[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 284 ... 306 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]

Tijdsverschil speelt imo een grote rol: in de middag en avond kan je alles volgen, nu alleen de eerste wedstrijd (als het een beetje wedstrijd is).
Ik had nu maar F1 opstaan, maar vond het ook niet veel.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:48
Voor de mensen die willen gaan slapen, je kan ook nog Langs de Lijn aanzetten op de radio. :)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:48

Hupske

AFCA

Harribo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:54:
[...]

Wat een kul
Dit zijn gewoon de beste spelers en het staat en gaat goed.
Nu alleen nog scoren en van Dijk moet beter opletten. Hij mag blij zijn met van Hecke naast zich
Op de opstelling heb ik niet veel aan te merken. Prima gekozen.

Alleen kan wel meer uitgehaald worden. Iedereen blijft maar in zijn positie staan. Gravenberch is geen een keer aan de linkerkant van het veld geweest, Reijnders geen een keer aan de rechterkant, de Jong is niet weg geweest uit het centrum, Gakpo blijft maar links plakken, Malen blijft maar in de spits.

Daar kan je echt wel meer in rouleren voor de variatie in je spel. Japanners hoeven nu echt weinig na te denken verdedigend gezien.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Je moet ook aanspeelpunten hebben natuurlijk…
Ja en het is niet alsof er veel tussen zo’n compact Japan heen past.

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:12

Agent47

I always close my contracts.

Je mist trouwens ook wel een nummer 10 op CAM die een goed schot heeft van een meter of 25

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]

Oneens… dit is tegenwoordig gewoon standaard. Van Dijk is bijna het meest aan de bal van het hele team. Alles elke keer naar achter en dan 20x tikkie breed zodat heel de verdediging een paar de bal heeft gehad. Geen enkele creativiteit
Volgens de statistieken is het Van Dijk, van Hecke en dan van de Ven met de meeste balcontacten.

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]

Oneens… dit is tegenwoordig gewoon standaard. Van Dijk is bijna het meest aan de bal van het hele team. Alles elke keer naar achter en dan 20x tikkie breed zodat heel de verdediging een paar de bal heeft gehad. Geen enkele creativiteit
Heb je gezien wat er gebeurde toen Van Dijk een keer wel de bal door de as speelde? Daar zijn de Japanners dus verrekte goed op ingesteld en loeren erop. We hebben geen spelers meer zoals Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart die je in zo'n situatie vrijwel altijd aan kan spelen en zich vrij draaien/spelen om vervolgens ook nog eens een goede pass te geven. Dus het is heel irreëel om te verwachten dit wel te doen, dan loop je snoeihard in het Santoku mes.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:50
Agent47 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:02:
Je mist trouwens ook wel een nummer 10 op CAM die een goed schot heeft van een meter of 25
Ja maar die staat nu tussen 4 Japanners en krijgt de bal dan niet van Frenkie.
Japan gaat nog net niet massaal in het eigen doel liggen. Moeilijk aanvallen sowieso

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Dat komt niet doordat er veel meer landen meedoen?

Ik zou het gewoon in Europa doen.
Ik heb geen idee van de economics van dit soort toernooien maar een ding valt me wel atlijd op.

In 2004 ben ik in Athene geweest met mijn familie en hadden we voor 10 dagen kaarten voor evenementen van groepsfase wedstrijden volleybal tot de 100m sprintfinale avond in het Olympisch Stadion. Totale kostprijs van alle kaarten, ongeveer 30 stuks totaal: 2500 euro. Daar koop je nu dus 1 kaartje voor de groepsfase voor? Dat verklaar je niet alleen met inflatie.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik zie ze in de tweede helft wel gewoon hetzelfde doorgaan. Dan wordt het een muntje opgooien: valt ie voor NL of voor Japan?

Waarom niet gewoon vanaf links of rechts hoge voorzet geven en proberen die bal te koppen? Of speel eens een mannetje voorbij. Je moet het forceren, niet zo door blijven gaan.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]

Oneens… dit is tegenwoordig gewoon standaard. Van Dijk is bijna het meest aan de bal van het hele team. Alles elke keer naar achter en dan 20x tikkie breed zodat heel de verdediging een paar de bal heeft gehad. Geen enkele creativiteit
Hoe verwacht je creativiteit te creëren als Japan heel laag staat en de as dicht heeft gezet. Het is gewoon puzzelen totdat er een verdedigingsfout wordt gemaakt door Japan. Verder zijn er ook nog kansen uit dode spelmomenten.

