Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Is gedaan zodat de Amerikanen het begrijpen!Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
Het is nu een wedstrijd van vier kwarten ipv twee helften
(Echte reden: reclames natuurlijk)
Ga maar eens basketball kijken. Krijg je er ook nog 7 time out per team bij en ja, die worden allemaal gebruikt, altijd, want het is verkochte zendtijd voor reclame.Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
Het is nu een wedstrijd van vier kwarten ipv twee helften
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Poeh. Summerville vergelijken met Robben is mij nog wat te vroeg.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Is hij echt fit voor 20min.? Wat een risico zeg.
Oh en de Bosvelt wissel..
Had gehoopt op Brobbey.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Tsja.... Memphis zal wel weer gedreigd hebben met het uitlekken van geheimen of naaktfoto's van Koeman. Een andere reden dat hij mee mag doen kan ik niet bedenken.PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Wat doet Koeman nu? Summerville eruit?
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Koeman..D-e-n schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Je haalt nu feitelijk de snellere spelers eruit.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mee eens, maar je haalt je aanval er nu volledig uit.bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:30:
[...]
Poeh. Summerville vergelijken met Robben is mij nog wat te vroeg.
All your base are belong to us
Speelt bij het ADO Den Haag van Frankrijk. Verder wel mee eens.Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Die Nakamura is wel een gevaarlijke speler bij Japan.
Je krijgt dalijk dat trolletje op je dak die mij ook al belerend toesprak. Beetje grootspraak achteraf maar vooraf geen pepernoot toevoegen.forzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Heel vreemd om de wissels al te weten voor de wedstrijd ipv te kijken wat de wedstrijd nodig heeft
Hoop doet leven.bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:30:
[...]
Poeh. Summerville vergelijken met Robben is mij nog wat te vroeg.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Honda speelde voor VVV..floriz87 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:31:
[...]
Speelt bij het ADO Den Haag van Frankrijk. Verder wel mee eens.
Goeie keeper (de 2 goals van NL waren onhoudbaar, ook voor een andere keeper. Imho)
[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:33 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Schijnt dat het ook niet meer mogelijk is om gelijk te spelen…Ample Energy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:31:
Hebben ze nou serieus 4 delen gemaakt voor die Amerikanen? Waar slaat dit op. Spelopbouw, momentum, escalatie, op het veld problemen oplossen, vermoeidheid. Zo maken ze er een heel andere sport van
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nog meer automerken op het veld?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
*Harribo verslikt zich spontaan in zijn bier
Die man kan alles.Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:30:
[...]
Als 14e geëindigd vandaag! Wel als laatste van de op de baan rijdende auto's nog.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Op dit niveau speelt geen enkele speler die niet bekend is.Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:32:
Denk dat Suziki al wel op wat lijstjes staat.
Goeie keeper (de 2 goals van NL waren onhoudbaar, ook voor een andere keeper. Imho)
Zou wat zijn, dat er een speler “ontdekt” wordt op een WK…
[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:34 ]
Met een beetje mazzel straks tweede op het lijstje van de meest gepasseerde keepers van dit toernooi.Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:32:
Denk dat Suziki al wel op wat lijstjes staat.
Goeie keeper
These are my principles. If you don't like them, I have others.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja er staat een Lada 500 CV bij ons. Maar die scoorde wel dus het is een Lada Sport.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hij is toch ook weggezakt daar in de Serie A?carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:35:
Wat een verschrikkelijk zwak schot van koopmeiners
Dat klopt toch?Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:36:
Haha de Belg zegt dat van Persie de geschiedenis ingaat als ‘de Dolfijn’ vanwege zijn goal in 2014 tegen Spanje.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat zou mooi zijn.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:33:
[...]
Met een beetje mazzel straks tweede op het lijstje van de meest gepasseerde keepers van dit toernooi.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ken hem niet vanuit daar. Maar zijn eerste contact was meteen de bal kwijt, en nu kon hij hem erin poefen, en dan een rollertje naar de keeper.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:36:
[...]
Hij is toch ook weggezakt daar in de Serie A?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zie net Kia voorbij komen, langs het veld weliswaar.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Niet vanwege z'n succesvolle trainerscarriere in ieder geval...Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:36:
Haha de Belg zegt dat van Persie de geschiedenis ingaat als ‘de Dolfijn’ vanwege zijn goal in 2014 tegen Spanje.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dan zou ik eerder de zeehond zeggen als de dolfijn
Zal je zien dat hij er zometeen 2 inschiet. En ja, dan vind ik het nog steeds een slechte speler.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Een dolfijn schijnt vriendelijker te zijn?Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
[...]
Dan zou ik eerder de zeehond zeggen als de dolfijn
[ Voor 30% gewijzigd door carpebios op 14-06-2026 23:39 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eigenlijk logisch al had Brobbey ook goed geweest. Je krijgt een aanspeelpunt nu omdat het spel nu ook langer wordt.Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
Echt onbegrijpelijk dat je Memphis erin brengt als je verder naar achteren gedrukt wordt en er dus ruimte in de counter komt
Zal je zien dat hij er zometeen 2 inschiet. En ja, dan vind ik het nog steeds een slechte speler.
Koeman: 'We moesten Depay brengen, hij heeft speeltijd en ritme nodig'.Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
Echt onbegrijpelijk dat je Memphis erin brengt als je verder naar achteren gedrukt wordt en er dus ruimte in de counter komt
Zal je zien dat hij er zometeen 2 inschiet. En ja, dan vind ik het nog steeds een slechte speler.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En iemand die in vorm is bij zijn club.Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:38:
[...]
Eigenlijk logisch als had Brobbey ook goed geweest. Je krijgt een aanspeelpunt nu omdat het spel nu ook langer wordt.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Ja kwestie van tijd zoSport_Life schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:39:
2-2 kan het zomaar worden..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Flickr PSN ID= cheironnl
Do more
Gaan we nu echt met zijn allen verdedigen? Je moet de 3e willen maken!
Ik zie een Koe Man!Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
[...]
Ik zie net Kia voorbij komen, langs het veld weliswaar.
Een heilige Koe.
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:41 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nee joh, 2-2 tegen dit Japan is een heel goed resultaat.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:40:
Zullen we weer gaan voetballen?
Omdat ik 2-2 voorspeld heb.carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:40:
De F, waarom heeft Japan alleen nog maar de bal?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En sluit af met een heckie.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Gravenberch en Summerville zitten er lekker in en worden eruit gehaald pfff
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je bedoelt de Wassenaren?RetroHead schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:40:
Zou die supportersvereniging van oranje ook een ander liedje kunnen zingen? Lijkt wel een vasthangende cd
Ok dat zou iets verklarenbazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
Gravenberch zag er niet helemaal fris meer uit.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Omdat je Koopmeiners al voor Summerville bracht. Bewust ingezet om te kantelen, kijk maar hoe het nu staat.Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:40:
Hoe breng je nu Ake voor Gravenberch?
Hahaha.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja dit moet je toch gewoon klaarspelen.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Knowledge reigns supreme over nearly anything
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!