[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 320 321 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:20:
[...]

Ja maar ik bedoel dus dat hij direct defensief begon te denken op het moment dat de buit binnen leek te zijn.
Kan makkelijk... Als je 3-0 voor staat...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:08:
[...]

Zou kunnen dat het hier door komt hoor, maar Gakpo was (bijna) heel het seizoen bij Liverpool ook niet goed (genoeg).

Hij was niet in vorm /zo goed zoals het seizoen toen ze kampioen werden.
Maar bij Nederland was het vaak juist wel Gakpo die het goed deed.

Je kunt het op de privé omstandigheden afschrijven maar net zo goed naar deze opstelling dat het niet goed liep.

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 15:20

Internet Janny

He does it for free

Ik werd wakker door vuurwerk en getoeter dus ik wist al genoeg :+
Het verslag in de Trouw gelezen en die waren (ook hier lees ik het, terecht blijkbaar) negatief over Oranje.
De samenvatting ga ik niet eens terugkijken.

Zero compensation

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
dutchgio schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:21:
[...]

Je kunt het op de privé omstandigheden afschrijven maar net zo goed naar deze opstelling dat het niet goed liep.
Er was gewoon niemand die een fatsoenlijke bal op Gakpo kon geven en als Gakpo de bal had kreeg hij geen ondersteuning. Er ontbrak gewoon een man op het middenveld en de 2 middenvelders die we hadden waren duidelijk gefocust op verdedigen en sloten nauwelijks voorin aan.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:33

Lordy79

Fundamentalist

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:09:
Op de training iedereen die een pingel mist dwingen 50% van zijn jaarsalaris naar Unicef over te maken.
Ja, ik dacht ook al aan zoiets... Misschien moet de volgende trainer het korte verhaal 'Quitters Inc' van Stephen King eens lezen en dat als inspiratie gebruiken voor penalty trainingen.... :+

https://en.wikipedia.org/wiki/Quitters,_Inc.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• mavaros
  • Laatst online: 15:00
Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:15:
En op de nos staat dat ze 5/2/3 speelden? Maar na al de wissels was het toch meer (soort van) 5/4/1?

Koeman maakte dezelfde fout als tegen Japan. (Of zie ik dat verkeerd? )

Hij ging te snel verdedigend denken en wisselen na een voorsprong. En haalde al zijn aanvallende krecht eruit en ging vol op de verdediging spelen....

Na de wissels stond er niemand meer (ja, Weghorst) op het veld om te scoren?
Koeman heeft geen fout begaan. Dit zag je al van kilometers afstand ervoor ontsporen.

En hier ziet u het resultaat.

Bij PSV hebben ze net op tijd doorgehad dat hun verdedigende stijl ze tot eeuwige provincieclub zou maken. En daarom zit er ook een lachende Bosz en is iedereen gelukkig.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 11:30
Verliezen kan, maar de manier hoe is toch wel erg zuur. Kan er niet bij met mijn hoofd hoe verdedigend er is gespeeld, en hoe de wedstrijd zo is verloren. Geen normale aanval behalve het doelpunt.

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:52

MM99

That is the way I am!

Ja kijk, als je speelt om niet te verliezen, kan je niet winnen

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:26:
[...]

Koeman heeft geen fout begaan. Dit zag je al van kilometers afstand ervoor ontsporen.

En hier ziet u het resultaat.

Bij PSV hebben ze net op tijd doorgehad dat hun verdedigende stijl ze tot eeuwige provincieclub zou maken. En daarom zit er ook een lachende Bosz en is iedereen gelukkig.
Tijd om Bosz bondscoach te maken.
mavaros schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:26:
[...]

En daarom zit er ook een lachende Bosz en is *iedereen gelukkig.
*Iedereen die PSV een warm hart toedraagt.

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 30-06-2026 11:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:04
Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:39:
[...]

Tijd om Bosz bondscoach te maken.
Dacht het niet, die blijft lekker bij PSV. Slot is vrij.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Heb meer vertrouwen in Bosz dan in Slot.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:39:
[...]

Dacht het niet, die blijft lekker bij PSV. Slot is vrij.
De KNVB kennende schuiven ze Reiziger door en schiet je er weer niks mee op.

• carpebios
Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:40:
Precies, daarom blijft die bij PSV ;)

Maar laten we wel wezen, het is allemaal jullie schuld! Jullie vroegen om die 5 verdedigers he!

[ Voor 20% gewijzigd door carpebios op 30-06-2026 10:43 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:52
Hij had toch een clausule in zijn contract als ze aankloppen (niet te hopen dat die weg gaat bij PSV). Denk wel dat hij heel andere speelwijze gaat geven aan NL team dan wel eist. Maar denk niet dat KNVB hem gaat vragen.

[ Voor 5% gewijzigd door mklcln op 30-06-2026 10:44 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:55
Wij ook :+

Dan maar Guardiola, al blijft het gek om een buitenlandse trainer voor het nationale team te zetten. Maar ja die gedachte is misschien ouderwets :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:22

Koppensneller

winterrrrrr

Een trainer met ambitie gaat toch geen bondscoach worden, of zie ik dat verkeerd? Het inkomen, de intensiteit van het werk, de kans om langdurig met een team te werken, dat is allemaal minder bij zo'n job. Ik zie het echt meer als functie voor ervaren, afbouwende trainers die niet meer zitten te wachten op een megadrukke baan in een topcompetitie.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:49
Nu het Nederlands elftal al in de 1/16e finales van het WK is uitgeschakeld, kan Ronald Koeman rekenen op bakken met kritiek. De bondscoach heeft zich daarop voorbereid door een extra verdediger in te zetten.

