Ja maar hij moet geen reserve zijn, dat is het probleem. Depay is de reserve spits en Weghorst de pinchhitter dus wat heb je uberhaupt dan aan Brobbey als Koeman zijnde, tenzij hij voetbalverstand zou hebben natuurlijkDaggast schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:17:
[...]
De reserves spelen na deze wedstrijd 2x 35 minuten.
Je verkiest Brobbey boven Malen?Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:20:
[...]
Ja maar hij moet geen reserve zijn, dat is het probleem. Depay is de reserve spits en Weghorst de pinchhitter dus wat heb je uberhaupt dan aan Brobbey als Koeman zijnde, tenzij hij voetbalverstand zou hebben natuurlijk
Goed op te vangen met Geertruida? 2 jaar geleden zat ik in Berlijn tijdens het EK in het stadion toen NL van Oostenrijk verloor. De enige die toen nog slechter was dan Veerman, was Geertruida. Zelfs als wissel heb je eigenlijk niks aan hem. Sunderland heeft ook de koop optie op hem niet gelicht want het is het gewoon net niet.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:53:
Gelukkig is het goed op te vangen. Geertruida had er (ten nadele van Wieffer) eigenlijk al bij moeten zitten. Voor de basiself kunnen we dit prima opvangen. Alleen ga je er qua wissels nu wel harder op achteruit.
De basiself voor vandaag is ook bekend. Ik denk dat dit Koemans beoogde basiself voor het WK is (op dit moment).
[Afbeelding]
Goed op te vangen?bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 19:53:
Gelukkig is het goed op te vangen. Geertruida had er (ten nadele van Wieffer) eigenlijk al bij moeten zitten. Voor de basiself kunnen we dit prima opvangen. Alleen ga je er qua wissels nu wel harder op achteruit.
De basiself voor vandaag is ook bekend. Ik denk dat dit Koemans beoogde basiself voor het WK is (op dit moment).
[Afbeelding]
Wieffer of Geertruida is gewoon een enorme downgrade tov Timber.
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk best veel spitsen mee, terwijl dit onze zwakste linie is. Maar ja, je het altijd een paar spelers mee die vooral voor de trainingspartijen mee zijn.Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:20:
[...]
Ja maar hij moet geen reserve zijn, dat is het probleem. Depay is de reserve spits en Weghorst de pinchhitter dus wat heb je uberhaupt dan aan Brobbey als Koeman zijnde, tenzij hij voetbalverstand zou hebben natuurlijk
Als spits ja. Want Brobbey in de spits zorgt ervoor dat Malen als rechtsbuiten perfect tot z'n recht komt op rechts en daarnaast ook Gakpo op links.
Werken beiden perfect met een spits die ruimte maakt, ballen klaar legt en vooral 2 man bezig houdt.
Ja en maar 7 verdedigers, dus Koeman is gewoon niet zo slim bezig, zoals verwachtbazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:27:
[...]
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk best veel spitsen mee, terwijl dit onze zwakste linie is. Maar ja, je het altijd een paar spelers mee die vooral voor de trainingspartijen mee zijn.
Nee, goed op te vangen met Hecke en Dumfries aan de rechterzijde. Dat leek mij vrij logisch. Er staan andere spelers hoger in de pikorde dan Geertruida, dat snapte je neem ik aan zelf wel.Bao_mi1 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:25:
[...]
Goed op te vangen met Geertruida? 2 jaar geleden zat ik in Berlijn tijdens het EK in het stadion toen NL van Oostenrijk verloor. De enige die toen nog slechter was dan Veerman, was Geertruida. Zelfs als wissel heb je eigenlijk niks aan hem. Sunderland heeft ook de koop optie op hem niet gelicht want het is het gewoon net niet.
Zie reactie hierboven. Wat jullie doen is de speler die uitvalt vergelijken met de vervanger. De vervanger is echter 3e of 4e keus. Dus nee, daar doelde ik niet op.Exocet schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:26:
[...]
Goed op te vangen?
Wieffer of Geertruida is gewoon een enorme downgrade tov Timber.
Beetje flauw om het 7 te noemen, want je weet dat hij Wieffer primair als verdediger heeft geselecteerd. Dat vind ik ook een rare keuze maar dan telt het wel op tot 8.Terranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:28:
[...]
