[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 288 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:04

codex

Geen OpenAI agent :)

Wat is Memphis toch een drollenwipper.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
De wissels hebben het spel nog geen goed gedaan.
Nee met de wissels werden we tot nu toe steeds slechter

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
Smerige actie van Depay. Gewoon 0 intentie om de bal te spelen.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
[...]

Ok dat zou iets verklaren
Je kunt ook Brobby brengen..

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Depay is nog slechter dan ik verwacht had en je speelt zo met een man minder.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:54
Wat een onnodige domme gele kaart was dat. Nergens voor nodig. Scheidsrechter liet al zoveel (gelukkig) door

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:26
Geel voor Memphis. Snel wisselen voordat hij rood krijgt O-)

  • kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:10
Komt hij goed mee weg met geel.

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 01:16
Dit zijn toch hopelijk de laatste minuten van Depay bij het Nederlands Elftal.. man man man.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:54
5-3-2? Interessant

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 10:33
Wel verrassend hoeveel "bekenden" uit de ED er bij Japan spelen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:32
Echt 532 dus

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

What? Brobbey?

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

gambieter schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:43:
Depay is nog slechter dan ik verwacht had en je speelt zo met een man minder.
Hoeveel wedstrijdritme (70+ min per wedstrijd) heeft hij het afgelopen jaar nu gehad?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:00
Depay een 1.

Het is dat we voorstaan en ik er lekker in zit. Negatief cijfer was mogelijk.

[ Voor 77% gewijzigd door Megupe op 14-06-2026 23:44 ]


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:42:
Toch wel een ander niveau dan de Duitsers dit.
Best wel een leuke wedstrijd

Tis geen prutswerk zeg maar.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MadDogMcCree schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:43:
Dit zijn toch hopelijk de laatste minuten van Depay bij het Nederlands Elftal.. man man man.
Die gaat nu naar de basis..

Ake laat zien waarom hij niet meer bij City speelt.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Brobbey en Depay?? En geen vleugelspelers meer...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Brobbey, die wissel begrijp ik nu wel
Depay naar linksvoor

[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 14-06-2026 23:44 ]


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:26
Nu heeft Nederland geen snelheid meer voorin. Net nu je moet counteren

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
MadDogMcCree schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:43:
Dit zijn toch hopelijk de laatste minuten van Depay bij het Nederlands Elftal.. man man man.
Nee hoor. Dat is een van Koemans trouwe soldaten. Die zien we zolang Koeman coach is en Memphis kan lopen.
nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
Nu heeft Nederland geen snelheid meer voorin. Net nu je moet counteren
Heel bijzonder idd.

[ Voor 24% gewijzigd door ephymerous op 14-06-2026 23:45 ]

XXXVI


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Koeman is het paard van Troye

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:32
nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
Nu heeft Nederland geen snelheid meer voorin. Net nu je moet counteren
Uhh? Brobbey is razendsnel?

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:23
Koeman gaat nu enkel voor meer balbezit

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

FreakNL

Well do ya punk?

Haha die voorzet van Brobbey

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:49
Ik snap niks van deze wissels. Gaan we serieus achteruit lopen en alles op verdediging gooien?

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:48
nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
Nu heeft Nederland geen snelheid meer voorin. Net nu je moet counteren
Brobbey is vrij snel hoor.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
[...]

Uhh? Brobbey is razendsnel?
Hebben we het over dezelfde speler?

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
6-2-2 opstelling en nog paniek achterin

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Japan is gewoon beter nu

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
idd wat een kneuzenactie was dat, probeer er dan een hoekschop uit te halen...

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Beschamend dit spel nu van Nederland. Totaal geen grip meer, paniek, en 0 balbezit.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Wat me opvalt bij de voorzetten van de Japanners is dat ze vaak kijken voor ze ‘m geven.

en dan zie je NL: bal vliegt hoog of hard langs iedereen, onze aanvallers staan met hun handen in de lucht af te vragen wat er gebeurt…

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tuuut tuuut, trein voor Koeman.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Gaan we echt niet redden zo hoor.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:32
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:45:
[...]

Hebben we het over dezelfde speler?
Blijkbaar niet. Brobbey is juist bekend om z'n snelheid en dat ie juist door die "sprintersspieren" vaak de 90 niet kon volmaken. Ook al blijkt dat onzin te zijn in de PL

  • Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 01:33
Brobbey is niet supersnel maar wel de snelste 9 die we hebben geloof ik

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 10:33
forzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:45:
6-2-2 opstelling en nog paniek achterin
Was nog erger geweest onder Van Gaal, dan was het een 1-6-2-2 opstelling geweest.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:46
Jhon van de Burger King lijkt nog sneller dan Memphis nu

3600Wp@ zuid


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
nederland voetbalt als een angstig klein meisje

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

Japan spartelt nog ff wat na

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Wat een ongelooflijke achterlijke wissels, je haalt je beste spelers eruit en je gaat met zijn allen verdedigen
Oranje onwaardig dit tegen Japan

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
Die Japanse spelers zijn wel een beetje zakjes stro he

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:43

Zewatanejo

Fine Thanks!

