[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 303 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Ik wacht even af tot iets na kwart over 12. Dan zou er een update komen over de verwachte aanvangstijd.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Prima opstelling in ieder geval.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Snowdog schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:49:
[...]


Waarom blij? Doe mij maar gewoon een 1e plaats en een 5-0 win, wat Japan doet maakt verder niet zoveel uit :P
Omdat je dan een wedstrijd in de avond krijgt ipv midden in de nacht...

5-0 en 6-0 mag natuurlijk ook...

Als Japan er maar eentje meer maakt dan Nederland...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:24
Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 00:09:
[...]

Omdat je dan een wedstrijd in de avond krijgt ipv midden in de nacht...

5-0 en 6-0 mag natuurlijk ook...

Als Japan er maar eentje meer maakt dan Nederland...
Nouja, het is een WK, dat is een keer in de vier jaar, daar maak ik graag tijd voor vrij, het exacte tijdstip maakt dan niet zoveel uit.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Snowdog schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 00:13:
[...]

Nouja, het is een WK, dat is een keer in de vier jaar, daar maak ik graag tijd voor vrij, het exacte tijdstip maakt dan niet zoveel uit.
Mij persoonlijk ook niet per se, maar veel mensen hier op het forum maar ook gewoon in het land hebben meer verplichtingen en kijken toch liever op een normaal tijdstip.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

De aftelklok geeft 37 minuten aan? Dus we beginnen gewoon om 01u? :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Ik heb het idee dat er nu ook niet veel mensen meer kijken... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

#Nepsupporters! :p

Opstelling Nederland;

Gakpo - Brobbey - Malen
De Jong - Reinders - Gravenberch
Ake - Van Dijk - Van Hecke - Dumfies
Verbruggen

[ Voor 84% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 01:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

We zijn allemaal Oranje, want wij zijn Nederland. :)F

It’s the economy, stupid!


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Geen uitstel. *O*

It’s the economy, stupid!


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:03

XXXVI


  • Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03:24
Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 00:22:
[...]

Mij persoonlijk ook niet per se, maar veel mensen hier op het forum maar ook gewoon in het land hebben meer verplichtingen en kijken toch liever op een normaal tijdstip.
Yep, kwestie van prioriteiten stellen, voor mij is dit gewoon een bijzonder iets en iets waar ik echt van kan genieten. Dat is mij wel een nachtje minder slapen waard. Natuurlijk is het fijner als het op een normaal tijdstip is, maar zoals gezegd, dit is iets wat een keer in de vier jaar plaatsvindt. Dan kan ik er wel mee leven dat ik even mijn tijdschema aanpas voor die paar wedstrijden. Dat andere mensen daar anders over denken en daarom niet kijken doet daar weinig aan af.

  • Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:37
En anderen zijn geheel per ongeluk nog wakker en denken, fuck it, lust eigenlijk wel een Skuumkoppe 0.0 :+

All your base are belong to us


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Nou, ben nog aan het wakker worden.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dat had zomaar fout kunnen gaan.

It’s the economy, stupid!


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Bam!

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Hatsaaaaaaaa

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Yes! 1-0! :D

It’s the economy, stupid!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Je zal maar op bed liggen!!! :+

:)F oOo :)F

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:28
Cadeautje van de aanvoerder

  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:08
Brobbey stond ook weer perfect, die past echt perfect in't elftal

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02:57
Lekker begin

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Dat was mooi vlot. :)F

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Kadootje, ED

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 04:16
Hahahahha ik ga stuk hier

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
10 10 10!

per aspera ad astra


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ach, die tellen ook. :P

It’s the economy, stupid!


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:43
Brobbey, wat een held hahah.

Join het GoT Pulse-Team!


  • Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:33
2-0 Brobbeast

  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
fluit maar af

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Haha 2-0!

It’s the economy, stupid!


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:48
Oei.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:43
10 10 10 10

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
eh, tja..

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Lekker weer Brobbeast!

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Omg.

Als het in dit tempo doorgaat wordt het 15-0! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 01:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02:57
Wat bedoel je, Brobby wordt topscorer na deze wedstrijd;)

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 04:16
12-0?

  • wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:58
Woop woop!

niet iedereen heeft een bierbuikje


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:48
Ze doen niet aan verdedigen...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Lekker Brobbey! Weer heel snel in de wedstrijd twee keer belangrijk.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Lekker begin hoor...! _/-\o_ oOo :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Denk dat Brobbey na deze wedstrijd Messi in heeft gehaald als topscorer aller tijden op WK's. For sure.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Lekkere start, we kunnen naar bed. :+

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wat is de hoogste score ooit op een wk eigenlijk?

It’s the economy, stupid!


