[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 292 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:44
Ik ben eens met dat stukje wat Mulder zei dat De jong en het elftal veels te veel balletjes breed speelt en te weinig naar voren of tussen de linies. Daarom was het zo matig al dat breien, Hopelijk morgen meer drive naar voren en gewoon aanpakken die Zweden, Dat aanvalsduo van Zweden is echt wereldtop.

  • peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:44
Onbegrijpelijk dat Koeman Bryan Linssen niet heeft meegenomen. Horny for the goal, grinta en longen als een paard.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ik had Zwe-Tun niks van gezien maar het zijn wel allemaal hele makkelijke goals van Zweden tegen een abominabel zwak Tunesië. Op de vierde na allemaal enorme persoonlijke fouten die de goals mogelijk maken.

Beetje positief denken, we gaan hier gewoon op en overheen :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:47
Soulizer schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 17:42:
Ik ben eens met dat stukje wat Mulder zei dat De jong en het elftal veels te veel balletjes breed speelt en te weinig naar voren of tussen de linies. Daarom was het zo matig al dat breien, Hopelijk morgen meer drive naar voren en gewoon aanpakken die Zweden, Dat aanvalsduo van Zweden is echt wereldtop.
Nou ja Isaac en Gyökeres zijn voor mij echt geen wereldtop, want dan zou je ook kunnen ons middenveld en verdediging ook kunnen aanmerken als wereldtop.

Ik denk dat we er helemaal niet zo slecht voorstaan en dat de wedstrijd van Japan eea heeft verbloemd. De wissels waren gewoonweg niet handig en ik vermoed echt dat Koeman dit niet nog eens gaat herhalen. Die heeft echt wel gezien dat Depay echt niet meer kan.
Verder verwacht ik dat Zweden in tegenstelling tot Japan ons veel meer zal laten voetballen terwijl Japan voor ons heel gedisciplineerd een tactisch plan had uitgevoerd waar we moeite mee hadden.

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Miki schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 19:08:
[...]

Nou ja Isaac en Gyökeres zijn voor mij echt geen wereldtop, want dan zou je ook kunnen ons middenveld en verdediging ook kunnen aanmerken als wereldtop.
Je speelt finale CL, maar ergens op een forum vindt iemand je geen wereldtop.

Tja.

[ Voor 58% gewijzigd door Ramzzz op 19-06-2026 20:26 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:07
Ramzzz schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 20:25:
[...]


Je speelt finale CL, maar ergens op een forum vindt iemand je geen wereldtop.

Tja.
In een elftal invallen dat finale CL speelt maakt je nog geen wereldtop in mijn ogen.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:47
Ramzzz schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 20:25:
[...]


Je speelt finale CL, maar ergens op een forum vindt iemand je geen wereldtop.

Tja.
Het lijkt me nou niet de ideale maatstaf om alleen de finale van de CL aan te duiden als wereldtop.

Maar blijkbaar hebben we onenigheid over de specifieke definitie wat wereldtop nu precies betekent. Voor mij betekent dat namelijk iets anders dan alleen een finale spelen, voor mij gaat het dan ook om wat voor waarde je aan een team toevoegt. Een Dembele, Yamal, Mbapé als voorbeeld vind ik dan echt wel van een ander orde dan de eerder genoemde namen.

  • ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:41

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ze spelen beiden bij een Europese topploeg, net als onze middenvelders en verdediging. Europa is met afstand het beste continent qua clubvoetbal. En ja, er is een buitencategorie (waar de rest van wereld Van Dijk denk ik ook toerekent).

linksom of rechtsom: dat zijn twee topspelers. De rest is dat verre van. Dit Zweden mag nooit een probleem zijn voor Nederland. Het is vrij voorspelbaar wat ze doen, en ze zijn er niet eens heel goed in.

maar ik zal het wel weer compleet jynxen :D

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:28
D-e-n schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 20:52:
[...]

