WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 275 ... 279 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:36
Daggast schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:17:
[...]

De reserves spelen na deze wedstrijd 2x 35 minuten.
Ja maar hij moet geen reserve zijn, dat is het probleem. Depay is de reserve spits en Weghorst de pinchhitter dus wat heb je uberhaupt dan aan Brobbey als Koeman zijnde, tenzij hij voetbalverstand zou hebben natuurlijk

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:20:
[...]

Ja maar hij moet geen reserve zijn, dat is het probleem. Depay is de reserve spits en Weghorst de pinchhitter dus wat heb je uberhaupt dan aan Brobbey als Koeman zijnde, tenzij hij voetbalverstand zou hebben natuurlijk
Je verkiest Brobbey boven Malen?

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 07:11
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:53:
Gelukkig is het goed op te vangen. Geertruida had er (ten nadele van Wieffer) eigenlijk al bij moeten zitten. Voor de basiself kunnen we dit prima opvangen. Alleen ga je er qua wissels nu wel harder op achteruit.

De basiself voor vandaag is ook bekend. Ik denk dat dit Koemans beoogde basiself voor het WK is (op dit moment).

[Afbeelding]
Goed op te vangen met Geertruida? 2 jaar geleden zat ik in Berlijn tijdens het EK in het stadion toen NL van Oostenrijk verloor. De enige die toen nog slechter was dan Veerman, was Geertruida. Zelfs als wissel heb je eigenlijk niks aan hem. Sunderland heeft ook de koop optie op hem niet gelicht want het is het gewoon net niet.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:53:
Gelukkig is het goed op te vangen. Geertruida had er (ten nadele van Wieffer) eigenlijk al bij moeten zitten. Voor de basiself kunnen we dit prima opvangen. Alleen ga je er qua wissels nu wel harder op achteruit.

De basiself voor vandaag is ook bekend. Ik denk dat dit Koemans beoogde basiself voor het WK is (op dit moment).

[Afbeelding]
Goed op te vangen?
Wieffer of Geertruida is gewoon een enorme downgrade tov Timber.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:37
Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:20:
[...]

Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk best veel spitsen mee, terwijl dit onze zwakste linie is. Maar ja, je het altijd een paar spelers mee die vooral voor de trainingspartijen mee zijn.

• Terranova
418O2 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:20:
[...]

Je verkiest Brobbey boven Malen?
Als spits ja. Want Brobbey in de spits zorgt ervoor dat Malen als rechtsbuiten perfect tot z'n recht komt op rechts en daarnaast ook Gakpo op links.

Werken beiden perfect met een spits die ruimte maakt, ballen klaar legt en vooral 2 man bezig houdt.

• Terranova
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:27:
[...]

Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk best veel spitsen mee, terwijl dit onze zwakste linie is. Maar ja, je het altijd een paar spelers mee die vooral voor de trainingspartijen mee zijn.
Ja en maar 7 verdedigers, dus Koeman is gewoon niet zo slim bezig, zoals verwacht

• bazzemans
Bao_mi1 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:25:
[...]

Goed op te vangen met Geertruida? 2 jaar geleden zat ik in Berlijn tijdens het EK in het stadion toen NL van Oostenrijk verloor. De enige die toen nog slechter was dan Veerman, was Geertruida. Zelfs als wissel heb je eigenlijk niks aan hem. Sunderland heeft ook de koop optie op hem niet gelicht want het is het gewoon net niet.
Nee, goed op te vangen met Hecke en Dumfries aan de rechterzijde. Dat leek mij vrij logisch. Er staan andere spelers hoger in de pikorde dan Geertruida, dat snapte je neem ik aan zelf wel.

• bazzemans
Exocet schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:26:
[...]

Goed op te vangen?
Wieffer of Geertruida is gewoon een enorme downgrade tov Timber.
Zie reactie hierboven. Wat jullie doen is de speler die uitvalt vergelijken met de vervanger. De vervanger is echter 3e of 4e keus. Dus nee, daar doelde ik niet op.

• bazzemans
Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:28:
[...]

Ja en maar 7 verdedigers, dus Koeman is gewoon niet zo slim bezig, zoals verwacht
Beetje flauw om het 7 te noemen, want je weet dat hij Wieffer primair als verdediger heeft geselecteerd. Dat vind ik ook een rare keuze maar dan telt het wel op tot 8.

Edit:
Koeman redeneert ook heel simpel. Drie keepers en daarna elke positie dubbel bezet plus een pinchhitter

[ Voor 13% gewijzigd door bazzemans op 08-06-2026 20:33 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:56
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:27:
[...]

