[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 298 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:21:
[...]


Beste verdediger van de PL my ass.
Niemand van die analisten kijkt volgens mij de PL. Hij is al 2 seizoenen erg matig.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
m0nk schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:23:
Waarom Kluivert niet op 10..
Nou echt he.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:23:
vind vd ven ook zwak, beter ake erin misschien
Die was het hele seizoen al zwak.

Idd is Ake (imho) een betere speler dan Van de Ven

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slasher schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:21:
[...]


Beste verdediger van de PL my ass.
Werd dat gezegd?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:23:
vind vd ven ook zwak, beter ake erin misschien
Ja vind ik ook.
Maar Aké is puur verdedigen en veel terugspelen

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
Door PL spelers ja. Die werd gevraagd naar moeilijkste verdediger waar ze ooit tegen gespeeld hebben en die gingen bijna unaniem voor v Dijk.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:24:
[...]

Die was het hele seizoen al zwak.

Idd is Ake (imho) een betere speler dan Van de Ven
Ake is ook heel slecht geworden voor. Hij is op hetzelfde niveau geraakt.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:17
De Koning zag dat het goed was, en Willem-Alexander was er ook bij... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bij Viaplay/Ziggo/Prime

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:19

Zewatanejo

Fine Thanks!

Die 4 -1 was echt onnodig en maakt het met dit spel geen zekerheidje. NL kan niet zo goed met druk omgaan.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:24:
[...]

Door PL spelers ja. Die werd gevraagd naar moeilijkste verdediger waar ze ooit tegen gespeeld hebben en die gingen bijna unaniem voor v Dijk.
Die seizoenen zullen geweest zijn, maar afgelopen seizoen zeker niet.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Vos

AFCA

FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:23:
[...]


Met 5-0 voor mag het wel?
Nee. Alleen bij 7-2.

#36


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

FreakNL

Well do ya punk?

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:22:
Niet meer spannend.. als Zweden die tweede maakt, wil ik het nog weleens zien.
Nee joh. Wedstrijd is gespeeld.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:24:
[...]

Ake is ook heel slecht geworden voor. Hij is op hetzelfde niveau geraakt.
Heb m dit seizoen niet al teveel gezien.

Was afgeserveerd door Pep. Maar ik denk dat ie het niveau nog wel aan kan. Zou t niet. ?

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
Kan uiteraard maar minuut 60 is wel vroeg voor 'm

Don't let perfect be the enemy of good.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:25:
[...]


Nee joh. Wedstrijd is gespeeld.
Blij dat jij het zegt. ;)

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:17
FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:25:
[...]


Nee joh. Wedstrijd is gespeeld.
Er komt nog een drankpauze hé

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:25
hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:25:
De Koning zag dat het goed was, en Willem-Alexander was er ook bij... :P
Toch triest dat WIllem-Alexander naast Infantino zit.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

FreakNL

Well do ya punk?

Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:21:
Eigenlijk, en ik zal wel zuur zijn, vind ik ons niet geweldig spelen. Verdedigend echt soms te zwak.
En Zweden stelt weinig voor (vandaag).

Maar winst =winst 👍
Als je 4 keer scoort doe je het gewoon prima…

Valt weinig te klagen zo…

Er is altijd wel iets te verbeteren, dat zeker.

Als we bij de laatste 8 (kwartfinale) komen doen we het goed.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Kan uiteraard maar minuut 60 is wel vroeg voor 'm
Had nav botsing met Timber wel klachten natuurlijk. Dus gezien wedstrijdverloop nu de keuze gemaakt om hem te laten rusten?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:37
Arator schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Er komt nog een drankpauze hé
ahh daarom gingen die zweden zo goed spelen daar zat Aquavit in

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Heb m dit seizoen niet al teveel gezien.

Was afgeserveerd door Pep. Maar ik denk dat ie het niveau nog wel aan kan. Zou t niet. ?
Hij viel ook bij City heel slecht in. Beetje op dezelfde manier gegaan als van Dijk. Pep zag het optijd aankomen om hem te vervangen. Gok dat die deze zomer weggaat of was die transfervrij?

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
Jammer toch veel gaten nu bij NL

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:48
floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Toch triest dat WIllem-Alexander naast Infantino zit.
Echt bizar trouwens hoeveel wedstrijden Infantino bijwoont, die stapt zo weer het vliegtuig in om binnen enkele uren weer een wedstrijd te gaan zien.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
Wognummer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:27:
[...]

ahh daarom gingen die zweden zo goed spelen daar zat Aquavit in
Dat is toch Noors?

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Kan uiteraard maar minuut 60 is wel vroeg voor 'm
Je kent zijn belastbaarheid?

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:27:
[...]


