[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 66 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:04

Quad

Doof

Vooral de vraag, wie gaan er nog bij komen..
Er zijn vervangers opgeroepen, dus hopelijk kan De Vrij excelleren.

Nog geen Frimpong....

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:41
ja maagzuur denk ik
Quad schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:27:
[...]

Nog geen Frimpong....
en geen Tete of Jerdy Schouten

[ Voor 49% gewijzigd door bie100 op 23-03-2023 11:01 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:20
@Quad
@bie100
Er zijn ook geen rechtsbacks weggevallen natuurlijk.
De Vrij is opgeroepen plus Scherpen en Gravenberch van Jong Oranje begrijp ik.

De Vrij met van Dijk in het centrum dan gelijk maar? Geertruida en Aké aan de zijkanten?

• Quad

Quad

Doof

Op zich had Koeman dat wel kunnen doen.
5 spelers weg, 3 spelers opgeroepen.
Goed er hadden tijdens de wedstrijden sowieso 2 spelers op de tribune gezeten omdat er maar 23 op het formulier gezet mogen worden.
Maar ja, laat dan mensen proeven aan de trainingen en de sfeer.

nggyu nglyd

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:35
Quad schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 10:27:
[...]

Nog geen Frimpong....
Frimpong is geblesseerd afgehaakt bij Jong Oranje, lijkt me sterk dat die nu alweer fit is voor het grote Oranje.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Bpow schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:36:
[...]

Frimpong is geblesseerd afgehaakt bij Jong Oranje, lijkt me sterk dat die nu alweer fit is voor het grote Oranje.
Ja of "geblesseerd" omdat het Jong Oranje is.
Maar dan wel pech dat hij nu ook niet alsnog bij Oranje kan komen.

Er lijken wel meer spelers bij andere landen deze interlandperiode liever over te slaan.

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 23-03-2023 12:11 ]

• Quad

Quad

Doof

dutchgio schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 12:10:
[...]

Er lijken wel meer spelers bij andere landen deze interlandperiode liever over te slaan.
Zou wel gek zijn omdat het kwalificatie wedstrijden zijn voor het EK van volgend jaar.

nggyu nglyd

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:41

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Competities komen in de beslissende fase als bepaalde toernooien. Je blijft liever in de flow bij je club dan naar deze interlandperiode.

Gezien alle ziekmeldingen, verwacht ik maar het ergste tegen Frankrijk. Kan het alleen maar meevallen.

Tweakers Discord

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:15:
@Quad
@bie100
Er zijn ook geen rechtsbacks weggevallen natuurlijk.
De Vrij is opgeroepen plus Scherpen en Gravenberch van Jong Oranje begrijp ik.

De Vrij met van Dijk in het centrum dan gelijk maar? Geertruida en Aké aan de zijkanten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ERlGqyeiQELOj7VICXpUVdmSJeo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dvGtUwevaRV9PkTAtvIVduY9.png?f=user_large

:+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Ik hoor allemaal dat de spelers ziek, zwak en misselijk zijn.

Zet het elftal van Feyenoord of desnoods PEC Zwolle neer, en alles komt goed. Hoeven we niet verder te gaan ouwehoeren welke speler op welke plek moet staan.

• bie100
schijnt de kip en kerrie geweest te zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Pp6r_SKe9ojsIZVHXSsXBRDgT4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RVsXEr4eNGu7nnAeNPoAs8z1.jpg?f=user_large

succes

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vandaag Iran tegen Rusland gekeken.. nee, natuurlijk niet.

Wie zit nou te wachten op dit soort wedstrijden? Vanavond is er dan wel ENG - ITA, opzicht kan dat nog wel leuk worden, maar meestal valt het tegen.

Nu ook met het Nederlands elftal, het leeft gewoon voor geen meter bij mij. Ik kijk liever naar de Championship dan interland voetbal.

Maar goed, balen dat bepaalde spelers er niet bij zijn, maar misschien wordt het eens tijd om andere spelers te selecteren. In de PL en Bundesliga doen genoeg Nederlanders het goed, heb niet zo'n zin in weer dezelfde selecties.

• D-e-n
Waarom is dat open huis? Het is ook maar één andere naam dan de verdediging die overal rondging. Ik denk dat het meer open huis is met Malacia, van Dijk, Blind en Timber?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

D-e-n schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:03:
[...]

Waarom is dat open huis? Het is ook maar één andere naam dan de verdediging die overal rondging. Ik denk dat het meer open huis is met Malacia, van Dijk, Blind en Timber?
Ik vind/vond Van Dijk de laatste tijd niet bepaald top, en De Ligt was nu juist wel volop in vorm.

Scherpen zal wel als 3e keus meegaan, maar ook die zie ik als bepaald geen 3e beste keus.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• D-e-n
Ramzzz schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:10:
[...]

