MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
1 x raken, tikken en boem.
Jammer dat ze het nu voor het eerst laten zien dit toernooi.
Vorige toernooi zeker vergeten. Dumfries is nou juist niet 1 van die 3 a 4 die ik bedoelGrindtegel schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:10:
[...]
1e keer in 4 dat ie wat goed doet, hopen dat dit de ommekeer is
SuiiiiuSlasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:10:
Blijft jammer van die maniertjes van memphis met die vingers in zijn oren
Nee, heeft iets met een stichting voor slechthorenden te maken waar hij iets van ambassadeur voor is dacht ikSlasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:11:
[...]
jawel, dat is toch richting zijn criticasters?
Dat is een verwijzing naar de Memphis Depay Foundation. Daarmee streeft hij naar een betere toekomst voor dove en blinde kinderenSlasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:11:
[...]
jawel, dat is toch richting zijn criticasters?
Heb even gegoogled het ligt dus andersDacuuu schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:12:
[...]
Ik ben geen voetbal fanaat. Wat bedoelt hij hiermee?
https://sportnieuws.nl/vo...uicht-zn-vingers-zn-oren/
Elect a clown, expect a circus.
Blind had even voor de goal trouwens ook al een lekkere onderschepping...D-e-n schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:11:
[...]
Zo hebben we de wingbacks nog niet veel gezien
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat wist ik ook nietbie100 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:13:
[...]
Dat is een verwijzing naar de Memphis Depay Foundation. Daarmee streeft hij naar een betere toekomst voor dove en blinde kinderen
Of zit je te fokken?
uh neeHarribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:13:
[...]
Dat wist ik ook niet
Of zit je te fokken?
Als dit zo is, is hij in mijn achting gestegenbie100 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:13:
[...]
Dat is een verwijzing naar de Memphis Depay Foundation. Daarmee streeft hij naar een betere toekomst voor dove en blinde kinderen
Go memphis
Elect a clown, expect a circus.
Amerikanen laten inderdaad enorme ruimtes door al dat aanvallende geren. Beetje harakiri kamikaze voetbal
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 03-12-2022 16:17 ]
Dit is voor het eerst dit toernooi dat ze ruimte krijgenLZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:12:
Tja, dit was wel een schitterende aanval.
1 x raken, tikken en boem.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Die is echt voor het verdedigen, dat passen van hem houdt niet overGlorfindel76 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:17:
De Roon zit al 2 keer mis... Lekker scherp begonnen
Nee dat is echt hahaha. Hoe kunnen zo weinig mensen dat weten 😂Harribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:13:
[...]
Dat wist ik ook niet
Of zit je te fokken?
In een bepaalde andere sport zouden ze dat 'sandbagging' noemen...LZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:12:
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Haten is makkelijkerTyphone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:18:
[...]
Nee dat is echt hahaha. Hoe kunnen zo weinig mensen dat weten 😂
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Papa Blind?Ramzzz schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:19:
Maar wie denkt na dit kwartier nog dat Blind moet blijven staan?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
kan ie goed koken?Harribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:19:
Blind heeft wel zijn kwaliteiten, alleen zijn snelheid is schrijnend
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:20
Dumphries en Blind blijven zwak aan de flanken.
Hij is altijd te laat met het vlees eruit halen dus hij serveert enkel well-done steaks.
Zoontje van de coach wordt nooit gewisseld, dat is bij het derde van FC Schubbekutterveen niet anders...Typhone schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:20:
Gisteren nog als het kan!
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee inzicht, loopacties, passing, voorzetten
Hebben we ook nodig, dat doet Malacia echt een stuk minder.
Hoewel dat schot wel beter mocht
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
En toch heb je het gevoel dat ze uit het niets kunnen scoren tegen dit Nederlands elftalLZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:22:
Team USA is niet best.
nou dat kan ie al maanden niet meer hoorHarribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:22:
[...]
Nee inzicht, loopacties, passing, voorzetten
Schreef de NOS toevallig een stuk over gisteren: Maatpak Van Gaal is dit WK achterhaald: 'Je bent geen advocatenkantoor'renegrunn schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:21:
Vind die USA coach er goed op gekleed. Gewoon een t-shirt ipv driedelig grijs
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Ze houden van massaal aanvallen en druk zetten.LZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:22:
Team USA is niet best.
Dat geeft ruimte.