Ja en maar 7 verdedigers, dus Koeman is gewoon niet zo slim bezig, zoals verwacht
Edit:
Koeman redeneert ook heel simpel. Drie keepers en daarna elke positie dubbel bezet plus een pinchhitter
[ Voor 13% gewijzigd door bazzemans op 08-06-2026 20:33 ]
Kan ook logisch zijn. Voor elke situatie een andere spitsbazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:27:
[...]
Als je het zo bekijkt hebben we eigenlijk best veel spitsen mee, terwijl dit onze zwakste linie is. Maar ja, je het altijd een paar spelers mee die vooral voor de trainingspartijen mee zijn.
Tegen Tunesië zou ik voor Brobbey kiezen bijvoorbeeld en Kluivert erachter
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 08-06-2026 20:35 ]
Is het flauw? Hij blijft een middenvelder, dus ik vind van niet. Net zoals dat Koeman 6 centrale verdedigers mee heeft en maar 1 echte back.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:32:
[...]
Beetje flauw om het 7 te noemen, want je weet dat hij Wieffer primair als verdediger heeft geselecteerd. Dat vind ik ook een rare keuze maar dan telt het wel op tot 8.
Ja, maar oefen dan met die opstelling. Dat kan je nu niet, omdat hij weer voor dezelfde samenstelling gaat die al zo goed werkte tegen Algerije. De enige keer dat ie het wilde proberen is toen Dumfries zo dom rood pakte. Maar Koeman kennende beoordeelde hij alsnog Brobbey voor die situatie...D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:34:
[...]
Kan ook logisch zijn. Voor elke situatie een andere spits
Ja, klopt. Alleen Koeman kennende is hij niet zo creatief...D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:34:
[...]
Kan ook logisch zijn. Voor elke situatie een andere spits
Het maakt niet zoveel uit, kwalitatief gezien is het gewoon niet goed genoeg voorin. Dit team is niet goed genoeg voor een kwartfinale uberhaupt. Maar goed, ik ben dan ook een zwartkijker in deze.bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:37:
[...]
Ja, klopt. Alleen Koeman kennende is hij niet zo creatief...
Oke oke ik vind het flauwTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:35:
[...]
Is het flauw? Hij blijft een middenvelder, dus ik vind van niet. Net zoals dat Koeman 6 centrale verdedigers mee heeft en maar 1 echte back.
In 2004 hebben we Griekenland Europees kampioen zien worden. Dat is dan maar de strohalm die ik vasthoud.Sineplex schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:39:
[...]
Het maakt niet zoveel uit, kwalitatief gezien is het gewoon niet goed genoeg voorin. Dit team is niet goed genoeg voor een kwartfinale uberhaupt. Maar goed, ik ben dan ook een zwartkijker in deze.
Dit stadion is niet echt heel goed gevuld.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Hij wil Summerville en Dumfries samen zien. En hij ziet kennelijk Malen als eerste spits nuTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:37:
[...]
Ja, maar oefen dan met die opstelling. Dat kan je nu niet, omdat hij weer voor dezelfde samenstelling gaat die al zo goed werkte tegen Algerije. De enige keer dat ie het wilde proberen is toen Dumfries zo dom rood pakte. Maar Koeman kennende beoordeelde hij alsnog Brobbey voor die situatie...
Hoorde bij VI (volgens mij) van de week een interessante observatie dat je je niet helemaal moet blindstaren op de startopstelling, maar dat de finish-opstelling misschien nog wel belangrijker is.
Idee is dat de warmte waarschijnlijk een grote rol gaat spelen, en je sterkste spelers misschien wel beter tot hun recht komen nadat er al de nodige energie is verspeeld.
Idee is dat de warmte waarschijnlijk een grote rol gaat spelen, en je sterkste spelers misschien wel beter tot hun recht komen nadat er al de nodige energie is verspeeld.
... not as I do.
Dat blijkt, maar waarom neem je dan een spits teveel mee? Want iedereen weet dat ie Depay sowieso als vervanger van Malen ziet nu(en waarschijnlijk 1e spits wanneer ie fit genoeg is).D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:44:
[...]
Hij wil Summerville en Dumfries samen zien. En hij ziet kennelijk Malen als eerste spits nu
Wat een waardeloze dooie bedoeling zo, hadden ze dat nou echt niet beter kunnen organiseren bij de knvb?
