[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 294 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-06 08:47
Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Messi is geen spits, dus hij.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

2-0 achter en daar waren de lachende vrouwen weer.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

hoevenpe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:26:
Juichen voor Brobbey, het kan verkeren... >:)
Zelfs als Loekie de Leeuw scoort voor NL zou ik juichen. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

We zitten op moment op de camping, via Odido is beeldkwaliteit echt een stuk minder t.o.v. Ziggo. En met Ziggo loop ik niet zo ver achter, scheelt ook weer.

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:53
Ik mis het spandoek van Margraten.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:27:
We zitten op moment op de camping, via Odido is beeldkwaliteit echt een stuk minder t.o.v. Ziggo. En met Ziggo loop ik niet zo ver achter, scheelt ook weer.
Hoezo “we”? Ik zit hier? Zit je weer vlakbij?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:27:
Ik mis het spandoek van Margraten.
Zouden spandoeken e.d. niet "verboden" zijn?

Ik zie geen énkel spandoek (oid)?

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:54
Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]

Kijk je wel naar het Bèta kanaal? Scheelt kennelijk zo'n 30s las ik ergens hier op Tweakers.
Held! Heb dat kanaal helemaal gemist...

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:27:
We zitten op moment op de camping, via Odido is beeldkwaliteit echt een stuk minder t.o.v. Ziggo. En met Ziggo loop ik niet zo ver achter, scheelt ook weer.
Ik zou graag op de camping willen zitten. Hoe gaat dat tegenwoordig, gewoon via de WiFi daar of eigen 5G modem?

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]

Zouden spandoeken e.d. niet "verboden" zijn?

Ik zie geen énkel spandoek (oid)?
Nu je het zegt, absoluut 0,0 ja.

  • danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17
Van Hecke niet meer laten bemoeien met de opbouw…

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50
Die had er wel in gemogen van Zweden zeg

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]


Hoezo “we”? Ik zit hier? Zit je weer vlakbij?
Nee, nu naar noorden gevlucht. Qua niveau iets minder dan bij ons, maar sowieso meer dan het zuiden des lands :>

  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:26
Verdediging blijft kwetsbaar dan hè

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:29:
[...]


Nu je het zegt, absoluut 0,0 ja.
Die rijke CEOs daar, weten denk ik ook niet hoe je een spandoek moet maken. En hun personeel is nog hier in Nederland aan het werk.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
het begint alweer in te kakken, slordig balverlies aan de lopende band

  • breew
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:28
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:30:
het begint alweer in te kakken, slordig balverlies aan de lopende band
En dat zonder wissels…

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:53
Format-C schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]

Zouden spandoeken e.d. niet "verboden" zijn?

Ik zie geen énkel spandoek (oid)?
Geen idee, maar er ontbreekt nu wel iets.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]

Kijk je wel naar het Bèta kanaal? Scheelt kennelijk zo'n 30s las ik ergens hier op Tweakers.
Ik zie geen betakanaal in mijn NLZiet-app helaas.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-06 13:56
Buffert nlziet bij meer mensen? Wat een drama

  • WargamingPlayer
  • Registratie: Mei 2025
  • Nu online
Zweden loopt er wel makkelijk door heen zeg. Avond vierdaagse is er een kinderspel bij.

☀️ 8 x 430wp op zuid | ☀️ Huawei SUN2000-3KTL-L1 | 🔋 2 x Marstek Venus-E (V2 en V3) | 📱 Home Assistant | 🚗 Kia EV6-LR 2024 |🔌 Delta 8/8


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Van der Ven is toch wel een zwakke schakel verdedigend hoor. Ook nu weer zo’n bal onnodig wegrossen. Vind hem veel te paniekerig.

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]

Ik zou graag op de camping willen zitten. Hoe gaat dat tegenwoordig, gewoon via de WiFi daar of eigen 5G modem?
Nou afgelopen nacht was wel een dingetje hoor, maar met de zon overdag is het heerlijk!
Er is een camping hotspot maar daar zit de hele camping op. Dus ik heb eigen hotspot opgezet, werkt als een zonnetje 8)

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
ze moeten doorvoetballen, als die zweden tegenscoren gaan ze nog geloven dat er meer in zit op deze manier

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

mavaros schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:31:
[...]

Geen idee, maar er ontbreekt nu wel iets.
Ze zijn vast bang voor eventuele "politieke statements" e.d.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:28:
[...]

Held! Heb dat kanaal helemaal gemist...
Beta kanaal?

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02:46
Blijkbaar heeft Koeman een tactische bespreking gehouden tijdens de break.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
Die drinkpauzes rieken naar spel beïnvloeding. Heel vaak is de onderliggende partij van voor de break, opeens de bovenliggende. Oké, niet zo extreem maar het valt me wel op.

  • Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sinds die drinkpauze is het even niet zo best met NL

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 10:59
Sinds die drinkpauze helemaal kut zeg..... Blijft toch een soort half spelbederf voor die amerikanenreclameblokken

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
het is weer wachten op een onnodige tegengoal, die gaat op deze manier zeker vallen

  • stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
NLZiet/Canvas, geen storing, geen reclame, goed geluid.

En Imke Courtois :)

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:54

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kom op Vik. Je kan beter dan dat.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:34
Kan nou niet zeggen dat ik Van Hecke erg goed vind spelen..

Twente komt eraan!


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Verdedigend laten wij verschrikkelijk veel ruimtes liggen voor Zweden. Het is dat ze tot nu toe er niet mee om weten te gaan.
Zorgelijk voor andere wedstrijden

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dit is zo typisch, snap niet zo goed met zo'n fysiek. Bij Arsenal ook altijd.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35
Arator schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:32:
Blijkbaar heeft Koeman een tactische bespreking gehouden tijdens de break.
Nee, de Zweden hebben de tactiek omgegooid

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:34
Gunner schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
Kom op Vik. Je kan beter dan dat.
Jij mag Vik zeggen?

Twente komt eraan!


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
Kan nou niet zeggen dat ik Van Hecke erg goed vind spelen..
Of dat iemand daar 60 miljoen voor betaald..

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

We zijn vrienden, dus ja :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:32:
Sinds die drinkpauze helemaal kut zeg..... Blijft toch een soort half spelbederf voor die amerikanenreclameblokken
Wen er maar aan, commercieel is dit een gouden greep.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

De jong is toch wel zwaar overschat, altijd het veilige en saaie balletje,

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:54
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:31:
[...]

Ik zie geen betakanaal in mijn NLZiet-app helaas.
Zit er wel in. Moest ook even wat rondzoeken. Eerst linksboven "WK 2026" kiezen en dan onder "nu op tv" zie je het betakanaal ertussen staan.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35
HollowGamer schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
[...]

Of dat iemand daar 60 miljoen voor betaald..
//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:32:
Sinds die drinkpauze helemaal kut zeg..... Blijft toch een soort half spelbederf voor die amerikanenreclameblokken
Gelukkig straks weer een break .

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
stresstak schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:33:
NLZiet/Canvas, geen storing, geen reclame, goed geluid.

En Imke Courtois :)
Goh dat is wel..

Moet je maar eens opletten. Altijd als de presentator een vraag stelt, dan is dit haar openingszin.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]


//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?
Het geld zal goed zijn.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]


//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?
Nee niet echt. Duidelijke paniek-aankoop weer.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:54
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:34:
Verdedigend laten wij verschrikkelijk veel ruimtes liggen voor Zweden. Het is dat ze tot nu toe er niet mee om weten te gaan.
Zorgelijk voor andere wedstrijden
Klopt. Tegen Japan achterin ook al zo lek als een mandje. Als de tegenstander even aanzet, is het meteen paniek achterin...

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]

Zit er wel in. Moest ook even wat rondzoeken. Eerst linksboven "WK 2026" kiezen en dan onder "nu op tv" zie je het betakanaal ertussen staan.
Dank! 30 seconden idd vooruit in de toekomst!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]


//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?
Financieel wel, en ook staat het goed op je CV.

Waarom je überhaupt naar Spurs zou gaan is mij een raadsel, maar ik ben dan ook een beetje bias. :+

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:53
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:30:
het begint alweer in te kakken, slordig balverlies aan de lopende band
Dat komt weer door die onnozele drinkpauze. Het is niet de eerste wedstrijd die er door wordt beïnvloed. Het verpest het spel op deze manier.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
Blijft wel oppassen nu. Zweden heeft het licht gezien.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ga voetballen!

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:52
Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:35:
[...]


//offtopic, maar van Brighton naar Spurs is tegenwoordig niet echt een stap voor uit meer toch?
We gaan het zien. Sowieso gaat zijn salaris omhoog, en het zou me zelf niets verbazen dat Tottenham een Chelsea fase gaat hebben, waarbij 1 teleurstellende seizoen gevolgd wordt door een successeizoen.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35
Geld, stad en stadium, maar niet qua voetbal.

Brighton zal ook nog wel europees gaan spelen

@BiaggioLuciano Spurs en succes in een zin is ook beetje teveel

[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 20-06-2026 19:38 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:37:
[...]

Geld, stad en stadium, maar niet qua voetbal.

Brighton zal ook nog wel europees gaan spelen

@BiaggioLuciano Spurs en succes in een zin is ook beetje teveel
Ook een goede trainer. Hopelijk is die wel minder gek geworden.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 10:59
Echt die hydration break echt dik spelbederf. Geeft de coach de tijd om het om te zetten. Ech super lame

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
mavaros schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:37:
[...]

