[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 304 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Regen en Nederlanders, misschien kunnen we het nu 12-0 maken? :+

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Bliksems! Laten we het hopen!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Laten we hopen van niet, dan moet je hem misschien later uitspelen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Als de bliksem uitspelen deze wedstrijd.

Kunnen we ook op bed.

Hopelijk nog wel even een voetbalshowtje. Maar de urgentie is er natuurlijk allang vanaf.

Donders... Nog bijna een goal voor Tunesië ook zeg.

Edit: Ja hoor... We gaan van de regen in de drup. Gewoon een goal voor Tunesië!!! :o

Kom op NL! :o

Edit: Shit we gaan helemaal nat. De goal telt.

[ Voor 29% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:15 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Hahahaha

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Wakker worden!

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Sjonge jonge toch.

It’s the economy, stupid!


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Tijd voor energiedrankjes tijdens de pauze.. manmanman

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Ja, dit zegt wel genoeg. Dit gaat toch niets worden met een serieuze tegenstander.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Nou nu mag NL nog wel 4 goals maken want eindigen op 2-1 zou toch een schande zijn.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
My god, behoorlijk onnodig. Dode spelmomententrainer van Ajax meegenomen?

XXXVI


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Tja, dat krijg je als je zelf niet door drukt...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
Lekker begin en dan allemaal in de achteruit. NL being NL

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Laat dit een wake up call zijn. Ik schrok ook wakker 😅😴

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Ik dacht dat onze aanval de zwakste linie is, maar de verdediging gaat dit toernooi echt nergens over.

of willen ze toch liever tweede worden😂

[ Voor 18% gewijzigd door BurnsMM op 26-06-2026 02:17 ]


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Gaan we nog voetballen? Hier blijven miljoenen mensen niet voor wakker.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:15:
Tja, dat krijg je als je zelf niet door drukt...
Dit dus. Dat lamlendige getik is echt verschrikkelijk.

It’s the economy, stupid!


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Japan scoort ook. We zijn al bijna tweede...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:52
BurnsMM schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:14:
Ja, dit zegt wel genoeg. Dit gaat toch niets worden met een serieuze tegenstander.
Misschien zijn ze dan scherper. Sowieso gaat Summerville ook wel helpen want die heeft een goede arbeidsethos blijkbaar

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
2-0 is gewoon niet genoeg voor dit elftal. Pas bij 4-0 gas terugnemen graag en pas als dat na de 75ste minuut is.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Het water staat ze aan de schenen. Hopelijk komt er na de regen nog wat zonneschijn. Het zal toch niet dat we hier nog gaan verzuipen?

Tegen Tunesië?

Ben blij dat ik nog niet op bed lig. Spannend hoor!!!!

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2-1, en Japan op 1--0, dan kan het opeens Brazilie zijn in de volgende ronde.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 26-06-2026 02:19 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:52
Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:18:
Japan scoort ook. We zijn al bijna tweede...
Tweede betekent een gunstigere locatie maar een moeilijkere route na de eerste KO fase meen ik

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als japan er nog 1tje maakt en bij ons blijft het zo, worden we tweede. Maar goed, met deze verdediging maakt het niet zoveel uit of je Brazilië of Marokko treft.
edit:
never mind :+

[ Voor 9% gewijzigd door Apache4u op 26-06-2026 02:21 ]

Dat betekent, stam + t .


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Matige verdediging, veel te veel gaten open laten. Slechte aannames van passen (zeker achterin), voorzetten mega scheef. Op veel momenten amper tempo en te weinig balcontrole op de aanval. Gewoon amper passie te bekennen. Veel te langzame omschakeling alsof je Windows 11 runt op een 8086. Erg matig spel, zo zie ik ons de kwart finale niet overleven of wellicht zelfs niet halen.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:52
Apache4u schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:20:
Als japan er nog 1tje maakt en bij ons blijft het zo, worden we tweede. Maar goed, met deze verdediging maakt het niet zoveel uit of je Brazilië of Marokko treft.
Het is niet de verdediging maar de organisatie ervoor

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hehe, BAM 3-1

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
Beste team ooit!!!!!!!

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Nou dan. 3-1.

It’s the economy, stupid!


  • Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:56
Lijkt me heerlijk als we 2e worden, opa vind deze nacht wedstrijden maar niks:) ah shit we scoren toch weer.