Geduld, geduld en nog een geduld. Ik zou hier echt niet voluit tegen willen voetballen. Reken maar dat Japan hier echt wel zwaar op geoefend heeft en tot perfectie zal uitvoeren als ze kunnen omschakelen.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
En weer niemand voor het doel

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:04:
[...]


Ik heb geen idee van de economics van dit soort toernooien maar een ding valt me wel atlijd op.

In 2004 ben ik in Athene geweest met mijn familie en hadden we voor 10 dagen kaarten voor evenementen van groepsfase wedstrijden volleybal tot de 100m sprintfinale avond in het Olympisch Stadion. Totale kostprijs van alle kaarten, ongeveer 30 stuks totaal: 2500 euro. Daar koop je nu dus 1 kaartje voor de groepsfase voor? Dat verklaar je niet alleen met inflatie.
Er zijn in Amerika ook genoeg mensen die een ticket kopen vooral voor hun eigen reclame.

Amerikanen gaan ook naar Coldplay bijvoorbeeld :+

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:59:
[...]

Tijdsverschil speelt imo een grote rol: in de middag en avond kan je alles volgen, nu alleen de eerste wedstrijd (als het een beetje wedstrijd is).
Onzin. In de middag moet ik werken...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:35
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:05:
[...]

Hoe verwacht je creativiteit te creëren als Japan heel laag staat en de as dicht heeft gezet. Het is gewoon puzzelen totdat er een verdedigingsfout wordt gemaakt door Japan. Verder zijn er ook nog kansen uit dode spelmomenten.

Geduld, geduld en nog een geduld. Ik zou hier echt niet voluit tegen willen voetballen. Reken maar dat Japan hier echt wel zwaar op geoefend heeft en tot perfectie zal uitvoeren als ze kunnen omschakelen.
er omheen ipv er doorheen

  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22:31
bazzemans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:03:
[...]


Heb je gezien wat er gebeurde toen Van Dijk een keer wel de bal door de as speelde? Daar zijn de Japanners dus verrekte goed op ingesteld en loeren erop. We hebben geen spelers meer zoals Robben, Van Persie, Sneijder en Van der Vaart die je in zo'n situatie vrijwel altijd aan kan spelen en zich vrij draaien/spelen om vervolgens ook nog eens een goede pass te geven. Dus het is heel irreëel om te verwachten dit wel te doen, dan loop je snoeihard in het Santoku mes.
Ja Van Dijk moet dit ook niet doen. Dat kan hij niet maar. als dit het niveau is en geen enkele creativiteit dan kunnen we beter stoppen

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:50
En weer niemand
Dat is totaal de 4e keer...

  • PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

HollowGamer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Dat komt niet doordat er veel meer landen meedoen?

Ik zou het gewoon in Europa doen.
Als je pech hebt, speel je over 4 jaar de eerste ronde in Zuid-Amerika.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
Grindtegel schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:06:
[...]

er omheen ipv er doorheen
Met een dubbele dekking? Kijk maar eens goed hoe Summerville en Gakpo worden afgestopt.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:51
Prima voorzetten maar geen spits…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hehe, gewoon eens Gravenberch inpassen en van daaruit doorvoetballen, daar ligt echt de sleutel voor deze pot.

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Agent47 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:02:
Je mist trouwens ook wel een nummer 10 op CAM die een goed schot heeft van een meter of 25
Je mist een Sneijder... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

De beste man op het veld is tot nu toe de scheids.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Kinderen naar bed, vrouw houdt het ook voor gezien. Gezellig in mijn eentje op de bank Nederlands Elftal op het WK kijken.

;(

Volgende keer weer Europa...

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:35
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:06:
[...]

Met een dubbele dekking? Kijk maar eens goed hoe Summerville en Gakpo worden afgestopt.
die gaan er toch niet omheen? draaien bijna altijd naar binnen

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:07:
[...]

Je mist een Sneijder... O-)
Is gewoon aanwezig (in het stadion)

  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22:31
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:05:
[...]

Hoe verwacht je creativiteit te creëren als Japan heel laag staat en de as dicht heeft gezet. Het is gewoon puzzelen totdat er een verdedigingsfout wordt gemaakt door Japan. Verder zijn er ook nog kansen uit dode spelmomenten.