"Luts is vandaag mee", gromt Koeman voorafgaand aan een interview, met een knikje naar Lutsharel Geertruida. "Ik geloof dat het me met hem beter zal lukken om met de zuurgraad van jullie incompet-" Geertruida legt een hand op zijn schouder. "Coach", zegt hij zacht.

Koeman herpakt zich. "Ik bedoel: iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar ik ben verantwoordelijk en ik geloof dat dit het juiste plan was. Dat al die zogenaamde voetbalkenners die zelf nooit op-" Opnieuw probeert Geertruida de bondscoach af te stoppen, maar hij dendert door. "Zo-ge-naam-de voetbalkenners die zelf nooit op niveau hebben gespeeld, maar wel denken mij de les te kunnen lezen, dat zij kritiek hebben interesseert me geen reet. Vergis je niet: ik lees alles. Ik hoop dat jullie kijk- en verkoopcijfers heel diep wegzakken." Geertruida zit er verslagen bij.

Binnnenkort gaat Koeman in gesprek met de KNVB over zijn toekomst bij Oranje. De bondscoach heeft aangekondigd vijf advocaten en Marten de Roon mee te nemen.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:25

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik hoop stiekem op Wiegman. Zal wel ijdele hoop zijn, maar zij lijkt tactisch goed en heeft de merites om haar kunnen te onderbouwen. Zou wel lef van de knvb voor nodig zijn en ik heb misschien de naive illusie dat spelers geen moeite hebben met een vrouw als 'baas'.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

dutchgio schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:42:
[...]

De KNVB kennende schuiven ze Reiziger door en schiet je er weer niks mee op.
Reiziger? Wat heeft die gedaan om bondscoach te kunnen worden van het Nederlands elftal? Ik zie jeugdtrainer bij Sparta, assistent trainer bij Sparta, Jong Ajax, Nederlands elftal < 21. Dan hoef je tegenwoordig niet eens meer ervaring als hoofdtrainer te hebben, laat staan aansprekende resultaten hebben geboekt.

[This is what you get when you mess with us]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:15
Ruzor schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:52:
[...]

Reiziger? Wat heeft die gedaan om bondscoach te kunnen worden van het Nederlands elftal? Ik zie jeugdtrainer bij Sparta, assistent trainer bij Sparta, Jong Ajax, Nederlands elftal < 21. Dan hoef je tegenwoordig niet eens meer ervaring als hoofdtrainer te hebben, laat staan aansprekende resultaten hebben geboekt.
Hey hey dit is de voetbalbond die Danny Blind aanstelde die vooral assistent-trainer was geweest. En daarna twee oud-bondscoaches als assistenten kreeg om hem te begeleiden, en uiteindelijk is hij zelf opgestapt na een nederlaag tegen Bulgarije...

Dus wees niet te hoopvol over de KNVB

• Denman
Zorroberner schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:54:
[...]

Hey hey dit is de voetbalbond die Danny Blind aanstelde die vooral assistent-trainer was geweest. En daarna twee oud-bondscoaches als assistenten kreeg om hem te begeleiden, en uiteindelijk is hij zelf opgestapt na een nederlaag tegen Bulgarije...

Dus wees niet te hoopvol over de KNVB
Nou, dat is inderdaad niet echt hoopvol. Als je dit zo leest hebben we dus ook nog kans op de combi Mislintat - Steijn :P

Join het GoT Pulse-Team!

• ph4ge
  • Nu online
carpebios schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:43:
[...]

Precies, daarom blijft die bij PSV ;)

Maar laten we wel wezen, het is allemaal jullie schuld! Jullie vroegen om die 5 verdedigers he!
Wij hebben Van Persie al beschikbaar gemaakt, nu is het jullie beurt, in het belang van het vaderlandse voetbal. Kom op, take one for the team. ;)

Slot zou natuurlijk ook top zijn, maar hij kan over 4 jaar ook nog, Bozs is aan zn laatste klusje bezig.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 30-06-2026 11:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• carpebios
ph4ge schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:59:
[...]

Wij hebben Van Persie al beschikbaar gemaakt, nu is het jullie beurt, in het belang van het vaderlandse voetbal. Kom op, take one for the team. ;)

Slot zou natuurlijk ook top zijn.
Ik zoek even wat dic*pics

• mavaros
Denman schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:44:
[...]

Wij ook :+

Dan maar Guardiola, al blijft het gek om een buitenlandse trainer voor het nationale team te zetten. Maar ja die gedachte is misschien ouderwets :P
Hoort Guardiola niet beter thuis bij Ajax? Daar zijn ze ook het spoor bijster, dus een reddende engel is wel gewenst.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:26

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
MM99 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:31:
Ja kijk, als je speelt om niet te verliezen, kan je niet winnen
Klinkt als iets wat een intelligente voetballer zou zeggen :)

Kunnen we JC niet clonen? Hebben we over een jaar of 20 een goede speler en over 40 een goede coach.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Koppensneller schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:46:
Een trainer met ambitie gaat toch geen bondscoach worden, of zie ik dat verkeerd? Het inkomen, de intensiteit van het werk, de kans om langdurig met een team te werken, dat is allemaal minder bij zo'n job. Ik zie het echt meer als functie voor ervaren, afbouwende trainers die niet meer zitten te wachten op een megadrukke baan in een topcompetitie.
Daarom dus Bosz, die heeft ooit wel aangegeven bondscoach te willen worden.
Twijfelde al eerder om door te gaan als clubcoach.

