[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 300 ... 302 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Summerville ook zo'n fijne speler... Heerlijk doelpunt!
Malen maar op de bank

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:24

Shabbaman

Got love?

WAT EEN BAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:24
Manfish deed iets nuttigs! Stop de persen!

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:22
Kijk je mee Depay?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Zo. Klaar & opgelost. :)F

It’s the economy, stupid!


  • SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 23:54

SilentSimon

Have you been hopped?

Wat mooi voor summerville

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:22

Zewatanejo

Fine Thanks!

Dat heeft ie wel verdiend

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:20

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ik denk dat we nu wel winnen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
malen zal wel balen

  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 10:47
Summerville man van de wedstrijd.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 20:41

Hupske

AFCA

Mooi man dat Summerville mee is. Lekker onbevangen aan het spelen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:01
Dat Zweden verdedigd ook totaal niet

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:49
VIJF EEN VIJF EEN VIJF EEEEEN

Don't let perfect be the enemy of good.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Typische Feyenoordspeler.

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Oh Depay stond er nog wel in?

per aspera ad astra


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:42
Wordt het 5-1? Ja, het is zo'n dag!

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deed Depay daar nu ook wat nuttigs door de bal goed af te geven? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Die gaat inderdaad West Ham hun degradatie premiers betalen. Maar wel verdiend, was ook hun beste speler. :)

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:24
Woop, Noa Lang in de huis!

  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:06
Mag toch hopen van wel, die gaf de assist ;)

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Heerlijk verdient voor Summerville!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Had ie maar moeten scoren. Kansen genoeg gehad.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ADO toch?

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:28

CyBeRSPiN

sinds 2001

Doelpuntensaldo Zweden weer netjes op 0 gebracht.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Snap echt heel goed dat Man United interesse heeft in Summerville.. :)

Die valt echt lekker in hoor.

En @Grindtegelen idd Gravenbergh motm. Die zit overal, voor, achter, tussen en tegen.

Brobbey was goed, Summerville speelde goed. Edit: Gakpo was ook wel ok btw... En de rest was ok.

Ik zeg niks mis met deze wedstrijd. Verdedigend kon beter, maar als je zoveel scoort.... Boeierrrrr.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 20:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
wordt de coach van zweden nu ook ontslagen?

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vlassie1980 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:
Wordt het 5-1? Ja, het is zo'n dag!
Het is nog niet voorbij..

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-06 20:11
Lekkere assist van Memphis hoor

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:49
STOP DE WEDSTRIJD NOA LANG MOET ERUIT

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:
VIJF EEN VIJF EEN VIJF EEEEEN
Tegen Zuid Korea en Spanje ooit toch?
En 6-1 tegen Joegoslavië meen ik.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

De Armada verslagen.
Of was dat een andere wedstrijd? :P

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
Vind van Hecke ook wel meedingen naar motm.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
wordt de coach van zweden nu ook ontslagen?
Dat is (imho) sws geen hoogvlieger. Die hebben ze overal weggetrapt.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:22
rik86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:
[...]

Mag toch hopen van wel, die gaf de assist ;)
Het hoogtepunt van dit WK voor hem waarschijnlijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
STOP DE WEDSTRIJD NOA LANG MOET ERUIT
Had je al bij wissel van Depay moeten zeggen!

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Hoezo? Hij scoorde toch?

  • SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 23:54

SilentSimon

Have you been hopped?

Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
De Armada verslagen.
Of was dat een andere wedstrijd? :P
Alleen maar de mooiste wedstrijd ooit :P

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

carpebios schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:53:
[...]

Het hoogtepunt van dit WK voor hem waarschijnlijk.
Mag het hopen

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Ijs? Nee, het is een zakje met water.. _O-

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Depay heeft het niet meer he? Ik zie weinig van hem?

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:08
IJs op de arm van Gakpo?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
wordt de coach van zweden nu ook ontslagen?
Serieus, ik vind dit wel een enge trend. Je gaat met zijn allen een commitment aan.

Tuurlijk zou ik blij zijn met van Gaal i.p.v. Koeman, maar ik zou mij ook schamen als dat tijdens een toernooi gebeurt.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
Snap echt heel goed dat Man United interesse heeft in Summerville.. :)
Hoop voor Summerville wel dat ie niet naar Utd gaat. Daar gaat ie gewoon geen basis speler zijn.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
Snap echt heel goed dat Man United interesse heeft in Summerville.. :)
Dat zijn echt teams die direct interesse hebben in iemand die ergens een goed seizoen heeft.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 10:47
Toch heb ik het gevoel dat Zweden stuk zit.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee, niet Summerville. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:22

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik vind dat er dit WK veel lichaamscontact wordt toegestaan. Op zich niets mis mee, maar valt me wel op.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:28

CyBeRSPiN

sinds 2001

Summerville ook blauw oog?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

toolkist schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:54:
[...]

