[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 261 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-12 22:25
Agent47 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:58:
De VS hebben gewoon een leuk team met veel potentie. Ik zou die spelers absoluut niet teveel ruimte gunnen.
Als Louis weer met een 5-3-2 aankomt schat ik ons sowieso minder in. Die backs van USA zijn best snel en die kunnen zo overlappen.
Ik vrees met grote vrezen voor ons middenveld en onze linker wingback. Dumfries gaat het misschien wel wat beter doen als hij wat verder naar achter wordt gedrukt en gedoseerd kan opkomen, maar Blind gaat overlopen worden ben ik bang. Zn voetballende kwaliteiten kwamen er al niet uit in de potjes dat hij geheel vrij werd gelaten, en nu moet hij waarschijnlijk veel meer energie brengen vs Dest plus dat hij verdedigend getest kan worden en daar is hij heel erg slecht in.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 00:26
ph4ge schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:04:
[...]

Ik vrees met grote vrezen voor ons middenveld en onze linker wingback. Dumfries gaat het misschien wel wat beter doen als hij wat verder naar achter wordt gedrukt en gedoseerd kan opkomen, maar Blind gaat overlopen worden ben ik bang. Zn voetballende kwaliteiten kwamen er al niet uit in de potjes dat hij geheel vrij werd gelaten, en nu moet hij waarschijnlijk veel meer energie brengen vs Dest plus dat hij verdedigend getest kan worden en daar is hij heel erg slecht in.
Dest gaat het vrij makkelijk krijgen tegen Blind inderdaad. Die kan 2x het veld over voordat Blind de middenlijn haalt.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Elect a clown, expect a circus.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dat was een gare persconferentie zeg. Slappe hap, weinig technische inhoud.

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:04
En het is allemaal de schuld van de airco’s op het veld, in hun hotel en in hun kleedkamer. Maar voor hen zijn er weinig alternatieven om te koelen als je zo weinig fans hebt :+

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:29
geniaal die Brain Rompoe haha

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:35
Ik heb zelden zo'n slecht voorgevoel voor Nederland gehad voor een wedstrijd.
Het voetbal is tot nu toe niet om aan te gluren. Geen inzet, geen passie, weinig concentratie, afwachtend.
En als ze kunnen counteren, wordt de bal weer terug getikt 8)7

Tis omdat Gakpo in topvorm is dat je nog een kans maakt.
In dat kader snap ik niet dat Luuk de Jong niet eens gebracht werd. Die haalt altijd wel een voldoende en kan tenminste scoren.

Van Gaal zei laatst : bij een aantal jongens is het dragen van het oranje shirt zwaar.
Dat geloof ik meteen.
Maar kom op, je bent toch geen pussy?
We hebben echt een mentaliteitsprobleem. Tja wat wil je in een land boordevol verwende kindertjes.

Enfin ik heb wel zin in de wedstrijd! :)F :)F

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 03-12-2022 11:32 ]

• mavaros
  • Laatst online: 13:08
Ik heb een slecht voorgevoel voor vanmiddag. Soms heb je dat, en kan je de vinger niet op de zere plek leggen.

Ik voorspel een 2-2. (Officiële speeltijd.)

Aanvulling: Argentinië maakt gehakt van Australië. Dat zal iets van 6-1 ofzo worden.

[ Voor 22% gewijzigd door mavaros op 03-12-2022 12:56 ]

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:11

Fiber

Beaches are for storming.

mavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:56:
Ik heb een slecht voorgevoel voor vanmiddag. Soms heb je dat, en kan je de vinger niet op de zere plek leggen.

Ik voorspel een 2-2. (Officiële speeltijd.)
Dat is goed genoeg.

Want: Noppert!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:07
Terranova schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:14:
[...]

Dest gaat het vrij makkelijk krijgen tegen Blind inderdaad. Die kan 2x het veld over voordat Blind de middenlijn haalt.
Pakt Aké hem niet gewoon op?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 00:26
D-e-n schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:16:
[...]

