Nee met de wissels werden we tot nu toe steeds slechterbazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
De wissels hebben het spel nog geen goed gedaan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Komt hij goed mee weg met geel.tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:42:
Wat een domme overtreding
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hoeveel wedstrijdritme (70+ min per wedstrijd) heeft hij het afgelopen jaar nu gehad?gambieter schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:43:
Depay is nog slechter dan ik verwacht had en je speelt zo met een man minder.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het is dat we voorstaan en ik er lekker in zit. Negatief cijfer was mogelijk.
[ Voor 77% gewijzigd door Megupe op 14-06-2026 23:44 ]
Best wel een leuke wedstrijdhoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:42:
Toch wel een ander niveau dan de Duitsers dit.
Tis geen prutswerk zeg maar.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die gaat nu naar de basis..MadDogMcCree schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:43:
Dit zijn toch hopelijk de laatste minuten van Depay bij het Nederlands Elftal.. man man man.
Ake laat zien waarom hij niet meer bij City speelt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Depay naar linksvoor
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 14-06-2026 23:44 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nee hoor. Dat is een van Koemans trouwe soldaten. Die zien we zolang Koeman coach is en Memphis kan lopen.MadDogMcCree schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:43:
Dit zijn toch hopelijk de laatste minuten van Depay bij het Nederlands Elftal.. man man man.
Heel bijzonder idd.nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
Nu heeft Nederland geen snelheid meer voorin. Net nu je moet counteren
[ Voor 24% gewijzigd door ephymerous op 14-06-2026 23:45 ]
XXXVI
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Uhh? Brobbey is razendsnel?nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
Nu heeft Nederland geen snelheid meer voorin. Net nu je moet counteren
Brobbey is vrij snel hoor.nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
Nu heeft Nederland geen snelheid meer voorin. Net nu je moet counteren
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
idd wat een kneuzenactie was dat, probeer er dan een hoekschop uit te halen...FreakNL schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:44:
Haha die voorzet van Brobbey
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
en dan zie je NL: bal vliegt hoog of hard langs iedereen, onze aanvallers staan met hun handen in de lucht af te vragen wat er gebeurt…
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Blijkbaar niet. Brobbey is juist bekend om z'n snelheid en dat ie juist door die "sprintersspieren" vaak de 90 niet kon volmaken. Ook al blijkt dat onzin te zijn in de PL
Was nog erger geweest onder Van Gaal, dan was het een 1-6-2-2 opstelling geweest.forzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:45:
6-2-2 opstelling en nog paniek achterin
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Oranje onwaardig dit tegen Japan
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Ze staan idd met z'n zessen in lijn achterin. Pff.forzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:45:
6-2-2 opstelling en nog paniek achterin
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Haha jij hebt er meer vertrouwen in dan ikFormat-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:46:
Japan spartelt nog ff wat na
Grr daar is het al
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 14-06-2026 23:47 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alleen helaas nu de 2-2
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Echt he. Paniekvoetbal to the max.Grindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:46:
nederland voetbalt als een angstig klein meisje
En dan krijg je dit.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 68% gewijzigd door hoevenpe op 14-06-2026 23:47 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kidding
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Shit
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
U zei?Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:46:
Japan spartelt nog ff wat na
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:28
2-2 is gewoon een goed resultaat hoor.. dat gaat die zeggen.Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:47:
Bedankt Koeman
Tactisch zo slecht gespeeld dit. Hoe laat je het gebeuren.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN: xMaurice93
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
XXXVI
Dit, samenhang is compleet kwijt. Paniekwissels en zeer reactief.carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:47:
Alles kapot gewisseld.
Kuch.Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
Aja, spelen op de verdediging. Precies waar het Nederlands elftal zo bekend om staat.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hup NEC!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja die is echt heel stug. In aanval en verdedigingGAIAjohan schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:46:
Jhon van de Burger King lijkt nog sneller dan Memphis nu
Don't let perfect be the enemy of good.
Overdrijf niet zo joh.nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
Dit is het ontslag van Koeman toch?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
De KNVB wilde zijn contract opbreken, het liefst nog voor het WK.Terranova schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:48:
Koeman ontslaan. Deze tactiek werkt nooit. Echt fucking nooit
Het is dat Koeman dat zelf on hold heeft gezet.
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!