[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 342 ... 344 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:52
DutchOwnage schreef op dinsdag 29 september 2026 @ 18:58:
Die van Denemarken '92 was nog net iets meer bijzonder denk ik. Die lagen al een tijdje op het strand toen ze hoorden dat ze mee mochten doen. Om vervolgens doodleuk Europees kampioen te worden.

Wel mooie namen met o.a Smeichel en Laudrup etc.
Overigens is dat strandverhaal iets wat sommige media ervan hebben geromantiseerd. Het was bekend dat er een kans was dat ze moesten invallen en ze waren gewoon in voorbereiding.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Sempy schreef op woensdag 30 september 2026 @ 21:15:
[...]

Overigens is dat strandverhaal iets wat sommige media ervan hebben geromantiseerd. Het was bekend dat er een kans was dat ze moesten invallen en ze waren gewoon in voorbereiding.
Haha ok. Het "verhaal" was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn natuurlijk. Dank voor de correctie.

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Fiber schreef op woensdag 30 september 2026 @ 21:01:
Voor de geblesseerden zelf is het zuur, maar zonder dat hadden we niet kunnen genieten van Meerdink en Van Bommel vorige wedstrijd en nu krijgt Timber misschien wel een kans in het centrum...
ik vond de broeders Timber behoorlijk tegenvallen voor wat je in Oranje mag verwachten.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
bazzemans schreef op woensdag 30 september 2026 @ 20:44:
Er komt steeds meer kritiek op de interlandweekenden vanuit clubs en supporters. Terwijl de nationale teams niet als enige schuldig zijn aan de veel te drukke speelschema's. Daar ligt het probleem.

Ik ben benieuwd hoelang dit zo nog doorgaat. Het is een race to the bottom vanuit geldbejag vanuit clubs, eigenaren en bondsofficials. Dat doet de sport geen goed. Ik zou het echt heel jammer vinden als interlandvoetbal op den duur helemaal zou verdwijnen. Van mij mag het wel minder.
Zeker niet alleen schuldig nee, maar de clubs betalen de salarissen van de spelers, niet de nationale teams. Als die het deze maand geen probleem vinden om even geen salaris te ontvangen zijn de bezwaren van de clubs waarschijnlijk meteen al een stuk minder groot.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Soulizer schreef op woensdag 30 september 2026 @ 21:37:
[...]

ik vond de broeders Timber behoorlijk tegenvallen voor wat je in Oranje mag verwachten.
Ik zie sowieso achterin toch liever iemand met lengte. Beter met standaard situaties ook. Maar ja als we niet beter hebben nu dan zij het zo.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 08:01:
[...]

Zeker niet alleen schuldig nee, maar de clubs betalen de salarissen van de spelers, niet de nationale teams. Als die het deze maand geen probleem vinden om even geen salaris te ontvangen zijn de bezwaren van de clubs waarschijnlijk meteen al een stuk minder groot.
Dat betwijfel ik. Het is een heel theoretische "oplossing". Anders dan bij de gemiddelde loonslaaf is hier geen sprake van salaris gekoppeld aan ureninzet. Er wordt betaald voor wat de speler in de markt waard is. Spelers onderhandelen op een jaarsalaris. Die zullen het prima vinden als dat op basis van 11 maanden i.p.v. 12 maanden gaat. Vragen ze gewoon meer per maand, zodat het jaarsalaris niet lager wordt.

Voor een club is het in basis ook niet zo'n probleem dat spelers bij nationale elftallen spelen. Het wordt problematisch als spelers geblesseerd raken. Dan voelen de clubs de "schade". Daar staat tegenover dat ze van een speler die zich in een nationaal elftal laat zien, vooral op internationale toernooien, ineens de marktwaarde met miljoenen omhoog zien schieten. Zo plukken ze dus óók de vruchten van internationals in hun club.

