[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 285 ... 305 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:13:
[...]

AAAAGHGHGHHAHA DAT NUMMER!!!! |:( :X
Rustig, later wordt het beter!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:29
Jammer dat je geen type Dumfries qua passing op het middenveld hebt. Nu moet je linies overslaan.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

Pfff

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
dus

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Godver. Keeper stond erbij en keek ernaar.

[ Voor 75% gewijzigd door carpebios op 14-06-2026 23:16 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
Poh wat een domper

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:15

FreakNL

Well do ya punk?

Mooie goal!

[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 14-06-2026 23:16 ]


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
Gadverdamme

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

God damn.

Shitttt

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 07:18
Haha

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:15:
Die snelheid van Summerville is wel een wapen om van een halve bal nog wat te creëren .
Hij was een van de lichtpuntjes. Voor de rest was West Ham niet veel.

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:08

Agent47

I always close my contracts.

Zo voorspelbaar

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:03
Wat de Henk. Hoe dan

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:36
Volledig uit het niets.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
Een kans en gelijk raak

  • SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk.. zo moet het. Hele helft kloten en passen, doe gewoon 1x zijkant, tikje, boem.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2026 23:16 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.


  • bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-06 20:36
Wat een pegel was dat

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Hoe mag dat nou toch zo makkelijk weer.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:15:
[...]

Rustig, later wordt het beter!
Oh nee, toch niet. :(

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 19:07
Vooral niet meeverdedigen hoor Reijnders.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:55
Hoe simpel ook… mag de bal gewoon vrij aannemen in het strafschopgebied…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:23

Fiber

Beaches are for storming.

BAM!!!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Kunnen we van vooraf aan beginnen 8)7

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:19

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Als je iemand in de 16 met de bal aan de voet laat lopen vraag je er ook om

Sys Specs


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04:29
Potverdriedubbeltjes.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:53
Lekker dan. Uit het niets :/

Var?

XXXVI


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je kunt niet zeggen onverdiend.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

Via.

Waardeloze goal dus.

(Edit: nee. Gekheid. Vies schotje. Strak int hoekje. Wel onterecht. Ze hebben verder nagenoeg geen enkele kans gehad))

[ Voor 68% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:18 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
vd ven stond te slapen anders was het buitenspel

  • DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 27-06 17:24
Ze zetten ff aan. Nederland staat weer helemaal verkeerd en hoppa.

  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 16:09

Shabbaman

Got love?

Losers.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Het is te hopen dat Japan nu gewoon weer inzakt want als die gaan voetballen lopen ze er finaal overheen

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Dumfries en verdedigen
Jammer

[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 14-06-2026 23:18 ]


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit blijft gewoon dramatisch.
Versnellen ze eindelijk en scoren ze. Daarna letten ze al niet meer op en weer gelijk...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
Waardeloos verdedigen!

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03:53
Heel slap van NL, een kans en gelijk raak van Japan

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Zonde. En zorgwekkend dat een ploeg 3 milliseconden gas geeft en er meteen eentje in legt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

Het begon met die terugspeelbal waardoor Verbruggen uit paniek moest uittrappen.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uithuilen en opnieuw beginnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 07:18
Mooi hoor… heb je 80% balbezit, lekker hoor. Gewoon weer verder slapen en doen alsof je zaterdagmiddagcompetitie speelt

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
Doe is normaal man, dit is precies waar Gullit het over had. Echt :(

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:17:
Dumfries en verdedigen
Jammer
Waarom gaat die dan naar Real Madrid?

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Nederlandse mentaliteit... Denk dat ze er al zijn en bam

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-06 17:53

Qu3st

#36

HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:18:
[...]

Waarom gaat die dan naar Real Madrid?
Om aan te vallen duh

  • mkmi
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:23
Heel jammer dit.

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
spitsen die niet scoren, verdedigers die niet verdedigen

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

CyBeRSPiN schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:18:
Het begon met die terugspeelbal waardoor Verbruggen uit paniek moest uittrappen.
Gewoon k**keeper. Alle tijd en ruimte en schopt hem gewoon uit als een C-amateur. Wordt meteen afgestraft zoals we zien.

  • Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:18:
[...]

Waarom gaat die dan naar Real Madrid?
Bankwarmen?

How bad is it on a scale from one to Spurs


  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er is hier een duidelijke loser...
Triest

  • MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:50

MazeWing

The plot thickens...

De verdediging blijft gewoon een gatenkaas.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y


  • marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:54

marapuru

db.

Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:52
Waarom staat Dumfries in de verdediging als ie dat toch niet doet? (Of zit dat niet in zijn takenpakket of koppen)

  • Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 06:09
Altijd wanneer NL controle heeft en zelfverzekerheid is, geven ze het weg.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Stond sowieso niet buitenspel hoor.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hij is toch een ver. back?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:18:
[...]

Doe is normaal man, dit is precies waar Gullit het over had. Echt :(
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
[...]

