Don't let perfect be the enemy of good.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Laten we hopen van niet, dan moet je hem misschien later uitspelenFormat-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:05:
Bliksems! Laten we het hopen!
Kunnen we ook op bed.
Hopelijk nog wel even een voetbalshowtje. Maar de urgentie is er natuurlijk allang vanaf.
Donders... Nog bijna een goal voor Tunesië ook zeg.
Edit: Ja hoor... We gaan van de regen in de drup. Gewoon een goal voor Tunesië!!!
Kom op NL!
Edit: Shit we gaan helemaal nat. De goal telt.
[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:15 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Don't let perfect be the enemy of good.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
of willen ze toch liever tweede worden😂
[ Voor 18% gewijzigd door BurnsMM op 26-06-2026 02:17 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit dus. Dat lamlendige getik is echt verschrikkelijk.Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:15:
Tja, dat krijg je als je zelf niet door drukt...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Misschien zijn ze dan scherper. Sowieso gaat Summerville ook wel helpen want die heeft een goede arbeidsethos blijkbaarBurnsMM schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:14:
Ja, dit zegt wel genoeg. Dit gaat toch niets worden met een serieuze tegenstander.
Tegen Tunesië?
Ben blij dat ik nog niet op bed lig. Spannend hoor!!!!
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 26-06-2026 02:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tweede betekent een gunstigere locatie maar een moeilijkere route na de eerste KO fase meen ikFiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:18:
Japan scoort ook. We zijn al bijna tweede...
never mind
[ Voor 9% gewijzigd door Apache4u op 26-06-2026 02:21 ]
Dat betekent, stam + t .
Don't let perfect be the enemy of good.
Het is niet de verdediging maar de organisatie ervoorApache4u schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:20:
Als japan er nog 1tje maakt en bij ons blijft het zo, worden we tweede. Maar goed, met deze verdediging maakt het niet zoveel uit of je Brazilië of Marokko treft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Playstation 5 / Switch 2
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Kan je zodadelijk wel slapen met zoveel maagzuur?iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:20:
Matige verdediging, veel te veel gaten open laten. Slechte aannames van passen (zeker achterin), voorzetten mega scheef. Op veel momenten amper tempo en te weinig balcontrole op de aanval. Gewoon amper passie te bekennen. Veel te langzame omschakeling alsof je Windows 11 runt op een 8086. Erg matig spel, zo zie ik ons de kwart finale niet overleven of wellicht zelfs niet halen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Don't let perfect be the enemy of good.
Ik woon in mexico, heerlijk een wedstrijd om 19uStylze schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:21:
Lijkt me heerlijk als we 2e worden, opa vind deze nacht wedstrijden maar niks:) ah shit we scoren toch weer.
Lukt ook totaal niet om druk op de bal te krijgen in de omschakeling.D-e-n schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:21:
[...]
Het is niet de verdediging maar de organisatie ervoor
Kritiek is gewoon verdiend. Ik heb NL zoveel beter zien spelen. Ik ben vaak (te) optimistisch maar Tunesië is zo bizar slecht, dat we dan dit niveau laten zien is toch echt heel jammer.bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:22:
[...]
Kan je zodadelijk wel slapen met zoveel maagzuur?
Don't let perfect be the enemy of good.
Kritisch ben ik ook, dat is wat anders dan zulke zure reacties. Dat is next level.iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:24:
[...]
Kritiek is gewoon verdiend. Ik heb NL zoveel beter zien spelen. Ik ben vaak (te) optimistisch maar Tunesië is zo bizar slecht, dat we dan dit niveau laten zien is toch echt heel jammer.
Ah lekker. Ik zou ook wel even willen afkoelen in Mexico 😅Jorah_Newstone schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:23:
[...]
Ik woon in mexico, heerlijk een wedstrijd om 19u. plus Monterrey is gewoon vet om al die Nederlanders te zien!
Staat op scherp. Zou er niet op rekenen dat hij vandaag gaat spelen.Jorah_Newstone schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:25:
Summerville erin please
Liever niet, geen enkel risico mee nemen (met een gele kaart op zak)Jorah_Newstone schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:25:
Summerville erin please
Als je op deze manier verdedigt win je niet van Marokko. Ze moeten er nog even 2 bijmaken (en niks meer tegen krijgen of kansen weggeven) om nog enigszins met een goed gevoel de volgende wedstrijd in te gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:28 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Optelling van de kritiek van de afgelopen 67 minuten vind ik weinig zuur. Het zal wel harder binnenkomen omdat het al zo belachelijk laat isbazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:25:
[...]
Kritisch ben ik ook, dat is wat anders dan zulke zure reacties. Dat is next level.
Don't let perfect be the enemy of good.
Idd. LOL.Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:28:
Allemaal even drinken jongens. Er viel te weinig water uit de lucht
Ze zijn al genoeg gehydrateerd lijkt mij. Het gutst uit de hemel.
[ Voor 65% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:30 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hij staat er wel. Echt handig vind ik het ook nietbazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:26:
[...]
Staat op scherp. Zou er niet op rekenen dat hij vandaag gaat spelen.
Don't let perfect be the enemy of good.
Wat zit je nou hip te doen met je 67? 😉iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:29:
[...]
Optelling van de kritiek van de afgelopen 67 minuten vind ik weinig zuur. Het zal wel harder binnenkomen omdat het al zo belachelijk laat is
Didn't age well. Verrassend dat hij hem toch brengt.bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:26:
[...]
Staat op scherp. Zou er niet op rekenen dat hij vandaag gaat spelen.
Kluivert deze pot zien, prima!
Koopmeiners voor De Jong lijkt mij ook geen gekke wissel.
