Dan was er misschien 4 of 5 keer gefloten en 1 gele kaart voor Messi.Quad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:07:
We hadden vanavond Bas Nijhuis nodig.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik had stiekem wel een keeper wissel verwacht voor penalties na die pebal van messi waar hij kansloos was.PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
[...]
Noppert is stiekem niet veel meer dan een modale keeper.
Playstation 5
dat zie ik Frankrijk nog wel doen. Op Mbappe staat echt geen maat.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
Dat Frankrijk of Engeland Argentinië met 5-0 mag oprollen
Die gaan het ook gewoon winnency-gor25 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:08:
[...]
dat zie ik Frankrijk nog wel doen. Op Mbappe staat echt geen maat.
Tegen Cyprus in de kwalificatie?D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
[...]
Hij heeft altijd geleverd. Alleen nu kwam hij net terug van een blessure en hij kreeg ook weinig ballen. Maar over tien wedstrijden heeft een fitte Memphis gewoon het meeste rendement van alle aanvallers. Een van Persie hebben we nu eenmaal niet
Ik ook wel. Bijlow.....Stylze schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:07:
[...]
Ik had stiekem wel een keeper wissel verwacht voor penalties na die pebal van messi waar hij kansloos was.
Voor mijn gevoel een stuk beter. Maar dat is natuurlijk achteraf bezien. Hij had wel veel eerder moeten schakelen.dr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:08:
Ik vraag me toch af hoe dit was gelopen als er met 433 zonder Blind, Bergwijn en Memphis was gestart.
De Argentijnse fans gun ik het eigenlijk wel. Die leven echt voor voetbal en zijn er ook gewoon bij terwijl wij Nederlanders op een handjevol na gewoon thuis blijven...frumper schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
Ik hoop dat argentinie wint van Kroatië maar Messi geel krijgt zodat ie de finale niet mag spelen…
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik ook. Hopelijk laat Koeman deze 3 spelers lekker buiten de basis wanneer hij in 2023 begint.dr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:08:
Ik vraag me toch af hoe dit was gelopen als er met 433 zonder Blind, Bergwijn en Memphis was gestart.
Hij is topscorer van deze generatie. Dit is dus gewoon gelul en onwaar. Kap met trollen svp.PatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
[...]
Hahaha… altijd? De meeste wedstrijden van hem in Oranje waren verschrikkelijk slecht.
Vandaag was matig maar dat waren er meer
Paar kleine gekke momentjes die niet werden afgestraft, maar verder weinig opvallends gedaan. Niet echt getest.PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
[...]
Noppert is stiekem niet veel meer dan een modale keeper.
De hele Hoek show heeft ons niks gebracht.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik ook, lekker 433 spelen zonder buitenspelersdr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:08:
Zolang ze om die uitgekookte smerigheid van de Argentijnen inclusief Messi en de scheidsrechter heen kunnen spelen zou dat toch moeten kunnen.Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:06:
Dat Frankrijk of Engeland Argentinië met 5-0 mag oprollen
Ja die zijn reizen en emigreren wel gewend. Die Duitse mentaliteit komt ergens vandaan!Fiber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:09:
[...]
De Argentijnse fans gun ik het eigenlijk wel. Die leven echt voor voetbal en zijn er ook gewoon bij terwijl wij Nederlanders op een handjevol na gewoon thuis blijven...
Overigens: nul komma nul gevoel bij de uitschakeling!
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 09-12-2022 23:11 ]
Ik was m’n tijd ver vooruitGrindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:30:
[...]
die moet je bewaren voor het geval ned eruit vliegt.
om de pijn een beetje te verzachten
Ik ben niet aan het trollen. Ik kijk elke wedstrijd en de meeste wedstrijden die hij gespeeld heeft waren gewoon ver onder de maat. Hij heeft veel doelpunten gemaakt, maar vaak tegen matige tegenstanders. Verder.. Memphis kan echt geweldig goed voetballen vind ik, maar laat het gewoon veel te weinig zien.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:09:
[...]
