Dat iedereen die denkt dat Nederland ver komt nu wel wakker is geworden.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:32:
Wat zijn we nu eigenlijk wijzer geworden met deze pot?
Dat je m speelt dat is één, maar om het nou op nationale TV met commentaar uit te zenden begint toch echt een ridicuul idee te worden..M@cer schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:30:
Ook echt een totaal onzinnige oefenwedstrijd zo zonder publiek. Het enige wat je hier aan over kan houden zijn blessures.
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
InderdaadAMARONE schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:32:
[...]
Dat iedereen die denkt dat Nederland ver komt nu wel wakker is geworden.
1-0 tegen Oezbekistan met een penalty... Je moet je schamen
Zo herinner ik het me ook idd…Dr. Strangelove schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Uh?
Nederland speelde prima tegen de USSR, had kansen, die Russen prikten er eentje in. Meer pech dan dat ze slechter waren, zoals de finale ook aantoonde.
Nederland - Engeland is een legendarische wedstrijd. Prachtig voetbal van beide kanten.
En tegen Ierland, mooi was het niet, maar spannend wel.
legendarisch zal best, maar zonder die frotgoal van kieft was het schade holland alles ist vorbei geweest. rusland was na duitsland haast een anticlimax kwa pot, maar mooi dat we wonnen hoor, maar ik vind dat het tegenwoordig wel heel erg wordt geromantiseerd dat toernooi, het was echt niet heel erg goed. in 2010 wonnen we dan misschien niet maar dat toernooi was een stuk beterDr. Strangelove schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:31:
[...]
Uh?
Nederland speelde prima tegen de USSR, had kansen, die Russen prikten er eentje in. Meer pech dan dat ze slechter waren, zoals de finale ook aantoonde.
Nederland - Engeland is een legendarische wedstrijd. Prachtig voetbal van beide kanten.
En tegen Ierland, mooi was het niet, maar spannend wel.
Je zou maar net een kroeg hebben gekocht. Dan baal je.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Oezbekistan of all places... Die rolden we vroeger met 5-0 op...
Dat Summerville wel een blijvertje is in de selectie en dat het voorin niet daadkrachtig genoeg is maar dat wisten we eigenlijk al welbazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:32:
zou geluk zijn als die erbuiten wordt gelegd.
Ik dacht van te voren, zul je zien dat ze niet winnen van Oezbekistan
Wacht er is een VAR... Maar geen var-check voor rode kaart in de eerste helft?
Eerste overtreding/ hands buiten strafschopgebied.
Eerste overtreding/ hands buiten strafschopgebied.
Hebben we nou een vrouwelijke scheids...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ik lach me kapot, comedy kapers once again
Nada niets. Gezapige pot. Malen gaat niet je eerste spits zijn. Ik mis soort frisheid in het spel.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:32:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vind je Summerville ook overtuigend een basisspeler? Ik vind dat nog wel lastig aan de rechterkant.D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:35:
[...]
Dat Summerville wel een blijvertje is in de selectie en dat het voorin niet daadkrachtig genoeg is maar dat wisten we eigenlijk al wel
De verwachting voor een goed resultaat dit toernooi is er in ieder geval niet groter op geworden.
Ach ze zouden ook net iets minder luxe kunnen overnachten, reizen, etc.DNA_Saint schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:27:
[...]
Dit is toch te bizar voor woorden. En dan is Nederland nog een land met veel funding voor sport.
En de fifa maar geld naar binnen harken...
Hoe betaald Curaçao dit alles? Zelfs de hele familie van spelers zijn mee.
De FIFA geeft een heel groot deel van het met het wk verdiende geld aan landen die niet op het WK spelen, wat me (los van de politieke doelen die ze daarmee willen bereiken) best een prima actie lijkt.
Top, Til nog een rode kaart en een schorsing.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geeft ze hier rood voor, wat een onwijze troela
Flickr PSN ID= cheironnl
Guus kan naar huus...
