These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…
Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Over het hoofd gezienTyphone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Hahaha die scheids beukt een Japanner omver.
Volgens de KNVB hebben we niemand beter.nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
Dit is het ontslag van Koeman toch?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als het daar bij blijft... Die stomkop van een Koeman heeft bijna al zijn goede aanvallers eruit gehaaldHollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
[...]
2-2 is gewoon een goed resultaat hoor.. dat gaat die zeggen.
Alleen die fokking drinkpauzes waren al 6 minuten.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
koeman bedoel je?Jorah_Newstone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
De nederlandse vloek
3 minuten.Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
6 minuten?
Alleen die fokking drinkpauzes waren al 6 minuten.
Ze vallen stuk voor stuk dramatisch in. We wisselen onszelf onder druk.Agent47 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Lekker gewisseld zeg Koeman
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Hij was die coach die een 3de plek destijds heel slim vond..Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
[...]
Als het daar bij blijft... Die stomkop van een Koeman heeft bijna al zijn goede aanvallers eruit gehaald
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Don't let perfect be the enemy of good.
Weet je wat pas naïef is? Met zn allen voor het doel hangen en met een man minder (Memphis) spelen. Ondertussen kan je niet meer omschakelen want de snelheid zit op de bank. Nee die Koeman is een tactisch onbenul.FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Mja zij wisselen aanvallend , dan kun je naïef blijven doen wat je doet maar zo werkt het niet…
Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…
Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van
XXXVI
Die eerste drinkpauze is al bij de 1ste helft erbij genomenFormat-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
6 minuten?
Alleen die fokking drinkpauzes waren al 6 minuten.
En geen middenveld meer, dit krijg je als je voor de wedstrijd al weet welke wissels je gaat doen, dan snap je er gewoon echt helemaal niets vanHarribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:50:
[...]
Als het daar bij blijft... Die stomkop van een Koeman heeft bijna al zijn goede aanvallers eruit gehaald
Flickr PSN ID= cheironnl
Wanneer? Met dit elftal kom je echt niet verder dan de 16e finales, áls je dat al haalt.CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Gele kaarten komen ook nog duur te staan straks
Anticiperen is verstandig. Alleen Koeman wisselde letterlijk alle spelers die voor gevaar zorgden (voor spelers die dat overduidelijk niet doen).FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Mja zij wisselen aanvallend , dan kun je naïef blijven doen wat je doet maar zo werkt het niet…
Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…
Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Voelde als 6.
En heb vaker spelers zien drinken tijdens dode spelmomenten. En wissels.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Misschien heb je gelijk. Maar dat ziet dus iedereen behalve de KNVB?ephymerous schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
[...]
Weet je wat pas naïef is? Met zn allen voor het doel hangen en met een man minder (Memphis) spelen. Ondertussen kan je niet meer omschakelen want de snelheid zit op de bank. Nee die Koeman is een tactisch onbenul.
Oude Samurai dat je er bentWolly schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Als NL eruit gaat ben ik voor Japan
Ik had gewoon Kluivert gebracht als diepe spits.Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
Na die wissels is alles ingestort. Geen enkele mogelijkheid om iets te creëren want je haalt al je aanvallende kracht eruit. Japan kan weer komen en Nederland niet meer reageren. Bravo.
Die houd dan de verdediging bezig. Nu is het allemaal diepe ballen en hopen dat je nog scoort.
We maken ons echt internationaal belachelijk met Koeman.
Don't let perfect be the enemy of good.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Depay is van vergelijkbare kwaliteit als KoemaniCore schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Memphis is gewoon, zekere in huidige vorm dit elftal onwaardig
Haha echt he? OngelooflijkSinergyX schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
Ja joh, 3 minuten, rustaaaag opbouwen joh.
Heb vaak het idee dat het commentaar bij Oranje naar de mond van de KNVB praat.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar als wij het zeggen zijn we azijnzeikers..Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
“Memphis is niet presentabel op dit niveau. Dat viel te verwachten”. Aldus de commentator van Sporza.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Mijn water is sinds die wissels ook heel zuur ineensGrindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
waar is die positievo gebleven met zijn wij zijn azijnzeikerds?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier riepen alle analisten dat Depay de ideale 12 man zou zijn..Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
“Memphis is niet presentabel op dit niveau. Dat viel te verwachten”. Aldus de commentator van Sporza.
Tja als je de hele wedstrijd controle hebt en je gaat de gevaarlijk spelers eraf halen, waardoor wij niet kunnen counteren, hun makkelijk druk kunnen zetten dan ben je gewoon slecht bezig met wissels.FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:49:
Mja zij wisselen aanvallend , dan kun je naïef blijven doen wat je doet maar zo werkt het niet…
Ik vind het wel grappig dat iedereen het hier beter weet…
Ik zeg niet dat de wissels echt 100% correct en logisch waren maar ik zit op de bank thuis en je er geen verstand van
Brobbey erin voor malen/Summerville, Kluivert voor Reijnders. Dan kon je lange bal spelen naar Brobbey die hem dan vast kan houden met Kluivert en Maken/Summerville/Gakpo die eroverheen gaan. Koopmeiners, Depay, Timber hebben allemaal geen snelheid en kunnen niet goed bal vasthouden.