Hij is topscorer van deze generatie. Dit is dus gewoon gelul en onwaar. Kap met trollen svp.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Doe even normaal. Je kunt niet een hele succesvolle interland carrière van een speler afbranden op een paar matige wedstrijden.
Wat we bij Feyenoord psv az en Ajax zien in Europees verband, zagen we vanavond terug.
Spelers die uit Portugal, Spanje en zuid Amerikaanse landen komen, die irriteren.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Blind speelt al tijden zeer beroerd, ook bij Ajax. Hij kan het letterlijk niet meer bijbenen op zijn oude dagD-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
We zijn uitgeschakeld en mensen beginnen gelijk weer met de door hun gehate spelers af te kraken.
Doe even normaal. Je kunt niet een hele succesvolle interland carrière van een speler afbranden op een paar matige wedstrijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
tja ik zie domme nederlanders die er altijd weer intrappenAgent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Laten we ff toegeven.
Wat we bij Feyenoord psv az en Ajax zien in Europees verband, zagen we vanavond terug.
Spelers die uit Portugal, Spanje en zuid Amerikaanse landen komen, die irriteren.
Maar uit eindelijk verliezen ze natuurlijk wel door de scheids. Argentinië had minimaal 3x rood moeten hebben. Messi, Paredes en Otamendi... Bij een 4e was het gewoon een overwinning voor NL geweest.DialOut schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:11:
De interviewer probeert of wat uit te lokken bij van Gaal, maar "we verliezen niet door de scheids". Keurig.
Het hele toernooi werd er weinig gecreëerd. Daar kwamen we mee weg tot nu toe.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Een ding moet wel gezegd worden. Toen Nederland omschakelde naar 4-3-3 werden ze veel gevaarlijker en toen het eigenlijk wanhopig 4-2-4 werd, kwamen er opeens doelpunten. Misschien is van Gaal ook te bang geweest want we hebben eigenlijk een paar zeer goede verdedigers.
Nee hij heeft het Polonium Fluitje Award gewonnen.Spotmatic schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:01:
Ik heb er vrede mee maar de scheidsrechter is een fucking loser.
How do you save a random generator ?
Zo gaat het idd altijd weer. Je raakt eraan gewend.Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]
tja ik zie domme nederlanders die er altijd weer intrappen
Ik weet niet in welke fantasie wereld je leeft maar dit gebeurt nooit.RegularJohn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]
Maar uit eindelijk verliezen ze natuurlijk wel door de scheids. Argentinië had minimaal 3x rood moeten hebben. Messi, Paredes en Otamendi... Bij een 4e was het gewoon een overwinning voor NL geweest.
Stonden ze achter, nog opstootje met heel de bank ipv door spelen. Gelukkig scoorde ze nog, maar dat was echt tijdsverspilling.Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]
tja ik zie domme nederlanders die er altijd weer intrappen
In deze wedstrijd maakte Messi zowel negatief als positief het verschil. Hij is goed, maar zijn gedrag is gewoon kudt.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
We zijn uitgeschakeld en mensen beginnen gelijk weer met de door hun gehate spelers af te kraken.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Kennelijk kunnen mensen niet hun clubbril afzetten en branden ze iedereen van een andere club af bij een mislukte pass.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Gewoon razend knap dat je met zo'n selectie bijna Argentinië verslaat en de halve finale haalt.
Totaal mee oneens.RegularJohn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]
Maar uit eindelijk verliezen ze natuurlijk wel door de scheids. Argentinië had minimaal 3x rood moeten hebben. Messi, Paredes en Otamendi... Bij een 4e was het gewoon een overwinning voor NL geweest.
Scheidsrechter was warrig dat wel.
433 was ook nog ruk. 424 hou je geen 90 minuten vol.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Een ding moet wel gezegd worden. Toen Nederland omschakelde naar 4-3-3 werden ze veel gevaarlijker en toen het eigenlijk wanhopig 4-2-4 werd, kwamen er opeens doelpunten. Misschien is van Gaal ook te bang geweest want we hebben eigenlijk een paar zeer goede verdedigers.
schei toch eens uit met smoesjes maken en zoek het bij jezelf
slappe hap
Volgens mij kan er prima benoemd worden dat er een aantal structureel onder de maat spelen.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Blind is al tijden dramatisch, waarom hij er in staat is een raadsel.
