[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 61 ... 262 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-01 19:54
Saturnus schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
[...]

Echt gestoord dit. Én geen VAR…
Bizar...

• renegrunn
  • Laatst online: 16:58
Quad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:07:
We hadden vanavond Bas Nijhuis nodig.
Dan was er misschien 4 of 5 keer gefloten en 1 gele kaart voor Messi.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:10

Spotmatic

Ken sent me

Kom op, we horen bij de beste 8 van de wereld. Daar doet die schijt Messi met zijn God mode niks aan af.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
[...]

Noppert is stiekem niet veel meer dan een modale keeper.
Ik had stiekem wel een keeper wissel verwacht voor penalties na die pebal van messi waar hij kansloos was.

Playstation 5

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Ik vraag me toch af hoe dit was gelopen als er met 433 zonder Blind, Bergwijn en Memphis was gestart.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-01 21:55
Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
Dat Frankrijk of Engeland Argentinië met 5-0 mag oprollen
dat zie ik Frankrijk nog wel doen. Op Mbappe staat echt geen maat.

• renegrunn
  • Laatst online: 16:58
cy-gor25 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:08:
[...]

dat zie ik Frankrijk nog wel doen. Op Mbappe staat echt geen maat.
Die gaan het ook gewoon winnen

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:09

FreakNL

Well do ya punk?

D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
[...]

Hij heeft altijd geleverd. Alleen nu kwam hij net terug van een blessure en hij kreeg ook weinig ballen. Maar over tien wedstrijden heeft een fitte Memphis gewoon het meeste rendement van alle aanvallers. Een van Persie hebben we nu eenmaal niet
Tegen Cyprus in de kwalificatie?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
Stylze schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:07:
[...]

Ik had stiekem wel een keeper wissel verwacht voor penalties na die pebal van messi waar hij kansloos was.
Ik ook wel. Bijlow.....

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-01 13:41
Gelukkig deed Spanje het nog slechter met de penalty's. Schrale troost

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:48
dr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:08:
Ik vraag me toch af hoe dit was gelopen als er met 433 zonder Blind, Bergwijn en Memphis was gestart.
Voor mijn gevoel een stuk beter. Maar dat is natuurlijk achteraf bezien. Hij had wel veel eerder moeten schakelen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:45

Fiber

Beaches are for storming.

frumper schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
Ik hoop dat argentinie wint van Kroatië maar Messi geel krijgt zodat ie de finale niet mag spelen…
De Argentijnse fans gun ik het eigenlijk wel. Die leven echt voor voetbal en zijn er ook gewoon bij terwijl wij Nederlanders op een handjevol na gewoon thuis blijven... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik ook. Hopelijk laat Koeman deze 3 spelers lekker buiten de basis wanneer hij in 2023 begint.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:03
PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
[...]

Hahaha… altijd? De meeste wedstrijden van hem in Oranje waren verschrikkelijk slecht.
Hij is topscorer van deze generatie. Dit is dus gewoon gelul en onwaar. Kap met trollen svp.

Vandaag was matig maar dat waren er meer

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-01 08:55
PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
[...]

Noppert is stiekem niet veel meer dan een modale keeper.
Paar kleine gekke momentjes die niet werden afgestraft, maar verder weinig opvallends gedaan. Niet echt getest.

De hele Hoek show heeft ons niks gebracht.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Exocet
  • Niet online
Ik ook, lekker 433 spelen zonder buitenspelers

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:49
Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
Dat Frankrijk of Engeland Argentinië met 5-0 mag oprollen
Zolang ze om die uitgekookte smerigheid van de Argentijnen inclusief Messi en de scheidsrechter heen kunnen spelen zou dat toch moeten kunnen.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:03

Typhone

Who Dares Wins

Fiber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:09:
[...]

De Argentijnse fans gun ik het eigenlijk wel. Die leven echt voor voetbal en zijn er ook gewoon bij terwijl wij Nederlanders op een handjevol na gewoon thuis blijven... O-)
Ja die zijn reizen en emigreren wel gewend. Die Duitse mentaliteit komt ergens vandaan!

Overigens: nul komma nul gevoel bij de uitschakeling!

