hebben, teveel balverlies.
Wijnaldum? Waarom zit er er uberhaubt bij? Totaal geen ritme.silmaril8 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:46:
[...]
Gelul. Tuurlijk hebben we wel beter. Alleen vanwege blessures (en een domme Koeman) stonden Klaassen, Taylor en De Roon vandaag in het veld. Koopmeiners, Clasie, Frenkie de Jong, Wijnaldum (denk nog steeds wel dat ie beter kan worden als ie meer gaat spelen), Wiefer zijn allemaal spelers die voor die 3 komen.
En Depay....tja....ik denk dat hij zelfs als invaller niet meer bruikbaar is. Ik begrijp ook totaal niet dat Koeman (en Van Gaal...) zo veel vertrouwen in hem heeft.
En waarom Wiefer? Zeker talentvol, maar om hem nu al in de basis te zetten.
Koopmeiners, het WK niet gezien?
/s.HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:47:
[...]
Je zag het toch al door zijn aanloop? Verder was hij ook afwezig vandaag, letterlijk en figuurlijk.
nggyu nglyd
was altijd wel fan van depay maar dat is alweer lang geleden , hij kan nu voortaan beter gaan rappen, dat kan ie " beter" dan voetballenMosin schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:48:
[...]
Ik heb Wout 1x ontmoet, gewoon een nette en fatsoenlijke gozer. Daarnaast ben ik meer fan van kerels die zich helemaal kapot werken, dan fancy panna akka 3000 voetballertjes
Ja hoor. Berghuis, en Kokçu geven vaak een goed beeld van de wedstrijd. Het kan zeker wel.Ruzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:45:
[...]
Heb jij ooit een goed, analytisch interview met een speler gezien na de wedstrijd?
Maar van Dijk wilde gewoon niet meteen zeggen dat het middenveld KUDT speelde, en dat Memphis dramatisch voetbalde. Waardoor er niet tegenop te verdedigen is. Oh ja en “ik zag niet helemaal wat er bij 2-0 gebeurde” is “keeper maakte een kudt fout”.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Koopmeiners zijn eerste goede interland moet ook nog komen volgens mij. En Clasie waait weg bij dit Franse middenveld.silmaril8 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:46:
[...]
Gelul. Tuurlijk hebben we wel beter. Alleen vanwege blessures (en een domme Koeman) stonden Klaassen, Taylor en De Roon vandaag in het veld. Koopmeiners, Clasie, Frenkie de Jong, Wijnaldum (denk nog steeds wel dat ie beter kan worden als ie meer gaat spelen), Wiefer zijn allemaal spelers die voor die 3 komen.
Alleen De Jong misten we echt.
Omdat hij altijd geleverd heeft. Nu heel Oranje niet levert ga je niet de speler die dat al wel eens heeft gedaan uit de selectie gooien. Zou beetje dom zijnEn Depay....tja....ik denk dat hij zelfs als invaller niet meer bruikbaar is. Ik begrijp ook totaal niet dat Koeman (en Van Gaal...) zo veel vertrouwen in hem heeft.
Die gozer kan het allebei niet, maar zou iemand dat tegen hem durven te zeggen? Deze jongetjes hebben waarschijnlijk alleen maar ''ja'' knikker vriendjes om zich heen.Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:50:
[...]
was altijd wel fan van depay maar dat is alweer lang geleden , hij kan nu voortaan beter gaan rappen, dat kan ie " beter" dan voetballen
Edit: Toen hij in zijn vroege jaren speelde, vond ik het ook een grappige speler. Toen 'ie naar de PL ging en zo'n opgepompt lichaam kreeg leek hij meer op een zeeschip. Zonde van zijn snelheid en techniek.
[ Voor 19% gewijzigd door Mosin op 24-03-2023 22:58 ]
Dat lijkt me ook niet handig. Daar zijn kleedkamers voorOMX2000 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:51:
[...]
Maar van Dijk wilde gewoon niet meteen zeggen dat het middenveld KUDT speelde, en dat Memphis dramatisch voetbalde. Waardoor er niet tegenop te verdedigen is. Oh ja en “ik zag niet helemaal wat er bij 2-0 gebeurde” is “keeper maakte een kudt fout”.
Wiefer heeft niet gespeeld. En ik durf wel te stellen dat die vandaag beter dan de Roon of Taylor had gespeeld.Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:49:
[...]
Wijnaldum? Waarom zit er er uberhaubt bij? Totaal geen ritme.
En waarom Wiefer? Zeker talentvol, maar om hem nu al in de basis te zetten.
Koopmeiners, het WK niet gezien?
Wijnaldum heeft ie alleen opgesteld vanwege ervaring.