Depay heeft ook niks gebracht
En dan Bergwijn, hoe rendeert hij bij Ajax?
Je hoeft niet hun hele interlandcarrière af te branden, maar benoemen dat ze niet in vorm zijn en er mogelijk betere opties waren moet kunnen.
Na overtreding werd de bal toch in de bank geschopt. Lijkt me dat de bankspelers dat nie heel relaxed vonden.DialOut schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:14:
[...]
Stonden ze achter, nog opstootje met heel de bank ipv door spelen. Gelukkig scoorde ze nog, maar dat was echt tijdsverspilling.
Hoeft ook niet als je er een paar scoort en dan verdedigen gaat.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:15:
[...]
433 was ook nog ruk. 424 hou je geen 90 minuten vol.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hehe tja, opzich wel credits voor DE verrassing van het WKVerwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:03:
[...]
Dan is SA kampioen van het zonnestelsel omdat zij wonnen van Argentinië.
De 2-2 had ik niet verwacht dat die nog ging vallen. Dan hoop je op de verlenging dat ze in een flow zitten, maar pompen en verzuipen zette zich niet door helaas. De penalty’s was wel in te vullen dat je die niet ging winnen. Daar zijn we niet overtuigend genoeg is. Vreemd ook dat van Dijk moest beginnen. Je bent dan aanvoerder, maar als je zo penalty nooit neemt lijkt mij het niet verstandig. Een weghorst was logischer geweest. Zeker gezien die vol vertrouwen zat na zijn 2 goals.
Al met al is het niet erg om tegen Argentinië eruit te gaan. Op papier mag dat. Al blijft de manier waarop vervelend. Zelf niks klaar spelen en dan ook nog eens tegen 12 man.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Argentijnen zijn niet echt de leukste spelers: YouTube: argentina vs netherlands gabriel ortega vs edvin van der saar world ...Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Laten we ff toegeven.
Dan heb je nog die beenharde spelers van Bilbao.
Beetje kaliber Vinnie Jones
Mjah en voorin, hoeveel schoten / ietsen op doel hebben we gehad in de 1e helft. Tot ruim halverwege stond het volgens mij nog op 1tje.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
Hij floot idioot twee kanten op, maar hoe Messi de hand boven het hoofd werd gehouden was echt onvoorstelbaarSaturnus schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:16:
Ben wel benieuwd, is hij omgekocht door FIFA omdat die voor de marketing Messi in een god willen veranderen of is het gewoon Argentinië, zoals daar binnen de grenzen normaal is.
Dat zegt Vd vaart nu ook. Doordrukken in de verlenging!Hupske schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:17:
Voor mijn gevoel toch de wedstrijd 2x verloren vandaag.
De 2-2 had ik niet verwacht dat die nog ging vallen. Dan hoop je op de verlenging dat ze in een flow zitten, maar pompen en verzuipen zette zich niet door helaas. De penalty’s was wel in te vullen dat je die niet ging winnen. Daar zijn we niet overtuigend genoeg is. Vreemd ook dat van Dijk moest beginnen. Je bent dan aanvoerder, maar als je zo penalty nooit neemt lijkt mij het niet verstandig. Een weghorst was logischer geweest. Zeker gezien die vol vertrouwen zat na zijn 2 goals.
Al met al is het niet erg om tegen Argentinië eruit te gaan. Op papier mag dat. Al blijft de manier waarop vervelend. Zelf niks klaar spelen en dan ook nog eens tegen 12 man.
Blind is aan het einde van zijn carrière. Als Koeman begint kan de vorm weer heel anders zijn dus al dat gespeculeer dat die of die eruit moet is pure antipathie en speculatief gelul.dr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:15:
[...]
Volgens mij kan er prima benoemd worden dat er een aantal structureel onder de maat spelen.
Blind is al tijden dramatisch, waarom hij er in staat is een raadsel.