In een elftal invallen dat finale CL speelt maakt je nog geen wereldtop in mijn ogen.
Winston Bogarde... :P

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:07
ZieMaar! schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:37:
Ze spelen beiden bij een Europese topploeg, net als onze middenvelders en verdediging. Europa is met afstand het beste continent qua clubvoetbal. En ja, er is een buitencategorie (waar de rest van wereld Van Dijk denk ik ook toerekent).

linksom of rechtsom: dat zijn twee topspelers. De rest is dat verre van. Dit Zweden mag nooit een probleem zijn voor Nederland. Het is vrij voorspelbaar wat ze doen, en ze zijn er niet eens heel goed in.

maar ik zal het wel weer compleet jynxen :D
Met die twee spitsen zijn ze dan wel heel gevaarlijk voor ons, hoef je geen wereldtop voor te zijn. En Isak heeft wel de mogelijkheden om daar te komen in mijn ogen, in tegenstelling tot onze aanvallers

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:33:
[...]

Met die twee spitsen zijn ze dan wel heel gevaarlijk voor ons, hoef je geen wereldtop voor te zijn. En Isak heeft wel de mogelijkheden om daar te komen in mijn ogen, in tegenstelling tot onze aanvallers
Ze zijn beide wel snel. En als van dijk iets niet is...

  • Elzavo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06:20
418O2 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 00:42:
[...]

Ze zijn beide wel snel. En als van dijk iets niet is...
Dat is gewoon niet waar. Ondanks zijn leeftijd is hij nog aardig rap voor een grote centrale verdediger. In zijn topjaren was hij zelfs een van de meest snelle cb's. Ik denk dat van Hecke zich meer zorgen moet maken wat snelheid betreft.

EDIT: Frenkie licht vraagteken voor morgen, lichte blessure door botsing met Timber.

[ Voor 9% gewijzigd door Elzavo op 20-06-2026 02:18 ]


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Elzavo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 02:06:
[...]

Dat is gewoon niet waar. Ondanks zijn leeftijd is hij nog aardig rap voor een grote centrale verdediger. In zijn topjaren was hij zelfs een van de meest snelle cb's. Ik denk dat van Hecke zich meer zorgen moet maken wat snelheid betreft.

EDIT: Frenkie licht vraagteken voor morgen, lichte blessure door botsing met Timber.
Hij is iig niet wendbaar. Ik heb er weinig vertrouwen in. Tenzij het allemaal ineens wel gaat lopen. Heb wel vertrouwen in de groep, maar niet dat Koeman het er uit haalt. Zweden is best wel tricky

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:57
Hij heeft in ieder geval aangegeven dat de wissels inderdaad niet goed uitpakten en dat hij daar verantwoordelijk voor is. Ish.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:05
Elzavo schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 02:06:
[...]


EDIT: Frenkie licht vraagteken voor morgen, lichte blessure door botsing met Timber.
Zou dat een gemis zijn ja?mischien is het wel een zegen als die niet mee doet

Zie ook liever Gravenberch op zijn positie

  • Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06 08:29
De Jong is een gigant, maar om dat er uit te laten komen zijn er een aantal voorwaarden. Als hij wat ruimte krijgt gebeuren er dingen maar ik vind dat hij zelf moeizaam ruimte naar voren kan creëren. Dan denk ik dat Gravenberch inderdaad efficiënter is in zijn aanpak. Minder sierlijk maar wel directer.

  • dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Arjan90 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 08:21:
Hij heeft in ieder geval aangegeven dat de wissels inderdaad niet goed uitpakten en dat hij daar verantwoordelijk voor is. Ish.
Daarom zet hij nu Memphis in de basis zodat hij niet slecht kan invallen. :+

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

dutchgio schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 09:37:
[...]

Daarom zet hij nu Memphis in de basis zodat hij niet slecht kan invallen. :+
Dan schakel ik meteen uit :). En zou er een volksopstand moeten komen. Maar er is een grote kans dat we na dit WK eindelijk van dat verziekte clubje af zijn van pseudo vedetten. Wijnaldum, Bergwijn en Promes hebbeb zichzelf al uitgeschakeld gelukkig.