Hoop voor Summerville wel dat ie niet naar Utd gaat. Daar gaat ie gewoon geen basis speler zijn.
Misschien niet, maar die Diallo was afgelopen seizoen echt niet best.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Hé beetje rustig aan met onze Summerville he?!

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Spinrate van de WK bal bij het voetbal :D

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:53:
[...]

Hoezo? Hij scoorde toch?
Oef })

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Deed die dat niet voor expres?

  • ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dat knietje :'(

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 20-06-2026 20:55 ]

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:49
Wauw zo zielig voor Summerville, wat een topper. Hopelijk niks blijvend maar het zag er hard uit

Don't let perfect be the enemy of good.


  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 10:47
Au voor Summerville :o

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:55:
Hé beetje rustig aan met onze Summerville he?!
Je bedoelt onze Robben?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
@DutchOwnage Ga nog eens schijten?

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23
(jarig!)
We hebben gewoon 3 spelers die 2 doelpunten hebben gemaakt. Dat zit dus wel goed. #opportunisme

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
Vind van Hecke ook wel meedingen naar motm.
Miskleun van de match?
Oh sorry haal hem ook door elkaar met van der Ven.
Van Hecke speelde wel ok

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 20-06-2026 20:58 ]


  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:00
FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:36:
Ik heb echt het idee dat hier voornamelijk mensen zitten die nooit voetbal kijken…

Natuurlijk neem je gas terug als je 4-1 voorstaat…

En dan lijkt het dat die Zweden zo goed zijn en NL zo slecht maar dat is echt onzin. Die Zweden kunnen er niks van maar NL vind het wel best…

We beslissen de wedstrijd op individuele klasse en doen het daarna rustig aan…

PSV speelt 20 tot 25 van dit soort wedstrijden per seizoen….
Ze namen bij 2-0 voor ook al gas terug dan. Nee, dit is gewoon gebrek aan verdedigend vermogen. Tegen Frankrijk of Duitsland ga je eraf met 6-1 als je zo speelt.Van der Ven en Van Dijk waren zeer matig, Van Hecke herstelde gelukkig in de teede helft.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Summerville wordt even gehecht langs t veld lol

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Van Hecke is die Friese staander toch? Met dat blauwe oog? Ik haal die hele tijd door de war mer Vd Ven.

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 22:47
Lijkt mij gescheurde wenkbrauw?

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:01
Al het chagrijn en zuur mag na vanavond wel even verstommen. 5-1 is echt wel een uitslag die er toe doet. We hebben een ontketende Brobbey en Summerville gezien. De wissels pakten dit keer ook goed uit en brachten rust op het middenveld. Heerlijk pot gezien!

En dan Zweden: de spitsen die tot de wereldtop behoorden omdat ze een CL finale hebben gespeeld hebben niets weten te produceren. Uiteindelijk was het alleen Elanga die van de Ven te kakken zette en een goaltje mee pikte maar verder niets.

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:23
(jarig!)
5-1. Die zag ik oprecht niet aankomen. Goede pot gezien op aanvallend vlak, verdedigend genoeg te oefenen de komende dagen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Miki schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:57:
Al het chagrijn en zuur mag na vanavond wel even verstommen. 5-1 is echt wel een uitslag die er toe doet. We hebben een ontketende Brobbey en Summerville gezien. De wissels pakten dit keer ook goed uit en brachten rust op het middenveld. Heerlijk pot gezien!

En dan Zweden: de spitsen die tot de wereldtop behoorden omdat ze een CL finale hebben gespeeld hebben niets weten te produceren. Uiteindelijk was het alleen ze Elanga die van de Ven het te kakken zette en een goaltje mee pikte maar verder niets.
Gakpo gemist? :?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-06 22:31
Enige smetje op de avond was het foutenfestijn van v/d Ven en dat Depay in mocht vallen.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:22
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:57:
Van Hecke is die Friese staander toch? Met dat blauwe oog? Ik haal die hele tijd door de war mer Vd Ven.
Andere kant van NL, een Zeeuw.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

@Miki
De wissels pakten goed uit omdat Summerville had moeten starten ipv Malen. En omdat Koeman het daar pas omzette nav de aanpassingen van Zweden in de 26e minuut.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Als Arsenal supporter, maak ik mij zorgen over hoe slecht Goy was zeg.

Mooi resultaat, maar laten we hopen dat er niemand weer een hoofd blessure heeft opgelopen.

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:40
Proficiat aan Nederland. Het was een aangename wedstrijd om te zien, zeker met dit topic open ;)

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:49
Erg mooi aanvallend gespeeld Nederland. Jammer dat Zweden op momenten zo smerig heeft gespeeld, beetje sportiviteit kon er wel vanaf. Leuk om dit samen met jullie te beleven mede-tweakers! Fijn weekend en wat afkoeling gewenst. O+

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:58:
Als Arsenal supporter, maak ik mij zorgen over hoe slecht Goy was zeg.

Mooi resultaat, maar laten we hopen dat er niemand weer een hoofd blessure heeft opgelopen.
Goy?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
carpebios schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:58:
[...]