Depay heeft ook niks gebracht
En dan Bergwijn, hoe rendeert hij bij Ajax?
Je hoeft niet hun hele interlandcarrière af te branden, maar benoemen dat ze niet in vorm zijn en er mogelijk betere opties waren moet kunnen.
Dit is geen trollen joh.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:09:
[...]
Hij is topscorer van deze generatie. Dit is dus gewoon gelul en onwaar. Kap met trollen svp.
Depay is altijd afwezig als er echt om de knikkers gespeeld moet worden. En dat is dus structureel het geval.
Nederland heeft genoeg andere spelers die wel serieus hun best willen doen voor het team. Bij Depay en zijn vrindjes zie ik dat nooit.
Je kan niet een prestatie ophemelen op basis van een nietszeggende doelpuntenstatistiek. Penalty’s en doelpunten tegen matige tegenstanders. Voor de rest veel poeha en maniertjes. In de periode 2000 zou hij niet eens bij de voorselectie zitten.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:12:
XXXVI
Raakte een lege stoel. Boehoe...OMX2000 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:16:
[...]
Na overtreding werd de bal toch in de bank geschopt. Lijkt me dat de bankspelers dat nie heel relaxed vonden.
Fijne avond iedereen
Don't let perfect be the enemy of good.
Tegen Australië in 2014 maakt hij een belangrijke / winnende.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:18:
[...]
Je kan niet een prestatie ophemelen op basis van een nietszeggende doelpuntenstatistiek. Penalty’s en doelpunten tegen matige tegenstanders. Voor de rest veel poeha en maniertjes. In de periode 2000 zou hij niet eens bij de voorselectie zitten.
Daar had je idd op gemikt
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Eens, maar tegen 8 Argentijnen was het wel makkelijker geweest.PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:14:
[...]
Ik weet niet in welke fantasie wereld je leeft maar dit gebeurt nooit.
keuzes keuzes
De generatie 2000 is niet meer. Dat is geen vergelijk.ephymerous schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:18:
[...]
Je kan niet een prestatie ophemelen op basis van een nietszeggende doelpuntenstatistiek. Penalty’s en doelpunten tegen matige tegenstanders. Voor de rest veel poeha en maniertjes. In de periode 2000 zou hij niet eens bij de voorselectie zitten.
Je praat verder gewoon onzin. Je liegt in je eigen voordeel. Depay heeft gescoord in de beslissende pot tegen Noorwegen. Hij was goed tegen België en onder Koeman wonnen we onder andere van Frankrijk door het koppel Wijnaldum-Depay.
Hij is geen van Persie maar over alle wedstrijden genomen in de laatste vijf haar is hij gewoon met afstand de meest effectieve aanvaller die we nu hebben.
Zijn statistieken zijn op papier goed. Maar ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zijn tegen teams die niks voorstellen.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:22:
[...]
De generatie 2000 is niet meer. Dat is geen vergelijk.
Je praat verder gewoon onzin. Depay heeft gescoord in de beslissende pot tegen Noorwegen. Hij was goed tegen België en onder Koeman wonnen we onder andere van Frankrijk door het koppel Wijnaldum-Depay.
Hij is geen van Persie maar over alle wedstrijden genomen in de laatste vijf haar is hij gewoon met afstand de meest effectieve aanvaller die we hebben.
Nu zeggen statistieken ook niet alles. Maar we hoeven niet te schermen met zijn goals iig.
[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 23:25 ]
Je collega is net hard aangepakt en je krijgt een bal om je oren tijdens een beladen wedstrijd. Tenzij je een 🤖 bent lijkt me dat je dan reageert. Hadden wij dat bij de Argentijnen gedaan waren ze misschien wel van de tribune af komen “helpen”.
Ik vind die felheid niet gek. Alleen hadden ze dat eerder in de wedstrijd moeten laten zien.
Eerder Memphis eruit, Lang of Simons samen met Weghorst erin. Blind had je ook wat eerder mogen slachtofferen.