Werd net uitgelegd waarom dat zo is.Shabbaman schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:43:
Dit stadion is niet echt heel goed gevuld.
Konden niet op tijd alle veiligheid zaken regelen.
Dus dan maar leeg stadion.
Of het allemaal wat uitmaakt voor een oefenpot en straks de reserves nog even wat wedstrijd ritme op doen
Ik zie nog wel situaties voor Brobbey. En ik vermoed dat je in de hitte vaker voorin wisseltTerranova schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:45:
[...]
Dat blijkt, maar waarom neem je dan een spits teveel mee? Want iedereen weet dat ie Depay sowieso als vervanger van Malen ziet nu(en waarschijnlijk 1e spits wanneer ie fit genoeg is).
Huh? Ik dacht oprecht dat het nooit de bedoeling was om met publiek te spelen?d-vine schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:46:
[...]
Of het allemaal wat uitmaakt voor een oefenpot en straks de reserves nog even wat wedstrijd ritme op doen
En vandaag in "hep of feesboek gestaan"d-vine schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:46:
[...]
Dit is een account.
Moet zeggen dat de streamingskwaliteit van NPO wel echt bedroevend slecht is
echt triest om te bedenken dat dit de kwaliteit is in 2026...
Iemand enig idee of we een hogere kwaliteit stream ergens in het buitenland kunnen bekijken, met Engels commentaar oid?
Iemand enig idee of we een hogere kwaliteit stream ergens in het buitenland kunnen bekijken, met Engels commentaar oid?
Het had niet zoveel uitgemaakt of er publiek bij zou zijn geweest, behalve als het genoeg publiek was van wie nu spelen. De camera staat op de tribune, dus we zien veld en achtergrond, geen stadion.
Hebben ze geen coral geluiden op de achtergrond?
mogen we ons tijdens deze pot nog wel druk maken over commentatoren etc? want dan gaan we nog even los zometeen.
bazzemans schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:47:
[...]
Huh? Ik dacht oprecht dat het nooit de bedoeling was om met publiek te spelen?
In de canal+ app is de kwaliteit niet slecht.Junia schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:49:
Moet zeggen dat de streamingskwaliteit van NPO wel echt bedroevend slecht isecht triest om te bedenken dat dit de kwaliteit is in 2026...
Haha wat een treurnis dit. Past wel goed bij het gastland en ook wel bij dit team/coach
Alles beter dan Jeroen Grueter. Daar moet ik echt altijd binnensmonds van overgevenGrindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:51:
mogen we ons tijdens deze pot nog wel druk maken over commentatoren etc? want dan gaan we nog even los zometeen.
Heb een link gestuurd.Junia schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:49:
Moet zeggen dat de streamingskwaliteit van NPO wel echt bedroevend slecht isecht triest om te bedenken dat dit de kwaliteit is in 2026...
nm.
[ Voor 99% gewijzigd door Sjah op 08-06-2026 20:53 ]
Via de ziggo box is het ook niet denderend dus troost jeJunia schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:49:
Mooi gefluit van de lokale vogels niet genoeg? Vind het wel grappig dat ze LCD reclameborden om dit grasveld gezet hebben.sNielz123 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:50:
Hebben ze geen coral geluiden op de achtergrond?
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Is een wedstrijd die gratis te kijken is op tv, gewoon op npo3, zit niet achter een betaaldienst. Geen idee of een link dan wel mag. Maar heb het maar niet geplaatst.
Ik moest net het geluid uitzetten om te kijken of dit nou buiten was óf op tv
Surround werkt in ieder geval goed.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Van de eerste minuten krijg ik niet het idee dat het niveau hoger ligt dan bij de vorige wedstrijd. Ik krijg er iig weinig hoop van voor het toernooi.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Via CI+ is het ook bedroevend beeld. Dus waarschijnlijk is de bron al gewoon slecht.Junia schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:49:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
😄Jeroenvde89 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:55:
[...]
Ik moest net het geluid uitzetten om te kijken of dit nou buiten was óf op tv![]()
Stereo in mijn kamer komt ook ruimtelijk over. De Nederlandse fans zijn net zo goed te horen als tegen Algerije.Jeroenvde89 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:55:
[...]