Dat klopt! Maar dat van Dijk geen goed commentaar geeft is daarom. Hij kan niet alles zeggen, want dan moet ie teamgenoten af gaan vallen.D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:53:
[...]
Dat lijkt me ook niet handig. Daar zijn kleedkamers voor
Je hebt bijvoorbeeld bij Toulouse (wáar Dallinga speelt) een paar op het middenveld lopen , die meer minuten maken dan Klaassen. Maar als je veel volgt (ik moet zelf ook zoeken) zijn er wel meer.
Zeker als je begint over balverlies, 20 keer deze wedstrijd!PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:58:
Van der Vaart en van Hooijdonk hebben het nooit over Depay…
Vreemd dat de penalty ook (nog) niet ter sprake komt.PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:58:
Van der Vaart en van Hooijdonk hebben het nooit over Depay…
Depay was niet best vandaag , maar er is niks anders.
Ja, hoort bij de wedstrijd, wat een gelul is dat. Van zo'n ervaren speler mag je echt wel wat meer verwachten. Slechte vrij trappen (één goede), slechte hoekschoppen, balverlies, beroerde penalty.PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:02:
Het komt er heel moeilijk uit die kritiek op Depay… het was gewoon DRAMA heren!
Brubby.upschur schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:03:
Welke ajax speler wil je dan in de spits hebben?
Onder andere Van Boomen toch? Van mij zo'n speler best een uitnodiging krijgen.jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:00:
[...]
Je hebt bijvoorbeeld bij Toulouse (wáar Dallinga speelt) een paar op het middenveld lopen , die meer minuten maken dan Klaassen. Maar als je veel volgt (ik moet zelf ook zoeken) zijn er wel meer.
Je mist Gakpo, en misschien ook Bergwijn. En verder zie ik het ook ff nie.upschur schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:03:
Welke ajax speler wil je dan in de spits hebben?
Ach, die jongen staat voor het eerst in de basis en wil natuurlijk niet direct het hele elftal afbranden.Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:05:
Simons is niet echt van de scherpe analyses, een hoop cliches.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:41
Er is geen goede mix van oudere spelers die of nooit bij de echte top van Europa hebben gespeeld en aan het eind van hun carrière zijn.
Dan heb je jongere spelers waar je ook nog niet meer van kan verwachten. Die zouden moeten leren nu bij het Nederlands elftal van de oudere ervaren spelers, maar ja die zijn dan deels uitgevallen.
En wie heb je dan eigenlijk als echte top die het zouden moeten doen? De Ligt, Frenkie de Jong, van Dijk en eventueel Depay als je die meerekent. Weghorst zou ook meer kunnen brengen.
Maar al die spelers brengen het niet of spelen niet lekker samen en dan nog heb je eigenlijk te weinig kwaliteit als je dat tegenover een elftal als Frankrijk zet.
We zijn al enkele jaren nu met deze laatstgenoemde spelers aan het schuiven in verschillende systemen etc. Het is gewoon niet goed genoeg, op het WK uitgeschakeld na de groepsfase en nu werd het verschil ook even pijnlijk neergezet.
Nee, aan balverlies waar het never nooit magcarpebios schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:08:
Koeman vond het niet aan Koeman liggen, mooi!
Dan vind ik misschien Wijnaldum een beter voorbeeld van iemand die nog niet hoort te spelen, die is net 2 wedstrijden terug van een maandenlange blessure en wordt nu al meteen weer belangrijk gemaakt door hem op 10 te zetten zoals hij ook de vorige keer dat Koeman bondscoach was wou. Terwijl hij juist zijn beste jaren bij Liverpool als ondersteunende box-to-box nummer 8 had. Vind niet eens dat je dit Wijnaldum aan kan rekenen want voetballers hebben altijd wel beetje ego'tje en willen ze op de belangrijkste positie staan, maar dit is echt Koeman die vast zit in het verleden.jbdeiman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:46:
[...]
Je hebt toch ook spelers in het buitenland die wel spelen, waarom blijf je spelers erbij halen zonder ritme, die juist niet meer voetballen en op de bank zitten.
Of ze beter zijn dan Klaassen weet ik niet veel slechte (die bal naar Geertruida....) Zal het ook niet zijn en dan heb je in elk geval iemand die wedstrijd ritme heeft ipv invalbeurtjes en op trainingen.
Met de huidige beschikbare spelers had ik zo gespeeld:
Flekken
Dezelfde verdediging
De Roon - Wijnaldum
Berghuis
Simons - Weghorst - Memphis
Laat me een ballendrager bij bayern inbrengen.