Maar da’s allemaal achteraf gelul. We hebben verloren door een loterij. Da’s kudt. Maar liever dan met die 2-0.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En hoe is dat voor Van Persie, Huntelaar en Van Nistelrooy? Ze spelen nou eenmaal 95% van de wedstrijden tegen matige teams.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:24:
Zijn statistieken zijn niet best, ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zij tegen teams die niks voorstellen.
Depay speelde dit hele toernooi niet groots, net als alle aanvallers. Dat komt denk ik mede door het systeem. Ze staan op eilanden. En met Bergwijn naast je ga je ook niet beter spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 09-12-2022 23:26 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat roepen we in dit arrogante land nogal te snel. Alleen Brazilië of Spanje vinden we goed maar die liggen er nu ook uit. We zijn gewoon niet goed genoeg om landen die wel wat voorstellen van de mat te vegen. De speler die dat soort landen wegspeelt hebben we niet.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:24:
[...]
Zijn statistieken zijn niet best, ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zij tegen teams die niks voorstellen.
Als Memphis goed speelt dan is het een enorme versterking voor ons. Maar hij mist wedstrijd ritme, en Argentinië heeft hem gewoon heel goed weten te ontmantelen.FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:24:
[...]
Zijn statistieken zijn op papier goed. Maar ik keek net de wiki pagina van Depay maar 95% van zijn goals zijn tegen teams die niks voorstellen.
Nu zeggen statistieken ook niet alles. Maar we hoeven niet te schermen met zijn goals iig.
Ze hadden dan weer geen antwoord op veel lange spelers in de 16.
Enige team wat ik ECHT beter vind dan Nederland is Frankrijk. Van de rest kun je gewoon winnen. Waarbij ik denk dat voor ons de moeilijkste tegenstander Kroatië zou zijn.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:26:
[...]
Dat roepen we in dit arrogante land nogal te snel. Alleen Brazilië of Spanje vinden we goed maar die liggen er nu ook uit. We zijn gewoon niet goed genoeg om landen die wel wat voorstellen van de mat te vegen. De speler die dat soort landen wegspeelt hebben we niet.
Ik niet. Met 2-0 verliezen is een vernedering. Met penals is gewoon zuur, maar uitkomst van een loterij.Grindtegel schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:28:
ik was er eer;ijk gezegd liever eruit gevlogen met 2-0 dan door pingels
En bij de eerste serieuze tegenstander is het meteen klaar. Zelden zo’n beroerd NL elftal gezien wat over 5 wedstrijden nog geen 15 schoten op doel heeft geproduceerd.PolarBear schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:13:
[...]
Het hele toernooi werd er weinig gecreëerd. Daar kwamen we mee weg tot nu toe.
U heeft een vastgelaste bril op.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:22:
[...]
Je praat verder gewoon onzin. Je liegt in je eigen voordeel. Depay heeft gescoord in de beslissende pot tegen Noorwegen. Hij was goed tegen België en onder Koeman wonnen we onder andere van Frankrijk door het koppel Wijnaldum-Depay.
Hij is geen van Persie maar over alle wedstrijden genomen in de laatste vijf haar is hij gewoon met afstand de meest effectieve aanvaller die we nu hebben.
Is niet erg, maar wel jammer, want zonder die verheven spelers openen zich betere wegen naar de wereldtitel over 4 jaar.
Dan kan je blijven hopen op een bevlieging van Depay, maar beter kan je een andere spits zoeken.
Berghuis mag blijven, wat mij betreft. Die kan nog grote stappen maken, waar ik dat bij Depay en zijn entourage niet zie gebeuren. Die rijden liever in een Bentley rondjes over de boulevard of denken dat ze goed kunnen rappen. Maar daar win je geen voetbalprijs/-oorlog mee.
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 09-12-2022 23:52 . Reden: Ondanks alles laten we het schelden. ]
Aarde tot de naïeve arrogante Nederlanders: die hebben we nu niet.mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:29:
[...]
Dan kan je blijven hopen op een bevlieging van Depay, maar beter kan je een andere spits zoeken.
Poeh poeh gescoord tegen NoorwegenD-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:22:
[...]
