[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 69 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:04
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:33:
[...]

Omdat het 3 blunders zijn geweest. Niet het falen van het hele team
Zo kan je het ook bekijken. We spelen prima. We staan alleen 3-0 achter, maar dat had niet gehoeven als we geen fouten hadden gemaakt.

De 2-0 was lelijk, maar de 3-0 was slim en de 1-0 gewoon scherp. Frankrijk was veel beter.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:41

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:35:
Als de Franse gewoon aanvallend voetbal zouden spelen, dan hadden ze hier al met 5-0 voorgestaan.

In weet niet of het tactiek is, maar erg aanvallend is het niet.
Dat is hun spel eenmaal niet, dodelijk in de kansen die zich voordoen :)
Als je een betere bezetting had met meer controle op het middenveld en niet van die domme fouten maakt, dan krijg je al veel meer kans tegen ze.

Tweakers Discord

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:32:
Sinds de farce met de grote woorden voor het WK en de uiteindelijke laffe daden tijdens het WK, ben ik redelijk afgehaakt op het NL elftal. Ik zal niet zeggen dat het karma ofzo is, maar het lijkt erop dat ik per ongeluk op het juiste moment een hekel heb gekregen aan oranje :+
Ik heb meer een hekel aan de maniertjes en dat soort dingen.
Heb niets persoonlijks tegen hem, maar Depay zie ik dan heel erg laks een vrije trap nemen.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
PWM schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:32:
Sinds de farce met de grote woorden voor het WK en de uiteindelijke laffe daden tijdens het WK, ben ik redelijk afgehaakt op het NL elftal. Ik zal niet zeggen dat het karma ofzo is, maar het lijkt erop dat ik per ongeluk op het juiste moment een hekel heb gekregen aan oranje :+
Het wel eens goed voor het Nederlands voetbal als we écht even met beide benen op de grond komen te staan. Misschien brengt dat ook wat structurele verbeteringen voor de toekomst.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ernemmer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:35:
[...]

Hoeveel schoten op doel hebben we gecreëerd? Het is dus gewoon de schuld van het hele team.
5 schoten, 2 op doel. Frankrijk 7 schoten, 4 op doel.
Zo veel scheelt dat niet

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:39

gws24

Thinking is hard!

HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:35:
Als de Franse gewoon aanvallend voetbal zouden spelen, dan hadden ze hier al met 5-0 voorgestaan.

In weet niet of het tactiek is, maar erg aanvallend is het niet.
Tactiek die Frankrijk altijd hanteert, laat de tegenstander lekker de bal hebben en denken dat ze goed bezig zijn. Dan scoren wij ( frankrijk dus) wel als we even gas geven.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:37:
[...]

Zo veel scheelt dat niet
Scoringspercentage zit wel flink verschil in :D

[ Voor 28% gewijzigd door Ernemmer op 24-03-2023 21:39 ]

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
gws24 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:37:
[...]
Tactiek die Frankrijk altijd hanteert, laat de tegenstander lekker de bal hebben en denken dat ze goed bezig zijn. Dan scoren wij ( frankrijk dus) wel als we even gas geven.
Dit Franse elftal speelt op max 75% en nog lopen ze compleet over het naïeve NL elftal heen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
DeKever schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:36:
[...]

Zo kan je het ook bekijken. We spelen prima. We staan alleen 3-0 achter, maar dat had niet gehoeven als we geen fouten hadden gemaakt.

De 2-0 was lelijk, maar de 3-0 was slim en de 1-0 gewoon scherp. Frankrijk was veel beter.
Spelen zeker niet prima, gewoon slecht. Maar gemiddeld een 7+ tegen gemiddeld een 6 is genoeg om 3-0 achter te komen

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

*knip*
Flamebaits laten we aub.

[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 24-03-2023 21:53 ]

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:16
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:09:
[...]

Oh, jij zou Rijkaard en Bergkamp opstellen? Oh wacht...
Lekker cynisch weer, wat zijn ze goed he :o

Straks tegen een laagvlieger een penalty binnenschieten, vingertjes in de oren en dan kan de topscorer allertijden statistiek weer worden afgestoft.

