[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 293 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Bam!
Goed begin
Zou zeggen nog 1
En nu niet in slaap vallen

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-06 22:48
Megupe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:14:
Voorspelling: Brobbey er na het 3e kwart uit en dan Summerville op rechts en malen naar centrum.
Zou nog steeds kunnen, maar voorlopig blijft Brobbey nog even staan. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Mooie aanval ook! Uit het boekje.

Nu zien of we niet weer het zelfde recept krijgen als tegen Japan.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Matig, Memphis had er nu al wel 2 gemaakt

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:48
Wat een klasse die Brobbey en een mooie flank maar het blijft wel gevaarlijke hoe dicht die Zweden erop zitten

Don't let perfect be the enemy of good.


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:06:
Wel echt raar wat die Zweedse verdediger doet, die loopt opeens weg bij Brobbey?

Lekker voor Brobbey (en voor Koeman, vooruit). Mooie goal, goed opgezet. Goed begin van de wedstrijd, ze zitten er goed bovenop.
Ja, echt raar. Hij zit Brobbey vol op de huid en op het laatst loopt hij bij hem weg.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:07:
Bam!
Goed begin
Zou zeggen nog 1
En nu niet in slaap vallen
Of gaan wissselen :Y)

Tweakers Discord


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Deruxian schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:07:
Matig, Memphis had er nu al wel 2 gemaakt
Die staat al in de finale natuurlijk

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:20
Prima aanval en goed afgemaakt.

We worden waarschijnlijk gewoon weer wereldkampioen.

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:08
Inmiddels is er ook gescoord bij NLZiet... ;(

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:08:
Inmiddels is er ook gescoord bij NLZiet... ;(
Ff op live tikken?
mavaros schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:08:
Prima aanval en goed afgemaakt.

We worden waarschijnlijk gewoon weer wereldkampioen.
Weer? In kansen missen? 2e worden?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Brobbey sterk hoor. Had daar gewoon een vrije trap moeten krijgen.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:48
Wat zijn die Zweden verschrikkelijk vies aan het spelen zeg. Zo handtastend. Waar is de scheids??

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zit in dubio heren. Ik heb niets met dit elftal en had 0-2 gepooled.

Ik voel me enigzins schuldig

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 20-06-2026 19:11 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Het was een prima doelpunt maar eerlijk gezegd vond ik het ook niet sterk verdedigd.
Maar ja dat kan je wrs wel vaker zeggen als er gescoord wordt

  • Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Wat is dat toch met wannabee-kings? Verschijnen overal waar echte koningen zijn :X

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:11

Sport_Life

Solvitur ambulando

Spelen wel leuk voetbal hoor. Dat is lang geleden.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:15

Fiber

Beaches are for storming.

Heerlijk!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:08
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:09:
[...]

Ff op live tikken?

[...]

Weer? In kansen missen? 2e worden?
Nope, kijk live. Zowel op telefoon als tv bijna een halve minuut vertraging. Kijk inmiddels via NPO Start.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]

Nope, kijk live. Zowel op telefoon als tv bijna een halve minuut vertraging. Kijk inmiddels via NPO Start.
Ja @DutchOwnage was ook ruim voor ik er met NLZiet bij was. Achja, ik kan daar niets aan veranderen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:48
Bal van temu?

Don't let perfect be the enemy of good.


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:49
Hahahah wat een held

Twente komt eraan!


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Bam

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:04
Jaaaaaaa

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:06
goed bezig brobbey

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Lekker, maar was dit een goal van Brobbey of raakt die hem niet aan?

[ Voor 83% gewijzigd door carpebios op 20-06-2026 19:17 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
BROBBEAST!

  • mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:20
Weer raak.

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:46

Shabbaman

Got love?

BAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
Wat een luxe!

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
HOPPA!!!! _/-\o_

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:04
Koeman is zo gek nog niet

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Brobbey for President!! d:)b oOo

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Randje buitenspel. Durf nog niet te juichen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Niet de eerste bal die ik dit WK al plat heb weten gaan

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:42
Bam brobbeast!

