toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dest gaat het vrij makkelijk krijgen tegen Blind inderdaad. Die kan 2x het veld over voordat Blind de middenlijn haalt.ph4ge schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:04:
[...]
Ik vrees met grote vrezen voor ons middenveld en onze linker wingback. Dumfries gaat het misschien wel wat beter doen als hij wat verder naar achter wordt gedrukt en gedoseerd kan opkomen, maar Blind gaat overlopen worden ben ik bang. Zn voetballende kwaliteiten kwamen er al niet uit in de potjes dat hij geheel vrij werd gelaten, en nu moet hij waarschijnlijk veel meer energie brengen vs Dest plus dat hij verdedigend getest kan worden en daar is hij heel erg slecht in.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Alvast indekken voor eventueel verlies?
Elect a clown, expect a circus.
En het is allemaal de schuld van de airco’s op het veld, in hun hotel en in hun kleedkamer. Maar voor hen zijn er weinig alternatieven om te koelen als je zo weinig fans hebt
Het voetbal is tot nu toe niet om aan te gluren. Geen inzet, geen passie, weinig concentratie, afwachtend.
En als ze kunnen counteren, wordt de bal weer terug getikt
Tis omdat Gakpo in topvorm is dat je nog een kans maakt.
In dat kader snap ik niet dat Luuk de Jong niet eens gebracht werd. Die haalt altijd wel een voldoende en kan tenminste scoren.
Van Gaal zei laatst : bij een aantal jongens is het dragen van het oranje shirt zwaar.
Dat geloof ik meteen.
Maar kom op, je bent toch geen pussy?
We hebben echt een mentaliteitsprobleem. Tja wat wil je in een land boordevol verwende kindertjes.
Enfin ik heb wel zin in de wedstrijd!
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 03-12-2022 11:32 ]
Ik voorspel een 2-2. (Officiële speeltijd.)
Aanvulling: Argentinië maakt gehakt van Australië. Dat zal iets van 6-1 ofzo worden.
[ Voor 22% gewijzigd door mavaros op 03-12-2022 12:56 ]
Dat is goed genoeg.mavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:56:
Ik heb een slecht voorgevoel voor vanmiddag. Soms heb je dat, en kan je de vinger niet op de zere plek leggen.
Ik voorspel een 2-2. (Officiële speeltijd.)
Want: Noppert!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Pakt Aké hem niet gewoon op?Terranova schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:14:
[...]
Dest gaat het vrij makkelijk krijgen tegen Blind inderdaad. Die kan 2x het veld over voordat Blind de middenlijn haalt.
Er is ook nog een rechtsbuiten, dus die is voor Ake denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door MaZo op 03-12-2022 12:27 ]
Maar die staan niet tegelijk op rechts neem ik aan. Als je verdedigt zal Blind ook gewoon linksachter staan maar het gaat er uiteindelijk om dat hij niet achter Dest hoeft aan te hollen bij een counter. Op VI zag ik een video waarbij werd uitgelegd hoe het systeem van Nederland tegen dat van de VS zou moeten werken, als ze het goed doen uiteraardTerranova schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:21:
[...]
Er is ook nog een rechtsbuiten, dus die is voor Ake denk ik
Bij Man. Utd probeerde hij juist de Hollandse school door te drukken volgens mij.MaZo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:26:
Zolang van Gaal eigenwijs 3-5-2 blijft spelen wordt het net zo'n success als destijds bij Manchester United, zeker met onze geweldige wing backs.
Manchester periode ging niet alleen van Gaal nat. Met Moyes, Mourinho, Solskjær ging het ook misMaZo schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 12:26:
Zolang van Gaal eigenwijs 3-5-2 blijft spelen wordt het net zo'n success als destijds bij Manchester United, zeker met onze geweldige wing backs.
Dat lag aan de selectie en het beleid van Manchester.
Van Gaal heeft in een documentaire ook gezegd dat hij niet kon doen wat hij voor ogen had en ook de tijd niet kreeg. Dat was ook voor de andere trainers het geval die periode.
Met deze opstelling zijn we in 2014 wel 3e geworden en toen verklaarde iedereen hem ook voor gek.
Verschil is nu wel dat we buitencategorie aanvallers missen zoals Robben, van Persie, Sneijder.
Die selectie was ook matig maar ben het wel eens dat deze selectie nog minder is als toen in 2014
Volgens mij ging het op het WK 2014 in de meeste wedstrijden pas lopen na een omzetting naar 4-3-3 in de rust of zo...d-vine schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:00:
[...]