Pakt Aké hem niet gewoon op?
Er is ook nog een rechtsbuiten, dus die is voor Ake denk ik

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zolang van Gaal eigenwijs 3-5-2 blijft spelen wordt het net zo'n success als destijds bij Manchester United, zeker met onze geweldige wing backs.

[ Voor 14% gewijzigd door MaZo op 03-12-2022 12:27 ]

• D-e-n
Terranova schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:21:
[...]

Er is ook nog een rechtsbuiten, dus die is voor Ake denk ik
Maar die staan niet tegelijk op rechts neem ik aan. Als je verdedigt zal Blind ook gewoon linksachter staan maar het gaat er uiteindelijk om dat hij niet achter Dest hoeft aan te hollen bij een counter. Op VI zag ik een video waarbij werd uitgelegd hoe het systeem van Nederland tegen dat van de VS zou moeten werken, als ze het goed doen uiteraard ;)

• Holdem_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:57
Bij verlies kunnen we altijd nog genieten vd persconferentie met van Gaal tegen Driessen.

• D-e-n
MaZo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:26:
Zolang van Gaal eigenwijs 3-5-2 blijft spelen wordt het net zo'n success als destijds bij Manchester United, zeker met onze geweldige wing backs.
Bij Man. Utd probeerde hij juist de Hollandse school door te drukken volgens mij.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:00
Fiber schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:12:
[...]

Dat is goed genoeg.

Want: Noppert!
Je vergeet voor het gemak ff dat de keeper van de tegenstander 9 vd 20 penalties tegen gepakt heeft

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:55
MaZo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:26:
Manchester periode ging niet alleen van Gaal nat. Met Moyes, Mourinho, Solskjær ging het ook mis
Dat lag aan de selectie en het beleid van Manchester.
Van Gaal heeft in een documentaire ook gezegd dat hij niet kon doen wat hij voor ogen had en ook de tijd niet kreeg. Dat was ook voor de andere trainers het geval die periode.

Met deze opstelling zijn we in 2014 wel 3e geworden en toen verklaarde iedereen hem ook voor gek.
Verschil is nu wel dat we buitencategorie aanvallers missen zoals Robben, van Persie, Sneijder.
Die selectie was ook matig maar ben het wel eens dat deze selectie nog minder is als toen in 2014

• Fiber

Fiber

d-vine schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:00:
[...]

Manchester periode ging niet alleen van Gaal nat. Met Moyes, Mourinho, Solskjær ging het ook mis
Dat lag aan de selectie en het beleid van Manchester.
Van Gaal heeft in een documentaire ook gezegd dat hij niet kon doen wat hij voor ogen had en ook de tijd niet kreeg. Dat was ook voor de andere trainers het geval die periode.

Met deze opstelling zijn we in 2014 wel 3e geworden en toen verklaarde iedereen hem ook voor gek.
Verschil is nu wel dat we buitencategorie aanvallers missen zoals Robben, van Persie, Sneijder.
Die selectie was ook matig maar ben het wel eens dat deze selectie nog minder is als toen in 2014
Volgens mij ging het op het WK 2014 in de meeste wedstrijden pas lopen na een omzetting naar 4-3-3 in de rust of zo... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• d-vine
Fiber schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:07:
[...]

Volgens mij ging het op het WK 2014 in de meeste wedstrijden pas lopen na een omzetting naar 4-3-3 in de rust of zo... O-)
Was altijd met die wingbacks en 3 centrale verdedigers alleen had hij toen als verassing o.a. Dirk Kuyt als wingback. En aan de andere kant stond toen ook steevast Blind.

Alleen met Robben en Depay die flink liepen te counteren leek het soms op ouderwets 433.

Edit:
Zit even te kijken alleen tegen Costa Rica heeft hij toen Robben, van Persie, Depay als echte 3 aanvallers gebruikt en speelde hij 3-4-3

[ Voor 12% gewijzigd door d-vine op 03-12-2022 13:19 ]

• mavaros
Nederland moet beginnen om het tempo serieus omhoog te gooien en stoppen met breien. Als dat lukt, loop je niet zo aan te pielen, zoals nu.