[ Voor 25% gewijzigd door Typhone op 20-06-2026 13:18 ]


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Interessant vergelijk, dan wel ‘terugblik’, met/naar WK 2010, in een interview met Van Marwijk.

https://www.trouw.nl/spor...aren-tegen-ons~b30d49629/
Maar de boodschap is bij zijn presentatie als nieuwe bondscoach meteen duidelijk: Oranje moet niet naar het WK in Zuid-Afrika om te kijken hoever het kan komen, maar om wereldkampioen te worden.

Achttien jaar later is de toon voorzichtiger. Ronald Koemans Oranje begon het WK met een gelijkspel tegen Japan, waardoor het duel met Zweden er meteen om spant. Niet omdat een toernooi na één gelijkspel al kan omvallen, maar omdat juist dan het geloof moet ontstaan dat Oranje tot alles in staat is. Iets waar Van Marwijk in 2010 op hamerde.

Koeman koos in aanloop naar dit WK voor voorzichtigheid, zonder de bravoure die Van Marwijk en Louis van Gaal uitstraalden.
“Die voorspellingen, daar heb ik nooit aan meegedaan,” zegt Van Marwijk. “Ik vind dat je gewoon moet gaan om wereldkampioen te worden. Dat heb ik ook altijd gezegd.” Dat was geen losse kreet vlak voor vertrek. Hij sprak het al uit bij zijn presentatie en in de eerste besprekingen met zijn spelers. “Ik vind ook dat je jezelf onder druk moet zetten, want dan presteer je het beste. Mensen die zichzelf niet onder druk zetten, zullen denk ik nooit top presteren. Alleen is de kunst om niet over die rand te gaan waar het tegen je gaat werken.”
Voor Van Marwijk begon de voorbereiding ver voor het eindtoernooi. Op de tweede dag van zijn bondscoachschap stond teammanager Hans Jorritsma al bij hem. Ze moesten naar Zuid-Afrika, vond Jorritsma. Hotels bekijken, trainingscomplexen keuren, de omstandigheden leren kennen. Van Marwijk vond dat overdreven. Nederland had zich nog niet geplaatst. “We weten nog niet eens tegen wie we moeten in de kwalificatie”, zei hij. “Dat is de goden verzoeken.”

Toch ging hij. Vijf keer zelfs. Philip Cocu ging nog een zesde keer. Achteraf was de bondscoach blij dat Jorritsma had doorgezet. “Ga maar eens op zoek naar een hotel dat voldoet aan de eisen van iedereen”, zegt hij. “En een trainingsaccommodatie die volgens mij de beste was van allemaal. En dat op tien minuten rijden van ons hotel in zo’n wereldstad als Johannesburg. Dat heeft echt enorm geholpen.”

Gemor over het hotel
Een groot verschil met nu. Koeman ging afgelopen winter pas zelf naar de Verenigde Staten om accommodaties te bekijken. Ook stafleden en directeur topvoetbal Nigel de Jong maakten de reis. De voorbereiding was niet minder professioneel, eerder breder verdeeld over de KNVB-organisatie.

Maar in de eerste dagen klonk meteen gemor over het hotel in White Plains, buiten New York. Koeman zei dat het “beter had gekund” en dat hij blij was er niet te lang te hoeven zitten. Micky van de Ven klaagde dat er niets te doen was rond het hotel.
Ook buiten het veld hield Van Marwijk de regie. Na elke wedstrijd mochten partners en kinderen naar het hotel komen. De volgende ochtend werd samen ontbeten en geluncht, daarna ging de voorbereiding verder. Ook op het trainingskamp in Oostenrijk waren families er deels bij, volgens verschillende selectieleden belangrijk voor de sfeer. “Dat is me toen heel goed bevallen”, zegt de oud-bondscoach.

Niet dat Koeman zijn spelers afsluit van de buitenwereld; ook na Japan was er ruimte voor familie. Maar bij Van Marwijk paste dat bezoek in een vast ritme van spelen, familie toelaten, samen ontbijten en lunchen. Daarna weer door naar de volgende wedstrijd. Familiebezoek was geen losse dag, maar onderdeel van de manier waarop hij de druk doseerde.

