[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 299 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Suicyder schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:
Wat is toch die fascinatie van Koeman met die Depay.... Wat een gruwel
Woutje er nog in en we kunnen tegenhouden

  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:48
Depay erin. We gaan winnen maar nu wordt het 4-3.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MazeWing schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:
Memphis heeft weer gedreigd met de naaktfoto’s??
Moet je op die leeftijd daar nog druk over maken?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Depay staat op scherp toch? Misschien kan hij weer even zo'n achterlijke body check doen :D
Beter dat ie volgende pot die 2e geel pakt. Dan zijn we de 16e finales iig van m verlost

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 18:59
Gun een Weghorst een paar minuten dan

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Malieveld incoming
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hgozxkNL6Il2oaPqepePV8eGswo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4b9l8C7mQcQjXEj5gKGX6zeu.jpg?f=fotoalbum_large

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:43
sus schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Die moet we nu toch minimaal 1 maken om te bewijzen dat hij mag spelen?
Als hij er 1 maakt, kan hij weer een onbelangrijk doelpunt aan zijn lijstje toevoegen.

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou daar gaan we dan.. hopelijk is 4-1 voldoende.

Depay houdt geen bal vast voorin en dat geeft zo vaak gevaarlijke situaties. Terwijl Zweden al gevaarlijker is na hun wissels.

Tegen goede landen red je dit al helemaal zo niet.

Tweakers Discord


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Koeman maakt het wel erg lastig om die online-haat campagne sympathiek te vinden.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

D-e-n schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:22:
[...]

Die speelden tegen Curaçao
Ook ooit tegen Brazilië. En zag ze doorspelen.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Brobby was wel vermoeid, maar om nou Depay te brengen..tsja
Ik zou dan Kluivert in brengen. Je geeft zo'n jongen dan vertrouwen. Depay kan nog niet eens lopen, misschien nog erger dan Ronaldo.

  • SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:33

SilentSimon

Have you been hopped?

KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:35:
[...]

Als hij er 1 maakt, kan hij weer een onbelangrijk doelpunt aan zijn lijstje toevoegen.
Als je het 1 niet gunt om topscorer aller tijden te zijn is hij t wel ja..

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
depay raakt hem weer kwijt bij het 1e balcontact. hij is wel consequent

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:57

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bartina, om te vertellen dat ze zijn koffers vast buiten mag zetten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Ik heb echt het idee dat hier voornamelijk mensen zitten die nooit voetbal kijken…

Natuurlijk neem je gas terug als je 4-1 voorstaat…

En dan lijkt het dat die Zweden zo goed zijn en NL zo slecht maar dat is echt onzin. Die Zweden kunnen er niks van maar NL vind het wel best…

We beslissen de wedstrijd op individuele klasse en doen het daarna rustig aan…

PSV speelt 20 tot 25 van dit soort wedstrijden per seizoen….

  • mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:28
Hebben we nog een wissel over hoop dat die deepay weer wisselt 😅

  • BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:01
Je kan vanalles tegen Depay hebben, maar om nou Weghorst als beter alternatief te roepen slaat ook nergens op hè

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Brobby was wel vermoeid, maar om nou Depay te brengen..tsja
Brobbey komt altijd vermoeid over. Haha. :+

(Maar hij deed het vandaag fantastisch. Biedt perspectief!)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Wauw die Ayari. Denkt dat die van Persie is maar dan met duik-knuffelen

Don't let perfect be the enemy of good.


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:43
Mag Gravenberch ook wat extra aandacht krijgen? Wat speelt die weer een geweldige wedstrijd. Balvast en bij vrijwel elke aanval in de opbouw betrokken en belangrijk.

  • ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-06 20:06
Doe je gordel om!

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
lol, van der Ven, nog slechter dan Depay..

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
vd ven ,die voorzet woehahahaha

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
V/d Ven dacht dat de goal in de 2e ring stond?

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:19

Zewatanejo

Fine Thanks!

Kluivert had mij ook logischer geleken. Vd Ven is ook klaar/op

[ Voor 8% gewijzigd door Zewatanejo op 20-06-2026 20:38 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:20
Depay is een beetje de Ronaldo van Nederland. Hij heeft geen waarde meer, loopt zelfs een beetje in de weg. Maar om hem heen kun je (nog) niet.

  • kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-06 12:16
Dat zag er buitengewoon koddig uit.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Wie speelt die bal zo even door de 16 terug? Wtf.

  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 25-06 10:47
Wat ik nu naar 10 minuten gezien heb is dat Brobby kaatst en geen duels aan gaat die die niet kan winnen waardoor we geen balverlies hebben. Memphis daar in tegen zorg voor gevaarlijke counter situaties.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:37
Van der Ven is het echt even helemaal kwijt.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
VdV eraf.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
WillemdeZijger schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:
Depay is een beetje de Ronaldo van Nederland. Hij heeft geen waarde meer, loopt zelfs een beetje in de weg. Maar om hem heen kun je (nog) niet.
Depay heeft altijd gefaald in grote wedstrijden. Ronaldo maakte Utd in zijn eentje kampioen.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:
Wie speelt die bal zo even door de 16 terug? Wtf.
Van der Ven
Ik vind het een goede speler maar tot nu toe speelt hij niet best zeg

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:19

Zewatanejo

Fine Thanks!

Kan Ake daar niet beter gaan spelen?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Zelfs Summerville wil niet dat Depay scoort :+

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Je kan het Zweedse elftal wel naar rugby verplaatsen zeg, poepoe

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Oke, m'n optimisme gaat snel verloren nu met Depay en Til. Koeman, zet Veerman er ook maar bij voor nog meer vreugde

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:11
Het Zweeds spitesnduo speelt ook een heel slechte wedstrijd zeg,

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:36:
Mag Gravenberch ook wat extra aandacht krijgen? Wat speelt die weer een geweldige wedstrijd. Balvast en bij vrijwel elke aanval in de opbouw betrokken en belangrijk.
Hij wordt underrated door de Liverpool fans. Dat is best triest om te zien.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Ze vinden het wel goed....

En dat begrijp ik

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:36:
Ik heb echt het idee dat hier voornamelijk mensen zitten die nooit voetbal kijken…

Natuurlijk neem je gas terug als je 4-1 voorstaat…

En dan lijkt het dat die Zweden zo goed zijn en NL zo slecht maar dat is echt onzin. Die Zweden kunnen er niks van maar NL vind het wel best…

We beslissen de wedstrijd op individuele klasse en doen het daarna rustig aan…

PSV speelt 20 tot 25 van dit soort wedstrijden per seizoen….
Afgelopen seizoen speelde PSV er zo 32, de andere 2 waren tegen Telstar.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:09

Hupske

AFCA

Poeh. Ik was even bang dat Summerville een goede voorzet ging geven op Depay. Gelukkig belande de voorzet in de tribune.

Anders stond Memphis zo maar in de basis de volgende wedstrijd.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:48
WillemdeZijger schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:38:
Depay is een beetje de Ronaldo van Nederland. Hij heeft geen waarde meer, loopt zelfs een beetje in de weg. Maar om hem heen kun je (nog) niet.
Daar denkt heel NL behalve Koeman anders over..

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Het wordt eerder 5-1 dan dan het 4-2 wordt

  • mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:28
Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:39:
Oke, m'n optimisme gaat snel verloren nu met Depay en Til. Koeman, zet Veerman er ook maar bij voor nog meer vreugde
Dan moet je hem even ophalen en brengen want die is reclame voor gstar aan t maken

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
Van der Ven weer richting Proxima Centauri met die bal.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
haal vdven er eens af, die levert nog meer in dan depay

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Nu online
Achterin blijft het toch teveel onrustig, communicatie is ook niet optimaal. Tuurlijk, Zweden drukt maar toch.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Staat Til er ook in, voor wie?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
reijnders

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:45
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:41:
haal vdven er eens af, die levert nog meer in dan depay
Maar het gaat moeilijk met de economie, dus iedereen moet inleveren :P

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Wissel van de ven aub

  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:37
Je moet de wedstrijd nu eigenlijk gewoon uitspelen zonder kaarten en blessures

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom is dat geen geel? En leuk die top speeds, maar er staat nooit bij of het nuttig was.

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Lekker laten staan nu, na de Malen wissel heeft Koeman alleen maar slecht gewisseld.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:19

Zewatanejo

Fine Thanks!

