Nee want Wieffer is hip en moet spelen, ook al spelen ze niet op de zelfde positie.PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:52:
De commentator is geen fan van Taylor…
Denk dat die familie van die darter isHollowGamer schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:51:
[...]
Stomme vraag, maar is hij een Nederlander van oorsprong? Niet dat dit iets uitmaakt, maar het is niet echt een Nederlandse naam.
Talent heeft hij wel, maar het is geen Sneijder helaas.
Lekker gekeept zeg
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wieffer is toch de oplossing met zijn enorme internationale ervaring tegen topploegenTerranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:52:
[...]
Nee want Wieffer is hip en moet spelen, ook al spelen ze niet op de zelfde positie.
Had ik al verteld dat ik Cilissen ook matig vind.
Altijd al,hij keept alleen goed bij nec
Altijd al,hij keept alleen goed bij nec
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 24-03-2023 20:54 ]
Denk dat ik maar weer lekker Diablo ga doen
hahahaha… die 13-0 van VVV-AJA gaat er aan vanavond!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tsjonge jonge word nog wat zo..
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Waarom was Cillissen nou geselecteerd met zijn grote mond?? Waardeloze keeper.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Tja dat krijg je als je een showkeeper zoals Cilessen op doel zet.
Oh hij kan best de oplossing zijn. Maar niet voor de plek waar Taylor staat, meer de plek waar De Roon staat.Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:53:
[...]
Wieffer is toch de oplossing met zijn enorme internationale ervaring tegen topploegen
Is natuurlijk ook gewoon een lastige wedstrijd, Frankrijk heeft natuurlijk een geweldig elftal.
Elect a clown, expect a circus.
Het enige wat je kan zeggen is dat Taylor iets voortvarender mee terug had kunnen lopen met Griezmann.Exocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:52:
Dit was toch de fout van de Roon?
Maar dit gaat een slachting van epische proporties worden. Tijd om 631 te gaan spelen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Hmmm die kip kerrie lijkt zo slecht nog niet.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, waarom speel je dan ook met de reservekeeper van NEC...
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Narcistische keeper is bang. Wat een grap.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Waarom komt die daar uit dat doe je alleen als je de bal kan vangen of pakken...
Is deze 2-0 na 8 minuten een negatief record?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja wellicht, maar je gaat er toch niet van uit dat je teamgenoot een aanname van een Fje met de doos nog om z'n schoenen heeft. Alhoewel, het is De Roon, dus dat zou je eigenlijk wel moeten verwachtenMalfunctions schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:54:
[...]
Het enige wat je kan zeggen is dat Taylor iets voortvarender mee terug had kunnen lopen met Griezmann.
Maar dit gaat een slachting van epische proporties worden. Tijd om 631 te gaan spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 24-03-2023 20:55 ]
Je hele middenveld is gewoon slecht
Ik zie nu een paar kansen
Maar een beetje killer instinct is er niet
Tja, Frankrijk blijkt al snel 2 maten te groot, al helemaal met een gehavend elftal.
Gelukkig is plaatsen niet heel moeilijk dus maakt dit eigenlijk niet zoveel uit.
Gelukkig is plaatsen niet heel moeilijk dus maakt dit eigenlijk niet zoveel uit.
Knappe pass, mooi gezien!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het is toch ook weinig?Vos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:55:
Heerlijk altijd deze potjes, lekker iedereen afbranden
Hopelijk gaat deze wedstrijd dus aan Koeman bevestigen dat hij niet kan vasthouden aan zijn herinneringen van hoe spelers jaren geleden waren en dus wel verder moet gaan met de vernieuwing die Van Gaal had ingezet.
+1 als je het ook de schuld van Blind/Wijnaldum vindt
Misschien v Persie terug oproepen, die kan hem op zijn 80ste nog wel erin volleyenHarribo schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:56:
Ik zie nu een paar kansen
Hoezo is plaatsen niet heel moeilijk? Lastige poule toch?dutchgio schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:57:
Tja, Frankrijk blijkt al snel 2 maten te groot, al helemaal met een gehavend elftal.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zo goed is hij toch niet?AMARONE schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:56:
Al die verbazing. Die Jesper heeft er nog nooit sterk uitgezien bij hoge ballen.
Snap niet dat we andere geen kans geven, vind het altijd een beetje een zeur.
De Roon is ook geen 4-3-3 speler toch? Die is beter met 5-3-2 dacht ik te menen. In Italië speelde hij ook altijd zo. Past hem beter.