Manchester periode ging niet alleen van Gaal nat. Met Moyes, Mourinho, Solskjær ging het ook mis
Dat lag aan de selectie en het beleid van Manchester.
Van Gaal heeft in een documentaire ook gezegd dat hij niet kon doen wat hij voor ogen had en ook de tijd niet kreeg. Dat was ook voor de andere trainers het geval die periode.
Met deze opstelling zijn we in 2014 wel 3e geworden en toen verklaarde iedereen hem ook voor gek.
Verschil is nu wel dat we buitencategorie aanvallers missen zoals Robben, van Persie, Sneijder.
Die selectie was ook matig maar ben het wel eens dat deze selectie nog minder is als toen in 2014
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Was altijd met die wingbacks en 3 centrale verdedigers alleen had hij toen als verassing o.a. Dirk Kuyt als wingback. En aan de andere kant stond toen ook steevast Blind.Fiber schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:07:
[...]
Volgens mij ging het op het WK 2014 in de meeste wedstrijden pas lopen na een omzetting naar 4-3-3 in de rust of zo...
Alleen met Robben en Depay die flink liepen te counteren leek het soms op ouderwets 433.
Edit:
Zit even te kijken alleen tegen Costa Rica heeft hij toen Robben, van Persie, Depay als echte 3 aanvallers gebruikt en speelde hij 3-4-3
[ Voor 12% gewijzigd door d-vine op 03-12-2022 13:19 ]
Als je naar andere teams kijkt, zie je dat alleen al het tempo een behoorlijk verschil maakt. Wij doen aan wandelvoetbal. Neem Servië tegen Zwitserland als voorbeeld, maar er zijn zat andere wedstrijden aan te wijzen. Dat tempo ligt 3x hoger dan dat Nederland speelt.
Tegen Amerika kom je er heel misschien mee weg, maar Argentinië is toch echt een heel pak beter, sneller en gewiekster. (Ik ga ervanuit dat Argentinië wint vanavond.)
USA gaat stormen, maar ontbreekt buiten vechten en knokken eigenlijk aan kwaliteit.
Oranje heeft wel kwaliteit, maar totaal geen strijd of vechtlust. Dus die gaan de USA 70 minuten laten uitrazen en dan met een slappe onverdiende 1-0 winnen.
Enige voordeel is dat Oranje meer ruimte gaat krijgen voor de goal dan wat ze tot nu toe hebben gehad.
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 03-12-2022 13:45 ]
En daarom maakt het systeem ook weinig uit. Zolang je op een slakkentempo speelt wordt het nooit wat.mavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 13:18:
Nederland moet beginnen om het tempo serieus omhoog te gooien en stoppen met breien. Als dat lukt, loop je niet zo aan te pielen, zoals nu.
XXXVI
Ik heb er in ieder geval zin in.
[ Voor 7% gewijzigd door Stylze op 03-12-2022 14:30 ]
Playstation 5
Noppert; Dumfries, Timber, Van Dijk, Aké, Blind; De Roon, Frenkie de Jong, Klaassen; Gakpo, Depay.
wees daar maar niet zo zeker vanStylze schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 14:29:
We gaan de VS gewoon oprollen vandaag jongens
staan slecht spelen en met een counter maakt Gakpo in de laatste 10 minuten de 1-0 en gaan we door
En mijn vermoeden bevestigd. Lekker stroperig afwachten tot de USA moe is en niet meer kan.
Het wordt sowieso close zoals alle wedstrijden op dit WK. Die Amerikanen gaan meteen vol gas. Ik denk dat we het uiteindelijk van het laatste kwartier zullen moeten hebben als ze wat meer moe worden en wij dan met Berghuis wat meer voetbal gaan brengen om daar van te profiteren.
Never change a winning team...
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Tom is ook een vrij nutteloze vent. Pierre zegt nog nuttige (kritische) dingen, en niet alleen maar geslijm om iedereen te vriend te houden.DirtyBird schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:40:
Tom en Pierre hebben echt een waardeloze chemie. Ze ergeren zich volgens mij continu aan elkaar. Gewoon vervelend om naar te kijken.
Oh heden hebben ze Tom Egberts nog steeds voor de wedstrijden van het Nederlands elftal? Maar goed dat ik nu net inschakel.DirtyBird schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:40:
Tom en Pierre hebben echt een waardeloze chemie. Ze ergeren zich volgens mij continu aan elkaar. Gewoon vervelend om naar te kijken.