Scherpen zal wel als 3e keus meegaan, maar ook die zie ik als bepaald geen 3e beste keus.
Nee, maar die speelt toch niet

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-01 07:14
HollowGamer schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 20:08:

heb niet zo'n zin in weer dezelfde selecties.
De bedoeling van voetbal is juist dat je met een vast elftal voor langere tijd speelt dus dan zit je idd steeds tegen dezelfde koppen aan te kijken. Als je daar niet tegen kan, moet je geen voetbal kijken.

offtopic:
Maat van mij appt me laatst dat we naar Nederland - Gibraltar gaan. Ik heb niks met het Nederlands elftal en het is ook nog eens in die grote steiger in Rotterdam-Zuid, maar zou het wel gaaf vinden om jongens als Frenkie de Jong, Depay en Gakpo in actie te zien (als ze spelen).

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:58
Toch wel zin in vanavond hoor.
Wie weet zitten er verrassingen aan Nederlandse kant.

Het is voor sommigen natuurlijk wel een mooi podium waarop ze zichzelf eindelijk kunnen laten zien.

Wat ik wel steeds vreemd blijf vinden is dat spelers die het goed doen in de Eredivisie toch redelijk makkelijk mogen doorstromen naar Oranje?
Ik vind de Eredivisie nu niet meteen van dat top niveau. Laat dezelfde speler eens mee rennen in bijvoorbeeld de Premier League. Kijken of ze dan nog zo goed zijn.
Kijk, dan praten we over Oranje wat mij betreft.

[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 24-03-2023 09:36 ]

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:29:
Toch wel zin in vanavond hoor.
Wie weet zitten er verrassingen aan Nederlandse kant.

Het is voor sommigen natuurlijk wel een mooi podium waarop ze zichzelf eindelijk kunnen laten zien.

Wat ik wel steeds vreemd blijf vinden is dat spelers die het goed doen in de Eredivisie toch redelijk makkelijk mogen doorstromen naar Oranje?
Ik vind de Eredivisie nu niet meteen van dat top niveau. Laat dezelfde speler eens mee rennen in bijvoorbeeld de Premier League. Kijken of ze dan nog zo goed zijn.
Kijk, dan praten we over Oranje wat mij betreft.
Dat vind ik helemaal niet vreemd. Zo slecht is de Eredivisie nou ook weer niet. Er gaat alleen een stuk minder geld in om dan de grotere landen.
Kwaliteit is kwaliteit. Spelers als Simons, Wieffer, Geertruida zijn goed bij hun club en in vorm. Ik zou ze gewoon opstellen ook.

• HollowGamer
  • Niet online
chim0 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 05:55:
[...]

De bedoeling van voetbal is juist dat je met een vast elftal voor langere tijd speelt dus dan zit je idd steeds tegen dezelfde koppen aan te kijken. Als je daar niet tegen kan, moet je geen voetbal kijken.

offtopic:
Maat van mij appt me laatst dat we naar Nederland - Gibraltar gaan. Ik heb niks met het Nederlands elftal en het is ook nog eens in die grote steiger in Rotterdam-Zuid, maar zou het wel gaaf vinden om jongens als Frenkie de Jong, Depay en Gakpo in actie te zien (als ze spelen).
Ja, maar Depay laat het bijvoorbeeld zelden zien in Oranje.

Zo zijn er nog meer, terwijl er genoeg andere zijn die een kans verdienen.

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:59:
[...]

Dat vind ik helemaal niet vreemd. Zo slecht is de Eredivisie nou ook weer niet. Er gaat alleen een stuk minder geld in om dan de grotere landen.
Kwaliteit is kwaliteit. Spelers als Simons, Wieffer, Geertruida zijn goed bij hun club en in vorm. Ik zou ze gewoon opstellen ook.
Nee niet slecht maar ook niet het tempo wat in de top competities wordt gespeeld. Hoewel een Ajax Feyenoord daar wel wrs dichtbij komt.

Nee maar Simons en Wieffer.... Als het tempo iets omhoog gaat zie je ze niet meer.
Simons in Europees verband, Wieffer bij ajax Feyenoord ondanks dat hij ook goede dingen liet zien.

Geertruida bewijst wat mij betreft al langer dat hij op niveau kan spelen. Getuige ook de Europese wedstrijden van Feyenoord.
Dat zit voor mij een verschil in.

Verwijderd

Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:37:
[...]

Nee maar Simons en Wieffer.... Als het tempo iets omhoog gaat zie je ze niet meer.
Simons in Europees verband, Wieffer bij ajax Feyenoord ondanks dat hij ook goede dingen liet zien.
Simons kan in potentie je beste speler worden. Ik vind PSV meer als collectief falen.
Wieffer was bij Ajax - Feyenoord een van de beste op het veld. Ook heel sterk tegen Shaktar.
Maar misschien heb ik een andere wedstrijd gezien.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:06:
[...]