Als je 4 keer scoort doe je het gewoon prima…

Valt weinig te klagen zo…

Er is altijd wel iets te verbeteren, dat zeker.

Als we bij de laatste 8 (kwartfinale) komen doen we het goed.
Toch is het bij elke aanval van Zweden billenknijpen.

It’s the economy, stupid!


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

FreakNL

Well do ya punk?

4-4 is in de eredivisie al zeer zeldzaam, laat staan op een WK.

Gaat vandaag ook niet gebeuren uiteraard

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
Bij Brobbey is het ook al weer een beetje op. Summerville vind ik wel echt goed spelen, enorm balvast, zelfs als ze met 2 op zitten.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
dawg schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:28:
[...]

Toch is het bij elke aanval van Zweden billenknijpen.
Hoeveel goeie kansen hebben die helemaal gehad?

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:27:
[...]

Echt bizar trouwens hoeveel wedstrijden Infantino bijwoont, die stapt zo weer het vliegtuig in om binnen enkele uren weer een wedstrijd te gaan zien.
Als die zoals Trump/Musk is, dan gebruikt die iets omdat te doen. Gezien zijn gedrag, lijkt me dat een reëel scenario.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:27:
[...]

Hij viel ook bij City heel slecht in. Beetje op dezelfde manier gegaan als van Dijk. Pep zag het optijd aankomen om hem te vervangen. Gok dat die deze zomer weggaat of was die transfervrij?
Nog een jaar zie ik.

Die zal ie wel uitzingen denk ik met zn huidige salaris..daar gaat vast geen andere club overheen qua geld.

(Als ik Ake was zou ik naar Italië gaan. Daar hebben spelers zoals hij vaker een soort van 2e jeugd. )

[ Voor 10% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 20:30 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
Nou, Van der Ven, kom maat ffkes wisselen jongen. Genoeg geweest.

  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:37
De bekendste Zweedse specialiteit is bränvinn, een sterke drank gestookt van graan en aardappels, waarvan wodka de bekendste variant is. Wanneer de drank met kruiden op smaak gebracht wordt, heet het aquavit.


en ja ik moest ook even wiki raadplegen lol

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Door de benen van van de Ven. Hallo zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:27:
[...]

Echt bizar trouwens hoeveel wedstrijden Infantino bijwoont, die stapt zo weer het vliegtuig in om binnen enkele uren weer een wedstrijd te gaan zien.
Ja die vind zichzelf wel heel belangrijk. We dachten na Blatter beter af te zijn maar helaas. Het is feitelijk slechter geworden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
FreakNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:27:
[...]


Als je 4 keer scoort doe je het gewoon prima…

Valt weinig te klagen zo…

Er is altijd wel iets te verbeteren, dat zeker.

Als we bij de laatste 8 (kwartfinale) komen doen we het goed.
weinig te klagen? de verdediging is zo zwak als een koekie

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:23
Vd Ven wel zwak vandaag hoor. Van Dijk zag er ook een paar keer knullig uit omdat hij de man van vd Ven over moest nemen.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Poah vd ven wat een afgang

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21:35
Van der Ven is een zwak punt. Nu wel duidelijk.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:17
Koelkast-intermezzo

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
Het is wachten op de 4-2. Wat een gepruts.

  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:18
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:23:
vind vd ven ook zwak, beter ake erin misschien
Die zou ik ook brengen

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
4-1 comfortabel. Waarom voelt het dan zo niet?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
418O2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:27:
[...]

Je kent zijn belastbaarheid?
Zeker niet, verder is de mogelijkheid dat zn belastbaarheid minder is vanwege zn medische klachten, aangehaald in vorige bericht. Verder zei ik gewoon dat het jammer was dat die eruit was :)

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 20:50
Virgil en van de ven zou ik wisselen.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Van Dijk kun je toch ook een keer banken?

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:48
MadDogMcCree schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:30:
Het is wachten op de 4-2. Wat een gepruts.
Je bent wel negatief zeg, zie je alleen maar negatief posten... 4-1 voorsprong.

  • M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10
Vd Ven is wel verreweg de zwakste schakel.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

418O2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:28:
[...]

Hoeveel goeie kansen hebben die helemaal gehad?
Stuk of vier waarbij Verbruggen echt in actie moest komen.

It’s the economy, stupid!


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

FreakNL

Well do ya punk?

dawg schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:28:
[...]

Toch is het bij elke aanval van Zweden billenknijpen.
Vind je?

Ik vind dat die Zweden vooral blaffen maar niet bijten….

  • autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:47
Het moge duidelijk zijn dat je er tegen een beter team gewoon af gaat.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:30:
Virgil en van de ven zou ik wisselen.
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
Dr. Strangelove schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:30:
4-1 comfortabel. Waarom voelt het dan zo niet?
door de onzekerheid zodra de zweden voorbij hun helft komen

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
V/d Ven wel weer door de mand gevallen. Vorige wedstrijd was ie ook al zwak.