[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 09-12-2022 23:11 ]

• DialOut
De interviewer probeert of wat uit te lokken bij van Gaal, maar "we verliezen niet door de scheids". Keurig.

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:02

marapuru

db.

Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:30:
[...]

die moet je bewaren voor het geval ned eruit vliegt.

om de pijn een beetje te verzachten
Ik was m’n tijd ver vooruit

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:53
D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:09:
[...]

Hij is topscorer van deze generatie. Dit is dus gewoon gelul en onwaar. Kap met trollen svp.

Ik ben niet aan het trollen. Ik kijk elke wedstrijd en de meeste wedstrijden die hij gespeeld heeft waren gewoon ver onder de maat. Hij heeft veel doelpunten gemaakt, maar vaak tegen matige tegenstanders. Verder.. Memphis kan echt geweldig goed voetballen vind ik, maar laat het gewoon veel te weinig zien.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• D-e-n
We zijn uitgeschakeld en mensen beginnen gelijk weer met de door hun gehate spelers af te kraken.

Doe even normaal. Je kunt niet een hele succesvolle interland carrière van een speler afbranden op een paar matige wedstrijden.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:26

Agent47

I always close my contracts.

Laten we ff toegeven.

Wat we bij Feyenoord psv az en Ajax zien in Europees verband, zagen we vanavond terug.

Spelers die uit Portugal, Spanje en zuid Amerikaanse landen komen, die irriteren.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Trichoglossus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-01 13:41
D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
We zijn uitgeschakeld en mensen beginnen gelijk weer met de door hun gehate spelers af te kraken.

Doe even normaal. Je kunt niet een hele succesvolle interland carrière van een speler afbranden op een paar matige wedstrijden.
Blind speelt al tijden zeer beroerd, ook bij Ajax. Hij kan het letterlijk niet meer bijbenen op zijn oude dag

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een ding moet wel gezegd worden. Toen Nederland omschakelde naar 4-3-3 werden ze veel gevaarlijker en toen het eigenlijk wanhopig 4-2-4 werd, kwamen er opeens doelpunten. Misschien is van Gaal ook te bang geweest want we hebben eigenlijk een paar zeer goede verdedigers.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 10:09
Niet verliezen door de scheids, nou ik dacht het wel hoor! Haalt het ritme uit het speel, vrije trappen die erin kunnen vliegen, pingel die twijfelachtig was. Als Messi er met rood af gegaan was had het een hele wedstrijd geweest. Niet dat NL zo geweldig speelde maar met zo’n scheids win je sowieso deze wedstrijd nooit

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:54
Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Laten we ff toegeven.

Wat we bij Feyenoord psv az en Ajax zien in Europees verband, zagen we vanavond terug.

Spelers die uit Portugal, Spanje en zuid Amerikaanse landen komen, die irriteren.
tja ik zie domme nederlanders die er altijd weer intrappen

• RegularJohn
  • Niet online
DialOut schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:11:
De interviewer probeert of wat uit te lokken bij van Gaal, maar "we verliezen niet door de scheids". Keurig.
Maar uit eindelijk verliezen ze natuurlijk wel door de scheids. Argentinië had minimaal 3x rood moeten hebben. Messi, Paredes en Otamendi... Bij een 4e was het gewoon een overwinning voor NL geweest.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Een ding moet wel gezegd worden. Toen Nederland omschakelde naar 4-3-3 werden ze veel gevaarlijker en toen het eigenlijk wanhopig 4-2-4 werd, kwamen er opeens doelpunten. Misschien is van Gaal ook te bang geweest want we hebben eigenlijk een paar zeer goede verdedigers.
Het hele toernooi werd er weinig gecreëerd. Daar kwamen we mee weg tot nu toe.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Spotmatic schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:01:
Ik heb er vrede mee maar de scheidsrechter is een fucking loser.
Nee hij heeft het Polonium Fluitje Award gewonnen.

How do you save a random generator ?

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]

Zo gaat het idd altijd weer. Je raakt eraan gewend.

• PolarBear
  • Niet online
RegularJohn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]

Maar uit eindelijk verliezen ze natuurlijk wel door de scheids. Argentinië had minimaal 3x rood moeten hebben. Messi, Paredes en Otamendi... Bij een 4e was het gewoon een overwinning voor NL geweest.
Ik weet niet in welke fantasie wereld je leeft maar dit gebeurt nooit.