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Haha oki, Brobbey is wel een goede zet van Koeman. :D

It’s the economy, stupid!


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En weer.
Eindelijk heeft Koeman begrepen dat hij eens een spits moet opstellen in de spits positie.

Misschien gaat hij het nog eens leren. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-06 20:05

Apeiron

moonlight sonata

Haha geweldig!

Project Kaizo


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

Brobbeast!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
We hebben een spits :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:02
Het einde van Depay toch? Brobbey zeer sterk bezig

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Dit is niet de Brobbey die ik ken van zijn laatste seizoen Ajax ;)

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Hij schramt hem nog net.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:08
Einde interlandcarrière Memphis.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:48
Brobbey is de GOAT!! Die mag Depay permanent vervangen op het veld

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:03
KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]

Nope, kijk live. Zowel op telefoon als tv bijna een halve minuut vertraging. Kijk inmiddels via NPO Start.
Kijk hier ook ‘live’ via NPO Start en heb zeker een halve minuut vertraging. Gelukkig kijken de buren ook live … |:(

  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:27
We worden wereldkampioen?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
NOOIT MEER DEPAY!!!!!

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Zelfs het beeld gaat er van op zwart. Ongelooflijk lekker bezig die Brobbey.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Geluid stuk?

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:46

Shabbaman

Got love?

Je zag het gewoon aankomen, Dumfries die op de rand van de zestien ongedekt de bal in de loop krijgt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:04
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]

Ja @DutchOwnage was ook ruim voor ik er met NLZiet bij was. Achja, ik kan daar niets aan veranderen.
Ja sorry. Kijk gewoon via kabel bij Ziggo. Dat is gewoon echt het snelst.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:57:
Brobbey... Ga fietsen joh! Ik wil summerville!!
Oke

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
En weer.
Eindelijk heeft Koeman begrepen dat hij eens een spits moet opstellen in de spits positie.

Misschien gaat hij het nog eens leren. :D
Tsja, in een eventuele ko fase wordt hij 3-dubbel gedekt en heb je er niet zoveel meer aan 'm ben ik bang.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik krijg Van Basten 1988 vibes, Depay als de Bosman van 2026... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-06 19:21
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
Het einde van Depay toch? Brobbey zeer sterk bezig
Nouja, het einde van Depay was er al lang. Misschien snapt Koeman nu waarom iedereen dat zegt :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hmaGTxZt6Ai-XSdSbQtuh73hEKo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/JdNJXW91fLJD1Erh4kDQrGqy.jpg?f=user_large

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Wat is met geluid gebeurd? Valt compleet stil lijkt het.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Geluid is stuk he? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

De nagels op de oranje doodskist voor Memphis worden er flink in geslagen door Brobbey!
Wat speelt Oranje goed :)F

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Wie had dat gedacht

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-06 19:21
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]

Ja @DutchOwnage was ook ruim voor ik er met NLZiet bij was. Achja, ik kan daar niets aan veranderen.
Kijk je wel naar het Bèta kanaal? Scheelt kennelijk zo'n 30s las ik ergens hier op Tweakers.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
Wat is met geluid gebeurd? Valt compleet stil lijkt het.
Bij mij het beeld (Odido), Sporza.

  • pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Na die 2de goal is het geluid ook van slag.

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 26-06 22:48
Ja, ze zijn de verbinding met de VS kwijt

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:01
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
En weer.
Eindelijk heeft Koeman begrepen dat hij eens een spits moet opstellen in de spits positie.

Misschien gaat hij het nog eens leren. :D
Niet te gek he, vanaf de volgende ronde krijgen we weer gewoon Depay

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
[...]

Tsja, in een eventuele ko fase wordt hij 3-dubbel gedekt en heb je er niet zoveel meer aan 'm ben ik bang.
Weghorst is dan onze redding /s

Maar ach in ieder geval fijn om te zien dat het een stuk beter loopt. En heel mooi voor Brobbey dit.