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Nu online
Exocet schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:09:
[...]

Daarom dus Bosz, die heeft ooit wel aangegeven bondscoach te willen worden.
Twijfelde al eerder om door te gaan als clubcoach.
Geen Nederlandse coach aub :) Daar gaan we geen titels mee winnen :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:01
CryptoNL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:11:
[...]

Geen Nederlandse coach aub :) Daar gaan we geen titels mee winnen :)
Hoeveel titels hebben we met een buitenlandse coach gewonnen dan?

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Koppensneller schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:46:
Ik zie het echt meer als functie voor ervaren, afbouwende trainers die niet meer zitten te wachten op een megadrukke baan in een topcompetitie.
Net iets voor Bosz dus
:P

[ Voor 26% gewijzigd door Format-C op 30-06-2026 11:26 ]

• mavaros
DirtyBird schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:52:
Ik hoop stiekem op Wiegman. Zal wel ijdele hoop zijn, maar zij lijkt tactisch goed en heeft de merites om haar kunnen te onderbouwen. Zou wel lef van de knvb voor nodig zijn en ik heb misschien de naive illusie dat spelers geen moeite hebben met een vrouw als 'baas'.
Als je zelfmoord wilt plegen, pak je die kans nu.

Wiegman heeft echter nog een route te bewandelen die beter bij haar past als vrouwelijke pionier. Je moet nooit jezelf nutteloos opofferen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:59:
[...]

Precies, Feyenoord met van Persie en Ajax met o.a. Heitinga hebben hun bijdrage al geleverd. Tijd voor PSV om hetzelfde te doen :+

• toolkist
  • Niet online
DirtyBird schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:52:
Wiegman? Laat die eerst eens een iets hoger niveau coachen dan de gemiddelde A jeugd van een KKD ploeg.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Laten ze Theo Janssen maar bondscoach maken. :p

(Die heeft volgens mij niet de benodigde papieren, maar dan geven ze (de KNVB) hem die papieren maar gewoon) Tot nu toe heeft een coach met papieren ons ook geen wereldkampioen gemaakt)
toolkist schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:18:
[...]

Wiegman? Laat die eerst eens een iets hoger niveau coachen dan de gemiddelde A jeugd van een KKD ploeg.
Eens.
mavaros schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:15:
[...]

Als je zelfmoord wilt plegen, pak je die kans nu.

Wiegman heeft echter nog een route te bewandelen die beter bij haar past als vrouwelijke pionier. Je moet nooit jezelf nutteloos opofferen.
En eens.

[ Voor 77% gewijzigd door Format-C op 30-06-2026 11:33 ]

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:42
Erg laat terug kunnen kijken. 1 woord: onnodig :|

Momentjes voor mij, de goal van Gakpo en de emoties daarop volgende.

Helaas was Van Dijk z'n tegenstander kwijt bij de 1-1

Dramatisch slechte pingel van Timber.

Verbruggen gaan we nog veel plezier aan beleven de komende jaren.

• mavaros
dutchgio schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:21:
[...]

Daar heb je een kenner van het Engelse clubvoetbal voor nodig.

Luc Nilis speelde hier bij ons de sterren van de hemel, maar bij zijn nationale ploeg kon hij geen deuk in een pakje boter schoppen. Tot op de dag van vandaag heeft niemand een zinnige verklaring daarvoor kunnen bedenken.

Het was/is een Belg. Dat is denk ik niet de oorzaak geweest.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:05:
[...]

Hoort Guardiola niet beter thuis bij Ajax? Daar zijn ze ook het spoor bijster, dus een reddende engel is wel gewenst.
Denk dat Ajax en de KNVB pep niet eens kunnen betalen.

Zou hem graag als bondscoach zien, want Johan Cruijff filosofie, maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Edit: ik denk niet dat er een coach is die NL wereldkampioen kan maken, die ze kunnen betalen, en/of van degenen die wel beschikbaar zijn...en ik denk dat ik tijdens mijn leven NL nooit wereldkampioen zal zien worden. (En of ik dan nog 4 of 40 jaar leef maakt niet uit). We hebben veel betere selecties gehad dan wel nu hebben. Dat sws. Maar afwachten wat er komen gaat in de toekomst voor talent... Maar ik denk dat we het "beste al gehad hebben".

Niet om negatief te doen trouwens.

[ Voor 38% gewijzigd door Format-C op 30-06-2026 11:47 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:07:
[...]

Kunnen we JC niet clonen? Hebben we over een jaar of 20 een goede speler en over 40 een goede coach.
CruijffGPT

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• CryptoNL
  • Nu online
Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:36:
[...]

Zou hem graag als bondscoach zien, want Johan Cruijff filosofie, maar denk niet dat dat gaat gebeuren.

Edit: ik denk niet dat er een coach is die NL wereldkampioen kan maken, die ze kunnen betalen, en/of van degenen die wel beschikbaar zijn...en ik denk dat ik tijdens mijn leven NL nooit wereldkampioen zal zien worden. (En of ik dan nog 4 of 40 jaar leef maakt niet uit)

KNVB kan hem makkelijk betalen. Alleen de bobo's van de KNVB hebben jaren geleden samen bepaald dat de bondscoach MAX 1,5 miljoen bruto moet verdienen. En geen stuiver meer.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
Guardiola zou wel een stunt zijn. Misschien wel het juiste moment om nu toe te slaan nu hij wat uit de hectiek van dagelijks clubtrainen wil qua energie.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

CryptoNL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:43:
[...]

