[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 286 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

Lekker.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:36
Affluiten, mn toto klopt nu.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Baaaam

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:46
Dat is beter

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:07
Summerville! Ik had er geld op ingezet dat die nooit zou scoren in Oranje. Maar mooi hoor!

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Dat gun ik dat mannetje wel. Scherp dan Malen in de afronding in elk geval @carpebios

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01:11
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlMYsEELVOdd7VudxnCVeoKbbBc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/BEnRo2rGFbGr4h6tbne66Ngj.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

Nederland is gewoon veel beter.

Bammmm

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:09

Shabbaman

Got love?

Net de linksachter, nu de rechtsbuiten!

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 15:18
Goed werk van Gravenberch

  • Dubbeldooier
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:27
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
B)

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Onze Arjen Robben 2.0. :)

*toch wel een beetje

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
mooi niet :+

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:59
Sport_Life schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
Maak me wel een beetje zorgen als ze straks tegen een voetballende ploeg moeten. Dat wordt niks :N
Dat lijkt me makkelijker juist? Dan hoef je niet

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
Summerville wisselen? Je bent gek :+

  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:51

Hupske

AFCA

Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
Goed dat die nog even heeft gewacht.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:02

Pinobigbird

doesn't share food!

Bammetje

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:23

Fiber

Beaches are for storming.

Bij mij nu pas bam...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
A la... Robben? Could it be...?

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Spelers hebben echt duidelijke instructies gekregen in de rust.
Gravenberch aanvallender, Summerville gebruikt nu zijn snelheid

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
Twee doelpunten en Nederland had moeite met scoren en dat nog wel tegen het stugge Japan. Gaat prima zo!

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:59
LEEEEEKEEEEERRRRR!!!

Don't let perfect be the enemy of good.


  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-06 15:18
Fraaie goal hoor

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:55
Nou… ben benieuwd hoe lang ze het deze keer volhouden…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

Goede aanval, goed gespeeld door Gravenberg en afgemaakt door Summerville!

  • Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:19
Heerlijk geplaatst

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
En nu de boel dichthouden! Niet te veel van dit moment genieten.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Gewoon uit de tweede lijn uithalen dus, niet doorbreien tot in het doel!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

418O2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
[...]

Werkt beter dan tegen zon schijtbakken counter team vermoed ik
Iedere keer als Japan naar voren gaat zijn ze gevaarlijk.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

Voel langzaam iets van een oranje gevoel opkomen merk ik

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
wacht we staan voor, nu kunnen we weer lekker rustig aan gaan doen

  • wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:55
Waar zijn de azijnzeikers nu? :9 :9

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:41
:)F :)F

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Twee goed gemikte doelpunten
Nu koppie erbij graag

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 14-06-2026 23:24 ]


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
Gravenberch lijkt wat hoger op het veld te spelen.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
wErudite schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:24:
Waar zijn de azijnzeikers nu? :9 :9
een boven je

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:03
Goede keuze die Summerville op rechts!

En nu niet weer inzakken en weggeven denken dat je er al bent

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:18

Agent47

I always close my contracts.

Leg die bal af man Gakpo

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
wErudite schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:24:
Waar zijn de azijnzeikers nu? :9 :9
Wijndrinkers geworden.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sport_Life schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:23:
[...]

Iedere keer als Japan naar voren gaat zijn ze gevaarlijk.
Gelukkig kunnen ze niet afronden. De goal was ook nogal gelukkig

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

wErudite schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:24:
Waar zijn de azijnzeikers nu? :9 :9
Waar was deze comment bij de 1-1?

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Buitenspel, zou echt mooi geweest zijn.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • tomcool
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:54
wErudite schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:24:
Waar zijn de azijnzeikers nu? :9 :9
Azijn is op, ga nu over op bier :+

  • apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:54:
[...]


Ik waag dat te betwijfelen heb je een bron hiervoor?
Blijkbaar was het het laatste (in een aantal categorieën), volgens mij heb ik dit voobij zien komen (een post van een maand geleden blijkbaar):
Maar ondertussen heeft ie alweer gescoord lees ik dus -> :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRvkGjd3tpgVsO7x--zZVuouUx8=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fIhdTEJh84WDsfb22LBGZSmC.jpg?f=user_large

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:23:
Onze Arjen Robben 2.0. :)

*toch wel een beetje
Hmmm, iets met de teen van Casillas

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:24:
Gravenberch lijkt wat hoger op het veld te spelen.
Nee, ze spelen hem nu wel in ipv iedere keer via de zijkant

  • bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-06 20:36
Zolang het maar geen Heineken is

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
wErudite schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:24:
Waar zijn de azijnzeikers nu? :9 :9
Je kunt het beter eruit zeiken dan in je houden toch? Word je zo zuur van!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
[...]

Soms ook niet hoor. Het is ook voor jezelf fijn om je zo te lanceren.
Als je een beetje op niveau hebt gespeeld is dat echt bedoeld om aan te geven wat je gaat doen. En dat hoeft niet alleen arm omhoog te zijn, ook armen in de zij, hand op de knie, enz.

  • wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:55
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:25:
[...]


Waar was deze comment bij de 1-1?
Ah, ze zijn er nog :*)

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:52
Is Gakpo zo slecht of heeft ie een aansturing probleem van zijn linker been?