Precies dit, snap niet dat hier zo dramatisch over gedaan wordt. Frankrijk heeft gewoon het beste team van de wereld, op basis waarvan zou NL daar niet weggespeeld worden met een gehavend elftal of zelfs kans maken op een resultaat? Dat zou alleen kunnen als de Fransen er extreem gemakkelijk over gedacht hadden. Niet realistisch bij de eerste wedstrijd als finalist van het WK voor het thuispubliek. Vrij arrogant geredeneerd van de heren analytici en journalisten als je het mij vraagt.Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:44:
ach volgende pot zijn we weer compleet, dan zal het een stuk beter gaan, had dit debakel echt wel verwacht, 4-0 valt me nog mee
GG
Totale fout van meneer koeman! was onder van gaal niet gebeurd.
verder boeiend eerste 2 gaan door toch? Frankrijk was toch al top fav. voor poule winst!
[ Voor 45% gewijzigd door milotic op 24-03-2023 23:16 ]
Een Wieffer ga je toch niet bij die stand tegen deze tegenstander inbrengen voor zijn debuut in het Nederlands elftal? Je kan in korte tijd bijna nooit echt iets goeds doen als het hele team niet loopt, waardoor je voor hem die ervaring/herinnering beetje verpest plus dat hij mogelijk onterecht negatieve beoordelingen krijgt. Snap op zich wel dat hij voor bijvoorbeeld maandag wordt gespaard als hij ook al wat pijntjes had.upschur schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:10:
Hey ik heb 23 jarig talent die een topseizoen speelt bij de nr 1 van Nederland.
Dat die bij het nederlands elftal zit is me al een raadsel maar das zelfde met die keeper uit ODW!
Hoezo is dat een totale fout? Met 5-3-2 had Mbappé er ook wel 2 ingelegd hoor, tegen dit Nederland. En uiteindelijk denkt Koeman er meer uit te halen met 4-3-3. Dit verlies was al ingecalculeerd zoals je zelf eigenlijk ook al zegt.milotic schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:15:
je mist spelers en je gaat 4-3-3 spelen tegen een absoluut top team, das vragen om problemen.
GG
Totale fout van meneer koeman! was onder van gaal niet gebeurd.
verder boeiend eerste 2 gaan door toch? Frankrijk was toch al top fav. voor poule winst!
met 5 man achterin was het geen 4-0 geworden, maar goed we missen kwaliteit geen schande opzich de manier waarop tjah daar heb ik me twijfels over.Jean-Bob schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:26:
[...]
Hoezo is dat een totale fout? Met 5-3-2 had Mbappé er ook wel 2 ingelegd hoor, tegen dit Nederland. En uiteindelijk denkt Koeman er meer uit te halen met 4-3-3. Dit verlies was al ingecalculeerd zoals je zelf eigenlijk ook al zegt.
Inderdaad. Weet iedereen het debuut van de Ligt nog? Onder Blind volgens mij. Uiteindelijk gelukkig wel goedgekomen.Pompi schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:15:
[...]
Een Wieffer ga je toch niet bij die stand tegen deze tegenstander inbrengen voor zijn debuut in het Nederlands elftal? Je kan in korte tijd bijna nooit echt iets goeds doen als het hele team niet loopt, waardoor je voor hem die ervaring/herinnering beetje verpest plus dat hij mogelijk onterecht negatieve beoordelingen krijgt. Snap op zich wel dat hij voor bijvoorbeeld maandag wordt gespaard als hij ook al wat pijntjes had.
Vergeten en verder gaan. Kwalificatie kan makkelijk.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
1-0, 2-0 of 4-0 maakt wmb in deze context geen reet uit, Frankrijk wint deze poule toch wel. Als het nou 8-0 was geworden dan was het wat anders. Ik vind dit qua uitslag echt geen complete afgang tegen dit Frankrijk, zoals het nu wel overal wordt afgeschilderd. Imho doe je dan de tegenstander tekort. Die 4-2 tegen Turkije van twee jaar geleden, dat was een afgang.milotic schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:28:
[...]
met 5 man achterin was het geen 4-0 geworden, maar goed we missen kwaliteit geen schande opzich de manier waarop tjah daar heb ik me twijfels over.
[ Voor 8% gewijzigd door Jean-Bob op 24-03-2023 23:37 ]
Wat een onzin, niet dat ik Wieffer niet had willen zien maar Blind viel goed in. Speelde de ballen snel en op de goede snelheid naar de goede kleur en dan ook nog vooruit in tegenstelling tot Taylor en de Roon.upschur schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:10:
Hey ik heb 23 jarig talent die een topseizoen speelt bij de nr 1 van Nederland.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Boeiend ben vitesse supporter kijk altijd na ellende
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!