XXXVI

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
wijze man die van der Vaart

• Exocet
  • Niet online
Waarom verdedigen ze Geertruida wat betreft het verkeerd instappen? Dat was gewoon een enorme fout.

• Terranova
Uhh Geertruida speelt verder prima, maar dit was toch echt een grote fout hoor. Snap niet dat geen blunder willen noemen.

• D-e-n
  • Laatst online: 06:32
Gonadan schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:37:
[...]

Het wel eens goed voor het Nederlands voetbal als we écht even met beide benen op de grond komen te staan. Misschien brengt dat ook wat structurele verbeteringen voor de toekomst.
Zoveel keer niet plaatsen voor een toernooi heeft die verbetering ook niet gebracht dus zou deze uitslag wat veranderen?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:32:
[...]

Nog een veel te hoog cijfer na zo'n blunder :X
Daarna wel weer een prima redding, dat kun je van Taylor niet zeggen. Die was continue slappe hap en was betrokken bij 2 tegendoelpunten.

[ Voor 11% gewijzigd door Ruzor op 24-03-2023 21:49 ]

[This is what you get when you mess with us]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:50
Zou me kapot lachen als het nu nog 3-3 wordt.

• HollowGamer
  • Niet online
Misschien moeten we ons maar gaan afvragen of analyses op TV nog wel zin hebben, 5min.. dan weer 15min. reclame.

Op de Belg doen ze het heel anders, daar vullen ze gewoon een programma in de rust.

• D-e-n
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:45:
Uhh Geertruida speelt verder prima, maar dit was toch echt een grote fout hoor. Snap niet dat geen blunder willen noemen.
Ik vind het niet zo onlogisch dat hij dacht dat die Fransoos die bal zou krijgen.

De echte blunder is overigens het feit dat de Fransen op het middenveld zoveel tijd hadden. Ze hadden drie keer naar de AH kunnen fietsen om bier te halen.

• Gonadan

Gonadan

D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:46:
Zoveel keer niet plaatsen voor een toernooi heeft die verbetering ook niet gebracht dus zou deze uitslag wat veranderen?
Één slechte uitslag zal de beentjes inderdaad nog niet op de grond zetten, maar inderdaad, na een paar keer het toernooi mislopen is alles nog steeds hetzelfde.
Één grote archaïsche kliek die in het verleden blijft hangen. Ik kijk volgend decennium wel weer.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
Ruzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:47:
[...]

Daarna wel weer een prima redding, dat kun je van Taylor niet zeggen. Die was continue slappe hap en stond aan de basis van 2 tegendoelpunten.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Jij hebt de wedstrijd niet gezien denk ik? Hij heeft bij geen van de tegengoals schuld. En zelfs als je hem wil aanrekenen dat hij had moeten verwachten dat De Roon niet kan voetballen, dan was het nog maar 1 goal waar hij aan de basis van stond.

• Exocet
  • Niet online
Simons en Mbappe zijn wel close of niet? Zowel voor de wedstrijd als bij de rust.

• D-e-n
@Gonadan
Het is niet voor niks dat het grootste talent hier niet is opgeleid.

• Terranova
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:48:
[...]

Ik vind het niet zo onlogisch dat hij dacht dat die Fransoos die bal zou krijgen.

De echte blunder is overigens het feit dat de Fransen op het middenveld zoveel tijd hadden. Ze hadden drie keer naar de AH kunnen fietsen om bier te halen.
Het is of instappen of met Mbappe mee lopen, hij deed nu helemaal niets. Dat is best wel een fout. Hij had overigens nooit in die situatie moeten komen, want De Roon en Timber liepen niet goed mee.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:49:
[...]

Jij hebt de wedstrijd niet gezien denk ik? Hij heeft bij geen van de tegengoals schuld. En zelfs als je hem wil aanrekenen dat hij had moeten verwachten dat De Roon niet kan voetballen, dan was het nog maar 1 goal waar hij aan de basis van stond.
Tja, iedereen ziet het hier, zelfs Koeman wisselt 'm na een half uur. Zegt genoeg.