• DialOut
Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]

Stonden ze achter, nog opstootje met heel de bank ipv door spelen. Gelukkig scoorde ze nog, maar dat was echt tijdsverspilling.

• OMX2000
  • Laatst online: 09-01 11:00

OMX2000

By any means necessary...

In deze wedstrijd maakte Messi zowel negatief als positief het verschil. Hij is goed, maar zijn gedrag is gewoon kudt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Exocet
  • Niet online

Kennelijk kunnen mensen niet hun clubbril afzetten en branden ze iedereen van een andere club af bij een mislukte pass.

Gewoon razend knap dat je met zo'n selectie bijna Argentinië verslaat en de halve finale haalt.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

RegularJohn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]

Totaal mee oneens.

Scheidsrechter was warrig dat wel.

• D-e-n
433 was ook nog ruk. 424 hou je geen 90 minuten vol.

• Grindtegel
het is altijd de schuld van een ander dat ned verliest, dat ajax verliest, dat psv verliest, dat rotjeknor verliest

schei toch eens uit met smoesjes maken en zoek het bij jezelf
slappe hap

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Volgens mij kan er prima benoemd worden dat er een aantal structureel onder de maat spelen.

Blind is al tijden dramatisch, waarom hij er in staat is een raadsel.
Depay heeft ook niks gebracht
En dan Bergwijn, hoe rendeert hij bij Ajax?

Je hoeft niet hun hele interlandcarrière af te branden, maar benoemen dat ze niet in vorm zijn en er mogelijk betere opties waren moet kunnen.

• OMX2000

OMX2000

DialOut schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:14:
[...]

Stonden ze achter, nog opstootje met heel de bank ipv door spelen. Gelukkig scoorde ze nog, maar dat was echt tijdsverspilling.
Na overtreding werd de bal toch in de bank geschopt. Lijkt me dat de bankspelers dat nie heel relaxed vonden.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:30
Dit voelt ook niets als een trauma wat mij betreft, goed gepakt door de argentijnse keeper en ook niet slecht ingeschoten of zo.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:15:
[...]

433 was ook nog ruk. 424 hou je geen 90 minuten vol.
Hoeft ook niet als je er een paar scoort en dan verdedigen gaat. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ben wel benieuwd, is hij omgekocht door FIFA omdat die voor de marketing Messi in een god willen veranderen of is het gewoon Argentinië, zoals daar binnen de grenzen normaal is.

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 00:41

CyBeRSPiN

sinds 2001

Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:03:
[...]

Dan is SA kampioen van het zonnestelsel omdat zij wonnen van Argentinië.
Hehe tja, opzich wel credits voor DE verrassing van het WK :D

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:46

Hupske

AFCA

Voor mijn gevoel toch de wedstrijd 2x verloren vandaag.
De 2-2 had ik niet verwacht dat die nog ging vallen. Dan hoop je op de verlenging dat ze in een flow zitten, maar pompen en verzuipen zette zich niet door helaas. De penalty’s was wel in te vullen dat je die niet ging winnen. Daar zijn we niet overtuigend genoeg is. Vreemd ook dat van Dijk moest beginnen. Je bent dan aanvoerder, maar als je zo penalty nooit neemt lijkt mij het niet verstandig. Een weghorst was logischer geweest. Zeker gezien die vol vertrouwen zat na zijn 2 goals.

Al met al is het niet erg om tegen Argentinië eruit te gaan. Op papier mag dat. Al blijft de manier waarop vervelend. Zelf niks klaar spelen en dan ook nog eens tegen 12 man.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-01 21:55
Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Laten we ff toegeven.

Argentijnen zijn niet echt de leukste spelers: YouTube: argentina vs netherlands gabriel ortega vs edvin van der saar world ...

Dan heb je nog die beenharde spelers van Bilbao.

Beetje kaliber Vinnie Jones

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:49
Mjah en voorin, hoeveel schoten / ietsen op doel hebben we gehad in de 1e helft. Tot ruim halverwege stond het volgens mij nog op 1tje.