Wel top dat het publiek keihard die drinkpauze aan het afjoelen is

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Drinkpauze
"Alles was ein Mann braucht" :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_fADpJT0paDBiXZ8bJfKExZDlM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wMTUpBrsW9TzTK3D26cNZW8E.jpg?f=fotoalbum_large

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 20:50
Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:31:
[...]

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Ben ff koeman aan het appen

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kijken mensen hier de Super Bowl? Kan het mij haast niet voorstellen?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:32:
Drinkpauze
"Alles was ein Mann braucht" :p
[Afbeelding]
Prut mien jong.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:23
Nee... Memphis erin. Waarom!?

Flickr PSN ID= cheironnl


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Onweer daar straks?

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:30:
Van Dijk kun je toch ook een keer banken?
Ziet wel vaak dat aanvoerders niet snel gewisseld worden. Denk dat die ook prima aanvoerder is maar qua spel inderdaad wel ver ondermaats momenteel, jammer.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:32:
Kijken mensen hier de Super Bowl? Kan het mij haast niet voorstellen?
Nee natuurlijk niet. Dat is geen sport. Dat is reclame met soms wat rennende mannen in beeld

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:17
Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:31:
Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Maar komt Depay er nog in? ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:23
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:31:
V/d Ven wel weer door de mand gevallen. Vorige wedstrijd was ie ook al zwak.

Wel top dat het publiek keihard die drinkpauze aan het afjoelen is
Datzelfde geld voor Virgil. Die speelt nu mwah mwah en vorige wedstrijd was hij verdedigend ook vaak te traag/laat.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nee, nee, nee. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:35
Malieveld?

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:53

Typhone

Who Dares Wins

Wat!!!!!!

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
omfg........ Depay _O-

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bah.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:53

Typhone

Who Dares Wins


  • MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

MazeWing

The plot thickens...

Memphis heeft weer gedreigd met de naaktfoto’s??

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y


  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:37
But why

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:16
Hahahaha, no fucking way. Mijn god..

  • blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

  • nononono

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Kon natuurlijk niet missen

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:38

Hupske

AFCA

Nou. Dan wordt het nog 4-4. Depay erin, dat wordt helemaal niks.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 20:50
Brobbey voor depay? Koeman dronken ofzo?

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:17
Depay...
Ik was een grap aan het maken 8)7

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:05
Doe dan nog Weghorst ofzo. Waarom in godsnaam?

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Dat gaat 4-4 worden >:)

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Memphis. 4-5 voor Zweden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

FreakNL

Well do ya punk?

Hupske schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:
Nou. Dan wordt het nog 4-4. Depay erin, dat wordt helemaal niks.
Lol

  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:09

Pinobigbird

doesn't share food!

hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:01:
Koeman: Brobbey eruit, Depay erin... :P
d:)b

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Koeman is zo voorspelbaar.

It’s the economy, stupid!


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
Weer zon Uber slechte wissel. Waarom Koeman, waarom Depay? Zodat die voor zn ego weer lekker 0 doelpunten kan maken en alle kansen verspelen??

Don't let perfect be the enemy of good.


  • WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07:20
Jeej Depay

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Naja, wie weet scoort hij er wel 3. 🤷

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:43
Wat is toch die fascinatie van Koeman met die Depay.... Wat een gruwel

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Nee natuurlijk niet. Dat is geen sport. Dat is reclame met soms wat rennende mannen in beeld
Dat is toch Amerikaanse sport in het algemeen?

:+

  • Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19
Verkeerde nummer..

  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Nou ja, met deze stand spelers rust geven en anderen wedstrijdritme op laten doen is niet perse heel gek

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:17
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:
Brobbey voor depay? Koeman dronken ofzo?
Ik hoop nu dat we er met 4-5 afgaan, gewoon omdat het kan.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:19

Zewatanejo

Fine Thanks!

Brobby was wel vermoeid, maar om nou Depay te brengen..tsja

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:26
Eindelijk Depay. Zou tijd worden :+ 8)7

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Depay staat op scherp toch? Misschien kan hij weer even zo'n achterlijke body check doen :D

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
Geen Kluivert maar wel Depay 7(8)7

  • blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:33:
Naja, wie weet scoort hij er wel 3. 🤷
:D

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour


  • sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:15

sus

is druk :+

Die moet we nu toch minimaal 1 maken om te bewijzen dat hij mag spelen?

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:34:
Geen Kluivert maar wel Depay 7(8)7
Niet te geloven dit.

XXXVI

Pagina: 1 ... 298 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!