[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 08-06-2026 22:38 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Met welke ballen dan? Hij komt in het veld op het moment dat niemand meer zin heeft. Daarom moest ie gewoon in de basis, als Koeman hem als optie ziet. Nu heb je er weinig aanD-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:21:
[...]
Die gaat zich gewoon in de basis spelen. Bij Malen is het allemaal wat te lief.
Rood voor Til ook nog en een doodschop laten ze gaan
Wat een troela! Dit is toch geen rood, stond nog iemand naast
Hahaha Til, die mag niet meer mee doen van Ronald
blijf effe lekker staan, het is oezbekistan
Nou, verwacht je echt 3 wedstrijden schorsing?Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:38:
Guus kan naar huis...
Strak in de winkelhaak :-)
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Dat wordt geschorst voor de eerste wedstrijd… dom dom dom
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
We doen wel echt heel veel ons best om de underdog te zijn 
Rood slaat natuurlijk nergens op hier.
Rood slaat natuurlijk nergens op hier.
[ Voor 30% gewijzigd door Arjan90 op 08-06-2026 22:39 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hoe is dit rood dan
Study everything, You'll find something you can use
Anders kon het volgens mij ook geen rood zijn.LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:38:
Oh geen pingel?
Dom? Dit is toch nooit rood?PatrickC schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:38:
Dat wordt geschorst voor de eerste wedstrijd… dom dom dom
Nou, dat was toch ff billenknijpen jongens die vrije trap....
Godzijdank de 0 houden.
Slotoffensief nu
Godzijdank de 0 houden.
Slotoffensief nu
[ Voor 11% gewijzigd door Vlassie1980 op 08-06-2026 22:40 ]
Ik zou als ik het Nederlands elftal was morgenvroeg het vliegtuig terugpakken en dat wk afzeggen. Zo verschrikkelijk slecht allemaal
Wat een paniek hier allemaal man dit potje gaat toch nergens om, tegen Japan staan ze er gewoon hoor als het er toe doe. Winnen gewoon de poule niet zo stressen.
Playstation 5
Ja, verplicht geneuzel van de KNVB.AMARONE schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:39:
Wat een domme oefenwedstrijd. Is dat nou elk wk zo?
Die gaat gewoon een keer invallen als Malen het weer niet afmaakt. En ik mag aannemen dat ze dan wel zin hebbenTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:38:
[...]
Met welke ballen dan? Hij komt in het veld op het moment dat niemand meer zin heeft. Daarom moest ie gewoon in de basis, als Koeman hem als optie ziet. Nu heb je er weinig aan
Wat een belachelijke scheids. Eerst geen eens een kaart geven voor die penal in de 1ste helft die donkerrood was en dan nu direct rood voor een handsbal die niet eens expres was.
Tuurlijk is dit wel rood, gewoon volgens de regels.forzav schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:40:
Dit is natuurlijk nooit rood, wat belachelijk
Die regels zijn krom, maar dat is een andere discussie.
Gewoon een domme handsbal… dat risico moet je nooit nemen in zo’n wedstrijd om niets.En ja.. het was geen rood, maar… hij kreeg ‘m toch!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Het is gewoon zo slecht! Als ze gewoon normaal spelen en scoren, is er niets aan de hand, komen ze nooit in die positie.
Zou je zo'n oefenwedstrijd niet buiten de fifa om kunnen organiseren? Heb je ook geen last met doorwerken rode kaart..
Expres of niet maakt niks uit. Gewoon de juiste beslissing.Blik1984 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:41:
Wat een belachelijke scheids. Eerst geen eens een kaart geven voor die penal in de 1ste helft die donkerrood was en dan nu direct rood voor een handsbal die niet eens expres was.