Tweakers Discord


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Malfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]

Ja, ze zijn de verbinding met de VS kwijt
Al een tijdje ;)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

DutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
[...]

Ja sorry. Kijk gewoon via kabel bij Ziggo. Dat is gewoon echt het snelst.
Ik heb geen coax in huis Wat er wel moet zijn, althans, ik kan het niet vinden.
Maar ik vind het sowieso te duur, dan maar een lichte vertraging.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Malen verliest de bal....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:02
Nog 70 minuten voor een hattrick

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Malfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]

Ja, ze zijn de verbinding met de VS kwijt
Is de Houston we have a problem grap al gemaakt?

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Misschien kan Memphis met zijn mislukte tijger gaan wonen op het verlaten terrein van The Tiger King?

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
Dit is niet de Brobbey die ik ken van zijn laatste seizoen Ajax ;)
Oranje is qua kwaliteit toch ook niet echt met Ajax te vergelijken?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Tijd om Brobbey te wisselen a-la 2004 Robben ^^

  • WillemdeZijger
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-06 07:20
WIJ ZIJN NEDERLAND, JA WIJ ZIJN NEDERLAND!

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
De nagels op de oranje doodskist voor Memphis worden er flink in geslagen door Brobbey!
Wat speelt Oranje goed :)F
Nog een voordeel :]

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
Dit is niet de Brobbey die ik ken van zijn laatste seizoen Ajax ;)
Zonder Brobbey was Ajax toen echt 10e geworden :)

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12:48
Is deze scheids een 10000 aantal SAAB aandelen beloofd of wat???

Don't let perfect be the enemy of good.


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 01:16
Dit Zweden is tot nu toe in ieder geval wel echt dramatisch.

  • sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:53

sus

is druk :+

Fijne scheids ook!

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:20:
[...]

Oranje is qua kwaliteit toch ook niet echt met Ajax te vergelijken?
Ik zou zeggen kijk de kansen eens terug die daar gemist werden. Maakt de kwaliteit niets uit maar die balletjes bij Ajax lagen beter klaar als de twee die hij er nu in schoot. Mooi dat ie op het juiste moment piekt.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Hahahah Hydration break: Publiek roept hard BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 20-06-2026 19:23 ]


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
ZDF gooit nu ook reclame in de drinkpauzes

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Brobbey is zo'n wedstrijd ideaal. Als de verdedigers beter zijn of heel wendbaar, dan heb je er echt stukken minder aan.

Niet dat beide goals slecht waren. Zeker kwaliteit.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:22:
Hahahah Hydration break: BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ff beetje speed erbij in het water

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
LZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:22:
Hahahah Hydration break: Publiek roept hard BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Biertje was op, ideale timing

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Harribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:23:
ZDF gooit nu ook reclame in de drinkpauzes
BBC niet, ZDF pak wel voor de pot hierna :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:11

  • Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-06 20:05

Apeiron

moonlight sonata

Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?

Project Kaizo


  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:11
Bijzondere beslissingen inderdaad

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:42
Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Dikke of egoïstische Ronaldo?

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Ronaldo. :7

It’s the economy, stupid!


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Dries Roelvink

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
[...]

Tsja, in een eventuele ko fase wordt hij 3-dubbel gedekt en heb je er niet zoveel meer aan 'm ben ik bang.
Dan lopen er dus twee vrij

  • Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Oke oke boys.. Brobbey doet het geweldig!! Gun hem deze goals

  • sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:53

sus

is druk :+

Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Depay

  • DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:11
Wel fijn zo'n spits die je kan aanspelen en ook nog scoort. En dan speelt Depay nog niet eens, kan je nagaan hoe goed die is.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:25:
Oke oke boys.. Brobbey doet het geweldig!! Gun hem deze goals
💯

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Juichen voor Brobbey, het kan verkeren... >:)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Pagina: 1 ... 293 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!