Waar de schoen begint te wringen is de te drukke speelkalender (hoewel de blessure van Gakpo en Van Hecke bijvoorbeeld daar niet debet aan is). Daar klagen spelers ook over. Het totaal aantal wedstrijden is gestegen en dat is niet houdbaar. Vriendschappelijke wedstrijden zijn vervangen door nieuwe toernooivormen (die al dan niet als vriendschappelijke wedstrijden worden benaderd), eindtoernooien hebben hun speelschema uitgebreid en er zijn meer erkende voetballanden. Ook voor topclubs is het aantal wedstrijden flink gestegen. Meer clubs in de Europese toernooien en meer wedstrijden in die toernooien door andere modellen. Aan beide kanten is dus het aantal wedstrijden voor topspelers gestegen.

[ Voor 41% gewijzigd door bazzemans op 01-10-2026 09:36 ]

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:43
Het is jammer dat De Ligt (ook al ligt hij er langer uit met een rug-blessure) nooit de stap naar de basis van Oranje heeft kunnen zetten en als hij speelde, meestal wisselvallig.

Toen hij van Ajax naar Juventus ging, dacht ik dit gaat een topper worden, die gaat het verdedigen leren van Chiellini. Zo zie je maar hoe het kan lopen.

• Soulizer
  • Nu online
Verrassend dat relletje met Christiano Ronaldo bij Portugal. Meneer is zelfs na gesprek met de voorzitter vertrokken want hij speelt niet. Geeft het niet eens een kans. Hij ziet zich echt boven alles en iedereen.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Soulizer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 16:57:
Verrassend dat relletje met Christiano Ronaldo bij Portugal. Meneer is zelfs na gesprek met de voorzitter vertrokken want hij speelt niet. Geeft het niet eens een kans. Hij ziet zich echt boven alles en iedereen.
Messi ook.

Ik snap nog steeds niet waarom mensen zo warm worden van een Messi, Ronaldo en die rechtsbuiten van Barca. Ik geef meer om een hard werkende voetballer (geen Weghorst, een Rice bijvoorbeeld).

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 17:18:
[...]

Messi ook.

Ik snap nog steeds niet waarom mensen zo warm worden van een Messi, Ronaldo en die rechtsbuiten van Barca. Ik geef meer om een hard werkende voetballer (geen Weghorst, een Rice bijvoorbeeld).
Alleen levert Messi ook nog daadwerkelijk. Ronaldo al jaren niet meer.

Het is niet of/of he. Ik geniet net zo van Rodri, kimmich, kane als een Yamal, beide types zijn onmisbaar in de absolute top

• HollowGamer
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 17:26:
[...]

Alleen levert Messi ook nog daadwerkelijk. Ronaldo al jaren niet meer.

Het is niet of/of he. Ik geniet net zo van Rodri, kimmich, kane als een Yamal, beide types zijn onmisbaar in de absolute top
Ik heb gisteren nog mogen zien, hoe Messi zijn vooral weer geen kaarten oplevert.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 17:34:
[...]

Ik heb gisteren nog mogen zien, hoe Messi zijn vooral weer geen kaarten oplevert.
Halve finale wk had hij nog 2 assists toch?

• Soulizer
  • Nu online
[...]

Messi ook.

Toegegeven het waren goede voetballers en nu wel echt passe. Alleen dat op een voetstuk zetten en die egos dat ze zich boven de rest verheven voelen gaat echt te ver. Ik ben wel klaar met die twee.

• toolkist
  • Niet online
[...]

Messi ook.

Omdat heel veel mensen mooi voetbal willen zien, niet hardwerkende spelers.
Los van dat Messi en Cristiano 100% in de top 5-10 van de beste spelers ooit horen.
Rice is een prima speler, maar over 25 jaar weet niemand meer wie het was

• bazzemans
  • Nu online
Oh? Wanneer stormde Messi dan weg omdat hij zijn zin niet kreeg?

• toolkist
  • Niet online
bazzemans schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 09:31:
[...]

Dat betwijfel ik. Het is een heel theoretische "oplossing". Anders dan bij de gemiddelde loonslaaf is hier geen sprake van salaris gekoppeld aan ureninzet. Er wordt betaald voor wat de speler in de markt waard is. Spelers onderhandelen op een jaarsalaris. Die zullen het prima vinden als dat op basis van 11 maanden i.p.v. 12 maanden gaat. Vragen ze gewoon meer per maand, zodat het jaarsalaris niet lager wordt.

