These are my principles. If you don't like them, I have others.
Jij doelt op Til en Timber die Xavi gefopt hebben door te doen alsof ze kunnen voetballen?KlaasjeNL schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:19:
Wel een mooie pot om te leren omgaan met toneelspelers.
vallen in slaap met dit tempoExocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:19:
[...]
Hij fluit voor alles, die Grieken laten zich steeds vallen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Xavi niet te benijden met de keuzes die hij heeft.
Als je naar de reclameborden kijkt die als een gek knipperen en bewegen, val je niet zo snel in slaap.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ook wordt weer eens duidelijk dat Dumfries een hele matige verdediger is.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vrouwenvoetbal loopt ook nog behoorlijk achter. Die komen qua transfers, salarissen en kijkcijfers pas net uit het amateurniveau.HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:16:
[...]
Het niveau is echt niet hoog. Zie maar hoeveel tijd die krijgen een bal aan te nemen.
Niet dat dit een hoog niveau is, maar het vrouwen voetbal is echt niet zo hoog hier in Nederland.
Maar je ziet al flitsen dat het er wel komt. Miedema's goal tegen Brazilië bijvoorbeeld.
En ze winnen ook nog wel eens wat...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Nederland heeft geen zin.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Zeg niet dat het een nobody is, maar het kan altijd nog slechter. We doen het slecht, maar kan mij niet echt voorstellen dat Xavi Eredivisie in zijn TV pakket had zitten.
Maar eens hoor, had het over de Eredivisie vrouwen.Gundogan schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:25:
[...]
Vrouwenvoetbal loopt ook nog behoorlijk achter. Die komen qua transfers, salarissen en kijkcijfers pas net uit het amateurniveau.
Maar je ziet al flitsen dat het er wel komt. Miedema's goal tegen Brazilië bijvoorbeeld.![]()
En ze winnen ook nog wel eens wat...
Nou ik ga af en toe met mijn oudste naar een wedstrijd van de Ajax vrouwen, maar dat niveau is echt om te huilen. De sfeer is vrij gemoedelijk, maar dat is wel een van de spaarzame pluspunten.HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:27:
[...]
Maar eens hoor, had het over de Eredivisie vrouwen.
"Better ask questions before you shoot"
Lukt niks? Had zonet een schot.Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:30:
Bij van Bommel lukt ook niks, al probeer hij het wel.
Ik hou er wel van, vleugelspitsen die proberen hun man te passeren, gewoon doorgaan
Quinten Timber heeft zoals altijd heel veel overtredingen nodig en Veerman kan het niveau boven Eredivisie niet aan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Flickr PSN ID= cheironnl
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja is eredivisie niveau.LAD93 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:32:
Til ook een partijtje matig zeg, tandjes.
NL is niet veel beter.Malfunctions schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:30:
[...]
Nou ik ga af en toe met mijn oudste naar een wedstrijd van de Ajax vrouwen, maar dat niveau is echt om te huilen. De sfeer is vrij gemoedelijk, maar dat is wel een van de spaarzame pluspunten.
Man man man man... Zijn de Grieken nu zo goed of...
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
[ Voor 35% gewijzigd door mklcln op 01-10-2026 21:34 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Timber zit er weer niet bij
Misschien kunnen we een AI voetballer erbij gaan opstellen?PatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:34:
Wat we eigelijk al wisten… geen enkele trainer heeft hier zin… de mentaliteit van deze generatie is gewoon verziekt.
Idd, beetje sjok sjok voetbalPatrickC schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:34:
Wat we eigelijk al wisten… geen enkele trainer heeft hier zin… de mentaliteit van deze generatie is gewoon verziekt.
de NL spelers liggen liever op het strand in griekenland dan proberencer iets van te maken. Minimaal de kaartjes terugbetalen van de uitsupporters, uit eigen zak uiteraard.Gundogan schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:34:
[...]
NL is niet veel beter.![]()
Man man man man... Zijn de Grieken nu zo goed of...
Ik moet nog even zien waar hij stond toen v Bommel die assist gaf, maar het ziet er idd niet best uit.Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:34:
Grieken maken het wel goed af.
Timber zit er weer niet bij
Je verwacht toch niet als verdediger dat je aanvaller zo een bal produceert? BizarMalfunctions schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:37:
[...]
Ik moet nog even zien waar hij stond toen v Bommel die assist gaf, maar het ziet er idd niet best uit.
Wij staan hoog, mogen de bal hebben en breien een eind weg.
Counteren doen we ook niet, bij de tweede schijf wordt de bal alweer terug getikt waardoor de counter eruit is. Daarmee geef je de Grieken tijd om hun muur weer op te bouwen.
Bij die eerst goal zetten de deur in de muur wagenwijd open. Bij de tweede passen we hemHarribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:31:
Waarom moeten wij altijd door een muur voetballen en de tegenstander niet
zelf er doorheen.
Sowieso, waarom schiet Van Bommel die bal naar achteren en niet gewoon naar voren?Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:38:
[...]
Je verwacht toch niet als verdediger dat je aanvaller zo een bal produceert? Bizar
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gek, want die Griekse speler verwachtte het overduidelijk wel…Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:38:
[...]