Geduld, geduld en nog een geduld. Ik zou hier echt niet voluit tegen willen voetballen. Reken maar dat Japan hier echt wel zwaar op geoefend heeft en tot perfectie zal uitvoeren als ze kunnen omschakelen.
Wat een onzin… je gaat ook niets creëren als je geen snelheid maakt. Het tempo is te laag, natuurlijk is het dan makkelijk te doen voor Japan.

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
PatrickC schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:50:
Slechste en saaiste wedstrijd van dit WK tot nu toe…
Dit echt he. Wat een teleurstellende wedstrijd

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
tjubbie schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:06:
[...]

Ja Van Dijk moet dit ook niet doen. Dat kan hij niet maar. als dit het niveau is en geen enkele creativiteit dan kunnen we beter stoppen
Wat een kolder.

Het is echt bizar de reacties hier soms. Er wordt op geen enkele manier rekening gehouden met de kwaliteiten van de tegenstanders, continu van alles gevraagd waar we de spelers niet voor hebben en goede spelers kunnen er niks (meer) van.

Nederland heeft een gebrek aan kwaliteit voorin. Tegenstanders kunnen zich daarom heel goed inspelen op Oranje. Dat maakt het spel heel moeilijk en echt puzzelen.

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:55
Lijkt wel purschuim

  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Dr. Strangelove schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:08:
Kinderen naar bed, vrouw houdt het ook voor gezien. Gezellig in mijn eentje op de bank Nederlands Elftal op het WK kijken.

;(

Volgende keer weer Europa...
Is het nog geen zomervakantie dan...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Eindelijk :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Eindelijk! Een kopballetje van onze slechte verdediger.

[ Voor 69% gewijzigd door carpebios op 14-06-2026 23:09 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
Alsjeblieft Virgil zelf doet het gewoon :D

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:35
van dijk dan maar in de spits

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Yesssssss

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BAM!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:58

Typhone

Who Dares Wins

En dan scoort van Dijk niet te filmen

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
Hups. Big Verg.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waar zijn alle haters nu?!

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Virgilius!

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16:40
Yes! Zit er mooi in

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:55
Van Dijk!

Flickr PSN ID= cheironnl


  • Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-06 16:09

Shabbaman

Got love?

BAM

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi


  • Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:40
Virgil!

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:50
Ik wilde net zeggen... Het loopt anders nu en nu het doelpunt.
Loepzuiver gekopt

  • Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Van Dijk slechtste speler op het veld toch???

Lekker gedaan!!!

  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:35
Haha, leuk dat ie het toch bevestigt. Bijna de slechtste man op het veld, maar wel binnen koppen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:53
Yes. Geweldige bal van Gravenberch

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PAMGcLA9KjYhTLQPnYfs4LoGeII=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/WC7UMSbifrJRemxvtzQNyTTn.jpg?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Virgil zn handelsmerk

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:02

Quad

Doof

En wie scoort m? :+

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:19
Hoppaaa!!!

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Specialiteit van het huis

  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Heerlijk binnen gekopt!

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:18
Dacht, ik na in bed verder op NPO start. Hoor gegil en 15 seconden later zie ik een doelpunt... :?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:00
Van Dijk is een spits en geen verdediger?

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Typhone schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:09:
En dan scoort van Dijk niet te filmen
Zo gaat het hier wel vaker. Degene die het meest afgebrand word, scoort. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hij is hem gewoon kwijt, moet een geldige goal zijn.

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een fantastische kopper is het toch

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De enige VvD die ik niet haat :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Top!

  • cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:55
Mooi shot hoe van Dijk de nakijkt.

Flickr PSN ID= cheironnl


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
Jup. Misschien smaakt het azijn bij sommigen nu toch iets meer naar wite wijn.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Gaat Malen nu verdedigen?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16:40
Hopelijk wordt het nu ook leuker, Japan moet komen

  • Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:12

Pinobigbird

doesn't share food!

We worden wereldkampioen :)F

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt


  • mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:51
Kop is eraf en nu gas erop

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:51
Misschien van Dijk gewoon in de spits zetten en dan via de vleugels voorzetten?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • tjubbie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 22:31
Een verdediger… dan kan de rest wel gewoon lekker op de bank. Daar komt niets uit

  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:36
Yess vet lekker van Dijk! Offbeat kopbal :)

Don't let perfect be the enemy of good.


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:50
Sempy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Yes. Geweldige bal van Gravenberch
Ja gewoon een heerlijke harde scherpe voorzet.
Volgens mij heeft Koeman even met een paar spelers gepraat in de rust

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
[...]