Als je naar andere teams kijkt, zie je dat alleen al het tempo een behoorlijk verschil maakt. Wij doen aan wandelvoetbal. Neem Servië tegen Zwitserland als voorbeeld, maar er zijn zat andere wedstrijden aan te wijzen. Dat tempo ligt 3x hoger dan dat Nederland speelt.

Tegen Amerika kom je er heel misschien mee weg, maar Argentinië is toch echt een heel pak beter, sneller en gewiekster. (Ik ga ervanuit dat Argentinië wint vanavond.)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:34
Ik verwacht een kutmatch.

USA gaat stormen, maar ontbreekt buiten vechten en knokken eigenlijk aan kwaliteit.

Oranje heeft wel kwaliteit, maar totaal geen strijd of vechtlust. Dus die gaan de USA 70 minuten laten uitrazen en dan met een slappe onverdiende 1-0 winnen.

Enige voordeel is dat Oranje meer ruimte gaat krijgen voor de goal dan wat ze tot nu toe hebben gehad.

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 03-12-2022 13:45 ]

• ephymerous
  • Nu online
mavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:18:
Nederland moet beginnen om het tempo serieus omhoog te gooien en stoppen met breien. Als dat lukt, loop je niet zo aan te pielen, zoals nu.
En daarom maakt het systeem ook weinig uit. Zolang je op een slakkentempo speelt wordt het nooit wat.

XXXVI

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:27
We gaan de VS gewoon oprollen vandaag jongens! Depay is die negativiteit over hem helemaal zat dus die gaat vandaag als een beest tekeer en legt er 2 in, gakpo maakt ook zijn dagelijkse doelpuntje en wij houden de 0 achterin:)

Ik heb er in ieder geval zin in.

[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 14:30 ]

Playstation 5

• d-vine
Opstelling Oranje:

Noppert; Dumfries, Timber, Van Dijk, Aké, Blind; De Roon, Frenkie de Jong, Klaassen; Gakpo, Depay.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:20
De opstelling voor vanmiddag: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFQwoNm82qEZ-sTQM_wQD09UbGo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JzgMMYwIvQV8UUMlFYjnwW4b.jpg?f=fotoalbum_large
Bron: Instagram @433nl

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Stylze
We gaan wel weer lekker voor de stroperigheid dus:P

Playstation 5

• bie100
Stylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 14:29:
We gaan de VS gewoon oprollen vandaag jongens
wees daar maar niet zo zeker van

• d-vine
Lekker met de rug tegen de muur
staan slecht spelen en met een counter maakt Gakpo in de laatste 10 minuten de 1-0 en gaan we door

• LZ86
Opstelling bekend.

En mijn vermoeden bevestigd. Lekker stroperig afwachten tot de USA moe is en niet meer kan.

• D-e-n
bie100 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 14:55:
[...]

wees daar maar niet zo zeker van
Het wordt sowieso close zoals alle wedstrijden op dit WK. Die Amerikanen gaan meteen vol gas. Ik denk dat we het uiteindelijk van het laatste kwartier zullen moeten hebben als ze wat meer moe worden en wij dan met Berghuis wat meer voetbal gaan brengen om daar van te profiteren.

• Fiber

Fiber

Zelfde opstelling als vorige wedstrijd dus.

Never change a winning team...

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Tom en Pierre hebben echt een waardeloze chemie. Ze ergeren zich volgens mij continu aan elkaar. Gewoon vervelend om naar te kijken.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• LZ86
DirtyBird schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:40:
Tom en Pierre hebben echt een waardeloze chemie. Ze ergeren zich volgens mij continu aan elkaar. Gewoon vervelend om naar te kijken.
Tom is ook een vrij nutteloze vent. Pierre zegt nog nuttige (kritische) dingen, en niet alleen maar geslijm om iedereen te vriend te houden.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DirtyBird schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:40:
Oh heden hebben ze Tom Egberts nog steeds voor de wedstrijden van het Nederlands elftal? Maar goed dat ik nu net inschakel.

Verwacht weer een stroperige wedstrijd of ze moeten ons verrassen. Ga maar van het slechte uit dan valt het mee, bruis nu niet echt van vertrouwen.