Die kans is best aanwezig, maar het is traditie om hier gezamenlijk lekker te zeiken. Dat gebeurt bij alle voetbalwedstrijden en met name de F1-weekenden. Jantje lacht, jantje huilt, maar bovenal is ie cynisch aan het zeikenStylze schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:40:
Wat een paniek hier allemaal man dit potje gaat toch nergens om, tegen Japan staan ze er gewoon hoor als het er toe doe. Winnen gewoon de poule hoor niet zo stressen.
die schieds is ook maar een over het paard getild mens
Ik moet het echt zien.Stylze schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:40:
Wat een paniek hier allemaal man dit potje gaat toch nergens om, tegen Japan staan ze er gewoon hoor als het er toe doe. Winnen gewoon de poule hoor niet zo stressen.
Het is allemaal zo passie loos
Heb er weinig vertrouwen in. Brobbey is niet een invaller, meer iemand die de verdedigers een uur lang helemaal kapot moet maken voordat de invaller de vruchten er van mag plukken, al deed ie het in de PL wel vaker ook gewoon 90 min langD-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:41:
[...]
Die gaat gewoon een keer invallen als Malen het weer niet afmaakt. En ik mag aannemen dat ze dan wel zin hebben
Zo dan
Study everything, You'll find something you can use
Wat een gezapige, ongeïnspireerde zooi zeg. Met Gravenberch, de Jong en Reijnders op het middenveld zou je toch echt beter verwachten.
En de 1-1, wat een schande.
En de 1-1, wat een schande.
Flickr PSN ID= cheironnl
comedy kapers all over hahahahah, heb ik toch nog een beetje plezier van het voetbal
Hahahaha… 1-1… kom maar gewoon naar huis met die bende.
Lol, wat slecht verdedigd. Gewoon een bal wegrammen is al teveel gevraagd.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Lekker vd Ven. En buitenspel opheffen en van achter je man dekken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dacht juist dat het niet meetelt, omdat je hier ook geen fifa ranking meehebt. Dat kaarten wel meetellen is erg kromforzav schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:41:
[...]
Zou je zo'n oefenwedstrijd niet buiten de fifa om kunnen organiseren? Heb je ook geen last met doorwerken rode kaart..
Wtf 1 1 hoe dan..
Tjonge jonge. Nou ik denk dat ik komende zondag lekker om 22:00 m'n nest in duik.
Wat een gezapige bende dit. Totaal geen beleving, cohesie lijkt totaal afwezig in het team. Geen enkele speler haalt een voldoende op misschien Gakpo na.
Zelden zo weinig uitgekeken naar een WK.
Wat een gezapige bende dit. Totaal geen beleving, cohesie lijkt totaal afwezig in het team. Geen enkele speler haalt een voldoende op misschien Gakpo na.
Zelden zo weinig uitgekeken naar een WK.
Je moet je gewoon kapot schamen met zijn allen, oefenwedstrijd of niet
Oezbekistan... Kom op zeg
Oezbekistan... Kom op zeg
Wat een genante vertoning is dit allemaal. Ik zei al dat deze wedstrijd beter niet gespeeld had kunnen worden.
Absolute bende dit.
Absolute bende dit.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Passieloos kan ik mij bij een nietszeggend oefenpotje wel voorstellen. Wel met passie aan de aftrap komen van het WK, is de laatste zorgt wmb.Harribo schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:42:
[...]
Ik moet het echt zien.
Het is allemaal zo passie loos
Die drie samen zijn dus onderdeel van het probleem. Drie keer een speler die van achteruit moet spelencheiron schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:42:
Met Gravenberch, de Jong en Reijnders op het middenveld zou je toch echt beter verwachten.
Jij een auto, jij een auto, jij een brommermnarijnm schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:43:
Wat zouden de uzbekistanen nu krijgen van de president? Nieuw huis voor iedereen erbij?
In principe klopt het dat het niet uitmaakt of het wel/niet expres is. Maar er werd totaal geen scoringskans ontnomentoolkist schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:42:
[...]
Expres of niet maakt niks uit. Gewoon de juiste beslissing.
met koeman aan het roer is niks meer verbazingwekkendUTM schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:44:
Is het erg om te zeggen dat ik me er niet eens over kan verbazen?
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!