Kan ook logisch zijn. Voor elke situatie een andere spits

Tegen Tunesië zou ik voor Brobbey kiezen bijvoorbeeld en Kluivert erachter

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 08-06-2026 20:35 ]

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:35
Maar bidden dat Summerville een nieuwe parel blijkt. Nah das vast naief van me..

• Terranova
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Beetje flauw om het 7 te noemen, want je weet dat hij Wieffer primair als verdediger heeft geselecteerd. Dat vind ik ook een rare keuze maar dan telt het wel op tot 8.
Is het flauw? Hij blijft een middenvelder, dus ik vind van niet. Net zoals dat Koeman 6 centrale verdedigers mee heeft en maar 1 echte back.

• Terranova
D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Ja, maar oefen dan met die opstelling. Dat kan je nu niet, omdat hij weer voor dezelfde samenstelling gaat die al zo goed werkte tegen Algerije. De enige keer dat ie het wilde proberen is toen Dumfries zo dom rood pakte. Maar Koeman kennende beoordeelde hij alsnog Brobbey voor die situatie...

• bazzemans
D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:34:
[...]

Ja, klopt. Alleen Koeman kennende is hij niet zo creatief...

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 14:24
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:37:
[...]

Ja, klopt. Alleen Koeman kennende is hij niet zo creatief...
Het maakt niet zoveel uit, kwalitatief gezien is het gewoon niet goed genoeg voorin. Dit team is niet goed genoeg voor een kwartfinale uberhaupt. Maar goed, ik ben dan ook een zwartkijker in deze.

• bazzemans
Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:35:
[...]

Is het flauw? Hij blijft een middenvelder, dus ik vind van niet. Net zoals dat Koeman 6 centrale verdedigers mee heeft en maar 1 echte back.
Oke oke ik vind het flauw :Y)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wel een fantastische ambiance om je op te warmen voor het WK dit grasveldje

• bazzemans
Sineplex schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:39:
[...]

Het maakt niet zoveel uit, kwalitatief gezien is het gewoon niet goed genoeg voorin. Dit team is niet goed genoeg voor een kwartfinale uberhaupt. Maar goed, ik ben dan ook een zwartkijker in deze.
In 2004 hebben we Griekenland Europees kampioen zien worden. Dat is dan maar de strohalm die ik vasthoud.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 22:18

Shabbaman

Got love?

Dit stadion is niet echt heel goed gevuld.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• D-e-n
Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:37:
[...]

Ja, maar oefen dan met die opstelling. Dat kan je nu niet, omdat hij weer voor dezelfde samenstelling gaat die al zo goed werkte tegen Algerije. De enige keer dat ie het wilde proberen is toen Dumfries zo dom rood pakte. Maar Koeman kennende beoordeelde hij alsnog Brobbey voor die situatie...
Hij wil Summerville en Dumfries samen zien. En hij ziet kennelijk Malen als eerste spits nu

• Miki
  • Laatst online: 08:10
Wordt dit nu een live uitzending van een oefenpotje :?

Wat een ambiance :X

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:24

Clush

Do as I say...

Hoorde bij VI (volgens mij) van de week een interessante observatie dat je je niet helemaal moet blindstaren op de startopstelling, maar dat de finish-opstelling misschien nog wel belangrijker is.

Idee is dat de warmte waarschijnlijk een grote rol gaat spelen, en je sterkste spelers misschien wel beter tot hun recht komen nadat er al de nodige energie is verspeeld.

... not as I do.

• Terranova
D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:44:
[...]

Hij wil Summerville en Dumfries samen zien. En hij ziet kennelijk Malen als eerste spits nu
Dat blijkt, maar waarom neem je dan een spits teveel mee? Want iedereen weet dat ie Depay sowieso als vervanger van Malen ziet nu(en waarschijnlijk 1e spits wanneer ie fit genoeg is).

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06 23:32
Wat een waardeloze dooie bedoeling zo, hadden ze dat nou echt niet beter kunnen organiseren bij de knvb?

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:24
Shabbaman schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:43:
Dit stadion is niet echt heel goed gevuld.
Werd net uitgelegd waarom dat zo is.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:09
Konden niet op tijd alle veiligheid zaken regelen.
Dus dan maar leeg stadion.