Tweakers Discord

• LZ86
tweakduke schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:52:
[...]

Oh heden hebben ze Tom Egberts nog steeds voor de wedstrijden van het Nederlands elftal? Maar goed dat ik nu net inschakel.

Verwacht weer een stroperige wedstrijd of ze moeten ons verrassen. Ga maar van het slechte uit dan valt het mee, bruis nu niet echt van vertrouwen.
Zijn broer Douwe is wel bijzonder populair :P

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

De Ervaren Uitgebluste Elf vs de Enthousiaste Yanks.

We gaan het zien. Geen vertrouwen in met deze suffe basis.

• mavaros
Ik blijf het een aanfluiting vinden dat de helft van de voetballers het volkslied niet uit volle borst meezingt.

• Harribo
mavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:58:
Ik blijf het een aanfluiting vinden dat de helft van de voetballers het volkslied niet uit volle borst meezingt.
Als ze maar winnen

• LZ86
mavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:58:
Mogen ze het ook meerappen? Dan gaan ze allemaal loco

• mavaros
Tot nu toe lijkt het nog nergens op.

Dit soort wedstrijden moet je direct bij de strot grijpen, anders sta je binnen notime op achterstand.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-12 19:48
ned begint vlammend zoals verwacht

oh wacht...

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:05
Begint evenwichtig met veel rust en zelfvertrouwen

/s

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Uiteraard weer Blind...

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wat een trieste zaak, wéér Blind in de basis. :N

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:58
Wakker worden Blind.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:48
Blind die buitenspel opheft… lekker wakker weer…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• LZ86
Blind......

• Harribo
Och och Blind... Lekker wakker met die buitenspel val

• bie100
Blind loop de 100 meter in 4 uur man man man

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:40

Hupske

AFCA

Ach het begint al slecht. Vanaf de aftrap. De Roon krijgt de bal, speelt die bal achteruit, ipv vooruit naar Dumfries.

Blind ook alweer lekker aan het slapen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Dwight84
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 04-08 11:08
Dooie paard Blind stond weer te slapen, ging weer allemaal te snel voor hem.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
Noppert held!

[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 03-12-2022 16:04 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:24

Typhone

Who Dares Wins

Ze beginnen gelukkig scherp!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Die Amerikanen gaan Nederland voetballes geven. En als we dan straks door Amerika uitgeschakeld zijn dan zeggen ze nog “we hebben ons best gedaan”.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 27-11 08:49
Weer 5 miljoen erbij :+

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:18

OMX2000

By any means necessary...

Dwight84 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:04:
Dooie paard Blind stond weer te slapen, ging weer allemaal te snel voor hem.
Hij had in een wedstrijd als dit niet opgesteld moeten worden. Zet daar Malacia gewoon een keer neer.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Tegenstander lijkt ook te weten via opa Blind te moeten gaan

• LZ86
Heb eens een paar minuten op Blind gelet. Wat een aanfluiting die vent.

Alles op z'n 11 en 30st. Sjokkend rondlopen en zijn tegenstander gewoon laten gaan.....
Met hem in de basis gaat het m niet worden.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

dr.lowtune schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:05:
Die Amerikanen gaan Nederland voetballes geven. En als we dan straks door Amerika uitgeschakeld zijn dan zeggen ze nog “we hebben ons best gedaan”.
Ook al 3 inworpen meteen balverlies. Geen idee wat ze daarmee willen bereiken eigenlijk.

• PatrickC
Pffff.. als het zo moet dan kunnen ze beter naar huis gaan… waardeloos systeem.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

LZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:06:
Heb eens een paar minuten op Blind gelet. Wat een aanfluiting die vent.