Zo gaat het hier wel vaker. Degene die het meest afgebrand word, scoort. :+
Vind Malen, Gakpo en Dumfries echt prutsers. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:35
Hier, zie mijn voorgaande post. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything


  • Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Virgil, slechtste verdediger, beste spits... O-)

Vuurwerk in de straat 🎆🎆🎆

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.


  • MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:39

MazeWing

The plot thickens...

MazeWing schreef op zondag 14 juni 2026 @ 22:51:
Wat zou een EK of WK zijn als van Dijk weer eens niet waardeloos speelt?

Ik snap werkelijk waar niet waarom die man überhaupt opgeroepen wordt....
Well that aged like milk.... :X

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y


  • iCore
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:36
cheiron schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Mooi shot hoe van Dijk de nakijkt.
Guiding eyes :p

Don't let perfect be the enemy of good.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:08
Sempy schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Yes. Geweldige bal van Gravenberch
Kan die geen corners trappen?

  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:33
Meer mensen die met Hue Sports Live kijken? Heb de klok in de app mooi gelijk lopen met de tv, maar nog voordat de bal in de buurt van de goal was, kleurde de kamer oranje. 😅

  • floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:55
Haha, Gravenberch die we nauwelijks gezien hebben op van Dijk die matig verdedigt. Mooi gekopt.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Ik ben hier!

Ik haat Claudia de Breij nog steeds! :(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

En nu moet Japan komen, gaan ruimte weggeven, en valt de 2-0. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 23:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:48
We leren vandaag dat Koeman per ongeluk het elftal achterstevoren het veld op heeft gestuurd. De verdediger scoort.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59

FreakNL

Well do ya punk?

hoevenpe schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:10:
Dacht, ik na in bed verder op NPO start. Hoor gegil en 15 seconden later zie ik een doelpunt... :?
Is logisch.

De ziggo kijkers (en dan niet de app) zijn altijd het snelst.

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Malfunctions schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:11:
[...]

Hier, zie mijn voorgaande post. ;)
Ik ben het er mee eens hoor. ;)

Het is dat hij dit nog goed kan, maar verder is hij zo langzaam en slordig geworden. Hopelijk kan Hato (dat is de enige die ik zie als jonge verdediger die nog goed kan worden), hem ooit opvolgen.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
Hopelijk gaat Japan nu meer komen en krijgt Nederland meer ruimte om te voetballen.

  • Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-06 17:53

Qu3st

#36

Het aandringen gelijk naar rust is beloond. Nu doorzetten!

  • Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:35
als nl nou maar niet achteruit gaat lopen voetballen, door blijven voetballen graag

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:02

Quad

Doof

carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:12:
[...]

Ik ben hier!

Ik haat Claudia de Breij nog steeds! :(
Mag ik dan bij jou schuilen?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:45

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
No pussy footing nou. Doorduwen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.


  • mnarijnm
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
van der Ven met solo run en doelpunt. Het wordt het WK van de omgekeerde aanvallers :+

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dat laffe Japan mag nu ook wel afgestraft worden ook.

  • carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:13:
[...]

Mag ik dan bij jou schuilen?
AAAAGHGHGHHAHA DAT NUMMER!!!! |:( :X

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:48
mnarijnm schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:13:
van der Ven met solo run en doelpunt. Het wordt het WK van de omgekeerde aanvallers :+
Australië wordt wereldkampioen!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
mnarijnm schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:13:
van der Ven met solo run en doelpunt. Het wordt het WK van de omgekeerde aanvallers :+
Met Dumfries is dat toch ook al een tijdje het recept? Wordt tijd dat Van de Ven ze aan de linkerkant ook gaat bakken.

  • D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Soulizer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:09:
[...]

Dit echt he. Wat een teleurstellende wedstrijd
Weinig flair maar zoals op de Belg aangegeven scoorde van Dijk als een biljarter *O*

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:12:
[...]

Ik ben hier!

Ik haat Claudia de Breij nog steeds! :(
Geef mij maar Youp.

  • hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:18
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 23:13:
[...]

Mag ik dan bij jou schuilen?
Is dit nu het songfestival draadje? :9~

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:58
Malen net te diep gegaan

  • bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
Die snelheid van Summerville is wel een wapen om van een halve bal nog wat te creëren .
Pagina: 1 ... 284 ... 306 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!