[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 289 ... 302 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Echt diep treurig dat je je zo door Japan in de hoek laat drukken.

Hoe wil je omgaan met een echte grote ploeg dan?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

Mja zij wisselen aanvallend , dan kun je naïef blijven doen wat je doet maar zo werkt het niet…

Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…

Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Hoe kan je een kopduel verliezen van een gemiddeld kleiner elftal!?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Hahaha die scheids beukt een Japanner omver.

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:59
Hoe bestaat het dat een Japanner de bal erin kopt. Dat mag echt in geen honderd jaar gebeuren

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
wanneer was het ook alweer voor het laatst dat we wonnen van een topland? nooit onder koeman? de lafaard

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

Shabbaman

Got love?

Tsja. Dat zat er ook wel in. Verdiend.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:45
Lekker achteruit lopen Koeman, flikker toch op dwaas

Twente komt eraan!


  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:50
Het is dat Japan 10 minuten aanzet. Moet je eens bedenken als ze dit 20 minuten eerder hadden gedaan. Of gewoon de hele wedstrijd van hun eigen kracht waren uitgegaan.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Hahaha die scheids beukt een Japanner omver.
Over het hoofd gezien

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Rood voor de scheids.. 0 intentie voor de bal!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:24
ach het is een vermakelijke 1e wedstrijd in ieder geval ..

What's in the case?


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:14
Die gasten zijn 1,40m gemiddeld? De weg naar de 3e en 4e plek zijn weer open

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
Dit is het ontslag van Koeman toch?
Volgens de KNVB hebben we niemand beter.

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:15

Agent47

I always close my contracts.

Lekker gewisseld zeg Koeman

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Gele kaarten komen ook nog duur te staan straks

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:12
De nederlandse vloek

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
[...]

2-2 is gewoon een goed resultaat hoor.. dat gaat die zeggen.
Als het daar bij blijft... Die stomkop van een Koeman heeft bijna al zijn goede aanvallers eruit gehaald

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

6 minuten?

Alleen die fokking drinkpauzes waren al 6 minuten. :o

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
koeman bedoel je?

  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t2Fxf1bjWIgcues2kgWAb5hJMM8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hwlFaWOX61egAjK0JjrgVLxv.jpg?f=user_large

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
6 minuten?

Alleen die fokking drinkpauzes waren al 6 minuten. :o
3 minuten.

  • ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:42
Ze vallen stuk voor stuk dramatisch in. We wisselen onszelf onder druk.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"


  • blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Koeman gooit er een Advocaatje tegenaan, hopelijk houden we de 2-2

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
[...]

Als het daar bij blijft... Die stomkop van een Koeman heeft bijna al zijn goede aanvallers eruit gehaald
Hij was die coach die een 3de plek destijds heel slim vond..

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:19
Dit waren Advocaat waardige wissels.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:35
Waar is deze scheids mee bezig, opeens vallen alle gele kaarten zijn zak uit maar nogal eenzijdig. Ja Summerville was waardig en Memphis was zoals vaker niet handig maar Japan is nogal handtastend.

Don't let perfect be the enemy of good.


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04
FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Mja zij wisselen aanvallend , dan kun je naïef blijven doen wat je doet maar zo werkt het niet…

Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…

Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van
Weet je wat pas naïef is? Met zn allen voor het doel hangen en met een man minder (Memphis) spelen. Ondertussen kan je niet meer omschakelen want de snelheid zit op de bank. Nee die Koeman is een tactisch onbenul.

XXXVI


  • bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:09
Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
6 minuten?

Alleen die fokking drinkpauzes waren al 6 minuten. :o
Die eerste drinkpauze is al bij de 1ste helft erbij genomen

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
[...]

Als het daar bij blijft... Die stomkop van een Koeman heeft bijna al zijn goede aanvallers eruit gehaald
En geen middenveld meer, dit krijg je als je voor de wedstrijd al weet welke wissels je gaat doen, dan snap je er gewoon echt helemaal niets van

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-06 11:14
Echt een mooi uitshirt van Japan trouwens.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:24
CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Gele kaarten komen ook nog duur te staan straks
Wanneer? Met dit elftal kom je echt niet verder dan de 16e finales, áls je dat al haalt.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

“Memphis is niet presentabel op dit niveau. Dat viel te verwachten”. Aldus de commentator van Sporza.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Mja zij wisselen aanvallend , dan kun je naïef blijven doen wat je doet maar zo werkt het niet…

Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…

Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van
Anticiperen is verstandig. Alleen Koeman wisselde letterlijk alle spelers die voor gevaar zorgden (voor spelers die dat overduidelijk niet doen).