Of het allemaal wat uitmaakt voor een oefenpot en straks de reserves nog even wat wedstrijd ritme op doen

• bazzemans
@Shabbaman en @Miki het was echt al maanden bekend dat dit een oefenwedstrijd zonder publiek zou zijn. Vaak worden dit soort wedstrijden niet eens uitgezonden. Je kan er ook voor kiezen niet te kijken.

• D-e-n
Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:45:
[...]

Dat blijkt, maar waarom neem je dan een spits teveel mee? Want iedereen weet dat ie Depay sowieso als vervanger van Malen ziet nu(en waarschijnlijk 1e spits wanneer ie fit genoeg is).
Ik zie nog wel situaties voor Brobbey. En ik vermoed dat je in de hitte vaker voorin wisselt

• bazzemans
d-vine schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:46:
[...]

Of het allemaal wat uitmaakt voor een oefenpot en straks de reserves nog even wat wedstrijd ritme op doen
Huh? Ik dacht oprecht dat het nooit de bedoeling was om met publiek te spelen?

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Grvy

Bot

d-vine schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:46:
[...]

En vandaag in "hep of feesboek gestaan" 8)7

Dit is een account.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:46
Dit is wel suf zo zonder publiek

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:58
Moet zeggen dat de streamingskwaliteit van NPO wel echt bedroevend slecht is :( echt triest om te bedenken dat dit de kwaliteit is in 2026...

Iemand enig idee of we een hogere kwaliteit stream ergens in het buitenland kunnen bekijken, met Engels commentaar oid? :D

• Charles Hill
Het had niet zoveel uitgemaakt of er publiek bij zou zijn geweest, behalve als het genoeg publiek was van wie nu spelen. De camera staat op de tribune, dus we zien veld en achtergrond, geen stadion.

• sNielz123
Hebben ze geen coral geluiden op de achtergrond?

• Grindtegel
mogen we ons tijdens deze pot nog wel druk maken over commentatoren etc? want dan gaan we nog even los zometeen.

• Miki
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:47:
[...]

Huh? Ik dacht oprecht dat het nooit de bedoeling was om met publiek te spelen?
d:)b

• sNielz123
Junia schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:49:
Moet zeggen dat de streamingskwaliteit van NPO wel echt bedroevend slecht is :( echt triest om te bedenken dat dit de kwaliteit is in 2026...

Iemand enig idee of we een hogere kwaliteit stream ergens in het buitenland kunnen bekijken, met Engels commentaar oid? :D
In de canal+ app is de kwaliteit niet slecht.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Haha wat een treurnis dit. Past wel goed bij het gastland en ook wel bij dit team/coach

• sNielz123
Grindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:51:
mogen we ons tijdens deze pot nog wel druk maken over commentatoren etc? want dan gaan we nog even los zometeen.
Alles beter dan Jeroen Grueter. Daar moet ik echt altijd binnensmonds van overgeven

• Charles Hill

Heb een link gestuurd.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:35
nm.

[ Voor 99% gewijzigd door Sjah op 08-06-2026 20:53 ]

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Via de ziggo box is het ook niet denderend dus troost je

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

sNielz123 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:50:
Hebben ze geen coral geluiden op de achtergrond?
Mooi gefluit van de lokale vogels niet genoeg? Vind het wel grappig dat ze LCD reclameborden om dit grasveld gezet hebben.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Charles Hill
Sjah schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:52:
[...]

Ja, maar de mods lezen mee, dus nee...
Is een wedstrijd die gratis te kijken is op tv, gewoon op npo3, zit niet achter een betaaldienst. Geen idee of een link dan wel mag. Maar heb het maar niet geplaatst.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:57
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:53:
[...]

Mooi gefluit van de lokale vogels niet genoeg?
Ik moest net het geluid uitzetten om te kijken of dit nou buiten was óf op tv :*)
Surround werkt in ieder geval goed.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17:06
Van de eerste minuten krijg ik niet het idee dat het niveau hoger ligt dan bij de vorige wedstrijd. Ik krijg er iig weinig hoop van voor het toernooi.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:21

Via CI+ is het ook bedroevend beeld. Dus waarschijnlijk is de bron al gewoon slecht.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Charles Hill
Jeroenvde89 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:55:
[...]

Ik moest net het geluid uitzetten om te kijken of dit nou buiten was óf op tv :*)
😄

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:39
Jeroenvde89 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:55:
[...]

Stereo in mijn kamer komt ook ruimtelijk over. De Nederlandse fans zijn net zo goed te horen als tegen Algerije.