Gakpo komt er lekker in. Summerville draait ook lekker daar rechts voor. Had Kluivert ook nog wel graag even gezien.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Hebben we nog een speler om te laten debuteren? Gewoon omdat het kan...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:11
hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:
Hebben we nog een speler om te laten debuteren? Gewoon omdat het kan...
Die spits van Burnley, helaas kent Koeman hem niet

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:44:
Hebben we nog een speler om te laten debuteren? Gewoon omdat het kan...
Ronald junior?

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02:57
Als ik dit Zweden zo zie dan snap ik wel dat Tunesië de coach heeft ontslagen na de nederlaag… man man man

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:37
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?

[ Voor 4% gewijzigd door floriz87 op 20-06-2026 20:45 ]


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:09

Hupske

AFCA

Hato voor van de Ven is te proberen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:37
Lekker weggetikt van Verbruggen

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het is echt nog niet voorbij

  • mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:28
floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?
Ja zijn tattoes showen en oorbellen

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Hupske schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Hato voor van de Ven is te proberen.
Flekken inmiddels ook.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Goh, zonder Verbruggen zijn reddingen …

It’s the economy, stupid!


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Verbruggen weer lekker

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:17
Verbruggen is toch zo'n topper, hele wedstrijd al

Don't let perfect be the enemy of good.


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En van Dijk ligt...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?
Rappen na de wedstrijd?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

Nee. Idd.


Nog 5 min. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 25-06 10:47
Verbruggen staat wel goed te keepen vandaag.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:45:
Zal Depay nog iets betekenisvols gaan doen vanavond?
Nieuwe hoofdband op z'n tiktok?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:13
iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
Verbruggen is toch zo'n topper, hele wedstrijd al
Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gingen ze niet strenger zijn op uittrappen.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
mnarijnm schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
[...]

Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.
Daar gaan we het niet meer over hebben 8)

Verbruggen is niets op aan te merken vandaag. Depay ook niet.

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:11
WargamingPlayer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
Verbruggen staat wel goed te keepen vandaag.
Goeie keeper is het ook, hoop dat hij na dit WK een stap omhoog kan zetten qua club. Misschien de opvolger van Neuer bij Bayern? Kompany kent hem nog van bij Anderlecht en wou hem al naar Burnley halen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:04

Format-C

Tracing Rays

De 225 miljoen kostende aanvallers van Zweden zijn vandaag geen stuiver waard. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Van Nistelrooy staat meer dan ie zit. :+

[ Voor 3% gewijzigd door dawg op 20-06-2026 20:49 ]

It’s the economy, stupid!


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
gravenberch motm wat mij betreft

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02:43
Gravenberch staat weer sterk mee te verdedigen.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door hoevenpe op 20-06-2026 20:49 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Volgens mij zijn de Amerikanen vooral dol op 'ons leger', doordat ze hun duur bierprijs betalen.

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

Shabbaman

Got love?

dawg schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:48:
Van Nistelrooy staat meer dan ie zit. :+
Warming up want hij moet er zo in voor Depay

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
15 doelkansen voor Zweden hoor ik net

Gravenberch wel top

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:11
KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:48:
Gravenberch staat weer sterk mee te verdedigen.
Daar doe je Koeman te kort mee >:)

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:57

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
mnarijnm schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:46:
[...]

Ik vond hem wel zwak bij de buitenspeldoelpunt van de Zweden.
Tja, honderd procent foutloos is ook lastig. Hij is vandaag gewoon weer heel belangrijk voor Nederland, ondanks een eventuele fout.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:19
Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
lekker

  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:37
Bam!

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:08

Quad

Doof

Summerrrrrrville!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

5-1. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:48:
gravenberch motm wat mij betreft
FIFA kennende, gaat die naar Messi.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:38
Wooooooo SUMMERVILLE

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmaGTxZt6Ai-XSdSbQtuh73hEKo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JdNJXW91fLJD1Erh4kDQrGqy.jpg?f=user_large

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:28
Shabbaman schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:49:
[...]


Warming up want hij moet er zo in voor Depay
Denk dat van nistelrooy het nog wel heeft...

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:40:
Het wordt eerder 5-1 dan dan het 4-2 wordt

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-06 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Summerville is mannetje hoor.
Pagina: 1 ... 299 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!