Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Scheidsrechter: challenge accepted.Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:28:
[...]
Voordeel is dan wel dat je het minste last hebt van die scheids
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik betwijfel of hij nu nog zo blij is...P-Rock schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
Slechtste scheids van het toernooi. Waarom Van Gaal zo blij was dat deze scheids de wedstrijd zou gaan fluiten...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk dat hij daar intussen op terug komt.P-Rock schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
Slechtste scheids van het toernooi. Waarom Van Gaal zo blij was dat deze scheids de wedstrijd zou gaan fluiten...
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En tinnitus.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
Hij zal wel schrale lipjes hebben die scheids morgen
nggyu nglyd
Nl doet nog mee…DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
[...]
Ik betwijfel of hij nu nog zo blij is...
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
die moet je bewaren voor het geval ned eruit vliegt.marapuru schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
[Afbeelding]
Deze wil ik hier graag even achterlaten.
om de pijn een beetje te verzachten
Met de kennis van nu zal Louis wel zeggen van niet.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
[...]
Ik betwijfel of hij nu nog zo blij is...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Haha ik moest hardop lachen 😂Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
Hij zal wel schrale lipjes hebben die scheids morgen
Om van de Vaart te herhalen: Dat was het planP-Rock schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:29:
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Volg je bankbiljetten
www.google.nl
Elect a clown, expect a circus.
Erg mooi.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:32:
Messi zit kapot
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zoo hoog, het is weer een mooie dag.
nggyu nglyd
Had die van de trainer even niet meegeteld
Volg je bankbiljetten
Dat zou ik niet zeggen, dan slaat ie hard toe.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:32:
Messi zit kapot
Als je voor elk fluitje een cent kreeg vanavond, was je miljonair.Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:31:
Weer een fluitje
nggyu nglyd
De scheids fluit al voordat de pass gemaakt kan worden.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:31:
Dit is de wedstrijd met het minst vaak buitenspel?
How do you save a random generator ?
En steeds voor Argentinië, wat een kwal
Ja bij de 1-2Divak schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:32:
Hebben we al een kopduel gewonnen?
Niks aan de hand
Wtf
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
daar zat ik me ook al over te verbazenDivak schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:32:
Hebben we al een kopduel gewonnen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Overigens nog een leuke kindermopje voor tussendoor:
Hoe heet de vrouw van Messi?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
11 gele kaarten dus tot zover. Correctie: 12.
Volg je bankbiljetten
nggyu nglyd
Omdat dat de enige manier is om te winnen van dit soort ploegenTyphone schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:33:
Waarom is NL gestopt met voetballen eigenlijk?
Let op die gozer, anders gaan we nat voor de penalty's.
Verwijderd
nu wel een keertje voor nederland, met geel voor argentinië.Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:33:
En weer fluit ie
En steeds voor Argentinië, wat een kwal
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wel meer.tweakduke schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:34:
[...]
nggyu nglyd
[ Voor 45% gewijzigd door Slasher op 09-12-2022 22:35 ]
Elect a clown, expect a circus.
8 voor de Argentijnen. Zal wel inclusief die keepers trainer zijn helemaal in het begin.Emcee schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:34:
hoeveel kaarten inmiddels?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De materiaalman nog nietmorm schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:34:
onderhand heeft iedereen toch al geel?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
[ Voor 6% gewijzigd door DialOut op 09-12-2022 22:37 ]
Verwijderd
nee man, die is buiten adem van het fluiten.Herman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:36:
De arbiter slaapt vanacht weer in z'n Messi pyjama.
Verwijderd
Volgens mij slaapt ie gewoon naast hem.Herman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:36:
De arbiter slaapt vanacht weer in z'n Messi pyjama.
Strebertje!tweakduke schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:34:
[...]
Volg je bankbiljetten
En wij maar denken dat die vuvuzela kut geluid wasZeRoC00L schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:37:
Hoorbeschadiging door die fluit…
Plan C is penalties.d-vine schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:37:
ik vond ons al een B elftal bij aanvang van dit WK en we kregen deze wedstrijd een B plan maar ik heb wel het idee, nu al onze top aanvallers eruit zijn we over zijn geschakeld als C elftal met plan C
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
momenteel is het pingelen voor Argentinië.Gunner schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:38:
En toch heb ik het gevoel dat we dit gaan winnen op pingels
Diegene die de comeback heeft gemaakt, heeft een mentaal voordeel.Gunner schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:38:
Dan gaat de waarde van Noppert helemaal de lucht in :-)Gunner schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:38:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/dShZPXO6lWoDnpZ5TAbi7RtS.jpg?f=fotoalbum_large)