Ik moest net het geluid uitzetten om te kijken of dit nou buiten was óf op tv![]()
Dit voelt als een open training. Het is dat er commentaar bij zit.Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:55:
Van de eerste minuten krijg ik niet het idee dat het niveau hoger ligt dan bij de vorige wedstrijd. Ik krijg er iig weinig hoop van voor het toernooi.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Noem me ouderwets, maar ik zou pertinent weigeren om op roze kicksen te spelen..
Malen heeft gele dus waarschijnlijk eigen keuze?Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:58:
Noem me ouderwets, maar ik zou pertinent weigeren om op roze kicksen te spelen..
Als je ze gratis krijgt bij een zak met geld kijk je er waarschijnlijk anders tegen aan dan dat je ze zelf zou moeten kopen.Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:58:
Ik ben zelf van de Copa Mundials, Puma Kings en Nike Premiers overigens
Als Malen ze maar maakt als het om het eggie gaat
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hoe heeft die Malen in de Serie A zoveel doelpunten gemaakt? Of was dat zijn eeneiige tweelingbroer misschien?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De scheids vind het wel cutie cutie denk ikMalfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:58:
Als je dit doet in de zondag 6de klasse reserve competitie dan wordt je ook gewoon gewisseld door de trainer. Maar gelukkig mag Malen gewoon staanVos schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:01:
Dit is toch gewoon een blunder voor spelers op dit niveau, kom op zeg.
Serie A is niet meer de Serie A van van Basten en GullitPatrickC schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:01:
Hoe heeft die Malen in de Serie A zoveel doelpunten gemaakt? Of was dat zijn eeneiige tweelingbroer misschien?
Als ze je een zak geld willen bieden om hun schoenen te gebruiken willen ze ze vast ook in een acceptabele kleur spuiten.Miki schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:00:
[...]
Als je ze gratis krijgt bij een zak met geld kijk je er waarschijnlijk anders tegen aan dan dat je ze zelf zou moeten kopen.
Ik ben zelf van de Copa Mundials, Puma Kings en Nike Premiers overigens
Als 6e klasse spits moet ik je toch wel terugfluiten. Zo'n geweldige voorzet krijg je zo weinig dat het moeilijk is om scherp te blijvenMiki schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:02:
[...]
Als je dit doet in de zondag 6de klasse reserve competitie dan wordt je ook gewoon gewisseld door de trainer. Maar gelukkig mag Malen gewoon staan
roze niks mis mee, maar het vloekt wel wat zo met dat radioactief oranje van de shorts
Roze is gewoon acceptabel als je niet een heel fragiel ego hebt.,Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:03:
[...]
Als ze je een zak geld willen bieden om hun schoenen te gebruiken willen ze ze vast ook in een acceptabele kleur spuiten.
... not as I do.
Lijkt wel comedy capers met al die gemiste kansen.
Liever nu missen en straks raken op het WK
[ Voor 13% gewijzigd door d-vine op 08-06-2026 21:08 ]
Clush schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:04:
[...]
Roze is gewoon acceptabel als je niet een heel fragiel ego hebt.,
Geef de schoenen dan dezelfde kleur. Staat het ook nog eens beterGrindtegel schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:03:
roze niks mis mee, maar het vloekt wel wat zo met dat radioactief oranje van de shorts
Eigenlijk is de enige acceptabele kleur zwart. Maar dat zien ze tegenwoordig anders.Clush schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:04:
[...]
Roze is gewoon acceptabel als je niet een heel fragiel ego hebt.,
ik sta wel versteld van gakpo, die geeft gewoon 3 keer een voorzet zonder naar binnen te draaien.
Voor mij is het zwart of de kleur van het tenue.Malfunctions schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:07:
[...]
Eigenlijk is de enige acceptabele kleur zwart. Maar dat zien ze tegenwoordig anders.
Dumfries denkt toch nog bij Inter te spelen. Speelt hem de hele tijd naar die blauwen
Dit gevoel blijft denk ik wel beetje zo deze wedstrijd.Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:57:
[...]
Dit voelt als een open training. Het is dat er commentaar bij zit.
Hoeveel van die bagger oefenwedstrijden vlak voor een toernooi wel niet heb gezien is ontelbaar om vervolgens prima door de poule fase heen te komen.
Dat dus. De vorige wedstrijd tegen Algerije leek een stuk meer op een echte wedstrijd...Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:57:
[...]
