Dat is ook wel een interessante ja. Straatvechter met pit en know-how. Waar zit hij nu eigenlijk, beetje uit het oog verloren.mavaros schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:22:
Wat denken jullie van Henk Fräser.
Die heeft ooit RKC goed aan het voetballen gekregen en heeft best veel ervaring als speler en trainer.
Probleem opgelost. Klop head coach en slot assistent 🤡Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 19:55:
[...]
Ik ben geen Klopp fanboy begrijp me niet verkeerd, maar Klopp is tenminste geen angsthaas, het gaat helemaal niet over kampioenschappen winnen, het gaat om het spel en intensiteit. Daar is Klopp bij Dortmund al mee begonnen en succesvol geweest. En bij Liverpool hetzelfde. Slot heeft het 1e jaar nog niet volledig zijn eigen stijl eraan gegeven dat was succesvol, daarna zijn eigen stijl (de Nederlandse) en het was voorbij (samen met mislukte aankopen die zwaar hebben teleurgesteld). Maar de mix van oud Klopp en nieuw Slot was de perfecte balans .
Dus als ik claim dat ik minstens even goed ben dan moet dat even zwaar meegewogen worden?Gonadan schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 16:16:
Als je zou stellen dat je oranje niet de plek vindt om te proeven dan ben ik dat wellicht zelfs met je eens. Maar de stelling is tot nu toe dat Wiegman het gewoon nog niet kan, en dat is nergens op gebaseerd, dat weet je bij een coach pas als je het probeert.
Fräser eventueel met iemand samen, het duo Rijkaard / Neeskens vond ik bijvoorbeeld echt wel heel een goede combi.mavaros schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:22:
Wat denken jullie van Henk Fräser.
Die heeft ooit RKC goed aan het voetballen gekregen en heeft best veel ervaring als speler en trainer.
Combinatie van people manager met een tactisch-voetbaltechnisch vernuft is echt wel heel fijn.
Goede koppels zijn vaak belangrijker voor een team dan 1 ‘sterke man’ aan kop.
Ik zag nu bij Koeman geen koppel, en had niet echt het idee dat het een superteam was, achter de schermen, ongeacht de individuele kwaliteiten van de teamleden.
Uit de hoge hoed… 🎩
Seedorf met iemand samen?
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 01-07-2026 19:01 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja. Misschien bent u wel een geniale bondscoach en zullen we het nooit weten als u uitgesloten wordt in de procedure tot bondscoach.toolkist schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:57:
[...]
Dus als ik claim dat ik minstens even goed ben dan moet dat even zwaar meegewogen worden?
Ik denk dat er in no time niemand meer beschikbaar zou zijn voor het NL elftal, na herhaaldelijk gewisseld te worden in de 1e helft of de terugkomende 'hairdryer' treatement (zoals Ferguson vroeger deed).mavaros schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 19:04:
[...]
Ja. Misschien bent u wel een geniale bondscoach en zullen we het nooit weten als u uitgesloten wordt in de procedure tot bondscoach.
Wie bedoel jij nou dan? Zitten er Ajacieden in Oranje?Louwke schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 07:30:
Nu eens hopen dat die Ajax kliek er allemaal eens uitgewerkt gaat worden. Steeds weer die faalhazenbdie er blijven zitten terwijl ze nooit iets presteren
Drankje teveel of?AMARONE schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 20:28:
Die gewoon Wiegman. Heerlijk toch om de eerste te zijn ipv Reiziger of een stem hag bijv.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Klopp zal Duitsland wel gaan doen dus die is sowieso niet beschikbaar lijkt mij...Grindtegel schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 19:55:
[...]
Ik ben geen Klopp fanboy begrijp me niet verkeerd, maar Klopp is tenminste geen angsthaas, het gaat helemaal niet over kampioenschappen winnen, het gaat om het spel en intensiteit. Daar is Klopp bij Dortmund al mee begonnen en succesvol geweest. En bij Liverpool hetzelfde. Slot heeft het 1e jaar nog niet volledig zijn eigen stijl eraan gegeven dat was succesvol, daarna zijn eigen stijl (de Nederlandse) en het was voorbij (samen met mislukte aankopen die zwaar hebben teleurgesteld). Maar de mix van oud Klopp en nieuw Slot was de perfecte balans .
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Iets met een paard en een ruiter. Ik ben sowieso wel klaar met die oud topvoetballers die er in 99% van de gevallen niks van bakken
Dat zou zomaar eens kunnen "Kloppen".Fiber schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:20:
[...]