KNVB kan hem makkelijk betalen. Alleen de bobo's van de KNVB hebben jaren geleden samen bepaald dat de bondscoach MAX 1,5 miljoen bruto moet verdienen. En geen stuiver meer.
Voor dat geld kan je (in 2026) geen geschikte coach inhuren.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:39
Zonder de wedstrijd gezien te hebben verbaasd het mij niks dat Timber zijn penalty mistte. Net hersteld van hersenschudding en heel vorige week alleen getraind, dan kost het niet veel inbeeldingsvermogen om te verwachten dat zo'n belangrijk moment dan te veel is voor iemand.

Ze hebben de reeks die begon met Boulahrouz toen hij zijn kind verloor en daarna de wedstrijd tegen Rusland werd verloren, dus helaas niet kunnen verbreken. Laten we dus hopen voor zowel de spelers als ons als voetballand dat deze vervelende gebeurtenis voorlopig niet meer gebeurd, voordat mensen gaan geloven in een jinx.

• CryptoNL
  • Nu online
Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:45:
[...]

Voor dat geld kan je (in 2026) geen geschikte coach inhuren.
KNVB heeft daarover weleens gezegd; Een coach moet onze coach zijn omdat hij graag het Nederlands Elftal wil trainen. Oftewel; Wij zijn arrogant.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Even een positief draaitje geven: zo is ons een afstraffing tegen Frankrijk bewaard gebleven. Daar zou de opstelling 8-1-1 zijn geweest, de Paraguay-aanpak.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:57
gambieter schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:47:
Even een positief draaitje geven: zo is ons een afstraffing tegen Frankrijk bewaard gebleven. Daar zou de opstelling 8-1-1 zijn geweest, de Paraguay-aanpak.
Die aanpak is anders wel effectief gebleken

• CryptoNL
  • Nu online
gambieter schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:47:
Had wel meegevallen. Had een schoppartij geworden waarschijnlijk.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

CryptoNL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:48:
[...]

Had wel meegevallen. Had een schoppartij geworden waarschijnlijk.
je vergist je in Portugal of Argentinie ;)

How bad is it on a scale from one to Spurs

• CryptoNL
  • Nu online
Slasher schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:49:
[...]

je vergist je in Portugal of Argentinie ;)
We hebben het altijd over die ploegen, maar vlak Nederland ook niet uit als ordinaire schopploeg. Voorbeelden te over.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ytr81 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:48:
Die aanpak is anders wel effectief gebleken
Tegen een heel erg middelmatig team zonder inspiratie. Mbappe, Dembele, Doue etc is ander niveau.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:39

Quad

Doof

PWM schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:52:
Ik heb een beetje Ajax-MCU vibes van 2017. Ajax speelde alleraardigst tot de finale en hadden daadwerkelijk kans. Tot die wedstrijd speelde Ajax zijn eigen spel. Echter paste Bosz speciaal voor deze wedstrijd een aantal aanpassingen toe, speciaal om zich aan te passen aan het MCU spel.

Het werd een kansloze 2-0. Maar vooral, een onherkenbaar Ajax.

Je aanpassen aan de tegenstander doe je als je als Feyenoord naar Real Madrid moet. Of, Paraguay wat tegen Duitsland moet spelen. Maar dat doe je niet als Nederland tegen een, met alle respect, Marokko.
Oranje hoefde niet opportuun te spelen, maar een aanpassing kan je ook tijdens een wedstrijd doen, toch?
Ik ben het helemaal eens dat je gewoon je eigen ding moet doen, geloof er maar in dat je het kan, dan kom je ongetwijfeld het verst.
En als blijkt dat het niet werkt tegen Marokko, dan pas je het aan naar een 442 of 532. De spelers hadden we ervoor.

Sterker nog, Koeman heeft zelfs Zlatan boos gekregen, dat vind ik knap.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Zorroberner
Naja het is altijd jammer een nederlaag. Maar met deze coach en zijn koppigheid zat er weinig in. Koeman heeft voor mij twee goede prestaties gehad in zijn carriere en dat is zijn periode bij Feyenoord en zijn eerste periode als bondscoach in de nations league. Maar verder ook vaak hoop teleurstellingen. Zoals AZ, Valencia, Everton en Barcelona.

Trouw had een goede analyse, dan speel je 523, en dan zet je Brobbey neer ipv een snelle speler zoals Malen (los van zijn vorm). En dan scoor je eindelijk, en ga je weer ultra verdedigend doen zoals tegen Japan.

Ik ga het toernooi nog lekker een beetje volgen, en opgelucht dat ik geen frustraties over Oranje meer hoef te hebben.

Over dat het beste van Oranje achter de rug is: Kan altijd opeens een topteam ontstaan. Als je niet in de voetballerij werkt lekker gewoon elke twee jaar even kijken goh is het wat, en zo niet dan andere keer weer. En voor de rest niet te veel zorgen om maken.

• CyBeRSPiN
  • Laatst online: 15:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

DutchOwnage schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:28:

Helaas was Van Dijk z'n tegenstander kwijt bij de 1-1
De assist landde wel echt perfect met een boog op het hoofd van de eveneens zeer lange Diop. Hoe had Van Dijk dat kunnen verdedigen?