Ja, maar Depay laat het bijvoorbeeld zelden zien in Oranje.
Deze discussie weer ja? Welke aanvallende speler heeft over een langere period een beter rendement dan dat Depay heeft gehad?

Als hij het al zelden laat zien, dan zijn de andere spelers zo goed als onzichtbaar :+

En nee, Depay is niet de perfecte spelers, hij heeft zeker zwakke punten.

• Harribo
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:45:
[...]

Simons kan in potentie je beste speler worden. Ik vind PSV meer als collectief falen.
Wieffer was bij Ajax - Feyenoord een van de beste op het veld. Ook heel sterk tegen Shaktar.
Maar misschien heb ik een andere wedstrijd gezien.
In potentie ja. Maar het gaat erom dat je op dit moment als bondscoach de beste selecteert.
Fc Groningen zit vol met talenten met potentie ;)

Wieffer heeft goed gespeeld maar niet alles wat hij deed was goud. Hij kwam ook sommige momenten tekort.

Maar ze laten het maar zien,ik ben benieuwd.

• D-e-n
Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:04:
[...]
Wieffer heeft goed gespeeld maar niet alles wat hij deed was goud. Hij kwam ook sommige momenten tekort.
Maar wie dan naast Wijnaldum en De Roon? Klaassen is klaar wat mij betreft, die wordt overlopen door de Fransen. En Taylor heeft het al het hele seizoen niet. En Schouten zit er gek genoeg niet bij.

Berghuis of Simons op het middenveld is vandaag te aanvallend, dat gaat Koeman niet doen. Je zou dan toch weer met Blind moeten spelen?

[ Voor 7% gewijzigd door D-e-n op 24-03-2023 13:20 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
Napo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:32:
[...]

Deze discussie weer ja? Welke aanvallende speler heeft over een langere period een beter rendement dan dat Depay heeft gehad?

Als hij het al zelden laat zien, dan zijn de andere spelers zo goed als onzichtbaar :+

En nee, Depay is niet de perfecte spelers, hij heeft zeker zwakke punten.
Huntelaar :+
Maar de cijfers van Depay zeggen niet alles he, van alle Oranje spelers eigenlijk niet. Als Depay er nou 10 in legt tegen de amateurs van Gibraltar over 2 wedstrijden en verder in de rest van de kwalificatie niet scoort, heeft hij dan een geweldige kwalificatie gespeeld met 10 goals in totaal? Nee, dat is gewoon het probleem met het grote verschil in de tegenstanders. Daarnaast tellen penalties en vrije trappen ook altijd mee in die statistieken. Je zou eigenlijk naar de cijfersin belangrijke moeten kijken, hoe Depay er in vergelijking tegen andere spelers daar dan uit komt zou ik niet kunnen zeggen, maar gezien 't feit dat hij het afgelopen WK praktisch afwezig was(ook al kwam hij terug van een blessure, want hij is wel vaker geblesseerd), heb ik niet het gevoel dat hij er geweldig voor staat.

Of gewoon naar de bigger picture kijken. Depay is gewoon geen 433 speler en Koeman wilde zo graag 433 spelen. Dus wat dat betreft zou je moeten zeggen tegen Depay, je houdt je aan je rol of je speelt niet. Want een goed draaiend team is belangrijker dan een goed draaiende Depay in een team wat niet echt werkt.

• D-e-n
Aha, de Depay discussie wordt weer opgestart, met de bijbehorende valse argumenten zoals "scoren tegen de kleintjes". Het was natuurlijk ook te gezellig hier.

Zolang we geen Bergkamp , Sneijder, Robben, van Persie, van Basten, Gullit, Kluivert enzovoort hebben moeten we blij zijn met élke speler die een individuele actie kan hebben. Naast de talenten Gakpo en Simons kom je dan automatisch ook uit bij Depay. En begin niet over Weghorst, die was in de tijden van van Basten/Kieft/Bosman of Kluivert/van Nistelrooy/Hasselbaink/v Hooydonk niet eens in beeld geweest. Prima om er nu bij te hebben overigens maar niet in de basis tegen dat centrum van de Fransen.

Zeker tegen de Fransen heb je meer aan een valse spits dan een typische nummer negen die oorlog maakt. Het is ook onzin om te beweren dat zo'n speler niet in een 433 past. Het heeft Oranje in de periode na Blind juist veel gebracht. Die typische nummer negen heb je tegen Gibraltar natuurlijk wel weer nodig. Ik snap sowieso nooit dat coaches tegen een dreumesland hetzelfde spelen als tegen een topland.