Daar ligt ook de kracht van Bergwijn. Zou mij niets verbazen als die nog gebracht wordt.
Zolang we maar geconcentreerd blijven verdedigen
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Weet niet of dat tactiek is
Argentinië is zeer waarschijnlijk, wie van deze twee ploegen de tegenstander is, is voor mij nog een vraagteken ondanks de voorsprong.aveenhuysen schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:25:
Kwartfinale tegen Argentinië?
Ha, nou inderdaad zeg…GermanPivo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:23:
[...]
Schreef de NOS toevallig een stuk over gisteren: Maatpak Van Gaal is dit WK achterhaald: 'Je bent geen advocatenkantoor'
Nouja, ze worden totaal niet gevaarlijk, en ze extreem kwetsbaar voor counters tot zover.Harribo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:24:
[...]
Ze houden van massaal aanvallen en druk zetten.
Dat geeft ruimte.
Daar ligt ook de kracht van Bergwijn. Zou mij niets verbazen als die nog gebracht wordt.
Zolang we maar geconcentreerd blijven verdedigen
Helpt ook wel dat Depay best goed speelt
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Andersom zijn de Amerikanen ook alleen maar ineffectief aan het draven. Die houden dat ook niet de hele pot vol.Hupske schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:28:
De middenvelder bij Nederland moeten gigantische meters maken iedere keer. Klaassen en de Jong moeten telkens veel dicht lopen omdat Blind, de Roon en Dumfries behoorlijk verzaken in hun werk. Ze gaan dit zo in ieder geval niet lang volhouden.
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Ik totaal nietDeruxian schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:30:
Ik snap dat Barcelona de Jong probeerde te lozen
Al doen ze dat vooralsnog meer in balbezit, wat altijd beter te doen is.LZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:29:
[...]
Andersom zijn de Amerikanen ook alleen maar ineffectief aan het draven. Die houden dat ook niet de hele pot vol.
Daar wil ik wel een Big Mac mee eten!Dr. Strangelove schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:33:
Die USA dames zijn meer opgeblazen dan de bal.
Tja, als ze niets met dat balbezit doen maakt dat ook weinig uitHupske schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:32:
[...]
Al doen ze dat vooralsnog meer in balbezit, wat altijd beter te doen is.
Heb nu wel een goed gevoel gekregen over deze pot. Vooraf had ik vooral USA beter verwacht, maar die komen totaal niet in hun spel.
Nog even de eerste minuten na de rust veilig voorbij komen vooral
Matig is nog gul van je. Levert de bal wel erg vaak in.D-e-n schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:37:
Ben ik de enige die af en toe schrikt van de technische vaardigheden van Klaassen? Ik vind het vaak matig.
Vs heeft nog geen 1 goede kans gehad denken jullie echt dat het plan van van Gaal vol gaa aanvallen is?
Gewoon de amerikanen niet hun spel laten spelen en daar slagen ze tot nu toe goed in.
[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 16:41 ]
Playstation 5
Maar in plaats daarvan laten we ze in hun spel komen
Vraag me ook af waar z'n rollator staatCCJJVV schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:40:
Die blind is me een partij aan het dwalen. Als een oud mannetje rent hij weer terug.
Nou… 1e minuut?Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:41:
En het gezeik begint weer in dit topic iedereen denkt dat we de hele wedstrijd zomaar even moeten domineren.
Vs heeft nog geen 1 goede kans gehad denken jullie echt dat het plan van van Gaal vol gaa aanvallen is?
Onbegrijpelijk dat hij speelt, zet gewoon Gakpo op 10 en Bergwijn voorin.dglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:30:
Klaassen ook al 4x de bal ingeleverd
Bizar dat we zo defensief spelen tegen dit soort landen.
Nou, ik vind Klaassen niet veel beter in dat opzicht. Loopt te sjokken en de afgelopen 10 minuten geen bal goed geraakt.CCJJVV schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:40:
Die blind is me een partij aan het dwalen. Als een oud mannetje rent hij weer terug.
Aan het begin een levensgrote kans gehad door die actie van Blind, daarna inderdaad niet meer.Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:41:
En het gezeik begint weer in dit topic iedereen denkt dat we de hele wedstrijd zomaar even moeten domineren.
Maar NL zou hier, door iets scherper te zijn al wel op 2 of 3-0 kunnen staan. Nu blijft het eigenlijk onnodig spannend.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!