Woutje er nog in en we kunnen tegenhoudenSuicyder schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:
Wat is toch die fascinatie van Koeman met die Depay.... Wat een gruwel
Depay erin. We gaan winnen maar nu wordt het 4-3.
Moet je op die leeftijd daar nog druk over maken?MazeWing schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:
Memphis heeft weer gedreigd met de naaktfoto’s??
Beter dat ie volgende pot die 2e geel pakt. Dan zijn we de 16e finales iig van m verlostArjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Depay staat op scherp toch? Misschien kan hij weer even zo'n achterlijke body check doen
Gun een Weghorst een paar minuten dan
Als hij er 1 maakt, kan hij weer een onbelangrijk doelpunt aan zijn lijstje toevoegen.sus schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Die moet we nu toch minimaal 1 maken om te bewijzen dat hij mag spelen?
Nou daar gaan we dan.. hopelijk is 4-1 voldoende.
Depay houdt geen bal vast voorin en dat geeft zo vaak gevaarlijke situaties. Terwijl Zweden al gevaarlijker is na hun wissels.
Tegen goede landen red je dit al helemaal zo niet.
Depay houdt geen bal vast voorin en dat geeft zo vaak gevaarlijke situaties. Terwijl Zweden al gevaarlijker is na hun wissels.
Tegen goede landen red je dit al helemaal zo niet.
Koeman maakt het wel erg lastig om die online-haat campagne sympathiek te vinden.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ook ooit tegen Brazilië. En zag ze doorspelen.
Ik zou dan Kluivert in brengen. Je geeft zo'n jongen dan vertrouwen. Depay kan nog niet eens lopen, misschien nog erger dan Ronaldo.Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Brobby was wel vermoeid, maar om nou Depay te brengen..tsja
Als je het 1 niet gunt om topscorer aller tijden te zijn is hij t wel ja..KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:35:
[...]
Als hij er 1 maakt, kan hij weer een onbelangrijk doelpunt aan zijn lijstje toevoegen.
depay raakt hem weer kwijt bij het 1e balcontact. hij is wel consequent
Bartina, om te vertellen dat ze zijn koffers vast buiten mag zetten.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb echt het idee dat hier voornamelijk mensen zitten die nooit voetbal kijken…
Natuurlijk neem je gas terug als je 4-1 voorstaat…
En dan lijkt het dat die Zweden zo goed zijn en NL zo slecht maar dat is echt onzin. Die Zweden kunnen er niks van maar NL vind het wel best…
We beslissen de wedstrijd op individuele klasse en doen het daarna rustig aan…
PSV speelt 20 tot 25 van dit soort wedstrijden per seizoen….
Natuurlijk neem je gas terug als je 4-1 voorstaat…
En dan lijkt het dat die Zweden zo goed zijn en NL zo slecht maar dat is echt onzin. Die Zweden kunnen er niks van maar NL vind het wel best…
We beslissen de wedstrijd op individuele klasse en doen het daarna rustig aan…
PSV speelt 20 tot 25 van dit soort wedstrijden per seizoen….
Je kan vanalles tegen Depay hebben, maar om nou Weghorst als beter alternatief te roepen slaat ook nergens op hè
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Brobbey komt altijd vermoeid over. Haha.Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Brobby was wel vermoeid, maar om nou Depay te brengen..tsja
(Maar hij deed het vandaag fantastisch. Biedt perspectief!)
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Wauw die Ayari. Denkt dat die van Persie is maar dan met duik-knuffelen
Don't let perfect be the enemy of good.
Mag Gravenberch ook wat extra aandacht krijgen? Wat speelt die weer een geweldige wedstrijd. Balvast en bij vrijwel elke aanval in de opbouw betrokken en belangrijk.
lol, van der Ven, nog slechter dan Depay..
Kluivert had mij ook logischer geleken. Vd Ven is ook klaar/op
[ Voor 8% gewijzigd door Zewatanejo op 20-06-2026 20:38 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Depay is een beetje de Ronaldo van Nederland. Hij heeft geen waarde meer, loopt zelfs een beetje in de weg. Maar om hem heen kun je (nog) niet.
Dat zag er buitengewoon koddig uit.Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:37:
vd ven ,die voorzet woehahahaha
Wie speelt die bal zo even door de 16 terug? Wtf.
Wat ik nu naar 10 minuten gezien heb is dat Brobby kaatst en geen duels aan gaat die die niet kan winnen waardoor we geen balverlies hebben. Memphis daar in tegen zorg voor gevaarlijke counter situaties.
☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8
Van der Ven is het echt even helemaal kwijt.
VdV eraf.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Depay heeft altijd gefaald in grote wedstrijden. Ronaldo maakte Utd in zijn eentje kampioen.WillemdeZijger schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:
Depay is een beetje de Ronaldo van Nederland. Hij heeft geen waarde meer, loopt zelfs een beetje in de weg. Maar om hem heen kun je (nog) niet.
Van der VenTyphone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:
Wie speelt die bal zo even door de 16 terug? Wtf.
Ik vind het een goede speler maar tot nu toe speelt hij niet best zeg
Kan Ake daar niet beter gaan spelen?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Zelfs Summerville wil niet dat Depay scoort
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Je kan het Zweedse elftal wel naar rugby verplaatsen zeg, poepoe
Don't let perfect be the enemy of good.
Oke, m'n optimisme gaat snel verloren nu met Depay en Til. Koeman, zet Veerman er ook maar bij voor nog meer vreugde
Het Zweeds spitesnduo speelt ook een heel slechte wedstrijd zeg,
Hij wordt underrated door de Liverpool fans. Dat is best triest om te zien.KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:36:
Mag Gravenberch ook wat extra aandacht krijgen? Wat speelt die weer een geweldige wedstrijd. Balvast en bij vrijwel elke aanval in de opbouw betrokken en belangrijk.
