Zou nog steeds kunnen, maar voorlopig blijft Brobbey nog even staan.Megupe schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:14:
Voorspelling: Brobbey er na het 3e kwart uit en dan Summerville op rechts en malen naar centrum.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nu zien of we niet weer het zelfde recept krijgen als tegen Japan.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Don't let perfect be the enemy of good.
Ja, echt raar. Hij zit Brobbey vol op de huid en op het laatst loopt hij bij hem weg.Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:06:
Wel echt raar wat die Zweedse verdediger doet, die loopt opeens weg bij Brobbey?
Lekker voor Brobbey (en voor Koeman, vooruit). Mooie goal, goed opgezet. Goed begin van de wedstrijd, ze zitten er goed bovenop.
Flickr PSN ID= cheironnl
Of gaan wissselenHarribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:07:
Bam!
Goed begin
Zou zeggen nog 1
En nu niet in slaap vallen
Die staat al in de finale natuurlijkDeruxian schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:07:
Matig, Memphis had er nu al wel 2 gemaakt
We worden waarschijnlijk gewoon weer wereldkampioen.
Ff op live tikken?
Weer? In kansen missen? 2e worden?mavaros schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:08:
Prima aanval en goed afgemaakt.
We worden waarschijnlijk gewoon weer wereldkampioen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Don't let perfect be the enemy of good.
Maar ja dat kan je wrs wel vaker zeggen als er gescoord wordt
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Heerlijk!Fiber schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:36:
Lekker, Brobbey mag starten!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nope, kijk live. Zowel op telefoon als tv bijna een halve minuut vertraging. Kijk inmiddels via NPO Start.Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:09:
[...]
Ff op live tikken?
[...]
Weer? In kansen missen? 2e worden?
Ja @DutchOwnage was ook ruim voor ik er met NLZiet bij was. Achja, ik kan daar niets aan veranderen.KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]
Nope, kijk live. Zowel op telefoon als tv bijna een halve minuut vertraging. Kijk inmiddels via NPO Start.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
[ Voor 83% gewijzigd door carpebios op 20-06-2026 19:17 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Flickr PSN ID= cheironnl
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Niet de eerste bal die ik dit WK al plat heb weten gaaniCore schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:16:
Bal van temu?
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Eindelijk heeft Koeman begrepen dat hij eens een spits moet opstellen in de spits positie.
Misschien gaat hij het nog eens leren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Project Kaizo
These are my principles. If you don't like them, I have others.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Don't let perfect be the enemy of good.
Kijk hier ook ‘live’ via NPO Start en heb zeker een halve minuut vertraging. Gelukkig kijken de buren ook live …KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]
Nope, kijk live. Zowel op telefoon als tv bijna een halve minuut vertraging. Kijk inmiddels via NPO Start.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ja sorry. Kijk gewoon via kabel bij Ziggo. Dat is gewoon echt het snelst.Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]
Ja @DutchOwnage was ook ruim voor ik er met NLZiet bij was. Achja, ik kan daar niets aan veranderen.
OkeLekkerboeie86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:57:
Brobbey... Ga fietsen joh! Ik wil summerville!!
Tsja, in een eventuele ko fase wordt hij 3-dubbel gedekt en heb je er niet zoveel meer aan 'm ben ik bang.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
En weer.
Eindelijk heeft Koeman begrepen dat hij eens een spits moet opstellen in de spits positie.
Misschien gaat hij het nog eens leren.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nouja, het einde van Depay was er al lang. Misschien snapt Koeman nu waarom iedereen dat zegtChelseamarre123 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
Het einde van Depay toch? Brobbey zeer sterk bezig
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat speelt Oranje goed
How bad is it on a scale from one to Spurs
Kijk je wel naar het Bèta kanaal? Scheelt kennelijk zo'n 30s las ik ergens hier op Tweakers.Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:15:
[...]
Ja @DutchOwnage was ook ruim voor ik er met NLZiet bij was. Achja, ik kan daar niets aan veranderen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Bij mij het beeld (Odido), Sporza.Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
Wat is met geluid gebeurd? Valt compleet stil lijkt het.
Ja, ze zijn de verbinding met de VS kwijtDeruxian schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
Geluid stuk?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Niet te gek he, vanaf de volgende ronde krijgen we weer gewoon DepayDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
En weer.
Eindelijk heeft Koeman begrepen dat hij eens een spits moet opstellen in de spits positie.
Misschien gaat hij het nog eens leren.
Weghorst is dan onze redding /sQuad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
[...]
Tsja, in een eventuele ko fase wordt hij 3-dubbel gedekt en heb je er niet zoveel meer aan 'm ben ik bang.
Maar ach in ieder geval fijn om te zien dat het een stuk beter loopt. En heel mooi voor Brobbey dit.
Al een tijdjeMalfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]
Ja, ze zijn de verbinding met de VS kwijt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb geen coax in huis Wat er wel moet zijn, althans, ik kan het niet vinden.DutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
[...]
Ja sorry. Kijk gewoon via kabel bij Ziggo. Dat is gewoon echt het snelst.
Maar ik vind het sowieso te duur, dan maar een lichte vertraging.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Is de Houston we have a problem grap al gemaakt?Malfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
[...]
Ja, ze zijn de verbinding met de VS kwijt
Oranje is qua kwaliteit toch ook niet echt met Ajax te vergelijken?Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
Dit is niet de Brobbey die ik ken van zijn laatste seizoen Ajax
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nog een voordeel :]Qu3st schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:19:
De nagels op de oranje doodskist voor Memphis worden er flink in geslagen door Brobbey!
Wat speelt Oranje goed
How bad is it on a scale from one to Spurs
Zonder Brobbey was Ajax toen echt 10e gewordenTyphone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:17:
Dit is niet de Brobbey die ik ken van zijn laatste seizoen Ajax
Don't let perfect be the enemy of good.
Ik zou zeggen kijk de kansen eens terug die daar gemist werden. Maakt de kwaliteit niets uit maar die balletjes bij Ajax lagen beter klaar als de twee die hij er nu in schoot. Mooi dat ie op het juiste moment piekt.Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:20:
[...]
Oranje is qua kwaliteit toch ook niet echt met Ajax te vergelijken?
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 20-06-2026 19:23 ]
Niet dat beide goals slecht waren. Zeker kwaliteit.
Ff beetje speed erbij in het waterLZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:22:
Hahahah Hydration break: BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Biertje was op, ideale timingLZ86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:22:
Hahahah Hydration break: Publiek roept hard BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
BBC niet, ZDF pak wel voor de pot hiernaHarribo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:23:
ZDF gooit nu ook reclame in de drinkpauzes
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
sus schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:22:
Fijne scheids ook!
Project Kaizo
Bijzondere beslissingen inderdaadsus schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:22:
Fijne scheids ook!
Dikke of egoïstische Ronaldo?Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Ronaldo.Apeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Dries RoelvinkApeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
Dan lopen er dus twee vrijQuad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:18:
[...]
Tsja, in een eventuele ko fase wordt hij 3-dubbel gedekt en heb je er niet zoveel meer aan 'm ben ik bang.
DepayApeiron schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:24:
Messi, Mbappe, Ronaldo, Haaland, Kane, Brobbey. Wie hoort er niet bij?
💯Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:25:
Oke oke boys.. Brobbey doet het geweldig!! Gun hem deze goals
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!