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik denk dat NL alleen nog wereldkampioen kan worden als de KNVB een gemodde DeLorean DMC-12 koopt, en Doc Brown inhuurt als bondscoach. Met Marty Mc Fly als assistent bondscoach..

/Ik ga nog even slapen.
#WK moe

Edit: als ik het nog kan opbrengen maar zien of ik vanavond Frankrijk nog ga kijken. Lijdzaam.
CryptoNL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:50:
[...]

We hebben het altijd over die ploegen, maar vlak Nederland ook niet uit als ordinaire schopploeg. Voorbeelden te over.
Hadden we die dit WK maar gehad >:)

#in Wouter Goes we trust
JoteW schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:03:
[...]

In eerste instantie dacht ik: "waarom springt die eikel niet..", en bij de beelden vanaf de achterlijn leek hij er inderdaad niet bij te kunnen en daalde die bal precies op het juiste moment voor het inkoppen.... :'(
De wk bal was gehackt.

/Welterusten. Ik ga dromen! (Ben nog "ziek", en "kapot" (fysieke problemen). :z :w :')

[ Voor 76% gewijzigd door Format-C op 30-06-2026 12:08 ]

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14:27
CyBeRSPiN schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:53:
[...]

De assist landde wel echt perfect met een boog op het hoofd van de eveneens zeer lange Diop. Hoe had Van Dijk dat kunnen verdedigen?
In eerste instantie dacht ik: "waarom springt die eikel niet..", en bij de beelden vanaf de achterlijn leek hij er inderdaad niet bij te kunnen en daalde die bal precies op het juiste moment voor het inkoppen.... :'(

Twente komt eraan!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:24
[...]

Misschien wat meer in de weg kunnen lopen? Dit is van Dijk ten top, pseudo verdedigen om een alibi te hebben.

XXXVI

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:55
[...]

Hij kijkt en ziet Diop komen. Dan spring je mee en tegen hem aan. Hoef je niet eens de bal te raken, maar je verpest wel Diop's kopbal.

• Denman
Zorroberner schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:53:
Naja het is altijd jammer een nederlaag. Maar met deze coach en zijn koppigheid zat er weinig in. Koeman heeft voor mij twee goede prestaties gehad in zijn carriere en dat is zijn periode bij Feyenoord en zijn eerste periode als bondscoach in de nations league. Maar verder ook vaak hoop teleurstellingen. Zoals AZ, Valencia, Everton en Barcelona.

Trouw had een goede analyse, dan speel je 523, en dan zet je Brobbey neer ipv een snelle speler zoals Malen (los van zijn vorm). En dan scoor je eindelijk, en ga je weer ultra verdedigend doen zoals tegen Japan.

Ik ga het toernooi nog lekker een beetje volgen, en opgelucht dat ik geen frustraties over Oranje meer hoef te hebben.

Over dat het beste van Oranje achter de rug is: Kan altijd opeens een topteam ontstaan. Als je niet in de voetballerij werkt lekker gewoon elke twee jaar even kijken goh is het wat, en zo niet dan andere keer weer. En voor de rest niet te veel zorgen om maken.
Precies, het wordt vast beter. Er zijn ook genoeg positieve dingen te noemen; zo vond ik Verbruggen, Van Hecke en Summerville echt positief opvallen en die kunnen qua leeftijd ook nog wel een rondje (of 2) WK mee. Binnen 2 of 4 jaar kunnen er echt wel weer leuke spelers op staan. Als je daar tijdig mee gaat bouwen met een capabele bondscoach dan kan het snel gaan.

Een ander positief iets is dat de wijze waar we nu op verliezen, een onherkenbaar Nederlands elftal en ook zo snel al uitgeschakeld zijn hopelijk voldoende reden is om afscheid te nemen van Koeman. Als speler veel respect voor hem gehad en heeft sporadisch leuke dingen gedaan als coach, maar het is het gewoon niet. Tactisch niet sterk, altijd maar oude vriendjes meenemen en opstellen en over het algemeen defensief in plaats van dominant en aanvallend voetbal.

Tijd voor verfrissing.

Join het GoT Pulse-Team!

• CryptoNL
  • Nu online
Denman schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:26:
[...]

Precies, het wordt vast beter. Er zijn ook genoeg positieve dingen te noemen; zo vond ik Verbruggen, Van Hecke en Summerville echt positief opvallen en die kunnen qua leeftijd ook nog wel een rondje (of 2) WK mee. Binnen 2 of 4 jaar kunnen er echt wel weer leuke spelers op staan. Als je daar tijdig mee gaat bouwen met een capabele bondscoach dan kan het snel gaan.

Een ander positief iets is dat de wijze waar we nu op verliezen, een onherkenbaar Nederlands elftal en ook zo snel al uitgeschakeld zijn hopelijk voldoende reden is om afscheid te nemen van Koeman. Als speler veel respect voor hem gehad en heeft sporadisch leuke dingen gedaan als coach, maar het is het gewoon niet. Tactisch niet sterk, altijd maar oude vriendjes meenemen en opstellen en over het algemeen defensief in plaats van dominant en aanvallend voetbal.

Tijd voor verfrissing.
V Hecke gaat gewoon weer naar de bank zodra J. Timber fit is.

• Tomski1986
CryptoNL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:50:
[...]

