[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 295 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ja hoor

Gelukkig offside?

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:39
Deze telt niet hoor.

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
Leek op arm richting de bal

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Wat een slappe hap bij ons
Gered door buitenspel

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

Mazzel!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Minder slapen. Meer voetballen

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:28

Hupske

AFCA

Slappe hap zeg. Verbruggen mag daar wel meer doen.

Buitenspel is alleen het geluk van Nederland.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

FreakNL

Well do ya punk?

Die Verbruggen gaat er als een mietje in…

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:07
Buitenspel of niet, die moet Verbruggen gewoon hebben. Mazzel dit

Flickr PSN ID= cheironnl


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:21
Blunder van Verbruggen.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Volgens mij heft de Jong het buitenspel toch op?

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
nederland is zo dom, keer op keer op keer op keer op keer, ik snap het gewoon niet, zo ontzettend vermoeiend

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:34
Mijn god Verbruggen....

Twente komt eraan!


  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:09

Shabbaman

Got love?

Van der Var toch weer belangrijk voor Oranje.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:27
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:44:
Dat was me toch een wake up call mag ik hopen
Precies, anders weet je dat het gewoon 2-2 gaat worden in de laatste 10 minuten

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:58
Weten de Zweden wel wat buitenspel is? Ze maken de hele tijd al die fout.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hebben we iemand beter?

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Die had Verbruggen toch gewoon moeten hebben

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:55
Verbruggen ook maar half. 2 vuisten knie voren in de 5 meter. Zo werkt het toch.

  • Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

sNielz123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:45:
[...]

Leek op arm richting de bal
Leek meer op lichaam plus arm richting bal

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:24
Cillessen :+

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Toch maar wat omzetten mr Cowman.

Verbruggen eruit, al 2e pot dat ie blundert

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

Zolang er geen Depay is zeker? :Y)

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:45:
Minder slapen. Meer voetballen
Niemand heeft de omzetting van Zweden gezien. Ook die commentator niet die maar wat bralt.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

Pfff, een nog mindere plek voor een vrije trap.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:21
Vrije trap verdedigd a la ajax zonder speler van ajax.. knap

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik herken Dumfries niet echt meer...

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:01

Zewatanejo

Fine Thanks!

Wat een gatenkaas zeg..

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Het middenveld staat verdedigend heel erg slecht. Ze geven de spelers niet aan elkaar door en dekken de diepste spelers niet. Zo ga je het niet redden.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Niks aan de hand, Oliver fluit
Ik werd al wat nerveus toen ik Oliver het veld op zag komen

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:46:
[...]

Zolang er geen Depay is zeker? :Y)
Nee EK/WK is altijd mooi om te winnen maar ik lig van Oranje nooit meer wakker als het mis gaat.

  • sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06 12:19
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Ik herken Dumfries niet echt meer...
Die met nummer 2 volgens mij

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Ik herken Dumfries niet echt meer...
Je had daar dus ook Frimpong kunnen hebben.

  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:21
Malfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
Het middenveld staat verdedigend heel erg slecht. Ze geven de spelers niet aan elkaar door en dekken de diepste spelers niet. Zo ga je het niet redden.
Klopt, bij balbezit Zweden staan Gravenberg en Reijnders veel te diep

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:34
Ja, Roefs

Twente komt eraan!


  • Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

Lang leve de drinkpauze.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Gewoon de ouderwetse mentaliteit .
Bijna niemand verdedigt fel en accuraat

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Depay op goal natuurlijk

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

Die nr 10 van Zweden lijkt op een jonge Boudewijn Zenden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Wereld keeper!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
sNielz123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
[...]

Die met nummer 2 volgens mij
You sure? De beeldkwaliteit van de NOS is ook niet meer wat het geweest is.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Verbruggen fantastisch. Altijd al gevonden.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

Waarom staan er constant 4 Zweden vrij in de 2e lijn, Nederland heeft 0 restverdediging.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Gaat die nog affluiten?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Waarom wordt er organisatorisch niks veranderd? Zo complex is het toch niet? Het is belachelijk slecht op dit moment, we geven het helemaal weg

  • Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Pfffffffff...mijn hart

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Tjongejonge wat een afgang zoveel kansen als we weggeven
Gelukkig is onze keeper er wel met de kop erbij

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-06 12:11
Zullen we anders nog 10 min doorspelen terwijl de zweden hun tijd nemen?

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:27
Lijkt wel fifa dit, de grootste kansen komen als de extra tijd voorbij is

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:31:
[...]

Ik zie geen betakanaal in mijn NLZiet-app helaas.
Je moet ervoor naar het WK deel gaan, daar heb je twee NPO1 kanalen. Duidelijk te zien welke de bèta is.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:58
Heeft die scheids geen klokje???? Wat is dit. Bal was al midden, daarna nog een corner geven 4:22 ????