Dit voelt als een open training. Het is dat er commentaar bij zit.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat gaat zondag ook tegen Japan gebeuren. Die jongen heeft wat harde voeten, kan ie ook niks aan doen.sNielz123 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:08:
Dumfries denkt toch nog bij Inter te spelen. Speelt hem de hele tijd naar die blauwen
Daar had dan weer wat minder uit-publiek mogen zijn. We zijn niet snel tevreden.Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:10:
[...]
Dat dus. De vorige wedstrijd tegen Algerije leek een stuk meer op een echte wedstrijd...
Die Belgen winnen alles deze oefencampagne. Die moeten zich pas echt zorgen maken. Alhoewel ze wel een pretpoule hebbend-vine schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:09:
Hoeveel van die bagger oefenwedstrijden vlak voor een toernooi wel niet heb gezien is ontelbaar om vervolgens prima door de poule fase heen te komen.
Het zegt inderdaad helemaal niks.D-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:11:
[...]
Die Belgen winnen alles deze oefencampagne. Die moeten zich pas echt zorgen maken. Alhoewel ze wel een pretpoule hebben
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hoe groter het WK hoe groter de kans op een eenvoudige pouleD-e-n schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:11:
[...]
Die Belgen winnen alles deze oefencampagne. Die moeten zich pas echt zorgen maken. Alhoewel ze wel een pretpoule hebben
Daarnaast heeft NL paar keer een poule des doods of zware poule gehad en ook dat kwam goed.
Je speelt met je ideale elf om een statisch potje zonder enige diepgang te oefenen? Het tempo is echt dramatisch laag en ja, Oezbekistan heeft de bus geparkeerd maar hier wordt echt niemand wijzer van. Zelfs het commentaar gaat mee in het tempo
Dumfries/Summerville nog nauwelijks gezien, meeste gaat over links of door het midden.
... not as I do.
Het is trouwens 23 graden in New York (38% luchtvochtigheid).
edit:
Oftewel heerlijk weer en geen enkele noodzaak voor een drinkpauze.
Oftewel heerlijk weer en geen enkele noodzaak voor een drinkpauze.
[ Voor 64% gewijzigd door bazzemans op 08-06-2026 21:20 ]
En straks een rust van een half uur. Die wedstrijden gaan eindeloos worden...Charles Hill schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:15:
Reclameblok .. ik bedoel drinkpauze 😏
Dat is alleen de eerste wedstrijd en de finale toch? De 2 wedstrijden met een halftime show?Fiber schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:18:
[...]
En straks een rust van een half uur. Die wedstrijden gaan eindeloos worden...
... not as I do.
Ah, wist ik niet, ik dacht elke wedstrijd. Dan valt het nog mee misschien.Clush schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:19:
[...]
Dat is alleen de eerste wedstrijd en de finale toch? De 2 wedstrijden met een halftime show?
Ongelooflijke flauwekul wedstrijd vind ik maar ja...Miki schreef op maandag 8 juni 2026 @ 21:14:
Je speelt met je ideale elf om een statisch potje zonder enige diepgang te oefenen? Het tempo is echt dramatisch laag en ja, Oezbekistan heeft de bus geparkeerd maar hier wordt echt niemand wijzer van. Zelfs het commentaar gaat mee in het tempo
En daarna tegen Japan terwijl je als laatste deze tegenstander gewend bent.... Ik zou het niet gedaan hebben
Penalty
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 08-06-2026 21:21 ]
lekker die overtreding, enkelbrekertje
Is toch een kaart?
Dat is gewoon rood scheids…
Je moet met een penalty op voorsprong komen.
Ik zit nu pas te kijken, was het weer een missen van grote kansen tot nu toe?
Ik zit nu pas te kijken, was het weer een missen van grote kansen tot nu toe?
Zo, gelukje dat de keeper m niet pakt!
Kan je echt wel rood voor geven.
Maar een wedstrijd tegen 10 man is natuurlijk klote oefenen
Maar een wedstrijd tegen 10 man is natuurlijk klote oefenen
100% rood. Oefenwedstrijd dus laten het maar gaan?
Let op:
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Algemeen topic: [Voetbal] Centraal WK 2026 topic
Vrouwenvoetbal: [Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic
Gedoe over het haarbandje van Memphis, commentaar over het commentaar of het eindeloos herkauwen van scheidsrechterlijke dwalingen zijn hier niet nodig!