[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 297 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

Lekker balverlies Isak trouwens. Nondeju.

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Koning gehaktbal

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Gala voorstelling!?

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:33

Sport_Life

Solvitur ambulando

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

[ Voor 86% gewijzigd door Sport_Life op 20-06-2026 20:16 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Goed gespeeld van Oranje en Zweden is slechter dan pakweg een 4 jaar geleden

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gaat lekker hoor.

Hup kom op 5 - 0 voor de drinkpauze *O*

Tweakers Discord


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Done, and done. :)F

It’s the economy, stupid!


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:
[...]

Ik vind je erg optimistisch, speel zo'n tweede eerste helft tegen Frankrijk en je incasseert die tegengoals wel.
Beetje chauvinisme mag toch wel?
En we staan al op 4-0!!!
Afstraffing voor Zweden is dit.

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

Shabbaman

Got love?

BAM

Wie heeft het eerst z'n hattrick?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
JAAAAAAAAA WAT EEN WEDSTRIJD OH HOLLAND IK HOU VAN U !!!! HUP HOLLAND

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Bingo!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:14

vhal

ಠ_ಠ

Wel mooi...de overburen lopen 15 seconden achter :D

Strava


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

LAD93 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:
Dit is toch een andere goaltune dan van de week? Dacht dat het vorige keer het origineel van Hazes was en nu de dance-versie?
Ja het carnavalspubliek slaat hard toe bij Oranje. Wat een kansloze tune.

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:11
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:
Lekker balverlies Isak trouwens. Nondeju.
Zag je wat van der Ven daarvoor deed😂

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Shabbaman schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:
BAM

Wie heeft het eerst z'n hattrick?
Ik gun het Brobbey eerst, daarna mag Gakpo hem maken :Y)

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 20:50
Hoppa, zo moet het

  • M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10
BAM. Lekker hoor.

wat een invalbeurt van Summerville. _/-\o_

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waar zijn alle haters nu dan?

(Ik ben er een, vind Zweden wel erg slecht).

  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:18
Zweden een doelsaldo van 0

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Fiber schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:14:
[...]

21 graden in het stadion. Airco en dak dicht...
Poh dat wil ik ook nu wel

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:48
Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:
[...]

28 graden dus vergelijkbaar met hier op het moment
is het dak niet toe+airco? Lijkt heel donker daar voor een middag wedstrijd

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Summerville weer erg waardevol, hij en Brobby vanaf nu in basis aub

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Laten ze Toivonen warmlopen?

  • BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:14
Ik krijg een beetje de vibes van 2008... die overwinning tegen Frankrijk waar ze ook zo dodelijk waren 8)

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different


  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:
[...]


Ja het carnavalspubliek slaat hard toe bij Oranje. Wat een kansloze tune.
Tja. Smaken verschillen, ik vind het origineel van Hazes dan weer verschrikkelijk ;)

per aspera ad astra


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

FreakNL

Well do ya punk?

Die nummer 2 van Zweden heeft de draaicirkel van een vrachtwagen.

Anyways, dit zat natuurlijk wel aan te komen, heb na de 2-0 geen moment gedacht dat het nog mis zou gaan…

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

Fiber schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:14:
[...]

21 graden in het stadion. Airco en dak dicht...
Tijd voor een drinkpauze :Y)

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

We zijn nu wel heel optimistisch en euforisch maar we hebben wel jaren van heel matig interlandvoetbal hier aan vooraf zien gaan. Met het nodige geklaag.

[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 20-06-2026 20:17 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:
Goed gespeeld van Oranje en Zweden is slechter dan pakweg een 4 jaar geleden
Hoe kan dat? Het zijn allemaal spelers die vrij hoog spelen.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Koning Gakpo! _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:
Waar zijn alle haters nu dan?