• Exocet
  • Niet online
Saturnus schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:16:
Ben wel benieuwd, is hij omgekocht door FIFA omdat die voor de marketing Messi in een god willen veranderen of is het gewoon Argentinië, zoals daar binnen de grenzen normaal is.
Hij floot idioot twee kanten op, maar hoe Messi de hand boven het hoofd werd gehouden was echt onvoorstelbaar

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Hupske schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:17:
Voor mijn gevoel toch de wedstrijd 2x verloren vandaag.
De 2-2 had ik niet verwacht dat die nog ging vallen. Dan hoop je op de verlenging dat ze in een flow zitten, maar pompen en verzuipen zette zich niet door helaas. De penalty’s was wel in te vullen dat je die niet ging winnen. Daar zijn we niet overtuigend genoeg is. Vreemd ook dat van Dijk moest beginnen. Je bent dan aanvoerder, maar als je zo penalty nooit neemt lijkt mij het niet verstandig. Een weghorst was logischer geweest. Zeker gezien die vol vertrouwen zat na zijn 2 goals.

Al met al is het niet erg om tegen Argentinië eruit te gaan. Op papier mag dat. Al blijft de manier waarop vervelend. Zelf niks klaar spelen en dan ook nog eens tegen 12 man.
Dat zegt Vd vaart nu ook. Doordrukken in de verlenging!

• D-e-n
dr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:15:
[...]

Volgens mij kan er prima benoemd worden dat er een aantal structureel onder de maat spelen.

Blind is al tijden dramatisch, waarom hij er in staat is een raadsel.
Depay heeft ook niks gebracht
En dan Bergwijn, hoe rendeert hij bij Ajax?

Je hoeft niet hun hele interlandcarrière af te branden, maar benoemen dat ze niet in vorm zijn en er mogelijk betere opties waren moet kunnen.
Blind is aan het einde van zijn carrière. Als Koeman begint kan de vorm weer heel anders zijn dus al dat gespeculeer dat die of die eruit moet is pure antipathie en speculatief gelul.

• mavaros
  • Laatst online: 23:58
D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:09:
[...]

Dit is geen trollen joh.

Depay is altijd afwezig als er echt om de knikkers gespeeld moet worden. En dat is dus structureel het geval.

Nederland heeft genoeg andere spelers die wel serieus hun best willen doen voor het team. Bij Depay en zijn vrindjes zie ik dat nooit.

• ephymerous
  • Laatst online: 19:24

Je kan niet een prestatie ophemelen op basis van een nietszeggende doelpuntenstatistiek. Penalty’s en doelpunten tegen matige tegenstanders. Voor de rest veel poeha en maniertjes. In de periode 2000 zou hij niet eens bij de voorselectie zitten.

XXXVI

• DialOut
OMX2000 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:16:
[...]

Na overtreding werd de bal toch in de bank geschopt. Lijkt me dat de bankspelers dat nie heel relaxed vonden.
Raakte een lege stoel. Boehoe...

• iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:13
Hoewel we hebben verloren toch fijn om de wedstrijd met iedereen mee te maken

Fijne avond iedereen :*)

Don't let perfect be the enemy of good.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:18:
[...]

Je kan niet een prestatie ophemelen op basis van een nietszeggende doelpuntenstatistiek. Penalty’s en doelpunten tegen matige tegenstanders. Voor de rest veel poeha en maniertjes. In de periode 2000 zou hij niet eens bij de voorselectie zitten.
Tegen Australië in 2014 maakt hij een belangrijke / winnende.

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:11
DialOut schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:19:
[...]

Daar had je idd op gemikt :O

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

• RegularJohn
  • Niet online
PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:14:
[...]

Ik weet niet in welke fantasie wereld je leeft maar dit gebeurt nooit.
Eens, maar tegen 8 Argentijnen was het wel makkelijker geweest.

• Grindtegel
morgen mooie pot fra-eng. ben nooit voor fra maar om die britten straks weer horen zingen dat ze het voetbal thuis gaan brengen, brrrrr

keuzes keuzes

• D-e-n
ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:18:
[...]

De generatie 2000 is niet meer. Dat is geen vergelijk.

