[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 287 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
[...]

Hoe doet PER het? Vind hem opzicht wel goed, brengt ook iets anders.
Als 14e geëindigd vandaag! Wel als laatste van de op de baan rijdende auto's nog.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
Het is nu een wedstrijd van vier kwarten ipv twee helften
Is gedaan zodat de Amerikanen het begrijpen!


(Echte reden: reclames natuurlijk)

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
Het is nu een wedstrijd van vier kwarten ipv twee helften
Ga maar eens basketball kijken. Krijg je er ook nog 7 time out per team bij en ja, die worden allemaal gebruikt, altijd, want het is verkochte zendtijd voor reclame.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:58
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Is hij echt fit voor 20min.? Wat een risico zeg.

Oh en de Bosvelt wissel..
Poeh. Summerville vergelijken met Robben is mij nog wat te vroeg.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:48
Geen gekke wissels zo op het eerste oog met de wetenschap dat Japan echt nu wel gaat komen en Nederland daarmee meer ruimte krijgt.

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:28

Hupske

AFCA

Zucht. Daar gaan we. Nog meer balverlies voorin en niet meeverdedigen.
Had gehoopt op Brobbey.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:56
Ja nee laten we Summerville wisselen, wat brengt die vent nou 8)7

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:09

Shabbaman

Got love?

Dat is een serieuze wissel. En nu weer met het vierkant?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 21:02

MazeWing

The plot thickens...

PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Wat doet Koeman nu? Summerville eruit?
Tsja.... Memphis zal wel weer gedreigd hebben met het uitlekken van geheimen of naaktfoto's van Koeman. Een andere reden dat hij mee mag doen kan ik niet bedenken.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
1e balverlies depay bij de 1e bal die hij krijgt, lekker man

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Je haalt nu feitelijk de snellere spelers eruit.
Koeman..

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Gelijk de bal kwijt bij koopmeiners

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38

Zenix

BOE!

Alle snelheid eruit, terwijl je dat goed kan gebruiken als de Jappen komen.

  • DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17:24
Klopt NPO is de enige die reclames uitzend tijdens de drinkpauze. VRT niet BBC niet en ook de Duitsers niet.....

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:30:
[...]


Poeh. Summerville vergelijken met Robben is mij nog wat te vroeg.
Mee eens, maar je haalt je aanval er nu volledig uit.

  • Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Hebben ze nou serieus 4 delen gemaakt voor die Amerikanen? Waar slaat dit op. Spelopbouw, momentum, escalatie, op het veld problemen oplossen, vermoeidheid. Zo maken ze er een heel andere sport van :')

All your base are belong to us


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:18
Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Die Nakamura is wel een gevaarlijke speler bij Japan.
Speelt bij het ADO Den Haag van Frankrijk. Verder wel mee eens.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

forzav schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:29:
Heel vreemd om de wissels al te weten voor de wedstrijd ipv te kijken wat de wedstrijd nodig heeft
Je krijgt dalijk dat trolletje op je dak die mij ook al belerend toesprak. Beetje grootspraak achteraf maar vooraf geen pepernoot toevoegen.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:30:
[...]


Poeh. Summerville vergelijken met Robben is mij nog wat te vroeg.
Hoop doet leven.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Gakpo heeft last met z'n Suzuki

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
floriz87 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:31:
[...]

Speelt bij het ADO Den Haag van Frankrijk. Verder wel mee eens.
Honda speelde voor VVV..

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:27

Format-C

Tracing Rays

Denk dat Suziki al wel op wat lijstjes staat.

Goeie keeper (de 2 goals van NL waren onhoudbaar, ook voor een andere keeper. Imho)

[ Voor 36% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:33 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gakpo is de nieuwe Robben

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:25
Gakpo speelt heel egoïstisch

  • wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:56
Ample Energy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:31:
Hebben ze nou serieus 4 delen gemaakt voor die Amerikanen? Waar slaat dit op. Spelopbouw, momentum, escalatie, op het veld problemen oplossen, vermoeidheid. Zo maken ze er een heel andere sport van :')
Schijnt dat het ook niet meer mogelijk is om gelijk te spelen…

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:50
Zowaar een redelijk goede corner van Memphis…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:28

Hupske

AFCA

Deze schrijf ik op. Een goede corner van Depay.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

Goede corner van Depay.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Nog meer automerken op het veld? :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Memphis met een goede corner? Wtf?
*Harribo verslikt zich spontaan in zijn bier

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:30:
[...]