Playstation 5 / Switch 2


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Bam!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:20:
Matige verdediging, veel te veel gaten open laten. Slechte aannames van passen (zeker achterin), voorzetten mega scheef. Op veel momenten amper tempo en te weinig balcontrole op de aanval. Gewoon amper passie te bekennen. Veel te langzame omschakeling alsof je Windows 11 runt op een 8086. Erg matig spel, zo zie ik ons de kwart finale niet overleven of wellicht zelfs niet halen.
Kan je zodadelijk wel slapen met zoveel maagzuur?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Jipppieeeeeeee! Gelukkig maar.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Gelukkig maar een extra doel erbij maar er zal toch meer verbetering nodig zijn. Wel leuk voor Van Hecke natuurlijk

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
Zweden scoort ook

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Stylze schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:21:
Lijkt me heerlijk als we 2e worden, opa vind deze nacht wedstrijden maar niks:) ah shit we scoren toch weer.
Ik woon in mexico, heerlijk een wedstrijd om 19u 8). plus Monterrey is gewoon vet om al die Nederlanders te zien!

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Dit is precies waar Malen in te kort schiet, Dumfries word afgestopt en ze lopen zo langs Malen

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
D-e-n schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:21:
[...]

Het is niet de verdediging maar de organisatie ervoor
Lukt ook totaal niet om druk op de bal te krijgen in de omschakeling.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:22:
[...]


Kan je zodadelijk wel slapen met zoveel maagzuur?
Kritiek is gewoon verdiend. Ik heb NL zoveel beter zien spelen. Ik ben vaak (te) optimistisch maar Tunesië is zo bizar slecht, dat we dan dit niveau laten zien is toch echt heel jammer.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Summerville erin please

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Och och jammer.

It’s the economy, stupid!


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:24:
[...]

Kritiek is gewoon verdiend. Ik heb NL zoveel beter zien spelen. Ik ben vaak (te) optimistisch maar Tunesië is zo bizar slecht, dat we dan dit niveau laten zien is toch echt heel jammer.
Kritisch ben ik ook, dat is wat anders dan zulke zure reacties. Dat is next level.

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
Jorah_Newstone schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:23:
[...]

Ik woon in mexico, heerlijk een wedstrijd om 19u 8). plus Monterrey is gewoon vet om al die Nederlanders te zien!
Ah lekker. Ik zou ook wel even willen afkoelen in Mexico 😅

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Staat op scherp. Zou er niet op rekenen dat hij vandaag gaat spelen.

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Liever niet, geen enkel risico mee nemen (met een gele kaart op zak)

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

We gaan deze natuurlijk wel winnen, maar verdedigend is het wel een beetje gatenkaas.

Als je op deze manier verdedigt win je niet van Marokko. Ze moeten er nog even 2 bijmaken (en niks meer tegen krijgen of kansen weggeven) om nog enigszins met een goed gevoel de volgende wedstrijd in te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:28 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Bijna de 4 1

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Drinkpauze; even met de mond open naar de hemel en doorrrrr.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
Allemaal even drinken jongens. Er viel te weinig water uit de lucht

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Heerlijk. Even een drinkpauze tegen de hitte. Het publiek liet zich er ook duidelijk over horen.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:25:
[...]


Kritisch ben ik ook, dat is wat anders dan zulke zure reacties. Dat is next level.
Optelling van de kritiek van de afgelopen 67 minuten vind ik weinig zuur. Het zal wel harder binnenkomen omdat het al zo belachelijk laat is

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:28:
Allemaal even drinken jongens. Er viel te weinig water uit de lucht
Idd. LOL.

Ze zijn al genoeg gehydrateerd lijkt mij. Het gutst uit de hemel.

[ Voor 65% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:30 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Afdroogbreak dus

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Koeman is gek.

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
Tempo gaat omhoog en er ontstaan direct kansen. Zolang het achterin een gatenkaas is, moet je gewoon zorgen dat je "één goal meer maakt dan de ander, dan win je." Niet teveel inzakken dus, maar druk blijven zetten. 4 jaar geleden konden we nog leunen op de verdediging en loeren op de counter, maar daarvoor is het nu achterin allemaal veel te onzeker.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:26:
[...]


Staat op scherp. Zou er niet op rekenen dat hij vandaag gaat spelen.
Hij staat er wel. Echt handig vind ik het ook niet

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:29:
[...]

Optelling van de kritiek van de afgelopen 67 minuten vind ik weinig zuur. Het zal wel harder binnenkomen omdat het al zo belachelijk laat is
Wat zit je nou hip te doen met je 67? 😉

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:26:
[...]