Je praat verder gewoon onzin. Je liegt in je eigen voordeel. Depay heeft gescoord in de beslissende pot tegen Noorwegen. Hij was goed tegen België en onder Koeman wonnen we onder andere van Frankrijk door het koppel Wijnaldum-Depay.

Hij is geen van Persie maar over alle wedstrijden genomen in de laatste vijf haar is hij gewoon met afstand de meest effectieve aanvaller die we nu hebben.

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:22:
[...]

Je praat verder gewoon onzin. Depay heeft gescoord in de beslissende pot tegen Noorwegen. Hij was goed tegen België en onder Koeman wonnen we onder andere van Frankrijk door het koppel Wijnaldum-Depay.

Hij is geen van Persie maar over alle wedstrijden genomen in de laatste vijf haar is hij gewoon met afstand de meest effectieve aanvaller die we hebben.
Zijn statistieken zijn op papier goed. Maar ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zijn tegen teams die niks voorstellen.

Nu zeggen statistieken ook niet alles. Maar we hoeven niet te schermen met zijn goals iig.

[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 23:25 ]

• OMX2000

OMX2000

DialOut schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:19:
[...]

Je collega is net hard aangepakt en je krijgt een bal om je oren tijdens een beladen wedstrijd. Tenzij je een 🤖 bent lijkt me dat je dan reageert. Hadden wij dat bij de Argentijnen gedaan waren ze misschien wel van de tribune af komen “helpen”.

Ik vind die felheid niet gek. Alleen hadden ze dat eerder in de wedstrijd moeten laten zien.

Eerder Memphis eruit, Lang of Simons samen met Weghorst erin. Blind had je ook wat eerder mogen slachtofferen.

Maar da’s allemaal achteraf gelul. We hebben verloren door een loterij. Da’s kudt. Maar liever dan met die 2-0.

• mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01 09:50
Wat ik nou zo bijzonder vond... Dit is een top scheidsrechter. Heeft meerdere finales gefloten voor EUFA. Heeft heel wat wedstrijden gefloten... Maar allemagis ik heb zelfs FIA consistenter regels zien toepassen... Beide zijdes waar hij geen controle over had. Eerste 20 min accepteert hij ALLES en dan opeens bat's boem keert hij 180 graden en geeft hij links en rechts kaartje. Bij sport komt emoties. Persoonlijke aanval op scheidsrechter gaat te ver. Maar dit sloeg nergens op... 9 kaarten voor Argentinië alleen!!! En waarschijnlijk stuk of 7/8 voor Nederland ;O

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 20:37
Maareh, Weghorst, twee keer tegen Argentinië. In de basis dan maar?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ph4ge
FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:24:
Zijn statistieken zijn niet best, ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zij tegen teams die niks voorstellen.
En hoe is dat voor Van Persie, Huntelaar en Van Nistelrooy? Ze spelen nou eenmaal 95% van de wedstrijden tegen matige teams. :)

Depay speelde dit hele toernooi niet groots, net als alle aanvallers. Dat komt denk ik mede door het systeem. Ze staan op eilanden. En met Bergwijn naast je ga je ook niet beter spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 09-12-2022 23:26 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• D-e-n
[...]

Zijn statistieken zijn niet best, ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zij tegen teams die niks voorstellen.
Dat roepen we in dit arrogante land nogal te snel. Alleen Brazilië of Spanje vinden we goed maar die liggen er nu ook uit. We zijn gewoon niet goed genoeg om landen die wel wat voorstellen van de mat te vegen. De speler die dat soort landen wegspeelt hebben we niet.

• OMX2000

OMX2000

[...]

Zijn statistieken zijn op papier goed. Maar ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zijn tegen teams die niks voorstellen.

Nu zeggen statistieken ook niet alles. Maar we hoeven niet te schermen met zijn goals iig.
Als Memphis goed speelt dan is het een enorme versterking voor ons. Maar hij mist wedstrijd ritme, en Argentinië heeft hem gewoon heel goed weten te ontmantelen.

Ze hadden dan weer geen antwoord op veel lange spelers in de 16.

• Grindtegel
ik was er eer;ijk gezegd liever eruit gevlogen met 2-0 dan door pingels

• OMX2000

OMX2000

D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:26:
[...]