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
BiaggioLuciano schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:07:
[...]

Wat bedoel je, Brobby wordt topscorer na deze wedstrijd;)
Hehe standaard geintje in onze F1 groep. Sorry doe maar meer goals

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:
Wat is de hoogste score ooit op een wk eigenlijk?
9 punten.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Tunesië speelt een beetje hoe ik speelde toen ik mijn eerste FIFA wedstrijd op de PS3 met onzichtbare bal speelde :+

Don't let perfect be the enemy of good.


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat gaat wel erg makkelijk zo...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Zullen we niet te snel conclusies trekken, kan gewoon 2-0 blijven

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:
Wat is de hoogste score ooit op een wk eigenlijk?
Dat weten we over 80 minuten. Even geduld nog!

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 01:10 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
hoevenpe schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:10:
Zullen we niet te snel conclusies trekken, kan gewoon 2-0 blijven
We gaan niet zitten te relativeren hier he 😅

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

CyBeRSPiN

sinds 2001

Leuk zo’n vriendschappelijke wedstrijd tussendoor om het team nog wat beter ingespeeld te krijgen :)

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Oeps, scheids omver geduwd :p

Don't let perfect be the enemy of good.


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:43
Achterin blijft toch wel wat onzeker.

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
Die had er ook wel ingemogen.

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:59
Met een beetje spitsen bij Tunesië had het al 2-2 kunnen staan.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Benieuwd welke omzettingen Renard gaat doen in de hydratatie break.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Het Tunesië topic is een pagina verder! :+

Edit: het valt me wel wat tegen nu. Het is al 6 minuten 0-2! Kom op NL! :)F

[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 01:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:07
BurnsMM schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:13:
Met een beetje spitsen bij Tunesië had het al 2-2 kunnen staan.
Is Koeman’s taktiek. Het andere team het gevoel geven dat er wat te halen is en dan keihard afstraffen 😅 Tegen Zweden had het ook heel anders gelopen als ze konden schieten

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

dawg schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:09:
Wat is de hoogste score ooit op een wk eigenlijk?
De grootste WK uitslag ooit was de 10–1 van Hongarije tegen El Salvador in 1982... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:
[...]

De grootste WK uitslag ooit was de 10–1 van Hongarije tegen El Salvador in 1982... O-)
Moet lukken. O-)

It’s the economy, stupid!


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 04:16
Het verdedigen van NL moet echt beter. Tegen een frankrijk of argentinie ga je zo nat

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:52
Wat zijn ze dit toernooi slappe hap met het uitdelen van kaarten voor gemene schoppen. Dit was gewoon dik geel.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Mwah koeman zal het wat rustig aan willen doen, geen risico lopen op blessures met de ploeg etc. Je ziet het al een beetje aan het algemene tempo bij NL

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:15:
[...]

De grootste WK uitslag ooit was de 10–1 van Hongarije tegen El Salvador in 1982... O-)
Ben blij dat er nog mensen wakker zijn met parate kennis. _/-\o_

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tunesie heeft al een paar kansen gehad, dus wel even alert blijven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
De aannames zijn nu ook wel wat slap van NL

Don't let perfect be the enemy of good.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Een hoge uitslag vind ik minder belangrijk. Heb liever dat ze deze wedstrijd dan verdedigend de boel beter op orde krijgen. Tegen Marokko en beter is dit kansloos.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Begon lekker, maar nu toch wel matig zo

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:48
hoevenpe schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:21:
Begon lekker, maar nu toch wel matig zo
Er zit natuurlijk ook geen druk op.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Precies, wat had je anders verwacht? Dit gaat wel beetje het beeld zijn ben ik bang. Hoop vooral dat de Tunesen ook zo besluiten te blijven spelen, want dan kan het nog mooie momenten opleveren.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Nu al een drinkpauze blijft toch elke keer bizar

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:19:
Een hoge uitslag vind ik minder belangrijk. Heb liever dat ze deze wedstrijd dan verdedigend de boel beter op orde krijgen. Tegen Marokko en beter is dit kansloos.
Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander
J.C _/-\o_

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Na 7 minuten hoeven ze niet meer dus tja..

It’s the economy, stupid!


  • Pussolini
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02:15
iCore schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:23:
Nu al een drinkpauze blijft toch elke keer bizar
Publiek in het stadion vond het ook hoorbaar klote. Snap ik, als je in de stromende regen staat.

  • Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:57
hoevenpe schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:21:
Begon lekker, maar nu toch wel matig zo
Tunesië speelt ook met 11 man in en rond de 16, lastig doorheen te komen

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
Ja, ik ga m'n bed opzoeken. Er staat weinig op het spel verder, en man wat ben ik moe...