Messi strompelt ook alleen maar.Qu3st schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:54:
90+ en het is nog steeds walking football
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verschillen zijn klein op die niveau.
Misschien zijn de wissels ongelukkig geweest… (of gewoon slecht).
Ik verwacht dat dit de sterkste tegenstander was.
[ Voor 12% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:55 ]
Messi meer balgevoel in zijn oksel dan alle spitsen van het Nederlands elftal.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zo noemen ze ook het Oranjelegioen. Prima plek, zo'n stoeltje op de tribune.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:54:
[...]
Hier riepen alle analisten dat Depay de ideale 12 man zou zijn..
Net ook weer machtig balverlies van de topscorer aller tijden.ephymerous schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
[...]
Weet je wat pas naïef is? Met zn allen voor het doel hangen en met een man minder (Memphis) spelen. Ondertussen kan je niet meer omschakelen want de snelheid zit op de bank. Nee die Koeman is een tactisch onbenul.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Elk toernooi speelt hij dramatisch maar Koeman blijft hem opstellen.iCore schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Memphis is gewoon, zekere in huidige vorm dit elftal onwaardig
Winst hebben we iig weg gegeven door die nutteloze wissels van Koeman dat is duidelijk.
Ja en Tunesie is ook caliber Algerije of Oezbekistan, dat win je ook niet evenFormat-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:55:
Dit wordt nog Zweten tegen Zweden
Alleen hij kan er wereldkampioen mee worden
Dat zei de Belgische commentator ook.iCore schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:52:
Memphis is gewoon, zekere in huidige vorm dit elftal onwaardig
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Ik zei ook niet dat ze de andere kwaliteiten van Messi hebben, ik zei alleen dat die ook strompelt.Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:55:
[...]
Messi meer balgevoel in zijn oksel dan alle spitsen van het Nederlands elftal.
Dat is toch altijd al geweest? Ze moeten wel, want anders raken ze de contacten en connecties kwijt. Zodra TeamNL niet meer met de pers gaat praten, raken ze hun unieke marktpositie kwijt.Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
Op de radio: "Beginnen met een gelijkspel is een goed resultaat..."
Heb vaak het idee dat het commentaar bij Oranje naar de mond van de KNVB praat.
Zo dom.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
knipMiki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:56:
Japan wint een punt en Nederland verliest 2 punten. Toch is dit een prima resultaat, Japan is echt een taaie ploeg en heeft ook recent nog op Wembley gewonnen, dus dat zegt wel iets.
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2026 08:17 . Reden: Oneliners (met smileys) zijn niet wenselijk ]
Met bijna iedere andere coach had je hier gewoon gewonnen. Niet ongelukkig maar slechte wissels. Diep triest en het erge is dat Koeman die Memphis de volgende wedstrijd weer brengt.FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:55:
Ik vond NL niet slecht. Als die bal van Gakpo erin gaat staat het 3-1 na 65 minuten.
Misschien zijn de wissels ongelukkig geweest… (of gewoon slecht).
XXXVI
Kan er veel van vinden, maar het werkt wel, dat is het verschil met dat ... iets wat oranje probeert te doen.Charles Hill schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:56:
Wat een schijtvoetbal speelt dat japan! Alleen aanvallen zodra ze achter staan, voor de rest de wedstrijd alleen maar lopen verdedigen voor een punt. Schijterds
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij had bijvoorbeeld Kluivert kunnen brengen als Summerville op is. Of gelijk Brobbey. Want de diepte was nu gelijk wegbazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:51:
[...]
Anticiperen is verstandig. Alleen Koeman wisselde letterlijk alle spelers die voor gevaar zorgden (voor spelers die dat overduidelijk niet doen).
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Als Japan gewoon gevoetbald had, waren we weggevaagd! Besef dat even..Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:56:
Japan wint een punt en Nederland verliest 2 punten. Toch is dit een prima resultaat, Japan is echt een taaie ploeg en heeft ook recent nog op Wembley gewonnen, dus dat zegt wel iets.
Zeker. Mogen beide met pensioen wat mij betreftTerranova schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
[...]
Depay is van vergelijkbare kwaliteit als Koeman
Don't let perfect be the enemy of good.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En we zagen het al de hele tijd aankomen he.Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:53:
[...]
Maar als wij het zeggen zijn we azijnzeikers..
Haha, als... Dat kunnen ze kennelijk nietforzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:57:
[...]
Als Japan gewoon gevoetbald had, waren we weggevaagd! Besef dat even..
Echt slecht was het niet. En Japan is ook gewoon echt niet slecht. Dus 2-2 kan ik wel mee leven..
Gewoon de volgende keer dezelfde 11 die vandaag startten de hele wedstrijd laten spelen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
[ Voor 93% gewijzigd door Outerspace op 15-06-2026 08:17 . Reden: Houd het gezellig ]
Malen creeerde nog iets mist wel maar is wel op doel, Depay brengt nu echt helemaal nikshoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:57:
Vooral zorgelijk dat we gewoon geen spits hebben. Malen en Depay MIA...
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!