Als 14e geëindigd vandaag! Wel als laatste van de op de baan rijdende auto's nog.
Die man kan alles. :)

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Japan sterker met 10 man

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:50
Dramatisch verdedigen weer…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Oh oh we zijn er nog niet hoor

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:43

FreakNL

Well do ya punk?

Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:32:
Denk dat Suziki al wel op wat lijstjes staat.

Goeie keeper (de 2 goals van NL waren onhoudbaar, ook voor een andere keeper. Imho)
Op dit niveau speelt geen enkele speler die niet bekend is.

Zou wat zijn, dat er een speler “ontdekt” wordt op een WK…

[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:34 ]


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:32:
Denk dat Suziki al wel op wat lijstjes staat.

Goeie keeper
Met een beetje mazzel straks tweede op het lijstje van de meest gepasseerde keepers van dit toernooi.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Kan de keeper niet gewisseld worden voor Lada?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

Sta je met man meer, ga je apathisch achteruit lopen en geen druk op de bal zetten :?

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is niet meer bij Ajax toch? Volgens mij weer transfervrij.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:32:
[...]

Nog meer automerken op het veld? :P
Ja er staat een Lada 500 CV bij ons. Maar die scoorde wel dus het is een Lada Sport.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:48
Nederland krijgt ruimte, eindelijk!

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Wat een verschrikkelijk zwak schot van koopmeiners

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:58
Wat was dat dan voor drukzetten van Japan? Gigantische ruimte ineens.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Haha de Belg zegt dat van Persie de geschiedenis ingaat als ‘de Dolfijn’ vanwege zijn goal in 2014 tegen Spanje.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:35:
Wat een verschrikkelijk zwak schot van koopmeiners
Hij is toch ook weggezakt daar in de Serie A?

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:36:
Haha de Belg zegt dat van Persie de geschiedenis ingaat als ‘de Dolfijn’ vanwege zijn goal in 2014 tegen Spanje.
Dat klopt toch?

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:50
Verdedigen op 5 meter afstand… en Japan kan de bal rustig naar elkaar toespelen

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:27

Format-C

Tracing Rays

Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:33:
[...]


Met een beetje mazzel straks tweede op het lijstje van de meest gepasseerde keepers van dit toernooi.
Dat zou mooi zijn. :p

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:36:
[...]

Hij is toch ook weggezakt daar in de Serie A?
Ken hem niet vanuit daar. Maar zijn eerste contact was meteen de bal kwijt, en nu kon hij hem erin poefen, en dan een rollertje naar de keeper.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:32:
[...]

Nog meer automerken op het veld? :P
Ik zie net Kia voorbij komen, langs het veld weliswaar.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:36:
Haha de Belg zegt dat van Persie de geschiedenis ingaat als ‘de Dolfijn’ vanwege zijn goal in 2014 tegen Spanje.
Niet vanwege z'n succesvolle trainerscarriere in ieder geval... >:)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Dan zou ik eerder de zeehond zeggen als de dolfijn :)

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Echt onbegrijpelijk dat je Memphis erin brengt als je verder naar achteren gedrukt wordt en er dus ruimte in de counter komt

Zal je zien dat hij er zometeen 2 inschiet. En ja, dan vind ik het nog steeds een slechte speler. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
[...]


Dan zou ik eerder de zeehond zeggen als de dolfijn :)
Een dolfijn schijnt vriendelijker te zijn?

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:16

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ze blijven gevaarlijk..

  • Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38

Zenix

BOE!

Jappen kunnen vol druk zetten, want we hebben geen aanvallers meer die op de brommer zitten.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
Hoe kunnen die Japanners zo'n kans krijgen zeg! En gelijk is Nederland de bal weer kwijt.