Don't let perfect be the enemy of good.


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fijn dat de aanval eens werkt, nu Koeman eindelijk eens een spits heeft opgesteld op de spits positie die kan afmaken en dit ook meteen twee keer doet.

Maar middenveld, wat zijn jullie aan het doen? :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Koeman die zeurt over tijd, bij ons zou die zeuren als we de tijd niet meekrijgen.

Maak Oranje beter, niet dit tamme voetbal.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Goed. Even ingrijpen. Na die cheater drinkpauze ligt het volledige initiatief bij Zweden

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Het is toch weer vervallen in een zwak spel van Oranje zeg.

It’s the economy, stupid!


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:18
Wel lekker voor het zelfvertrouwen van Verbruggen. Nu nog "even" tactisch alles goed neerzetten achterin en we worden kampioen. :+

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:
Verbruggen fantastisch. Altijd al gevonden.
Ik hou van de zelfspot :9

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:26
Inter, twee keer Tottenham, Liverpool,.de laatste linie zou na hey middenveld de beste moeten zijn. Het staat voor geen meter, waar is de grote Van Dijk?

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

Brobbey en Verbruggen MOTM op het moment.

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:24
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:
Fijn dat de aanval eens werkt, nu Koeman eindelijk eens een spits heeft opgesteld op de spits positie die kan afmaken en dit ook meteen twee keer doet.

Maar middenveld, wat zijn jullie aan het doen? :X
Frenkie doet anders aardig goed werk

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

FreakNL

Well do ya punk?

Serieus?

Die Zweden zijn hardstikke matig.

Ik heb echt 0 zenuwen bij deze wedstrijd. Zit ook helemaal geen spanning in…

[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 20-06-2026 20:17 ]


  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 19:21
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Goed. Even ingrijpen. Na die cheater drinkpauze ligt het volledige initiatief bij Zweden
Zouden zij een coach hebben die in die korte periode wél het verschil kan maken?

  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 06:48

DirtyBird

Praktiserend denker

Dat was echt een fantastisch schot. Knap dat ie m eruit hield!

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Nog steeds 2-0, nu wisselen...
Summerville erin.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:28

Hupske

AFCA

Malen en Gakpo verder naar binnen bij balbezit van Zweden. Blijven te breed en te diep staan, daardoor kan de bal ook te makkelijk door het midden.

Reijnders is ook compleet onzichtbaar en helpt ook niet mee in verdedigende werk.

Frenkie speelt trouwens wel sterk. Maar die kan het niet alleen op het middenveld.

[ Voor 15% gewijzigd door Hupske op 20-06-2026 19:53 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

DeKever schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Inter, twee keer Tottenham, Liverpool,.de laatste linie zou na hey middenveld de beste moeten zijn. Het staat voor geen meter, waar is de grote Van Dijk?
Die is na de break binnen gebleven lijkt het.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

DeKever schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Inter, twee keer Tottenham, Liverpool,.de laatste linie zou na hey middenveld de beste moeten zijn. Het staat voor geen meter, waar is de grote Van Dijk?
Die grote Van Dijk was 2 tot 4 jaar geleden. Nu is het helaas een aflopende zaak.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Ik zou Reijnders eruithalen. Die speelt me toch slecht.....

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:18
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:50:
Fijn dat de aanval eens werkt, nu Koeman eindelijk eens een spits heeft opgesteld op de spits positie die kan afmaken en dit ook meteen twee keer doet.

Maar middenveld, wat zijn jullie aan het doen? :X
Lijkt gevolg van aanvallender opgesteld staan en meer 4-3-3. Reijnders, Gakpo en Malen staan nu ook erg hoog, waardoor Gravenberch en de Jong tekort komen op het middenveld?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
[...]

Frenkie doet anders aardig goed werk
Dat is waar.
Maar we lijken liever energie in het aanvallen te steken dan in het verdedigen.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

DeKever schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:51:
Inter, twee keer Tottenham, Liverpool,.de laatste linie zou na hey middenveld de beste moeten zijn. Het staat voor geen meter, waar is de grote Van Dijk?
Die laatste is het grootste probleem lijkt mij.

Zijn we eindelijk van Depay af. Nu Van Dijk nog...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Reijnders is al het hele seizoen matig, in het begin bij ManC was ie nog goed maar dat ging heel erg snel over

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:
Reijnders is al het hele seizoen matig, in het begin bij ManC was ie nog goed maar dat ging heel erg snel over
Tijd voor Kluivert!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:24
Reijnders eruit halen, niet fit.

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:07
Ik vind Reijnders echt onder benut. Die maakt echt goede loopacties maar wordt niet gevonden.

