Ik had nu maar F1 opstaan, maar vond het ook niet veel.hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]
Tijdsverschil speelt imo een grote rol: in de middag en avond kan je alles volgen, nu alleen de eerste wedstrijd (als het een beetje wedstrijd is).
Voor de mensen die willen gaan slapen, je kan ook nog Langs de Lijn aanzetten op de radio.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op de opstelling heb ik niet veel aan te merken. Prima gekozen.Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:54:
[...]
Wat een kul
Dit zijn gewoon de beste spelers en het staat en gaat goed.
Nu alleen nog scoren en van Dijk moet beter opletten. Hij mag blij zijn met van Hecke naast zich
Alleen kan wel meer uitgehaald worden. Iedereen blijft maar in zijn positie staan. Gravenberch is geen een keer aan de linkerkant van het veld geweest, Reijnders geen een keer aan de rechterkant, de Jong is niet weg geweest uit het centrum, Gakpo blijft maar links plakken, Malen blijft maar in de spits.
Daar kan je echt wel meer in rouleren voor de variatie in je spel. Japanners hoeven nu echt weinig na te denken verdedigend gezien.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ja en het is niet alsof er veel tussen zo’n compact Japan heen past.PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Je moet ook aanspeelpunten hebben natuurlijk…
Je mist trouwens ook wel een nummer 10 op CAM die een goed schot heeft van een meter of 25
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Volgens de statistieken is het Van Dijk, van Hecke en dan van de Ven met de meeste balcontacten.tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]
Oneens… dit is tegenwoordig gewoon standaard. Van Dijk is bijna het meest aan de bal van het hele team. Alles elke keer naar achter en dan 20x tikkie breed zodat heel de verdediging een paar de bal heeft gehad. Geen enkele creativiteit
Heb je gezien wat er gebeurde toen Van Dijk een keer wel de bal door de as speelde? Daar zijn de Japanners dus verrekte goed op ingesteld en loeren erop. We hebben geen spelers meer zoals Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart die je in zo'n situatie vrijwel altijd aan kan spelen en zich vrij draaien/spelen om vervolgens ook nog eens een goede pass te geven. Dus het is heel irreëel om te verwachten dit wel te doen, dan loop je snoeihard in het Santoku mes.tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]
Oneens… dit is tegenwoordig gewoon standaard. Van Dijk is bijna het meest aan de bal van het hele team. Alles elke keer naar achter en dan 20x tikkie breed zodat heel de verdediging een paar de bal heeft gehad. Geen enkele creativiteit
Ja maar die staat nu tussen 4 Japanners en krijgt de bal dan niet van Frenkie.Agent47 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:02:
Je mist trouwens ook wel een nummer 10 op CAM die een goed schot heeft van een meter of 25
Japan gaat nog net niet massaal in het eigen doel liggen. Moeilijk aanvallen sowieso
Ik heb geen idee van de economics van dit soort toernooien maar een ding valt me wel atlijd op.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Dat komt niet doordat er veel meer landen meedoen?
Ik zou het gewoon in Europa doen.
In 2004 ben ik in Athene geweest met mijn familie en hadden we voor 10 dagen kaarten voor evenementen van groepsfase wedstrijden volleybal tot de 100m sprintfinale avond in het Olympisch Stadion. Totale kostprijs van alle kaarten, ongeveer 30 stuks totaal: 2500 euro. Daar koop je nu dus 1 kaartje voor de groepsfase voor? Dat verklaar je niet alleen met inflatie.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik zie ze in de tweede helft wel gewoon hetzelfde doorgaan. Dan wordt het een muntje opgooien: valt ie voor NL of voor Japan?
Waarom niet gewoon vanaf links of rechts hoge voorzet geven en proberen die bal te koppen? Of speel eens een mannetje voorbij. Je moet het forceren, niet zo door blijven gaan.
Waarom niet gewoon vanaf links of rechts hoge voorzet geven en proberen die bal te koppen? Of speel eens een mannetje voorbij. Je moet het forceren, niet zo door blijven gaan.
Hoe verwacht je creativiteit te creëren als Japan heel laag staat en de as dicht heeft gezet. Het is gewoon puzzelen totdat er een verdedigingsfout wordt gemaakt door Japan. Verder zijn er ook nog kansen uit dode spelmomenten.tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]
Oneens… dit is tegenwoordig gewoon standaard. Van Dijk is bijna het meest aan de bal van het hele team. Alles elke keer naar achter en dan 20x tikkie breed zodat heel de verdediging een paar de bal heeft gehad. Geen enkele creativiteit
Geduld, geduld en nog een geduld. Ik zou hier echt niet voluit tegen willen voetballen. Reken maar dat Japan hier echt wel zwaar op geoefend heeft en tot perfectie zal uitvoeren als ze kunnen omschakelen.
En weer niemand voor het doel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Er zijn in Amerika ook genoeg mensen die een ticket kopen vooral voor hun eigen reclame.Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:04:
[...]