En voor de statistieke wonderkinderen hier: praktisch elke speler scoort vaker tegen de kleintjes, ten eerste omdat we natuurlijk vaker tegen de kleinere landen spelen dan tegen de grotere, ten tweede omdat je tegen kleinere landen nu eenmaal makkelijker scoort dan tegen grotere. Depay heeft slechte en goede wedstrijden gespeeld, beide tegen zowel grote als kleine landen want tussen die goede wedstrijden zaten juist ook interlands tegen Duitsland of Frankrijk. Het laatste EK was natuurlijk ruk maar als we spelers moeten afserveren op slechte EK's of WK's dan houden we praktisch geen speler meer over.

Uiteindelijk zou iedereen eens moeten erkennen: we zijn niet zo goed als we vaak denken. Dat houdt in dat je middenvelders moet selecteren die alleen eredivisie ervaring hebben en dat je aanvallers op moet stellen die niet het niveau hebben voor Barcelona of Bayern. En logisch dat zo'n speler dan niet altijd het niveau haalt van van Basten of Rijkaard: maar daar kan die speler niks aan doen. Reken hem daar dan ook niet telkens op af. Een ietwat wisselvallige speler met een individuele actie uit de Spaanse subtop is nog altijd een betere optie dan een bankzitter uit de eredivisie.

• Terranova
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:20:
Aha, de Depay discussie wordt weer opgestart, met de bijbehorende valse argumenten zoals "scoren tegen de kleintjes". Het was natuurlijk ook te gezellig hier.
Maar is dat gek? Depay gedraagt zich als DE sterspeler, maar dan moet je wel presteren. Slechte wedstrijden spelen en dan toch een goal maken is niet genoeg. Iets met hoge bomen ofzo?
De kritiek zou al heel wat minder zijn als Depay realistischer zou zijn in z'n kunnen. Het eerste wat hij doet zodra hij de bal in de buurt van de goal van de tegenstander krijgt is kijken of hij kan schieten, z'n 2e gedachte is pas kijken of er een medespeler in de buurt is. Prima als je inderdaad zo goed bent dat je er mee weg kan komen, maar het gaat veel vaker fout dan goed. Dan is het logisch dat er kritiek komt.

• chim0
Gaat het wel door vanavond met al die gekkigheid dans la France?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

chim0 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:12:
Gaat het wel door vanavond met al die gekkigheid dans la France?
Waaom niet?

Elect a clown, expect a circus.

• bie100
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:20:
Het laatste EK was natuurlijk ruk
die kan ik me eigen niet meer voor de geest halen de laatste WK wel ook ruk btw

• D-e-n
bie100 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:30:
[...]

die kan ik me eigen niet meer voor de geest halen de laatste WK wel ook ruk btw
Die potjes onder de Boer verdrongen?
Bij het laatste WK was hij amper fit. Toen was het logisch dat het niet top was.

@Terranova
Hoe hij zich buiten het veld gedraagt zal me een worst zijn. Ik stoor me mateloos aan mensen die de sympathie mee laten spelen bij een beoordeling.
De meeste voetballers zijn of dom of hebben een ego of allebei. Uiteindelijk kijk ik naar of een speler meer kwaliteiten heeft dan een ander. Ik vind bijvoorbeeld Lang een enorme arrogantie kwal maar als hjj presteert moet hij ook geselecteerd worden, ook al heeft hij praatjes.

• Terranova
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:52:
[...]
@Terranova
Hoe hij zich buiten het veld gedraagt zal me een worst zijn. Ik stoor me mateloos aan mensen die de sympathie mee laten spelen bij een beoordeling.
De meeste voetballers zijn of dom of hebben een ego of allebei. Uiteindelijk kijk ik naar of een speler meer kwaliteiten heeft dan een ander. Ik vind bijvoorbeeld Lang een enorme arrogantie kwal maar als hjj presteert moet hij ook geselecteerd worden, ook al heeft hij praatjes.
Volgens mij heb je mijn bericht niet gelezen of je leest zeer selectief. Ik had het niet over zijn gedrag buiten het veld, maar op het veld. Hij gedraagt zich alsof hij de sterspeler is en daarom verwacht ik meer van hem dan van een andere speler. Alleen 90% van de tijd haalt hij die verwachtingen niet, dan hoort er kritiek bij. Bijvoorbeeld een Weghorst weet dat hij er niet zo veel van kan, dus die werkt zich helemaal de pleuris. Dus dan is het als fan wat makkelijker om geen kritiek te uiten. Depay heeft momenten dat hij nog niet niet op de grond gaat liggen ipv actief mee te gaan doen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:16:
[...]

Maar wie dan naast Wijnaldum en De Roon? Klaassen is klaar wat mij betreft, die wordt overlopen door de Fransen. En Taylor heeft het al het hele seizoen niet. En Schouten zit er gek genoeg niet bij.