• Mog
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:55:
Van de eerste minuten krijg ik niet het idee dat het niveau hoger ligt dan bij de vorige wedstrijd. Ik krijg er iig weinig hoop van voor het toernooi.
Dit voelt als een open training. Het is dat er commentaar bij zit.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• Malfunctions
Noem me ouderwets, maar ik zou pertinent weigeren om op roze kicksen te spelen..

• sNielz123
Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:58:
Noem me ouderwets, maar ik zou pertinent weigeren om op roze kicksen te spelen..
Malen heeft gele dus waarschijnlijk eigen keuze?

• Miki
Als je ze gratis krijgt bij een zak met geld kijk je er waarschijnlijk anders tegen aan dan dat je ze zelf zou moeten kopen.

Ik ben zelf van de Copa Mundials, Puma Kings en Nike Premiers overigens ;)

• Grindtegel
nou doet malen het gewoon express

• Jeroenvde89
Als Malen ze maar maakt als het om het eggie gaat :)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:40

Vos

AFCA

Dit is toch gewoon een blunder voor spelers op dit niveau, kom op zeg.

• PatrickC
Hoe heeft die Malen in de Serie A zoveel doelpunten gemaakt? Of was dat zijn eeneiige tweelingbroer misschien?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

De scheids vind het wel cutie cutie denk ik

• Miki
Vos schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:01:
Dit is toch gewoon een blunder voor spelers op dit niveau, kom op zeg.
Als je dit doet in de zondag 6de klasse reserve competitie dan wordt je ook gewoon gewisseld door de trainer. Maar gelukkig mag Malen gewoon staan :)

• D-e-n
PatrickC schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:01:
Hoe heeft die Malen in de Serie A zoveel doelpunten gemaakt? Of was dat zijn eeneiige tweelingbroer misschien?
Serie A is niet meer de Serie A van van Basten en Gullit

• Malfunctions
Miki schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:00:
[...]

Als je ze gratis krijgt bij een zak met geld kijk je er waarschijnlijk anders tegen aan dan dat je ze zelf zou moeten kopen.

Ik ben zelf van de Copa Mundials, Puma Kings en Nike Premiers overigens ;)
Als ze je een zak geld willen bieden om hun schoenen te gebruiken willen ze ze vast ook in een acceptabele kleur spuiten. ;)

• Terranova
Miki schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:02:
[...]

Als je dit doet in de zondag 6de klasse reserve competitie dan wordt je ook gewoon gewisseld door de trainer. Maar gelukkig mag Malen gewoon staan :)
Als 6e klasse spits moet ik je toch wel terugfluiten. Zo'n geweldige voorzet krijg je zo weinig dat het moeilijk is om scherp te blijven :+

• Grindtegel
roze niks mis mee, maar het vloekt wel wat zo met dat radioactief oranje van de shorts

• Clush

Clush

Do as I say...

Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:03:
[...]

Als ze je een zak geld willen bieden om hun schoenen te gebruiken willen ze ze vast ook in een acceptabele kleur spuiten. ;)
Roze is gewoon acceptabel als je niet een heel fragiel ego hebt.,

... not as I do.

• Malfunctions
Lijkt wel comedy capers met al die gemiste kansen.

• d-vine
Liever nu missen en straks raken op het WK

[ Voor 13% gewijzigd door d-vine op 08-06-2026 21:08 ]

• Grindtegel
Clush schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:04:
[...]

})

• sNielz123
Grindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:03:
roze niks mis mee, maar het vloekt wel wat zo met dat radioactief oranje van de shorts
Geef de schoenen dan dezelfde kleur. Staat het ook nog eens beter

• Malfunctions
Clush schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:04:
[...]

Eigenlijk is de enige acceptabele kleur zwart. Maar dat zien ze tegenwoordig anders. ;)

• Grindtegel
ik sta wel versteld van gakpo, die geeft gewoon 3 keer een voorzet zonder naar binnen te draaien.

• Terranova
Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:07:
[...]

Eigenlijk is de enige acceptabele kleur zwart. Maar dat zien ze tegenwoordig anders. ;)
Voor mij is het zwart of de kleur van het tenue.

• sNielz123
Dumfries denkt toch nog bij Inter te spelen. Speelt hem de hele tijd naar die blauwen

• bazzemans
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:57:
[...]

Dit gevoel blijft denk ik wel beetje zo deze wedstrijd.

• d-vine
Hoeveel van die bagger oefenwedstrijden vlak voor een toernooi wel niet heb gezien is ontelbaar om vervolgens prima door de poule fase heen te komen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:33

Fiber

Beaches are for storming.

Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:57:
[...]

Dat dus. De vorige wedstrijd tegen Algerije leek een stuk meer op een echte wedstrijd...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Doet de Postbode ook mee?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:39
sNielz123 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:08:
Dumfries denkt toch nog bij Inter te spelen. Speelt hem de hele tijd naar die blauwen
Dat gaat zondag ook tegen Japan gebeuren. Die jongen heeft wat harde voeten, kan ie ook niks aan doen.

• bazzemans
Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:10:
[...]

Dat dus. De vorige wedstrijd tegen Algerije leek een stuk meer op een echte wedstrijd...
Daar had dan weer wat minder uit-publiek mogen zijn. We zijn niet snel tevreden.

• D-e-n
d-vine schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:09:
Hoeveel van die bagger oefenwedstrijden vlak voor een toernooi wel niet heb gezien is ontelbaar om vervolgens prima door de poule fase heen te komen.
Die Belgen winnen alles deze oefencampagne. Die moeten zich pas echt zorgen maken. Alhoewel ze wel een pretpoule hebben

• Fiber

Fiber

D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:11:
[...]

Die Belgen winnen alles deze oefencampagne. Die moeten zich pas echt zorgen maken. Alhoewel ze wel een pretpoule hebben
Het zegt inderdaad helemaal niks.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• d-vine
D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:11:
[...]

Hoe groter het WK hoe groter de kans op een eenvoudige poule

Daarnaast heeft NL paar keer een poule des doods of zware poule gehad en ook dat kwam goed.

• Miki
Je speelt met je ideale elf om een statisch potje zonder enige diepgang te oefenen? Het tempo is echt dramatisch laag en ja, Oezbekistan heeft de bus geparkeerd maar hier wordt echt niemand wijzer van. Zelfs het commentaar gaat mee in het tempo :)

• Clush

Clush

Do as I say...

Dumfries/Summerville nog nauwelijks gezien, meeste gaat over links of door het midden.

... not as I do.

• Charles Hill
Reclameblok .. ik bedoel drinkpauze 😏

• bazzemans
Het is trouwens 23 graden in New York (38% luchtvochtigheid).
edit:
Oftewel heerlijk weer en geen enkele noodzaak voor een drinkpauze.

[ Voor 64% gewijzigd door bazzemans op 08-06-2026 21:20 ]

• Fiber

Fiber

Charles Hill schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:15:
Reclameblok .. ik bedoel drinkpauze 😏
En straks een rust van een half uur. Die wedstrijden gaan eindeloos worden...

• Clush

Clush

Do as I say...

Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:18:
[...]

En straks een rust van een half uur. Die wedstrijden gaan eindeloos worden...
Dat is alleen de eerste wedstrijd en de finale toch? De 2 wedstrijden met een halftime show?

... not as I do.

• Fiber

Fiber

Clush schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:19:
[...]

Dat is alleen de eerste wedstrijd en de finale toch? De 2 wedstrijden met een halftime show?
Ah, wist ik niet, ik dacht elke wedstrijd. Dan valt het nog mee misschien.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:40
Miki schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:14:
Je speelt met je ideale elf om een statisch potje zonder enige diepgang te oefenen? Het tempo is echt dramatisch laag en ja, Oezbekistan heeft de bus geparkeerd maar hier wordt echt niemand wijzer van. Zelfs het commentaar gaat mee in het tempo :)
Ongelooflijke flauwekul wedstrijd vind ik maar ja...
En daarna tegen Japan terwijl je als laatste deze tegenstander gewend bent.... Ik zou het niet gedaan hebben
Penalty

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-06-2026 21:21 ]

• Miki
Donker…. Rood!

• Grindtegel
lekker die overtreding, enkelbrekertje

• Jeroenvde89
Is toch een kaart?

• Charles Hill
Kom maar VAR, dit is een kaart!

• bazzemans
HOLLAND :)F

• PatrickC
Dat is gewoon rood scheids…

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:40
Je moet met een penalty op voorsprong komen.
Ik zit nu pas te kijken, was het weer een missen van grote kansen tot nu toe?

• Charles Hill
Zo, gelukje dat de keeper m niet pakt!

• sNielz123
Kan je echt wel rood voor geven.

Maar een wedstrijd tegen 10 man is natuurlijk klote oefenen

• bazzemans
100% rood. Oefenwedstrijd dus laten het maar gaan?
Pagina: 1 ... 275 ... 279 Laatste

Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!