Dat komt weer door die onnozele drinkpauze. Het is niet de eerste wedstrijd die er door wordt beïnvloed. Het verpest het spel op deze manier.
geloof ik niet, nederland kakt weer zoals gewoon, en typisch nederlands is, in. Concentratie is weg, met balverlies als gevolg. " we staan toch voor met 2-0, we gaan nu echt niet meer werken hoor we zijn al een beetje moe aan het worden

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

BiaggioLuciano schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:37:
[...]

We gaan het zien. Sowieso gaat zijn salaris omhoog, en het zou me zelf niets verbazen dat Tottenham een Chelsea fase gaat hebben, waarbij 1 teleurstellende seizoen gevolgd wordt door een successeizoen.
2 om precies te zijn. Twee keer 17e geeindigd.

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Pffffffffff

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
Malen verdomme

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Pff dat was dé kans op 3-0, maar te scherp door Malen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Wat ben je dan een eikel door zelf te schieten.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Die Malen....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Och wat gaan we slordig met de mogelijkheden om.
Zat opties om af te spelen

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:34
Hier mogen ze wel iets meer mee doen, de tering

Twente komt eraan!


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mossel nog vis

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:09

Shabbaman

Got love?

Gemalen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50
Malen je had 1 taak...

[ Voor 8% gewijzigd door hoevenpe op 20-06-2026 19:40 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 10:59
Was het wel een schot van Malen? Ben er niet zeker van

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:51

Hupske

AFCA

Wilde voorzetten, voorzet werd alleen aangeraakt. Commentator ziet het niet goed.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:39:
[...]

geloof ik niet, nederland kakt weer zoals gewoon, en typisch nederlands is, in. Concentratie is weg, met balverlies als gevolg. " we staan toch voor met 2-0, we gaan nu echt niet meer werken hoor we zijn al een beetje moe aan het worden
Op de BBC werd meteen aangeven dat Zweden van 5 achterin naar 4 achterin is geswitched na de break

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:40:
Was het wel een schot van Malen? Ben er niet zeker van
Ik dacht een te scherpe voorzet.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Malen nog niet de killer van Roma

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Wel leuke wedstrijd voor de neutrale kijker.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:40:
[...]

Op de BBC werd meteen aangeven dat Zweden van 5 achterin naar 4 achterin is geswitched na de break
ja, dan gaan wij het toch ook omzetten? wordt zoiets niet in de voorbereiding besproken?

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:23

Fiber

Beaches are for storming.

Frenkie de Jong speelt ook een stuk beter nu... _/-\o_

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01:18
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:40:
Was het wel een schot van Malen? Ben er niet zeker van
Als je op dit niveau deze voorzet niet kan geven moet je snel op de bank plaatsnemen.😁

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

Vooralsnog komt malen niet echt uit de verf.

Mss kan Ronald daar Summerville voor inbrengen de 2e helft.

Vind de rest wel ok spelen.

En ben blij dat Gyokeres net zo speelt als hij het hele seizoen al speelt. De spitsen van Zweden lopen flink te prutsen.

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 19:42 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Van Dijk schreeuwt, maar hij stapt ook weg daar.

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Zo wat zit daar achter doel van Zweden?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Weer een kans op het doel voor Zweden.
Wat een verdedigende slappe hap tot nu toe.
We boffen dat Zweden niet geweldig is.
Frankrijk had al 3x gescoord

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sport_Life schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:41:
Wel leuke wedstrijd voor de neutrale kijker.
Die zijn hier aanwezig?

  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02:46

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:41:
[...]

ja, dan gaan wij het toch ook omzetten? wordt zoiets niet in de voorbereiding besproken?
Nee nee, wij gaan balletje breed/opzij doen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:51

Hupske

AFCA

Een middenvelder meer bij Zweden. Haalt de lijn naar Brobbey er telkens uit.

En in aanvallend opzicht hebben ze daardoor ook een overwicht nu. Malen en Gakpo zakken te langzaam terug waardoor ze op het middenveld en achterin te kort komen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Iask weer geblesseerd?

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

51% pro 49% neutraal ;)

  • mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:46
Dat was toch hands?

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:52
De drinkpauzes zijn extra hinderlijk omdat ze voorspelbaar zijn. Als ze willekeurig tussen 10-40 min zijn zal het al veel minder effect hebben, maar ja, dan hebben de adverteerders geen spotlight 🙃

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Summerville maar voor malen

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:43:
[...]

Nee nee, wij gaan balletje breed/opzij doen
precies, en dat de verdediging nou nog steeds niet weet wat ze moeten doen/hoe ze zich moeten organiseren? DAt is voor mij helemaal onbegrijpelijk

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50
Gatver

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-06 15:40

Player1S

Probably out in the dark

Dat dacht ik ook

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Deksel op de neus.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 10:59
Dat was me toch een wake up call mag ik hopen
Pagina: 1 ... 294 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!