Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niks aan te doen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
NL had 3-2 moeten maken, had je dit niet...Agent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:56:
Gvd. Die Messi had rood moeten hebben. Had je een andere wedstrijd
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ow... sorryDialOut schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:56:
[...]
Haha. Had ik ook. Spanning was er opeens af...
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Dat hou je niet volFreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:56:
Ze hadden dus toch va banque door moeten gaan meteen in de 1e verlenging.
Haha ik dacht dat ook al!ph4ge schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:56:
Zoveel gedoe over die penalties en dan van de 6 penalties geen 1 gepakt, vrijwel altijd kansloos de verkeerde hoek in.
Niks aan te doen.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat zet je toch uit oen.moshimoshi schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:57:
Klote Nu.nl…. Ping en ik wist al dat die raak ging….
jij keek nooit spaans voetbal? daar heeft ie alles geleerdSaturnus schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:57:
Respect voor Messi wel compleet weg. Wat een triest figuur.
Hij heeft het heel goed gedaan. Wie nu. Ik zeg Rijkaard overtuigenjaapstobbe schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:57:
Van gaal isklaar. Bedank Louis!!!
Dit ook niet.
En misschien beginnen met een normale opstelling zonder Koning Memphis.
Gelijkwaardig op een gemiste pingel na
Gaat hier gelijk een hoop vuurwerk af...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Je bedoelt van Dijk? Ja een beetje stoer de verantwoordelijkheid nemen en dan zo inschieten.hallom schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:57:
Die penalty van dumfries 🥲
XXXVI
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:19
Maar morgenvroeg zullen we hopelijk beseffen dat dit wel zo'n knotsgekke wedstrijd was dat het ook niet onze kant op kan vallen.
Verwijderd
Erik ten Hagcy-gor25 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:58:
[...]
Hij heeft het heel goed gedaan. Wie nu. Ik zeg Rijkaard overtuigen
Maar de gasdeal is nog niet rond!renegrunn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:58:
Scheelt Rutte & Co wel weer een dilemma
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hier niet, maar hier is het ook beschaafdFiber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:58:
Het sprookje is uit helaas
Gelijkwaardig op een gemiste pingel na
Gaat hier gelijk een hoop vuurwerk af...
Ja alleen helaas niet vanaf het begin. Te lang niets gecreëerd. Ook in voorgaande wedstrijden weinig gecreëerd.Quad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:56:
Gestreden tot het eind.
Koeman heeft al getekend. Al tijdje bekend.cy-gor25 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:58:
[...]
Het is een wonder dat Argentinie 9 gele kaarten heeft en er nog 11 spelers op het veld staan.
Messi is een dikke matennaaier, en van Dijk en Berghuis hadden gewoon meer geduld moeten hebben en de keeper de hoek laten kiezen. Maarja heat of the moment he. Noppert en van Gaal naar Ajax na de winterstop en door!!
Nu direct aanstellen!Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:59:
Hopelijk Schreuder naar Oranje nu. Die is goed in records breken.
XXXVI
je gewoon genaaid
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Koeman heeft al getekend hoor…cy-gor25 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:58:
[...]
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rijkaard??cy-gor25 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:58:
[...]
Ronald Koeman toch gewoon?
Oh god, de anti Memphis bende gaat weer los?FreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:58:
[...]
Dit ook niet.
En misschien beginnen met een normale opstelling zonder Koning Memphis.
Hoe hij met 2,05m half een hoek in duikt was dan weer keurig overgenomen van Van der Sar.
Die is gelukkig niet zo van het tongen met Depay...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad.Stoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:59:
Memphis is wel serieus overrated zeg.
Die scheids wist natuurlijk prima wie hij wel en niet een geel kaartje kon geven.loewie1984 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:59:
Het is een wonder dat Argentinie 9 gele kaarten heeft en er nog 11 spelers op het veld staan.
Memphis en Bergwijn waren daarbij extreem slecht
Komende dagen allemaal even lekker oude vetes uitvechten en dan is het een toernooi om snel te vergeten.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:00:
[...]
Oh god, de anti Memphis bende gaat weer los?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En als ik eerlijk ben had ik voor het WK NL niet eens de groepsfase zien verlaten....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik heb hem lang verdedigd maar hij levert gewoon niet.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:00:
[...]
Ow dat wist ik niet. Ben benieuwd wat dat gaat worden.
Morgen de oranje tompoucen in de aanbieding!
Verwijderd
Op naar de VS!
Heb je ‘m buiten z’n doelpunt een bal goed zien raken? Het is gewoon een ontzettend matige speler.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:00:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door ephymerous op 09-12-2022 23:03 ]
XXXVI
Dat gevoel heb ik wel ja. Maar ja, liever meer risico in verlenging dan pingels. En die twee verlenging was niet veel...Stoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:01:
[...]
Die scheids wist natuurlijk prima wie hij wel en niet een geel kaartje kon geven.