Voor een club is het in basis ook niet zo'n probleem dat spelers bij nationale elftallen spelen. Het wordt problematisch als spelers geblesseerd raken. Dan voelen de clubs de "schade". Daar staat tegenover dat ze van een speler die zich in een nationaal elftal laat zien, vooral op internationale toernooien, ineens de marktwaarde met miljoenen omhoog zien schieten. Zo plukken ze dus óók de vruchten van internationals in hun club.
Je beperkt je nu wel heel erg tot de top.
Kijk eens wat niveaus lager, die clubs hebben gewoon een maand geen inkomsten van kaartverkoop want geen wedstrijden. Ondertussen mogen ze wel doorbetalen en krijgen ze als het tegenzit hun speler nog kapot terug ook. En die miljoenen extra waarde zie je op die niveaus ook niet, en die komen er ook echt wel bij als ze voor hun eigen club goed presteren.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

toolkist schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 19:04:
[...]

Kijk eens wat niveaus lager, die clubs hebben gewoon een maand geen inkomsten van kaartverkoop want geen wedstrijden. Ondertussen mogen ze wel doorbetalen en krijgen ze als het tegenzit hun speler nog kapot terug ook. En die miljoenen extra waarde zie je op die niveaus ook niet, en die komen er ook echt wel bij als ze voor hun eigen club goed presteren.
Er wordt geen wedstrijd minder om gespeeld natuurlijk

• bazzemans
  • Nu online
toolkist schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 19:04:
[...]

He? Leg eens uit? Misschien heeft het invloed op de cashflow maar niet op niet op de inkomsten bezien over het hele begrotingsjaar. Ik mag hopen dat financials van betaald voetbalclubs dat begrijpen en daar op kunnen acteren. Anders ben ik bang dat je als club grotere problemen hebt.

Voor de rest geef ik al aan dat blessures een probleem zijn. Dus die opmerking begrijp ik al niet. Denk jij oprecht dat presteren als international geen effect heeft op de transferwaarde of dat die spelers net zo snel gezien worden? Kom op.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Lekker veel voetbal in het middenveld zometeen. Pff

• Sempy
Hopelijk is de passing zuiverder dan het gezang.

• Agent47
  • Registratie: December 2012

Agent47

I always close my contracts.

Hup

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Typhone
  • Laatst online: 21:35

Typhone

Who Dares Wins

Kan Nederland per direct vanaf nu alleen nog maar uitwedstrijden in een vorm van wit en oranje spelen? Ziet er zo veel beter uit dan die donkere kleuren.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Veerman....

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kan er bij de broers Timber een beetje 🌶️🌶️ in?

Bloody hell wat een traagheid… :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Veerman doet weer een Veermannetje.... Je gaat toch niet zo passen vlakbij je eigen 16!

• Exocet
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:53:
Veerman doet weer een Veermannetje.... Je gaat toch niet zo passen vlakbij je eigen 16!
Echt heel slecht hoor.

Sowieso veel slordigheden

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Vlassie1980 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:53:
Totale kortsluiting. Je zag gewoon dat hij maar iets deed. Bizar.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Agent47

Agent47

Veerman en quinten timber zijn sws geen basis spelers vind ik.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Agent47 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:57:
Veerman deed het niet slecht hiervoor maar Q Timber begrijp ik ook niet.

• Exocet
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:57:
Til, van Bommel en Meerdink ook niet.

• Agent47

Agent47

Lekker gedekt

• Vlassie1980
  • Nu online
Hangen.... Oh nee buitenspel

• Harribo
  • Nu online
Ach ja laat ze maar voorkomen misschien gaan we dan pas een tandje erbij doen

• Vlassie1980
  • Nu online
Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 20:59:
Ach ja laat ze maar voorkomen misschien gaan we dan pas een tandje erbij doen
Was onder Koeman meer regel dan uitzondering :P

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Iedereen liet hem lopen omdat het duidelijk buitenspel was. :')

Zo vraag je om een verliesbeurt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Agent47

Agent47

Hele zieke opening

• Harribo
  • Nu online
Daar snap ik niks van.. Waarom duikt Dumfries niet op die vleugelspits? Geeft hem alle tijd om rustig wat bedenken.
Dat noem ik geen verdedigen.
Gewoon toekijken

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 01-10-2026 21:02 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:01:
Daar snap ik niks van.. Waarom duikt Dumfries niet op die vleugelspits? Geeft hem alle tijd om rustig wat bedenken
Omdat die niet verdedigen kan.

