PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Flickr PSN ID= cheironnl
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bammmm
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
mooi nietMalfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
Dat lijkt me makkelijker juist? Dan hoef je nietSport_Life schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
Maak me wel een beetje zorgen als ze straks tegen een voetballende ploeg moeten. Dat wordt niks
Summerville wisselen? Je bent gekMalfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
Goed dat die nog even heeft gewacht.Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Gravenberch aanvallender, Summerville gebruikt nu zijn snelheid
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Iedere keer als Japan naar voren gaat zijn ze gevaarlijk.418O2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
[...]
Werkt beter dan tegen zon schijtbakken counter team vermoed ik
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Nu koppie erbij graag
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 14-06-2026 23:24 ]
En nu niet weer inzakken en weggeven denken dat je er al bent
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Gelukkig kunnen ze niet afronden. De goal was ook nogal gelukkigSport_Life schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:23:
[...]
Iedere keer als Japan naar voren gaat zijn ze gevaarlijk.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Blijkbaar was het het laatste (in een aantal categorieën), volgens mij heb ik dit voobij zien komen (een post van een maand geleden blijkbaar):Slasher schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:54:
[...]
Ik waag dat te betwijfelen heb je een bron hiervoor?
Maar ondertussen heeft ie alweer gescoord lees ik dus ->
Hmmm, iets met de teen van Casillas
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, ze spelen hem nu wel in ipv iedere keer via de zijkantbazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:24:
Gravenberch lijkt wat hoger op het veld te spelen.
Je kunt het beter eruit zeiken dan in je houden toch? Word je zo zuur van!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als je een beetje op niveau hebt gespeeld is dat echt bedoeld om aan te geven wat je gaat doen. En dat hoeft niet alleen arm omhoog te zijn, ook armen in de zij, hand op de knie, enz.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
[...]
Soms ook niet hoor. Het is ook voor jezelf fijn om je zo te lanceren.
Breng de Japanners ook niet op ideeën! Dat scheelde weinig.Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:23:
Gewoon uit de tweede lijn uithalen dus, niet doorbreien tot in het doel!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik wil rustig slapen vannacht, laten we er niet over hebben.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Klokt prima weg imho.
Maar Hertog Jan is beter
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
[ Voor 6% gewijzigd door wErudite op 14-06-2026 23:27 ]
carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:26:
Drinken bij 20 graden. Is dit nu gewoon standaard, ook al vriest het?
[ Voor 34% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:28 ]
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan je sowieso beter niet doen. Sporza vind ik een stuk relaxter. Ook niet van die oenen als analist
Bij onze zuiderburen niet.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
de belg nietDaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Belgie en Duitsland niet, zover ik heb begrepen.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Oh daar ben ik het helemaal mee eensevleerdam schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
[...]
Lijkt me alsnog hinderlijk buitenspel, of hij hem nu aanraakt of niet.
Yup... Even zoeken op forum heb ik uitgelegd ergenscarpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:26:
Drinken bij 20 graden. Is dit nu gewoon standaard, ook al vriest het?
Elke wedstrijd toch? Hoop dat dit geen blijvende trend is.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Flickr PSN ID= cheironnl
Ook niet meer sinds het nieuwe recept...Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
[...]
Klokt prima weg imho.
Maar Hertog Jan is beter
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee niet onder speeltijd, maar ja, de klok loopt door. Dus deze minuten worden automatisch onderdeel van de blessuretijd.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee want de gemiste minuten worden nadien opgeteld bij de extra tijd..DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Ipv gewoon de klok te pauzeren. FIFA...
Als we nu meer belasting hadden betaald, hadden we van der Vaart gezien. Nu weet je waar je de boodschappen het goedkoopst kan halen, beter!DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Hoe doet PER het? Vind hem opzicht wel goed, brengt ook iets anders.418O2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
[...]
Kan je sowieso beter niet doen. Sporza vind ik een stuk relaxter. Ook niet van die oenen als analist
Mag van mij ook weer verdwijnen.cheiron schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
[...]
Elke wedstrijd toch? Hoop dat dit geen blijvende trend is.
Oh en de Bosvelt wissel..
Depay en Koopmeiners kennelijk.Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
[...]
Koemand doet alleen niet aan modern denken. Hij vindt Kluivert beter passen bij Memphis dus die komen zo allebei tegelijk erin.
Ik heb niets met Vlaams, vind NPO oke genoeg418O2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
[...]
Kan je sowieso beter niet doen. Sporza vind ik een stuk relaxter. Ook niet van die oenen als analist
Benieuwd wat voor drama dit gaat worden.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Net als hockey, op zich niet verkeerd.Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:28:
Het is nu een wedstrijd van vier kwarten ipv twee helften
Nu nog zuivere speeltijd en we komen ergens.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Net als zo'n zweetbandje bij 20 graden.carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:26:
Drinken bij 20 graden. Is dit nu gewoon standaard, ook al vriest het?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Ff een Juve speler en een oud speler van Atletico en Barça en Man United erbij.
Hoppaa. En doorrrrr
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dit wordt de Bosvelt wissel.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Te laat maar de Belg heeft geen reclame.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:27:
Dus is het in andere landen ook reclame tijdens de drinkpauze of alleen hier?
Want dit gebeurd dus onder speeltijd...
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!