Alles op z'n 11 en 30st. Sjokkend rondlopen en zijn tegenstander gewoon laten gaan.....
Met hem in de basis gaat het m niet worden.
Ik heb er in de competitie al 15 wedstrijden op gelet :N

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Oke boys and girls, ik trek een biertje open. Geniet van de azijn. Later.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Zewatanejo
  • Laatst online: 14:07

Zewatanejo

Fine Thanks!

dglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:06:
Tegenstander lijkt ook te weten via opa Blind te moeten gaan
Blind betekent in het Engels hetzelfde als in het Nederlands 8)

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• FreakNL
  • Laatst online: 12:07

FreakNL

Well do ya punk?

dr.lowtune schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:05:
Je en dan? Wil je zeggen dat ze er met de pet naar gooien? Het loopt gewoon niet. En we missen ook wel heel veel kwaliteit momenteel. En dan niet deze week, maar deze hele generatie… Ik zie zo 3 a 4 spelers in de basis die normaal gesproken NOOIT in Oranje zouden spelen.

Dit gaat niet ons toernooi worden.

[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 03-12-2022 16:09 ]

• Dwight84
OMX2000 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:06:
[...]

Hij had in een wedstrijd als dit niet opgesteld moeten worden. Zet daar Malacia gewoon een keer neer.
Had nooit meer opgesteld moeten worden. Het is gewoon echt op bij Blind.

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Laten we hopen dat oranje wordt geïnspireerd door de vechtlust van de Amerikanen

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-11 00:09
DirtyBird schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:07:
Oke boys and girls, ik trek een biertje open. Geniet van de azijn. Later.
Eén biertje maar ? Ik denk dat er minstens een halve krat voor nodig is om deze wedstrijd draaglijk te maken...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• FreakNL
  • Laatst online: 12:07

FreakNL

Well do ya punk?

En maar zeiken op Dumfries. :+

[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 03-12-2022 16:10 ]

• renegrunn
Echt knap werk

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:04
Memphiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-12 20:18

Mach

[END]Avengers

Bam?

DUGG

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Haha BAM

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Lekker hoor eerste kans meteen erin.

Tweakers Discord

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Oef dat is mooi gespeeld zeg

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-12 19:48
1e keer in 4 dat ie wat goed doet, hopen dat dit de ommekeer is

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zeg net tegen m’n vrouw “het ziet er al beter uit”

En dan staat depay eindelijk op.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• LZ86
De eerste keer dat ik Memphis niet als goalmaker heb, maar Gakpo scoort die eikel :+

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Blijft jammer van die maniertjes van memphis met die vingers in zijn oren

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:58
Spel is misschien klote.

Efficiëntie niet.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Stylze
Boom we rollen ze gewoon op no problemo

Playstation 5

• renegrunn
WE WORDEN WERELDKAMPIOEN

• Tuinsteen
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-11 15:47
Netjes! Niet verwacht

• Harribo
Dat was een geoliede aanval!
Wat goed afgemaakt ook.

Vooral credits naar Dumfries, pass terug naar memphis

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Dat is efficiënt

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-12 21:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dB1Vh2r6p_Px0CxC_U_6C9OFPI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Dwight84
Mooie combinaties en top afgemaakt.

• PatrickC
Misschien geeft dit Dumfries een boost… want… die had hij wel nodig!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PSV-aanvalletje. BAM!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Slasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:10:
Daar zit wel een idee achter hè ;)

• renegrunn
Je kent de betekenis niet?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
Okay.. snaveltjes dicht. Eerste kans gelijk raak,

Van Gaal is de beste coach ooit en Memphis is groot :+

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-12 16:01

Koppensneller

winterrrrrr

Zo viert 'ie toch al zijn goals? :?

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:17

Quad

Doof

Klaassen geweldig belangrijk! Hij trekt de dekking helemaal weg van het midden.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• D-e-n
Zo hebben we de wingbacks nog niet veel gezien

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04
Lekker zo

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:08

Shabbaman

Got love?

Net alsof ze zich drie wedstrijden verstopt hadden.

P.S. BAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Slasher
  • Niet online

Slasher

jawel, dat is toch richting zijn criticasters?

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:04
Eindelijk eens een echte voetballende aanval en dat gaat gelijk goed.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• mavaros
Dat was ons mazzeltje voor vandaag, als Nederland zo traag blijft spelen.
Pagina: 1 ... 38 ... 261 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!