Messi is geen spits, dus hij.Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
2-0 achter en daar waren de lachende vrouwen weer.
Zelfs als Loekie de Leeuw scoort voor NL zou ik juichen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
We zitten op moment op de camping, via Odido is beeldkwaliteit echt een stuk minder t.o.v. Ziggo. En met Ziggo loop ik niet zo ver achter, scheelt ook weer.
Hoezo “we”? Ik zit hier? Zit je weer vlakbij?Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:27:
We zitten op moment op de camping, via Odido is beeldkwaliteit echt een stuk minder t.o.v. Ziggo. En met Ziggo loop ik niet zo ver achter, scheelt ook weer.
Zouden spandoeken e.d. niet "verboden" zijn?mavaros schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:27:
Ik mis het spandoek van Margraten.
Ik zie geen énkel spandoek (oid)?
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Held! Heb dat kanaal helemaal gemist...Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]
Kijk je wel naar het Bèta kanaal? Scheelt kennelijk zo'n 30s las ik ergens hier op Tweakers.
Ik zou graag op de camping willen zitten. Hoe gaat dat tegenwoordig, gewoon via de WiFi daar of eigen 5G modem?Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:27:
Nu je het zegt, absoluut 0,0 ja.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]
Zouden spandoeken e.d. niet "verboden" zijn?
Die had er wel in gemogen van Zweden zeg
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, nu naar noorden gevlucht. Qua niveau iets minder dan bij ons, maar sowieso meer dan het zuiden des landsTyphone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]
Hoezo “we”? Ik zit hier? Zit je weer vlakbij?
Die rijke CEOs daar, weten denk ik ook niet hoe je een spandoek moet maken. En hun personeel is nog hier in Nederland aan het werk.
het begint alweer in te kakken, slordig balverlies aan de lopende band
En dat zonder wissels…Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:30:
Geen idee, maar er ontbreekt nu wel iets.Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]
Zouden spandoeken e.d. niet "verboden" zijn?
Ik zie geen betakanaal in mijn NLZiet-app helaas.Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]
Kijk je wel naar het Bèta kanaal? Scheelt kennelijk zo'n 30s las ik ergens hier op Tweakers.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Buffert nlziet bij meer mensen? Wat een drama
Zweden loopt er wel makkelijk door heen zeg. Avond vierdaagse is er een kinderspel bij.
☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8
Van der Ven is toch wel een zwakke schakel verdedigend hoor. Ook nu weer zo’n bal onnodig wegrossen. Vind hem veel te paniekerig.
Nou afgelopen nacht was wel een dingetje hoor, maar met de zon overdag is het heerlijk!HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]
Ik zou graag op de camping willen zitten. Hoe gaat dat tegenwoordig, gewoon via de WiFi daar of eigen 5G modem?
Er is een camping hotspot maar daar zit de hele camping op. Dus ik heb eigen hotspot opgezet, werkt als een zonnetje
ze moeten doorvoetballen, als die zweden tegenscoren gaan ze nog geloven dat er meer in zit op deze manier
Ze zijn vast bang voor eventuele "politieke statements" e.d.
Blijkbaar heeft Koeman een tactische bespreking gehouden tijdens de break.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Die drinkpauzes rieken naar spel beïnvloeding. Heel vaak is de onderliggende partij van voor de break, opeens de bovenliggende. Oké, niet zo extreem maar het valt me wel op.
Sinds die drinkpauze helemaal kut zeg..... Blijft toch een soort half spelbederf voor die amerikanenreclameblokken
het is weer wachten op een onnodige tegengoal, die gaat op deze manier zeker vallen
Kom op Vik. Je kan beter dan dat.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verdedigend laten wij verschrikkelijk veel ruimtes liggen voor Zweden. Het is dat ze tot nu toe er niet mee om weten te gaan.
Zorgelijk voor andere wedstrijden
Dit is zo typisch, snap niet zo goed met zo'n fysiek. Bij Arsenal ook altijd.