Ze vinden het wel goed....
En dat begrijp ik
En dat begrijp ik
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Afgelopen seizoen speelde PSV er zo 32, de andere 2 waren tegen Telstar.FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:36:
Ik heb echt het idee dat hier voornamelijk mensen zitten die nooit voetbal kijken…
Natuurlijk neem je gas terug als je 4-1 voorstaat…
En dan lijkt het dat die Zweden zo goed zijn en NL zo slecht maar dat is echt onzin. Die Zweden kunnen er niks van maar NL vind het wel best…
We beslissen de wedstrijd op individuele klasse en doen het daarna rustig aan…
PSV speelt 20 tot 25 van dit soort wedstrijden per seizoen….
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Poeh. Ik was even bang dat Summerville een goede voorzet ging geven op Depay. Gelukkig belande de voorzet in de tribune.
Anders stond Memphis zo maar in de basis de volgende wedstrijd.
Anders stond Memphis zo maar in de basis de volgende wedstrijd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Daar denkt heel NL behalve Koeman anders over..WillemdeZijger schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:
Depay is een beetje de Ronaldo van Nederland. Hij heeft geen waarde meer, loopt zelfs een beetje in de weg. Maar om hem heen kun je (nog) niet.
Het wordt eerder 5-1 dan dan het 4-2 wordt
Dan moet je hem even ophalen en brengen want die is reclame voor gstar aan t makenQu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:39:
Oke, m'n optimisme gaat snel verloren nu met Depay en Til. Koeman, zet Veerman er ook maar bij voor nog meer vreugde
Van der Ven weer richting Proxima Centauri met die bal.
haal vdven er eens af, die levert nog meer in dan depay
Achterin blijft het toch teveel onrustig, communicatie is ook niet optimaal. Tuurlijk, Zweden drukt maar toch.
Staat Til er ook in, voor wie?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
reijndershoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:41:
Staat Til er ook in, voor wie?
Maar het gaat moeilijk met de economie, dus iedereen moet inleverenGrindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:41:
haal vdven er eens af, die levert nog meer in dan depay
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Waarom is dat geen geel? En leuk die top speeds, maar er staat nooit bij of het nuttig was.
Lekker laten staan nu, na de Malen wissel heeft Koeman alleen maar slecht gewisseld.Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:42:
Wissel van de ven aub
Gakpo komt er lekker in. Summerville draait ook lekker daar rechts voor. Had Kluivert ook nog wel graag even gezien.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Hebben we nog een speler om te laten debuteren? Gewoon omdat het kan...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die spits van Burnley, helaas kent Koeman hem niethoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:
Hebben we nog een speler om te laten debuteren? Gewoon omdat het kan...
Ronald junior?hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:
Hebben we nog een speler om te laten debuteren? Gewoon omdat het kan...
How bad is it on a scale from one to Spurs
Als ik dit Zweden zo zie dan snap ik wel dat Tunesië de coach heeft ontslagen na de nederlaag… man man man
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?
[ Voor 4% gewijzigd door floriz87 op 20-06-2026 20:45 ]
Hato voor van de Ven is te proberen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja zijn tattoes showen en oorbellenfloriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?
Flekken inmiddels ook.Hupske schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Hato voor van de Ven is te proberen.
Verbruggen weer lekker
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
En van Dijk ligt...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Rappen na de wedstrijd?floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?
Nee. Idd.HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Het is echt nog niet voorbij
Nog 5 min.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Verbruggen staat wel goed te keepen vandaag.
☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8
Nieuwe hoofdband op z'n tiktok?floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
Verbruggen is toch zo'n topper, hele wedstrijd al
Daar gaan we het niet meer over hebbenmnarijnm schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
[...]
Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.
Verbruggen is niets op aan te merken vandaag. Depay ook niet.
Goeie keeper is het ook, hoop dat hij na dit WK een stap omhoog kan zetten qua club. Misschien de opvolger van Neuer bij Bayern? Kompany kent hem nog van bij Anderlecht en wou hem al naar Burnley halenWargamingPlayer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
Verbruggen staat wel goed te keepen vandaag.
De 225 miljoen kostende aanvallers van Zweden zijn vandaag geen stuiver waard.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Van Nistelrooy staat meer dan ie zit.
[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 20-06-2026 20:49 ]
Gravenberch staat weer sterk mee te verdedigen.
Sarcasme?LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:47:
Depay ook niet.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dubbel
[ Voor 95% gewijzigd door hoevenpe op 20-06-2026 20:49 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Volgens mij zijn de Amerikanen vooral dol op 'ons leger', doordat ze hun duur bierprijs betalen.
Warming up want hij moet er zo in voor Depay
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
15 doelkansen voor Zweden hoor ik net
Gravenberch wel top
Gravenberch wel top
Daar doe je Koeman te kort meeKlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:48:
Gravenberch staat weer sterk mee te verdedigen.
Tja, honderd procent foutloos is ook lastig. Hij is vandaag gewoon weer heel belangrijk voor Nederland, ondanks een eventuele fout.mnarijnm schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
[...]
Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Summerrrrrrville!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
5-1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FIFA kennende, gaat die naar Messi.Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:48:
gravenberch motm wat mij betreft
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Denk dat van nistelrooy het nog wel heeft...Shabbaman schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:49:
[...]
Warming up want hij moet er zo in voor Depay
FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:40:
Het wordt eerder 5-1 dan dan het 4-2 wordt
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
:strip_exif()/f/image/4b9l8C7mQcQjXEj5gKGX6zeu.jpg?f=fotoalbum_large)