Flashback naar 2010

• Denman
CryptoNL schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:28:
[...]

V Hecke gaat gewoon weer naar de bank zodra J. Timber fit is.
Ik zei nergens dat ie in de basis moet. Een selectie moet in de breedte ook sterk zijn.

Join het GoT Pulse-Team!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:58
Vanochtend om 5 uur de wekker om de wedstrijd te kijken. Helaas was NLZiet wat irritant door niet automatisch door te gaan naar het volgende programma, waardoor ik op een gegeven moment "VERLE" zag en bij de verlenging zag ik "PENA". Toen wist ik al wat de uitkomst werd :+

Toch vond ik van Hecke een solide pot spelen. De vorige wedstrijd had ik wel wat aan te merken op zijn inspelen en nauwkeurigheid, maar hij stond er nu, liet zich gelden en is ook echt geen zeikerd. Hij moest het wel ontgelden zeg, die elleboog ook die in zijn gezicht draaide, ik snapte niet dat de VAR daar niet naar keek. Zelfs met 5 verdedigers zag je dat onze verdediging in het centrum wel echt snelheid mistte, het anticiperen is natuurlijk belangrijk maar op snelheid werd er zo doorheen gevoetbald. Ze waren verdedigend wel veel beter, scherper, elkaar meer coachen. Verbruggen deed het ook erg goed. Ik weet niet, ik denk dat Koeman zich teveel heeft aangepast aan de tegenstander.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:41
autje schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:21:
[...]

Hij kijkt en ziet Diop komen. Dan spring je mee en tegen hem aan. Hoef je niet eens de bal te raken, maar je verpest wel Diop's kopbal.
In theorie is dat ideaal ja. Achteraf weet iedereen het opeens zo goed. Achteraf.

We verwachten van spelers dat ze perfect zijn. Om je uit de illusie te helpen, dat zijn ze niet.
ELKE speler maakt fouten, zelfs van Dijk. Dit is alleen een zure fout.
Alleen op prof niveau is het de bedoeling dat het aantal fouten geminimaliseerd worden.

Je kunt inderdaad ook zeggen, goed weggelopen en een goede pass.

Ik vraag mij overigens nog steeds af wat er de tweede helft verschillend was met de eerste helft.
Ik bedoel... er waren geen wissels aan beide kanten en toch had Marokko de tweede helft de overhand.

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 30-06-2026 12:41 ]

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:55
Harribo schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:38:
[...]

In theorie is dat ideaal ja.
We verwachten van spelers dat ze perfect zijn. Om je uit de illusie te helpen, dat zijn ze niet.
ELKE speler maakt fouten, zelfs van Dijk. Dit is alleen een cruciale fout.

Je kunt inderdaad ook zeggen, goed weggelopen en een goede pass.

Ik vraag mij overigens nog steeds af wat er de tweede helft verschillend was met de eerste helft.
Ik bedoel... er waren geen wissels aan beide kanten en toch had Marokko de tweede helft de overhand.
Marokko anders gaan spelen? Ik weet het niet, ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de goal van Marokko en de penalties. Maar wellicht heeft Marokko iets omgezet en kon Nederland daar weer niet op reageren.

Koeman had een heel opvallende uitspraak na de winst tegen Zweden. Na de eerste drinkpauze zette Zweden het om en creërden ze een man meer op het middenveld, waarna Nederland keer op keer in de omschakeling verkeerd stond. Toen zei Koeman dat ze voortdurend met de groep bezig waren om dat soort dingen sneller te herkennen en op te anticiperen. Blijkbaar heeft dit team geen spelers die dat zelf kunnen, en dat vind ik toch wel heel slecht.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:20
Een troost Nederland zet zijn eigen record scherper door op een WK sinds 2010 niet te verliezen binnen 90 minuten

:+

[ Voor 4% gewijzigd door d-vine op 30-06-2026 12:47 ]

• Zorroberner
d-vine schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:47:
Een troost Nederland zet zijn eigen record scherper door op een WK sinds 2010 niet te verliezen binnen 90 minuten

:+
Ik vind dat weer zo een onzin record he haha, je verliest uiteindelijk gewoon. Net als Feyenoord onder Dick Advocaat: Weer niet verloren! Na een 2-2 tegen RKC Waalwijk

• Denman
Zorroberner schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 12:52:
[...]

Ik vind dat weer zo een onzin record he haha, je verliest uiteindelijk gewoon. Net als Feyenoord onder Dick Advocaat: Weer niet verloren! Na een 2-2 tegen RKC Waalwijk
Inderdaad, je verliest gewoon en ik weet nou niet of we er heel trots op moeten zijn dat we de 4 laatste WK eindrondes waar we aanwezig waren, we 3 keer uitgeschakeld zijn door penalties en 1 keer door een goal in de verlenging. In win dan toch liever met dominant voetbal in de reguliere 90 minuten :P

Join het GoT Pulse-Team!

• Typhone
  • Laatst online: 15:18

Typhone

Who Dares Wins

Danfoss schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:11:
Ik begrijp niet dat iemand miljoenen verdient en dan niet eens een bal vanaf 11 meter kan schieten. Die gasten voetballen dagelijks. Penalty is 90% muscle memory en kan je gewoon trainen. Ook raak schieten onder druk is te trainen. Is dat leuk om te trainen? Nee, maar hoort wel bij je sport. Is bij toernooien zelfs essentieel.
Ik kan jou vertellen dat dat onzin is.
Gooi eens van 2m een tennisbal in een vuilnisbak van 60cm breed.