(Ik ben er een, vind Zweden wel erg slecht).
Zolang Koeman logische keuzes maakt is er weinig om op te haten. Behalve dat er hier wel nog veel gehaat wordt op de verdediging

  • m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

m0nk

16-09-2003 15.15

Kan me die tijd dat Summerville bij Den Haag speelde nog goed herinneren, 17 dacht ik was hij toen.. man wat een ontwikkeling heeft die jongen doorgemaakt 👏🏼👏🏼

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus Koeman zet eindelijk een spits in de spits en die scoort twee keer binnen 15 minuten.
Dan wisselt Koeman rechtsvoor wat niet lekker liep en twee doelpunten binnen 10 minuten.

Wie is deze nepperd en wat heeft hij met Koeman gedaan? Niet eens Depay ingebracht, tot dusver. :>

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
vhal schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:16:
Wel mooi...de overburen lopen 15 seconden achter :D
Wij weten ook elke keer dat er gescoord is omdat we achterlopen op de buren.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 12:11
Ik had trouwens een statistiek opgezocht om mijn Engelse vrienden te treiteren:

Van alle WKs met een 4-team-groep, heeft de uiteindelijke wereldkampioen slechts in 3 edities alle drie de poulewedstrijden gewonnen:

Brazilië 1970 en 2002

Frankrijk 1998


De rest van de wereldkampioen hebben met 7 of minder punten gedaan 🤷

  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:48
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:15:
Lekker balverlies Isak trouwens. Nondeju.
Kleine 150 miljoen voor betaald

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Overigens mag ik hopen dat dit het einde is voor Depay?

per aspera ad astra


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Nu moet NL wel met 10-0 over Tunesië heen walsen? :+

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

Shabbaman

Got love?

Oh nee, Koeman gaat wisselen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 20:50
Zweden raakt gefrusteerd en gaat nog wel meer fouten maken

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

FreakNL

Well do ya punk?

cheiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:17:
[...]

Wij weten ook elke keer dat er gescoord is omdat we achterlopen op de buren.
Moet je een normale TV provider nemen.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

LAD93 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:18:
Overigens mag ik hopen dat dit het einde is voor Depay?
Dat denk ik wel. Die is bij ronde 3 van de 5 van de inlooptraining van vanochtend.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:17:
[...]

Hoe kan dat? Het zijn allemaal spelers die vrij hoog spelen.
Welke?
De 2 spitsen en misschien nog een paar.
Maar voetbal is een team sport, met 4 a 5 goede spelers ben je nog geen goed team?

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Choose your moments.. net nu het lekker loopt.

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:43

Hupske

AFCA

Toch speelt Gakpo ook als een dweil vandaag. Meerdere keren dom balverlies omdat die maar blijft lopen met de bal. Terwijl hij 3/4 afspeel mogelijkheden om zich heen heeft.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:25
Prima toch, mooie stand om zoiets te doen. Krijgen die lui ook wat speeltijd, voorkomt gezeik als je verder in het toernooi komt.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Anti-Bam :(

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:31
Oei

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:08
Opa Virgil...

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

FreakNL

Well do ya punk?

Ligt lekker open daar hahahaha

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Wajo hij loopt er zo doorheen, wtf.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Slordig.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Godsamme wat onnodig.

  • Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:05

Vos

AFCA

Met 4-0 voor eruit gelopen worden, dat mag niet.

#36


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
effe sprintje trekken van elanga, die sjeest er effe voorbij

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:19:
Wajo hij loopt er zo doorheen, wtf.
Echt met gemak zelfs.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:17:
Dus Koeman zet eindelijk een spits in de spits en die scoort twee keer binnen 15 minuten.
Dan wisselt Koeman linksvoor wat niet lekker liep en twee doelpunten binnen 10 minuten.

Wie is deze nepperd en wat heeft hij met Koeman gedaan? Niet eens Depay ingebracht, tot dusver. :>
Rechts voor...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Damn wat is van Dijk daar aan het doen? Hij loopt weg en dan ook nog heel erg langzaam!

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

Als een kind eruit gelopen van Dijk. Mag blij zijn dat dit “Zweden” is.

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:25
Van Dijk...

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
v/d Ven staat te slapen :(

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarom stapt die niet uit?

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Van Hecke had er ff een sliding in moeten gooien.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Dat verdedigen blijft toch altijd een dingetje.

It’s the economy, stupid!


