[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
ja heel apart..Divak schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:13:
Opeens is er geen Argentijn meer op de grond te vinden.
Senegal is er toch al uit?pokle312 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:13:
[...]
Wen er maar niet aan, ik zou de wedstrijd van morgen om 16:00 op mute zetten als ik jou was...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Maar, aan de andere kant mogen we dan over een paar dagen weer aanzien hoe Blind, Bergwijn en Depay in de basis staan...
Zou het eigenlijk wel willen zien in de Finale.
Mbappe tegenover Blind.
Die moet eigenlijk even op zijn argentijns in de val lopen.Vos schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:14:
Paredes ontloopt rood.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:56
Ja dat zeg je nu, maar strafschoppen kijken van het Nederlands elftal is niet zo leuk.Slasher schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:14:
Ik zou zeggen rekken tot de strafschoppen
Van 2 andere teams maakt hem mij niks uit
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Vergeleken met eerder is het een stuk stillerQuad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:15:
Ik hoor genoeg in mn oren qua geluid, maar commentator zegt dat het nagenoeg stil is. Wat is het nu?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die dansende vrouwen die ze eerder filmden zijn gaan zitten. Gelukkig maar als ze lief zijn dans ik vanavond nog de Weense wals met ze.Player1S schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:16:
[...]
Vergeleken met eerder is het een stuk stiller
Quad die spijkers op laag water zoekt?Quad schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:15:
Ik hoor genoeg in mn oren qua geluid, maar commentator zegt dat het nagenoeg stil is. Wat is het nu?
www.google.nl
nggyu nglyd
[ Voor 28% gewijzigd door Stoffa op 09-12-2022 22:21 ]
NatuurlijkStoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Probeerde Messi Timber nou rood aan te naaien?
Dat lijkt me evident ja.Stoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
TuurlijkStoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Volg je bankbiljetten
Leek het op.. maar goed, dat is wel deel van het spel nuStoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Stop and go, causing a collisionStoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Probeerde Messi Timber nou rood aan te naaien? Leek wel bewust op hem in te rennen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een beetje?d-vine schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Eindelijk een pot op het WK waar een beetje pit in zit.
nggyu nglyd
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zag het meer als ongelukkig van beide kantenStoffa schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Probeerde Messi Timber nou rood aan te naaien? Leek wel bewust op hem in te rennen.
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 09-12-2022 22:22 ]
Ik heb per gele kaart een biertje genomen... en ik heb nu al veel te veel gezopen...Player1S schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:15:
Kan 1 van jullie ff bier halen? Dan scoort Nederland
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Jij zou ook doorrollen?Harribo schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:22:
[...]
Zag het meer als ongelukkig van beide kanten
www.google.nl
tja hij heeft natuurlijk barcelona bloedGAIAjohan schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Messi is diep gezonken. Ranzige tijdrekkende naaier is het geworden
Haal Timber eraf aub
Heb jij de afgelopen 5 jaar hem wel eens bij Barca gezien …GAIAjohan schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:21:
Messi is diep gezonken. Ranzige tijdrekkende naaier is het geworden
Lucky you. Mijn bier is opOekiejoekie schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:22:
[...]
Ik heb per gele kaart een biertje genomen... en ik heb nu al veel te veel gezopen...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:56
Yup ze zoeken hem opAgent47 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:23:
Scheidsrechter fluit alles kapot.
Haal Timber eraf aub
Haha. Dat zijn pas kroeg spellen.Oekiejoekie schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:22:
[...]
Ik heb per gele kaart een biertje genomen... en ik heb nu al veel te veel gezopen...
Bij elke kaart een adje
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
?pokle312 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:23:
Tinder mag er nu wel uit.
Volg je bankbiljetten
DAT KUNNEN WE NIET!!
Een swipe naar links richting de bank?pokle312 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:23:
nggyu nglyd
Depay is wel je standaard penalty nemer
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Voor Timber inderdaadHupske schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:24:
Om moedeloos van te worden zo een scheidsrechter. Kan je echt helemaal niks mee. Beter komt de Ligt erin ofzo
Dan hopen dat ze net zo zuigt als de scheids
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Grindr erin.pokle312 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:23:
Komt ook nog wel, brand in zijn zakPlayer1S schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
Je houd toch telkens je hart vast als de scheids fluit en naar z’n kont grijpt. Je verwacht telkens die rode kaart.
Het zal hem aan zijn reet roesten.Player1S schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
Je houd toch telkens je hart vast als de scheids fluit en naar z’n kont grijpt. Je verwacht telkens die rode kaart.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat hoeft niet perse. Scheidsrechters kunnen ook in borstvak hebbenPlayer1S schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
nggyu nglyd
Verwijderd
Lekker op het fluitje blazenDarkSide schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
[...]
Dan hopen dat ze net zo zuigt als de scheids
Een scheidsrechterswissel zie je niet zo vaak toch?Hupske schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:24:
Om moedeloos van te worden zo een scheidsrechter. Kan je echt helemaal niks mee. Beter komt de Ligt erin ofzo
-
Bloeden is eruit toch?Joosie200 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
Messi loopt met een bloedlip door die botsing.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ja, als die nog 15 minuten hoofdpijn heeft…Joosie200 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
gok ik
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja kanJoosie200 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:26:
Kan van Gaal Timber nog wisselen? Ik zou het doen
Dat is altijd het verstandigst he....Herman schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:26:
NED gaat het voor mijn gevoel niet redden met strafschoppen. W.m.b. vol voor de 2-3 gaan!
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat.P-Rock schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:26:
Haal Timber eruit want die pakt zo rood.
Volg je bankbiljetten
Zal wel keer tof wezen. Voetballers worden ook gewisseld omdat ze waardeloos spelen tijdens een wedstrijd. De 4e man kan ook eens de scheids vervangenmarkje1 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
[...]
Een scheidsrechterswissel zie je niet zo vaak toch?
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 4% gewijzigd door Grindtegel op 09-12-2022 22:28 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Voordeel is dan wel dat je het minste last hebt van die scheidsFiber schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:28:
Een strafschoppenserie trek ik echt niet hoor...
Dat had ie niet hoeven hebben als de scheids normaal had gedaan, dan had ie al mogen douchen.Joosie200 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 22:25:
I am the great Cornholio!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!