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:23:
Gewoon uit de tweede lijn uithalen dus, niet doorbreien tot in het doel!
Breng de Japanners ook niet op ideeën! Dat scheelde weinig.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Koeman fantastische trainer

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
bottom line schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Zolang het maar geen Heineken is
Had ik wel water getypt.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
Reclame

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Drink je Heineken, krijg je vanzelf azijn. :+

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Hmmm, iets met de teen van Casillas
Ik wil rustig slapen vannacht, laten we er niet over hebben. ;)

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Drinken bij 20 graden. Is dit nu gewoon standaard, ook al vriest het?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

bottom line schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:25:
[...]

Zolang het maar geen Heineken is
Klokt prima weg imho.

Maar Hertog Jan is beter

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:55
Die commentator van de NOS begint nog net niet te lachen over het feit dat hij het een drinkpauze moet noemen... :9

[ Voor 6% gewijzigd door wErudite op 14-06-2026 23:27 ]


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
Als je de NPO kijkt 😏

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:15

FreakNL

Well do ya punk?

carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:26:
Drinken bij 20 graden. Is dit nu gewoon standaard, ook al vriest het?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nburER2p6i6WSkSkRkmvg168dmc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/aUlH1uvHDgi9ulE8TcSHdkh8.jpg?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:28 ]


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kan je sowieso beter niet doen. Sporza vind ik een stuk relaxter. Ook niet van die oenen als analist

  • wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19:55
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Bij onze zuiderburen niet.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
de belg niet

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Belgie en Duitsland niet, zover ik heb begrepen.

  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-06 13:56
evleerdam schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
[...]

Lijkt me alsnog hinderlijk buitenspel, of hij hem nu aanraakt of niet.
Oh daar ben ik het helemaal mee eens

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03:33
carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:26:
Drinken bij 20 graden. Is dit nu gewoon standaard, ook al vriest het?
Yup... Even zoeken op forum heb ik uitgelegd ergens

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:07
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Elke wedstrijd toch? Hoop dat dit geen blijvende trend is.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:23

Fiber

Beaches are for storming.

Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
[...]

Klokt prima weg imho.

Maar Hertog Jan is beter
Ook niet meer sinds het nieuwe recept...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:26
Op sporza zie je gewoon t stadion/ de spelers en aan t eind plakken ze die 3 minuten er weer aan

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Nee niet onder speeltijd, maar ja, de klok loopt door. Dus deze minuten worden automatisch onderdeel van de blessuretijd.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-06 20:36
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Nee want de gemiste minuten worden nadien opgeteld bij de extra tijd..

Ipv gewoon de klok te pauzeren. FIFA...

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Als we nu meer belasting hadden betaald, hadden we van der Vaart gezien. Nu weet je waar je de boodschappen het goedkoopst kan halen, beter!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
[...]

Kan je sowieso beter niet doen. Sporza vind ik een stuk relaxter. Ook niet van die oenen als analist
Hoe doet PER het? Vind hem opzicht wel goed, brengt ook iets anders.

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mooi he, een inworp moet binnen 5 seconden om de snelheid erin te houden maar we hebben er wel een extra commercial break voor teruggekregen van 3 minuten, tijdens de wedstrijd

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
cheiron schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
[...]

Elke wedstrijd toch? Hoop dat dit geen blijvende trend is.
Mag van mij ook weer verdwijnen.

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is nu een wedstrijd van vier kwarten ipv twee helften

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Die Nakamura is wel een gevaarlijke speler bij Japan.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
geen depay, die is ideaal voor japan met al zijn balverlies, kunnen ze lekker vaak in de omschakeling

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Is hij echt fit voor 20min.? Wat een risico zeg.

Oh en de Bosvelt wissel..

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
[...]


Koemand doet alleen niet aan modern denken. Hij vindt Kluivert beter passen bij Memphis dus die komen zo allebei tegelijk erin.
Depay en Koopmeiners kennelijk.

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:53
Memphis -O- }:O

XXXVI


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heel vreemd om de wissels al te weten voor de wedstrijd ipv te kijken wat de wedstrijd nodig heeft

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:59
Je haalt nu feitelijk de snellere spelers eruit.

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:53

Qu3st

#36

Van mij had de reclame langer mogen duren, memphis.....

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
418O2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
[...]

Kan je sowieso beter niet doen. Sporza vind ik een stuk relaxter. Ook niet van die oenen als analist
Ik heb niets met Vlaams, vind NPO oke genoeg

  • MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:50

MazeWing

The plot thickens...

Memvis mag z'n "kunstje" gaan doen....

Benieuwd wat voor drama dit gaat worden.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:55
Wat doet Koeman nu? Summerville eruit?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Ik hoop dat de wissels nu wél goed uitpakken. Tegen Oezbekistan zakte toen het team in elkaar

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50
Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
Het is nu een wedstrijd van vier kwarten ipv twee helften
Net als hockey, op zich niet verkeerd.
Nu nog zuivere speeltijd en we komen ergens.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Sumerville eruit had ik niet gedaan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:15

Sport_Life

Solvitur ambulando

carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:26:
Drinken bij 20 graden. Is dit nu gewoon standaard, ook al vriest het?
Net als zo'n zweetbandje bij 20 graden.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:15

FreakNL

Well do ya punk?


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

Even een paar wisseltjes.

Ff een Juve speler en een oud speler van Atletico en Barça en Man United erbij.

Hoppaa. En doorrrrr

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01:11
Koopmeiners voor Summerville?

Dit wordt de Bosvelt wissel.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Te laat maar de Belg heeft geen reclame.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-dCDVbJR6bjGb2Qy83Hj1MrREuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3h96c3QffG7bxmezPB5Rlhd.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 286 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!