Nee vriend, je benadrukt alleen datgeen misgaat in overdrijvingen. Dat is niet kritisch maar zuur.iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:29:
[...]
Optelling van de kritiek van de afgelopen 67 minuten vind ik weinig zuur. Het zal wel harder binnenkomen omdat het al zo belachelijk laat is
Heb natuurlijk wel meer reacties geplaatst deze wedstrijd, ook positieve. Maarja prima, jouw mening.bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:31:
[...]
Nee vriend, je benadrukt alleen datgeen misgaat in overdrijvingen. Dat is niet kritisch maar zuur.
Don't let perfect be the enemy of good.
Domme wissel, waarom zou je dat risico nemen?bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:31:
[...]
Didn't age well. Verrassend dat hij hem toch brengt.
Kluivert deze pot zien, prima!
Koopmeiners voor De Jong lijkt mij ook geen gekke wissel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Haha. Ergens van binnen hoop ik dat hij ons gevoel hierin logenstraft. Tegen beter weten in, ben ik bang.Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:35:
Op zich prima wissels, maar ik had toch Malen laten staan..
Onvoorstelbaar he dat je zo vast blijft houden aan spelers uit het verleden. Ook nog eens een speler die nooit top is geweest.Jorah_Newstone schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:37:
Altijd memphis...
XXXVI
Don't let perfect be the enemy of good.
Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.ephymerous schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:38:
[...]
Onvoorstelbaar he dat je zo vast blijft houden aan spelers uit het verleden. Ook nog eens een speler die nooit top is geweest.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 26-06-2026 02:40 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Vind ik ook, hij is niet voor niks assist-koning én topscoorder voor het Nederlands elftalforzav schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:39:
[...]
Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.
Waarschijnlijk op zijn topscorer aller tijden prestatie. Zolang je niet afvraagt hoe en hoe weinig concurrentie er was op die positie lijkt het heel watforzav schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:39:
[...]
Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.
Hij is zelden in positieve zin beslissend geweest. Zeker niet op belangrijke momenten. En met de wijze waarop hij het spel naar zich toe trok om de bal vervolgens te verspelen, evenals de tientallen mislukte vrije trappen en hoekschoppen die hij opeiste, heeft zijn aanwezigheid meer kwaad dan goed gedaan in het veld.forzav schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:39:
[...]
Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.
QFT. En laten we wel wezen, in de top 10 beste Oranje aanvallers komt hij by far niet voor.KlaasjeNL schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:43:
[...]
Hij is zelden in positieve zin beslissend geweest. Zeker niet op belangrijke momenten. En met de wijze waarop hij het spel naar zich toe trok om de bal vervolgens te verspelen, evenals de tientallen mislukte vrije trappen en hoekschoppen die hij opeiste, heeft zijn aanwezigheid meer kwaad dan goed gedaan in het veld.
XXXVI
Als ze maar niet gaan rappen!
het zijn 2 bijzondere vogels, maar wel 2 die tegen toplanden in een keer voor een verassing kunnen zorgen
Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.
Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Edit: de beste man op het veld was vandaag de scheids.
Oh wacht...
[ Voor 95% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:49 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assistsBeakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:42:
[...]
Waarschijnlijk op zijn topscorer aller tijden prestatie. Zolang je niet afvraagt hoe en hoe weinig concurrentie er was op die positie lijkt het heel wat
Ik hoop het maar ik heb van lang nog niks gezien beide WK's, heeft uiteraard weinig tijd gehad maar in zijn eigen club ook niet echt een uitblinker eerlijk gezegdWippie1234 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:46:
[...]
Als ze maar niet gaan rappen!
het zijn 2 bijzondere vogels, maar wel 2 die tegen toplanden in een keer voor een verassing kunnen zorgen
Don't let perfect be the enemy of good.
En gedurende zijn beste jaren mistten we twee eindtoernooien (2016 en 2018).Blik1984 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:48:
[...]
En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assists
Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweestBlik1984 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:48:
[...]
En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assists
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Je zult mij ook niet horen roepen dat hij onze beste spits ooit is.Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:51:
[...]
Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweest
Maar de haat die hij nu de hele tijd over zich heen krijgt is ook niet terecht. Wordt nu net gedaan alsof Depay nooit iets heeft gepresteerd en dat is gewoon onterecht
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nou ik ga lekker tot zondagochtend slapen. Op naar normale temperaturen 🥳ephymerous schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:53:
Nou zo weer lekker het bed in, nog een uurtje of vier maken
De mijne ook niet. Er is alleen daardoor een deel van de voetbalsupporters die doet alsof hij helemaal niks gepresteerd heeft, bij wijze van spreken een sta in de weg die per ongeluk 55 keer op de goede plek stond. Dat is het andere uiterste.Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:51:
[...]
Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweest
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
We kunnen hier wel wat lekker verkoelend onweer gebruiken zoals was voorspeld in KansasBeakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:53:
[...]
Nou ik ga lekker tot zondagochtend slapen. Op naar normale temperaturen 🥳
Don't let perfect be the enemy of good.
Of we nou winnen of verliezen. We gaan een deel van Rotterdam verliezenPatrickC schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:54:
Dus volgende wedstrijd tegen Morocco in de hitte van Mexico… wordt een zware dobber vrees ik na het getoonde spel van vandaag… maar het record is tenminste weer wat aangescherpt vandaag.
Aan de andere kant: die Marokkanen laten Haïti twee keer scorenFormat-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:46:
Wil niet negatief doen... maar denk dat de Marokkanen heerlijk rustig slapen. Als Saibari de kansen krijgt die Tunesië heeft gehad vandaag trapt ie er 3 in.
Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.
Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!