Berghuis of Simons op het middenveld is vandaag te aanvallend, dat gaat Koeman niet doen. Je zou dan toch weer met Blind moeten spelen?
Ik zou Timber er neerzetten. Dan heb je tenminste nog iemand die een pass naar voren kan/durft te geven op het middenveld.
Met Wijnaldum de Roon en Wieffer op het middenveld kun je beter 3 lange spitsen opstellen en lange ballen naar voren pompen.

• toolkist
  • Niet online
Of 'gewoon' Gravenberch, als die nu doorgeschoven is vanuit Jong. Feit blijft dat je een middenvelder die kan opbouwen nodig hebt.

• Terranova
toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:11:
[...]

Ik zou Timber er neerzetten. Dan heb je tenminste nog iemand die een pass naar voren kan/durft te geven op het middenveld.
Met Wijnaldum de Roon en Wieffer op het middenveld kun je beter 3 lange spitsen opstellen en lange ballen naar voren pompen.
Taylor past er prima bij zolang hij niet verdedigende middenvelder moet spelen. Draait inderdaad geen top seizoen, maar hij heeft wel kwaliteiten die de andere middenvelders niet hebben nu De Jong geblesseerd is.
Maar inderdaad met Wijnaldum en De Roon op het middenveld is het echt totale armoede. Hopelijk is het Wijnaldum of De Roon en niet Wijnaldum en De Roon

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:15:
[...]

Taylor past er prima bij zolang hij niet verdedigende middenvelder moet spelen. Draait inderdaad geen top seizoen, maar hij heeft wel kwaliteiten die de andere middenvelders niet hebben nu De Jong geblesseerd is.
Maar inderdaad met Wijnaldum en De Roon op het middenveld is het echt totale armoede. Hopelijk is het Wijnaldum of De Roon en niet Wijnaldum en De Roon
Taylor past er absoluut niet bij.
1 Fransman die dreigt een stap zijn richting in te zetten en hup hij weet niet hoe snel ie naar achteren moet met de bal. Dan kun je nog beter met 2 brekers en een loper (Wijnaldum) spelen.

• Terranova
toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:18:
[...]

Taylor past er absoluut niet bij.
1 Fransman die dreigt een stap zijn richting in te zetten en hup hij weet niet hoe snel ie naar achteren moet met de bal. Dan kun je nog beter met 2 brekers en een loper (Wijnaldum) spelen.
Aan een tactisch plan houden is niet hetzelfde als niet kunnen/willen. Taylor is juist wel in staat om zich uit de druk te voetballen, maar hij doet dat terecht niet als hij op 6 staat, dat werkt alleen echt goed als je de kwaliteit van De Jong hebt, anders veel te riskant. Maar als je goed opgelet had bij Ajax, dan had je gezien dat Taylor het nu weer meer doet sinds Alvarez weer op 6 staat.

Maar sowieso heeft de selectie alleen Taylor en Gravenberch als voetballers op het middenveld. Berghuis is blijkbaar weer een buitenspeler volgens Koeman en Wijnaldum is wat dat betreft meer een loper (en sowieso pas net terug, volgens transfermarkt nog geen 500 minuten gespeeld). Dus ja dan kan je beter Taylor hebben, want ook Gravenberch speelt nooit.

[ Voor 19% gewijzigd door Terranova op 24-03-2023 16:36 ]

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:25:
[...]

Aan een tactisch plan houden is niet hetzelfde als niet kunnen/willen. Taylor is juist wel in staat om zich uit de druk te voetballen, maar hij doet dat terecht niet als hij op 6 staat, dat werkt alleen echt goed als je de kwaliteit van De Jong hebt, anders veel te riskant. Maar als je goed opgelet had bij Ajax, dan had je gezien dat Taylor het nu weer meer doet sinds Alvarez weer op 6 staat.
_/-\o_
Zeker geen Ajax-Feyenoord gekeken?
Anderhalve wedstrijd heeft ie dat gedaan, toen de tegenstander zo dom of te slecht was om geen druk op hem te zetten.
Verder, DRA-MA.

• chim0
Te gevaarlijk ofzo? Geen idee, maar heb niks gehoord dus zal wel niet.

• Harribo
Moeten we het hebben van Taylor vanavond op het middenveld?
Dat wordt feest.... Ik vind hem bij Ajax al niet top

• Terranova
toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:36:
[...]

_/-\o_
Zeker geen Ajax-Feyenoord gekeken?
Anderhalve wedstrijd heeft ie dat gedaan, toen de tegenstander zo dom of te slecht was om geen druk op hem te zetten.
Verder, DRA-MA.
Wow 1 hele wedstrijd waar je over oordeelt. Als je naar vorig seizoen kijkt of meerdere wedstrijden kijkt waar hij niet op 6 stond, dan kan je zien waar ik het over heb. Hij kan zich juist door z'n tweebenigheid onder de druk uit spelen en doet dat ook als het tactisch verantwoord is. Dat je geen fan van Taylor bent hoeft niet te betekenen dat je het nut van hem niet ziet. Ik heb een gruwelijke hekel aan Klaassen, maar ik kan ook wel in zien dat een type zoals Klaassen nut kan hebben.