Voor de die-hards, heel veel plezier nig en een fijne wedstrijd :)F

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

DutchOwnage schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:25:
Ja, ik ga m'n bed opzoeken. Er staat weinig op het spel verder, en man wat ben ik moe...

Voor de die-hards, heel veel plezier nig en een fijne wedstrijd :)F
Zou je dat nou wel doen?

Na de drinkpauze kan het alsnog een historische kraker van een wedstrijd worden!

Nou ja..

Slaap lekker dan maar! ;)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:27
ik geloof het ook wel, komt goed, geniet er van! :)F

What's in the case?


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:29
Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:26:
[...]

Zou je dat nou wel doen?

Na de drinkpauze kan het alsnog een historische kraker van een wedstrijd worden!

Nou ja..

Slaap lekker dan maar! ;)
Laten we die lekker bewaren voor dinsdagochtend d:)b . Thx man.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Ook JC
"Kwaliteit zonder resultaat is zinloos. Resultaat zonder kwaliteit is saai."

  • shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nederland is echt heel matig in de omschakeling

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:03
Jorah_Newstone schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:16:
Het verdedigen van NL moet echt beter. Tegen een frankrijk of argentinie ga je zo nat
Dan sta je ook niet zo hoog en kan je zelf ook veel meer vanuit de omschakeling spelen :)

XXXVI


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Format-C schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:18:
[...]

Ben blij dat er nog mensen wakker zijn met parate kennis. _/-\o_
Paraat, neuh, even de moeite nemen om te zoeken op Wikipedia, dat wel... :7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:37:
[...]

Paraat, neuh, even de moeite nemen om te zoeken op Wikipedia, dat wel... :7
Ssssst. ;)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Behoorlijk zwakke scheids, zit er al een aantal keer flink naast

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06:59
Het is zeer matig. Ik zou denken gebruik zo’n wedstrijd om aan het zelf vertrouwen en snelheid in het spel te werken. Maar nee 2-0 voor en het is weer over. En in de omschakeling lijkt het nergens op, zelfs tegen Tunesië.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:48
Dit is nu een kut scheids!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
ephymerous schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:36:
[...]


Dan sta je ook niet zo hoog en kan je zelf ook veel meer vanuit de omschakeling spelen :)
Helaas zien we dit beeld al een aantal wedstrijden. Er lijkt een soort gemakzucht in te zitten. Dat moet je wel rap kwijtraken weer.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:57
Kinderachtig. Dit soort grappen moeten we maar eens mee kapoen, zodat we de vrouwelijke scheidsrechter gewoon op haar merites beoordelen.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:37

Fiber

Beaches are for storming.

Gelukkig heeft Brobbey er al een paar ingelegd...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Kevin_the_whale
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 01:42
Goed extra punt geschoten door Gravenberch! Jammer dat we met het andere voetbal bezig zijn...

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02:48
bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:39:
[...]


Kinderachtig. Dit soort grappen moeten we maar eens mee kapoen, zodat we de vrouwelijke scheidsrechter gewoon op haar merites beoordelen.
En dat doe ik

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:19

Format-C

Tracing Rays

bazzemans schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:39:
[...]


Kinderachtig. Dit soort grappen moeten we maar eens mee kapoen, zodat we de vrouwelijke scheidsrechter gewoon op haar merites beoordelen.
Deze scheidsmevrouw is handiger met haar fluitje dan een hoop mannelijke scheidsrechters, ze doet het prima. :)

(Edit; het maakt idd gewoon geen hol uit welk geslacht een scheids is, als ze maar neutraal, en goed, fluiten. Er zijn zat vrouwelijke scheidsen die beter zijn dan mannen. Mevrouw Stephanie Frappart is zelfs 1 van de beste scheidsen. Imho... jammer dat die niet fluit/ mag fluiten op dit WK)

[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 26-06-2026 01:51 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02:57
Ligt het aan mij of voetballen ze alsof het 02.00 ‘‘s nachts is?

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:06
Fiber schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:40:
Gelukkig heeft Brobbey er al een paar ingelegd...
Het gezout op hem komt vanzelf als hij tegen een knockout tegenstander niks klaarmaakt, en we eruit gaan. Maar voor nu is zijn "alles erin leggen wat voor zijn voeten komt ook al is het 'n makkie", wel super.


Heb het wel gezien, en heb medelijden met Tunesie. Jammer dat Japan niet met 3-0 voorstaat.

  • Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
BiaggioLuciano schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 01:43:
Ligt het aan mij of voetballen ze alsof het 02.00 ‘‘s nachts is?
Geen idee, ik let eigenlijk alleen op als de bruine fruitschaal in de buurt komt..
Pagina: 1 ... 303 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!