[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 296 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:48
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:52:
Ik zou Reijnders eruithalen. Die speelt me toch slecht.....
Reijnders maakt voortdurend geweldige loopacties. Als je een speler hebt die die ballen kan en durft te geven staat hij 4x alleen voor de keeper.

Maar verdedigend staan hij en Gravenberch heel slecht. Maar dat komt ook door Dumfries die niet naar binnen komt. Daardoor wordt van Hecke steeds uitgespeeld in het centrum. En van Dijk, de grote leider staat erbij en kijkt ernaar.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:08
D-e-n schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:59:
De eerste grote kans van de Zweden was door balverlies van van Hecke. Daarna is het steeds hun aanvallende middenvelder die steeds vrij komt. Dat ligt niet aan van Dijk
Neemt niet weg dat Van Dijk steeds op de verkeerde plek lijkt te staan. Ik denk dat we vooral De Vrij missen. Die zat er steeds bij als Virgil niet thuis gaf.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:23
KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:03:
[...]

Neemt niet weg dat Van Dijk steeds op de verkeerde plek lijkt te staan. Ik denk dat we vooral De Vrij missen. Die zat er steeds bij als Virgil niet thuis gaf.
Volgens mij was het De Vrij die toen medeschuldig was aan de rode kaart van Dumfries

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Summerville komt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Die Nike reclame is toch wel erg goed hoor!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 00:41
Dumfries is verdedigend altijd wild, is hij ook altijd geweest. Maar rennen kan hij wel.

Summerville erin!

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 13:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Malen eruit.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

En dan Maken eraf denk ik?

It’s the economy, stupid!


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Malen eruit. Mwah. Weet niet wat ik daarvan vindt

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Jean-Bob schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:02:
Grappig hoe veel mensen naar spelers gaan wijzen, lijkt wel een wedstrijd van Ajax onder 1 van de zwakke coaches van de afgelopen jaren. Dit is gewoon het zoveelste bewijs dat Koeman over de datum is.
Grappig dat jij het op Koeman gooit

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:08
D-e-n schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:04:
[...]

Volgens mij was het De Vrij die toen medeschuldig was aan de rode kaart van Dumfries
Klopt, maar tot dat moment loste hij "alles" op.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:43

Zewatanejo

Fine Thanks!

Is er nog een verdedigende middenvelder? Ik ken de groep niet zo goed.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:23
Ik vermoed dat Summerville meer gaat meeverdedigen

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:
Malen eruit. Mwah. Weet niet wat ik daarvan vindt
Wees blij, geen Depay...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:41:
Vooralsnog komt malen niet echt uit de verf.

Mss kan Ronald daar Summerville voor inbrengen de 2e helft.
d:)b

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:
Is er nog een verdedigende middenvelder? Ik ken de groep niet zo goed.
De Roon!

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:23
Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:
Is er nog een verdedigende middenvelder? Ik ken de groep niet zo goed.
De Roon

  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21:35
Summerville voor Malen. Wordt dit weer een fout wissel?

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Reijnders zou ik er nog afhalen voor Kluivert. De Roon erin is vragen om problemen.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:43

Zewatanejo

Fine Thanks!

Was dan de Roon niet slimmer geweest? Of verlies je dan te veel aanvals kracht? Of zijn hier geen fans van de Roon?

[ Voor 18% gewijzigd door Zewatanejo op 20-06-2026 20:07 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
WargamingPlayer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:
Summerville voor Malen. Wordt dit weer een fout wissel?
Summerville wil ook nog wel eens wat in de verdediging doen, meer dan Malen (bij West ham iig wel)

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-06 14:25
Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:
Was dan de Roon niet slimmer geweest? Of verlies je dan te veel aanvals kracht?
Koeman zal het niet aandurven weer veel te verdedigend te wisselen bij een voorsprong :D .