• Exocet
  • Niet online
[...]

Zo werkt het helaas tegenwoordig, iemand moet voor alles de schuld krijgen.
De drie goals waren fouten van 3 verschillende spelers en dat was niet Taylor

• Terranova
Ruzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:51:
[...]

Tja, iedereen ziet het hier, zelfs Koeman wisselt 'm na een half uur. Zegt genoeg.
Jij bent echt zo'n ongelofelijk blind figuur. Geef maar aan waarom Taylor schuld had aan die 2 goals. Terwijl hij letterlijk alleen maar bij 1 van die goals in de buurt was. Dus zelfs als hij schuldig was, dan was het maar 1 goal. Dus je praat ongelofelijk onzin

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Man man man.

Ik kijk met een vertraging van een halfuur (opname), en het staat al 3-0.

Maar wat een stelletje lakse klungels lijkt het nou zeg, met name in het doordenken en de passing.

Taylor heeft nog niets goed gedaan. De voltallige defensie vindt het wel prima als Mbappé of Griezman met een bal voorbij komt.

Op hoeveel manieren wil je dit nog kanslozer laten worden?

O ja, wedstrijd uitspelen…

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Exocet
  • Niet online
Mbappe probeert even een schwalbe, daar kom je toch meestal mee weg

• Exocet
  • Niet online
Ramzzz schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:52:
Man man man.

Ik kijk met een vertraging van een halfuur (opname), en het staat al 3-0.

Maar wat een stelletje lakse klungels lijkt het nou zeg, met name in het doordenken en de passing.

Taylor heeft nog niets goed gedaan. De voltallige defensie vindt het wel prima als Mbappé of Griezman met een bal voorbij komt.

Op hoeveel manieren wil je dit nog kanslozer laten worden?

O ja, wedstrijd uitspelen…
Voorzet op Wijnaldum niet gezien ?
Als je zo stellig bent over niets goed...

• Terranova
Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:53:
[...]

Voorzet op Wijnaldum niet gezien ?
Als je zo stellig bent over niets goed...
tja, meelullen is makkelijker dan zelf een mening vormen

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:52:
[...]

Jij bent echt zo'n ongelofelijk blind figuur. Geef maar aan waarom Taylor schuld had aan die 2 goals. Terwijl hij letterlijk alleen maar bij 1 van die goals in de buurt was. Dus zelfs als hij schuldig was, dan was het maar 1 goal. Dus je praat ongelofelijk onzin
Nee, sorry, van Blind ben ik ook geen fan. Maar prima, uw zoon speelde een goede wedstrijd meneer Taylor. Koeman is stom dat hij 'm wisselde.

Overigens snap ik de wissel wel, met Weghorst is er een grotere kans dat we de oorlog winnen.

• tweakduke

tweakduke

Modbreak:Het geruzie om Taylor mag bij deze stoppen.

Tweakers Discord

• Terranova
Ruzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:55:
[...]

Nee, sorry, van Blind ben ik ook geen fan. Maar prima, uw zoon speelde een goede wedstrijd meneer Taylor. Koeman is stom dat hij 'm wisselde.

Overigens snap ik de wissel wel, met Weghorst is er een grotere kans dat we de oorlog winnen.
*knip*
Zie modbreak.

[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 24-03-2023 21:58 ]

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:33
Ik schakel net in, maar wil Griezman een statement maken met z'n haar?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Terranova
carpebios schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:56:
Ik schakel net in, maar wil Griezman een statement maken met z'n haar?
Nee, die heeft wel eens vaker van die Babel kapsels gehad.

• carpebios
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:57:
[...]

Nee, die heeft wel eens vaker van die Babel kapsels gehad.
Doe maar een kleurtje [/reclame]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Terranova
carpebios schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:57:
[...]

Doe maar een kleurtje [/reclame]
haha inderdaad. Ieder z'n ding, ik vind het er belachelijk uit zien, maar als hij er maar blij van wordt.