Zo gaat het hier wel vaker. Degene die het meest afgebrand word, scoort. :+
;)

:)F

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:17:
Dit blijft gewoon dramatisch.
Versnellen ze eindelijk en scoren ze. Daarna letten ze al niet meer op en weer gelijk...
Het gebeurt vaak ook al zo snel. Alsof de wedstrijd al gewonnen is. Japan komt in de tweede helft letterlijk 1x het strafschopgebied in en het is raak.

Het is echt zo vermoeiend om naar te kijken. Mis echt de passie en inzet van bijvoorbeeld Marokko.

  • evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:26
marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Dat leek mij toch ook..!

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.


  • scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-06 13:56
marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Nee was Van Hecke

  • CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:47

CyBeRSPiN

sinds 2001

marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Stond bij lange na niet buitenspel.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
Zo typisch om vrij snel na een goal er een om de oren te krijgen of we zelf een te maken. Een trainer van mij zat daar altijd bovenop. Een vreugde moment of rouw moment is kans op een goal.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:50
Ach ja, het was matig en blijft matig.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:40

Quad

Doof

Enfin, het staat gelijk, we staan niet achter, dus op zich nog niets aan de hand.

Komop NL!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
evleerdam schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
[...]

Dat leek mij toch ook..!
vd ven stond er nog te slapen

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Die stond niet buitenspel.

  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fitte jongens hoor, die Japanners.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Eigenlijk vind ik dit rood. Snap dat het geel is, en ben er blij om.. maar je haalt dus gewoon een zekere doelkans weg.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De corners van Reijnders zijn erg slecht. Hij krijgt de bal niet voorbij de eerste paal.

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 14-06-2026 23:21 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
VdV hief dat op. En bal zou via Van Hecke zijn gegaan als zag ik hem via een japanner gaan maar dat is irrelevant.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
marapuru schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:19:
Ik dacht dat die Japanse speler die buitenspel stond n raakte?
Die géén buitenspel stond omdat Van de Ven daar nog achter stond bedoel je?

  • ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Waarom steekt men een arm op bij het nemen van een hoekschop of vrijetrap, we weten echt wel dat ie genomen gaat worden

  • Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Maak me wel een beetje zorgen als ze straks tegen een voetballende ploeg moeten. Dat wordt niks :N

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-06 11:06

Typhone

Who Dares Wins

bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Zo typisch om vrij snel na een goal er een om de oren te krijgen of we zelf een te maken. Een trainer van mij zat daar altijd bovenop. Een vreugde moment of rouw moment is kans op een goal.
Koemand doet alleen niet aan modern denken. Hij vindt Kluivert beter passen bij Memphis dus die komen zo allebei tegelijk erin.

  • Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-06 11:49
ramrodwillem schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Waarom steekt men een arm op bij het nemen van een hoekschop of vrijetrap, we weten echt wel dat ie genomen gaat worden
Heb je ooit gevoetbald?

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Sport_Life schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:21:
Maak me wel een beetje zorgen als ze straks tegen een voetballende ploeg moeten. Dat wordt niks :N
Werkt beter dan tegen zon schijtbakken counter team vermoed ik

  • ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Jaren maar dit is iets van de laatste tijd

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
ramrodwillem schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Waarom steekt men een arm op bij het nemen van een hoekschop of vrijetrap, we weten echt wel dat ie genomen gaat worden
Omdat je dan daar iets mee aanduid. Kort, lang, etc.

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:08

Agent47

I always close my contracts.

Iedereen neemt z’n tijd ook maar.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:36
Goed verdedigd van Summerville, nu gelijk wisselen. Brobbey erin, Malen naar rechts.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 07:18
Die Japanners gaan er tenminste voor. Meer explosiviteit

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
ramrodwillem schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:20:
Waarom steekt men een arm op bij het nemen van een hoekschop of vrijetrap, we weten echt wel dat ie genomen gaat worden
Daar zal wel over zijn nagedacht 😉

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Hoppa

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
Alsjeblieft lekker hoor!

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:58
gaat hard zo

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Summerville BAM!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
BAM

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:08

Agent47

I always close my contracts.

2-1

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:26
Lijkt me alsnog hinderlijk buitenspel, of hij hem nu aanraakt of niet.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 11:58
Heerlijke goal zeg!

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:15

FreakNL

Well do ya punk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y9SVcI9k3wJi3zLDPFzFrQAzLms=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4xcq84Ui6Zf6i21JW3ylklqi.png?f=fotoalbum_large

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En nu wel normaal verdedigen graag.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
Die Japanners gaan er tenminste voor. Meer explosiviteit
Die spelen gewoon op de counter.

  • tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gewoon nog een goal maken dan is het weer opgelost.

Tweakers Discord


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28
Summerville kan wel scoren!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:22:
[...]

Omdat je dan daar iets mee aanduid. Kort, lang, etc.
Soms ook niet hoor. Het is ook voor jezelf fijn om je zo te lanceren.

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Hoppa. En nu vasthouden.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
Zit er ook mooi in! Goed geschoten

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:55
Knappe goal van Summerville!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hoppa! Je moet gewoon tussen de linies inspelen, nu wederom met Gravenberch

  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:58
Summerville, echt een aanwinst
Pagina: 1 ... 285 ... 305 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!