"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat rijmtGrindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:50:
malen zal wel balen
How bad is it on a scale from one to Spurs
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mag toch hopen van wel, die gaf de assistcarpebios schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:50:
Kijk je mee Depay?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Had ie maar moeten scoren. Kansen genoeg gehad.Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:50:
malen zal wel balen
ADO toch?LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:
Typische Feyenoordspeler.
Die valt echt lekker in hoor.
En @Grindtegelen idd Gravenbergh motm. Die zit overal, voor, achter, tussen en tegen.
Brobbey was goed, Summerville speelde goed. Edit: Gakpo was ook wel ok btw... En de rest was ok.
Ik zeg niks mis met deze wedstrijd. Verdedigend kon beter, maar als je zoveel scoort.... Boeierrrrr.
[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 20:53 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het is nog niet voorbij..Vlassie1980 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:
Wordt het 5-1? Ja, het is zo'n dag!
Tegen Zuid Korea en Spanje ooit toch?iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:
VIJF EEN VIJF EEN VIJF EEEEEN
En 6-1 tegen Joegoslavië meen ik.
Of was dat een andere wedstrijd?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dat is (imho) sws geen hoogvlieger. Die hebben ze overal weggetrapt.Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
wordt de coach van zweden nu ook ontslagen?
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het hoogtepunt van dit WK voor hem waarschijnlijk.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Had je al bij wissel van Depay moeten zeggen!iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
STOP DE WEDSTRIJD NOA LANG MOET ERUIT
Hoezo? Hij scoorde toch?LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:51:
Typische Feyenoordspeler.
Alleen maar de mooiste wedstrijd ooitQuad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
De Armada verslagen.
Of was dat een andere wedstrijd?
Mag het hopencarpebios schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:53:
[...]
Het hoogtepunt van dit WK voor hem waarschijnlijk.
nggyu nglyd
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Serieus, ik vind dit wel een enge trend. Je gaat met zijn allen een commitment aan.Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
wordt de coach van zweden nu ook ontslagen?
Tuurlijk zou ik blij zijn met van Gaal i.p.v. Koeman, maar ik zou mij ook schamen als dat tijdens een toernooi gebeurt.
Hoop voor Summerville wel dat ie niet naar Utd gaat. Daar gaat ie gewoon geen basis speler zijn.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
Snap echt heel goed dat Man United interesse heeft in Summerville..
Dat zijn echt teams die direct interesse hebben in iemand die ergens een goed seizoen heeft.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
Snap echt heel goed dat Man United interesse heeft in Summerville..
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Misschien niet, maar die Diallo was afgelopen seizoen echt niet best.toolkist schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:54:
[...]
Hoop voor Summerville wel dat ie niet naar Utd gaat. Daar gaat ie gewoon geen basis speler zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 20-06-2026 20:55 ]
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
Don't let perfect be the enemy of good.
Je bedoelt onze Robben?Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:55:
Hé beetje rustig aan met onze Summerville he?!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Miskleun van de match?floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:52:
Vind van Hecke ook wel meedingen naar motm.
Oh sorry haal hem ook door elkaar met van der Ven.
Van Hecke speelde wel ok
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 20-06-2026 20:58 ]
Ze namen bij 2-0 voor ook al gas terug dan. Nee, dit is gewoon gebrek aan verdedigend vermogen. Tegen Frankrijk of Duitsland ga je eraf met 6-1 als je zo speelt.Van der Ven en Van Dijk waren zeer matig, Van Hecke herstelde gelukkig in de teede helft.FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:36:
Ik heb echt het idee dat hier voornamelijk mensen zitten die nooit voetbal kijken…
Natuurlijk neem je gas terug als je 4-1 voorstaat…
En dan lijkt het dat die Zweden zo goed zijn en NL zo slecht maar dat is echt onzin. Die Zweden kunnen er niks van maar NL vind het wel best…
We beslissen de wedstrijd op individuele klasse en doen het daarna rustig aan…
PSV speelt 20 tot 25 van dit soort wedstrijden per seizoen….
En dan Zweden: de spitsen die tot de wereldtop behoorden omdat ze een CL finale hebben gespeeld hebben niets weten te produceren. Uiteindelijk was het alleen Elanga die van de Ven te kakken zette en een goaltje mee pikte maar verder niets.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Gakpo gemist?Miki schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:57:
Al het chagrijn en zuur mag na vanavond wel even verstommen. 5-1 is echt wel een uitslag die er toe doet. We hebben een ontketende Brobbey en Summerville gezien. De wissels pakten dit keer ook goed uit en brachten rust op het middenveld. Heerlijk pot gezien!