Dat roepen we in dit arrogante land nogal te snel. Alleen Brazilië of Spanje vinden we goed maar die liggen er nu ook uit. We zijn gewoon niet goed genoeg om landen die wel wat voorstellen van de mat te vegen. De speler die dat soort landen wegspeelt hebben we niet.
Enige team wat ik ECHT beter vind dan Nederland is Frankrijk. Van de rest kun je gewoon winnen. Waarbij ik denk dat voor ons de moeilijkste tegenstander Kroatië zou zijn.

• OMX2000

OMX2000

Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:28:
ik was er eer;ijk gezegd liever eruit gevlogen met 2-0 dan door pingels
Ik niet. Met 2-0 verliezen is een vernedering. Met penals is gewoon zuur, maar uitkomst van een loterij.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]

Het hele toernooi werd er weinig gecreëerd. Daar kwamen we mee weg tot nu toe.
En bij de eerste serieuze tegenstander is het meteen klaar. Zelden zo’n beroerd NL elftal gezien wat over 5 wedstrijden nog geen 15 schoten op doel heeft geproduceerd.

• mavaros
[...]

Je praat verder gewoon onzin. Je liegt in je eigen voordeel. Depay heeft gescoord in de beslissende pot tegen Noorwegen. Hij was goed tegen België en onder Koeman wonnen we onder andere van Frankrijk door het koppel Wijnaldum-Depay.

Hij is geen van Persie maar over alle wedstrijden genomen in de laatste vijf haar is hij gewoon met afstand de meest effectieve aanvaller die we nu hebben.
U heeft een vastgelaste bril op.

Is niet erg, maar wel jammer, want zonder die verheven spelers openen zich betere wegen naar de wereldtitel over 4 jaar.

Dan kan je blijven hopen op een bevlieging van Depay, maar beter kan je een andere spits zoeken.

Berghuis mag blijven, wat mij betreft. Die kan nog grote stappen maken, waar ik dat bij Depay en zijn entourage niet zie gebeuren. Die rijden liever in een Bentley rondjes over de boulevard of denken dat ze goed kunnen rappen. Maar daar win je geen voetbalprijs/-oorlog mee.

• Exocet
  • Niet online
Als we 11 spelers hadden met het niveau van Frenkie en de inzet van Weghorst, werden we wel wereldkampioen.

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Wat een held is Noppert, geen knappe held, maar wel een held. Voor Heerenveen hoop ik dat ze’m kunnen houden.

• Exocet
  • Niet online
Wat een *piep*, hup Kroatië

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tLHlI_oSGxXFjXymP1dqBcIMjqU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JfK4cgAelwva3uwhLZzyIusb.jpg?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 09-12-2022 23:52 . Reden: Ondanks alles laten we het schelden. ]

• D-e-n
mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:29:
[...]

Dan kan je blijven hopen op een bevlieging van Depay, maar beter kan je een andere spits zoeken.
Aarde tot de naïeve arrogante Nederlanders: die hebben we nu niet.

• ephymerous
  • Laatst online: 19:24
[...]

Poeh poeh gescoord tegen Noorwegen :o

Ik zal niet beweren dat hij nooit goede wedstrijden heeft gespeeld. Dat doen matige spelers ook wel eens. Je kan niet op ‘m bouwen. Tegen USA en Argentinië weer een paar keer levensgevaarlijk balbezit. Dat ie zogenaamd niet rendeert in het systeem betekent niet dat je de ballen maar moet inleveren.

En daarnaast vind ik ‘m absoluut niet sympathiek. Zijn maniertjes. dat akkefietje met die Rotterdamse agent en dan ook nog die docu :N

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:29:
[...]

U heeft een vastgelaste bril op.

Is niet erg, maar wel jammer, want zonder die verheven spelers openen zich betere wegen naar de wereldtitel over 4 jaar.

