Maar kan hij ook rappen?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Yes, die bedoel ik. Geen idee of hij is geselecteerd, zo goed volg ik het allemaal niet.
Weghorst is wel echt een irritante speler, pff. Wat het heeft het ook voor een zin, je staat achter.
Vanavond hoop geleerd .
Jasper gaat hem ook niet worden, taylor ook niet .
Berghuis hoort hier niet meer thuis en simons moet je gewoon plek voor maken.
En waar hebben ze die blind weer ineens vandaan gehaald?
En waar is wieffers?
Ik denk het wel. Natuurlijk nog niet de staat van dienst van Memphis, maar wel de attitude en dito uitstraling.
Ik vind het maar vervelende manieren. Wat voegt het nu toe?
Hebben we ooit in Oranje zo'n slecht middenveld gehad?
Berghuis was een van de betere in de eerste helft.upschur schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:26:
We kunnen helaas als Nederland geen 5 starters missen.
Vanavond hoop geleerd .
En waar is wieffers?
En waarom Wieffer? Doe dat maar tegen Gibraltar, geen goed moment om het debuut te maken.
Maar juist dan toch? Om ze een beetje op te naaien en wellicht uit de concentratie te brengen.HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:26:
[...]
Weghorst is wel echt een irritante speler, pff. Wat het heeft het ook voor een zin, je staat achter.
Er zal vast wel eens een combinatie van De Roon, Wijnaldum en Koopmeiners zijn geweestHarribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:27:
Tja met middenveld de Roon, Taylor, Wijnaldum
Hebben we ooit in Oranje zo'n slecht middenveld gehad?
Ja, ik had ook eindelijk gehoopt dat we zouden doorselecteren. Vind dat andere een kans verdienen.upschur schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:26:
We kunnen helaas als Nederland geen 5 starters missen.
Vanavond hoop geleerd .
En waar is wieffers?
Koopmeiners is ook niet geweldig maar beter dan deze 3Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:28:
[...]
Er zal vast wel eens een combinatie van De Roon, Wijnaldum en Koopmeiners zijn geweest
Omdat dat ook onderdeel is van psychologische oorlogvoering. Van mij mag het, als de rest maar 10% van de pit, fanatisme en trots om voor NL elftal te spelen had van Weghorst stond het geheel nog beter.HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:27:
[...]
Ik vind het maar vervelende manieren. Wat voegt het nu toe?
Ja, ik ben fan van Wout.
nggyu nglyd
Mag ik het nummer van jouw dealer?jaapstobbe schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:28:
Net op m'n zolderkamer ineens een flits en electriciteit en een bol van licht. En daar was hij - mijzelf uit de toekomst. Hij zei: "niet wegzappen hoor, het wordt nog 3-4!". En poef weg was hij.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het rare is dat hij geen slechte speler is, maar in Oranje werkt 't gewoon nietHarribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:29:
[...]
Koopmeiners is ook niet geweldig maar beter dan deze 3
Dat inderdaadTerranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:29:
[...]
Het rare is dat hij geen slechte speler is, maar in Oranje werkt 't gewoon niet
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja hier is het nummer, kort samengevat: 2
Heb jij dat nodig?
nggyu nglyd
Lol!jaapstobbe schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:30:
[...]
Ja hier is het nummer, kort samengevat: 2
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
True! [pakt zijn haldol weer]
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
nggyu nglyd
Inderdaad, prachtige assist van hemcarpebios schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:32:
Grote meneer is het. Wat een voetballer.
Wat een held
En Grueter heeft de diagnose al gesteld dat ‘ie er een paar weken uit is. Wat een slap gelul zeg, laten we vooral hopen dat het meevalt.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:31:
Feyenoord supporters die een hekel aan interland hebben in 123..
Schelden en christen unie?Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:32:
Tering, val die Mbappe dan gewoon aan ipv het afwachtende.
Voor de fotocarpebios schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:33:
Waarom gaat onze keeper daar zo naar de grond, 5 meter van de bal?
Ik ook. De energie die hij brengt is niet geacteerd.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:29:
[...]
Omdat dat ook onderdeel is van psychologische oorlogvoering. Van mij mag het, als de rest maar 10% van de pit, fanatisme en trots om voor NL elftal te spelen had van Weghorst stond het geheel nog beter.
Ja, ik ben fan van Wout.
Ik ben geen Feyenoorder, maar ik haat ook interland voetbal.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:31:
Geef mij maar gewoon de PL, Eredivisie en KKD.
Haha, ik hap wel. Dit is voor Feyenoord wel echt een grote sterkhouder die weg zou vallen, maar eerst de blessure maar afwachten.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:31:
En toch ook duidelijk, Geertruida eruit en Mbappe scoort binnen een minuut zijn gewoon 3 man die hem niet aan willen pakken. Deed Geertruida dan een stuk beter.