En dan Zweden: de spitsen die tot de wereldtop behoorden omdat ze een CL finale hebben gespeeld hebben niets weten te produceren. Uiteindelijk was het alleen ze Elanga die van de Ven het te kakken zette en een goaltje mee pikte maar verder niets.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Andere kant van NL, een Zeeuw.Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:57:
Van Hecke is die Friese staander toch? Met dat blauwe oog? Ik haal die hele tijd door de war mer Vd Ven.
De wissels pakten goed uit omdat Summerville had moeten starten ipv Malen. En omdat Koeman het daar pas omzette nav de aanpassingen van Zweden in de 26e minuut.
Mooi resultaat, maar laten we hopen dat er niemand weer een hoofd blessure heeft opgelopen.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Goy?HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:58:
Als Arsenal supporter, maak ik mij zorgen over hoe slecht Goy was zeg.
Mooi resultaat, maar laten we hopen dat er niemand weer een hoofd blessure heeft opgelopen.
Dan wil ik toch nog effe doorzeiken, want verdedigend was het ontzettend onzeker, dat moet echt veel beter. Tegen een echt voetbal land ga je daarmee hopeloos ten onder. De heren kunnen allemaal voetballen, het is echt de organisatie die veel en veel beter moetMiki schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:57:
Al het chagrijn en zuur mag na vanavond wel even verstommen. 5-1 is echt wel een uitslag die er toe doet. We hebben een ontketende Brobbey en Summerville gezien. De wissels pakten dit keer ook goed uit en brachten rust op het middenveld. Heerlijk pot gezien!
En dan Zweden: de spitsen die tot de wereldtop behoorden omdat ze een CL finale hebben gespeeld hebben niets weten te produceren. Uiteindelijk was het alleen Elanga die van de Ven te kakken zette en een goaltje mee pikte maar verder niets.
Zweden smerig gespeeld? Dat valt wel mee toch?iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:58:
Erg mooi aanvallend gespeeld Nederland. Jammer dat Zweden op momenten zo smerig heeft gespeeld, beetje sportiviteit kon er wel vanaf. Leuk om dit samen met jullie te beleven mede-tweakers! Fijn weekend en wat afkoeling gewenst.
nggyu nglyd
Verbruggen?WargamingPlayer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:50:
Summerville man van de wedstrijd.
Ik vond het nogal veel trekken en knuffelen. Zeker met die duik knuffel op DepayTyphone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:59:
[...]
Zweden smerig gespeeld? Dat valt wel mee toch?
Nouja zwak, geen keeper is perfect en buitenspel met een reden. Zonder buitenspel is scoren natuurlijk een stuk makkelijker.mnarijnm schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
[...]
Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.
Hahaha je hebt gelijk, gelukkig heeft die niet veel kunnen verpesten
Huh. Die hadden ze de vorige wedstrijd toch al afgeschreven?Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:04:
haha de belgen denken dat depay nog wat kan gaan brengen
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nog grappiger is dat de Nederlandse Bondscoach dat ook denkt hahaha…Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:04:
Wacht…
not funnyBiaggioLuciano schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:05:
[...]
Nog grappiger is dat de Nederlandse Bondscoach dat ook denkt hahaha…
Wacht…
kidding stiekum wel
Als je komt moet je hem hebbeniCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:02:
[...]
Nouja zwak, geen keeper is perfect en buitenspel met een reden. Zonder buitenspel is scoren natuurlijk een stuk makkelijker.
Loopt de uitzending daar zo ver achter?Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:04:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
In de kleedkamer bedoelen ze denk ik. Hij is de DJ.
Vuurwerk, toeterende auto's...Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 21:01:
Zonde van het vuurwerk op dit tijdstip..
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Kom net weer van 't schijthuis. Die BBQ worstjes net wat te kort op de grill gelaten.
https://www.sofascore.com...er/viktor-gyokeres/804508
Bedoelde Gyo, kan zijn naam nog altijd niet goed spellen.
Gewoon slecht keeperswerk bij die afgekeurd goal. Als je komt om hem weg te stompen en je hebt hem niet dan is dat een blunder. Gered doordat het buitenspel was.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!