Verwijderd

[...]

Hmm by far de slechtste man van het veld, ik neem dat deze fijne man nooit meer een uitnodiging gaat krijgen, valt in de categorie van Bassey.

• carpebios
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:58:
[...]

haha inderdaad. Ieder z'n ding, ik vind het er belachelijk uit zien, maar als hij er maar blij van wordt.
Hij zal genoeg in de spiegel kijken denk ik om het te zien. Maar inderdaad, als hij er gelukkig mee is...

• Terranova
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:58:
[...]

Hmm by far de slechtste man van het veld, ik neem dat deze fijne man nooit meer een uitnodiging gaat krijgen, valt in de categorie van Bassey.
Dat was hij totaal niet. De Roon verlies z'n duels, verliest de bal en heeft goal veroorzaakt en Cilessen blunderde ook flink. Dus ja Taylor was de slechtste man van het veld.

• D-e-n
Het lijkt me vrij zinloos als ieder nu een andere speler gaat afzeiken. Feit dat vooral het middenveld kwaliteit tekort komt. Een jonge speler die bij zijn club ook niet in vorm is, een speler die terug komt van een blessure en een simpele balafpakker: het is in totaal gewoon te weinig maar dat is niet de schuld van die drie natuurlijk. Als één van de drie samen met Rijkaard en Sneijder speelt horen we hier niemand

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:58:
[...]

Bassey speelt voor Nigeria, dus een heel andere categorie. En Wijnaldum en Depay zijn net zo slecht als Taylor vandaag

• Terranova
tweakduke schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:56:
[modbreak]Het geruzie om Taylor mag bij deze stoppen.[/]
*knip*
Commentaar op de moderatie per DM aub.

[ Voor 15% gewijzigd door tweakduke op 24-03-2023 22:01 ]

• carpebios
Sacrebleu, deze bal is stuk!

Commentaar op de mod mag toch in het sporttopic? Per DM wordt wel erg achterkamer politiek?

[ Voor 62% gewijzigd door carpebios op 24-03-2023 22:02 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:32
Geef die bal nou toch gewoon terug …

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Bossie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:02:
Was toch gewoon dom om de bal op te pakken?

• Exocet
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:02:
Natuurlijk niet

• carpebios
Nou, net schot van Depay, jammer dat de keeper op z'n plek stond.

• carpebios
Wel naïef zeg, hahaha. Is dit onze top?

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:27
Onbegrijpelijk dat Depay die vrije trappen op mag blijven eisen. Het kan toch niet dat er niemand bij Oranje een betere trap heeft?

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Terranova
Malfunctions schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:04:
Onbegrijpelijk dat Depay die vrije trappen op mag blijven eisen. Het kan toch niet dat er niemand bij Oranje een betere trap heeft?
Bijna iedereen heeft een betere trap, maar dat staat Depay niet toe, die moet ze nemen

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:38
Malfunctions schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:04:
Koeman mag ze niet nemen.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 19:46

d0s

sssst

Depay. Mijn god. En troetelkind van Koeman ook nog.

• D-e-n
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:05:
[...]

Bijna iedereen heeft een betere trap, maar dat staat Depay niet toe, die moet ze nemen
Alleen Berghuis trapt er wel eens eentje in

• Gonadan

Gonadan

Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:37:
[...]

Zo veel scheelt dat niet
Dat is toch gewoon het dubbele?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:06:
[...]

Alleen Berghuis trapt er wel eens eentje in
Oh ja, maar het moeilijk om een slechtere vrije trap te nemen dan Depay, een simpel balletje langs de muur is al genoeg om het beter te doen.

Hij speelt overigens niet eens slecht, iig beter dan het al lage gemiddelde van Oranje vandaag

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:04

Quad

Doof

Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:07:
[...]

Hij speelt overigens niet eens slecht, iig beter dan het al lage gemiddelde van Oranje vandaag
Wie bedoel je?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

Geertruida deze 2e helft goed, leuke speler.

nggyu nglyd

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:09:
Ook Simons en Aké doen het niet verkeerd.