Berghuis mag blijven, wat mij betreft. Die kan nog grote stappen maken, waar ik dat bij Depay en zijn entourage niet zie gebeuren. Die rijden liever in een Bentley rondjes over de boulevard of denken dat ze goed kunnen rappen. Maar daar win je geen voetbalprijs/-oorlog mee.
Eens Depay hoef ik nooit meer in Oranje te zien. Totaal helemaal niks gebracht dit toernooi. Niet voor het eerst. Soort hero tegen de Andorra’s en incidenteel tegen niet in vorm zijnde toplanden maar all around choker. Zelfde geldt voor Dumfries die hopeloos is/was. Depay zou eens moeten kijen naar Noppert. Gewoon qua karakter. Dat mag rustig extraverter maar niet denken dat hij een grote meneer is. Cuz he’s not.

Maar in alle eerlijkheid, wat heeft Oranje nu laten zien op dit WK? Toch niks? Alle potjes waren ‘vreemd’. Zonder uitzondering.

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 09-12-2022 23:33 ]

• Honesty

Honesty

kattenneus!

dr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:31:
Wat een held is Noppert, geen knappe held, maar wel een held. Voor Heerenveen hoop ik dat ze’m kunnen houden.
ik hoop wel voor hem dat die ergens naar het buitenland kan voor veel geld, zal mooi zijn als die dan wel in heerenveen blijft.

Festina lente

• D-e-n
Exocet schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:30:
Als we 11 spelers hadden met het niveau van Frenkie en de inzet van Weghorst, werden we wel wereldkampioen.
Ja, maar daar kun je niks mee. We kunnen van Basten of Sneijder niet klonen.

• OMX2000

OMX2000

Fiber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:04:
[...]

Drie en een half jaar sparen en dan echt er heen en in het stadion zitten speelt wel een beetje door mijn hoofd... O-)
Ik denk dat ik dat ook serieus ga overwegen, en samen met mijn kids en vrouw daarheen!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:32:
[...]

Ja, maar daar kun je niks mee. We kunnen van Basten of Sneijder niet klonen.
Liever niet van Basten met z’n glazen enkels….

• marapuru

marapuru

db.

Hulde voor de transparantie van Noppert

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:18:
Dit is geen trollen joh.

Depay is altijd afwezig als er echt om de knikkers gespeeld moet worden. En dat is dus structureel het geval.

Nederland heeft genoeg andere spelers die wel serieus hun best willen doen voor het team. Bij Depay en zijn vrindjes zie ik dat nooit.
Waarom noem jij Blind steeds niet? Blind is al jaren dramatisch en was vandaag ook weer mede-schuldig aan de tegengoal (en in de groepsfase ook al). Memphis was dramatisch (en is dat inderdaad al tijden), maar jij hebt er een handje van om dan alleen die persoon te noemen. En Memphis doet zeer zeker wel zijn best, alleen hij kan het gewoon niet (meer).

Wat al eerder is gezegd, zet alsjeblieft je clubbril af (en ook in jouw geval je anti/haat bril) en wees niet zo selectief.

Ergo: Memphis en Blind waren in het verleden spelers die veel van waarde waren voor het Nederlands elftal maar waren beiden dramatisch op dit toernooi (en zet Bergwijn daar ook maar bij) en waren dat in de periode daar voor ook. Het is te hopen dat Koeman straks lekker anderen de kans gaat geven.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

silmaril8 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:34:
[...]

Waarom noem jij Blind steeds niet? Blind is al jaren dramatisch en was vandaag ook weer mede-schuldig aan de tegengoal (en in de groepsfase ook al). Memphis was dramatisch (en is dat inderdaad al tijden), maar jij hebt er een handje van om dan alleen die persoon te noemen. En Memphis doet zeer zeker wel zijn best, alleen hij kan het gewoon niet (meer).

Wat al eerder is gezegd, zet alsjeblieft je clubbril af (en ook in jouw geval je anti/haat bril) en wees niet zo selectief.

Ergo: Memphis en Blind waren in het verleden spelers die veel van waarde waren voor het Nederlands elftal maar waren beiden dramatisch op dit toernooi (en zet Bergwijn daar ook maar bij) en waren dat in de periode daar voor ook. Het is te hopen dat Koeman straks lekker anderen de kans gaat geven.
Nou pik jij er één post uit die het woord Blind niet bevat. Die mag net als Depay eruit en hopelijk NOOIT meer terug in Oranje. Karakter is belangrijker dan wannabe skills dat bewijzen de slagers en houthakkers keer op keer.