Andere kant van NL, een Zeeuw.
Carpebios heeft zijn basiskennis op orde 👍

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
Miki schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:57:
Al het chagrijn en zuur mag na vanavond wel even verstommen. 5-1 is echt wel een uitslag die er toe doet. We hebben een ontketende Brobbey en Summerville gezien. De wissels pakten dit keer ook goed uit en brachten rust op het middenveld. Heerlijk pot gezien!

En dan Zweden: de spitsen die tot de wereldtop behoorden omdat ze een CL finale hebben gespeeld hebben niets weten te produceren. Uiteindelijk was het alleen Elanga die van de Ven te kakken zette en een goaltje mee pikte maar verder niets.
Dan wil ik toch nog effe doorzeiken, want verdedigend was het ontzettend onzeker, dat moet echt veel beter. Tegen een echt voetbal land ga je daarmee hopeloos ten onder. De heren kunnen allemaal voetballen, het is echt de organisatie die veel en veel beter moet

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:58:
Erg mooi aanvallend gespeeld Nederland. Jammer dat Zweden op momenten zo smerig heeft gespeeld, beetje sportiviteit kon er wel vanaf. Leuk om dit samen met jullie te beleven mede-tweakers! Fijn weekend en wat afkoeling gewenst. O+
Zweden smerig gespeeld? Dat valt wel mee toch? :)

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:20

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Dit was niet heel slecht. Hopelijk is Summerville ok.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

Zonde van het vuurwerk op dit tijdstip..

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:20

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Verbruggen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:49
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:59:
[...]


Zweden smerig gespeeld? Dat valt wel mee toch? :)
Ik vond het nogal veel trekken en knuffelen. Zeker met die duik knuffel op Depay

Don't let perfect be the enemy of good.


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:49
mnarijnm schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
[...]

Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.
Nouja zwak, geen keeper is perfect en buitenspel met een reden. Zonder buitenspel is scoren natuurlijk een stuk makkelijker.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-06 06:09
Hiddink kan het allemaal niet meer zo goed volgen.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:49
Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:53:
[...]

Had je al bij wissel van Depay moeten zeggen!
Hahaha je hebt gelijk, gelukkig heeft die niet veel kunnen verpesten :)

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
haha de belgen denken dat depay nog wat kan gaan brengen

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 20:41

Hupske

AFCA

Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:04:
haha de belgen denken dat depay nog wat kan gaan brengen
Huh. Die hadden ze de vorige wedstrijd toch al afgeschreven?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-06 19:53
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:04:
haha de belgen denken dat depay nog wat kan gaan brengen
Nog grappiger is dat de Nederlandse Bondscoach dat ook denkt hahaha…

Wacht…

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-06 23:11
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:05:
[...]

Nog grappiger is dat de Nederlandse Bondscoach dat ook denkt hahaha…

Wacht…
not funny


kidding stiekum wel

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:21
iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:02:
[...]

Nouja zwak, geen keeper is perfect en buitenspel met een reden. Zonder buitenspel is scoren natuurlijk een stuk makkelijker.
Als je komt moet je hem hebben

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:24

Shabbaman

Got love?

Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:04:
haha de belgen denken dat depay nog wat kan gaan brengen
Loopt de uitzending daar zo ver achter?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:18
Een wedstrijd met twee gezichten. Dodelijk in de aanval met prachtige doelpunten en verdedigend heel kwetsbaar. De uitslag overtuigend. Het spel (nog) niet.

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:42
De uitslag suggereert dat we hebben gedomineerd, maar ik vond het verdedigend nogal zwak en onzeker. Als Zweden wat scherper was in de afronding had het heel anders kunnen lopen. Zo ga je het tegen de grotere voetballanden niet redden. Vooral van Dijk een dikke onvoldoende. Traag en onzichtbaar in plaats van een aanwezige leider achterin. Vond Dumfries ook matig evenals v.d. Ven. Gravenberch deed alles goed evenals Summerville.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:18
Shabbaman schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:05:
[...]


Loopt de uitzending daar zo ver achter?
In de kleedkamer bedoelen ze denk ik. Hij is de DJ.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:01:
Zonde van het vuurwerk op dit tijdstip..
Vuurwerk, toeterende auto's...

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

Van Dijk niet echt scherp vandaag, rest van de verdediging incl keeper was toch wel goed ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:01
Kom net weer van 't schijthuis. Die BBQ worstjes net wat te kort op de grill gelaten.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.sofascore.com...er/viktor-gyokeres/804508

Bedoelde Gyo, kan zijn naam nog altijd niet goed spellen. :/

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:18
D-e-n schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:05:
[...]

Als je komt moet je hem hebben
Gewoon slecht keeperswerk bij die afgekeurd goal. Als je komt om hem weg te stompen en je hebt hem niet dan is dat een blunder. Gered doordat het buitenspel was.
Pagina: 1 ... 300 ... 302 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!