Taylor is tot nu toe niet erg in vorm. Wijnaldum is er lang uit geweest. Dat duurt ook nog wel ff.
Taylor is tot nu toe niet erg in vorm. Wijnaldum is er lang uit geweest. Dat duurt ook nog wel ff.
Ah, dat is het, Wijnaldum speelt weerDeruxian schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:57:
Poeh wat duurt het nog lang tot de we als hoogtepunt de diepte interviews met de spelers krijgen.
Best goed begonnen in de eerste helft ... van de eerste minuut, dat werk.
Best goed begonnen in de eerste helft ... van de eerste minuut, dat werk.
[ Voor 27% gewijzigd door gekkie op 24-03-2023 21:00 ]
het is geen ramp verliezen van allemaal bazen bij frankrijk terwijl wij het met 2e keus speler moeten doen.
maar wel een beetje pijnlijk en sneu
Heeft hij al een bal gehad?
Beetje flauw zeg, Wijnaldum speelt gewoon mee. Hij kan er verder ook niks aan doen.Deruxian schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:57:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het staat 2-2 op slag van rust.Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:59:
het is geen ramp verliezen van allemaal bazen bij frankrijk terwijl wij het met 2e keus speler moeten doen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zijn hebben bizar veel goede spelers. Als je ook nog ziet wat er op de bank zit.Grindtegel schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:59:
Wijnaldum,de Roon, Taylor
I rest my case
En xavi denkt dat hij Kounde ff voorbij loopt.
Nee Xavi het is geen Eredivisie
I rest my case
En xavi denkt dat hij Kounde ff voorbij loopt.
Nee Xavi het is geen Eredivisie
Goed idee om een borrel in te schenken. Dat lijkt wel nodig.Ruzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:00:
Taylor i.p.v. Frenkie scheelt wel echt 3 slokken op een borrel
Lopen er al wat Feyenoorders warm voor de broodnodige winning mentality ?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nederlanders smeken om klok nu alvast uur vooruit te zetten #FRANED
— DeSpeldSport (@SpeldSport) 24 maart 2023
De beste twee gaan door.PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:57:
[...]
Hoezo is plaatsen niet heel moeilijk? Lastige poule toch?
Als dat niet lukt in een poule met verder Griekenland, Ierland en Gibraltar...
Wijnaldum de postbode is weer lekker aan het sjokken.. geen idee waarom hij weer geselecteerd is..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Die loopt Timber ff voorbij ..
Haha ja nogmaals het is geen Eredivisie
Haha ja nogmaals het is geen Eredivisie
Brengt zelden wat. Is over zijn hoogtepunt ook heen denk ikm0nk schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:02:
Wijnaldum de postbode is weer lekker aan het sjokken.. geen idee waarom hij weer geselecteerd is..
En dan krijgen de 3e plekken nog de playoffs dacht ik. Bijna 50% van de UEFA landen doen mee aan't EK.dutchgio schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:02:
[...]
De beste twee gaan door.
Snap ik ook niet helemaal, hij is pas echt net terug van een blessure, nog geen 500 minuten gespeeldm0nk schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:02:
Taylor zit weer te prutsen...
Die willen we zelfs bij Groningen niet
Die willen we zelfs bij Groningen niet
Zeker niet als hij dat soort ballen maakt..Shabbaman schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:00:
[...]
Beetje flauw zeg, Wijnaldum speelt gewoon mee. Hij kan er verder ook niks aan doen.
Oh wacht..
Koeman brengt drie spelers die nog nooit basis hebben gespeeld. De defensie is bijna hetzelfde als van Gaal. En Koeman brengt Xavi wel waar van Gaal hem veel op de bank brengt. Dus hoezo is van Gaal vernieuwender?Pompi schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:57:
met de vernieuwing die Van Gaal had ingezet.
Buiten Wieffer en Schouten zie ik ook niet echt alternatieven. Ja, Frimpong maar daar speelt ook een debutant nu dus dat maakt niet uit wat dat betreft.
ik vind Geertruida het goed doen, andere 2 linies ben ik het mee eens.Ruzor schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:05:
Met Gakpo, de Jong en de Ligt is dit wel echt een ander elftal, in elke linie een flinke verbetering
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Toch wel 4 kansen gecreëerd, dat is toch wel positief.
Maar ja je zou ze er eens in schieten zeg...