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

WargamingPlayer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:06:
Summerville voor Malen. Wordt dit weer een fout wissel?
Jammer voor Malen, maar niet verkeerd voor Nederland lijkt mij.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
2 staan te kijken naar de Zweed met bal, gaan er niet op. Achter hun loopt een Zweed ongedekt door en krijgt simpel de bal.
Kozakken boys niveau 😜
*Harribo hoopt dat hij nu geen ruzie krijgt met de kozakken boys enclave hier

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 20-06-2026 20:08 ]


  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:01
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:05:
[...]

Grappig dat jij het op Koeman gooit
van Nistelrooy zei het in de rust. Zweden ging iets anders doen... Daar heeft onze staf 22:30 minuten en de rust voor nodig om dat uit te zoeken. Tactische armoede heet dat.

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Wow Koeman heeft opeens logica gekregen? Al starten met Brobbey en nu zien dat Malen tegenvalt, dus eruit en Summerville erin.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
BAM

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
hoppa, aanvallen nondeju niet teruglopen

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

Oh yeah baby! :)F

[ Voor 16% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 20:08 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
GOUDEN WISSEL

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Volgens mij is er onweer, en komt daardoor slecht beeld.

Even afwachten op de var..

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

Shabbaman

Got love?

GakBAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 13:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Hoppa!

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Onze koning Gakpo

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Yes! Lekkerrr :9

It’s the economy, stupid!


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Deed Koeman nu een goede wissel? :o

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:33

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ff paar goals maken voor de break :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
buitenspel?

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 13:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Brobbey bijna een hattrick.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Heerlijke aanval!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:08
...zag en overwon.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:
Deed Koeman nu een goede wissel? :o
Nee hij doet nu eens wat logische keuzes maken.

  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21:35
Fiber schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:07:
[...]

Jammer voor Malen, maar niet verkeerd voor Nederland lijkt mij.
Ik geef je een 👍🏻 en het is gelijk raak door voorzet Summerville.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 01:16
Ik neem aan dat Depay zich nu mag gaan warmlopen toch? TOCH???

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
JAAAAAAAAA!!!! (was ff wachten op de VAR) _/-\o_

Don't let perfect be the enemy of good.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:08:
Deed Koeman nu een goede wissel? :o
Het is nog 40 minuten..

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Dit is geen toeval, Malen speelde als een dweil en Summerville doet het weer goed

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:48
Wat een wissel koning die Koeman.. :+

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Dit is toch een andere goaltune dan van de week? Dacht dat het vorige keer het origineel van Hazes was en nu de dance-versie?

per aspera ad astra


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:48
Leek me ook, valt me op dat we dit WK geen buitenspellijnen krijgen.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
Einde WK voor Malen?

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-06 14:25
Koeman toch even een LOI wisselcursusje meegepakt.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MadDogMcCree schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:09:
Ik neem aan dat Depay zich nu mag gaan warmlopen toch? TOCH???
Ja, want Koeman vind dat die speeltijd nodig heeft. Daarna zakt het bij ons weer in.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:11
Godver, zat nog ff te schijten op me gemak.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchOwnage op 20-06-2026 20:10 ]


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Anders had Brobbey m wel gemaak ;)

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Scheelde weinig of Brobbey kon m erin glijden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Ga nog eens schijten?

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Nou inderdaad. Gakpo stond volgens mij ook buitenspel.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:
Anders had Brobbey m wel gemaak ;)
Niet, bal ging voor m langs.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:
Scheelde weinig of Brobbey kon m erin glijden.
Het is goed dat we hier de context bij weten.

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
De commentator dacht ook buitenspel, maar ik zag het niet? Totaal niet zelfs.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 12:11
Als we deze 3 punten pakken lijkt het mij handig om hem in te zetten tegen Tunesië om 1) blessures te vermijden voor wie we echt nodig hebben en 2) zelfvertrouwen creëren voor wanneer we hem nodig hebben.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:
[...]