Weten wat er van je verwacht wordt
Diezelfde duidelijkheid gold voor zijn bankzitters. Van Marwijk had weinig op met trainers die reserves voorhouden dat hun kans vanzelf komt. “Dan werd de week erna de opstelling bekend, stond je er weer niet in, en die week daarna weer niet.” Hij zei liever waar het op stond. “Dit is mijn eerste elf. Als er niks gebeurt en het gaat goed, dan blijft dat lang zo staan.” Wie niet speelde, moest zorgen dat hij klaar was. “Je moet precies weten wat er van je verwacht wordt.”
Koeman heeft zijn spelers meermaals verweten dat ze te lief voor elkaar zijn. Vooral de ervaren internationals moeten harder en veeleisender zijn. Bij Van Marwijk kwam die frictie op het beslissende moment vanzelf. In de rust tegen Brazilië stond Nederland 1-0 achter en werd het volgens hem ‘helemaal overklast’. Tegen Frank de Boer zei hij: “Als het 1-0 blijft, mogen we blij zijn. Dan hebben we nog kans.”

Ontzag voor Brazilië
In de kleedkamer liet hij de spelers eerst uitrazen. Wesley Sneijder liet in niet mis te verstane bewoordingen weten wat hij ervan vond. Daarna kwam de bondscoach zelf binnen. “Ik was ook heel erg boos, omdat ik teleurgesteld was dat we niet onszelf waren. Terwijl dat vanaf dag één mijn boodschap was geweest: altijd jezelf zijn. Ook op een WK, waar zoveel anders is dan je gewend bent.” Ineens had Oranje ontzag gehad voor Brazilië. “Na de rust leek het wel omgedraaid. Het leek alsof zij ontzag voor ons hadden.”
Ik blijf hopen dat Koeman weg moet na het WK. Ik zou wel iets zien in Sarina Wiegman als volgende bondscoach. Tweede keus Peter Bosz maar die zie ik liever nog even bij PSV blijven. :)

It’s the economy, stupid!


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:37
Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 13:16:
[...]


Dan schakel ik meteen uit :). En zou er een volksopstand moeten komen. Maar er is een grote kans dat we na dit WK eindelijk van dat verziekte clubje af zijn van pseudo vedetten. Wijnaldum, Bergwijn en Promes hebbeb zichzelf al uitgeschakeld gelukkig.
Denk niet dat het Malieveld om 19:00 vol staat als Memphis in de basis staat.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Bossie schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 14:59:
[...]

Denk niet dat het Malieveld om 19:00 vol staat als Memphis in de basis staat.
Jawel, jij, ik, Gonadan en vast nog wel een paar. Ik regel koude (alcoholvrije) rakkers ;)

  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 22:26

Martinspire

Awesomeness

Anyway, als je een beetje de sfeer wil proeven van de fanwalk, dan kun je de Fox livestream kijken:
YouTube: Live: Netherlands Orange Fanwalk, Sweden march in Houston ahead of FIFA World Cup match

Benieuwd of die andere reporters van vorige keer er nog bij zijn haha.

Martinspire - PC, PS5, XSX


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Martinspire schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 16:36:
Anyway, als je een beetje de sfeer wil proeven van de fanwalk, dan kun je de Fox livestream kijken:
YouTube: Live: Netherlands Orange Fanwalk, Sweden march in Houston ahead of FIFA World Cup match

Benieuwd of die andere reporters van vorige keer er nog bij zijn haha.
Sinds ik gehoord heb wie er achter die bus zitten ben ik er niet meer zo’n fan van. Commercie to the max.

  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-06 22:26

Martinspire

Awesomeness

Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 16:37:
[...]


Sinds ik gehoord heb wie er achter die bus zitten ben ik er niet meer zo’n fan van. Commercie to the max.
Tja, je krijgt niet zomaar een bus bij elk WK/EK natuurlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 16:37:
[...]


Sinds ik gehoord heb wie er achter die bus zitten ben ik er niet meer zo’n fan van. Commercie to the max.
Dan moet je sowieso geen voetbal meer kijken. Alles is commercie. Ik zie het probleem niet. Je hoeft er ook niet naar te kijken of mee te doen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Fiber schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:22:
[...]

