Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 75% gewijzigd door carpebios op 14-06-2026 23:16 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:16 ]
Shitttt
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hij was een van de lichtpuntjes. Voor de rest was West Ham niet veel.bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:15:
Die snelheid van Summerville is wel een wapen om van een halve bal nog wat te creëren .
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2026 23:16 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Oh nee, toch niet.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Flickr PSN ID= cheironnl
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waardeloze goal dus.
(Edit: nee. Gekheid. Vies schotje. Strak int hoekje. Wel onterecht. Ze hebben verder nagenoeg geen enkele kans gehad))
[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:18 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Jammer
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 14-06-2026 23:18 ]
Versnellen ze eindelijk en scoren ze. Daarna letten ze al niet meer op en weer gelijk...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Gewoon k**keeper. Alle tijd en ruimte en schopt hem gewoon uit als een C-amateur. Wordt meteen afgestraft zoals we zien.CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:18:
Het begon met die terugspeelbal waardoor Verbruggen uit paniek moest uittrappen.
Bankwarmen?
How bad is it on a scale from one to Spurs
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Stond sowieso niet buitenspel hoor.marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:18:
[...]
Doe is normaal man, dit is precies waar Gullit het over had. Echt
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
[...]
Zo gaat het hier wel vaker. Degene die het meest afgebrand word, scoort.
[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:22 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Het gebeurt vaak ook al zo snel. Alsof de wedstrijd al gewonnen is. Japan komt in de tweede helft letterlijk 1x het strafschopgebied in en het is raak.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:17:
Dit blijft gewoon dramatisch.
Versnellen ze eindelijk en scoren ze. Daarna letten ze al niet meer op en weer gelijk...
Het is echt zo vermoeiend om naar te kijken. Mis echt de passie en inzet van bijvoorbeeld Marokko.
Dat leek mij toch ook..!marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Nee was Van Heckemarapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Stond bij lange na niet buitenspel.marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Komop NL!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die stond niet buitenspel.marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 14-06-2026 23:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
VdV hief dat op. En bal zou via Van Hecke zijn gegaan als zag ik hem via een japanner gaan maar dat is irrelevant.marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die géén buitenspel stond omdat Van de Ven daar nog achter stond bedoel je?marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Koemand doet alleen niet aan modern denken. Hij vindt Kluivert beter passen bij Memphis dus die komen zo allebei tegelijk erin.bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Zo typisch om vrij snel na een goal er een om de oren te krijgen of we zelf een te maken. Een trainer van mij zat daar altijd bovenop. Een vreugde moment of rouw moment is kans op een goal.
Heb je ooit gevoetbald?ramrodwillem schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Waarom steekt men een arm op bij het nemen van een hoekschop of vrijetrap, we weten echt wel dat ie genomen gaat worden
Werkt beter dan tegen zon schijtbakken counter team vermoed ikSport_Life schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
Maak me wel een beetje zorgen als ze straks tegen een voetballende ploeg moeten. Dat wordt niks
Omdat je dan daar iets mee aanduid. Kort, lang, etc.ramrodwillem schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Waarom steekt men een arm op bij het nemen van een hoekschop of vrijetrap, we weten echt wel dat ie genomen gaat worden
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Daar zal wel over zijn nagedacht 😉ramrodwillem schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Waarom steekt men een arm op bij het nemen van een hoekschop of vrijetrap, we weten echt wel dat ie genomen gaat worden
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Lijkt me alsnog hinderlijk buitenspel, of hij hem nu aanraakt of niet.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die spelen gewoon op de counter.tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Die Japanners gaan er tenminste voor. Meer explosiviteit
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:59
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Soms ook niet hoor. Het is ook voor jezelf fijn om je zo te lanceren.Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
[...]
Omdat je dan daar iets mee aanduid. Kort, lang, etc.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
/f/image/4xcq84Ui6Zf6i21JW3ylklqi.png?f=fotoalbum_large)