[ Voor 30% gewijzigd door carpebios op 14-06-2026 23:39 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:48
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
Echt onbegrijpelijk dat je Memphis erin brengt als je verder naar achteren gedrukt wordt en er dus ruimte in de counter komt

Zal je zien dat hij er zometeen 2 inschiet. En ja, dan vind ik het nog steeds een slechte speler. ;)
Eigenlijk logisch al had Brobbey ook goed geweest. Je krijgt een aanspeelpunt nu omdat het spel nu ook langer wordt.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
Echt onbegrijpelijk dat je Memphis erin brengt als je verder naar achteren gedrukt wordt en er dus ruimte in de counter komt

Zal je zien dat hij er zometeen 2 inschiet. En ja, dan vind ik het nog steeds een slechte speler. ;)
Koeman: 'We moesten Depay brengen, hij heeft speeltijd en ritme nodig'.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
achteruitlopen... dat gaat fout

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:09

Shabbaman

Got love?

Goed dat de keeper nog niet gewisseld is.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:38:
[...]

Eigenlijk logisch als had Brobbey ook goed geweest. Je krijgt een aanspeelpunt nu omdat het spel nu ook langer wordt.
En iemand die in vorm is bij zijn club.

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

2-2 kan het zomaar worden..

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:01

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ja kwestie van tijd zo

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ake.. 2-2 zou mooi zijn zeker?

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
De F, waarom heeft Japan alleen nog maar de bal?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Aké, het is Koeman als vanouds zeg. Sneu gewissel.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Zullen we weer gaan voetballen?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De rollen zijn helemaal omgedraaid. Japan in de aanval, Nederland enkel verdedigen.

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:07
Oke, Gravenberch zat er de tweede helft beter in, snel wisselen.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verdedigen! (Net nu je al je diepgang eruit gewisseld hebt)

  • RetroHead
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06 07:21
Zou die supportersvereniging van oranje ook een ander liedje kunnen zingen? Lijkt wel een vasthangende cd

Do more


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Pfff waarom Aké???
Gaan we nu echt met zijn allen verdedigen? Je moet de 3e willen maken!

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:27

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:37:
[...]

Ik zie net Kia voorbij komen, langs het veld weliswaar.
Ik zie een Koe Man!

Een heilige Koe.

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:41 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Koeman wissels. Tjongejonge.

Dat betekent, stam + t .


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Hoe breng je nu Ake voor Gravenberch?

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nee joh, 2-2 tegen dit Japan is een heel goed resultaat.

:+

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:40:
De F, waarom heeft Japan alleen nog maar de bal?
Omdat ik 2-2 voorspeld heb.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:41
middenvelder rechts eruit en linkervleugelverdediger erin, die er al staat. leg uit?

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:58
Gravenberch zag er niet helemaal fris meer uit.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:16
Aja, spelen op de verdediging. Precies waar het Nederlands elftal zo bekend om staat.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:07

Quad

Doof

En sluit af met een heckie.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:51
Zonde, dit elftal heeft de combo Gravenberch+Brobbey nodig

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Wat een rukwissels.
Gravenberch en Summerville zitten er lekker in en worden eruit gehaald pfff

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-06 17:36
WEEEEEER DIE BAL KWIJT!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
RetroHead schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:40:
Zou die supportersvereniging van oranje ook een ander liedje kunnen zingen? Lijkt wel een vasthangende cd
Je bedoelt de Wassenaren?

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:58
De wissels hebben het spel nog geen goed gedaan.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
Gravenberch zag er niet helemaal fris meer uit.
Ok dat zou iets verklaren

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:50
Dus we gaan nu nog een kwartier achteruit voetballen… ik vrees met grote vrezen…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:48
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:40:
Hoe breng je nu Ake voor Gravenberch?
Omdat je Koopmeiners al voor Summerville bracht. Bewust ingezet om te kantelen, kijk maar hoe het nu staat.

  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 18:45
Wat een domme overtreding

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:27

Format-C

Tracing Rays

Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:41:
[...]

En sluit af met een heckie.
Hahaha. _O-

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
Wissel Memphis dan ook maar weer

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pffff, is dit geen rood?

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Toch wel een ander niveau dan de Duitsers dit.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ja dit moet je toch gewoon klaarspelen.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Nu online
Gelijk weer wisselen voor Brobbey.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:08

Sport_Life

Solvitur ambulando

Memphis :N

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:25
Rood! Schorsen voor 10 wedstrijden

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:18
Echt Depay, wtf is dit.
Pagina: 1 ... 287 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!