• mavaros
Typhone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:32:
[...]

Eens Depay hoef ik nooit meer in Oranje te zien. Totaal helemaal niks gebracht dit toernooi. Niet voor het eerst. Soort hero tegen de Andorra’s en incidenteel tegen niet in vorm zijnde toplanden maar all around choker. Zelfde geldt voor Dumfries die hopeloos is/was. Depay zou eens moeten kijen naar Noppert. Gewoon qua karakter. Dat mag rustig extraverter maar niet denken dat hij een grote meneer is. Cuz he’s not.

Maar in alle eerlijkheid, wat heeft Oranje nu laten zien op dit WK? Toch niks? Alle potjes waren ‘vreemd’. Zonder uitzondering.
@silmaril8 Ik kan ook Blind afkraken, maar dat doe ik niet, want het is een Ajacied.

En nu even zonder bril. Blind kan eruit, als er een betere speler opduikt. Voorlopig heb ik die nog niet gevonden.

Dumpfries is nog niet eens zo slecht. Het is nog een ruwe bolster, maar de wil is er wel. Een beetje polijsten, en dan heb je daar een redelijke speler aan.

[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 09-12-2022 23:42 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:38:
[...]

Dumpfries is nog nieteens zo slecht. Het is nog een ruwe bolster, maar de wil is er wel. Een beetje polijsten, en dan heb je daar een redelijke speler aan.
Die is zo oud die kan je polijsten tot je blaren op je hand hebt staan maar voetballen of verdedigen zal ie nooit meer kunnen.

• marapuru

marapuru

db.

Ik blijf het wel bijzonder vinden dat een Nationale selectie altijd als een soort club wordt beschouwd. “We verloren x jaar geleden ook van land X”, terwijl dat totaal andere spelers en coaches waren.

Ik begrijp wel dat het een beetje psychologisch effect heeft, maar kan niet zo goed tegen al die vergelijkingen met “toen dit en toen dat”.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:03

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Toch maar even: hou de beschuldigingen naar elkaar over de clubbrillen voor je. We gaan het niet snel eens worden en dat hoeft ook niet.

Dram je punt niet door en ga anders morgen verder met de discussie als de emotie wat is gezakt.

Tweakers Discord

• PatrickC
Messi heeft flink wat respect van mij verloren vandaag… lijkt wel op Lewis Hamilton waar ik het respect ook heb verloren de afgelopen jaren… beide grootheden van hun sport… maar hun gedrag… zo jammer.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bedankt Louis. Ik vind je een rare snuiter maar respect!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:26

Agent47

I always close my contracts.

Koeman gaat sws geen 5-3-2 spelen dat scheelt

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Exocet
  • Niet online
PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:43:
[...]

Messi heeft flink wat respect van mij verloren vandaag… lijkt wel op Lewis Hamilton waar ik het respect ook heb verloren de afgelopen jaren… beide grootheden van hun sport… maar hun gedrag… zo jammer.
Zei net hier exact hetzelfde, wat was hij vervelend

• marapuru

marapuru

db.

Waar komt deze foto vandaan?

• ph4ge
Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:45:
Koeman gaat sws geen 5-3-2 spelen dat scheelt
Deed hij bij Feyenoord wel ;)

• Exocet
  • Niet online
marapuru schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:45:
[...]

Screenshot van vlak na de laatste penalty

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

marapuru schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:45:
[...]

Is momenteel ook de foto bij het hoofdartikel op nu.nl

• Exocet
  • Niet online
Bedankt Louis, succes aan Koeman om hierbij in de buurt te komen.

[ Voor 16% gewijzigd door Exocet op 09-12-2022 23:48 ]

• mavaros
Derksen heeft gelijk dat de echte incidenten niet in beeld weren gebracht, en dat dit ongewenst is.

Aan het einde was er een knokpartij tussen de spelers, maar dat zag je alleen vaag op de achtergrond. En nog vaker krijg je alleen de consternatie mee, maar zie je niks.

• PatrickC
En ja hoor.. Studio Sport sluit af met een ode aan Messi. ;w

• ericwhar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:26
Waarom nu die Messi verheerlijking 😱
Pagina: 1 ... 61 ... 262 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!