Leek me ook, valt me op dat we dit WK geen buitenspellijnen krijgen.
Alleen de animaties.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:10:
Godver, zat nog ff te schijten op me gemak.
Finale, 0-0 in de 80e minuut.
Jij moet opnieuw gaan kleien...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:25
Wel geflatteerd hoor. De Zweden missen hun kansen, Nederland schiet bijna alles raak.

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-06 14:25
HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:11:
[...]

Het is goed dat we hier de context bij weten.
Ik kom net binnen, wat is de context? }:O

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:55

Shabbaman

Got love?

Kijk, Summerville verdedigt gewoon WEL terug.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Dit Oranje heeft al mijn twijfels weg gehaald, dit is ook gewoon prettig om naar te kijken. Ja verdedigend mag het wel beter, maar we hebben nog niks tegen gekregen met 2 toespitsen tegen.

  • P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
floriz87 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:
[...]

Ik kom net binnen, wat is de context? }:O
Ik ben 12, wat betekent context?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Reijnders sjokt er verdedigend weer achter aan.
Is het warm daar?

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:11:
[...]

Het is goed dat we hier de context bij weten.
Die context waarbij Gakpo scoort?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:
Dit Oranje heeft al mijn twijfels weg gehaald, dit is ook gewoon prettig om naar te kijken. Ja verdedigend mag het wel beter, maar we hebben nog niks tegen gekregen met 2 toespitsen tegen.
Ik vind je erg optimistisch, speel zo'n tweede eerste helft tegen Frankrijk en je incasseert die tegengoals wel.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Het valt mij op dat we altijd zo naar elkaar lopen te zeuren. Misschien moeten we elkaar juist oppeppen, ook al is dat nep?

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 12:11
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:
Reijnders sjokt er verdedigend weer achter aan.
Is het warm daar?
Misschien tijd voor een drink pauze?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:
Reijnders sjokt er verdedigend weer achter aan.
Is het warm daar?
Airco stadion, dus nee

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:06
Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:11:
De commentator dacht ook buitenspel, maar ik zag het niet? Totaal niet zelfs.
Kraamt uberhaupt een hoop onzin uit die man

Twente komt eraan!


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb blijkbaar zweden te hoog ingeschat.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21:35
Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:12:
Dit Oranje heeft al mijn twijfels weg gehaald, dit is ook gewoon prettig om naar te kijken. Ja verdedigend mag het wel beter, maar we hebben nog niks tegen gekregen met 2 toespitsen tegen.
Verdedigend is het nog wel wat broos en heb het gevoel dat de rollen niet helemaal lekker zijn.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:
Reijnders sjokt er verdedigend weer achter aan.
Is het warm daar?
28 graden dus vergelijkbaar met hier op het moment

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Idioten met een Vuvuzela in mijn straat...📯

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:
[...]

28 graden dus vergelijkbaar met hier op het moment
Ok... Dan is het misschien wat te verklaren

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
Wauw eindelijk een geel. Jammer dat dit zo moet van Zweden.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Fiber schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:14:
Idioten met een Vuvuzela in mijn straat...📯
2010... de teen van Cassilas...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Fiber schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:14:
Idioten met een Vuvuzela in mijn straat...📯
Arme jij

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

In het stadion is het 22c

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:13:
[...]

28 graden dus vergelijkbaar met hier op het moment
21 graden in het stadion. Airco en dak dicht...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:18
Hop hop

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

De supporters zijn akelig stil in het stadion.

4-0

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

Wat een luxe!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ja. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
YES!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:06
Ook goed van die Gravenberch weer hoor dit.. Klasse afronding

Twente komt eraan!


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
lekker ind e omschakeling, goed van gravenberg en summerville

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:42
GAKPOOOOOOO

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

Lekker!!! :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
KONING GAKPO!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:21
Ik was hem net vergeten, dus dan nu... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmaGTxZt6Ai-XSdSbQtuh73hEKo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JdNJXW91fLJD1Erh4kDQrGqy.jpg?f=user_large

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 ... 296 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!