3Harribo schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:22:
Je moet met een penalty op voorsprong komen.
Ik zit nu pas te kijken, was het weer een missen van grote kansen tot nu toe?
Malen had weer een grote kans, maar was wel een harde pass waardoor hij niet lekker uit kwam met zijn passen.Harribo schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:22:
Je moet met een penalty op voorsprong komen.
Ik zit nu pas te kijken, was het weer een missen van grote kansen tot nu toe?
Bij de vrouwen pas ook niet. Toen werd zelfs het slachtoffer Jacky Groenen eruit gestuurd...Jeroenvde89 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:21:
Is toch een kaart?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als dat echt grote kansen waren is dat best veel.
Nou ja grote kansen, er had meer mee gedaan kunnen of moeten worden.Harribo schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:24:
[...]
Als dat echt grote kansen waren is dat best veel.
Dat kan. Maar zag nog net Reijnders naast schieten.Vlassie1980 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:23:
[...]
Malen had weer een grote kans, maar was wel een harde pass waardoor hij niet lekker uit kwam met zijn passen.
Enfin vrees echt gebrek aan killers voorin.
Brobbey ook nog spelen hoop ik
Ok dank voor de infoCharles Hill schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:25:
[...]
Nou ja grote kansen, er had meer mee gedaan kunnen worden.
De reserves spelen na deze wedstrijd ook nog 2x 35 minuten tegen elkaar; Koeman wil nu zo min mogelijk wisselen. Die reserve pot wordt niet uitgezonden.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Oezbeken vliegen er behoorlijk in met de slidings... altijd eng in zo'n laatste oefenpot.
... not as I do.
Ik hoop het stiekem wel.
Volgens mij is dit een van de slechte teams Oranje in jaren.
Da's leuk voor het wedstrijd ritme, maar nu ga je helemaal geen cohesie creeeren tussen eventuele wisselspelers en de basis. Dus dan zit je nog vaster aan de basis 11.gws24 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:28:
[...]
De reserves spelen na deze wedstrijd ook nog 2x 35 minuten tegen elkaar; Koeman wil nu zo min mogelijk wisselen. Die reserve pot wordt niet uitgezonden.
precies wat ronald wilTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:31:
[...]
Da's leuk voor het wedstrijd ritme, maar nu ga je helemaal geen cohesie creeeren tussen eventuele wisselspelers en de basis. Dus dan zit je nog vaster aan de basis 11.
Brobbey maakt net zo goed af als Malen in Oranje. Alleen Brobbey is juist niet iemand die het van het afmaken moet hebben, maar van z'n fysiek en zorgen dat andere in de positie komen. Dus als Malen zo blijft afwerken dan heb je gewoon veel meer aan Brobbey
Ach. Het is zelden dat de opstelling in de eerste pot de opstelling is waarmee je eindigt. Alleen in 2010 stond het elftal volgens mij gelijk
Weer geen doelpunt uit veldspel deze helft. Of moet nu nog vallen. Niet goed
Gevaarlijk dat Oezbekistan 
Volgens mij wel de armoedigste oefen interland die Ik gezien heb. Ik ga even wat anders doen
Volgens mij wel de armoedigste oefen interland die Ik gezien heb. Ik ga even wat anders doen
[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 08-06-2026 21:37 ]
Het is overigens wel gebruikelijk bij dit soort oefenwedstrijden dat de gehele selectie aan spelen toekomt. Dat gebeurd al onderling in de middenbouw van de profclubs door de weeks kan ik je uit eigen ervaring vertellenTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:31:
[...]
Da's leuk voor het wedstrijd ritme, maar nu ga je helemaal geen cohesie creeeren tussen eventuele wisselspelers en de basis. Dus dan zit je nog vaster aan de basis 11.
In de onderbouw zie je juist dat ze veel twin games spelen met veldjes naast elkaar waar de voltallige selecties dan tegen elkaar spelen.
Volgens mij moet er eerst nog wat cohesie gecreëerd worden tussen de basisspelers gezien het spelTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:31:
[...]
En het is ook nooit goed, wordt er teveel gewisseld in aanloop naar een toernooi dan vind men dat de basiself veel meer samen moet spelen en anders andersom. Persoonlijk vind ik dat je in zo'n laatste oefenwedstrijd zo lang mogelijk met de basis moet spelen. Uitproberen wisselspelers heb je genoeg andere wedstrijden voor gehad.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je hoeft niet te veel wisselen. Maar de spits en rechtsbuiten posities zijn de enige waar echt twijfel over is. Hou dan de rest gelijk en wissel op die posities wat door, om te kijken wat werkt. Voorlopig is het gewoon Malen die Depay's plek mag vasthouden. Dus zodra dat niet werkt ben je de lul. Dan krijg je een spits waar niemand mee gespeeld heeft en dus blijft het slecht gaan.gws24 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:38:
[...]