• Terranova
Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:37:
Moeten we het hebben van Taylor vanavond op het middenveld?
Dat wordt feest.... Ik vind hem bij Ajax al niet top
Dat mag Koeman bepalen, maar zoals hierboven al zei er zit verder geen voetbal op't middenveld in deze selectie. Dus Taylor niet opstellen zorgt er voor dat het middenveld overslaan wordt. Verdedigend zal het dan allemaal wel prima staan, maar aanvallend moet je er niet veel van verwachten

Edit: Tenzij Simons of Berghuis op het middenveld belangen, dan kan je alles wat hierboven staat vergeten :+

[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 24-03-2023 16:59 ]

• chim0
@Harribo Maak jij je nou maar druk om je cluppie erin te houden. :+ ;) :*

• Harribo
chim0 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:42:
@Harribo Maak jij je nou maar druk om je cluppie erin te houden. :+ ;) :*
Die gaan het niet redden. Heerenveen thuis hadden ze moeten winnen.

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:39:
[...]

Wow 1 hele wedstrijd waar je over oordeelt. Als je naar vorig seizoen kijkt of meerdere wedstrijden kijkt waar hij niet op 6 stond, dan kan je zien waar ik het over heb. Hij kan zich juist door z'n tweebenigheid onder de druk uit spelen en doet dat ook als het tactisch verantwoord is. Dat je geen fan van Taylor bent hoeft niet te betekenen dat je het nut van hem niet ziet. Ik heb een gruwelijke hekel aan Klaassen, maar ik kan ook wel in zien dat een type zoals Klaassen nut kan hebben.
1 wedstrijd? een half seizoen..
Jij bent degene die hem nu ineens goed vind spelen na 2 wedstrijden waarin ie een keer wel terugzakte en met de opbouw hielp.

• Harribo
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 16:41:
[...]

Dat mag Koeman bepalen, maar zoals hierboven al zei er zit verder geen voetbal op't middenveld in deze selectie. Dus Taylor niet opstellen zorgt er voor dat het middenveld overslaan wordt. Verdedigend zal het dan allemaal wel prima staan, maar aanvallend moet je er niet veel van verwachten

Edit: Tenzij Simons of Berghuis op het middenveld belangen, dan kan je alles wat hierboven staat vergeten :+
Daarom. Trouwens Wieffer komt bij mij nog beter over dan Taylor en dat zegt voor mij veel over Taylor.
Berghuis kan creatief zijn. Simons heeft zijn snelheid mee maar verder....

• Terranova
toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:00:
[...]

1 wedstrijd? een half seizoen..
Jij bent degene die hem nu ineens goed vind spelen na 2 wedstrijden waarin ie een keer wel terugzakte en met de opbouw hielp.
Nogmaals lezen graag. Tactische instructies volgen staat niet gelijk aan het niet kunnen. Als je zijn wedstrijden vorig seizoen zag en die 2 wedstrijden nu, dan kan je niet zeggen dat het hij het niet kan, maar meer dat hij het bewust niet deed.

Hij speelt inderdaad niet goed dit seizoen, maar hij kan wel z'n waarde hebben op het middenveld van het Nederlands elftal omdat de selectie verder bestaat uit lopers, verdedigende middenvelders en 2 spelers met maar rond de 500 minuten speeltijd dit seizoen

• toolkist
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:06:
[...]

Nogmaals lezen graag. Tactische instructies volgen staat niet gelijk aan het niet kunnen. Als je zijn wedstrijden vorig seizoen zag en die 2 wedstrijden nu, dan kan je niet zeggen dat het hij het niet kan, maar meer dat hij het bewust niet deed.
Dus jij gelooft dat Schreuder graag wilde dat hij de bal steeds terugspeelt op Bassey die dan de bal kwijtraakt? Of dat Taylor dat tegen de instructies in zelf bedacht en toch steeds mocht spelen?
Ik acht de kans groter dat de coaches van de tegenstanders zien dat hij onder druk nog lang niet zo goed is. Met z'n tweebenigheid zou hij bij elke speler makkelijk weg moeten kunnen draaien. Die moeten maar gokken of ie links of rechts draait.
Hij heeft heel af en toe z'n momenten dat ie het wel kan/doet, maar die zijn er nog zo weinig dat hij voor mij nog niks in Oranje (en momenteel ook niet in Ajax 1) te zoeken heeft.

• Terranova
toolkist schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:11:
[...]