Ja, dit was echt een blunder van Cilissen, totaal niet van Depay of de verdediging.carpebios schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:33:
Waarom gaat onze keeper daar zo naar de grond, 5 meter van de bal?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gruter probeert van alles sensatie te maken met z'n geschreeuw. Ik vind hem echt waardeloos.PrinsPils schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:33:
[...]
En Grueter heeft de diagnose al gesteld dat ‘ie er een paar weken uit is. Wat een slap gelul zeg, laten we vooral hopen dat het meevalt.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Lezen....kan o zo lastig zijn voor mensenRuzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:34:
[...]
Ja, dit was echt een blunder van Cilissen, totaal niet van Depay of de verdediging.
Je hebt zelf wel gevoetbald toch hoop ik?Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:32:
Tering, val die Mbappe dan gewoon aan ipv het afwachtende.
Willen en kunnen zit wel een verschil tussen. Die man is verschrikkelijk snel en technisch zeer begaafd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
U zei?m0nk schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:34:
Blind beste man op het veld. En dat is geen grap..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Mwah, Depay neemt de vrije trappen nog beter dan Blind hoor.m0nk schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:34:
Blind beste man op het veld. En dat is geen grap..
Ja ik beken m'n zonde wel na deze daad.
Ik snap niet dat je zo'n speler gewoon niet onderuit probeert te halen, je ziet dat hij zoekende is.
Soms moet je de bal gewoon fanatiek aanvallen, en als je pech hebt neem je de speler mee met een vrije trap tegen, maar beter dan zo'n grote kans wat een goal wordt.
nggyu nglyd
Dat doen die Fransen nooit toch?PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:34:
Frankrijk hoefde zich niet eens echt in te spannen voor deze 4-0
Haha gejinxt 🤣
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Er valt niks door te selecterenNimflix schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:35:
Koeman moet doorselecteren met de Depay, wijnaldum en blind gaan we het niet mee redden..
[ Voor 28% gewijzigd door jaapstobbe op 24-03-2023 22:37 ]
WAT EEN KEEPER!jaapstobbe schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:36:
KLASSE CILLESEN!!!!!
Nee, maar die spelers zitten thuis al de hele dag op het toilet na het eten van kip kerriemnarijnm schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:36:
Ik ben geen expert in voetbal of whatever. Maar wat voor nut heeft het om spelers in het veld te hebben die geen speeluren hebben gemaakt? Is hun kwaliteit dat ze (ooit) hebben gehad vele malen beter dan die wel speeluren en ritme hebben?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Dat doen ze toch altijd. Dat was toch ook de kritiek?HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:37:
Het ergste vind ik nog dat die Fransen zich zo inhouden. Ze hebben zoveel aanvallende goede spelers, maar voetballen als een Serie A club (al zijn die ook meer aanvallend tegenwoordig).
Ik zou het ook in mijn broek doen moest ik weten dat ik tegen dit Frankrijk moest spelen.GermanPivo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:37:
[...]
Nee, maar die spelers zitten thuis al de hele dag op het toilet na het eten van kip kerrie
Ik denk dat dit juist de redding van NL is, waardoor het 'slechts' 4-x wordHollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:37:
Het ergste vind ik nog dat die Fransen zich zo inhouden. Ze hebben zoveel aanvallende goede spelers, maar voetballen als een Serie A club (al zijn die ook meer aanvallend tegenwoordig).
Ach, van mij mag je hoorQuad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:35:
[...]
Ja ik beken m'n zonde wel na deze daad.
Ik snap niet dat je zo'n speler gewoon niet onderuit probeert te halen, je ziet dat hij zoekende is.
Soms moet je de bal gewoon fanatiek aanvallen, en als je pech hebt neem je de speler mee met een vrije trap tegen, maar beter dan zo'n grote kans wat een goal wordt.
Het hoeft inderdaad niet altijd op de nette manier, maar ja..
nggyu nglyd
Er is prima door te selecteren. Misschien wat weinig spitsen, maar met Depay gaat het ook niet beter worden. Kan je maar beter gewoon voor de jeugd gaan en hopen dat het goed komt.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Was niet helemaal fit volgens Koemanupschur schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:37:
Waarom blind en geen wieffers?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat zien we volgende week!silmaril8 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:38:
LOL penalty laatste minuut. Wie gaat hem nemen...
nggyu nglyd
Hij had ook een paar balletjes goed en versiert vrije trappen.Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:38:
Doet Wout toch iets goed, go Wout.
[ Voor 80% gewijzigd door carpebios op 24-03-2023 22:40 ]
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!