Dan moet je sowieso geen voetbal meer kijken. Alles is commercie. Ik zie het probleem niet. Je hoeft er ook niet naar te kijken of mee te doen.
Oneens. Die bus wordt gepositioneerd als het Oranje-legioen en u name it. Daar is helemaal niets van waar. Dat het voetbal commercie is, is prima. Maar dat platvoerse carnavalsvolk wat zich opeens als voetbalfans manifesteert rondom die bus heeft niet zoveel met voetbalfans te maken laat staan ‘het oranjelegioen’.

That being said: voorspellingen voor zometeen?

[ Voor 4% gewijzigd door Typhone op 20-06-2026 17:27 ]


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

2-2

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Dat levert een spannende laatste wedstrijddag op in elk geval ;)

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Precies de juiste mix van optimisme en pessimisme :+

Hopelijk een meer open wedstrijd die leuk is om te kijken!

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jammer dat het zo moet.., maar het gros van het gekibbel over Wiegman is naar de TC gegaan.

Tweakers Discord


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:42
Prima basisopstelling. Hier kan je wat mee.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Lekker, Brobbey mag starten!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Durf geen voorspelling te doen...

(Ben ook bang voor "The Curse of Format" als ik zeg dat ze winnen, dus zeg maar wijselijk niks. :P )

Hoop op het beste.

Hopelijk spelen ze goed en gaat er een stijgende lijn inzitten qua spel tov de Jappen. En creëren ze veel kansen en zijn ze gevaarlijk in de 16.

Denk dat Brobbey in de spits wel een goeie keuze is. :) Edit: al vind ik Malen ook prima. Edit,: zie dat ze beide spelen. Lekker! Brobbey kan goed balletjes vasthouden en terugleggen of breed leggen. En eventueel zelf ook nog scoren.

Denk dat de combi Gyokeres Isak ook wel een goal gaat maken, dus NL moet er meer maken dan 1 verwacht ik. B)

Edit: hoop wel echt dat we de poule doorkomen hoor... Pffff. Merk dat ik nu wel lichtelijk gespannen ben lol O-)

[ Voor 49% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 17:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-06 16:27
Ik ben heel blij dat Brobbey de kans krijgt vandaag. Hoop dat hij het laat zien en dat we Depay nooit meer terug zien.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:10
Malfunctions schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:45:
Ik ben heel blij dat Brobbey de kans krijgt vandaag. Hoop dat hij het laat zien en dat we Depay nooit meer terug zien.
Eindelijk een logische beslissing van Koeman. Aan Brobbey heb je veel meer tegen die trage verdedigers van Zweden

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XOSLUDK7DUNi1Cds5JCH_JLd64s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DUO4Huf7bF6W9PcinXoEx0Gu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clAVyn2sVXmSoNWSog9zA3eXeJw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/atVZy4viqJEi4fbizRr8lJaX.jpg?f=fotoalbum_large

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 07:31
Bekijk de match hier vanuit mex in de bioscoop vandaag. Lekker vroeg om 11:00

  • donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:44
CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:46:
[...]


Eindelijk een logische beslissing van Koeman. Aan Brobbey heb je veel meer tegen die trage verdedigers van Zweden
Huh? Malen en Summerville zijn je snelste aanvallers. Malen is het beste in de spits en Summerville speelde tegen Japan goed. Aanvallend gevaarlijk, verdedigend taakbewust, goede goal. Nu gaat Koeman het weer omgooien en ik snap er niets van. Malen heeft net een half jaar als centrumspits uitgeblonken en gaat nu weer naar rechtsbuiten. Op rechts heb je met Malen en daarachter Dumfries twee spelers die allebei ruimte voor zich nodig hebben en niet per se uitblinken in de kleine ruimte. Nu zet je met Brobbey een spits neer die een bal goed kan vasthouden zodat er van daaruit aangesloten kan worden. Malen en Dumfries krijgen dus allebei geen ruimte voor zich. En Summerville, die dat uitstekend kan bespelen, weer banken. Koekoek.

[ Voor 11% gewijzigd door donleone83 op 20-06-2026 17:59 ]


  • Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Brobbey... Ga fietsen joh! Ik wil summerville!!