NL wil gewoon niet meer voetballen. Hoe kun je dit zo laten gebeuren?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05

Quad

Doof

forzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:45:
6-2-2 opstelling en nog paniek achterin
Ze staan idd met z'n zessen in lijn achterin. Pff.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 13:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Haha jij hebt er meer vertrouwen in dan ik

Grr daar is het al

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-06-2026 23:47 ]


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hele elftal is overhoop gewisseld, klopt helemaal geen klote meer van

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16:08
Spannend geworden. Zo gaat het wel leven

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

Die rechtsbuiten van Japan staat 24/7 vrij.

  • MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 01:16
Terecht

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:45
En terecht!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22:28
eigen schuld

  • DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:48
Lol

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:54
Japan heeft al 5 wedstrijden de nul gehouden, dat wij er 2 maken is best knap.

Alleen helaas nu de 2-2

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:32
Bedankt Koeman

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Zijn er meer mensen die de Odido TV app slecht vinden? Wil er nu verder op kijken, maar wat moet je veel klikken zeg.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Meer dan terecht.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:09
je kunt erop wachten he, kluns koeman

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:48
Grindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:46:
nederland voetbalt als een angstig klein meisje
Echt he. Paniekvoetbal to the max.

En dan krijg je dit.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16:08
Verdomme!!

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Bam, en terecht.

[ Voor 68% gewijzigd door hoevenpe op 14-06-2026 23:47 ]

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:15

Typhone

Who Dares Wins

Goed gewisseld Koeman! Lafbek.

Maar dat mogen we niet zeggen toch @wErudite ?

[ Voor 46% gewijzigd door Typhone op 14-06-2026 23:48 ]


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03

Pinobigbird

doesn't share food!

Didn't see that coming...
Kidding

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

#zucht

Shit

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Terechte goal.

  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:13

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

U zei?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Alles kapot gewisseld.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:28

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ach joh wat een verrassing. Het is werkelijk te idioot voor woorden die wissels.

Tweakers Discord


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
Dit zag je aankomen. Wat ontzettend slecht gewisseld.

  • BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:11
Je verwacht het niet….

  • Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 01:33
Daar is ie dan

  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Here we go. F&#king koeman

Dat betekent, stam + t .


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
2-2 is gewoon een goed resultaat hoor.. dat gaat die zeggen.

  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:32
Koeman ontslaan. Deze tactiek werkt nooit. Echt fucking nooit

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:49
Jezus daar is ie... Top wissels en top voetbal van Koeman

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Je ziet het aankomen.

Tactisch zo slecht gespeeld dit. Hoe laat je het gebeuren.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:15
Jij, dit zag je niet van mijlenver aankomen.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-06 08:15

Zenix

BOE!

Na alle wissels met de focus op verdedigen, was het duidelijk dat dit ging gebeuren.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:23
Wat een sukkels. Zo slecht heb ik een ploeg nog nooit een voorsprong zien verdedigen

  • Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21:21
Compleet terechte 2-2. Als je stopt met voetballen, dan krijg je de deksel op de neus.

PSN: xMaurice93


  • mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:54
Slowclaps voor koeman en zijn wissels...

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
Je moet in de nog 8-10 minuten nog oppassen niet ook nog te verliezen.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:26
Dit is het ontslag van Koeman toch?

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:41

Format-C

Tracing Rays

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:48
Deze mag op het conto van Koeman. Tactisch een groot drama na de wissels.

XXXVI


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:25
Dit, samenhang is compleet kwijt. Paniekwissels en zeer reactief.

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-06 22:04

Qu3st

#36

Hier kon je op wachten ja, niet dat ze enorme kansen hadden maar je loopt alleen maar achteruit en gunt Japan het om te voetballen.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 10:33
Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
Aja, spelen op de verdediging. Precies waar het Nederlands elftal zo bekend om staat.
Kuch.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16:08
Nog schijtmazzel ook!

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Deze is 100% aan Koeman toe te rekenen, wat een ongelofelijke k trainer

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:05

Fiber

Beaches are for storming.

Wat een goal!

Hup NEC!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:35
GAIAjohan schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:46:
Jhon van de Burger King lijkt nog sneller dan Memphis nu
Ja die is echt heel stug. In aanval en verdediging

Don't let perfect be the enemy of good.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
Dit is het ontslag van Koeman toch?
Overdrijf niet zo joh.

  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22:28
Nou rag er nog eentje in… ueda dan maar

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:56
Nou Japan, op naar deze 3-2

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:46
Niks pech. Koeman wil gewoon vroeg naar huis volgens mij met deze wissels

3600Wp@ zuid


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:36
Nu de 2-3 nog

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:50
#KOEMANOUT

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
Koeman ontslaan. Deze tactiek werkt nooit. Echt fucking nooit
De KNVB wilde zijn contract opbreken, het liefst nog voor het WK.

Het is dat Koeman dat zelf on hold heeft gezet.

  • mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:11
We hebben verdomme 6 boomlangen gasten en dan kunnen er 2 japanners koppen man man
Pagina: 1 ... 288 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!