Nee, de Zweden hebben de tactiek omgegooidArator schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:32:
Blijkbaar heeft Koeman een tactische bespreking gehouden tijdens de break.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Jij mag Vik zeggen?Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
Kom op Vik. Je kan beter dan dat.
Twente komt eraan!
Of dat iemand daar 60 miljoen voor betaald..JoteW schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
Kan nou niet zeggen dat ik Van Hecke erg goed vind spelen..
We zijn vrienden, dus ja
Wen er maar aan, commercieel is dit een gouden greep.LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:32:
Sinds die drinkpauze helemaal kut zeg..... Blijft toch een soort half spelbederf voor die amerikanenreclameblokken
De jong is toch wel zwaar overschat, altijd het veilige en saaie balletje,
How bad is it on a scale from one to Spurs
Zit er wel in. Moest ook even wat rondzoeken. Eerst linksboven "WK 2026" kiezen en dan onder "nu op tv" zie je het betakanaal ertussen staan.Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:31:
[...]
Ik zie geen betakanaal in mijn NLZiet-app helaas.
//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
[...]
Of dat iemand daar 60 miljoen voor betaald..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gelukkig straks weer een break .LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:32:
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Goh dat is wel..stresstak schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:33:
NLZiet/Canvas, geen storing, geen reclame, goed geluid.
En Imke Courtois
Moet je maar eens opletten. Altijd als de presentator een vraag stelt, dan is dit haar openingszin.
Het geld zal goed zijn.Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]
//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?
Nee niet echt. Duidelijke paniek-aankoop weer.Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]
//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?
Klopt. Tegen Japan achterin ook al zo lek als een mandje. Als de tegenstander even aanzet, is het meteen paniek achterin...Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
Verdedigend laten wij verschrikkelijk veel ruimtes liggen voor Zweden. Het is dat ze tot nu toe er niet mee om weten te gaan.
Dank! 30 seconden idd vooruit in de toekomst!KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]
Zit er wel in. Moest ook even wat rondzoeken. Eerst linksboven "WK 2026" kiezen en dan onder "nu op tv" zie je het betakanaal ertussen staan.
nggyu nglyd
Financieel wel, en ook staat het goed op je CV.Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]
Waarom je überhaupt naar Spurs zou gaan is mij een raadsel, maar ik ben dan ook een beetje bias.
Dat komt weer door die onnozele drinkpauze. Het is niet de eerste wedstrijd die er door wordt beïnvloed. Het verpest het spel op deze manier.Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:30:
Blijft wel oppassen nu. Zweden heeft het licht gezien.
We gaan het zien. Sowieso gaat zijn salaris omhoog, en het zou me zelf niets verbazen dat Tottenham een Chelsea fase gaat hebben, waarbij 1 teleurstellende seizoen gevolgd wordt door een successeizoen.Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]
Geld, stad en stadium, maar niet qua voetbal.
Brighton zal ook nog wel europees gaan spelen
@BiaggioLuciano Spurs en succes in een zin is ook beetje teveel
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 20-06-2026 19:38 ]
Ook een goede trainer. Hopelijk is die wel minder gek geworden.Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:37:
[...]
Geld, stad en stadium, maar niet qua voetbal.
Brighton zal ook nog wel europees gaan spelen
@BiaggioLuciano Spurs en succes in een zin is ook beetje teveel
Echt die hydration break echt dik spelbederf. Geeft de coach de tijd om het om te zetten. Ech super lame
geloof ik niet, nederland kakt weer zoals gewoon, en typisch nederlands is, in. Concentratie is weg, met balverlies als gevolg. " we staan toch voor met 2-0, we gaan nu echt niet meer werken hoor we zijn al een beetje moe aan het wordenmavaros schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:37:
[...]
Dat komt weer door die onnozele drinkpauze. Het is niet de eerste wedstrijd die er door wordt beïnvloed. Het verpest het spel op deze manier.
2 om precies te zijn. Twee keer 17e geeindigd.BiaggioLuciano schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:37:
[...]
We gaan het zien. Sowieso gaat zijn salaris omhoog, en het zou me zelf niets verbazen dat Tottenham een Chelsea fase gaat hebben, waarbij 1 teleurstellende seizoen gevolgd wordt door een successeizoen.