Ik heb geen idee van de economics van dit soort toernooien maar een ding valt me wel atlijd op.
In 2004 ben ik in Athene geweest met mijn familie en hadden we voor 10 dagen kaarten voor evenementen van groepsfase wedstrijden volleybal tot de 100m sprintfinale avond in het Olympisch Stadion. Totale kostprijs van alle kaarten, ongeveer 30 stuks totaal: 2500 euro. Daar koop je nu dus 1 kaartje voor de groepsfase voor? Dat verklaar je niet alleen met inflatie.
Amerikanen gaan ook naar Coldplay bijvoorbeeld
Onzin. In de middag moet ik werken...hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]
Tijdsverschil speelt imo een grote rol: in de middag en avond kan je alles volgen, nu alleen de eerste wedstrijd (als het een beetje wedstrijd is).
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
er omheen ipv er doorheenMiki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:05:
[...]
Hoe verwacht je creativiteit te creëren als Japan heel laag staat en de as dicht heeft gezet. Het is gewoon puzzelen totdat er een verdedigingsfout wordt gemaakt door Japan. Verder zijn er ook nog kansen uit dode spelmomenten.
Geduld, geduld en nog een geduld. Ik zou hier echt niet voluit tegen willen voetballen. Reken maar dat Japan hier echt wel zwaar op geoefend heeft en tot perfectie zal uitvoeren als ze kunnen omschakelen.
Ja Van Dijk moet dit ook niet doen. Dat kan hij niet maar. als dit het niveau is en geen enkele creativiteit dan kunnen we beter stoppenbazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:03:
[...]
Heb je gezien wat er gebeurde toen Van Dijk een keer wel de bal door de as speelde? Daar zijn de Japanners dus verrekte goed op ingesteld en loeren erop. We hebben geen spelers meer zoals Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart die je in zo'n situatie vrijwel altijd aan kan spelen en zich vrij draaien/spelen om vervolgens ook nog eens een goede pass te geven. Dus het is heel irreëel om te verwachten dit wel te doen, dan loop je snoeihard in het Santoku mes.
En weer niemandcarpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:05:
En weer niemand voor het doel
Dat is totaal de 4e keer...
Als je pech hebt, speel je over 4 jaar de eerste ronde in Zuid-Amerika.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:00:
[...]
Dat komt niet doordat er veel meer landen meedoen?
Ik zou het gewoon in Europa doen.
Prima voorzetten maar geen spits…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hehe, gewoon eens Gravenberch inpassen en van daaruit doorvoetballen, daar ligt echt de sleutel voor deze pot.
Je mist een Sneijder...Agent47 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:02:
Je mist trouwens ook wel een nummer 10 op CAM die een goed schot heeft van een meter of 25
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De beste man op het veld is tot nu toe de scheids.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Kinderen naar bed, vrouw houdt het ook voor gezien. Gezellig in mijn eentje op de bank Nederlands Elftal op het WK kijken.

Volgende keer weer Europa...
Volgende keer weer Europa...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
die gaan er toch niet omheen? draaien bijna altijd naar binnenMiki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:06:
[...]
Met een dubbele dekking? Kijk maar eens goed hoe Summerville en Gakpo worden afgestopt.
Wat een onzin… je gaat ook niets creëren als je geen snelheid maakt. Het tempo is te laag, natuurlijk is het dan makkelijk te doen voor Japan.Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:05:
[...]
Hoe verwacht je creativiteit te creëren als Japan heel laag staat en de as dicht heeft gezet. Het is gewoon puzzelen totdat er een verdedigingsfout wordt gemaakt door Japan. Verder zijn er ook nog kansen uit dode spelmomenten.
Geduld, geduld en nog een geduld. Ik zou hier echt niet voluit tegen willen voetballen. Reken maar dat Japan hier echt wel zwaar op geoefend heeft en tot perfectie zal uitvoeren als ze kunnen omschakelen.
Dit echt he. Wat een teleurstellende wedstrijdPatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:50:
Slechste en saaiste wedstrijd van dit WK tot nu toe…
Wat een kolder.tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:06:
[...]
Ja Van Dijk moet dit ook niet doen. Dat kan hij niet maar. als dit het niveau is en geen enkele creativiteit dan kunnen we beter stoppen
Het is echt bizar de reacties hier soms. Er wordt op geen enkele manier rekening gehouden met de kwaliteiten van de tegenstanders, continu van alles gevraagd waar we de spelers niet voor hebben en goede spelers kunnen er niks (meer) van.
Nederland heeft een gebrek aan kwaliteit voorin. Tegenstanders kunnen zich daarom heel goed inspelen op Oranje. Dat maakt het spel heel moeilijk en echt puzzelen.
Is het nog geen zomervakantie dan...?Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:08:
Kinderen naar bed, vrouw houdt het ook voor gezien. Gezellig in mijn eentje op de bank Nederlands Elftal op het WK kijken.
Volgende keer weer Europa...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Eindelijk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eindelijk! Een kopballetje van onze slechte verdediger.