Nu Bergwijn nog…Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:02:
Sportief dat Memphis nog even zijn excuses aan de rest aanbiedt dat hij geen fuck geraakt heeft
Het hele WK is anti-voetbal. Van de manier tot waarop het toernooi georganiseerd is tot en met het daadwerkelijke voetbal. Er is geen enkel team dat de titel verdient.Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:01:
Toch knap dat je als Oranje met passief voetbal zo ver kunt komen
Memphis en Bergwijn waren daarbij extreem slecht
You don’t say.
nggyu nglyd
Don't let perfect be the enemy of good.
Hier krijg je alleen geen geel voor als je Messi bent. pic.twitter.com/3u4EXyuSV2
— Sander van D. (@Sandervandam2) 9 december 2022
Klikker-de-klik, want filmpje
Verwijderd
Dan is SA kampioen van het zonnestelsel omdat zij wonnen van Argentinië.CyBeRSPiN schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:02:
Mooie pot, had echt 2 kanten op kunnen vallen. Nu hopen dat Argentinie wereldkampioen wordt, dan zijn we in principe tweede geworden
Dit presteert ook niks. Zou Berghuis voortaan opstellen.
Het is gewoon onze eigen schuld. De tweede helft hebben die Argentijnen maar weinig getoond. Daar hadden we gebruik van moeten maken.
Zonde, maar helaas. Ik zie hier alleen totaal geen wereldkampioen staan.
Drie en een half jaar sparen en dan echt er heen en in het stadion zitten speelt wel een beetje door mijn hoofd...OMX2000 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:02:
Deze wedstrijd konden verliezen. Het is knap dat we terug zijn gekomen. Penalty’s zijn niet ons ding.
Op naar de VS!
Leek echt kansloos na de 2-0
(hoewel ik het jullie uiteraard gunde, moet ik ook zeggen dat ik ergens ook opgelucht bent dat NL geen wereldkampioen gaat worden, als Belg zou ik het de rest van m'n leven moeten horen
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Life is what happens while you're busy making other plans
Hij heeft altijd geleverd. Alleen nu kwam hij net terug van een blessure en hij kreeg ook weinig ballen. Maar over tien wedstrijden heeft een fitte Memphis gewoon het meeste rendement van alle aanvallers. Een van Persie hebben we nu eenmaal nietFreakNL schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:01:
[...]
Ik heb hem lang verdedigd maar hij levert gewoon niet.
Eigenlijk hadden allebei de teams naar huis gemogen.
[ Voor 100% gewijzigd door FreakNL op 09-12-2022 23:09 ]
Dit.Spotmatic schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:01:
Ik heb er vrede mee maar de scheidsrechter is een fucking loser.
Toch nu wel dat zure gevoel dat er meer in had gezeten. 1994 all over.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
die worden allemaal kwijt gescholden na kwartfinalesfrumper schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
Ik hoop dat argentinie wint van Kroatië maar Messi geel krijgt zodat ie de finale niet mag spelen…
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Maar dat is Argentinië ook nieteric.1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:04:
Ik zie hier alleen totaal geen wereldkampioen staan.
Dit is geen trauma, penalties was een bonus, dit zat er een beetje aan te komen.Jebus4life schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:04:
Ik vind het oprecht heel jammer voor jullie. Weer een penaltytrauma..
(hoewel ik het jullie uiteraard gunde, moet ik ook zeggen dat ik ergens ook opgelucht bent dat NL geen wereldkampioen gaat worden, als Belg zou ik het de rest van m'n leven moeten horen)
Een trauma is als je veel beter bent en verliest op penalties
Echt gestoord dit. Én geen VAR…renegrunn schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:03:
Deze blijft wel even hangen nog...
[Embed]
Klikker-de-klik, want filmpje
Hahaha… altijd? De meeste wedstrijden van hem in Oranje waren verschrikkelijk slecht.D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
[...]
Hij heeft altijd geleverd. Alleen nu kwam hij net terug van een blessure en hij kreeg ook weinig ballen. Maar over tien wedstrijden heeft een fitte Memphis gewoon het meeste rendement van alle aanvallers. Een van Persie hebben we nu eenmaal niet
Als je de bal nooit afgeeft en altijd "op avontuur" gaat, kan de rest ook niet rendementvol zijn....D-e-n schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
[...]
Hij heeft altijd geleverd. Alleen nu kwam hij net terug van een blessure en hij kreeg ook weinig ballen. Maar over tien wedstrijden heeft een fitte Memphis gewoon het meeste rendement van alle aanvallers. Een van Persie hebben we nu eenmaal niet
Gaat niet gebeuren, tenzij hij 2x geel of direct rood krijgt.frumper schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
Ik hoop dat argentinie wint van Kroatië maar Messi geel krijgt zodat ie de finale niet mag spelen…
nggyu nglyd
Noppert is stiekem niet veel meer dan een modale keeper.toolkist schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:00:
Ok Noppert kan dus ook geen penalty's stoppen..
Ik hoop dat kroatie gaat winnen van dit schijt argentijnse elftal, ik kan er niks aan doen maar wat een idioot die zo op de dug out van de nederlanders gaat schieten? En messi heeft ook al mijn respect verloren deze wedstrijd.frumper schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
Playstation 5
nggyu nglyd
Die kaarten worden allemaal kwijtgescholden na deze ronde…frumper schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 23:05:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!