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:00
Na die wissels is alles ingestort. Geen enkele mogelijkheid om iets te creëren want je haalt al je aanvallende kracht eruit. Japan kan weer komen en Nederland niet meer reageren. Bravo.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als NL eruit gaat ben ik voor Japan

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Voelde als 6.

En heb vaker spelers zien drinken tijdens dode spelmomenten. En wissels. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

ephymerous schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
[...]


Weet je wat pas naïef is? Met zn allen voor het doel hangen en met een man minder (Memphis) spelen. Ondertussen kan je niet meer omschakelen want de snelheid zit op de bank. Nee die Koeman is een tactisch onbenul.
Misschien heb je gelijk. Maar dat ziet dus iedereen behalve de KNVB?

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Wolly schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Als NL eruit gaat ben ik voor Japan
Oude Samurai dat je er bent

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
Na die wissels is alles ingestort. Geen enkele mogelijkheid om iets te creëren want je haalt al je aanvallende kracht eruit. Japan kan weer komen en Nederland niet meer reageren. Bravo.
Ik had gewoon Kluivert gebracht als diepe spits.
Die houd dan de verdediging bezig. Nu is het allemaal diepe ballen en hopen dat je nog scoort.

We maken ons echt internationaal belachelijk met Koeman.

  • CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-06 20:48
Voel me beroofd, had ook gewoon op tijd in bed kunnen liggen.

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:35
Memphis is gewoon, zekere in huidige vorm dit elftal onwaardig

Don't let perfect be the enemy of good.


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ja joh, 3 minuten, rustaaaag opbouwen joh.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
waar is die positievo gebleven met zijn wij zijn azijnzeikerds?

  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06 18:53
iCore schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Memphis is gewoon, zekere in huidige vorm dit elftal onwaardig
Depay is van vergelijkbare kwaliteit als Koeman

  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 23:04
SinergyX schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
Ja joh, 3 minuten, rustaaaag opbouwen joh.
Haha echt he? Ongelooflijk

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:00
Op de radio: "Beginnen met een gelijkspel is een goed resultaat..."

Heb vaak het idee dat het commentaar bij Oranje naar de mond van de KNVB praat.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:27
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
“Memphis is niet presentabel op dit niveau. Dat viel te verwachten”. Aldus de commentator van Sporza.
Maar als wij het zeggen zijn we azijnzeikers.. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
Grindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
waar is die positievo gebleven met zijn wij zijn azijnzeikerds?
Mijn water is sinds die wissels ook heel zuur ineens

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Niets aan de hand, en je wisselt in moordtempo alles kapot met spelers die 0,0 toevoegen. Dat is of corrupt of gewoon knap dat je het lukt!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

90+ en het is nog steeds walking football

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
“Memphis is niet presentabel op dit niveau. Dat viel te verwachten”. Aldus de commentator van Sporza.
Hier riepen alle analisten dat Depay de ideale 12 man zou zijn..

  • tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:58
Gelukkig hebben wij nog 2 minuten. Genoeg tijd om rustig over te spelen 8)7

  • Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:25

Zenix

BOE!

FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Mja zij wisselen aanvallend , dan kun je naïef blijven doen wat je doet maar zo werkt het niet…

Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…

Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van
Tja als je de hele wedstrijd controle hebt en je gaat de gevaarlijk spelers eraf halen, waardoor wij niet kunnen counteren, hun makkelijk druk kunnen zetten dan ben je gewoon slecht bezig met wissels.

Brobbey erin voor malen/Summerville, Kluivert voor Reijnders. Dan kon je lange bal spelen naar Brobbey die hem dan vast kan houden met Kluivert en Maken/Summerville/Gakpo die eroverheen gaan. Koopmeiners, Depay, Timber hebben allemaal geen snelheid en kunnen niet goed bal vasthouden.

  • Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Qu3st schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:54:
90+ en het is nog steeds walking football
Messi strompelt ook alleen maar.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Dit wordt nog Zweten tegen Zweden

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Voorzet naar HELEMAAL NIEMAND!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

Ik vond NL niet slecht. Als die bal van Gakpo erin gaat staat het 3-1 na 65 minuten.

Verschillen zijn klein op die niveau.

Misschien zijn de wissels ongelukkig geweest… (of gewoon slecht).

Ik verwacht dat dit de sterkste tegenstander was.

[ Voor 12% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:55 ]


  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-06 18:53
Fucking hell Depay, stop gewoon met voetbal

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Bal verlies..

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:00
Wolly schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:54:
[...]


Messi strompelt ook alleen maar.
Messi meer balgevoel in zijn oksel dan alle spitsen van het Nederlands elftal.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:54:
[...]

Hier riepen alle analisten dat Depay de ideale 12 man zou zijn..
Zo noemen ze ook het Oranjelegioen. Prima plek, zo'n stoeltje op de tribune.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

ephymerous schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
[...]


Weet je wat pas naïef is? Met zn allen voor het doel hangen en met een man minder (Memphis) spelen. Ondertussen kan je niet meer omschakelen want de snelheid zit op de bank. Nee die Koeman is een tactisch onbenul.
Net ook weer machtig balverlies van de topscorer aller tijden.

  • CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-06 20:48
Wat had koeman verwacht dat Brobbey van Depay zouden toevoegen?

  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 23:04
Nou nog twee en dan lekker vakantie voor de boys

  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Mooi, nog twee gelijkspelen en we zijn door

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 21:37
#KoemanOut, het kan en mag

  • MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:05

MazeWing

The plot thickens...

Een paar mooie acties van Memvis gezien. |:(

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y


  • Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-06 21:16
iCore schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Memphis is gewoon, zekere in huidige vorm dit elftal onwaardig
Elk toernooi speelt hij dramatisch maar Koeman blijft hem opstellen.


Winst hebben we iig weg gegeven door die nutteloze wissels van Koeman dat is duidelijk. :(

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:02

CyBeRSPiN

sinds 2001

Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:55:
Dit wordt nog Zweten tegen Zweden
Ja en Tunesie is ook caliber Algerije of Oezbekistan, dat win je ook niet even

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Wolly schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:54:
[...]


Messi strompelt ook alleen maar.
Alleen hij kan er wereldkampioen mee worden

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
KOEMAN ROT OP

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
iCore schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Memphis is gewoon, zekere in huidige vorm dit elftal onwaardig
Dat zei de Belgische commentator ook.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Japan wint een punt en Nederland verliest 2 punten. Toch is dit een prima resultaat, Japan is echt een taaie ploeg en heeft ook recent nog op Wembley gewonnen, dus dat zegt wel iets.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:16
Kut Koeman. Had gewoon vroeg in bed kunnen liggen. Maar nee, ik dacht dit is het kantelpunt. Toen kwamen de wissels..... Kan er beter Ajax 1 inzetten, die zouden nog meer kansen naar voren weten te creëren.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:01

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat een wissels..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47


  • Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:55:
[...]

Messi meer balgevoel in zijn oksel dan alle spitsen van het Nederlands elftal.
Ik zei ook niet dat ze de andere kwaliteiten van Messi hebben, ik zei alleen dat die ook strompelt.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23:13
Wat een schijtvoetbal speelt dat japan! Alleen aanvallen zodra ze achter staan, voor de rest de wedstrijd alleen maar lopen verdedigen voor een punt. Schijterds

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Depay brengen was zo een enorme fout

  • Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:26

Martinspire

Awesomeness

Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
Op de radio: "Beginnen met een gelijkspel is een goed resultaat..."

Heb vaak het idee dat het commentaar bij Oranje naar de mond van de KNVB praat.
Dat is toch altijd al geweest? Ze moeten wel, want anders raken ze de contacten en connecties kwijt. Zodra TeamNL niet meer met de pers gaat praten, raken ze hun unieke marktpositie kwijt.