• Harribo
  • Nu online
Typhone schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:02:
[...]

Omdat die niet verdedigen kan.
Nu doet hij dan helemaal niks, ga er dan op

• DutchOwnage
  • Nu online
Mazzeltje voor ons met Tzolis er af.

• Harribo
  • Nu online
Tziolis eruit, meevaller

• Harribo
  • Nu online
Die grensrechter bevalt mij wel :)

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Corner afvallende bal en de slapende NL gast speelt ipv naar buiten terug naar de laatste man. Sjonge jonge jonge.

• HollowGamer
  • Niet online
Heeft Arsenal nog spelers over? Hadden Martenelli niet moeten laten gaan.

• Agent47

Agent47

Echt waar met het wk was het ook:

lange ballen op Summerville :+

• HollowGamer
  • Niet online
Ik haat die dubbele reclame borden.

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Nu online
Ik begin alweer langzaam de kriebels te krijgen van het camerawerk met zo’n inzoomgeile regisseur…

• Agent47

Agent47

Man man man wat is het slecht

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
BAM

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
En terecht! Worden er nog wel een paar meer.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Vlassie1980
  • Nu online
En deze telt wel!

• Sempy
Deze telt wel, echt bar slecht.

• DutchOwnage
  • Nu online
Dit gaat te makkelijk hoor sjonge.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Echt heel makkelijk weggegeven hoor.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Nederland heeft geen rechtsback in elk geval.

• Spuugvuur
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Wat een slechte pot zeg... Het Xavi effect duurde niet lang :+ (nee hoor, geen gezeur op de coach)
Wat zitten ze ongelofelijk te slapen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Oranje kan wel wat goed pittige gyros gebruiken.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Agent47

Agent47

Broertjes Timber nooit meer samen opstellen

• Exocet
  • Niet online
Dumfries echt zo een matige verdediger

• Dr. Strangelove
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Echt waardeloos verdedigd. Twee man alleen vrij voor de keeper. Hoe dan.

• Harribo
  • Nu online
Gaat lekker zo...
Wat een ruimte krijgen die Grieken soms

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Hield Van Dijk in bij die goal?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• HollowGamer
  • Niet online
#xaviOut

Hadden voor Reiziger of andere moeten gaan.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dr. Strangelove schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:10:
Echt waardeloos verdedigd. Twee man alleen vrij voor de keeper. Hoe dan.
Virgil probeerde hem eruit te kijken anders :P

• Harribo
  • Nu online
Van Dijk gaat er ook niet op
Fijn dat toekijken in de verdediging.
Zostraks Dumfries ook...

[ Voor 17% gewijzigd door Harribo op 01-10-2026 21:12 ]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ging allemaal te snel voor hem…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:21
Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:10:
Ik zag toch vooral van Dijk die buitenspel ophief en vervolgens te laat (/langzaam) is om te herstellen.

• Exocet
  • Niet online
Dumfries snel wisselen

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:00
De meeste zijn niet echt wakker. Het gaat weer allemaal heel traag en vooral onzuiver.

• HollowGamer
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:10:
Broertjes Timber nooit meer samen opstellen
Ik ben echt geschrokken van Timber. Ik vind dat hij nog steeds niet dat niveau aantikt als bij Arsenal. Hoop dat het nog goed komt (om eerlijk te zijn).

• Exocet
  • Niet online
Je speelt ook met een half b-elftal

• Dr. Strangelove
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
HollowGamer schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:11:
#xaviOut

Hadden voor Reiziger of andere moeten gaan.
Not sure if serious maar dat slaat natuurlijk echt nergens op na amper twee wedstrijden.

• Ambianz
  • Laatst online: 21:26
Je speelt sowieso met 2 middenvelders, dat is het grote nadeel van Til op 10..