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:36
Nee laten we Summerville vooral niet weer in basis zetten. Die heeft de vorige keer ook niks gebracht /s Wat een :+

  • CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:10
donleone83 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:56:
[...]


Huh? Malen en Summerville zijn je snelste aanvallers. Malen is het beste in de spits en Summerville speelde tegen Japan goed. Aanvallend gevaarlijk, verdedigend taakbewust, goede goal. Nu gaat Koeman het weer omgooien en ik snap er niets van. Malen heeft net een half jaar als centrumspits uitgeblonken en gaat nu weer naar rechtsbuiten. Op rechts heb je met Malen en daarachter Dumfries twee spelers die allebei ruimte voor zich nodig hebben en niet per se uitblinken in de kleine ruimte. Nu zet je met Brobbey een spits neer die een bal goed kan vasthouden zodat er van daaruit aangesloten kan worden. Malen en Dumfries krijgen dus allebei geen ruimte voor zich. En Summerville, die dat uitstekend kan bespelen, weer banken. Koekoek.
Dat zijn helemaal niet de snelste althans Summerville niet. Volgens meting zijn dit de snelste van Nederland;

Vd Ven topsnelheid 37 p uur

Frimpong

Brobbey

Malen

In die volgorde ook trouwens

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Tja, ik vraag me af wat welk idee hier achter zit. Summerville deed het toch niet slecht?

Dat betekent, stam + t .


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:36
OK Summerville heeft blijkbaar klachten. Dan is mijn :+ opmerking van net wat minder terecht

  • Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Niet vergeten dat er ook nog gewisseld moet/kan worden, hè. Iets achter de hand houden is lang niet gek.

... not as I do.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
nos, kampioen open deuren intrappen

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

CryptoNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:02:
[...]

Dat zijn helemaal niet de snelste althans Summerville niet. Volgens meting zijn dit de snelste van Nederland;

Vd Ven topsnelheid 37 p uur

Frimpong

Brobbey

Malen

In die volgorde ook trouwens
Had niet verwacht dat Brobbey zo snel is.

Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, normaal gesproken ben ik niet zo’n fan van zijn manier van voetballen.

It’s the economy, stupid!


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:42
Voorspelling: Brobbey er na het 3e kwart uit en dan Summerville op rechts en malen naar centrum.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
koeman talks the talk, but does he walk the walk?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hij heeft in ieder geval iets van inzicht getoond in zijn fout vorige pot.

Had ik niet verwacht.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Apache4u schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:03:
Tja, ik vraag me af wat welk idee hier achter zit. Summerville deed het toch niet slecht?
Daarom is Koeman de bondscoach, en wij met z'n allen die denken dat we dat ook zijn :)

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Fiber

Beaches are for storming.

Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 17:57:
Brobbey... Ga fietsen joh! Ik wil summerville!!
Ik denk dat Summerville achter de hand gehouden wordt voor de tweede helft of zo. Die gaan we echt nog wel zien vandaag.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Vind Hiddink zo'n geweldige coach en kerel.


Lets goooooooo boys :)F oOo

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 18:45 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Lens was wel prettig om naar te luisteren net. Had het alleen wel erg warm zo te zien.

Mag wel een keertje in de studio komen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:11
WK-record voor Oranje?
Oranje kan straks zijn 14e WK-wedstrijd op een rij ongeslagen blijven. De laatste keer dat het een match verloor op de Wereldbeker, was de finale tegen Spanje in 2010. In 2014 en 2022 werd het pas uitgeschakeld na strafschoppen, dus die partijen tellen databureaus niet mee als een nederlaag.


Als Nederland vanavond niet verliest, breekt het de recordreeks van 13 matchen van Brazilië uit de jaren '50 en '60. Pelé en co. verloren in 1966 uiteindelijk met 3-1 van Hongarije. Pittig detail: Brazilië werd dankzij de recordreeks wel twee keer wereldkampioen.

  • autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:47
Wat heb je aan snelheid tegen een Zweden wat de muur op gaat trekken? Die spelen puur op de counter en houden hun kont vooral in de eigen 16.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:04

Quad

Doof

Hup Holland! :)F

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Ik vind de opstelling zowaar logisch. Summerville niet helemaal fit, dus prima om m te sparen.