Ik hoop dat de mensen die dachten dat spelers uit de Eredivisie een toevoeging zou kunnen zijn, nu overtuigd zijn
Maar ja je zou ze er eens in schieten zeg...
Ik hoop dat de mensen die dachten dat spelers uit de Eredivisie een toevoeging zou kunnen zijn, nu overtuigd zijn
‘Mbappe, nog heel weinig gezien’
Thanks commentator
Thanks commentator
Ierland en Griekenland zijn zeker geen walk-overs voor Oranje… we hebben echt maar een matig team.dutchgio schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:02:
[...]
De beste twee gaan door.
Dus jij vindt Geertruida beter dan De Ligt?gws24 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:06:
[...]
ik vind Geertruida het goed doen, andere 2 linies ben ik het mee eens.
Frankrijk 4 kansen,3 goals
Nederland 4 kansen, 0 goals
Nederland 4 kansen, 0 goals
Als Sjaak Swart mee zou spelen, was hij echt de beste, de snelste en meest fanatieke speler van dit team.
Wat een Pussies
Wat een Pussies
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Drie keer basis wel. En er is gewoon niks anders, zeker met een beetje loopvermogenTerranova schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:04:
[...]
Snap ik ook niet helemaal, hij is pas echt net terug van een blessure, nog geen 500 minuten gespeeld
Gelukkig spelen Wijnaldum en Depay welD-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:05:
[...]
Koeman brengt drie spelers die nog nooit basis hebben gespeeld. De defensie is bijna hetzelfde als van Gaal. En Koeman brengt Xavi wel waar van Gaal hem veel op de bank brengt. Dus hoezo is van Gaal vernieuwender?
Buiten Wieffer en Schouten zie ik ook niet echt alternatieven. Ja, Frimpong maar daar speelt ook een debutant nu dus dat maakt niet uit wat dat betreft.
De Roon, Taylor, Wijnaldum, die spelen alle drie bij FC Twente niet in de basis.
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 24-03-2023 21:09 ]
XXXVI
Wat is de grootste nederlaag ooit voor Oranje?
Dus als je van het veld loopt, dan is dat toch ook een reglementair 3-0 verlies?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
U zei?gws24 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:06:
[...]
Wijnaldum.. lekker aanvallen en niet mee in de omschakeling.. creëert enorm gat op het middenveld waar die aanval ontstaat..
Dat zullen we vanavond weten.PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:08:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Laat ze aub met 11 voor de goal gaan liggen en alleen maar verdedigen want dit gaat anders een gigantische uitslag worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:04
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nederland verknoeit iedere kans die ze met veel moeite krijgen en we vergeten Mbappé eventjes. Nou ja hopelijk ervaren ze het als een wijze les.
ja dat is wel een probleem. Maar ik heb niet het idee dat z'n loopvermogen nu al terug is met zo weinig minuten, wat ook logisch zou zijn.D-e-n schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:08:
[...]
Drie keer basis wel. En er is gewoon niks anders, zeker met een beetje loopvermogen
Oh, jij zou Rijkaard en Bergkamp opstellen? Oh wacht...
Vraag het nog een even na 68", dan weten we hetPatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:08:
Bij 3-0 achter binnen 20 minuten heb je als verdedigers en keeper gewoon gefaald. Alle vijf. Ook al ligt de oorzaak wellicht op het middenveld.gws24 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:06:
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Commentaar op de Ierse tv doet pijn: "het staat al 3-0, en Frankrijk zit nog niet eens in de 3e versnelling.."
De snelste 3-0 achterstand sinds 1919. We breken centennial records!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De grootste nederlaag van het Nederlands voetbalelftal (Oranje) was op 31 maart 1929 tegen het nationale team van Engeland. De wedstrijd vond plaats in het Highbury Stadium in Londen en eindigde in een 9-1 overwinning voor Engeland. Deze wedstrijd staat bekend als de "Slag van Highbury" en is nog steeds een pijnlijk moment in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal.PatrickC schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:08:
Drie maal raden hoe ik dat gevonden heb
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik blijf bij mijn stelling denk ikExocet schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:47:
Minder dan 5 doelpunten tegen zou al winst zijn
Alsof ik op vrijdagavond ADO aan het kijken ben.. spelen zelfde tempo.. 🤣🤣
Nu niet meer
3 man die Mbappe gewoon niet oppakken. Het is gewoon slap wat NL laat zien.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!