Dus jij gelooft dat Schreuder graag wilde dat hij de bal steeds terugspeelt op Bassey die dan de bal kwijtraakt? Of dat Taylor dat tegen de instructies in zelf bedacht en toch steeds mocht spelen?
Ik acht de kans groter dat de coaches van de tegenstanders zien dat hij onder druk nog lang niet zo goed is. Met z'n tweebenigheid zou hij bij elke speler makkelijk weg moeten kunnen draaien. Die moeten maar gokken of ie links of rechts draait.
Hij heeft heel af en toe z'n momenten dat ie het wel kan/doet, maar die zijn er nog zo weinig dat hij voor mij nog niks in Oranje (en momenteel ook niet in Ajax 1) te zoeken heeft.
Nee, ik geloof meer dat Schreuder wilde dat Taylor op safe speelde. Dus dan krijg je vaker ballen naar achter of op zij.
Maar kijk toevallig eens naar 't deze compilatie: YouTube: Kenneth Taylor 2022/23 ► Magic Skills, Assists & Goals - Ajax | HD Schijnbaar van dit seizoen alleen(al zag ik wat jong oranje beelden, dus kan ook dit jaar ipv dit seizoen zijn) en natuurlijk alleen de goede momenten, want compilatie. Genoeg momenten dat hij onder drukt wordt gezet en zichzelf er toch uit speelt. Zo slecht als jij het doet voorkomen speelt hij dit seizoen echt niet. Het is niet geweldig en hij kan veel beter, maar slecht is het zeker niet. Statistisch gezien speelt hij zelfs een prima seizoen als ik de grote statistieken sites mag geloven, hoger dan een 7 gemiddeld. Nou zeggen statistieken natuurlijk lang niet alles, maar ik denk meer dat je meer verwacht van hem dan dat hij daadwerkelijk slecht speelt.

[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 24-03-2023 17:43 ]

• Terranova
Taylor in de basis dus :9
Was toch stiekem bang dat Koeman voor De Roon Wieffer en Wijnaldum zou gaan.

• Harribo
Opstelling Oranje: Cillessen, Aké, Van Dijk, Timber, Geertruida, Taylor, Wijnaldum, De Roon, Simons, Memphis, Berghuis

Wat een matig middenveld.
Wel zin in

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 24-03-2023 19:34 ]

• bie100
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:32:
Taylor in de basis dus :9
Was toch stiekem bang dat Koeman voor De Roon Wieffer en Wijnaldum zou gaan.
Koeman is ook maar een mens

• Terranova
Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:33:
Opstelling Oranje: Cillessen, Aké, Van Dijk, Timber, Geertruida, Taylor, Wijnaldum, De Roon, Simons, Memphis, Berghuis

Wel zin in
Het is tenminste is de correcte samenstelling. Verdedigende middenvelder, passer en een loper. Zo hoort elk 3 mans middenveld te zijn. Maar had gezien de lof voor Wieffer wel verwacht dat het Wieffer ipv De Roon zou zijn

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Harribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:33:

Wel zin in
Alle ballen op Simons! _/-\o_

En geen Blind! Het wordt nog wel eens wat... O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Fiber op 24-03-2023 19:37 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
Simons? Man voor de toekomst, nu nog te jong om de boel te dragen.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Sjah schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:59:
En soms veel te onvolwassen als ik die soms zie chagrijnen als het niet lukt.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:41

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Slasher schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:34:
[...]

En soms veel te onvolwassen als ik die soms zie chagrijnen als het niet lukt.
Klopt, maar dat is ook iets waarom die nu nog niet het team kan dragen. Die gaat nog een goede kluif krijgen aan de Fransen. Hij kan dan zo ongelukkig kijken als ze hem tuk hebben, maar het is alleen maar een goede ervaring voor hem.

Tweakers Discord

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 19:27
Ik weet niet of het in de NL uitzending ook te zien was, maar Depay gooit net in de spelerstunnel nog even een halve liter red bull achterover.. 8)7

Dat lijkt me het laatste wat je zou moeten doen voor een wedstrijd..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Quad

Quad

Doof

Wat een volk op het veld.

nggyu nglyd

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hmm valt mee ze kunnen het Wilhelmus bijna allemaal meezingen. Is ook wel eens anders geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door Slasher op 24-03-2023 20:40 ]

• HollowGamer
  • Niet online
80.000 fans, bizar voor een interland.

Verder wel zin in, opvallende GK, hebben we echt niets beters?

• Terranova
Malfunctions schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:39:
Ik weet niet of het in de NL uitzending ook te zien was, maar Depay gooit net in de spelerstunnel nog even een halve liter red bull achterover.. 8)7

Is dat zo slecht dan? Een gelletje zou beter zijn, maar dit is ook gewoon suiker.
Ik ga er sowieso niet over klagen, ik vreet ook altijd een half rolletje druivensuiker voordat ik 't veld op ga :+

• Quad

Quad

Doof

Slasher schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:40:
Hmm valt mee ze kunnen het Wilhelmus bijna allemaal meezingen. Is ook wel eens anders geweest.
De Fransen zongen niet mee.. Tssk.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:40:
Dat is jaren zo, ze hebben dit aangescherpt. Al blijf ik het een saai volkslied vinden, de helft van de tekst ken ik ook niet.