Volgens mij moet er eerst nog wat cohesie gecreëerd worden tussen de basisspelers gezien het spel.
En het is ook nooit goed, wordt er teveel gewisseld in aanloop naar een toernooi dan vind men dat de basiself veel meer samen moet spelen en anders andersom. Persoonlijk vind ik dat je in zo'n laatste oefenwedstrijd zo lang mogelijk met de basis moet spelen. Uitproberen wisselspelers heb je genoeg andere wedstrijden voor gehad.
Op 1 staat PSG - Bayern, maar deze zit er niet ver achter. Ben benieuwd naar de 2e helft!Grindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:39:
enerverend potje
In 1988 gingen we na een verloren eerste wedstrijd plots zonder vleugelspelers spelen, iets waar nog nooit een potje mee geoefend was. Dus Brobbey durf ik zo in te zetten hoorTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:40:
[...]
Dan krijg je een spits waar niemand mee gespeeld heeft en dus blijft het slecht gaan.
Handig als je snel in slaap wilt vallenGrindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:39:
enerverend potje
Hopelijk heeft NLZiet tijdens de wedstrijden hun stream wel beter voor elkaar..
Het geluid in de streams (zowel TV, desktop als telefoon), herhaalt met regelmaat een laatste geluidsfragment als soort echo, echo. Heel irritant.
Het geluid in de streams (zowel TV, desktop als telefoon), herhaalt met regelmaat een laatste geluidsfragment als soort echo, echo. Heel irritant.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Malen speelt bij Roma ook wel iets anders dan wat er nu van hem gevraagd wordt, niet dat hij de kansen die hij kreeg er wel in mag schieten overigens.D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:43:
[...]
In 1988 gingen we na een verloren eerste wedstrijd plots zonder vleugelspelers spelen, iets waar nog nooit een potje mee geoefend was. Dus Brobbey durf ik zo in te zetten hoor
Je zou ook 4-4-2 of 5-3-2 kunnen spelen met Brobbey en Malen in de spits en waarbij je Dumbfries en van de Ven laat opkomen. Ik heb een idee dat met een traditionele 4-3-3 malen niet lekker uit de verf komt.
goeie analist die huntelaar, ik zeg aanhouden...
Gestrekt been op de enkel... dit is er één uit het boekje.PatrickC schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:22:
Dat is gewoon rood scheids…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ze zijn bezig met het beeld maar wordt er niet beter op
De zoveelste keer dat iets mis is met het beeld. Doen ze nu iets bij de NOS fout of in Amerika?
gelukkig, dacht dat er hier iets kapot wasGrindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:56:
nos voor al uw epileptische aanvallen
Lijkt wel of die camera op de tribune van De Kuip staat of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hier kan NLziet toch niets aan doen?Quad schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:45:
Hopelijk heeft NLZiet tijdens de wedstrijden hun stream wel beter voor elkaar..
NOS gaf zelf aan dat ze problemen hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 08-06-2026 21:59 ]
How bad is it on a scale from one to Spurs
Alleen er wordt dit keer amper gescoredFiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:57:
Lijkt wel of die camera op de tribune van De Kuip staat of zo...
Wat is dit.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Niet aan deze storing, hele stream incl. reclames heb ik er last van.
ben nu naar livestream op de NOS overgegaan, daar blijft het geluid wel in sync.
NPO1/NPO2 had ik in NLZiet ook geen probleem met het geluid trouwens.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
En daar gaat de stream .. misschien omdat zij uitzenden in een andere standaard.
stadion; kut
geen publiek; kut
beeld; kut
commentator; kut (omdat het nu nog mag)
wedstrijd; kut
roze voetbalschoenen; kut
alles kut!
geen publiek; kut
beeld; kut
wedstrijd; kut
alles kut!
Een storings scherm. Misschien ben je te jong die hebben meegemaakt?Sport_Life schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:59:
Wat is dit.
https://nos.nl/livestream...-oezbekistan-kijk-mee-1-0 is iets beter...HollowGamer schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:00:
[...]
Een storings scherm. Misschien ben je te jong die hebben meegemaakt?