[ Voor 69% gewijzigd door carpebios op 14-06-2026 23:09 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Yesssssss
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
BAM!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Virgilius!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Van Dijk!
Flickr PSN ID= cheironnl
BAM
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik wilde net zeggen... Het loopt anders nu en nu het doelpunt.
Loepzuiver gekopt
Loepzuiver gekopt
Haha, leuk dat ie het toch bevestigt. Bijna de slechtste man op het veld, maar wel binnen koppen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Virgil zn handelsmerk
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
En wie scoort m?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Heerlijk binnen gekopt!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Dacht, ik na in bed verder op NPO start. Hoor gegil en 15 seconden later zie ik een doelpunt...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Zo gaat het hier wel vaker. Degene die het meest afgebrand word, scoort.Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:09:
En dan scoort van Dijk niet te filmen
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij is hem gewoon kwijt, moet een geldige goal zijn.
De enige VvD die ik niet haat
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi shot hoe van Dijk de nakijkt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Jup. Misschien smaakt het azijn bij sommigen nu toch iets meer naar wite wijn.
Gaat Malen nu verdedigen?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hopelijk wordt het nu ook leuker, Japan moet komen
We worden wereldkampioen
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Misschien van Dijk gewoon in de spits zetten en dan via de vleugels voorzetten?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Een verdediger… dan kan de rest wel gewoon lekker op de bank. Daar komt niets uit
Ja gewoon een heerlijke harde scherpe voorzet.Sempy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Yes. Geweldige bal van Gravenberch
Volgens mij heeft Koeman even met een paar spelers gepraat in de rust
Vind Malen, Gakpo en Dumfries echt prutsers.DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
[...]
Zo gaat het hier wel vaker. Degene die het meest afgebrand word, scoort.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hier, zie mijn voorgaande post.HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:09:
Waar zijn alle haters nu?!
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Virgil, slechtste verdediger, beste spits...
Vuurwerk in de straat 🎆🎆🎆
Vuurwerk in de straat 🎆🎆🎆
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Well that aged like milk....MazeWing schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:51:
Wat zou een EK of WK zijn als van Dijk weer eens niet waardeloos speelt?
Ik snap werkelijk waar niet waarom die man überhaupt opgeroepen wordt....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Guiding eyescheiron schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Mooi shot hoe van Dijk de nakijkt.
Don't let perfect be the enemy of good.
Kan die geen corners trappen?Sempy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Yes. Geweldige bal van Gravenberch
Meer mensen die met Hue Sports Live kijken? Heb de klok in de app mooi gelijk lopen met de tv, maar nog voordat de bal in de buurt van de goal was, kleurde de kamer oranje. 😅
Haha, Gravenberch die we nauwelijks gezien hebben op van Dijk die matig verdedigt. Mooi gekopt.
Ik ben hier!HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:09:
Waar zijn alle haters nu?!
Ik haat Claudia de Breij nog steeds!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En nu moet Japan komen, gaan ruimte weggeven, en valt de 2-0.
[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:12 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
We leren vandaag dat Koeman per ongeluk het elftal achterstevoren het veld op heeft gestuurd. De verdediger scoort.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Is logisch.hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Dacht, ik na in bed verder op NPO start. Hoor gegil en 15 seconden later zie ik een doelpunt...
De ziggo kijkers (en dan niet de app) zijn altijd het snelst.
Ik ben het er mee eens hoor.
Het is dat hij dit nog goed kan, maar verder is hij zo langzaam en slordig geworden. Hopelijk kan Hato (dat is de enige die ik zie als jonge verdediger die nog goed kan worden), hem ooit opvolgen.
Het aandringen gelijk naar rust is beloond. Nu doorzetten!
als nl nou maar niet achteruit gaat lopen voetballen, door blijven voetballen graag
Mag ik dan bij jou schuilen?carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:12:
[...]
Ik ben hier!
Ik haat Claudia de Breij nog steeds!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
No pussy footing nou. Doorduwen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
AAAAGHGHGHHAHA DAT NUMMER!!!!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Australië wordt wereldkampioen!mnarijnm schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:13:
van der Ven met solo run en doelpunt. Het wordt het WK van de omgekeerde aanvallers
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Met Dumfries is dat toch ook al een tijdje het recept? Wordt tijd dat Van de Ven ze aan de linkerkant ook gaat bakken.mnarijnm schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:13:
van der Ven met solo run en doelpunt. Het wordt het WK van de omgekeerde aanvallers
Weinig flair maar zoals op de Belg aangegeven scoorde van Dijk als een biljarterSoulizer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:09:
[...]
Dit echt he. Wat een teleurstellende wedstrijd
Geef mij maar Youp.carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:12:
[...]
Ik ben hier!
Ik haat Claudia de Breij nog steeds!
Is dit nu het songfestival draadje?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die snelheid van Summerville is wel een wapen om van een halve bal nog wat te creëren .
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!