Daarnaast Veerman die niet bekend staat om verdedigende controle en met Q. Timber ook een aanvallend ingestelde speler. Tel dat erbij op dat beide Timbers en Dumfries beroerd spelen, en nog 2 tegengoals zou me niet verbazen

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Timber is te klein voor het centrum. Hij speelt niet voor niets rechtsback bij Arsenal. Hopen dat de Ligt snel fit is want dit wordt niks zo.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:10:
Tja, het is een wingback. Paste perfect bij Inter. Bij het NL elftal alleen leuk als extra aanvaller en bij Real heb ik hem nog niet goed zien spelen.

In dit systeem heb je meer aan een Timber als rechtsback mocht je onder druk komen te staan.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• HollowGamer
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:13:
[...]

Not sure if serious maar dat slaat natuurlijk echt nergens op na amper twee wedstrijden.
Ben het met je eens hoor. Was meer iets wat de analisten allemaal gaan roepen. Of dat Koeman het zo slecht nog niet deed.

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Dat dames voetbal is zo slecht nog niet...

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Wissel Q Timber aub direct.

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:12:
Je speelt ook met een half b-elftal
Tegen ook een half b-elftal

• Exocet
  • Niet online
Veerman tikt ook weer zijn gebruikelijke Nederlands elftal niveau aan.

Wordt natuurlijk ook niet geholpen door de andere middenvelders, wat een armoede dit middenveld.

• Dr. Strangelove
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Twee Timbers waardoor ze beiden twee keer zo slecht als ze zijn lijken :+

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

CCJJVV schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:14:
Ga je mond eens spoelen :p die doen iig beter hun best gemiddeld.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Mja heeft Griekenland niet ook gewoon een degelijk elftal, als je kijkt naar waar die spelers allemaal spelen.

Maar goed ik zie ook een afwezig/niet functionerend middenveld bij ons.

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:00
Ik zie de Timbers alleen maar aan shirtjes hangen.

[ Voor 4% gewijzigd door BurnsMM op 01-10-2026 21:16 ]

• Agent47

Agent47

Veerman sjokt maar. Die is te beroerd om te sprinten.

• HollowGamer
  • Niet online
CCJJVV schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:14:
Het niveau is echt niet hoog. Zie maar hoeveel tijd die krijgen een bal aan te nemen.

Niet dat dit een hoog niveau is, maar het vrouwen voetbal is echt niet zo hoog hier in Nederland.

• Harribo
  • Nu online
Ik weet niet of het hier al gezegd is :p maar die Timbers spelen geen beste wedstrijd volgens mij

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Nu online
Veel te veel Eredivisie niveau in het team, niet vreemd dat het 1-0 staat

• Harribo
  • Nu online
Scheidsrechter fluit voor elke vallende Griek

• DutchOwnage
  • Nu online
Dumfries rendeert ook echt totaal niet in dit systeem helaas.

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:17:
Ik weet niet of het hier al gezegd is :p maar die Timbers spelen geen beste wedstrijd volgens mij
En dat doet best pijn, want weet sowieso dat die beter kan dan dit. Misschien wel eens shirt loslaten.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

NL heeft geluk met de scheidsrechter. had al paar keer geel kunnen zijn.

• Agent47

Agent47

Ik kan dit niet meer aanzien.

• Grindtegel
  • Laatst online: 21:19
wel zin in in vs geen zin in in maakt het verschil

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Nu online
Fysiek leggen de Timbers het ook af tegen de Grieken. Doe maar snel wisselen. Dit is niet een wedstrijd waarin ze gaan exceleren.

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:36
Gaat weer lekker zo. Dit wordt het eerste verlies onder Xavi als dit zo doorgaat.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:21
Wel een mooie pot om te leren omgaan met toneelspelers.

• Exocet
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:18:
NL heeft geluk met de scheidsrechter. had al paar keer geel kunnen zijn.
Hij fluit voor alles, die Grieken laten zich steeds vallen

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Harribo schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:18:
Scheidsrechter fluit voor elke vallende Griek
Dat valt toch wel mee? (nopi)

• HollowGamer
  • Niet online
Charles Hill schreef op donderdag 1 oktober 2026 @ 21:17:
Veel te veel Eredivisie niveau in het team, niet vreemd dat het 1-0 staat
Die komen helemaal niet aan de bal?
Pagina: 1 ... 342 ... 344 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!