Je verwacht toch niet als verdediger dat je aanvaller zo een bal produceert? Bizar
Ik vind ze eerlijk gezegd allemaal niet veel voor oranje.mklcln schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:38:
Til, Timbers eruit gravenberch en Zechiel, Hato of Ake erin?.
Waarbij zechiel dan nog jong is, moet nog komen.
Maar het is wrs beter dan wat er nu staat
Die was ook verbaasd dat ie zo een goede progressieve pass recht in de voeten kreeg...Wyke schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:40:
[...]
Gek, want die Griekse speler verwachtte het overduidelijk wel…
Lees wat ik zonet typte... Bij de tweede aanval schijf gaat de bal weer terug getikt worden.Fiber schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:40:
[...]
Sowieso, waarom schiet Van Bommel die bal naar achteren en niet gewoon naar voren?
We zijn groots in het terugtikken. Lekker veilig (denken ze)
Die Timber die zo gemist werd tijdens het WK, ik zie het niet. Dit middenveld kan zeker niet. Maar goed de Nation League maar gebruiken om te experimenteren zou ik zeggen en dan bij de kwalificatie hopelijk een vaste 11 met wat automatismen.
J. Timber kan veel beter, duidelijk nog niet terug op zijn Arsenal niveau van vorig jaar.BurnsMM schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:42:
Hoeveel persoonlijke fouten kan je maken? Alleen al het aantal terugspeelballen die maar net goed gaan, Veerman in zijn eigen 16 en dan Van Bommel. Deze generatie is het gewoon niet.
Die Timber die zo gemist werd tijdens het WK, ik zie het niet. Dit middenveld kan zeker niet. Maar goed de Nation League maar gebruiken om te experimenteren zou ik zeggen en dan bij de kwalificatie hopelijk een vaste 11 met wat automatismen.
eerste helft van NL perfect in één zin.
Eens, maar daarna loopt hij richting goal zonder naar de spits te kijken. Die maakt een simpele beweging naar binnen en kan vrij intikken.Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:38:
[...]
Hoe goed ik Timber normaal ook vind, dit was slecht verdedigd.
Xavi zal wel schrikken.
Ben benieuwd wat er de tweede helft gebeurt
Ja mooi hè dat commentaarHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:44:
'als je zo verdwaald over straat loopt bellen ze de politie, er lopen verwarde mensen op straat'
eerste helft van NL perfect in één zin.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Ja het ligt natuurlijk niet alleen aan Timber het elftal loopt erbij en kijkt ernaar. Er is echt geen gevoel tussen deze 11, ze doen maar wat lijkt het wel. Speler A heeft geen idee wat B gaat doen en als je Dumfries zo laat spelen, zet dan gewoon een tweede spits erbij en haal hem eraf.Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:43:
[...]
J. Timber kan veel beter, duidelijk nog niet terug op zijn Arsenal niveau van vorig jaar.
De inzet/ beleving is ook om van te huilen, ze hebben er totaal geen zin in. En de Grieken vliegen overal op, dus moet je de bal laten gaan, maar baltempo zit er ook totaal niet in.
Dat zag je bij heel veel ballen die gewoon totaal ongeconcentreerd achter de man worden gespeeld, waardoor ineens het tempo eruit ging.
[ Voor 14% gewijzigd door jbdeiman op 01-10-2026 21:51 ]
Want we zien nu al jaren dat het middenveld en verdediging gewoon niet staat bij aanvallen tegen. Zeker in snelle omschakeling en na spelhervatting gaat het te vaak mis. Het gebeurd zo vaak, ongeacht de opstelling. De verbindende factor is steeds de aanvoerder...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 01-10-2026 21:51 ]
Overigens zie ik eigenlijk helemaal geen uitblinkers, maar sommigen blunderen in ieder geval niet.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Of spelers op hoog niveau (onder een zekere druk dus) één of twee keer kunnen raken, wordt mede bepaald door hun kwaliteit. Xavi kan die kwaliteit niet downloaden in de spelers.BurnsMM schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:57:
Nu Xavi coach is zou het uiteindelijk toch één, twee keer raken op het middenveld moeten worden. Het blijft maar lopen, lopen en weer lopen en dan eens afgeven of vastlopen.
Het is niet bestSoulizer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:03:
He ik kom net thuis en Oranje staat 2-0 achter wtf. Deze had ik niet verwacht. Is het zo dramatisch weer?
Vind ik niet.Desiler schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:03:
Veerman valt echt zo zwaar door de mand.
Veerman heb je nodig met zijn passen
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
De wissels in de rust waren noodzakelijk.Soulizer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:03:
He ik kom net thuis en Oranje staat 2-0 achter wtf. Deze had ik niet verwacht. Is het zo dramatisch weer?
De amateurs til, timber en van Bommel zijn eruit en het gaat beterSoulizer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:03:
Van Dijk mogen we blij mee vind ik zijn ondanks wat anderen zeggenDutchOwnage schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 22:04:
Dusss. Toch weer Van Dijk. Kan zeggen wat je wil, maar klasse is het wel.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!