Pffffffffff
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Pff dat was dé kans op 3-0, maar te scherp door Malen.
nggyu nglyd
Wat ben je dan een eikel door zelf te schieten.
Die Malen....
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Och wat gaan we slordig met de mogelijkheden om.
Zat opties om af te spelen
Zat opties om af te spelen
Gemalen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Malen je had 1 taak...
[ Voor 8% gewijzigd door hoevenpe op 20-06-2026 19:40 ]
Was het wel een schot van Malen? Ben er niet zeker van
Wilde voorzetten, voorzet werd alleen aangeraakt. Commentator ziet het niet goed.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Op de BBC werd meteen aangeven dat Zweden van 5 achterin naar 4 achterin is geswitched na de breakGrindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:39:
[...]
geloof ik niet, nederland kakt weer zoals gewoon, en typisch nederlands is, in. Concentratie is weg, met balverlies als gevolg. " we staan toch voor met 2-0, we gaan nu echt niet meer werken hoor we zijn al een beetje moe aan het worden
Ik dacht een te scherpe voorzet.LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:40:
nggyu nglyd
Wel leuke wedstrijd voor de neutrale kijker.
ja, dan gaan wij het toch ook omzetten? wordt zoiets niet in de voorbereiding besproken?Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:40:
[...]
Op de BBC werd meteen aangeven dat Zweden van 5 achterin naar 4 achterin is geswitched na de break
Frenkie de Jong speelt ook een stuk beter nu...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als je op dit niveau deze voorzet niet kan geven moet je snel op de bank plaatsnemen.😁LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:40:
Vooralsnog komt malen niet echt uit de verf.
Mss kan Ronald daar Summerville voor inbrengen de 2e helft.
Vind de rest wel ok spelen.
En ben blij dat Gyokeres net zo speelt als hij het hele seizoen al speelt. De spitsen van Zweden lopen flink te prutsen.
Mss kan Ronald daar Summerville voor inbrengen de 2e helft.
Vind de rest wel ok spelen.
En ben blij dat Gyokeres net zo speelt als hij het hele seizoen al speelt. De spitsen van Zweden lopen flink te prutsen.
[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 19:42 ]
Zo wat zit daar achter doel van Zweden?
Weer een kans op het doel voor Zweden.
Wat een verdedigende slappe hap tot nu toe.
We boffen dat Zweden niet geweldig is.
Frankrijk had al 3x gescoord
Wat een verdedigende slappe hap tot nu toe.
We boffen dat Zweden niet geweldig is.
Frankrijk had al 3x gescoord
Die zijn hier aanwezig?Sport_Life schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:41:
Wel leuke wedstrijd voor de neutrale kijker.
Nee nee, wij gaan balletje breed/opzij doenGrindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:41:
[...]
ja, dan gaan wij het toch ook omzetten? wordt zoiets niet in de voorbereiding besproken?
Een middenvelder meer bij Zweden. Haalt de lijn naar Brobbey er telkens uit.
En in aanvallend opzicht hebben ze daardoor ook een overwicht nu. Malen en Gakpo zakken te langzaam terug waardoor ze op het middenveld en achterin te kort komen.
En in aanvallend opzicht hebben ze daardoor ook een overwicht nu. Malen en Gakpo zakken te langzaam terug waardoor ze op het middenveld en achterin te kort komen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee...HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:42:
Die zijn hier aanwezig?
De drinkpauzes zijn extra hinderlijk omdat ze voorspelbaar zijn. Als ze willekeurig tussen 10-40 min zijn zal het al veel minder effect hebben, maar ja, dan hebben de adverteerders geen spotlight 🙃
precies, en dat de verdediging nou nog steeds niet weet wat ze moeten doen/hoe ze zich moeten organiseren? DAt is voor mij helemaal onbegrijpelijk
Dat dacht ik ookmkmi schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:43:
Dat was toch hands?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Deksel op de neus.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat was me toch een wake up call mag ik hopen
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!