Er volgt nu een fictief voorbeeld om een punt te maken, geen direct dreigement!

Nu, als jij mis gooit, schiet ik jouw gezin en directe familie dood.
Gooi jij het balletje dan nog zo makkelijk denk je?

Om maar even aan te geven dat de druk die er hier bij komt kijken nooit vergelijkbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 30-06-2026 13:30 ]

• mrVroom
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:45
MaZo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 10:19:
[...]

Denk dat Brazilie ons beter ligt dan Marokko. En stel je eens voor dat Marokko ons naar huis stuurt...
Deze kans was aanwezig. En het is volledig de schuld van Koeman. Wat een waardeloze tacktiek.

• mrVroom
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:45
Er zijn ook pubers die met 18 jaar op 3 meter afstand een pijl in een vakje gooien van een vierkante centimeter terwijl miljoenen mensen kijken en een hele zaal joelt.

Druk is wel te oefenen. Je moet het alleen wel voelen en durven voelen. Niet uit de weg gaan, zoals de hele wedstrijd.

Frenkie was nergens door deze tacktiek en er was geen spelverdeler. Middenveld volledig weggespeeld.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 09:57:
[...]

Maar dan ben je ook niet geschikt als aanvoerder imo. Lead by example.
Iedereen kan een bal tussen de palen schieten vanaf 11m, het gaat erom hoe je met de druk om gaat.
Dan kun je em nog missen, zoals Hakimi bij Marokko, nu krijg je Timber enzo die hun verantwoordelijkheid maar nemen omdat de aanvoerder niet thuis geeft.
Dat kan een standpunt zijn, maar dan moet je het Koeman verwijten dat hij hem alsnog als aanvoerder kiest. Ik zou daar niet zo'n punt van maken en Koeman blijkbaar ook niet.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Blij dat het zooitje ongeregeld (letterlijk) is opgehoepeld. Kunnen we ongestoord de rest van dit toernooi aanschouwen zonder irritaties over deze faalbende, welke vrijwel iedereen met kijk op de zaak mijlenver zag aankomen. Wat dat betreft past deze cyclus naadloos in de KNVB-filosofie. Conservatief en veilig, geen risico's nemen, niet aan de bel trekken als er alarmbellen afgaan. Gewoon stug doorploeteren terwijl er nul progressie te bespeuren is. Kwalificatie voor een toernooi is genoeg. Een coach aanstellen met een bekende achternaam is genoeg, los van zijn kwaliteiten (Koeman,Blind,de Boer). Is misschien ook wel een gevolg van de wanprestaties in de jaren 2015-2018.

Dus vannacht zakte vrijwel iedereen weer eens door de ondergrens, met alles erop en eraan. Conservatieve tactiek, formatie aanpassen aan tegenstander, gatenkaas, 3000 foute pases, tegengoal laatste minuten, belabberde penalties, niet één fatsoenlijke aanval (nee Verbruggen naar Weghorst en doorkoppen is geen aanval). Ho-pe-loos.
We kunnen hopelijk wel stellen dat dit de grootste en laatste faal van Koeman en deze generatie is.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
knip

[ Voor 92% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-06-2026 14:51 . Reden: inhoudsloos beledigen ]

• Grindtegel
knip

[ Voor 94% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-06-2026 14:50 . Reden: beledigend en AI ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
Had er vannacht/vanochtend geen energie voor om te reageren. Maar kunnen we Timber nooit meer laten spelen. Een penalty missen kan, als je net op de paal of op de keeper schiet. Maar het goal volledig missen als prof :X

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Koeman 0 zelfreflectie. Dus weg ermee. Ongeschikt gebleken.

It’s the economy, stupid!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 15:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l706rYFDd1vaA_X7HJRAfth48lA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PAeNwXnFtppcuphxgDTjkOda.png?f=user_large

Dit zijn toch ook echt zwaar teleurstellende cijfers he. Kan me niet herinneren dat we in een wedstrijd zo weinig de bal hadden. Alleen hele slechte ploegen halen meestal dat percentage.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 13:27:
[...]

Ik kan jou vertellen dat dat onzin is.
Gooi eens van 2m een tennisbal in een vuilnisbak van 60cm breed.

Er volgt nu een fictief voorbeeld om een punt te maken, geen direct dreigement!

Nu, als jij mis gooit, schiet ik jouw gezin en directe familie dood.
Gooi jij het balletje dan nog zo makkelijk denk je?

Om maar even aan te geven dat de druk die er hier bij komt kijken nooit vergelijkbaar is.
Als je mist moet je 10k aan een goed doel betalen.
Done.

• mavaros
Format-C schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:36:
[...]

Edit: ik denk niet dat er een coach is die NL wereldkampioen kan maken, die ze kunnen betalen, en/of van degenen die wel beschikbaar zijn...en ik denk dat ik tijdens mijn leven NL nooit wereldkampioen zal zien worden. (En of ik dan nog 4 of 40 jaar leef maakt niet uit). We hebben veel betere selecties gehad dan wel nu hebben. Dat sws. Maar afwachten wat er komen gaat in de toekomst voor talent... Maar ik denk dat we het "beste al gehad hebben".

Ome Peppie hoeft het niet meer voor de knaken te doen. Hij kan ook eeuwig op een tropisch eiland de hele dag niks doen, of zijn poen in de openhaard gooien in de winter. Iets dat ik en waarschijnlijk u ook niet eventjes kunnen doen.