Wat er precies mis gaat op het middenveld weer ik niet, maar daar moet wel iets veranderen.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Kluivert helaas weinig ritme. Maar wel een betere optie denk ik om t sterker neer te zetten

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:53:
Reijnders is al het hele seizoen matig, in het begin bij ManC was ie nog goed maar dat ging heel erg snel over
Ik denk overvraagd. Dat is geen schande, maar bij City spelen, is toch echt iets anders dan de Serie A.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Ik vind Verbruggen een prima keeper.
Maar ons probleem is niet onze keeper, het is het verdedigende teamwerk
Zie oa Malen als een oud wijf verdedigen en zo zijn er een paar meer
Dan breng je de rest in de problemen

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:24
Robben zit ergens in het publiek. :+

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:56
Malen eruit. Die brengt echt helemaal niks daar.

Of Memphis voor Brobbey, dat is natuurlijk altijd goed O-)

[ Voor 11% gewijzigd door scrappy.doo op 20-06-2026 19:56 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:55:
Kluivert helaas weinig ritme. Maar wel een betere optie denk ik om t sterker neer te zetten
Kluivert is ook aanvallend ingesteld. Het moet verdedigend beter...

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:16
Oh man het verval in dat tweede kwart, echt bi-zar. klopt geen ene reet van..Als Isak niet vrij staat is het Gyokeres wel. WTF doen die gasten op de trainingen.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Elzavo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:56:
Oh man het verval in dat tweede kwart, echt bi-zar. klopt geen ene reet van..Als Isak niet vrij staat is het Gyokeres wel. WTF doen die gasten op de trainingen.
Alleen maar aanvallen vermoed ik

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Ja zonde hoor. Ze startten echt ontzettend goed. Lang geleden dat ik het NL zo heb zien beginnen.

Die waterpauze is echt spelbederf gebleken.

  • P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:40
Dit eindigt weer in een gelijkspel hoor. Zweden trappen er na de rust 2 in.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:52:
Ik zou Reijnders eruithalen. Die speelt me toch slecht.....
Doet ook verdedigd ook niet zijn werk

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
P-Rock schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:58:
Dit eindigt weer in een gelijkspel hoor. Zweden trappen er na de rust 2 in.
Nou serieus dat is niet ondenkbaar

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:24
Iedereen zei dat NL een mega verdediging had, nou niks van te merken. Virgil doet ook maar wat.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

FreakNL

Well do ya punk?

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:47:
[...]

Je had daar dus ook Frimpong kunnen hebben.
Die mag de veters van Dumfries nog niet strikken.

11 goals en 22 assists in 73 wedstrijden? Wat moet een wingback dan nog meer doen?

[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 20-06-2026 20:00 ]


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Als Ned niet wat veranderd dan gaan we alleen niet verliezen omdat de zweden vergeten te scoren

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:21
De eerste grote kans van de Zweden was door balverlies van van Hecke. Daarna is het steeds hun aanvallende middenvelder die steeds vrij komt. Dat ligt niet aan van Dijk

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:21
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:59:
Iedereen zei dat NL een mega verdediging had, nou niks van te merken. Virgil doet ook maar wat.
Dit ligt niet aan de verdediging

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
scrappy.doo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:56:


Of Memphis voor Brobbey, dat is natuurlijk altijd goed O-)
Dit is gewoon een trol toch? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:16

CyBeRSPiN

sinds 2001

Die waterbreak zou zonder coaches moeten. Even bekertje water adten en door.
Zweden kwam ineens veel sterker door na die reclame-timeout.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Koeman: Brobbey eruit, Depay erin... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 06:48

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik vind Malen niet zo scherp. Voor mn gevoel veel net niet en net naast-balcontacten.

Verder wel fan van m, maar lijkt nu even niet te lukken

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
Het ligt niet aan de individuele spelers, de organisatie ontbreekt steeds (al tijden). Ik begrijp niet dat dat ze er dat maar niet inkrijgen, totale tactische armoede. En als er dan ook de slappe houding bij komt met balverlies tot en met...

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:24
hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:01:
Koeman: Brobbey eruit, Depay erin... :P
Knvb: koeman eruit, van persie erin :+

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:56
hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 20:01:
Koeman: Brobbey eruit, Depay erin... :P
Hij zal het maar doen en die halve tamme zal er nog toevalig één maken ook

  • Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-06 19:43
Grappig hoe veel mensen naar spelers gaan wijzen, lijkt wel een wedstrijd van Ajax onder 1 van de zwakke coaches van de afgelopen jaren. Dit is gewoon het zoveelste bewijs dat Koeman over de datum is.
Pagina: 1 ... 295 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!