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 20:50
Wissel virgil maar

  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21:35
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:18:
Zweden raakt gefrusteerd en gaat nog wel meer fouten maken
Ja ze scoren.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

En nu klagen dat Koeman niet verdedigend wisselt?

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Van dijk loopt in slow motion

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

Shabbaman

Got love?

Als Van Dijk voor de onderschepping was gegaan ipv extra traag naar de achterlijn was gaan dribbelen dan had hij die bal makkelijk gehad.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:25
Sorry, maar wat is Van Dijk aan het doen hier? Als hij in stapt is er niks aan de hand, nu loopt hij lucht te dekken.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Eigenlijk, en ik zal wel zuur zijn, vind ik ons niet geweldig spelen. Verdedigend echt soms te zwak.
En Zweden stelt weinig voor (vandaag).

Maar winst =winst 👍

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 20-06-2026 20:21 ]


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:48
Als van Dijk uitstapt heeft hij gewoon de bal. Echt hij is zo matig..

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Precies dit dus. De snelheid zit er niet in centraal, Van de Ven was ook niet scherp en kon daardoor niet meer bijhalen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
rare wissels met nog een half uur

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:20:
Damn wat is van Dijk daar aan het doen? Hij loopt weg en dan ook nog heel erg langzaam!
Beste verdediger van de PL my ass.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Reijnders eruit gelukkig.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Koopmeinders en Til.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

Die Elanga is ook gewoon best een aardige spelert

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Misschien ijs van de airco?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Leuk voor die Zweden.

En onze verdediging moet echt nog beter!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:19
4-0 voor dus NL was al in slaap gevallen.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:45
Die komt op conto van van Dijk… waarom stapt hij niet in ipv terug te ‘wandelen’?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

Nederland verschilt hier heel erg van onze oosterburen. Die gaan chillen en viben ipv eens tot het einde door voetballen.

  • cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:54
Malfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:21:
Als van Dijk uitstapt heeft hij gewoon de bal. Echt hij is zo matig..
Matig of gewoon oud en trager?

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
Jammer De Jong eruit. Mogelijk ivm zn verwondingen?

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
dawg schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:20:
Dat verdedigen blijft toch altijd een dingetje.
Juist en een dingetje is vaak een zeer belangrijk iets
Tegen elk topland was je er nu al afgegaan

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Niet meer spannend.. als Zweden die tweede maakt, wil ik het nog weleens zien.

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:21:
Eigenlijk, en ik zal wel zuur zijn, vind ik ons niet geweldig spelen. Verdedigend echt soms te zwak.
En Zweden stelt weinig voor (vandaag)
Heel effectief met de kansen, in tegenstelling tot de voorbereiding. Maar verdedigend is er zeker nog werk aan de winkel. Van Hecke vind ik matig, niet lekker in de opbouw, niet scherp in de verdediging... Van Dijk vond ik vorige wedstrijd niet scherp, maar vandaag ook niet.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
nou ja de jong zal wel gespaard worden ivm lichte knieproblemen

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Had er zo weer in kunnen zitten he...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Elanga is de Summerville van Zweden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 01:16
Van der Ven kan je echt missen als kiespijn.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:23
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:21:
Nederland verschilt hier heel erg van onze oosterburen. Die gaan chillen en viben ipv eens tot het einde door voetballen.
Die speelden tegen Curaçao

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:29

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
iCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:22:
Jammer De Jong eruit. Mogelijk ivm zn verwondingen?
Sparen?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Voorin beginnen de puzzelstukjes op z'n plek te vallen, achterin mag er ook nog wat aangepast worden.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:36

m0nk

16-09-2003 15.15

Waarom Kluivert niet op 10..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
vind vd ven ook zwak, beter ake erin misschien

  • BakkerM
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:14
Als je er 20 spaart krijg je een shirt voor maar 5 euro

If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

FreakNL

Well do ya punk?

Vos schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:19:
Met 4-0 voor eruit gelopen worden, dat mag niet.
Met 5-0 voor mag het wel?

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:55
Ooh

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Pagina: 1 ... 297 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!