Ben gewoon voor Nederland hoor, alleen het volkslied is zo saai en eentonig.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:00
ik heb best vertrouwen in koeman en de spelersgroep maar vanavond gaan we verliezen, en hard.

Oh well...

• HollowGamer
  • Niet online
Malfunctions schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:39:

Achja, misschien slecht geslapen?

Ik drink het spul niet, krijg last van hartkloppingen en word er erg onrustig van.

• Quad

Quad

Doof

Griezmann heeft dezelfde kapper als Babel zie ik.

nggyu nglyd

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-01 15:43
Xaviiii _/-\o_

Ben benieuwd

• HollowGamer
  • Niet online
Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:44:
ik heb best vertrouwen in koeman en de spelersgroep maar vanavond gaan we verliezen, en hard.

Oh well...
Tja, maakt het iets uit?

Ik hoorde ze op NOS ook zeggen, dat als je verliest, je nog altijd kan plaatsen. Beetje vaag.

• Quad

Quad

Doof

Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:44:

Oh well...
En nu kan het alleen maar meevallen. :D

nggyu nglyd

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sjah schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:59:
Kennelijk zijn Wieffer en Simons de redders van Oranje, terwijl ze nog nooit een interland hebben gespeeld. Eerst maar even waarmaken.

• Quad

Quad

Doof

Schattig, Wesley Sneijder mag de bal brengen.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Daar zal de sponsor niet blij mee zijn, de auto was niet in beeld.

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:46:
[...]

Kennelijk zijn Wieffer en Simons de redders van Oranje, terwijl ze nog nooit een interland hebben gespeeld. Eerst maar even waarmaken.
WK niet gezien?

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-01 06:46

Shabbaman

Got love?

Wel mooi dat de rugbystrepen gewoon nog op het veld staan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Exocet
  • Niet online
Minder dan 5 doelpunten tegen zou al winst zijn

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Sacre Bleu!

• Terranova
Lekker De Roon

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 15:12

Agent47

I always close my contracts.

Effectief

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-01 15:43
Lekker middenveld centraal zeg

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:00
en dat is 1

• HollowGamer
  • Niet online
Mooie goal van de Suikerspin.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:39
Wat was dat in hemelsnaam voor begin. Dit zag zelfs een blinde aankomen. Wat een zinloos stom geschuif achterin.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:57
Nou, het Franse elftal staakt in ieder geval niet.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Terranova
Wat is dit voor dom gelul commentator. Hier kon Taylor niets aan doen, het was De Roon die dom de bal verliest

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:09
Haha… Fransen raken eerst 2 minuten geen bal en toch ligt ie in het mandje bij Oranje.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Exocet
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:47:
Minder dan 5 doelpunten tegen zou al winst zijn
En dat gaat lastig worden

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Zouden ze nu wakker zijn?

• Quad

Quad

Doof

Quad schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:46:
[...]

En nu kan het alleen maar meevallen. :D
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/spLis_jLr-QAAAAM/toch-niet-nee.gif

nggyu nglyd

• PatrickC
Gelukkig hebben we de playoffs nog van de Nations League…

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03-2025
Taylor......meest overschatte middenvelder van Nederland

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01 15:12

Agent47

I always close my contracts.

Wat was het nut van berghuis bij die hoekschop?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• HollowGamer
  • Niet online
Terranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:49:
Wat is dit voor dom gelul commentator. Hier kon Taylor niets aan doen, het was De Roon die dom de bal verliest
Die ziet het helaas wel vaker verkeerd.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:49

m0nk

16-09-2003 15.15

Taylor begint goed.. 🤣

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Terranova
HollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:50:
[...]

Die ziet het helaas wel vaker verkeerd.
Net zoals sommige mensen hier. De Roon laat de bal van z'n voet stuiteren en veroorzaakt die goal, maar blijkbaar is Taylor de schuldige

• HollowGamer
  • Niet online
Glorfindel76 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:50:
Taylor......meest overschatte middenvelder van Nederland
Stomme vraag, maar is hij een Nederlander van oorsprong? Niet dat dit iets uitmaakt, maar het is niet echt een Nederlandse naam.

Talent heeft hij wel, maar het is geen Sneijder helaas.

• Harribo
Ik zei eerder al Taylor is een middelmatige speler.
13 in een dozijn speler

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 24-03-2023 20:52 ]

• PatrickC
De commentator is geen fan van Taylor…

• Exocet
  • Niet online
Dit was toch de fout van de Roon?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:52:
De commentator is geen fan van Taylor…
En terecht

[This is what you get when you mess with us]

Pagina: 1 ... 66 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!