Ik zal niet beweren dat hij nooit goede wedstrijden heeft gespeeld. Dat doen matige spelers ook wel eens. Je kan niet op ‘m bouwen. Tegen USA en Argentinië weer een paar keer levensgevaarlijk balbezit. Dat ie zogenaamd niet rendeert in het systeem betekent niet dat je de ballen maar moet inleveren.
En daarnaast vind ik ‘m absoluut niet sympathiek. Zijn maniertjes. dat akkefietje met die Rotterdamse agent en dan ook nog die docu
XXXVI
Eens Depay hoef ik nooit meer in Oranje te zien. Totaal helemaal niks gebracht dit toernooi. Niet voor het eerst. Soort hero tegen de Andorra’s en incidenteel tegen niet in vorm zijnde toplanden maar all around choker. Zelfde geldt voor Dumfries die hopeloos is/was. Depay zou eens moeten kijen naar Noppert. Gewoon qua karakter. Dat mag rustig extraverter maar niet denken dat hij een grote meneer is. Cuz he’s not.mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:29:
[...]
U heeft een vastgelaste bril op.
Is niet erg, maar wel jammer, want zonder die verheven spelers openen zich betere wegen naar de wereldtitel over 4 jaar.
Berghuis mag blijven, wat mij betreft. Die kan nog grote stappen maken, waar ik dat bij Depay en zijn entourage niet zie gebeuren. Die rijden liever in een Bentley rondjes over de boulevard of denken dat ze goed kunnen rappen. Maar daar win je geen voetbalprijs/-oorlog mee.
Maar in alle eerlijkheid, wat heeft Oranje nu laten zien op dit WK? Toch niks? Alle potjes waren ‘vreemd’. Zonder uitzondering.
[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 09-12-2022 23:33 ]
ik hoop wel voor hem dat die ergens naar het buitenland kan voor veel geld, zal mooi zijn als die dan wel in heerenveen blijft.dr.lowtune schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:31:
Wat een held is Noppert, geen knappe held, maar wel een held. Voor Heerenveen hoop ik dat ze’m kunnen houden.
Festina lente
Ja, maar daar kun je niks mee. We kunnen van Basten of Sneijder niet klonen.Exocet schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:30:
Als we 11 spelers hadden met het niveau van Frenkie en de inzet van Weghorst, werden we wel wereldkampioen.
Ik denk dat ik dat ook serieus ga overwegen, en samen met mijn kids en vrouw daarheen!Fiber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:04:
[...]
Drie en een half jaar sparen en dan echt er heen en in het stadion zitten speelt wel een beetje door mijn hoofd...
Liever niet van Basten met z’n glazen enkels….D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:32:
[...]
Ja, maar daar kun je niks mee. We kunnen van Basten of Sneijder niet klonen.
Waarom noem jij Blind steeds niet? Blind is al jaren dramatisch en was vandaag ook weer mede-schuldig aan de tegengoal (en in de groepsfase ook al). Memphis was dramatisch (en is dat inderdaad al tijden), maar jij hebt er een handje van om dan alleen die persoon te noemen. En Memphis doet zeer zeker wel zijn best, alleen hij kan het gewoon niet (meer).mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:18:
Dit is geen trollen joh.
Depay is altijd afwezig als er echt om de knikkers gespeeld moet worden. En dat is dus structureel het geval.
Nederland heeft genoeg andere spelers die wel serieus hun best willen doen voor het team. Bij Depay en zijn vrindjes zie ik dat nooit.
Wat al eerder is gezegd, zet alsjeblieft je clubbril af (en ook in jouw geval je anti/haat bril) en wees niet zo selectief.
Ergo: Memphis en Blind waren in het verleden spelers die veel van waarde waren voor het Nederlands elftal maar waren beiden dramatisch op dit toernooi (en zet Bergwijn daar ook maar bij) en waren dat in de periode daar voor ook. Het is te hopen dat Koeman straks lekker anderen de kans gaat geven.