Staat op scherp. Zou er niet op rekenen dat hij vandaag gaat spelen.
Didn't age well. Verrassend dat hij hem toch brengt.

Kluivert deze pot zien, prima!
Koopmeiners voor De Jong lijkt mij ook geen gekke wissel.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:31:
[...]

Wat zit je nou hip te doen met je 67? 😉
Hahaha goeie :Y)

Don't let perfect be the enemy of good.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:29:
[...]

Optelling van de kritiek van de afgelopen 67 minuten vind ik weinig zuur. Het zal wel harder binnenkomen omdat het al zo belachelijk laat is
Nee vriend, je benadrukt alleen datgeen misgaat in overdrijvingen. Dat is niet kritisch maar zuur.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:31:
[...]


Nee vriend, je benadrukt alleen datgeen misgaat in overdrijvingen. Dat is niet kritisch maar zuur.
Heb natuurlijk wel meer reacties geplaatst deze wedstrijd, ook positieve. Maarja prima, jouw mening.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:31:
[...]


Didn't age well. Verrassend dat hij hem toch brengt.

Kluivert deze pot zien, prima!
Koopmeiners voor De Jong lijkt mij ook geen gekke wissel.
Domme wissel, waarom zou je dat risico nemen?

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Begrijp ik ook niet.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Op zich prima wissels, maar ik had toch Malen laten staan..

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nou, nu kunnen we allemaal naar bed

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Hannibal uit Tunesië. Dat is toch wel een prachtige historische naam.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Altijd memphis...

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Nu gaan we het krijgen hoor...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:35:
Op zich prima wissels, maar ik had toch Malen laten staan..
Haha. Ergens van binnen hoop ik dat hij ons gevoel hierin logenstraft. Tegen beter weten in, ben ik bang.

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Onvoorstelbaar he dat je zo vast blijft houden aan spelers uit het verleden. Ook nog eens een speler die nooit top is geweest.

XXXVI


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
5-1 met de laatste 15 minuten zou toch wel leuk zijn, net als Zweden tegen Tunesië.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ephymerous schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:38:
[...]


Onvoorstelbaar he dat je zo vast blijft houden aan spelers uit het verleden. Ook nog eens een speler die nooit top is geweest.
Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als Depay nu geel krijgt :+

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 26-06-2026 02:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Snap niet waarom Memphis nog steeds zo'n zweetband omheeft. Heb m al jaren niet meer zien zweten. Sjok sjok. :O :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:57
forzav schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:39:
[...]

Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.
Vind ik ook, hij is niet voor niks assist-koning én topscoorder voor het Nederlands elftal

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
forzav schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:39:
[...]

Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.
Waarschijnlijk op zijn topscorer aller tijden prestatie. Zolang je niet afvraagt hoe en hoe weinig concurrentie er was op die positie lijkt het heel wat

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
forzav schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:39:
[...]

Daar doe je Memphis te kort, die is echt wel goed geweest in NL elftal. Maar dat is geweest en zijn invalbeurten zijn nergens op gebaseerd.
Hij is zelden in positieve zin beslissend geweest. Zeker niet op belangrijke momenten. En met de wijze waarop hij het spel naar zich toe trok om de bal vervolgens te verspelen, evenals de tientallen mislukte vrije trappen en hoekschoppen die hij opeiste, heeft zijn aanwezigheid meer kwaad dan goed gedaan in het veld.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Noa lang en Memphis saampjes. We gaan top spel zien :+

Don't let perfect be the enemy of good.


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:43:
[...]

Hij is zelden in positieve zin beslissend geweest. Zeker niet op belangrijke momenten. En met de wijze waarop hij het spel naar zich toe trok om de bal vervolgens te verspelen, evenals de tientallen mislukte vrije trappen en hoekschoppen die hij opeiste, heeft zijn aanwezigheid meer kwaad dan goed gedaan in het veld.
QFT. En laten we wel wezen, in de top 10 beste Oranje aanvallers komt hij by far niet voor.

XXXVI


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:43:
Noa lang en Memphis saampjes. We gaan top spel zien :+
Dan heb je het al over de volgenden wedstrijden vannacht?

  • Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:43:
Noa lang en Memphis saampjes. We gaan top spel zien :+
Als ze maar niet gaan rappen!

het zijn 2 bijzondere vogels, maar wel 2 die tegen toplanden in een keer voor een verassing kunnen zorgen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Wil niet negatief doen... maar denk dat de Marokkanen heerlijk rustig slapen. Als Saibari de kansen krijgt die Tunesië heeft gehad vandaag trapt ie er 3 in.

Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.

Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:10
Haha… Memphis… wat is dat nou?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
In zijn hoofd was dit een wereldgoal

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Lang Niet :+


Edit: de beste man op het veld was vandaag de scheids.

Oh wacht...

[ Voor 95% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 02:49 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:57
Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:42:
[...]

Waarschijnlijk op zijn topscorer aller tijden prestatie. Zolang je niet afvraagt hoe en hoe weinig concurrentie er was op die positie lijkt het heel wat
En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assists

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Wippie1234 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:46:
[...]

Als ze maar niet gaan rappen!

het zijn 2 bijzondere vogels, maar wel 2 die tegen toplanden in een keer voor een verassing kunnen zorgen
Ik hoop het maar ik heb van lang nog niks gezien beide WK's, heeft uiteraard weinig tijd gehad maar in zijn eigen club ook niet echt een uitblinker eerlijk gezegd :)

Don't let perfect be the enemy of good.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Blik1984 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:48:
[...]

En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assists
En gedurende zijn beste jaren mistten we twee eindtoernooien (2016 en 2018).

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
Blik1984 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:48:
[...]

En toch hebben we in die periode op EKs en WKs gespeeld, en hij was dus toendertijd de beste spits die we haddeN en heeft ook gewoon geleverd in doelpunten en assists
Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweest

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Nou Noa komt er iig wel Lang s

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Nou zo weer lekker het bed in, nog een uurtje of vier maken :)

XXXVI


  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:57
Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:51:
[...]

Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweest
Je zult mij ook niet horen roepen dat hij onze beste spits ooit is.

Maar de haat die hij nu de hele tijd over zich heen krijgt is ook niet terecht. Wordt nu net gedaan alsof Depay nooit iets heeft gepresteerd en dat is gewoon onterecht

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Ik ga lekker pitten, mooi geweest zo

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
ephymerous schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:53:
Nou zo weer lekker het bed in, nog een uurtje of vier maken :)
Nou ik ga lekker tot zondagochtend slapen. Op naar normale temperaturen 🥳

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:51:
[...]

Zeker, maar het record vertekend wel in welke categorie spits hij valt. We hebben echt wel betere gehad. Zeg niet dat hij slecht was. Is gewoon nooit mijn speler geweest
De mijne ook niet. Er is alleen daardoor een deel van de voetbalsupporters die doet alsof hij helemaal niks gepresteerd heeft, bij wijze van spreken een sta in de weg die per ongeluk 55 keer op de goede plek stond. Dat is het andere uiterste.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:10
Dus volgende wedstrijd tegen Morocco in de hitte van Mexico… wordt een zware dobber vrees ik na het getoonde spel van vandaag… maar het record is tenminste weer wat aangescherpt vandaag.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Beakzz schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:53:
[...]

Nou ik ga lekker tot zondagochtend slapen. Op naar normale temperaturen 🥳
We kunnen hier wel wat lekker verkoelend onweer gebruiken zoals was voorspeld in Kansas :D

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
PatrickC schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:54:
Dus volgende wedstrijd tegen Morocco in de hitte van Mexico… wordt een zware dobber vrees ik na het getoonde spel van vandaag… maar het record is tenminste weer wat aangescherpt vandaag.
Of we nou winnen of verliezen. We gaan een deel van Rotterdam verliezen :+

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:52
Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 02:46:
Wil niet negatief doen... maar denk dat de Marokkanen heerlijk rustig slapen. Als Saibari de kansen krijgt die Tunesië heeft gehad vandaag trapt ie er 3 in.

Kan niet zeggen dat ik op basis van deze wedstrijd veel vertrouwen in het vervolg van dit WK heb.

Dit moet wel echt even 3 stappen beter. Vooral verdedigend.
Aan de andere kant: die Marokkanen laten Haïti twee keer scoren

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:40
Nou, dat was het. Beetje plichtmatige overwinning, zonder echt goed te zijn aanvallend. Bij balverlies nog altijd kwetsbaar. Deze wedstrijd geen stap gezien in de goede richting helaas. Hoop dat de ploeg daar iets op verzint in de voorbereiding naar Marokko. Dat is een pittige tegenstander (in vorm). Maar goed, dat was Brazilië ook geweest.
Pagina: 1 ... 304 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!