Verwacht weer een stroperige wedstrijd of ze moeten ons verrassen. Ga maar van het slechte uit dan valt het mee, bruis nu niet echt van vertrouwen.
Zijn broer Douwe is wel bijzonder populairtweakduke schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:52:
[...]
Oh heden hebben ze Tom Egberts nog steeds voor de wedstrijden van het Nederlands elftal? Maar goed dat ik nu net inschakel.
Verwacht weer een stroperige wedstrijd of ze moeten ons verrassen. Ga maar van het slechte uit dan valt het mee, bruis nu niet echt van vertrouwen.
We gaan het zien. Geen vertrouwen in met deze suffe basis.
Als ze maar winnenmavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:58:
Ik blijf het een aanfluiting vinden dat de helft van de voetballers het volkslied niet uit volle borst meezingt.
Mogen ze het ook meerappen? Dan gaan ze allemaal locomavaros schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 15:58:
Ik blijf het een aanfluiting vinden dat de helft van de voetballers het volkslied niet uit volle borst meezingt.
Dit soort wedstrijden moet je direct bij de strot grijpen, anders sta je binnen notime op achterstand.
oh wacht...
/s
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Blind ook alweer lekker aan het slapen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 03-12-2022 16:04 ]
Weer 5 miljoen erbijMiki schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:04:
Noppert held!
Hij had in een wedstrijd als dit niet opgesteld moeten worden. Zet daar Malacia gewoon een keer neer.Dwight84 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:04:
Dooie paard Blind stond weer te slapen, ging weer allemaal te snel voor hem.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Alles op z'n 11 en 30st. Sjokkend rondlopen en zijn tegenstander gewoon laten gaan.....
Met hem in de basis gaat het m niet worden.
Ook al 3 inworpen meteen balverlies. Geen idee wat ze daarmee willen bereiken eigenlijk.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:05:
Die Amerikanen gaan Nederland voetballes geven. En als we dan straks door Amerika uitgeschakeld zijn dan zeggen ze nog “we hebben ons best gedaan”.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik heb er in de competitie al 15 wedstrijden op geletLZ86 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:06:
Heb eens een paar minuten op Blind gelet. Wat een aanfluiting die vent.
Alles op z'n 11 en 30st. Sjokkend rondlopen en zijn tegenstander gewoon laten gaan.....
Met hem in de basis gaat het m niet worden.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Blind betekent in het Engels hetzelfde als in het Nederlandsdglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:06:
Tegenstander lijkt ook te weten via opa Blind te moeten gaan
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Je en dan? Wil je zeggen dat ze er met de pet naar gooien? Het loopt gewoon niet. En we missen ook wel heel veel kwaliteit momenteel. En dan niet deze week, maar deze hele generatie… Ik zie zo 3 a 4 spelers in de basis die normaal gesproken NOOIT in Oranje zouden spelen.dr.lowtune schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:05:
Die Amerikanen gaan Nederland voetballes geven. En als we dan straks door Amerika uitgeschakeld zijn dan zeggen ze nog “we hebben ons best gedaan”.
Dit gaat niet ons toernooi worden.
[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 03-12-2022 16:09 ]
Had nooit meer opgesteld moeten worden. Het is gewoon echt op bij Blind.OMX2000 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:06:
[...]
Hij had in een wedstrijd als dit niet opgesteld moeten worden. Zet daar Malacia gewoon een keer neer.
Eén biertje maar ? Ik denk dat er minstens een halve krat voor nodig is om deze wedstrijd draaglijk te maken...DirtyBird schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:07:
Oke boys and girls, ik trek een biertje open. Geniet van de azijn. Later.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
[ Voor 5% gewijzigd door FreakNL op 03-12-2022 16:10 ]
1e keer in 4 dat ie wat goed doet, hopen dat dit de ommekeer is
En dan staat depay eindelijk op.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Efficiëntie niet.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wat goed afgemaakt ook.
Vooral credits naar Dumfries, pass terug naar memphis
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Daar zit wel een idee achter hèSlasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:10:
Blijft jammer van die maniertjes van memphis met die vingers in zijn oren
Je kent de betekenis niet?Slasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:10:
Van Gaal is de beste coach ooit en Memphis is groot
Zo viert 'ie toch al zijn goals?Slasher schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:10:
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Zo hebben we de wingbacks nog niet veel geziendglavimans schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:10:
Oef dat is mooi gespeeld zeg
P.S. BAM
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
jawel, dat is toch richting zijn criticasters?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal EK 2024 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/JzgMMYwIvQV8UUMlFYjnwW4b.jpg?f=fotoalbum_large)