Ik heb dit doorgezet naar Bond Tegen Vloeken. Het is maar dat je het weet.Grindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:00:
stadion; kut
geen publiek; kut
beeld; kut
wedstrijd; kut
alles kut!
Lijkt een beetje op een slecht bezochte golfwedstrijd qua sfeer.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
kut is toch niet vloeken godverdomme?HollowGamer schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:02:
[...]
Ik heb dit doorgezet naar Bond Tegen Vloeken. Het is maar dat je het weet.
Verzorging niet aanwezig? Waarom duurt dat zo lang.
Keepertje heeft au...
Geen zin gekregen in McDonalds en de half time shows?Dr. Strangelove schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:03:
Lijkt een beetje op een slecht bezochte golfwedstrijd qua sfeer.
Zou toch niet uit hoeven maken nlziet/Ziggo/online?Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:02:
[...]
https://nos.nl/livestream...-oezbekistan-kijk-mee-1-0 is iets beter...
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Tjaaa wat is jong. Ik voel me jongHollowGamer schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:00:
[...]
Een storings scherm. Misschien ben je te jong die hebben meegemaakt?
Waarom denk ik soms dat Nederland in het blauw speelt...?
Omdat ze 1-0 voor staan?Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:09:
Omdat het witte shirt zo goedkoop lijkt. Een trainingshirtje wat opeens gepromoveerd is tot uitshirtFiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:09:
Nee, omdat Nederland ook vaak in dat kleurtje gespeeld heeft denk ik...
Pffff wat een slechte pot zeg, dat gaat naar 3 wedstrijden weer terug als je dat zo ziet.
How bad is it on a scale from one to Spurs
Gakpo speelt toch wel lekker hoor. Da's niet de eerste keer dat ie hem panklaar neerlegt.
... not as I do.
wacht effe een keeper die de standaard situaties moet gaan regelen? nou snap ik al die kutcorners altijd van NL
Jeminee, wat is het slecht zeg.
Flickr PSN ID= cheironnl
Moet je perse dit soort potjes spelen?
Verder veel geluid op de achtergrond, niet alleen de vogeltjes..
Verder veel geluid op de achtergrond, niet alleen de vogeltjes..
Ik vind die blauwe shirtjes bij vlagen best sterk.Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:11:
[...]
Nee, omdat Nederland ook vaak in dat kleurtje gespeeld heeft denk ik...
Na meer dan een uur voetballen 1 doelpunt (tegen) uit een penalty..
Hadden ze nu trainingskeeper Bijlow maar meegenomen
tsja misschien dat iedereen op 70% speelt om blessurevrij te blijven? Ik hoop het in ieder geval, het geeft weinig vertrouwen als dit het maximale is wat erin zit. Maar ook dan: het kan alleen maar beter wordenSlasher schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:13:
Pffff wat een slechte pot zeg, dat gaat naar 3 wedstrijden weer terug als je dat zo ziet.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
verbruggen/flekken/roefs poteeto potaato
Vind ik ook.Grindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:17:
Stel nou dat Brobbey er nog even drie in legt...
Niet lekker voor Verbruggen...
Niet lekker voor Verbruggen...
Flekken vind ik toch wel onzeker hoorGrindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:17:
Dit is serieus de eerste keer in jaren dat ik weinig zin heb in een WK... Man wat is dit elftal saai zeg.
Het is niet degelijk èn het ontbreekt aan creativiteit.. dat is wel dubbel auwaaaido schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:18:
Dit is serieus de eerste keer in jaren dat ik weinig zin heb in een WK... Man wat is dit elftal saai zeg.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Te duur, stel je voor dat de KNVB een of meerdere bobos als bezuiniging zou moeten doen.D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:16:
Hadden ze nu trainingskeeper Bijlow maar meegenomen
Oef...
Kijktip; andere tijden sport , van gisteren.
Kan me die wissel nog goed herinneren, weet zelfs nog in welke kroeg we zaten
.
Leuk om meer achtergrond informatie te zien
https://anderetijden.nl/p...-die-geschiedenis-schreef
Kan me die wissel nog goed herinneren, weet zelfs nog in welke kroeg we zaten
https://anderetijden.nl/p...-die-geschiedenis-schreef
[ Voor 24% gewijzigd door Sport_Life op 08-06-2026 22:21 ]
Die gaat zich gewoon in de basis spelen. Bij Malen is het allemaal wat te lief.Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:20:
Zonde, maar al meteen trefzekerder
Slecht voor mijn hart en zo...Sport_Life schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:20:
Kijktip; andere tijden sport , van gisteren.