Martinspire - PC, PS5, XSX


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ik ben geen Koemanhater maar waarom? Dit doet denken aan Dick Advocaat in 2004. In gewonnen positie met veldoverwicht alles weggeven door de tegenstander te laten voetballen.

Zo dom.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Wat een dramatische wedstrijd, pak je koffer niet te veel uit jongens, wordt maar een kort tripje

  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 23:04
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:56:
Japan wint een punt en Nederland verliest 2 punten. Toch is dit een prima resultaat, Japan is echt een taaie ploeg en heeft ook recent nog op Wembley gewonnen, dus dat zegt wel iets.
knip

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2026 08:17 . Reden: Oneliners (met smileys) zijn niet wenselijk ]


  • Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:19
Wel bijzonder, laatste minuut geen enkele NL speler die op de bal gaat jagen. De Japanners konden gewoon rustig paasen

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Vrede op Paleis huis ten Bosch blijft bewaart zo.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:04
FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:55:
Ik vond NL niet slecht. Als die bal van Gakpo erin gaat staat het 3-1 na 65 minuten.

Misschien zijn de wissels ongelukkig geweest… (of gewoon slecht).
Met bijna iedere andere coach had je hier gewoon gewonnen. Niet ongelukkig maar slechte wissels. Diep triest en het erge is dat Koeman die Memphis de volgende wedstrijd weer brengt.

XXXVI


  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Charles Hill schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:56:
Wat een schijtvoetbal speelt dat japan! Alleen aanvallen zodra ze achter staan, voor de rest de wedstrijd alleen maar lopen verdedigen voor een punt. Schijterds
Kan er veel van vinden, maar het werkt wel, dat is het verschil met dat ... iets wat oranje probeert te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:10
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
[...]


Anticiperen is verstandig. Alleen Koeman wisselde letterlijk alle spelers die voor gevaar zorgden (voor spelers die dat overduidelijk niet doen).
Hij had bijvoorbeeld Kluivert kunnen brengen als Summerville op is. Of gelijk Brobbey. Want de diepte was nu gelijk weg

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:19
Vooral zorgelijk dat we gewoon geen spits hebben. Malen en Depay MIA...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Japan viel wel tegen, wat een laffe counterploeg

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:56:
Japan wint een punt en Nederland verliest 2 punten. Toch is dit een prima resultaat, Japan is echt een taaie ploeg en heeft ook recent nog op Wembley gewonnen, dus dat zegt wel iets.
Als Japan gewoon gevoetbald had, waren we weggevaagd! Besef dat even..

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:35
Terranova schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
[...]

Depay is van vergelijkbare kwaliteit als Koeman
Zeker. Mogen beide met pensioen wat mij betreft

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:22

Shabbaman

Got love?

Nou, een punt tegen de wereldkampioen van 2050. Beide doelpunten gewoon zeer slecht verdedigd.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:11

Typhone

Who Dares Wins

Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
[...]

Maar als wij het zeggen zijn we azijnzeikers.. ;)
En we zagen het al de hele tijd aankomen he.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:32
ik ben niet zo van het haten maar koeman maakt het wel heel erg moeilijk zo

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
forzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:57:
[...]

Als Japan gewoon gevoetbald had, waren we weggevaagd! Besef dat even..
Haha, als... Dat kunnen ze kennelijk niet

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ach.

Echt slecht was het niet. En Japan is ook gewoon echt niet slecht. Dus 2-2 kan ik wel mee leven..

Gewoon de volgende keer dezelfde 11 die vandaag startten de hele wedstrijd laten spelen.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:17
Ik vond vooral de middelveld zeeeeeer zwak. Rijenders en koopmeiners. Zoals iemand al zei, er werd veeel te voorspelbaar gespeeld en geen echt gas gegeven.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
Knip

[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2026 08:17 . Reden: Houd het gezellig ]


  • mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:57:
Vooral zorgelijk dat we gewoon geen spits hebben. Malen en Depay MIA...
Malen creeerde nog iets mist wel maar is wel op doel, Depay brengt nu echt helemaal niks
Pagina: 1 ... 289 ... 302 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!