Klopp zal Duitsland wel gaan doen dus die is sowieso niet beschikbaar lijkt mij...
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Begin maar eens met een buitenlandse trainer aan te stellen. Er zijn geen goede Nederlandse opties beschikbaar.
Sinds tijden is er nu dus juist wel een goede Nederlandse coach beschikbaar: Slot. Em volgens mij kun Ten Hag ook nog wel overhalen. Streep Klopp en Guardiola weg en noem vervolgens een betere buitenlander die beschikbaar is. Ik kan er zo geen opnoemen. Niks tegen een buitenlandse coach maar je moet ook geen buitenlander nemen omdat het een buitenlander is.Typhone schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:29:
Begin maar eens met een buitenlandse trainer aan te stellen. Er zijn geen goede Nederlandse opties beschikbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 01-07-2026 21:37 ]
Een tussenpaus aanstellen en dan wachten op Luis Enrique....
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Slot heeft niet zoveel te winnen bij Oranje denk ik (zou het toejuichen maar denk niet dat hij het zelf gaat doen nu al). Ten Hag zie ik de overstap al helemaal niet maken en die andere zou ik eigenlijk niet willen zien. Guardiola komt sowieso niet want Oranje kan geen 500 miljoen uitgeven om zich te versterken aangezien het 'is what it is'.D-e-n schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:33:
[...]
Sinds tijden is er nu dus juist wel een goede Nederlandse coach beschikbaar: Slot. Em volgens mij kun Ten Hag ook nog wel overhalen. Streep Klopp en Guardiola weg en noem vervolgens een betere buitenlander die beschikbaar is. Ik kan er zo geen opnoemen. Niks tegen een buitenlandse coach maar je moet ook geen buitenlander nemen omdat het een buitenlander is.
Maar welke buitenlander zou dan wel willen? Je wilt niet in de categorie Priske terecht komenTyphone schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:41:
[...]
Slot heeft niet zoveel te winnen bij Oranje denk ik (zou het toejuichen maar denk niet dat hij het zelf gaat doen nu al). Ten Hag zie ik de overstap al helemaal niet maken en die andere zou ik eigenlijk niet willen zien. Guardiola komt sowieso niet want Oranje kan geen 500 miljoen uitgeven om zich te versterken aangezien het 'is what it is'.
Thomas Frank? Een Deen dus bekend met de Nederlandse school. Bij Brentford heeft ie het supergoed gedaan, bij Tottenham heeft ie geen kans gekregen.
Valt me alles mee dat Dick Schreuder nog niet overal naar voren geschoven wordt.
Hjulmand is beschikbaar, deed het prima met Denemarken.D-e-n schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:48:
[...]
Maar welke buitenlander zou dan wel willen? Je wilt niet in de categorie Priske terecht komen
Los van de naam, je moet een coach hebben die er direct staat en waar het direct van wordt aangenomen door de groep. Dus wel iemand die enigszins gearriveerd is, anders gaan de spelers het niet écht aannemen verwacht ik. Maar ook iemand die goed is in de "winning spirit", positiviteit uitstraalt en natuurlijk de pers een beetje in toom kan houden. Rust creëren in de groep, duidelijkheid geeft en met voldoende zelf reflecterend vermogen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Een Deen dus bekend met de Nederlandse school...die begrijp ik even niet. Winstpercentage een stuk slechter dan dat van Slot:Grindtegel schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:54:
Thomas Frank? Een Deen dus bekend met de Nederlandse school. Bij Brentford heeft ie het supergoed gedaan, bij Tottenham heeft ie geen kans gekregen.
Wikipedia: Thomas Frank (football manager)
vs
Wikipedia: Arne Slot
slot zou prima zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ie dat nu al gaat doen
Maar zouden ze niet moeten beginnen met een duidelijke visie neer te zetten alvorens een BC te gaan zoeken? Als je aanvallend voetbal wilt spelen met veel druk dan neem je geen Mourinho. Koeman speelt vaak om niet te verliezen en dat is prima maar dan moet dat ook je visie zijn alleen is dat niet echt onze voetbalcultuur. Zou het niet verstandig zijn om eens met oude wijze mannen, de Hiddinks, van Gaals en van Marwijks, van Hanegems etc. te gaan praten over visie en wie er in dat profiel past? Ik heb geen idee wat de voetbalfilosofie van de Jong is maar in principe moet de TD natuurlijk ook binnen dat plaatje passen om een BC aan te kunnen stellen en beoordelen.Typhone schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 21:29:
Only fools are enslaved by time and space.
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!