Brobbey oorlog maken in de 16 zodat Malen wellicht meer vrijkomt. Ik ben van vrij negatief naar hoopvol gegaan

  • Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:48
Prima opstelling inderdaad, ik heb er hoop in. Hup Holland Hup!

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
vrt heeft de topcommentator bij ned-zwe, ik schakel over naar onze belgische vrienden

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:04

Quad

Doof

De koning is van de partij. 👑

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:41
Valt me opnieuw op dat ze allemaal het volkslied meezingen. 🇳🇱

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:52:
vrt heeft de topcommentator bij ned-zwe, ik schakel over naar onze belgische vrienden
Same here. d:)b

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:55:
Valt me opnieuw op dat ze allemaal het volkslied meezingen. 🇳🇱
Brobbey bewoog af en even ze lippen. Van meezingen was geen sprake :9

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Normaal gesproken is dit ook wel een goeie scheids. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-06 21:55
KlaasjeNL schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:55:
Valt me opnieuw op dat ze allemaal het volkslied meezingen. 🇳🇱
Nou ja, zingen... "zingen" :-)

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Grindtegel schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:52:
vrt heeft de topcommentator bij ned-zwe, ik schakel over naar onze belgische vrienden
De NOS commentator van dienst is wel te pruimen.

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Oliver scheidsrechter
Gyokeres in de spits.

Succes

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:41
DutchOwnage schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:56:
[...]

Brobbey bewoog af en even ze lippen. Van meezingen was geen sprake :9
Zo zing ik ook altijd. Klinkt als een nachtegaaltje. O-)

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Daar gan we

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:13
We hebben de bal!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:04

Quad

Doof

Zolang je meer scoort dan hun aanvallers is er niets aan de hand.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Quad schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:02:
Zolang je meer scoort dan hun aanvallers is er niets aan de hand.
Niet als de verdedigers er 6 inleggen.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

Maar das logisch natuurlijk.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Hoppaaaaaa

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:04

Quad

Doof

Typhone schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 19:04:
[...]


Niet als de verdedigers er 6 inleggen.
Mwoah die gaan niet scoren.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:13
BAM

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:47

Typhone

Who Dares Wins

Brobbey!!!!

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
goeie aanval, goed werk van brobbey

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
HOPPAAAAAAAA

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:13
5 minuten precies!

Waar die bij Ajax hem nog niet in open doel kreeg, doet hij hier ff in 5 minuten. We hebben onze spits gevonden!

[ Voor 76% gewijzigd door carpebios op 20-06-2026 19:06 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:47
Brobbey in de spits dus!

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

:)F :)F :)F

Goeie aanval!!! :D

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 20-06-2026 19:06 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

BrobBAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Brobbeast!

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:31
Bam _/-\o_

[ Voor 66% gewijzigd door hoevenpe op 20-06-2026 19:06 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:04

Quad

Doof

Brobbeast!!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Woohoo! :)F :)F

It’s the economy, stupid!


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Hahaha Brobbeast!

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joh, eindelijk een spits opgesteld. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09:39
JAAAAAAAAA!!!! HUP HOLLAND!!!

Don't let perfect be the enemy of good.


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Brobbey klasse jongen!!

  • Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mooi!! En nu niet inzakken

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:40
doordrukken graag

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:48
Klasse Brobbey!

Twente komt eraan!


  • Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:11
Wat een spitsen goal, lekkere kaats, prima gelopen en prima binnengetikt.

  • Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:57
Wel echt raar wat die Zweedse verdediger doet, die loopt opeens weg bij Brobbey?

Lekker voor Brobbey (en voor Koeman, vooruit). Mooie goal, goed opgezet. Goed begin van de wedstrijd, ze zitten er goed bovenop.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:04

Quad

Doof

Ongelooflijk goed gelopen van Brobbey, wow.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Nog minimaal 1 maken.

  • Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:48
HOPPPAAAA BROBBEYYY

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:42
wat een goede goal, zo fijn voor Brobbey!
Pagina: 1 ... 292 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!