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-01 18:28
OF: Zoverre mijn geheugen mij correct is, heeft Griezman dit haarkleurtje al echt een lange tijd. Waarbij hij een poll hield onder zijn familie voor twee kleurtype's.

OT: Deze wedstrijd bekijken is bijna ongemakkelijk aan het worden. Gelukkig zit er nu iets meer pit in.

• Terranova
Ik had het over Depay, maar dat is denk ik ook voor het eerst dat ik dat zo doe

• Malfunctions
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:07:
[...]

Oh ja, maar het moeilijk om een slechtere vrije trap te nemen dan Depay, een simpel balletje langs de muur is al genoeg om het beter te doen.

Ik kan het bijna niet geloven, maar ik ben het zowaar met je eens. Depay is een keer niet degene aan wie ik me het meeste erger.
Het is vanavond meer een collectieve wanprestatie.. :+

• DeKever
" Dit is het type speler dat je als scheidsrechter natuurlijk wilt beschermen", aldus de commentator van dienst.

Nu snap ik waarom Messi geen geel kreeg op het WK na de opzichtige hamdsbal.

• Quad

Quad

Doof

Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:10:
[...]

Ik had het over Depay, maar dat is denk ik ook voor het eerst dat ik dat zo doe
(y)

nggyu nglyd

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58
Ik kan me niet eens meer heugen wanneer Depay voor het laatst een vrije trap erin schoot.
Echt flauwekul dat hij erachter staat.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Blind er nu in is een kadootje voor z'n honderdste interland lijkt me. En Simons eruit?

[ Voor 20% gewijzigd door Ruzor op 24-03-2023 22:13 ]

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-12-2025
Blind?

• D-e-n
Klaassen voor Simons? Willen we nog minder snelheid?

• Malfunctions
Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:12:
Ik kan me niet eens meer heugen wanneer Depay voor het laatst een vrije trap erin schoot.
Ik vraag me af of hij het überhaupt ooit heeft gedaan in het NL elftal.

• Sempy
Koeman heeft Blind belooft dat hij zn 100e mag spelen.

• tweakduke

tweakduke

Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:12:
Ja een echte specialist hebben we dan ook niet. Berghuis doet het niet veel beter. Depay rendeert overigens toch het beste met wat betere spelers om hem heen, maar ja wie niet.

Tweakers Discord

• Quad

Quad

Doof

Benieuwd hoe het verse middenveld het gaat doen.

nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:13:
Klaassen voor Simons? Willen we nog minder snelheid?
Koeman wisselt hem toch? Dus hij zal het wel niet goed doen (bron: dit topic)

Aparte wissel wel, wellicht vermoeid?

• Malfunctions
Sempy schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:13:
Koeman heeft Blind belooft dat hij zn 100e mag spelen.
Maandag tegen Gibraltar wil je hem ook gewoon op het veld hebben staan. Dan heeft hij de 100, en hoeft daar ook geen rekening meer mee gehouden te worden.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-01 16:57
Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:09:
Op zichzelf knap dat je je tegenover Mbappe waar de meeste spelers op topniveau moeite mee hebben zo staande weet te houden als Geertruida momenteel doet. Eerste helft was iedereen erg slecht, het staat nu beter dus dat scheelt al wel, maar ook de eerste helft op dat ene momentje na stond hij prima t.o.v. Mbappe. Maargoed het afzeiken van alles en iedereen om 1 momentje is weer lekker populair. Ake speelt prima, Geertruida ook. Timber doet het niet slecht vind ik, iig beter dan hij onlangs met Ajax heeft laten zien. Het middenveld is zwak/ slecht en in de aanval duurt alles (veel) te lang, dat lijkt er ook niet op.

Ben heel benieuwd of Blind / Klaassen (gewoon wisselspelers bij hun club, die zouden i.m.o. helemaal niet mogen spelen nu, zat andere spelers, maar deze kent Koeman natuurlijk al) nog wat gaan brengen. Malen zal het ook niet doen voor je ben ik bang.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-01 19:46

d0s

sssst

Depay. Zucht

• Terranova
Malfunctions schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:15:
[...]

