Leek op arm richting de balmkmi schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:43:
Dat was toch hands?
Gered door buitenspel
Buitenspel is alleen het geluk van Nederland.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Flickr PSN ID= cheironnl
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Precies, anders weet je dat het gewoon 2-2 gaat worden in de laatste 10 minutenLZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:44:
Dat was me toch een wake up call mag ik hopen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Don't let perfect be the enemy of good.
Hebben we iemand beter?JoteW schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:45:
Mijn god Verbruggen....
Die had Verbruggen toch gewoon moeten hebbenJoteW schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:45:
Mijn god Verbruggen....
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Leek meer op lichaam plus arm richting bal
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Niemand heeft de omzetting van Zweden gezien. Ook die commentator niet die maar wat bralt.LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:45:
Minder slapen. Meer voetballen
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik werd al wat nerveus toen ik Oliver het veld op zag komen
Nee EK/WK is altijd mooi om te winnen maar ik lig van Oranje nooit meer wakker als het mis gaat.
Die met nummer 2 volgens mijDutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Ik herken Dumfries niet echt meer...
Je had daar dus ook Frimpong kunnen hebben.DutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Ik herken Dumfries niet echt meer...
Klopt, bij balbezit Zweden staan Gravenberg en Reijnders veel te diepMalfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Het middenveld staat verdedigend heel erg slecht. Ze geven de spelers niet aan elkaar door en dekken de diepste spelers niet. Zo ga je het niet redden.
Lang leve de drinkpauze.Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Wat een gatenkaas zeg..
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Gewoon de ouderwetse mentaliteit .Zewatanejo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Wat een gatenkaas zeg..
Bijna niemand verdedigt fel en accuraat
nggyu nglyd
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gelukkig is onze keeper er wel met de kop erbij
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je moet ervoor naar het WK deel gaan, daar heb je twee NPO1 kanalen. Duidelijk te zien welke de bèta is.Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:31:
[...]
Ik zie geen betakanaal in mijn NLZiet-app helaas.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Don't let perfect be the enemy of good.
Maar middenveld, wat zijn jullie aan het doen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maak Oranje beter, niet dit tamme voetbal.
Ik hou van de zelfspotLZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:
Verbruggen fantastisch. Altijd al gevonden.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Frenkie doet anders aardig goed werkDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:
Fijn dat de aanval eens werkt, nu Koeman eindelijk eens een spits heeft opgesteld op de spits positie die kan afmaken en dit ook meteen twee keer doet.
Serieus?Odessa schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:
Pfffffffff...mijn hart
Die Zweden zijn hardstikke matig.
Ik heb echt 0 zenuwen bij deze wedstrijd. Zit ook helemaal geen spanning in…
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 20-06-2026 20:17 ]
Zouden zij een coach hebben die in die korte periode wél het verschil kan maken?LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Goed. Even ingrijpen. Na die cheater drinkpauze ligt het volledige initiatief bij Zweden
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Summerville erin.
Reijnders is ook compleet onzichtbaar en helpt ook niet mee in verdedigende werk.
Frenkie speelt trouwens wel sterk. Maar die kan het niet alleen op het middenveld.
[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 20-06-2026 19:53 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Die is na de break binnen gebleven lijkt het.DeKever schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Inter, twee keer Tottenham, Liverpool,.de laatste linie zou na hey middenveld de beste moeten zijn. Het staat voor geen meter, waar is de grote Van Dijk?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Die grote Van Dijk was 2 tot 4 jaar geleden. Nu is het helaas een aflopende zaak.DeKever schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Inter, twee keer Tottenham, Liverpool,.de laatste linie zou na hey middenveld de beste moeten zijn. Het staat voor geen meter, waar is de grote Van Dijk?
Lijkt gevolg van aanvallender opgesteld staan en meer 4-3-3. Reijnders, Gakpo en Malen staan nu ook erg hoog, waardoor Gravenberch en de Jong tekort komen op het middenveld?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:
Fijn dat de aanval eens werkt, nu Koeman eindelijk eens een spits heeft opgesteld op de spits positie die kan afmaken en dit ook meteen twee keer doet.
Dat is waar.
Maar we lijken liever energie in het aanvallen te steken dan in het verdedigen.
Die laatste is het grootste probleem lijkt mij.DeKever schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Zijn we eindelijk van Depay af. Nu Van Dijk nog...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Tijd voor Kluivert!Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:
Reijnders is al het hele seizoen matig, in het begin bij ManC was ie nog goed maar dat ging heel erg snel over
Wat er precies mis gaat op het middenveld weer ik niet, maar daar moet wel iets veranderen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk overvraagd. Dat is geen schande, maar bij City spelen, is toch echt iets anders dan de Serie A.Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:
Reijnders is al het hele seizoen matig, in het begin bij ManC was ie nog goed maar dat ging heel erg snel over
Ik vind Verbruggen een prima keeper.
Maar ons probleem is niet onze keeper, het is het verdedigende teamwerk
Zie oa Malen als een oud wijf verdedigen en zo zijn er een paar meer
Dan breng je de rest in de problemen
Of Memphis voor Brobbey, dat is natuurlijk altijd goed
[ Voor 11% gewijzigd door scrappy.doo op 20-06-2026 19:56 ]
Kluivert is ook aanvallend ingesteld. Het moet verdedigend beter...LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:55:
Kluivert helaas weinig ritme. Maar wel een betere optie denk ik om t sterker neer te zetten
Alleen maar aanvallen vermoed ikElzavo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:56:
Oh man het verval in dat tweede kwart, echt bi-zar. klopt geen ene reet van..Als Isak niet vrij staat is het Gyokeres wel. WTF doen die gasten op de trainingen.
Die waterpauze is echt spelbederf gebleken.
Doet ook verdedigd ook niet zijn werkLZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:52:
Ik zou Reijnders eruithalen. Die speelt me toch slecht.....
Nou serieus dat is niet ondenkbaarP-Rock schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:58:
Dit eindigt weer in een gelijkspel hoor. Zweden trappen er na de rust 2 in.
Die mag de veters van Dumfries nog niet strikken.HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
[...]
Je had daar dus ook Frimpong kunnen hebben.
11 goals en 22 assists in 73 wedstrijden? Wat moet een wingback dan nog meer doen?
[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 20-06-2026 20:00 ]
Dit ligt niet aan de verdedigingJorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:59:
Iedereen zei dat NL een mega verdediging had, nou niks van te merken. Virgil doet ook maar wat.
Dit is gewoon een trol toch?scrappy.doo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:56:
Of Memphis voor Brobbey, dat is natuurlijk altijd goed
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zweden kwam ineens veel sterker door na die reclame-timeout.
Verder wel fan van m, maar lijkt nu even niet te lukken
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hij zal het maar doen en die halve tamme zal er nog toevalig één maken ook
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!