Maar het is wel een liefhebber en opgeleid volgens de filosofie waar ik in het voetbal ook aanhanger van ben. Iets dat Koeman de kop gaat kosten in het nationale team, omdat hij een coach is die op elke voorbij rijdende trein springt die voorbij komt. En die treinen ontsporen altijd.

En kijk maar naar PSV. Dat wilde altijd een Atletico Madrid zijn, maar was het nooit echt. Die zijn van die gedachtegang afgestapt en nu zit Bosz daar. En kijk eens naar het PSV van afgelopen seizoen. Nog niet goed genoeg om een Europese beker te winnen, maar dat gaat wel gebeuren in de toekomst als ze dit blijven volhouden of niet, dat kan ook.

Maar genoeg gemijmer over PSV, want dat is over twee maanden pas weer een dingetje.

Koeman is niet de route die je als nationaal team moet gaan bewandelen en en dan blijft eigenlijk alleen Slot over. Slot is een klassieke havenarbeider gebleken.

Bij gebrek aan keuzes, is dat de minst schadelijke en iedereen is er tevreden mee in het begin.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:15
Nou heb ik net met de lunch een artikel voor zitten lezen van het AD weer duidelijk werd aangekondigd dat Koeman op zou stappen. Maar nu is het nergens meer te vinden? Iemand dat ook gezien?

• carpebios
KaiseRRuby schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:32:
Nou heb ik net met de lunch een artikel voor zitten lezen van het AD weer duidelijk werd aangekondigd dat Koeman op zou stappen. Maar nu is het nergens meer te vinden? Iemand dat ook gezien?
Dit?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
"De doelstelling was de halve finale en de ambitie was om wereldkampioen te worden", aldus De Jong. "Dat hebben we gezamenlijk van tevoren gezegd. Helaas is dat niet gelukt. Ja, daar zitten we ver van af. Dat is de conclusie. Daar moeten we ook eerlijk in zijn. Dat is een feit."
Dat is dan wel een heel ambitieuze doelstelling, zeg maar gerust nagenoeg onmogelijk.

https://nos.nl/artikel/26...doelstelling-niet-gehaald

• 418O2
  • Niet online
Dat was ongeacht de uitkomst als de bedoeling toch? Het gerommel rond slot, ten had en Bosz is al aardig op gang

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:52

MM99

That is the way I am!

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 11:07:
[...]

Ik ben rond 40! Ik wil best bondscoach worden :)

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 15:26

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Als U ook drie keer de Europa Cup 1 op rij gewonnen heeft dan zien we U graag op gesprek, vanmiddag nog :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• mavaros
Vlassie1980 schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 14:10:
[Afbeelding]

Dit zijn toch ook echt zwaar teleurstellende cijfers he. Kan me niet herinneren dat we in een wedstrijd zo weinig de bal hadden. Alleen hele slechte ploegen halen meestal dat percentage.
Bij FCE hadden we nu een dorpsfeest gehad met die cijfers.

Gelukkig zeggen getalletjes maar een klein deel van het complete verhaal.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:01
Dat maakt die morgen pas bekend maar die stopt wel zijn thuissituatie met zijn vrouw is ook niet best daar kan die beter zijn energie in steken

Heel begrijpelijk ook volgens mij

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:15
Nee, ik weet vrijwel zeker dat het er als een zekerheid werd neergezet. Of ik heb een analyse/voorspelling compleet verkeerd geinterpreteerd. Nou ja, laat maar. Zal wel door slaapgebrek komen.

• 418O2
  • Niet online
KaiseRRuby schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 15:15:
[...]

Nee, ik weet vrijwel zeker dat het er als een zekerheid werd neergezet. Of ik heb een analyse/voorspelling compleet verkeerd geinterpreteerd. Nou ja, laat maar. Zal wel door slaapgebrek komen.
https://www.vi.nl/pro/ron...gokt-verliest-en-vertrekt

• CryptoNL
  • Nu online
Announce Guardiola of Klopp

• Tomski1986
https://speld.nl/2026/06/30/nederland-ontloopt-frankrijk-in-kwartfinale/

Oranje kan met opgeheven hoofd vooruit kijken in het toernooi. De ploeg van Ronald Koeman weet de sterrenploeg van Frankrijk te ontlopen in de kwartfinale.

Vooraf werd gezegd dat een ontmoeting met de Fransen waarschijnlijk einde toernooi zou zijn, maar dankzij het knappe spel van Oranje weten ze dat scenario te voorkomen. Bondscoach Ronald Koeman: “Soms heb je een beetje geluk nodig en nu zit het gewoon echt even mee.”

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:56

ST10©DE

Dus.............

Is er al een website www.iskoemannogbondscoach.nl ?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Klopp wegvangen van de duitsers die ook roepen om het hoofd van de coach zou een stunt zijn

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online

Stimulate14

⭐⭐⭐

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

mklcln schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 10:43:
[...]

Hij had toch een clausule in zijn contract als ze aankloppen (niet te hopen dat die weg gaat bij PSV). Denk wel dat hij heel andere speelwijze gaat geven aan NL team dan wel eist. Maar denk niet dat KNVB hem gaat vragen.
KNVB kennende zullen ze wel weer een middelmatige “hollandse school-tikkie breed” coach aanstellen. Sowieso een Nederlander.

It’s the economy, stupid!

Pagina: 1 ... 320 321 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!