Maandag tegen Gibraltar wil je hem ook gewoon op het veld hebben staan. Dan heeft hij de 100, en hoeft daar ook geen rekening meer mee gehouden te worden.
Tegen Gibraltar is sowieso een perfect pot voor Blind, met passes strooien kan hij wel, verdedigen niet echt.

• Quad

Quad

Doof

Oké, Malen laat direct z'n snelheid en talent zien.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Malen laat meer zien, dan Bergwijn ooit in Oranje heeft gedaan.

• Harribo
Weer in de muur _O-

Lachwekkend dat Depay die vrije trappen neemt.
Berghuis zou ik er eerder neerzetten

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:16:
Malen laat meer zien, dan Bergwijn ooit in Oranje heeft gedaan.
Wat een onzin

• Terranova
Inderdaad, ze hebben beiden nooit wat laten zien :+

• Malfunctions
Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:16:
Weer in de muur _O-

Lachwekkend dat Depay die vrije trappen neemt.
Berghuis zou ik er eerder neerzetten
Hoewel op die plek een rechtspoot logischer is had ik hem gewoon genomen als ik Blind was geweest. Je weet dat Depay toch mist.

• Nimflix
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-12-2024
Wanneer worden Depay en Wijnaldum gewisseld? Die brengen helemaal niks deze wedstrijd.

• HollowGamer
  • Niet online
Vertel mij dan waarom, want Bergwijn heb ik nooit een fantastische wedstrijd zien spelen, ook bij Ajax is het niet veel.

• HollowGamer
  • Niet online
Nimflix schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:18:
Wanneer worden Depay en Wijnaldum gewisseld? Die brengen helemaal niks deze wedstrijd.
Kunnen ze die speler die speelt in België niet brengen?
Ben even zijn naam kwijt, niet Janssen.

• D-e-n
HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:18:
[...]

Vertel mij dan waarom, want Bergwijn heb ik nooit een fantastische wedstrijd zien spelen, ook bij Ajax is het niet veel.
Kwalificatie tegen Noorwegen was prima van hem. Onder Koeman heeft hij tegen de Fransen ook prima gespeeld

• Exocet
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:18:
[...]

Omdat je het niet wil zien.
28 interlands, 7 doelpunten, 2 assists.
En zeker een fase prima gespeeld met Depay samen in de spits

• Harribo
Depay had net wel een goede voorzet. Maar ja niemand in de spits.

• Sempy
HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:20:
[...]

Kunnen ze die speler die speelt in België niet brengen?
Ben even zijn naam kwijt, niet Janssen.
Vincent Janssen is gestopt als international

• Harribo
Dat Frankrijk lacht ons gewoon uit joh, ze rennen er zo een paar bij ons uit.
Geeft niet, iedereen weer wakker

• HollowGamer
  • Niet online
Sempy schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 22:21:
[...]

Vincent Janssen is gestopt als international
Bedoel die buitenspeler.

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Op zich, als het zo blijft valt het wel mee. Zelfs met Gakpo, de Ligt, de Jong zouden we het al moeilijk hebben. Probleem is dat als een aantal goede spelers wegvallen, we niet zulke goede vervangers hebben. In tegenstelling tot Frankrijk.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:39

gws24

Thinking is hard!

Nou, Blind doet het gewoon prima. Versnelt het spel en slaat mensen over, tenminste iemand die wel kan voetballen op het middenveld.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Harribo
Ook veel van die zwarte grote snelle gasten die nog kunnen voetballen ook
Wat een luxe
Fysiek leggen we het ook af

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 24-03-2023 22:23 ]

• Sempy
Noa Lang?

• Harribo
Malen laat wel nog wat zien

• DeKever
Haha, Depay in het kwadraat.

• Quad

Quad

Doof

Lekker Weghorst, beetje de tegenstander irriteren. :)

nggyu nglyd

Pagina: 1 ... 69 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!