Kan me die wissel nog goed herinneren, weet zelfs nog in welke kroeg we zaten.
De KNVB leidt al verlies op het WK (tenzij we wereldkampioen worden): https://www.espn.nl/voetb...erlies-als-oranje-wk-wint.HollowGamer schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:19:
[...]
Te duur, stel je voor dat de KNVB een of meerdere bobos als bezuiniging zou moeten doen.
Heel erg /s.
[ Voor 19% gewijzigd door bazzemans op 08-06-2026 22:22 ]
Niet alleen Japan.Grindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:24:
japan krijgt er steeds meer zin in
We gaan met een b eftal het wk in!
Huub Huub Barbatruc!
Het is maar een spelletje.
Ach, in 1988 liep het ook niet lekker, eigenlijk het hele toernooi niet, behalve tegen Duitsland...
Bij judo krijgt je na 30 seconde gehannes een straf voor passiviteit, misschien een kanshebber voor een nieuwe FIFA-regel om dit soort zaadwedstrijden wat meer elan te geven
Dit is toch te bizar voor woorden. En dan is Nederland nog een land met veel funding voor sport.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:22:
[...]
De KNVB leidt al verlies op het WK (tenzij we wereldkampioen worden): https://www.espn.nl/voetb...erlies-als-oranje-wk-wint.
Heel erg /s.
En de fifa maar geld naar binnen harken...
Hoe betaald Curaçao dit alles? Zelfs de hele familie van spelers zijn mee.
[ Voor 6% gewijzigd door DNA_Saint op 08-06-2026 22:29 ]
Huub Huub Barbatruc!
Als we maar vd Duitsers winnen...Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:26:
Ach, in 1988 liep het ook niet lekker, eigenlijk het hele toernooi niet, behalve tegen Duitsland...
precies, het is dat kieft onbewust een goal maakte tegen de Ieren maar wat was het ook toen kut in de poulfase. We hadden toen de mazzel dat duitsland de aartsvijand was waardoor NL wel een keer wat extra;s kon geven tegen een opponent.Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:26:
Nee toch, je zou juist verwachten dat het een investering is. Winst/verlies zou niet moeten uitmaken.DNA_Saint schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Dit is toch te bizar voor woorden. En dan is Nederland nog een land met veel funding voor sport.
Wat een niveau... Je kunt net zo goed Ajax naar het wk sturen...
Bij handbal ook voor passief spel. Puur spelen op balbezit wordt daar afgestraft door een vrije worp voor de tegenstander.BakkerM schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:27:
Bij judo krijgt je na 30 seconde gehannes een straf voor passiviteit, misschien een kanshebber voor een nieuwe FIFA-regel om dit soort zaadwedstrijden wat meer elan te geven
Ook echt een totaal onzinnige oefenwedstrijd zo zonder publiek. Het enige wat je hier aan over kan houden zijn blessures.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
CorendonDNA_Saint schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Dit is toch te bizar voor woorden. En dan is Nederland nog een land met veel funding voor sport.
Van de andere kant stemmen ze hun vrienden die het beslissen, nooit weg.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:22:
[...]
De KNVB leidt al verlies op het WK (tenzij we wereldkampioen worden): https://www.espn.nl/voetb...erlies-als-oranje-wk-wint.
Heel erg /s.
Dus vind dit krokodillen tranen. Qatar was ook genoeg mis, zoals soms helemaal geen hotels voor fans. Goedkoop zou ik het ook niet noemen.
Het moet gewoon hier in Europa gehouden worden. Niet hier in Nederland, dat kost te veel belastinggeld.
Uh?Grindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:29:
[...]
precies, het is dat kieft onbewust een goal maakte tegen de Ieren maar wat was het ook toen kut in de poulfase. We hadden toen de mazzel dat duitsland de aartsvijand was waardoor NL wel een keer wat extra;s kon geven tegen een opponent.
Nederland speelde prima tegen de USSR, had kansen, die Russen prikten er eentje in. Meer pech dan dat ze slechter waren, zoals de finale ook aantoonde.
Nederland - Engeland is een legendarische wedstrijd. Prachtig voetbal van beide kanten.
En tegen Ierland, mooi was het niet, maar spannend wel.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nederland is toch helemaal niet zo'n sponsor land? Volgens mij zijn de meeste er gekomen met rijke ouders.DNA_Saint schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!