Nou pik jij er één post uit die het woord Blind niet bevat. Die mag net als Depay eruit en hopelijk NOOIT meer terug in Oranje. Karakter is belangrijker dan wannabe skills dat bewijzen de slagers en houthakkers keer op keer.silmaril8 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:34:
[...]
Waarom noem jij Blind steeds niet? Blind is al jaren dramatisch en was vandaag ook weer mede-schuldig aan de tegengoal (en in de groepsfase ook al). Memphis was dramatisch (en is dat inderdaad al tijden), maar jij hebt er een handje van om dan alleen die persoon te noemen. En Memphis doet zeer zeker wel zijn best, alleen hij kan het gewoon niet (meer).
Wat al eerder is gezegd, zet alsjeblieft je clubbril af (en ook in jouw geval je anti/haat bril) en wees niet zo selectief.
Ergo: Memphis en Blind waren in het verleden spelers die veel van waarde waren voor het Nederlands elftal maar waren beiden dramatisch op dit toernooi (en zet Bergwijn daar ook maar bij) en waren dat in de periode daar voor ook. Het is te hopen dat Koeman straks lekker anderen de kans gaat geven.
@silmaril8 Ik kan ook Blind afkraken, maar dat doe ik niet, want het is een Ajacied.Typhone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:32:
[...]
Eens Depay hoef ik nooit meer in Oranje te zien. Totaal helemaal niks gebracht dit toernooi. Niet voor het eerst. Soort hero tegen de Andorra’s en incidenteel tegen niet in vorm zijnde toplanden maar all around choker. Zelfde geldt voor Dumfries die hopeloos is/was. Depay zou eens moeten kijen naar Noppert. Gewoon qua karakter. Dat mag rustig extraverter maar niet denken dat hij een grote meneer is. Cuz he’s not.
Maar in alle eerlijkheid, wat heeft Oranje nu laten zien op dit WK? Toch niks? Alle potjes waren ‘vreemd’. Zonder uitzondering.
En nu even zonder bril. Blind kan eruit, als er een betere speler opduikt. Voorlopig heb ik die nog niet gevonden.
Dumpfries is nog niet eens zo slecht. Het is nog een ruwe bolster, maar de wil is er wel. Een beetje polijsten, en dan heb je daar een redelijke speler aan.
[ Voor 11% gewijzigd door mavaros op 09-12-2022 23:42 ]
Die is zo oud die kan je polijsten tot je blaren op je hand hebt staan maar voetballen of verdedigen zal ie nooit meer kunnen.mavaros schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:38:
[...]
Dumpfries is nog nieteens zo slecht. Het is nog een ruwe bolster, maar de wil is er wel. Een beetje polijsten, en dan heb je daar een redelijke speler aan.
Ik begrijp wel dat het een beetje psychologisch effect heeft, maar kan niet zo goed tegen al die vergelijkingen met “toen dit en toen dat”.
Messi heeft flink wat respect van mij verloren vandaag… lijkt wel op Lewis Hamilton waar ik het respect ook heb verloren de afgelopen jaren… beide grootheden van hun sport… maar hun gedrag… zo jammer.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zei net hier exact hetzelfde, wat was hij vervelendPatrickC schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:43:
[...]
Messi heeft flink wat respect van mij verloren vandaag… lijkt wel op Lewis Hamilton waar ik het respect ook heb verloren de afgelopen jaren… beide grootheden van hun sport… maar hun gedrag… zo jammer.
Deed hij bij Feyenoord welAgent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:45:
Koeman gaat sws geen 5-3-2 spelen dat scheelt
Is momenteel ook de foto bij het hoofdartikel op nu.nl
20 - @OnsOranje lost none of their 20 matches in the third term under Louis van Gaal (W14 D6), scoring 51 goals and conceding just 17 times in the process. Applause. pic.twitter.com/x0tw63Uome
— OptaJohan (@OptaJohan) 9 december 2022
[ Voor 16% gewijzigd door Exocet op 09-12-2022 23:48 ]
Aan het einde was er een knokpartij tussen de spelers, maar dat zag je alleen vaag op de achtergrond. En nog vaker krijg je alleen de consternatie mee, maar zie je niks.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!